הזמנתי עגלת עבודה, ביום המשלוח השליח אמר שהוא לא מעלה את העגלה לקומה 4! בשום מקום באתר זה לא רשום כתוב רק משלוח *חינם מעל 200₪*. זהו!! החליטו לזכות אותי במקום לנסות למצוא לי פתרון. מעצבן מאוד חיכיתי לעגלה הזאת הרבה זמן וממש צריך אותה.
תגובת החנות:
לקוח יקר,
בתקנון האתר שלנו מצויין סעיף על משלוח והובלה של מוצרים כבדים, ראה סעיף מספר 5 נספח 5.17 : "משלוח כבד הוא עד פתח הבניין בלבד ולא עד לפתח הדירה אלה אם מדובר בבניין קרקע ללא מדרגות, כל משלוח במשקל סביר יהיה תלוי בשיכול דעת הנהג המוביל." בשיקול דעתנו כאשר מדובר בקומה רביעית ללא מעלית (לא צויין בעת רכישה) ומשקל המוצר עולה על סביר (47 ק"ג) אנו לא יכולים לספק את המוצר עד פתח הדירה מכיוון שהוא קשה לביצוע. אנו מתנצלים על התופעה ומודים על הסבלנות הנדרשת בקבלת המוצר בפתח הבניין. נשמח להציע לך אפשרויות אחרות, כמו איסוף עצמי מנקודת האיסוף שלנו או לחילופין להשתמש בשירותי משלוח חיצוניים שתבחר שיכולים לספק את המוצר ישירות לדירתך בקומה הרביעית.
אנו נשמח לתמוך בך ולעזור בכל שאלה או בקשה נוספת שיהיה לך. תודה על ההבנה, ונשמח לשינוי הדירוג בבקשה
בברכה צוות ממשר אספקה טכנית
מוצר:
עגלת עבודה
שם:
אלישבע
תאריך:
09/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה ואחר 11 ימים עוד לא היגיהץ אני התקשרתי כבר פעמים וכתבתי מייל. אל המייל אפילו לא היגיבו ובטלפון תמיד אומרים לי שצריך לבדוק. אני אעדכן מה קורה......כבר היום ה11....
מוצר:
מפזר חום Makita HG5030
שם:
yael07
תאריך:
01/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בממשר מזרן שטח אונליין והגיע מוצר שונה לחלוטין מהתמונה - הדפס שונה ונראה שגם איכות התפר ירודה. באתר לא היה שום איזכור לכך שהמוצר יגיע בצבעים שונים ולא תואמים לתמונה. משירות הלקוחות קיבלתי יחס מזלזל ואז התעלמות מופגנת. לא הסכימו להחליף או לזכות אותי (דרשו שאסע עד לחנות שלהם בחולון, מה שכמובן לא יקרה.). לא אקנה מהם יותר.
תגובת החנות:
לקוחה נכבדה, לאחר שיחה בוואטסאפ הוסבר לך שהתמונות באתר להמחשה בלבד, בנוסף בדף מוצר אין אופציה לבחור צבע, אם את לא מרוצה מהמוצר את תמיד יכולה להחזיר אותו לחנות או לשלוח אותו באמצעות שליח. היו לך כמה אופציות, ובאמת ניסינו לתת לך את השירות הכי טוב שאפשר, המזרון הזה נמכר במאות יחידות בחודש ולשמחתי 100% מהלקוחות ממש מרוצים ממנו. אני מבין שנפגעת מזה שלא רצינו לבוא ולקחת את זה ממך, רצית שהשליח יקח את זה על חשבוננו. באת הרכישה באתר את מסכימה לתנאי השירות שלנו, כתוב שם במפורש שאת יכולה לבטל את העסקה ולקבל זיכוי על המוצר, במידה ואת רוצה לשלוח את זה באמצעות שליח תצטרכי לשלם עלות המשלוח 39 ש"ח . עם כל הכבוד אלייך , התגובה שלך ניראת כמו הוצאת דיבה. עדיין קיימת אפשרות לבוא לחנותינו, לבחור מוצר אחר או לקבל זיכוי יחסי על פי חוק הגנת הצרכן.
