דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרי אלקטרוניקה ומחשוב
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
Flymac LTD
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפליימק ?
4.70
ציון ממוצע
40
חוות דעת בשנה האחרונה
756
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
1
3 חודשים אחרונים
11
0
1
6 חודשים אחרונים
15
0
2
שנה אחרונה
37
0
3
כל הזמן
738
2
16
נמצאו 756 חוות דעת גולשים על פליימק
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
27/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ברז דרך אתר פליימק, שבו רשום "משלוח חינם עד הבית תוך 7 ימים", אבל בפועל הברז הגיע רק אחרי 3 שבועות! מה גם שהאריזה של הברז הגיעה מעוכה.
תגובת החנות:
תודה על ההזדמנות להסביר לכולם מי אנחנו ומה אנחנו עושים.
המטרה שלנו זה לעבוד ביחד עם יצרנים ישירות מחו''ל כדי לתת את המחיר הכי נמוך שבאפשרותנו.
רשום באתר שלנו שהזמן אספקה תוך 7 ימים וככה נכון להיום. במקרה שהמוצר דחוף אנחנו ממליצים להתקשר אלינו עם מספיק זמן כדי שנוכל לספק את המוצר עד המועד הנדרש.
יש לנו גם את האפשרות להזמין עבור הלקוח מוצרים שלא מפורסמים באתר. וזה פשוט כדי לעזור ללקוח עם המשלוחים מחו''ל. במקרים כאלה כמובן אנחנו לא מתייבים לזמן אספקה שכתוב באתר. הרבה פעמים הבקשות עבור מוצרים שאנחנו חייבים להזמין ממקום אחר וכו או מזמינים על דעת הלקוח וככה יוצא שהזמן יותר ארוך.
אבל חשוב להדגיש שאנחנו תמיד זמינים למרות שלא תמיד זה התשובה שהלקוח רוצה לשמוע.
לקוח יקר – דברנו על המוצר שרצית להזמין לא פחות מ4 פעמים לפני שהזמנת, והסברנו איך אנחנו עובדים ואמרנו לך שהזמן אפסקה כ2-3 שבועות. ועדיין רצית להזמין ואמרת לנו שהכל בסדר. לכן זה תמוה לנו מדוע התחשק לך להשאיר תגובה שלילית על הזמן אספקה?
אנחנו שמחים לתת שרות. כל יום

מוצר:
hansgrohe Talis M54 Pull Out Kitchen Tap 270 Chrome - 72808000
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
07/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם מוכרים מוצרים שאין להם!
הזמנתי אוזניות אלחוטיות בסכום גבוה. לא שמעתי מהם שבועות(!), כשהתקשרתי אליהם הבחורה אמרה לי שיש עיכוב במשלוח - עוד לפני שאמרתי לה מי אני ומה הזמנתי...כלומר ככה הם עובדים. לא לקנות מהם.
מוצר:
Jabra Engage 75 STEREO
תמונת משתמש
שם:
Anat
תאריך:
15/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מכשיר מים חמים/קרים.
המכשיר התקלקל מספר פעמים ועל אף שהינו עדיין תחת האחריות, נשלח לי שוב מכשיר מקולקל.
תגובת החנות:
שלום

אנחנו סיפקנו לך דוד מים חמים תקין עם פילטרים ראשונים. זה על אחריות הלקוח לדאוג לעצמו לפילטרים נוספים ולהחליף את המסננים כפי שנדרש. הטכנאי שהיה אצלך הראה לך את הנזק הנגרם מאי החלפת המסננים ואמר לך להחליף כמה וכמה פעמים. זאת הסיבה שכל דוד שהחלפנו לך המשיך להתקלקל.

נשמח שתקשיב למתקין, תקנה מסנן חדש ותחליף אותו, ואז תשוב אלינו. במקרה שלא, אנו חוששים שהדודים שלך ישבקו חיים באופן תדיר כי זהו הפעם השלישית שהחלפנו לך בשנה וחצי האחרונים.

