דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד לחייל ולמטייל (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ווק אין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בWALKIN ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
756
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
733
9
14
נמצאו 756 חוות דעת גולשים על WALKIN
תמונת משתמש
שם:
yoni.goldsmid
תאריך:
02/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר מתצוגה עם סימני שימוש. תענו שאין באף סניף מוצר חדש. מאוד מאכזב ומבאס.
תגובת החנות:
לאחר קבלת הביקורת טיפלנו מול הלקוח במהירות לשביעות רצונו.

מוצר:
ן skeletool Kbx
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
29/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוצפה- התקשרתי לבדוק אם יש שרשרת פרקיטו למבוגרים ונעניתי בחיוב, הגעתי במיוחד- וכשהתבקשתי לשלם המחיר היה גבוה בהרבה מהרשום באתר, שאלתי- הכיצד ונעניתי שיש רק דגם ספורט ושהובהר לי בטלפון (שקר- שכשדרשתי לראות מי אומר זאת חזרו בהם), ביקשתי שמאחר והם לא הבהירו לי בטלפון שיש רק דגם יקר מבקש לשלם את הרשום באתר וסרבו (עשו הנחה קטנה אך שילמתי 24 שקלים יותר, 113 ש"ח לפריט כשעלות מוצר למבוגרים באתר- 89 ש"ח), מקום שלא אשוב אליו, הזהרו
תגובת החנות:
אודי שלום
ראשית מתנצל על הרגשתך
מברור עם העובדים נדמה כי חוסר תקשורת והבנה הוא שיצר את המצב
לאף אחד אין רצון להטעות ובטח לא לגרום לך או לכל לקוח לבוא ללא סיבה
המוצר שהיה בחנות באותו רגע מתאים למבוגרים ויש מצב שהיה חוסר הבחנה בתום לב מצד העובד/ת
בין זה לבין רצח אופי בחנות ואיומים שלך על פירסום שלילי והכפשות ברשת הדרך ארוכה
כחו קצת אויר ..לא צריך לדרוס כל היום אנשים
אנחנו עסק של 26 שנים עם קהל עצום של לקוחות מרוצים שפוקדים את החנויות שלנו
וגם אתה כלקוח יכול לעיתים לקבל ביתר הבנה טעות אנוש בתום לב
וכמובן הכל לכאורה
בכל מקרה אני אשמח לשנות את הרגשתך ולהציע לך הפעם הבאה שתגיע אלינו לחנות
צמיד פרקיטו ללא עלות כרצון טוב בלבד

תודה על ההקשבה

אריה ברקוביץ - מנכ"ל ובעלים

מוצר:
צמיד פרקיטו ספורט
תמונת משתמש
שם:
1
תאריך:
30/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עומדים במספר ימי העסקים שמתחייבים אליו- מאחרים מאד. אם רוצים לבטל עסקה - טוענים כי אין שום אפשרות כזאת למרות שזה במסגרת החוק. לא אדיבים בטלפון. שירות מאכזב. לא ממליצה לקנות שם.
תגובת החנות:
שלום

אנו עושים את מיטב המאמצים לעזור ללקוחות שלנו בהתקלות מול גורמי השילוח בארץ ובראשם דואר ישראל. ככל הנראה בוצעה טעות אנוש במהלך השילוח על ידי נציג ווק אין אל הלקוחה והיא איננה קיבלה את מסרון התרעה של דואר ישראל לקבלת החבילה.

לאחר שהות החבילה בסניף הדואר פנתה הלקוחה אל השירות הטלפוני של ווק אין. נציג ווק אין נשאל על ידי הלקוחה היכן ובאיזה סניף נמצא המשלוח עבורה(שנשלח דרך דואר ישראל), הנציג עשה את מרב המאמצים לגלות היכן החבילה(בסניפי בית שמש).