מוצר:
מזרן שטח Camptown
שם:
Alberto
תאריך:
03/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מאוד מחברה זו, לעולם לא אקנה שם שוב. קניתי כמה מוצרים באינטרנט עם כרטיס ויזה כדי לשלם ב-3 תשלומים, אבל כשראיתי במחשב בחשבון הוויזה שלי שהם עשו את זה בתשלום בודד. מיד התקשרתי לחברה והם אמרו לי שאין בעיה שיתקנו את זה. שלחו לי את המוצרים והחשבונית מציגה 3 תשלומים אבל לא בכרטיס. שלחתי להם מייל והתלונן והם לא ענו, התקשרתי שוב בטלפון והם אמרו לי לא לדאוג שהם יתקנו את זה. אחרי יותר משבוע הם לא עשו כלום, התקשרתי שוב ואמרתי להם לבטל את ההזמנה הזו ולעשות הזמנה חדשה עם 3 תשלומים והם אמרו לי להתקשר לויזה לתקן את זה וכאשר טענתי שאני לא צריך לעשות זה, הם ניתקו אותי. Very bad service from this company, I will never buy there again. I bought some products online with a Visa card to pay in 3 payments, but when I saw in the computer in my Visa account that they did it in a single payment. I immediately called the company and they told me that there was no problem that they would correct it. They sent me the products and the invoice shows 3 payments but not on the card. I sent them an email complaining and they never answered, I called again on the phone and they told me not to worry that they would fix it. After more than a week they didn't do anything, I called again and told them to cancel this order and make a new one with 3 payments and they told me to call Visa to fix that and when I argued that I shouldn't do it, they hung up on me.
מוצר:
סט לצביעה super save גדול diy יעקבי, פרטקס – צבע אקרילי 18 ליטר צבע אקרילי ללא ריח לוואי
שם:
benditki
תאריך:
31/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה 15/05/22 קיבלתי 31/05/22 - 15 ימים! אחרי שחיכיתי כל כך הרבה זמן, הביאו דגם של 18V, במקום דגם של 12V: הזמנתי GOP12V-28, קיבלתי GOP18V-28 המוצר מורכב מכמה דברים - גוף מולטיטול, 2 סוללות, מטען, להב ו5 ניירות ליטוש היה צריך גם לכולל את L-BOXX אבל התקשרו והודיעו שאין - סלחתי להם. אז כנראה הרכיבו הכל ממוצרים בודדים: הכל נראה כאילו היה בשימוש, אולי סתם היה במדף, הקופסאות פתוחות ומקומטות, סוללה אחת בלי קופסא בכלל.
ניסיתי להתקשר באוטו יום - אין מענה. עובדים עד 16:00. לא נורמלים בכלל!
מוצר:
מסור מלטשת רב שימושי מקצועי בוש bosch gop 12v-28
שם:
גדי
תאריך:
02/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לפני שבועיים.אחרי שוידאתי כי הוא במלאי ותחת הצהרה של 7 ימי עסקים. ודאי הבטיחו...כמובן שאין מוצר ואחרי מספר רב של טלפונים את המוצר לא קיבלתי וסיפורים של "נחזור אלייך"..החלטתי לחקור אצל היבואן הרשמי של המוצר שטוען שהמוצר בכלל לא קיים במלאי אצלו ולכן לא יכול לספקו לשום חנות...ואולי יגיע בעוד שבועיים .בקיצור חוויה שסופה ברשות להגנת הצרכן.
מוצר:
dew7485 מסור שולחן.
שם:
איל
תאריך:
27/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארגז כלים בתאריך 14/2/2021, זמן אספקה 7 ימים. מאז עברו כבר 14 יום וטרם שמעתי מהספק. מיילים ששלחתי, לא נענו.
מוצר:
ארגז מטאור ספוט על גלגלים 50 ל' stanley
שם:
jerbisha
תאריך:
23/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב 2.1.22 עד היום 23.1.22 לא קיבלתי את המוצר אמרו בטלפון עד 7 ימי עסקים המוצר אצלך. לאחר שעברו ה 7 ימים אמרו לא אנחנו מחווייבים לפי החוק 14 ימי עסקים. אנחנו כבר דבר ב 18 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי את הסחורה אבל חשבונית מס קבלה הם דאגו לשלוח ביום של ה 14 ימי עסקים.
מוצר:
עגלת יד מתקפלת דו מצבית דגם at250hd multi target
שם:
snir.cpa
תאריך:
17/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מוצר ושירות מתחת לכל ביקורת. פחות מחודשיים מהרכישה אחרי שימוש פעם אחת בלבד המוצר לפני כשבועיים המוצר לא עובד יותר כנראה בעיה במטען או הסוללות.
סופק לי הביתה במשלוח פח אשפה פגום עם שריטה ובית העסק לא מוכן לבוא לאסוף ממני את הפח הפגום לא מוכן לזכות אותי, לא מוכן להחליף לי, בטענה שהפח יצא מבית העסק תקין. ממליץ להתרחק מחנות שמספקת ללקוחות מוצרים פגומים ומסירה מעצמה אחריות. תקראו את תקנון האתר שלהם אתם תופתעו לרעה.
מוצר:
פח אשפה סגירה שקטה עגול 40 ליטר ניקל מוברש 55940n
שם:
ולדימיר
תאריך:
26/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מוכרים מוצרים שחסרים במלאי.... היקר להרוויח לקוח. שיטה מוזרה. אחרי שבוע חוזרים ומנסים לדחוף מוצר אחר במקום. הם כנרא מרוויחים עליו יותר. חייבים לבדוק מלאי לפני הקניה.
מוצר:
מכונת שטיפה Comet KL1600 GOLD EXTRA 150 Bar 2300W הליקופטר
שם:
sephie.beeri
תאריך:
19/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב7.10 ועדיין לא קיבלתי אותו .מאוכזבת ומצפה לפיצוי. והתייחסות מטעם החנות. תודה רבה
מוצר:
קטלן הוריקן גארדן לגינה – מוגן ובטוח לשימוש מק
שם:
oserfaty
תאריך:
26/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע ביותר. הרבה יותר מזמן האספקה המובטח ובסוף חסר מוצר אחד שחייבו אותי ולא זיכו במיידית
מוצר:
מברגות dewalt
שם:
שי נעים
תאריך:
05/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה בדירות לקוחות הפריט לא הגיע ואין שום דרך.ליצור קשר עם המוקד. אין עדכון לגביי מיקום החבילה.
מוצר:
גוזם גדר חיה duh523 18v מתוצרת makita גוף בלבד!
שם:
עמית
תאריך:
28/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
למרות השארת פרטים מדויקים לגבי המיקום להשאיר את המשלוח . הגיעה הודעה בעיה בקושי של מסירת המשלוח . השליח לא טרח להתקשר לעדכן על בעיה במשלוח . מאוכזב מאוד מהשירות
מוצר:
מזוודת טכנאים תוצרת כתר
שם:
ron.aharon.6
תאריך:
22/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מערכת מגירות של "כתר". נשלחו 2 רגליים "שמאל", איכות חומרים ירודה, לא עונים במייל ובטלפון. בלתי ניתנים להשגה, אין עם מי לדבר.
מוצר:
מערכת מגירות / סט מערכת 2 3 מגירות כתר
שם:
yohy1232
תאריך:
04/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה באינטרנט אחרי כמעט שבועיים שלא הגיע המוצר,,בטלתי את העסקה. פשוט שערוריה היחס ללקוח,המחסנאי טוען שהסחורה יצאה אבל עוברים כמה ימים וכלום. אין מענה טלפוני בשעת הפעילות.
מוצר:
מסור דיסק נייח של חברת target
שם:
גולש
תאריך:
28/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
yair198017
תאריך:
12/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה ראשונה ואחרונה, המוצר הגיע פגום באריזה שכניראה נארזה מחדש, התגלה שבר בגוף, שריטות ודיסק ברזל פגום. עברו יומיים ועדיין לא קיבלתי מענה הולם
מוצר:
מסור שורף “14 gco 20
שם:
מורן
תאריך:
21/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר כשלעצמו על הכיפאק. כתר שיחקו אותה. השירות של ממשר הוא בזיוני! התחייבו עד 6 ימי עסקים בפועל לקח להם יותר שבועיים.. המתקשרים אליהם ה אף פעם לא עונים. לקח לי כמה ימים כדי שהם יענו לי..לא משנה לאיזה שלוחה תתקשר, יפנו אותך לשלומה אחרת שאף פעם לא עונים בה. בלי נדר לא יקנה שם יותר. לא ממליץ בכלל!
מוצר:
ארגז כתר pro
שם:
Matan
תאריך:
14/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע! לא עונים! בשיחת טלפון או אין שמו מלים ומעבירים את זה למנהל ושיחזרו אלי! אף אחד לא חוזר אלי!מוצר שהיה אמור להיות מסופק תוך 7 ימים שכבר ממזמן עברו לא נמצא במלאי ואף אחד לא טורח לעדכן! אני מישם לא קונה יותר בחיים
מוצר:
סט ארגז כלים מודולרי כתר פרו
שם:
אל
תאריך:
04/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חלפו מעל שבועיים והמוצר לא סופק (היה אמור להיות מסופר תוך 7 ימים). לאחר כשבוע, נאמר לי שעדיין לא טופל. הבטיחו לבדוק ולחזור. לא חזרו. גם למייל בקשה לביטול הזמנה (לאחר שלא סופקה בזמן) - לא ענו. רק לאחר שיחת טלפון נוספת - ביטלו את ההזמנה.
מוצר:
נעלי בלנסטון דגם 558 blundstone
שם:
mickyb.law
תאריך:
28/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות לוקה בחסר. מתחת לכל ביקורת. פשוט שמים פס על הלקוח. ממליץ לא להתקרב למ.מ.ש.ר הזמנתי אוהל ב 600 שח ביום 15.3.2021 דרך זאפ באינטרנט ועד ליום 28.3.2021 ההזמנה לא הגיעה ולא הגיעה למעשה עד היום. לא עזרו שיחות טלפון והבטחות שהמשלוח יגיע לפני פסח. פשוט חוצפה לחייב ולא לתת את השירות. פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה אצלם.
מוצר:
אוהל פתיחה בן רגע 8 משפחתי אמגזית
שם:
נדב
תאריך:
25/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב 14.3.21 בלילה ביצעתי הזמנה של מרסס צבע, רשמתי בהערות במפורש: "בבקשה לבדוק זמינות במלאי לפני שאתם מתקשרים לקבל פרטי אשראי" למחרת 15.3 מתקשרים מהחנות ואומרים שהמוצר אכן במלאי ולקחו ממני פרטי אשראי, ובוצע חיוב. למחרת 16.3 מתקשרים אלי מהחנות אומרים לי המוצר כרגע לא במלאי והציעו מוצר אחר יקר יותר, אמרתי שלא מעוניין אמרו בסדר נזמין אותו ונשלח לך , אמרתי לעצמי בסדר עיקוב קל לא נורא. ב 25.3 אני מתקשר לחנות לברר מה קורה עם ההזמנה הרי עבר כבר יותר משבוע ואני מקבל את התשובה שהמוצר לא קיים וגם לא יגיע. למה אתם מפרסמים מוצר שלפיכם לא קיים? למה אתם מחייבים על מוצר שלא יגיע גם? והכי גרוע שגם רשמתי במפורש לבדוק זמינות במלאי לפני שמתקשרים לקחת פרטי אשראי וגם שאלתי את הנציג שהתקשר שאכן המוצר קיים במלאי והוא אמר שכן, נראה שדרך העבודה שלהם הוא קודם כל לקבל פרטי אשראי. ממתין להחזר כספי באשראי, דבר שאהוב כל כך על כולנו. עוד מקבל תשובה מנציג בכלל לא קשורה יש עיקובי משלוח בגלל הקורונה, מה זה בכלל לא קשור לדרך ההתנהלות שלכם?! הערה: במס' חשבונית/קבלה - הזנתי מספר הזמנה, מסרתי את פרטי האשראי בטלפון.
מוצר:
מרסס צבע Black & Decker דגם HVLP200
שם:
Rotem
תאריך:
18/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחנות זאת נעלי בלנסטון כמתנה לאבי ליום הולדתו. באתר רשום במפורש שהם מתחייבים ל7 ימי עסקים. מהניסיון שלי בהזמנות מהסוג הזה מהאינטרנט, המוצר מגיע ברוב המקרים הרבה יותר מהר. מבחינתי לא הייתה בעיה שהמוצר יגיע במסגרת 7 ימי העסקים. נכון לרגע זה, 7 ימי עסקים עברו, המוצר לא הגיע. בנוסף לכך, דברתי עם החנות כמה ימים לפני לודא שהמוצר יגיע בזמן ונאמר לי(שלחו לי הקלטה) שהמוצר יגיע בזמן. אני הסברתי ואמרתי להם שבמידה וזה לא מתאפשר, אני מעונין לבטל את ההזמנה ולרכוש את אותו המוצר ממקום אחר. קשה להשיג אותם בפלאפון, במחצית מהשיחות הם בכלל לא עונים(מהניסיון שלי).