תודה,

צוות פליימק
מוצר:
Insinkerator חם קר וברז מוברש
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
26/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אדם
תאריך:
28/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קונטרולר דיג'יי מוצר ב1300 ש"ח.
לאחר 4 ימים עקב אי התאמה של המוצר הגשתי בקשה לביטול עסקה.
החברה לקחה לי 89 ש"ח דמי ביטול , שזה גבוה מ-5% , וגם זה במקום אחר , חד משמעית לא היו לוקחים לי/
כיום זה נחשב עסקת מכר מרחוק והיום אף אחד לא מחייב על זה. אני רוכש שנים רבות באינטרנט ולא היה לי דבר כזה מעולם.
לא ממליץ.
תגובת החנות:
עם שיחה לא כל כך קצרה הלקוח רצה לקבל הנחה משמעותית ביחד עם 24 תשלומים. הסברנו אנחנו נותנים עד 4 תשלומים ללא ריבית. ועם 4 תשלומים אין לנו דרך גם לתת הנחה על המחיר, הרי התשלומים עולים לנו כסף. בסוף הלקוח החליט להזמין עם ה4 תשלומים עם הרעיון שהוא יכול דרך הבנק לפרוס את זה ל24 תשלומים. הסברנו לו כמה וכמה פעמים שזה לא קשור אלינו וההזמנה לא יכולה להיות מבוסס על זה. המלצנו לו לא להזמין בצורה כזו. הלקוח עדיין הזמנין דרכינו ומיד בבוקר לאחריו הוא התקשר כדי לבטל את ההזמנה. הסברנו שהתשלום כבר ירד וגם שלחנו את המוצר עם החברת שליחות מיד אחרי ההזמנה. על פי החוק יש לנו אפשרות להחזיר 95% מהתשלום. וזה בגלל שהחברת האשראי גם גובים תשלום מסוים עבור הסליקה שלנו. לצערנו הוא לא הסכים לקבל את זה בצורה מיושבת.
מוצר:
roland 202
תמונת משתמש
שם:
רונן השמן
תאריך:
03/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאמן כושר ורכשתי מדונה מ- Flymac. יהודה המוכר היה אדיב, והיה היחידי שהציע שנתיים אחריות על המוצר. המכשיר התקלקל אחרי כחצי שנה. פניתי ליהודה, פעם אחר פעם, בכדי למסור את המכשיר לתיקון, אבל הוא התחמק שוב ושוב. ניסיתי ליצור איתו קשר דרך האתר, דרך הוטצאפ, ודרך הטלפון, אבל הוא לא שיתף פעולה. אחרי זמן מה הוא כתב לי שישלח אליי שליח בכדי לאסוף את המוצר לתיקון, אבל השליח לא הגיע, וגם יהודה לא ענה לי מאז. בקיצור, אני ממש לא ממליץ לרכוש ב- Flymac.
מוצר:
AKG WMS 45
תמונת משתמש
שם:
צחי
תאריך:
21/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נורא חוסר תיאום בין השליח לבעלים לגבי מחיר המחיר באתר בהנחה אם קונים במזומן אני צריך ליידע את השליח ולהסביר לו, איחור של "קרה לנו פשלה עם הגעת המוצר מחול", אריזה פתוחה פגומה חיצונית "אולי פתחו את זה במכס" .למה ? זה הריח לא טוב מהתחלה....
מוצר:
אוזניות beyerdynamic dt 770
תמונת משתמש
שם:
Almog
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נוראי, מאחרים בהזמנות. אמ;לק לא לקנות מהם!!!
ביצעתי מהחנות הזמנה של לוח גרפי מדגם huion hs610. בשיחה עם נציג המכירות ציינתי בפניו שאני מעוניין לשלם בהעברה בנקאית (אופציה שאפשרית אצלם), מכיוון שמצויין באתר שאם משלמים בהעברה בנקאית מקבלים הנחה (מעניין למה 🧐).בעת ההזמנה שאלתי את הנציג אם הוא מעוניין שאשלם לו במקום והוא אמר לי שאין צורך ואחד הנציגים יתקשר אליי לבקש תשלום כשהמוצר יצא. מיותר לציין שאת ההנחה לא קיבלתי ונדרשתי לשלם מחיר מלא. עבר שבוע ולא קיבלתי שיחת טלפון עד שהשליח התקשר אליי ביום חמישי ואמר לי שהוא עוד 5 דקות אצלי ושאני צריך לשלם במזומן, לאחר שציינתי שאני משלם בהעברה בנקאית השליח אמר לי שאצטרך לדבר עם החנות מכיוון שאין לו קשר אליהם והוא עובד בחברת שליחויות. 10 פעמים! שאני מנסה להתקשר ואף אחד לא עונה עד שסוף סוף ענו, מיותר לציין שהשליח מתחת לבית שלי כבר, שילמתי להם בהעברה בנקאית ואמרו לי שמטפלים בזה, לאחר כמה דקות התקשרתי לשליח והוא אמר לי שהוא לא יביא לי את המוצר היום כי הוא כבר חזר. לאחר שאמרתי לנציג שאני מעלה ביקורת על המקרה שקרה לי הוא סירב למכור לי את המוצר בטענה שהוא לא רוצה לקוחות שמשאירים ביקורת לא טובה (מה לעשות הביקורת בהתאם לשירות) והוא לא מוכן למכור לי את המוצר. בשיחה עם הנציג ביום חמישי הובטח לי שהמוצר יגיע ביום שישי יום למחרת או במקרה הכי גרוע ביום ראשון. ביום שישי בארבע בצהריים הבנתי שאני לא אקבל מהם את המוצר כמו שהובטח לי. היום, יום ראשון, בארבע בצהריים אני מקבל שיחה מחברת השליחויות, אפילו לא מהחנות, ואומרים לי שהמוצר לא ייצא היום כבר ואולי יגיע מחר. אני כבר שבוע בטירטורים רק בגלל שהנציגים שם עושים טעויות כאלו. תזמינו מחנויות אחרות אותו המחיר והשירות בוודאות הרבה יותר טוב.
מקווה שלא תעשו את הטעות שאני עשיתי
מוצר:
Huion hs610
תמונת משתמש
שם:
nickolay
תאריך:
20/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר מאוד-מאוד בסיסי ולא ידידותי - לא ניתן לציין שאתה מזמין עם התקנה וכו'
מבטיחים החזר של 100 ש"ח עבור טוחן ישן באתר אבל בשיחה לאחר ההזמנה הוסבר שאין הנחה מאחר וטוחן ישן לא מדגם שרכשתי (מוזר, אבל היו חייבים לציין את זה באתר לפחות)
מיד לאחר מכן התקשר נציג ואמר שהמשלוח יתעקב למשהו כמו שבועיים (במקום 3 ימים, ככה כתוב ב-ZAP)
לאחר כשבוע התקשר נציג שוב ושאגף לא ידע מתי הזמתי ואמר שהם יוכלו להזמין רק שבוע מעכשיו ואז צריך להמתין להספקה עוד שבועיים (כלומר חודש ממועד ההזמנה).
אבל אם אני לא רוצה להמתין אז יש ספק אחר ואני צריך להוסיף עוד 150 ש"ח.