נציג ווק אין ניסה לעזור ללקוחה ככל הניתן ולהחזיר לה תשובה במהירות הרבה ביותר כדי לפתור את הבעיה, לצערנו חל בלבול אל מול נציג השירות של ווק אין כיוון שישנם 3 סניפים בעיר בית שמש של דואר ישראל ולא היה ניתן להבין במלוא המובן היכן החבילה נמצאת. באותה שיחה, הלקוחה לא הייתה מוכנה לשמוע מהנציג לגבי מצב החבילה.

מאז המקרה, הלקוחה לא עונה בטלפון כך שלא ניתן לזכות אותה כספית.


ווק אין עושה את מיטב המאמצים לרצות את הלקוחות בשירות הלקוחות האמין ביותר וביחס אישי אל מול הלקוח ובאיכות הציוד אשר נשלח אל הלקוחות שלנו.
מוצר:
סנדלי שורש
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
24/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זוג גרביים, לא טרחו להתקשר אלי. לאחר כמה ימים של המתנה התקשרי ואמרו שאין את הגרביים במלאי. שאלתי אם יש מוצר תחליפי ונעניתי בחיוב. ביקשתי שישלחו לי את התחליף. לאחר כמה ימים התקשרו ואמרו שאין גם את זה. חבורת ליצנים, בזבוז זמן.
מוצר:
גרביים
תמונת משתמש
שם:
adisitton42
תאריך:
13/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי חגורת קצין כחולה (אבזם כסוף) וקיבלתי חגורה רגילה של סדיר (אבזם שחור). מאכזב מאוד.
מוצר:
חגורת קצין
תמונת משתמש
שם:
סנדלים
תאריך:
13/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהגיע לא היה זה שהוזמן. המוצר החדש טרם הגיע, שרות השליחים מסורבל , לא זמין, ומצריך התעסקות מרובה. בזמן הזה כבר היה עדיף לנסוע לחנות..
מוצר:
סנדלים Z/VOLV X
תמונת משתמש
שם:
Roy
תאריך:
23/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר והכל הלך כשורה.
לאחר מספר ימים קיבלתי שיחת טלפון מאחד הנציגים של האתר ולטענתו קיים חוסר מהדגם ומהצבע שהזמנתי ואמר שבאפשרותו להזמין וייקח בין 7 ל10 ימים, ובן רגע טען שבעצם אין אפשרות להזמנה וביטל את ההזמנה ואת החיוב על דעת עצמו. לדעתי כאשר חנות מתחייבת למוצר ולזמן אספקה היא חייבת לעמוד מאחורי המילה ולא לעשות ביטולים על דעת עצמם, שירות מעליב ופוגעני, לא ממליץ כלל.
תגובת החנות:
שלום,
רובם המוחלט של המוצרים המופיעים באתר נמצאים במלאי החנות. במוצרים מבוקשים במיוחד, כמו לדוגמה סנדלי השורש שהוזמנו, לעיתים קיים חוסר זמני בצבע או במידה מסוימת. במקרה כזה, החנות מודיעה ללקוח בדבר החוסר, מציעה אלטרנטיבה קיימת, או מציעה להמתין למשלוח של הספק. בכל מקרה- לא מתבצע חיוב כספי של הלקוח עד לרגע שליחת המוצר מהחנות.
במידה והלקוח אינו מעוניין באחת משתי האופציות לעיל, ההזמנה מבוטלת ולא מתבצע חיוב.
אנו מתנצלים אם התקיימה אי הבנה בנוגע לנהלי האתר, ועל כל עוגמת נפש, ומאחלים קנייה נעימה בפעם הבאה.
מוצר:
סנדלי שורש Stream Stream
תמונת משתמש
שם:
dodo
תאריך:
09/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מוצר בחנות, אולם רציתי לנסותו ראשית כל. התקשרתי לחנות כדי לברר עד מתי הם פתוחים והאם יש להם את המוצר. נתנו לי להמתין כעשר דקות על הקו עד שהתנתק. ניסיתי ליצור קשר שוב, אולם הטלפון עבר מצליל חיוג לתפוס לאחר זמן מה. התקשרתי לסניף כפר סבא. ענו שם שאין להם את המוצר והם פתוחים עד 2130 . הסבירו שהם אבנים יכולים לענות לגבי הסניף השני או ליצור עימם קשר. בינתיים נסעתי כדי שהחנות לא תיסגר. בדרך ניסיתי להתקשר עוד ארבע פעמים ללא הצלחה. כשהגעתי אמרו לי ארבעת המוכרים שהיו שם שסגרו לפני כחצי שעה. הם אכן זכרו שהתקשרתי. איש לא טרח להתנצל אפילו על כך שלא ניתן להשיגם לענות על שאלה פשוטה. הייתי ממליץ להתרחק מהחנות. כנראה אינם צריכים לקוחות. לא טורחים להראות שאכפת להם.
מוצר:
לא צלחה קניה 001
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
01/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות אוהל aztec grand canyon 600 בקיץ שעבר עם אחריות לשנה
מוטות האהל נשברו ברוח בתקופת האחריות.
החזרתי את האוהל לתיקון לאחר שהוסכם שהנזק הנו כתוצאה מרוח ולא מזדון או רשלנות.
5 פעמים הגעתי לחנות לאחר שהתקשרו אלי שהמוטות תוקנו ובכל פעם כשפתחתי את המוטות התגלה לי שלא תוקן דבר. אף גרוע מזה בזמן שהאוהל לא היה אצלי, שברו מוטות נוספים.

בכל פעם שהגעתי לחנות נתקלתי במוכרים ומנהל משמרת שמנסים להתחמק מאחריות ומספרים "סיפורים" שהכל תוקן רק שאפסיק להטריד אותם.




.
מוצר:
אוהל Grand Canyon 600
תמונת משתמש
שם:
דינה
תאריך:
27/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו תוך יומיים שיגיעו הסנדלים .עברו יותר משבועיים וחצי טרם הגיעו. כל פעם "מבררים למה" ולא חוזרים אלי .ביקשתי לדבר עם מנהל החנות כמובן שלא חזר אלי. בפעם הרביעית שהתקשרתי נתנו לי אותו כמובן שהייתי נסערת אז הוא אמר לי "שדאני לא יעיז לצעוק עליו " ושאם אני רוצה אז שהוא יבטל את העסקה ,במקום לנסות ולתת שרות טוב ומהיר . לא ממליצה לקנות שם!!
תגובת החנות:
החנות שלנו מוציאה מאות משלוחים בחודש ובסך הכול אין בעיות אבל לפעמיים יש מקרים של עיקוב כזה או אחר ואנחנו תמיד מנסים לפתור כול בעיה לגופה.

מרישומי חברת השלחויות השליח הגיעה ללקוחה ביום ג 21 ליוני ולא מצא אף אחד בבית במקרה כזה הנוהל בחברת השליחויות הוא להשאיר מדבקה של החברה על הדלת ליצירת קשר איתם.

הלקוחה יצרה קשר עם החנות ולא עם חברת השילוח לאחר יום שלישי ובבירורים שלנו עם חברת אביב שיגור נאמר כי המשלוח נמצא עדיין אצל חברת השליחויות ויגיע רק בשבוע הבא וזה יום החלוקה בישוב כפר אדומים כוון לא היה איש בבית ביום החלוקה.

מכאן הלקוחה התחילה להתנהג בצורה מאוד ברברית ולא מנומסת בלשון המעטה ומרשה לעצמה להטיח בנו את כל מה שעולה לה באותו רגע להגיד. לא ניתן לנהל שום שיחה תרבותית עם הגברת הנכבדה.

כמובן שאמרה שאנחנו חבורה של רמאים נוכלים ושהכול היה מכוון מראש.

היו לה טענות על המחיר שרימו אותה והכול פרי דמיונה העשיר.

ברשותנו הזמנה ברורה של המוצר כולל המחיר ופרטיי המזמין שהוא בכלל בעלה ולא היא.

לטענתה שלא ניסינו לפתור את הבעיה אין כול שחר לא ניתן היה בשום דרך לדבר איתה. היא גם כותבת ומודה שהייתה נסערת בשיחה וכן אני אמרתי לה שתפסיק לצעוק ולהרים את הקול עליי בזה אני ממש לא מתבייש שתתבייש הלקוחה בעצמה שביקשה לבטל את העסקה גם לזה הסכמנו ישר ללא כל בעיה.

הגברת פנתה לחברת האשראי בבקשה לבטל את העסקה ביום שלישי 28/6 חברת האשראי יצרו קשר אתנו (בחורה בשם רויטל)בשיחת ועידה שיכולה להעיד לא ניתן היה לנהל שיחה עם הלקוחה

גם אז נאמר לה כי נבטל את העסקה אבל היא צריכה לשלוח את המוצר לחנות

הלקוחה שמוצר כבר היה ברשותה לא הסכימה לשלוח אותו לחנות והסיבה שמורה לה, אמרה אתם תבואו לקחת את זה

אנשים שמחפשים לעשות עניין ולא לפתור דבר מצליחים יפה

הכי קל לנהל מלחמות.

לסיכום כל אחד יעשה חשבון נפש עם עצמו אני שלם עם הדרך שלי כבר 19 שנה.

בברכה אריה ברקוביץ
מוצר:
סנדלי keen
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
17/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות בשיא החוצפה אומרת שהמחיר על הלדרמן אטרקטיבי?, הרי היו יותר זולים (אפשר לבדורק בזאפ), אך פשוט יותר רחוקים.
אגב החנות (או בעל החנות שכתב את התגובה)פשוט משקרים ברמה נמוכה, הרי ידוע כי התייחסו אלי בצורה מזלזלת, ותאמינו לי איני משועמם, אלה דורש צדק ואמת.
אני מאלף ראשי ומדריך כלבנות טיפולית בכלבייה הטיפולית בישראל.
אז תאמין לי אני לא משועמם בכלל, הזמן המועט שהיה לי בסוף היום, בוזבז על שירות גרוע וחנות ברמה נמוכה כל כך שמרשה לעצמה לשקר ולהונות לקוחות, פעמיים.
לסיום, קניתי לדרמן במקום אחר, אמנם רחוק מכפר סבא אך שירות על כיפאק..
יומקסים.
תגובת החנות:
לעובדות
הלקוח הגיע לחנות לא רק בגלל הקרבה אלה בגלל המחיר האטרקטיבי
לעצם העניין
הלקוח בדק את הכלי בחנות והיה ביחד עם המוכר שהוציא לו את הכלי מהארון חדש באריזה מקורית שנפתחה ליד הלקוח
הלקוח שילם על הכלי ועזב את החנות ונסע לביתו
לאחר זמן מה חזר וטען כי קיבל כלי משומש –טענה קנטרנית לעניין המשומש
(גם בלדרמן יש תקלות לפעמים) אבל לא מוכרים אצלנו משומש
כשנאמר לו כי הכלי נבדק על ידו ביחד עם המוכר והיננו חדש התחיל לסנן משפטים כמו אתם משקרים ועובדים עלי
הלקוח ביקש את הכסף בחזרה וזה ניתן לו במקום ללא כול בעיה וללא כול ניסיון לשכנע ולשנות את דעתו

מוצר:
לדרמן אולר וסכין Leatherman Skeletool לדרמן
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
01/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-26/12/10 התקשרתי לחנות בעקבות פרסום בזאפ בקשר ללדרמן, אמרו לי להגיע לחנות אך כשהגעתי לחנות הופתעתי לגלות שזה מוצר מתצוגה, ביקשתי חדש נענתי בשלילה, טענתי בפניהם שזה לא יפה להביא בן-אדם 30 ק"מ מאזור מגוריו ואז למכור לו מוצר משומש (כאשר יכלו להגיד לי בטל' שזה מתצוגה והייתי מחליט לבד!)נענתי בשלישלה לבקשת הנחה הנהוגה על מוצרי תצוגה, לבסוף סוכם על הזמנת חדש וקבלתו לאחר 14 יום, שולם הסכום המלא + משלוח במזומן. יום לאחר מכן החלטתי לבטל עקב חוסר אמינות החנות, ואז הם החליטו לגבות ממני 30 ש"ח עבור ביטול העסקה בס"כ 514 ש"ח. כששאלתי למה הם אמרו לי שהם יכולים לעשות את זה על פי חוק למרות שלא נגרם להם שום נזק והמוצר אפילו עוד לא הוזמן. בקיצור חברים יקרים, להתרחק מהחנות כמו מאש.
תגובת החנות:
קבלתי את חוות הדעת של אדון משה ולאחר בדיקה מדוקדקת עם מנהל החנות והעובדת ששירתה את האדון הנכבד אציין כמה עובדות:

1.חנות ווק אין קיימת כבר למעלה מ 18 שנים בהוד השרון, הרבה שנים לפני עידן האינטרנט, ומשרתת נאמנה את כל לקוחותיה ושמה את נושא השירות והאמינות מעל הכול .
2.דבריו של האדון הנכבד אינם מדויקים בחלקם ואף שיקרים בחלקם האחר.
3.אכן האדון התקשר לחנות והתעניין בלדרמן מסוג SURGE , שראה באתר החנות באינטרנט.
4.כדי לקבל את המוצר במיידי ולחסוך את זמן המשלוח ,הלקוח בחר להגיע לחנות ולקבל את המוצר במקום. אציין כי בשלב הזה הלקוח לא ביצע כול הזמנה או רכישה כל שהיא אינטרנטית או טלפונית.
5.בחנות באותו הזמן היה בנמצא כלי אחד אחרון , לא מתצוגה ולא משומש ,ארוז וחדש בקופסא המקורית, על כך יעידו 2 העובדים שהיו באותה המשמרת.
6.הלקוח הגיע לחנות וללא כל סיבה מובנת טען כי המוצר אינו מחדש וכי הוא מתצוגה, דבר אשר אינו נכון ודרש הנחה נוספת על מוצר מתצוגה. הוסבר לא כי המצור חדש והוא כבר במחיר מבצע מיוחד ואם ברצונו מוצר אחר נזמין עבורו ללא כל בעיה, אבל עקב ספירות המלאי של סוף השנה, הדבר יתעכב כמה ימים (עד לסיום הספירות בחברה)..הלקוח טוען כי ביקש חדש ונענה בשלילה דבר שהוא שקר ביסודו, בו במקום נרשמה לו הזמנה למוצר אחר.
7.רק בשלב הזה, שהלקוח היה בחנות, הוא ביצע הזמנה למוצר ושילם עבורה.
8.הלקוח היה בחנות ביום א ה 26/12 ,ורק ביום רביעי ה 29/12 התקשרה לחנות גב' בשם רויטל בשמו של הלקוח, בבקשה לבטל את העסקה ללא כל הסבר מיוחד שעומד מאחורי הביטול, ולא ביום למחרת כפי שניטען.
9.הלקוח טוען כי המוצר לא הגיע אליו, הדבר נכון מכיוון שהוא ביטל את ההזמנה לפני שליחת המוצר אליו, עוד סילוף לדברים.
10.לגבי ביטול העסקה, הדברים נעשו בהתאם לתקנות ביטול עסקה,ואין האדון הנכבד יכול לנצל את החוק ולפרשו רק בחלקו.
11.לסיום אומר כי אלפי לקוחות מרוצים מודים לנו יום יום על מאמצינו ופועלנו ולקוח אחד קטן וקנטרן לא יכול להכתים את שמנו הטוב, מה גם שמרבית דבריו של הלקוח מבוססים על סילוף העובדות.
אם הלקוח לא יחזור בו מהטענות השקריות, נשקול אפשרות לתביעה בגין הוצאת לשון הרע את הצדדים הנוגעים בדבר.

