קניתי מטען נייד למחשב אחרי יומיים הוא התפוצץ. אני סטודנטית בתקופת מבחנים וחייבת מיידי מטען בשביל ללמוד. בחנות לא הסכימו להתחייב להחליף לי ועם זה אין לי בעיה (למרות שמבאס שצריך לחכות לבדיקות מעבדה אבל יכול להיות שככה זה בכל חנות מחשבים. אין לי מושג), אבל ברגע שאמרתי שאני ארצה החזר כספי ופשוט אלך לחנות אחרת (שקרובה יותר אלי, החנות של פיזטק מרוחקת כמעט שעה וחצי מהבית שלי) היחס השתנה והפך להיות לא נעים. המוכרת בחנות עצמה מקצועית ונעימה ועוזרת עד כמה שהיא יכולה בצורה מהירה. המנהל פשוט נוראי וחסר סימפתיה לחלוטין. לא ממליצה לרכוש שם אלא אם כן אין לכם בעיה לקבל מוצרים תקולים ושירות נוראי רק בגלל שאתם רוצים את הכסף שלכם חזרה. מעבר לתסכול של להוציא כסף באופן פתאומי ולא להיות מסוגל ללמוד כי המחשב לא עובד, הכי גרוע זה חוויית שירות גרועה.
תגובת החנות:
בפיוזטק אנחנו נוהגים ביושר וכחוק, ואף מעבר כפי שניתן לראות בשאר חוות דעת.
התיאור שלך מלא סתירות, ודי ענית על השאלות של עצמך: כתבת - לא התחייבנו להחליף או להחזר על מוצר ש"רק נפל" כל עוד המוצר בידים שלך, וכלל לא נבדק על ידינו, שזה הוגן וסביר לגמרי.
"לא ממליצה לרכוש שם אלא אם כן אין לכם בעיה לקבל מוצרים תקולים" - במילים יפות זה "סותר" מה שכתבת שהמוצר שקיבלת עבד. במילים פחות יפות זו הוצאת דיבה.
ברגע שביקשת לדבר עם מנהל על "הבעיה המיוחדת" שלך (גוגל), קיבלת יחס והסבר סבלני, אך הציק לך שלא קיבלת כסף. (דא??)
האם "הוצאת כסף באופן פתאומי"? או שהמחשב עדיין "לא עובד"? לא ברור.
נועה "בעיות מיוחדות" אינם סיבה לדרוש כסף, ו"ללכלך עליכם ברשת" עוד לפני שהחזרת המוצר זו לא דרך ישרה או חכמה. את יודעת טוב מאוד שמוצר שנפל ונשבר לא באחריות, ולא מומלץ לחבר לחשמל. במקרי תקלה מכל סוג, כל מה שצריך לעשות בשביל לקבל את השירות הנפלא שלנו הוא להחזיר המוצר ולהיות קצת יותר נחמד.
הדרך שבחרת לא מביאה ברכה :(
אנחנו מעודדים אנשים טובים לנסות את השירות שלנו, ולפרסם דעתם והצעות לגבי השירות גם אם לא הייתה מושלמת, על מנת שנוכל להשתפר ולגדול אתכם.
מוצר:
מטען אסוס 19V 2.37A
שם:
Tamir
תאריך:
14/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש. רכשתי נגן mp3 במחיר מוזל בבלאק פריידי, בעל העסק הרשה לעצמו לדבר בצורה מזלזלת ולא נעימה בגלל שהתלוננתי שההזמנה שרכשתי לא הגיע גם אחרי חודש, לא מדובר כבר בשירות. מדובר ביחס מזלזל שלא עולה על הדעת. תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו.
תגובת החנות:
העסקה והפרטים לא מזוהים או מוכרים, כך שהתגובה כללית: אנחנו כותבים *ומדגישים* שדואר רשום עד 21 ימי עסקים. (כחודש) בשירות הדואר אין עם מי לדבר או איך לזרז (אתם יודעים איך זה...) כך שמיד ברגע שמסתיים הזמן שהבוטח, אנחנו נותנים החזר כספי בצורה כמעט מכנית, בלי צורך ביחס בכלל :)
לעניין מה שכתבת: אתה לא כותב אם קיבלת את המוצר בסוף או לא. בלאק פריידי היה לפני מעל חצי שנה. האם רק עכשיו קיבלת המוצר שהזמנת, נזכרת בהחזר, ובכל זאת החלטת להזיק לנו יותר? או שאתה באמת ובתמים עד היום מבואס שלא קיבלת נגן? מתנצל מכל הלב על ה"יעילות" של הדואר, זו אופציה זולה, עם הסיכון שלא תקבל המוצר (אנחנו אלה שסופגים את ההפסד הכספי). אבל לא נשמע לי הגיוני שעל החזר של נגן פשוט קיבלת שירות מזלזל. כפי שתראה בשאר חוות דעת, דיבור "בצורה מזלזלת ולא נעימה" לא מאפיין אותנו.
אם אתה מבואס, תתרחק מדואר ישראל כמו מאש!
מוצר:
נגן mp3 a8542ep37
שם:
BINA
תאריך:
30/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מטען במחיר גבוה יחסית מהחנות כי הייתי זקוקה לו בדחיפות (הייתה אפשרות לשלם על משלוח מהיר), אחרי 4 חודשים התקלקל המטען ושלחתי אותו לתיקון (התחייבות תיקון תוך 5 ימי עסקים) עברו מאז 3 שבועות ואין זכר למטען על אף פניות חוזרות ונשנות למוקד שמניב רק יחס מזלזל. המחיר הגבוה והיחס הנוראי מצוות החנות מתחת לכל ביקורת
תגובת החנות:
בינה היקרה. אנחנו עושים כל יכולתנו, (ואף מעבר לחוקים ותקנונים היבשים) לשביעות רצון לקוחותינו, כפי שניתן לראות בשאר חוות הדעת. 1. שלחת לנו מוצר למימוש אחריות, לאחר 4 חודשי שביעות רצון. 2. הטיפול בתקלה התבצע מיד למחרת שקיבלנו המוצר, ואף הסכמנו לממן על חשבוננו עלות דואר רשום, אך הכתובת שציינת לא הייתה מלאה. 3. במקום לבקש עזרה מהשירות, איימת ודרשת בתוקף שנשלח לך עוד מוצר בחינם "עם שליח מיד", אחרת "אפנה את הבירור ל"אמון הציבור" ולגורמים נוספים במידת הצורך." 4. על אף הקושי לעזור לאנשים... מהסוג הזה... ניסינו לעזור לך, אך מאוחר מידי, טרם עברו מספר שעות מהפניה שלך וכבר פיזרת עלינו ביקורות מאוד לא יפות. 5. ציינת יחס מזלזל ונוראי, דבר שלא מגובה על ידך בעובדה, למעט שפשוט לא קיבלת עם מטוס פרטי החלפה תוך שעתיים. אגב, הטיפול נעשה מיד למחרת שקיבלנו המוצר, "עברו מאז 3 שבועות ואין זכר..." סוטה קיצונית מהאמת.
מוצר:
מטען למחשב נייד 19.5V 2.31A 4.5X2.7
שם:
ישראל
תאריך:
07/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מספר מטענים לחברה. המטענים הגיעו תוך יום. אבל - בניגוד לכתוב בעמוד המוצר, המטענים היו בבירור משומשים ולא חדשים. כלומר עם לכלוך ושריטות, ובאריזות לא מקוריות ללא כל תיעוד. בשירות לקוחות הכחישו את העניין, ביקשו לשלוח תמונות של המטענים. כששלחנו תמונות, שבהן בבירור רואים את השריטות המשיכו להכחיש ולהמציא תירוצים. בתור "פשרה", הציעו לנו לבוא לחנות בעצמנו ולהחליף את המוצרים - כמובן שבתור עסק אין לנו זמן לבזבז על זה.
בפעם הבאה נקנה במקום אחר כדי להמנע מהחוויה הלא נעימה.
תגובת החנות:
מאות מטעני אפל נרכשו דרכנו בשנה האחרונה, ואלפי מטענים למחשבים ניידים בכלל, תחום המטענים הינו מקור הפרנסה וההתמחות של 3 הנציגים בעסק. כדי לחסוך בעלויות ללקוח הסופי, אנו רוכשים את המטענים ללא אריזה, ואורזים אותם בארץ בקופסת קרטון פשוטה, הלקוחות חוסכים מעל 100 שקלים רק בזכות החיסכון באריזה ונפח ביבוא. הלקוח התלונן בתחילה שציפה לקבל מטענים באריזה "מקורית" הרמטית, וחושש שהמטענים היו 'בעבר' באריזה מקורית, ואף עשה עניין מאוד גדול מזה. לאחר שהלקוח נאלץ לראות באתר תמונה ברורה של האריזה, לא רצה להתנצל על העניין שעורר, והחל להצטדק בכך שיש שריטות מינוריות על הניילון של המוצר. הבקשה להחלפה הגיעה אחרי שפתח את הניילון והשתמש עם המוצרים, סירב להחזיר בעצמו (ברור), ודרש שנממן שליח שיחליף לו את המוצרים. העסק עושה כל מאמץ כדי שהלקוח יקבל מוצר חדש ואיכותי, ובהתאם לא יכולנו לקבל בחזרה המטענים לאחר שימוש או הסרת הנילון. אנו נאלצים לספוג חוות דעת זו, על מנת להוכיח שאנחנו לא מוכרים מטענים שחזרו מלקוחות אחרים. מהירות השירות - 3-11 דקות למענה במייל.
הנל נתמך בהתכתבות במייל מול לקוח.
מוצר:
מטען MagSafe2 85W
שם:
Nir
תאריך:
23/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלשום קניתי מאתר החנות שני מטענים "מקוריים" במחיר מבצע משתלם יחסית עם שליח למחשב (macbook pro) שברשותי ,לאחר שהמטען המקורי שלי הפסיק לעבוד. בראשון (אתמול) הגיע השליח כשלוש שעות לאחר שיחת הטלפון עם המוכרת בחנות, הם הגיעו בקופסאת קרטון חומה (לא מקורית) וכשפתחתי אחת מהם לראות את המטענים התברר לי כי גם הם לא מקוריים עם מדבקה לא מקורית ובאיכות נמוכה תוצרת סין. שלחתי בחזרה את השליח לחנות וישר התקשרתי לברר את העניין עם המוכרת שטענה כי המטען הוחלף ב"טעות" במקום המקורי וישלחו אלי מטען מקורי חדש עד שלושה שבועות וכמובן שאני לא הסכמתי לחכות לעסקה כי הבנתי שאי אפשר לסמוך על חנויות לא אמינות וגם כי אני נתקעתי בלי מטען. הכסף הוחזר עם התנצלות זאת הסיבה היחידה ל2 כוכבים, התאכזבתי.
תגובת החנות:
היי ניר אמרנו לך מראש שאין במלאי, וביקשת שבכל זאת נעזור לך, ואפילו הסכמת שנשלח מקוריות מיבואן אחר (מתחרה). עשינו כל יכולתנו לעזור לך, והבאנו לך *תוך 3 שעות* (ולא 3 ימים כמופיע באתר) את מה שהוצהר על ידי יבואן מתחרה כמקוריות. ברגע שאמרת שלא מתאים לך הסחורה, *השבנו לך כספך מידית* עוד לפני שבדקנו בלי שאלות. מודה לך על הכוכב השני על כך שהתנצלנו, אבל למה ניר? למה אחרי שניסינו לעזור לך היית צריך בדווקא לטרוח להיכנס לזאפ כדי לפגוע בנו? האם חברה ישראלית שמספקת תוך 3 שעות, מחזירה כסף מיד, ואפילו מתנצלת, (כל זה כפי שציינת) עושה לך כל כך רע בלב?
מוצר:
85W megasafe 2 charger
שם:
יגאל
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מדהימה !! מחיר מצויין !! "הבטיחו" שלושה ימי עסקים והגיע למחרת ... ( סוללה למחשב נייד דל )
מוצר:
סוללה למחשב נייד דל
שם:
arik
תאריך:
09/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי מאוד מרוצה מתהליך הרכישה משלב ההזמנה ועד לקבלת המוצר. יחס אדיב, מקצועי, יעיל... אין לי ספק שאם אזדקק בעתיד לציוד מיחשוב, בהחלט אבדוק באתר פיוזטק
מוצר:
מטען מחשב נייד LENOVO YOGA PRO 3
שם:
Idan
תאריך:
01/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקסים ואדיב, המשלוח הגיע לאחר יום עסקים אחד והמענה באימייל היה מהיר לחלוטין. ממליץ בחום!
מוצר:
מטען נייד HP
שם:
Miki
תאריך:
28/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון מטען (נוסף) למחשב HP חדש שקניתי. הגיע אלי בדואר מטען שלא התאים בדיוק. ביקשתי להחליפו, שלחתי אותו לפיוזטק בדואר, והם שלחו אלי שוב את המטען המתאים, במהירות יעילות ונדיבות. למרינה במחלקת השירות מגיע שאפו. מיקי בר
מוצר:
מטען למחשב 3.333 א Hp
שם:
Yoni
תאריך:
25/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניה בלותות' של NOA MUSIC. בדרך כלל במוצרים כאלה הבלאי הוא בטווח השנה , המוצר אצלי קצת יותר והוא מתפקד מצויין ללא שום בלאי. שירות מצויין והכוונה למוצר מעולה.
מוצר:
אוזניה בלותות' של NOA MUSIC
שם:
חיליק
תאריך:
07/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחיר - מעולה השרות- זריז ויעיל המוצר- משובח בקשתי לאסוף ב 6 בערב והמוצר חיכה לי בחנות סמוכה שפתוחה גם בערב
מוצר:
מטען Apple MacBook 85W מקורי!
שם:
Lena
תאריך:
15/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מודם סלולארי לפני כחודש… אני מאוד מרוצה מהשירות האדיב ומהיחס שקיבלתי אמליץ בחום לכל מי שישאל
מוצר:
נטסטיק סלולארי
שם:
idan
תאריך:
26/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהחנות מטען של אפל. דאגתי בגלל המחיר הזול שהוצע שהמטען אולי לא מקורי. הגיע אליי מטען מקורי במשלוח מהיר ובזמן. המוצר עובד יופי ואין לי מה להתלונן על השירות- תודה לכם.
מוצר:
מטען אפל apple macbook 60w
שם:
Stas
תאריך:
18/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם מטען מקורי בדיוק כמו שחיפשתי, במחיר מעולה. אחרי חודשיים המטען התקלקל והאחריות שלהם הופעלה מיד, שלחתי להם אותו ותוך כמה ימים קיבלתי מטען מתאים אחר. שירות מעולה עם הרבה עידכונים במייל ובטלפון כדי לוודא שאני מקבל בדיוק את מה שאני צריך, ויחס חם.
מוצר:
מטען ASUS 19V 3.42A 5.5MMלמחשב נייד
שם:
Dafna
תאריך:
06/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי ומהיר מענה מהיר ומקצועי, שרות לקוחות אדיב מרוצה מאוד ובהחלט אזמין מהם גם בפעם הבאה.
מוצר:
סוללה למחשב נייד
שם:
איתן
תאריך:
03/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות חריג לטובה שמוענק ע"י בחורה בשם מרינה. דואל מפורט על כל שלב ברכישה ומידע רקע נוסף לגבי השימוש במטענים בכלל. קנייה ראשונה אצלם ובהחלט אחזור
מוצר:
מטען מקורי למחשב 20 Lenovo Yoga 3 pro
שם:
נועה
תאריך:
23/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחברה סוללה מקורית למחשב נייד של אסוס. השירות היה מעולה, מרינה מנהלת השירות ענתה על כל שאלה שהיתה לי בסבלנות ואדיבות, המשלוח הגיע מהר ואני מרוצה מהמוצר. תודה רבה !!
מוצר:
סוללה מקורית למחשב נייד ASUS A32-K52
שם:
נועה ואביב
תאריך:
20/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מהירה ונעימה, לא היו בעיות הפריט הגיע מהר עם שליח עד למקום העבודה אחרי שלושה ימים
מוצר:
ראש תקע UE למטען אפל
שם:
Oded Ravid
תאריך:
08/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מקום מעולה, זול ומקצועי עם יחס אישי. מאד מומלץ. ללא ספק על כל בעיה שתהיה לי במקבוק אפנה אליהם גם בעתיד.
מוצר:
מטען למקבוק
שם:
בוריס
תאריך:
22/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בזמן דרך חברת משלוחים. הזמנתי מטען למחשב נייד. תודה רבה על שירות מצויין
מוצר:
מטען למחשב נייד TOSHIBA
שם:
Dina
תאריך:
20/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב! רציתי להודות לכם על הישרות המהיר והמקצועי שקיבלתי בעת הזמנת מטען למחשב נייד . תודה למרינה על העזרה הטלפונית ותודה לחברת צ'יטה על המשלוח המהיר .
מוצר:
מטען למחשב נייד ASUS 19V 3.42A 5.5MM NEW
שם:
Daniel Amir
תאריך:
20/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחשב היה מושבת ובנוסף מקלדת לא עבדה
צבי נתן לי שירות מעולה ומקצועי מאוד, עם שירות הוגן
החזיר את המחשב ל"חיים" נתן לי טיפים לעבודה
לסיכום
היה שווה!!!
מוצר:
תיקון לפ טופ Asus
שם:
שגיב
תאריך:
09/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות סוללה למחשב. השירות היה אדיב ביותר , יעיל ואני באופן אישי העדפתי לבוא לחנות ולבדוק שזו אכן הסוללה הנכונה כדי שלא יהיה מצב שיגיע לי בדואר מוצר לא נכון. הכל היה נכון ומדוייק. וגם המחיר.
מוצר:
סוללה למחשב N5110 DELL N5010
שם:
JenyaT
תאריך:
02/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש במספר חנויות בהן המוצר הופיע באתר ולא היה במלאי פניתי לחנות , בחורה מאוד נחמדה אמרה שתבדוק ותחזור אלי - באמת חזרה (מפפתיע) המוצר היה במלאי , הגיע מהר , השירות אדיב.. לא צריך יותר מזה... מומלץ
מוצר:
מתאם שקע תקע אוניברסלי 2 יציאות USB
שם:
Yoni
תאריך:
28/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצוין. הזמנתי מטען למחשב נייד מהחנות. המטען השמיע רעשים חריגים ולכן פניתי אל החנות כדי להחליפו. הייתי צריך לשלוח להם את המטען בדואר, אך בגלל נחיצותו התמהמהתי עם השליחה. בחנות יצרו איתי קשר שוב ושוב כדי שהבעיה תפטר. לאחר שהבינו שאני לא יכול לשלוח את המטען הציעו לי להזמין מטען חדש וכשהוא יגיע אשלח את הישן, במידה ואכן ישנם רעשים חריגים הם יזכו אותי וישאירו לי את המטען החדש. בסופו של דבר כך היה שלחתי את הישן קיבלתי זיכוי עליו ונשארתי עם החדש. לאורך כל הדרך ניכר היה שחשוב להם שהבעיה תיפטר על הצורה הטובה ביותר.