מוצר:
InSinkErator Evolution 100
תמונת משתמש
שם:
Nathan
תאריך:
07/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקרופון אין התשובה שגורר ולא מוחזר כסף התקשרתי לשם כל היום בלי תשובה לא שלום
תגובת החנות:
אנו מצטערים שלא היית מרוצה מהשרות שלנו. הבקשה שלך פשוט הייתה מעבר ליכולת השירות שאנחנו נותנים.
בברכה
פליימק
מוצר:
Shure sm7b
תמונת משתמש
שם:
Stephane
תאריך:
29/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ושבוע אחרי ההזמנה, עדיין כלום. או כמעט, יש הבטחות לגבי שבוע הבא.
מצידי, אני אנשה לזכור לא להזמין מפליימק שוב פעם.
תגובת החנות:
שלום לקוח יקר ,
לאחר בדיקה מול חברת המשלוחים התברר שהמשלוח הגיע ביום השביעי של שבע ימי העסקים שאנו מתחייבים להם. חשוב לציין שליישובים מרוחקים לוקח יותר זמן מכיון שחברת המשלוחים לא נכנסת אליהם כל יום, כמו שהיה אצל לקוח זה. בכל זאת אנו מאוד מתנצלים על האי נעימות שנגרם.
יום טוב!
פליימק
מוצר:
‏רמקול נייד Marshall Woburn
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
24/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
26/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה גדולה!!
רכשתי אוזניות מסוג Sennheiser Momentum 2 Over Ear. ביצעתי את ההזמנה טלפוניות ביום ראשון, ונאמר לי
שהאוזניות יגיעו ביום שני בשבוע שלאחר מכן. האוזניות לא הגיעו עד שלישי בערב בשבוע לאחר מכן ולאחר שהתקשרתי לברר מה קורה עם המשלוח
הוא הגיע למחרת ביום רביעי (מדובר ב11 ימים - מתוכם 9 ימי עסקים). לצערי, אחרי העיכוב האוזניות שהגיעו הן Sennheiser Momentum On Ear, מדובר בדגם
אחר שעלותו היא בערך חצי מהדגם שהזמנתי (זאת למרות שאמרתי כמה פעמים איזה דגם ושם הדגם הנכון רשום בקבלה). עד כאן מדובר בטעויות אנוש
שיכולות לקרות, אולם, אחרי שהתקשרתי לחברה, לא הוצע לי שום פיצוי, ואף מי שדיברתי איתו התקשה להבין מה בדיוק הבעיה וטען שהוא לא מוצא את הדגם הספציפי הזה ב Over Air למרות שבאתר של flymac זה רשום בדיוק ככה (מילה במילה)! אחרי שהבנתי שאין להם יכולת להזמין שוב את הדגם שאני רוצה בצבע שנהב (רק שחור), ביקשתי לבטל את ההזמנה. לסיכום - יכול להיות שהמקרה שלי הוא תוצאה של רצף טעויות אנוש שלא מייצג את החברה, אולם, לא הוצע לי שום פיצוי על עוגמת הנפש, והתברר שהחברה לא מקצועית ולא מכירה את המוצרים שהיא מוכרת - זאת משום שהם לא הבינו איזה מוצר אני רוצה (גם בפעם השנייה), למרות שהמוצר מופיע באתר של החברה ונקבתי בדיוק באותו השם שמופיע שם.
תגובת החנות:
שלום, אכן באמת היה אי הבנה עם הלקוח לגבי המוצר שהוא רצה להזמין. כשנודע הטעות לא היה ביכולתינו לספק את המוצר הנכון, והצענו החזר כספי מלא. אם היינו יכולים לתת לו את המוצר שרצה וודאי זה היה מגיע עם פיצוי הגון. אנו מאוד מצטערים על המקרה, ומקווים שלא יחזור על עצמו שוב. בברכה. פליימק
מוצר:
Sennheiser Momentum 2 Over Ear
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שעון של סונטו אמביט 3 ספורט..הובטח לי שתוך 10 יגיע אליי השעון.(במקום 6 ימים שזה אמור לקחת).
בפועל קיבלתי את השעון אחרי 14 יום..
קיבלתי דגם אחר ופשוט יותר מהדגם שהזמנתי!!במקום את האמביט 3 ספורט את האמביט 3 ראן!
כשדיברתי עם יהודה הוא התנצל ואמר שלא ידע שיש דגם נוסף של האמביט 3..חוסר מקצועיות!
בקיצור-להתרחק....
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה ב- 16/7, יום חמישי בלילה. התקשרנו אליו ביום שישי בבוקר לאשר את ההזמנה והתשלום והסברנו לו שהזמנות שמתקבלות שסוף שבוע רק נשלחות ביום שני ויש אפשרות שזה יקח יום יומיים נוספים. יום שני לאחר מכן ההזמנה היתה אצל השליח והוא ניסה להשיג אותו אך לא היה מענה, וכן גם ביום שלישי. ניסינו להשיג אותו ביום שלישי וביום רביעי, ולבסוף סוכם שעה שיבוא השליח ביום חמישי.
ב"ה פליימק מקבלת הרבה הזמנות ליום וטעויות לא קורות הרבה. ברגע שנודע על הטעות הצענו לרון פיצוי וגם אמרנו שנשלח את השעון הנכון. לאחר שאמר שיחשוב על זה, הוא לא חזר לטלפונים או למיילים ששלחנו למרות שניסינו להשיג אותו כמה וכמה פעמים.
אנחנו מצטערים על הטעות ומקווים שהוא ייצור אתנו קשר בקרוב.
פליימק