מוצר:
לדרמן SURGE
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
30/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר walkin מגפים אוסטרליות redback במידה 9 (43 ) ולהפתעתי קיבלתי מידה 8 וחצי כשפניתי לחנות נמסר לי שאשלח את החבילה בדואר חזרה אליהם כמובן שלא הסכמתי למה אני הלקוח צריך לשלם על הטעות של הספק .ציפיתי כמובן שהספק שמתיימר להיות ספק מעודף ישלח נעליים חלופיות במידה הנכונה ויאסוף באותו משלוח את הנעלים שנשלחו במידה הלא נכונה ,אך רק שהתעקשתי אחרי ימים של המתנה וטלפונים חוזרים הספק הסכים שהחליף את הנעלים באחד החניות הקרובות למקום עבודתי. מבחינתי זו אכזבה ולא שירות ראוי.
מוצר:
נעלי redback ubch
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
12/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הובטח שהמוצר יגיע תוך 7 ימי עסקים, עברו כבר 9 ועוד לא הגיע. נציג השירות יניב אמר לי שהוא יברר והחזיר לי תשובה שרק ביום חמישי או ראשון הבא תיהיה לו תשובה (היום יום ב) כלומר איחור מאוד משמעותי במשלוח .
מצטער לומר אבל אני ממש לא מרוצה!
תגובת החנות:
שלום משה,
ראשית אני מצטער על העיקוב ועל הרגשתך
אנחנו בווק אין עושים את כל שאפשר על מנת לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותנו
החנות שולחת ללקחותיה חלק מהמוצרים דרך חברת דואר ישראל, אין עדיין במדינת ישראל חברה מתחרה
הדואר מתחייב לספק את החבילות תוך 7 ימי עסקים.(מיום אישור העסקה)
כידוע לך יש בחברת דואר ישראל בעיות של עומס כללי שכולנו סובלים ממנו.
החנות אינה אחראית לעיקובים של דואר ישראל, אך לא מתנערת מאחריות
ומספקת פתרונות על מנת שהלקוח תמיד יהיה מרוצה!.
כמו כן יש אפשריות משלוח אחרות ע"י שליח עד לבית הלקוח אך שירות זה לא נבחר על ידך
כרצון טוב לשיפור הרגשתך אשמח לתת לך שובר על סך 50 ₪ לקניה הבאה שלך
בברכה יניב ציפאני – מנהל מכירות אתר ווק אין.
מוצר:
סנדלים סופר הייק
תמונת משתמש
שם:
Chagai
תאריך:
08/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל בסדר, רק ממש חבל שמציגים את המחירים באתר ללא מע"מ זוהי הטעיה מכוערת של הצרכנים.
תגובת החנות:
כמו שכתוב בתקנון האתר אשר נבדק ע"י אמון הציבור איתם אנחנו עובדים, כלל המחירים כוללים מע"מ אלא אם צויין אחרת במפורש.
במקרה זה כאמור לא צויין אחרת ולכן המחירים כוללים מע"מ.

מוצר:
סנדלי שורש ילדים ומבוגרים
תמונת משתמש
שם:
eroueff
תאריך:
02/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי צבע מסויים שכביכול היה במלאי ורק אחרי שבוע חזרו אלי ונאמר שאין אותם. נשלחה לי תמונה אחת כאופציה אפשרית. בקשתי לדעת מה האפשרויות הנוספות. חזרו אלי רק שלושה ימים מאוחר יותר. ברגע שבחרתי כבר קיבלתי למוחורת את הנעליים.
לסיכום שירות קצת איטי
תגובת החנות:
למרות טענת הלקוחה שנשלח לה עדכון רק לאחר שבוע בפועל העדכון היה תוך שני ימי עסקים.
חזרנו אליה שלושה ימים לאחר מכן כי היה סוף שבוע ואנחנו לא עובדים בסוף השבוע והלקוחה ידעה זאת.
המשלוח הגיע אליה תוך 7 ימי עסקים ככתוב באתר.

מוצר:
Zx cloud41 echo paloma
תמונת משתמש
שם:
Nadav
תאריך:
22/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה היה פשוט ומהיר. גם הגעת הפריט אליי היתה תוך יומיים. הבעיה היתה שאכשץי תרמיל 30 ליטר ובפועל קיבלתי תרמיל שעליו הופיע המשפט "נפח התרמיל 20 ליטר" על גבי מדבקת היצרן.
לא טרחתי להחליף כי לא רציתי להתעסק עם זה, אבל חבל שהחנות לא מדייקת הנתון כל כך מרכזי במוצר. מה עם אמת בפרסום?
תגובת החנות:
היי נדב
ראשית אני מתנצל על הטעות
מבדיקה שלי עם היצרן ואתר היצרן שממנו אנחנו מקבלים את האינפורמציה
אכן רשום באתר ( יש ברשותי תמונה עדכנית )
שהתיק הינו בעל נפח של 30 ליטר
כנראה שאצל היצרן נפלה טעות והם בודקים את הפניה כרגע ויתקנו לפרטים הנכונים
חשוב לי לציין כי אנחנו עומדים מאחורי כל טעות
ובמידה וברצונך להחליף את התיק נעשה את כל המשלוחים על חשבוננו
( בפנייה למרכז מכירות שלנו באתר)
כך שאתה תוכל לרכוש את התיק המתאים לך.
אציין שוב כי לא הייתה כל כוונה להטעיה
טעויות מסוג זה יכולות לקראת ואנחנו לוקחים את האחריות עליהם
ומתקנים אותם במהרה
חבל לי שיצאת בהרגשה לא טובה לא כך רצינו
מקווה שעזרתי
בברכה אריה מנכ"ל ווק אין



מוצר:
תיק יום ספיר 30L
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
08/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ערכה לניקוי פוך - תכשיר 3 כדורים רכים. התכשיר בלבד הגיע, בלי הכדורים. שלחתי מייל לאתר ולא ענו לי, אלא התייחסו רק לאחר שיחת טלפון עם ברק, שבסופו של דבר השתכנע שאני צודק ושלח לי את הכדורים.
רושם ראשוני גרוע ביותר. לא נראה לי שאקנה עוד באתר הזה.
מוצר:
ערכת ניקוי למוצרי פוך
תמונת משתמש
שם:
Amitay
תאריך:
17/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקנייה היה פשוט והמשלוח הגיע מהר.
מה שכן, הנעליים הגיעו בקופסה לא מקורית וללא תוויות או חשבונית/קבלה ונראה כאילו מישהו כבר צעד בהם או שהיו בתצוגה.
מוצר:
נעלי הליכה
תמונת משתמש
שם:
Sean
תאריך:
20/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר אחלה, ההחלפה של המוצר התארך יותר מדי זמן וללא דיווח על הגעת הפריט לחנות
מוצר:
heat mode ii so black
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
10/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החבילה נשלחה בזמן אך למרותשעבר כבר שבוע עדיין מתעכב בדואר ישראל. כיום חברה שרוצה לתת שירות טוב צריך למצוא דרכים חלופיות למשלוח כי לא ניתן לסמוך על דאר ישראל!
תגובת החנות:
לנוחות הלקוחות אנו משתמשים בנוסף בשרותי הדואר כמו דואר רשום ודואר אקספרס גם בשרות משלוחים על ידי שליחים אשר מגיעים עד לבית הלקוח
ניתן לבחור את סוג המשלוח הרצוי בסל הקניות באתרינו לפני ביצוע התשלום
מוצר:
כפכפים balbala
תמונת משתמש
שם:
מורדי
תאריך:
30/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה הודיעו לי שאין את המוצרים שלי במלאי וצצריך להזמין מהספק,שזה בסדר גמור אבל מבטיחים לי תשובה תוך זמן מסויים וכשלא מספיקים לעמוד בו אז לא עונים לי לטלפון. המשלוח לקח ארבעה ימים ולא תוך יום כמו שהובטח. וכאשר החבילה הגיע אליי עוד היה מוצמד לחולצות החיישן פלסטיק הזה שצריך להוריד עם המגנט. ואז אני צריך לפרק אותו בעצמי...(לא הייתי מזכיר את זה אם זה לא היה כזה קשה להוריד אותו...) אבל בסופו של דבר הגיעו המוצרים כמו שצריך..זה מה שחשוב.
תגובת החנות:
מורדי שלום, מערך מכירות האינטרנט של הרשת פעיל בשעות מסיימות ולא כמו שעות הפתיחה של חנויות הרשת.
במידה והמענה הטלפוני אינו זמין ניתן תמיד ליצור איתנו קשר דרך המייל או השארת הודעה דרך אחת מהחנויות.(הודעה זו תענה מקסימום תוך 24 שעות).

בנוגע למגנט על המוצר, אנו מצטערים על הטעות שנגמרה ולוקחים את מלוא האחריות, אך אנו מאמינים כי הנך מבין שמדובר בטעות אנוש שנגרמה כתוצאה מחוסר תשומת לב.

כרצון טוב לשיפור הרגשתך אשמח לתת לך שובר על סך 50 ₪ לקניה הבאה שלך
בברכה יניב ציפאני – מנהל מכירות אתר ווק אין

מוצר:
ביגוד תרמי base layer mid
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
30/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה ונוחה באינטרנט ובמחיר הכי זול שמצאתי רק חבל שבמקום 7 ימי עבודה כמו שהובטח כבר עברו 24 ימים מיום ההזמנה ועדיין אל קיבלתי אותה.
דיברתי עם החנות לפני שבוע ואמרו שיש עיכוב בדואר בגלל העיצומים והיא תגיע בקרוב - עדיין לא קרה (שני משלוחים שביצעי מאיביי באותו יום כבר הגיעו אלי..).
אני מבינה שזה לא באחריותם אבל חשבתי שכבר יהיה לי את הגזיה לקמפינג שתכננתי ולצערי לא היה לי אותה.. דרך אגב התקשרתי שוב היום ואף אחד לא חזר אלי..
אני מניחה שבדרכ זה לא קורה אבל זו חווית רכישה לא מוצלחת במיוחד - הייתי קונה שם שוב אבל רק אם זה באמת היה שווה את ההפרש במחיר.
תגובת החנות:
לאחר פנית הלקוחה פניתי אל דואר ישראל בנסיון לברר מה עלה בגורל החבילה. הדבר יחיד שהיה לי לעשות זה לפתוח פנייה ולהמתין לתגובת הדואר.
לצערי אין לי שליטה על הדואר והוא עובד בקצב משלו.
למרות העיכוב שנוצר בגלל הדואר ושלא באשמתנו אנו מנסים למצוא פתרון ללקוחה.
פניתי אל הלקוחה באמצעות המייל על מנת לקבל את אישורה להמשך ולמציאת פיתרון ושליחה מחדש של המוצר אותו רכשה.



מוצר:
גזיה FMS103 Pocket Jet
תמונת משתמש
שם:
yoel
תאריך:
23/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי מכנסיים כפול 2 לטיולים אחלה מבצע אחלה מכנסיים
הגיע בזמן בדיוק מה שרציתי,
מוצר:
מכנסיים לטיולים
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
23/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה קלה ופשוטה
7לצערי מה שקילקל את הרכישה
שלמרות ששילמתי על משלוח עד הבית
השליח של ציטה שם את החבילה בסניף הדאר של הישוב
ולא מסר אותה לי או התקשר.
מוצר:
מקלות הליכה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply