חווית שירות מזעזעת. הזמנתי את הפח לפני עשרה ימים לא קיבלתי שום עדכון הווטסאפ לא זמין רק לאחר שהתקשרתי טרחו להוציא את ההזמנה אחכ הלכה לאיבוד וכל מה שהציעו לי זה לזכות אותי על ההזמנה או להוציא שליחות חדשה בלי התחייבות לזמן אספקה והכל תוך דיבור מזלזל. לא להתקרב
תגובת החנות:
הזמנת פח רטרו והיה חסר במלאי, הוסבר לך שבחג הספקים שלנו לא עבדו, הוצא לך משלוח חדש או זיכוי על המוצר , מה לא בסדר לא ברור. לא היה פה שום זלזול.
מוצר:
פח אשפה רטרו
שם:
office22sarital
תאריך:
24/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא חוזר יותר , זלזול של המוכרות . ללא ידע מינימלי לתת שרות.
המוכר לא מקצועי , הייתי צריך להגיע שוב להחלפת המוצר שהמוכר אמר נתונים מסוימים ובפועל המוצר נתונים אחרים למרות שהמידות רשומות המוצר היה קטן יותר
תגובת החנות:
לא ברור על מה מדובר, יש לנו רק מוכרים בעסק, אולי שאלת את אחת הפקידות משירות הלקוחות, בכל מקרה אם יש שאלה יש לגבי מוצר יש לפנות לאנשי המכירות ולא לשירות הלקוחות.
הצעתי : לעטוף הכיור שלא ישבר ולא את הקרטון התקשרתי לחברה ולארח כמה ניסיונות ענו לי ואמרו שיטפלו לאחר יומיים עדיין לא יצרו איתי קשר
תגובת החנות:
שלחו לך כיור חרס עם חברת שליחויות, אם נשבר ישלחו לך כמובן שוב (זה באחריותנו שיגיע אליך שלם) אבל יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו.
מוצר:
כיור אמבטיה חרס מונח מירב 49 עומק 34
שם:
ohad.cohen99
תאריך:
23/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ארון אמבט עם כיור. אחרי 5 חודשים הופיע סדק בכיור, מבלי שהארון הוזז/נפל/מישו טיפס/משו נפל עליו........כלום, פשוט הופיע סדק. החנות פשוט טענה "זה לא באחריות" ובזה הסתיים הסיפור.
תגובת החנות:
נכון. אין אחריות על שבר של כיור חרס לא אצלנו ולא בשום עסק אחר!. יכולנו לעזור לך במחיר מוזל לקניית כיור חדש אבל בחרת לכתוב סתם חוות דעת שלילית עלינו ללא סיבה הגיונית. אם היית רוכש טלפון נייד והיה נשבר לך המסך אחרי חצי שנה, היית פונה לחנות הטלפונים ומגיב בתגובה שלילית שלא החליפו לך את המסך? זה בדיוק אותו הדבר. נמשיך לתת שירות איכותי כמו שאנחנו יודעים למאות אלפי לקוחות שלנו וגם לך בכל בעיה שלא תהיה.
בכבוד רב ליאור מנכ"ל איבס
מוצר:
ארון אמבט עם כיור
שם:
eyalu
תאריך:
23/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דלת המקלחון שלנו שנרכשה לפני !!פחות משנה!! התנפצה לרסיסים היום בזמן שזוגתי בחדר האמבטיה.
בשיחה עם נציגת שירות הבוקר שאין אחראיות לשבר, ושניתן לרכוש מוצר נוסף.
כשניסיתי להסביר שזה אינו שבר אלא פגם במוצר. נאמר לי שהמוצר תקין.
כלומר בעיני נציגת השירות שלכם תקין שדלת מקלחון מתנפצת לרסיסים ומסכנת חיי אדם....
אם זאת תגובתכם כחברה זה ביזיון, ואני ממליץ לאף אחד לא להתקרב לשירות שכזה, ולא לרכוש מכם שום מוצר, גדול כ-קטן!
תגובת החנות:
אין אף חברה בעולם שנותנת אחריות על שבר בזכוכית. eBath נתנה שירות טוב ותמשיך לתת תמיד לכל לקוחותיה, הוצא לך מקלחון עלות לתיקון או מקלחון חדש בחצי מחיר אבל בחרת לכתוב עלינו חוות דעת שלילית, זה זכותך.
מוצר:
שחור פרזול, הזזה חזית מקלחון
שם:
Alla
תאריך:
22/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה, שירות גרוע. אי אספקת מוצרים בזמן שבו התחייבו, אי אספקה מלאה שכל ההזמנה גם לאחר 4 משלוחים ובלבול בין מוצרים. לא יצרו קשר על מנת לעדכן. אני הלקוח עדכנתי אותם בכל הבעיות.
מוצר:
מספר מוצרים
שם:
הזקן והים
תאריך:
25/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיור וארון מקלחת. ביקשנו צבע שמנת וקיבלנו אפור. אחרי המון ויכוחים הגיע אלינו בחור מהייצור ואמר לנו אני לא יכול להגיד לך מה הצבע לא מכיר. אמרתי לו אפור אתה לא מכיר???. הוא לא היה מוכן להגיד שהם טעו ועוד דבר אמר לי אמרתם אולי שמנת ונתתם להם את מספר הקטלוג. מאיפה יש לי מספר קטלוג יש רק בחברה. יכול להיות שהחברה רשמה מספר לא נכון אני לא אשמה אני כלקוחה נותנת מספר צבע בצבע קטלוג זה של החברה. אני רוצה פתרון ואדם שיוכל לדבר בצורה נאותה . שילמתי מספיק כסף כדי לקבל יחס הוגן.
תגובת החנות:
מבדיקה מול היצרן, נאמר לנו שסופק לכם ארון שמנת, אנחנו נשלח אליכם בימים הקרובים לבית נציג שלנו של איבס, לבדוק מה סופק אם לא קיבלתם מה שהזמנתם כמובן שיוחלף לכם וגם תקבלו פיצוי, אנחנו עושים כל מה שבאפשרותנו לתת שירות על הצד הטוב ביותר.
מוצר:
ארון אמבטיה וכיור
שם:
הילה
תאריך:
21/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים את הפח הזה במחיר פיצוץ אבל בעצם אין להם אותו במלאי. גם לא טורחים לעדכן -תרדפו אחריהם ואח"כ עוד יציעו לכם לרכוש משהו אחר במקום.
מוצר:
פח אשפה טאץ ברברטינה
שם:
Meir
תאריך:
10/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מיכלי הדחה סמויים ב 29/09/21 היה כתוב באתר עד 7 ימים למשלוח. עשיתי את ההזמנה טלפונית ואמרו לי שיגיע תוך יום או יומים, אין סיבה שיותר מזה. היום 10/10/21 אחרי 4 פעמים שיצרתי איתם קשר וכל פעם הם דחו אותי בכל מיני טענות שונות, שזה קשור לחברת משלוחים, שהשליח תכף יצור איתי קשר, שיחזרו עלי מההנהלה, לא תאמינו אבל אף אחד לא חזר אלי, וגם הבוקר הבטיחו לי שיחזרו אלי, וכבר השעה 18:00 ואף אחד לא חזר אלי. ידעתי מהחוסר רצינות שלהם כבר מההתחלה שזה חברה שמתנהלת בצורה מחפירה, ובשירות מתחת לכל ביקורת. להתרחקקקקקקק חבל שגם אתם תיפגעו.
תגובת החנות:
נכון, הזמנת 2 מיכלים וההזמנה נשלחה עוד באותו היום לאחד הספקים שלנו "סבח סוכנויות" נותני השירות לספק לך אותם, לאחר כמה ימים קיבלנו הודעה מהספק שחסר את הדגם של המיכלים האלה במלאי אצלו, ומיד הודענו לך, לאחר בדיקה אצלנו עם כל העובדים לא ידוע עם מי דיברת 4 פעמים עשינו כל שביכולתנו להשיג לך מספק אחר את המיכלים אבל לא רצית לשמוע כבר, החזרנו לך את כספך באותו הרגע לבקשתך, אנחנו באיבס שולחים אלפי משלוחים כל חודש וזה עובדתית שאנחנו מובילי שוק בישראל עם מאות אלפי רוכשים שקנו אצלנו ומרוצים. מי שמרוצה בדרך כלל לא כותב חוות דעת וזה חבל.
מוצר:
מיכל הדחה גרואה סמוי נמוך לקיר בלוקים כולל לחצן
שם:
Moosha
תאריך:
24/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע ביותר. 3 כיורים נשברו במגע... שום אחריות, שום התייחסות ועוד מגיבים לי שהם לא שולחים כיורים. לא רק ששלחו אלה גבו עוד 150 שח משלוח. מצורפת הקבלה
מוצר:
כיור משטח מיני 80/36
שם:
ravitrevivo
תאריך:
21/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גם כוכב אחד לא הייתי נותנת. שירות מזעזע!! בדיעבד הייתי מבטלת את כל העסקה איתם. פשוט הלם מהיחס ומהשירות. אל תתקרבו!! התחייבו ל14 ימי עסקים מיותר לציין שלא עמדו בזה.פשוט נורא!
מוצר:
ארונות אמבטיה
שם:
יוסי
תאריך:
11/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ארון אמבט של חברת top bath עלה אלפי שקלים. החל להתפורר אחרי מספר חודשים .איכות מאוד ירודה מומלץ לא להתקרב למוצרים שלהם. הכי גרוע זה השירות שלהם שיותר גרוע מאיכות הארונות . הבטיחו שיחזור אחראי שירות לא חזר זילזול בלקוח אמרו בלי לבדוק שה ofארון קיבל מכה פשוט מתפורר ולא מוכנים להודות זהירות זהירות זהירות
מוצר:
ארון תלוי אפוקסי לבן אופטימאל
שם:
Eli
תאריך:
16/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלחון הזזה של TOPBATH הרכיבו אותו הפוך(המסילה למעלה הורכבה למטה ולהיפך) עקב כך הדלת לא נפתחת כמו שצריך כי המסילה נגמרת לפני הסוף הידית כבר נשברה פעם אחת(אחרי 3 פעמים של שימוש), וגם הגלגלים בטח יתפרקו בקרוב. היו אצלי 3 פעמים, ולטענתם המקלחון מורכב תקין, וככה זה.
כמובן שהבעיה מאוד ברורה ופשוטה, אבל הם מסרבים לקחת אחריות בנוסף, כל פעם שאני פונה, אומרים שבודקים, ואף אחד לא חוזר.
תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו משם, ובייחוד לא מקלחונים של חברת TOPBATH שהמתקינים שלהם לא יודעים לעבוד, והשירות שלהם לא יודע לקחת אחריות זה בסדר לעשות טעות, אבל לפחות היו צריכים לקחת אחריות ולסדר את הבעיה.
אני בדרך כלל תמיד בודק ביקורות לפני שאני קונה, והפעם פספסתי עכשיו שאני קורא ורואה מה הולך פה, מבין את הטעות שעשיתי. מקווה לפחות שהביקורת שלי תזהיר אחרים.
מוצר:
מקלחון חזית הזזה
שם:
danmelam
תאריך:
27/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב! הזמנתי וילון מקלחת ומוט, הבטיחו לי שיגיע עד 7 ימי עסקים אחרי 14 ימי עסקים לא הגיע ואף אחד לא יצר איתי קשר, אני הייתי צריך להתקשר כל פעם, מנסה לבטל את ההזמנה מקווה שיצליח. חברה נוראית חוויה זוועה, לא להתקרב אליהם!
מוצר:
963, 1357
שם:
benayoun1985
תאריך:
30/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ארון אמבטיה, התגלה כארון ברמה נמוכה מאוד, לאחר מכן החליפו לי בתוספת תשלום לארון גרועה באותה מידה שירות נוראי, ויחס אנוש עוד יותר גרוע לא ממליץ בכלל
מוצר:
ארון אמבטיה PRIVATE KARINA שחור חרס לבן
שם:
אסתי
תאריך:
09/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שני ארונות אמבטיה ב 3400 ש'ח ולאחר פחות משנה העץ התנפח והתפרק. גם לאחר פניות חוזרות הם לא לוקחים אחריות ומעבירים אותי ליצרן ולמתקין וחזרה.
מוצר:
ארון אמבטיה פרובנס משטח זכוכית
שם:
Nissim
תאריך:
12/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם 2 ארונות אמבטיה,ישבתי עם בחור נחמד יהונתן ועשיתי הזמנה. הובטח לי שיסופק עד 14 ימי עסקים תוך השתדלות לספק תוך 9 ימים כי עברתי לדירה חדשה. בפועל חיכיתי כשלושה שבועות פלוס!!!!! בכל הזמן שעבר מרגע שעברתי דירה ולא זכיתי לקבל את הארונות התקשרתי כ 10 פעמים וניסיתי להשיג את יהונתן אבל נאמר שהוא עסוק והוא יחזור אלי אך הוא לא חזר אלי מ ע ו ל ם!! בשאר הפעמים דיברתי פעמיים עם בחורה שגם היא הבטיחה שיחזרו אבל לא חזרו.... נאלצתי לשלוח חבר שלי שעובד בחולון כדי שימסור לאדון יהונתן שידבר איתי וככה זכיתי רק לשמוע את קולו מרחוק ולא דיבר איתי אישית כי היה לחוץ כרגיל. בעוד כמה פעמיים דיברתי עם המנהל ליאור שגם אמר שיבדוק ויחזור אבל לא חזר אף לא פעם כמובן... שביקשתי פיצוי על כל העינוי אמרו שאי אפשר כי לא הרוויחו עלי הרבה....חחח בקיצור: לכו לאיקאה או למישהוא אמין עם המלצות. לחנות הזאת אסור להתקרב !!!!
תגובת החנות:
שלום ניסים , צר לנו כי כך בחרת לדרג את חברתנו , חשוב מאוד לדייק בפרטים ולצערי לא כך המצב . בחברתנו ארונות האמבטיה הם בייצור ועל כן אנו מתחייבים לספקם בין 14-21 ימי עסקים כך שבמקרה שלך עמדנו בהחלט בזמנים . בכול שיחה איתך קיבלת שירות נהדר , נבדק מה קורה עם הארונות שלך ובאיזה שלב ייצור הם . כעסך לא נובע מכך הרי שבהזמנתך הראשונית הזמנת ארונות לפי מידה שנתת לנו וכאשר הגענו להתקנה התגלה כי המידות שהעברת לנו לא היו נכונות ודרשת שנייצר עבורך ארון חדש על חשבוננו אך סורבת . חברת איבס עובדת לפי כול חוקי הצרכן ועושה כול שביכולותיה כי לקוחות יהיו מרוצים . אפילו במקרה שלך הלכנו לקראתך עם הטעות במסירת המידות שלך וגם סירבת . שיהיה פרנסה טובה .
מוצר:
2 ארונות אמבטיה "בייבי"
שם:
מאיר
תאריך:
28/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
יזהר הרוכש - חנות ללא שירות לקוחות וללא תודעת שירות.
רכשנו דרך האתר של eBath אביזר אמבטיה ואקום, שהתגלה כפגום לאחר מספר חודשים. ניסינו להתקשר מספר פעמים לשירות הלקוחות - בכל פעם סירבו לשמוע את פרטי המקרה, ורק התעקשו לקחת פרטים תוך הבטחה ש"מישהו יחזור אלינו בהקדם". כמובן (!) - לא חזרו אף פעם. ניסינו להתקשר שוב ושוב, ובכל פעם היחס חזר על עצמו. בפעם האחרונה שהתקשרנו והתלוננו על כך שרק לוקחים מספר טלפון, מבטיחים לנו לחזור אך לא חוזרים - נענינו בבוטות ובגסות.
בשורה התחתונה: לאחר חמישה ניסיונות התקשרות שנפרשו על פני כשבוע וחצי - התייאשנו, ויתרנו על המשך טיפול ונחפש מוצר אחר במקום אחר.
לגבי eBath עצמה: איננו ממליצים כלל וכלל על חנות שמכרה לנו מוצר פגום (יכול לקרות לכל אחד) ומזהירים לקוחות עתידיים שאין לה לא שירות לקוחות ואף לא תודעת שרות מינימלית. (אסור שיקרה לאף אחד). יזהר כל מי ששוקל לרכוש מהם!
תגובת החנות:
ערב טוב , צר לי על תחושותייך ונשמח בהחלט לעמוד לשירותך כפי שאנו מקפידים לעשות עם כלל לקוחותינו . לגבי מוצר ואקום שרכשת אין זה מעיד על מוצר פגום .מוצרי הואקום נמכרים אצלנו בכמויות גדולות מאוד מדי חודש . חברת איבס נותנת שירות ומענה טלפוני החל מהשעה 9-17 א-ה ובמיילים בדרך המהירה ביותר שניתן ועל כן הזהרתך חסרת שחר . מוזמן להגיע לחנותנו לקבל חלקי חילוף למוצר. אלינור כספי מנהלת שירות לקוחות.
מוצר:
מתלה מגבות כפול ואקום
שם:
pi.raz88
תאריך:
08/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מייל שאתם שמחים שקיבלתי את המוצר... וטרם קיבלתי אותו השירות לא טוב..תכננתי את כל השיפוץ לפי זמני האספקה שפרסתם ולא עמדתם בזמנים..והיד עוד נטויה כי טרם קיבלתי
תגובת החנות:
בעת רכישה ובתקנון החברה מעודכן כי זמן האספקה הוא 14 ימי עסקים. . הזמנתך בוצעה 28.8 לכן אנו עומדים בזמנים עד כה .צר לנו כי אלו תחושותייך אך אנו בטוחים כי תהנה הן מהשירות והן מהאיכות של המוצרים שרכשת . אנחנו כאן לשירותך .
מוצר:
אסלה מקלחון וארון אמבטיה
שם:
דרור
תאריך:
27/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר ביום חמישי, וביום שני בצהריים קיבלתי טלפון שהוא לא במלאי וגם לא יהיה במלאי, כמובן שלאחר השיחה בדקתי בזאפ - והוא עדיין מפורסם שם, למרות שלפחות כמה ימים במקרה הטוב הוא כבר לא במלאי.
תגובת החנות:
שלום דרור
צר לנו שבחרת לכתוב עלינו בשלילי, אנחנו ב -eBath מחזיקים במלאי של אלפי פריטים ועושים כל שביכולתנו לתת לכל לקוחותנו שירות מצויין, הזמנת מפצל לכביסה והמחשב שלנו הראה לנו שיש לנו במלאי ולכן לא עודכן שחסר באתר, שהמחסנאים שלנו רצו לשלוח לך את המוצר ראו כי לא מוצאים את המוצר במחסנים, תקלה כזאת יכולה לקרות, מיד הודיעו לך שיש בעיה, כמובן שלא חוייבת על כלום.
מוצר:
71023 מפצל לברז כביסה 3/4
שם:
rvinokur
תאריך:
16/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אמבטיון בחברת e-bath תוצרת חברת תכלת. האמבטיון לא סופק בזמן, התקנה שלו זזה המון פעמים ומספר שבועות אחרי ההתקנה דלת האמבטיון התרסקה על הבן שלי וגרמה לו לפצעים עמוקים, היינו צריכים לעשות לו הדבקה. הספק של המקלחון הבטיח מספר פעמים להגיע ו. קבע כבר 3 פעמים ולא הגיע. פשוט זלזול. לא עונה על פניות. חברת ebath מתכחשת לכל אחריות לנושא, רק מעבירה לספק ולא מטפלת בעניין. כרגע ללא כל מענה מצד החברה.
תגובת החנות:
אכן רכשת בחברתנו אמבטיון עם זכוכית מחוסמת איכותית אשר בעת מקרה כמו שקרה לך לא יפגע ולא יפצע כך שתלונתייך בגין פציעה לא ברורה וגם לא עדכנת על כך בחברתנו. בכול פנייה שלך אלינו קיבלת מענה ואף מענה אישי דרך נייד אישי של איש מכירות ולא חלה שום הסרת אחריות מהעניין .
אין אחריות על שבר ועל כן אין לנו הרבה מה לעשות בעניין מאשר לעזור לתווך בינך לבין ספק האמבטיון שביצע את ההתקנה וממנו את מקבלת שירות . לפי שיחותייך איתנו הבהרת שאת יודעת שזה לא באחריותנו לכן חוות הדעת שלך אינה ברורה לנו .
הנושא עדיין בטיפול ובירור מול חברת תכלת ונעשה מאמצים רבים לעמוד לעזרתך . בברכה , אלינור כספי מנהלת שירות לקוחות
מוצר:
אמבטיון
שם:
yav
תאריך:
20/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא להיתקרב! לא עומדים בלוחות זמנים. לא מקבלים את מה שהזמנתם. איכות ירודה מאוד. ארונות וכיורים שלא יחזיקו הרבה. להימנע בכל מחיר02013969
מוצר:
ארון אמבטיה
שם:
zivlanda
תאריך:
23/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לקנות מכם ארון אמבט היה קל. לקבל שירות עבור מוצר באיכות ירודה, שלא מתאים לתנאים אליהם נועד זה כבר קשה!!! קניתי ארון אמבט ואחרי ארבעה חודשים, הצבע של הארון התחיל להתפוצץ. בשיחה עם נציגת שירות הלקוחות נאמר לי שמאחר והארון נמצא באמבטיה אז מים שהשפריצו עליו גרמו לכך. ושאין אחריות על נזקי מים. ולא שהארון שחה בתוך שלולית מים הרי הוא תלוי!!! ואני שואל, האם הצביעה האפוקסית לא אמורה להתמודד עם טיפות מים? איפה אתם מצפים שאתקין את הארון כדי שלא יפגעו בו מים? בסלון?
לכן לא אוכל להמליץ על המוצרים של חברה זו כי השירות הינו גרוע!!!
תגובת החנות:
אנחנו נותנים אחריות ושירות לכל לקוחותנו, התבקשת לשלוח לנו תמונה של הארון עם הפגם על מנת לפתוח קריאת שירות ולטפל, בתמונה ששלחת רואים שתלית את הארון צמוד לגמרי לאמבטיה שאין הפרדת וילון או אמבטיון, מה ציפית שיקרה? שהארון שעשוי מעץ יספוג בכל מקלחת כמות של מים ולא יקרה כלום?. אתה מציג מצג שווא בתיאור המקרה שעל כן לא מדובר בספיגת טיפות כפי שתיארת אלא נתזים מדי יום. חבל שלא צירפת את התמונה שיוכלו להבין את התיאור במדויק . נכון שארונות עמידים לאמבטיה אבל אם משתמשים בהם בהתאם . חוו"ד הדעת שלך כלל לא מתארת את איכות ארונותינו והשירות המעולה שאנו נותנים . כחלק ממידיות החברה- אין אחריות על נזקי מים - והמקרה שלך הוא מקרה קלאסי של הזנחה ונזק מים לארון תקין באיכות גבוה שקיבלת .
מוצר:
ארון אמבט תלוי-אופק
שם:
wawaweewa
תאריך:
18/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ראש מקלחת עגול ויקר שהתברר כגרוע במיוחד. הם לא היו מוכנים לקבל אותו בחזרה למרות שמדובר בראש מקלחת שאי אפשר להשתמש בו
תגובת החנות:
צר לנו שבחרת לדרג אותנו ככה, קיבלת מוצר איכותי במחיר הנמוך בישראל, הגיע אליך לאחר יום מההזמנה. אין לנו שליטה על זרם המים בביתך,כנראה בחרת ראש גדול לזרם חלש, לאחר שימוש במוצר לא ניתן להחזיר
מוצר:
ראש מקלחת עגול למקלחת קוטר 20 ס"מ
שם:
זוהר
תאריך:
14/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות לא מקצועי ולא רציני עושים צחוק מלקוחות, הזמנו פח והמשלוח מאחר כבר חודש וכל פעם מורחים אותנו בטלפון ומעבירים אשמה מאחד לשני, לסיכום בכלל לא מומלץ לקנות מהם
תגובת החנות:
שלום זוהר , ביצעתם את ההזמנה ב-26/11 המשלוח יצא מחברתנו כבר ב 28/11 והיה אמור להגיע יומיים שלושה לאחר מכן . לצערי התנהלת מול חברת השליחויות וחברתנו כלל לא ידעה שישנה בעיה באספקה . כמובן ברגע שנודע לנו המקרה הנושא טופל במיידי וקיבלת את החבילה . מחברתנו יוצאים אלפי חבילות מדי חודש ומגיעים ליעדם תוך יום יומיים - צר לי שזו החוויה שלך . נשמח לעמוד לשרותך .