מוצר:
שעון דופק וספורט Ambit3 Sport
תמונת משתמש
שם:
nadavhen
תאריך:
09/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהזמנתי מהאתר, התקשרו אליי כדי לחייב אותי בטלפון. הבחור אמר ששבוע הבא זה יגיע. הגיע יום ראשון והתקשרתי לראות מה הסטטוס של ההזמנה כי לא ראיתי אף חיוב בכרטיס האשראי ולא קיבלתי שום מייל שמאשר משלוח לפחות. לאחר בירור שאני התקשרתי אליהם ולא הם אליי, התברר שנתלש טופס מהחבילה והמוצר תקוע באנגליה עדיין. ולא חשבו לעדכן אותי במיידי אלא לחכות שאני אתקשר אליהם.
מוצר:
אוזניות Rox 34913b309d40
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
27/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מוצר שונה ויותר זול ממה שהזמנתי.
ההזמנה מגיעה מאנגליה ולקח למוצר 15 יום להגיע אלי בדואר רשום.
אין שום יתרון על הזמנה מאיביי והמחיר הוא פי שלוש.
תגובת החנות:
שלום לכם,
כחברה אמינה וישרה אנו מודים שאכן מה שכתוב הינו נכון ואנו מצטערים על זה מאוד. מקרה זה אירע לפני חמש חודשים ומאז פעלנו יום וליל לשכלל את השירות שלנו. במקום להשתמש בשירותי הדואר שלקח מינימום 12 ימים, כעת יש לנו חברת שליחות מיוחדת שמביאה את ההזמנה ישר לבית הלקוח תוך 6 ימים בלבד. בנוסף לכך, נתנו ללקוח החזר כספי מלא כשהתגלתה הטעות.
תודה לך דוד שאתה מזכיר לנו איך היינו פעם. לפי החוות דעת החדשות כולם רואים לאן הגענו ושאנחנו כבר לא באותו רמה אלא הרבה יותר טובים מפעם. אנו מקווים מאוד שתתן לנו צ'אנס נוסף וננסה לפצות אותך כפי יכלתינו.
שוב סליחה, ואנו נעשה הכל שדבר כזה לא יקרה שוב לאף לקוח. כל לקוח חשוב בעינינו ואנו גם נותנים שירות כראוי.
להתראות בקניה הבאה!
פליימק
0583460408
מוצר:
Logitch MX MX
תמונת משתמש
שם:
meir
תאריך:
26/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל תקין חוץ מזמן השילוח שממש לא תואם את מה שאומרים. לא התנצלו ולא הציעו שום פיצוי גם אם קטן, המוצר לא במלאי החנות ולא מציינים את זה במכירה, הייתי מאוד מאוכזב, זו הײתה אמורה להיות מתנה למישהו ואיחרתי לתת בגללם.
מוצר:
Beyerdynamic DT770 Pro 32 Ohm
תמונת משתמש
שם:
itay1232
תאריך:
15/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאתר האינטרנט של החנות מיקרופון blue yeti בצבע כסוף.
קיבלתי אותו עם שליח לאחר 5-6 ימים בערך.
אבל בשילוב צבעים מוזרים - לבן-זהב-כסף, כאשר הזמנתי כסוף.
לפני 3 ימים שלחתי להם הודעה באתר האינטרנט שקיבלתי צבע אחר, לא התייחסו להודעה זאת.
השארתי את המיקרופון אצלי כי אני צריך אותו דחוף (אין לו בעיה תפעולית).

שורה תחתונה, אני חושב שהחנות צריכה ליידע בשליחת מוצר שונה ממה שתואר באתר.

יום טוב.
מוצר:
מיקרופון Blue Yeti
תמונת משתמש
שם:
avraham
תאריך:
07/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מיכלי מים חמים ו 2 ברזים מאוהד. נציג מפליימק היה איתי בקשר כל הזמן. המשלוח היה כמתוכנן. נהניתי מהשירות שלהם ומאחל להם כל טוב
מוצר:
INSINKERATOR HC1100
תמונת משתמש
שם:
sa
תאריך:
06/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה ממש מהיר. מחירים שווים וממש מרוצה
תודה רבה על המשלוח עד הבית שלי והשירות שקבלתי
מוצר:
MOTU M4
תמונת משתמש
שם:
boaz
תאריך:
02/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דברתי עם יהודה ביום ראשון בשעה 11:00
ביום שני למחרת הגיע אוהד להתקין
מאד ממליץ
מוצר:
INSINKERATOR 200
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
12/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סופק המוצר כפי שהוזמן, בפרק זמן סביר, תקשורת טובה מאד, עדכון שוטף. נעימי הליכות. המלצה חמה!!
מוצר:
מקלט מגבר ימהאה
תמונת משתמש
שם:
oren
תאריך:
02/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה מפליא שדבר כל כך בסיסי בלתת שרות, אמינות, מיקצועיות כל כך נדיר בימינו, אך פליימאק עומדת בגאון ובפשטות ופשוט עונה ומבצעת את כל הנ״ל בטבעיות רבה כל כך , זוהי חוויית קנייה אמיתית חוויתית ופשוטה, תודה
מוצר:
shure blx 24 b58
תמונת משתמש
שם:
adid
תאריך:
19/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיהודה מפליימק נגן בלו ריי פנסוניק דגם UBP9000
המכשיר איכותי והשרות שקבלתי מעולה
ממליץ בחום
מוצר:
Panasonic ubp 9000
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
14/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי טוב בשוק. אלופים!!
המוצר הגיע בזמן ואני מרוצה ממנו
תודה ליהודה וחברה פליימק
מוצר:
Pioneer rx3
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply