דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ספורט ומחנאות (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פק"ל חגור
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפק״ל חגור ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
146
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
127
2
17
נמצאו 146 חוות דעת גולשים על פק״ל חגור
תמונת משתמש
שם:
Eran
תאריך:
21/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב-19.8.2020 מזרן שטח מדגם klymit v2. כעבור כמה ימים הגיע מזרן מדגם klymit v, כלומר הדגם הישן והזול יותר. חויבתי לפי הדגם היקר וגם בחשבונית הופיע כאילו קיבלתי את הדגם היקר ולא זה שקיבלתי בפועל.

ניסיתי כמה פעמים להתקשר לשירות הלקוחות והקו התנתק בכל פעם. שלחתי אימייל עם פירוט המקרה - כתבו שיבדקו ולא חזרו אלי. לאחר שבוע נוסף שלחתי אימייל עם איום בתלונה, ואז התקשרו, התנצלו שאין במלאי את הדגם שהזמנתי ואמרו שיזכו אותי בהפרש. מאז עברו יותר משלושה שבועות ולא קיבלתי שום זיכוי.

יכול להיות שמדובר רק ברשלנות ולא בסתם הונאה, אבל כך או כך האתר מפגין זלזול מופגן ופלילי בלקוח.
מוצר:
מזרן שטח klymit v2
תמונת משתמש
שם:
misgavnovel
תאריך:
09/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נשבר לי הלדרמאן ווייב פלוס אחרי יומיים שהשתמשתי בו(בלי להגזים).

החנות לא הציעה פתרונות חוץ מהמעגל הרגיל של האחריות שהייתי מוצא את עצמי נוסע לחנות מבזבז יום, או שולח ומוציא כסף, מחכה אולי חודשים עד שהכלי החדש יגיע,
וכל זה כשאני רק התחלתי להשתמש בכלי, אני עובד בשטח וגר רחוק, אין לי חנויות שיקבלו את הכלי בקרבת מקום,
כשהתקשרתי פעם שניה לקבל כתובת לשלוח אליה את הלדרמאן אמרו לי שיחזרו אליי ולא חזרו.

חווית קניה מאוד מאכזבת, לא ממליץ על החנות, וגם לא על הלדרמאן וויב פלוס.
תגובת החנות:
שלום רב ,

אנו מתנצלים על חווית השירות שקיבלת .
חשוב לנו לציין שאנו מאפשרים תיקוני לדרמן כחלק מהשירות ללקוחות החנות ללא עלות נוספת .
התיקון עצמו מתבצע ע"י היבואן הרשמי ואנו הגורם המקשר .
אנו פועלים על פי הנחיות היבואן , תעודת האחריות למוצר ניתנת על ידיהם .
נשמח להמשיך לטפל בלקוח עד לשביעות רצונו .


צוות פקל חגור .


מוצר:
לדר מאן wave
תמונת משתמש
שם:
ari
תאריך:
14/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר בלנסטון .אין דרך לתפוס אותם בכל פעם עונה חברה חיצונית ולוקחת הודעות והם לא חוזרים .
מוצר:
נעליים
תמונת משתמש
שם:
יוגב
תאריך:
27/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי תיק של חברת osprey, התמונות של התיק באתר של החנות שונות בצורה מהותית מהצבע בפועל, מה שהביא לאכזבה רבה.

מלבד זאת, באתר לא מצויין זמן משלוח, ויש סיבה טובה לכך. לקח זמן רב עד שהתיק הגיע ליעדו. משלוח מסין מהיר יותר.

מילה טובה- היה ארוז טוב.
תגובת החנות:
יוגב שלום,
אנו מודים לך כי הפנית את תשומת ליבנו לאתר ובו מוצגים שני גוונים של סגול - כהה ובהיר ונתקן זאת באופן מיידי.
הצבע שנשלח (סגול בהיר) הינו הגוון היחיד המגיע לארץ מהיבואן ולכן כשהגיע התיק אלינו הוא נשלח מיד בכדי לספק זמן משלוח קצר ככל הניתן.
ההזמנה בוצעה בימי המבצעים הגדולים של ShoppingIL, ימים בהם נוצר עומס עקב כמות הזמנות גדולה מהרגיל ואנו מתנצלים על זמן ההגעה המאוחר של המשלוח.
אנו דוגלים במתן שירות ללקוח ברמה הגבוהה ביותר ולכן נעשה הכל על מנת שתצא מרוצה מהמקרה.
ניצור עמך קשר בימים הקרובים להמשך הטיפול.

בברכה,
פק"ל חגור.
מוצר:
Osprey Questa
תמונת משתמש
שם:
Aharon
תאריך:
05/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי חגורת כסף שחורה, לפי התמונה שבאתר, והם בחוצפתם שלחו חגורה אפורה ומכוערת. לא טורחים להגיב במייל לתלונתי, מקווה ש paypal יעזרו בענין
מוצר:
חגורת כסף
תמונת משתמש
שם:
Hanan
תאריך:
14/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סיר פויקה לפני קרוב לחודשיים. המשלוח הלך לאיבוד ומעולם לא הגיע.
לא משנה כמה דיברתי עם החברה וחברת המשלוחים המוצר מעולם לא הגיע.
ולא רק שלא טיפלו בבעיה גם לא יצרו איתי קשר יזום לא להתנצל ולא להחזר כספי.
בקיצור תודעת שירות שואפת לאפס
מוצר:
סיר פויקה מס' 1
תמונת משתמש
שם:
נטלי
תאריך:
23/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה להתעסק עם חנות זאת. קניתי מהם אוהל עם "אחריאות לשנה", האוהל נשבר אחורי שימוש ראשון - הסתבר שאחראיות רק לתפרים )) זה לא צוין בפרוט מוצר באתר, כנראה אינפורמציה לא חשובה מספיק.
אוהל שקניתי נזרק לפח. חנות טוענת שאני שברתי אותו , אין לי שום חשק להתווכח.
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו שלום
הגברת הנכבדה נטלי
רכשה אוהל בתחילת חודש מאי .קיבלה את המוצר לאחר יומים עם שליח לביתה
לאחר שימוש באוהל שברה אותו ופנתה ישירות ליבואן כדי לקבל שירות .
שנענתה בשלילה כי אין אחריות לשברים .
החליטה הגברת לפתוח מחלוקת בpay pal .
לאחר דין ודברים גם הם החליטו שהיא לא זכאית להחזר .
אך בכול זאת חיפשה במה לפרוק את זעמה שלא בצדק .
לפנים משורת הדין אם היתה פונה אלינו ללא איום וניסיון לסחיטה
שאם לא תטופל לא נקבל את כספנו מה שלא צלח.
כנראה היתה מקבלת את האוהל מתוקן .
בהצלחה בהמשך דרכך מקווים להתנהלות אחרת מצדך להבא.
מוצר:
אוהל ל-2 Aztec Frog
תמונת משתמש
שם:
MJ
תאריך:
14/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה לא התכוונתי להתלונן, וויתרתי להם על האקסטרה 10 שקלים שגבו ממני, זה לא העניין. באתר שלהם ובזאפ המוצר מופיע במחיר 419 שקלים. עשיתי חיפוש באינטרנט וראיתי את המוצר במחיר הנקוב ובגלל שהייתי צריך אותו בדחיפות, ניגשתי לחנות. שאלתי את המוכרת שעזרה לי, והיתה אדיבה ונחמדה אגב, אם המחירים בחנות הם כמו המחירים שבאתר, אמרה לי שכן. בקופה התבקשתי לשלם 429 שקלים, היתה לי הרגשה שיש טעות אבל הנחתי שהטעות שלי. כשחזרתי הביתה, הדף בזאפ היה עדיין פתוח במחשב והמחיר שהופיע מולי היה 419. זה הכעיס אותי והתקשרתי לחנות כדי לומר להם שיעדכנו את המחיר באתר או בחנות, לא התכוונתי לדרוש החזר או משהו, רק שיתקנו את המחיר אצלהם. התשובה של הבחור שענה לי הכעיסה אותי יותר מהכל וגרמה לי להירשם לזאפ רק כדי לכתוב את התגובה הזאת. הוא אמר לי "זה המחיר שאנחנו מפרסמים באתר כי אנחנו מתחרים באחרים בזאפ" (!!??). סליחה?? זאת הטעיה של אנשים ושל זאפ כדי שיחשבו שיש מחיר זול יותר ובפועל המחיר גבוה יותר. ואם המחיר הוא רק להזמנה באינטרנט זה צריך להיות מצוין איפשהו והמוכרת לא צריכה להטעות אנשים בחנות שהמחיר הוא כמו באתר. ה 10 שקלים שלקחו לי לא מעניינים אותי אבל הדרך המתפתלת והמתחכמת הזאת להטעות קונים, שהיא גם עבירה על החוק ומצג שווא, מקוממת!!
תגובת החנות:
לקהל לקוחתינו שלום רב
בתקנון האתר שלנו מצוין שבמידה והינך רוצה לרכוש פיזית בחנות
צריך להדפיס את העמוד או לחלופין להציג בפנינו דרך מכשיר נייד או כדומה
וזאת אך ורק מכיוון שאנו משנים מחירים לעיתים תכופות וזאת בכדי להישאר תחרותיים
ולתת לכם הלקוחות מענה זול ויעיל .
על כל מקרה אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח
אנו עושים ככול שביכולתנו למנוע מקרים דומים .
אנו מזמינים את הלקוח היקר לחוויה מתקנת במעוננו
בברכה צוות פקל חגור
מוצר:
תרמיל Porter 90
תמונת משתמש
שם:
צחי
תאריך:
02/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרן מתקפל. היה כתוב שיגיע תוך 7 ימים. אחרי 10 ימים פניתי לחנות ולא קיבלתי תגובה. קיבלתי בסופו של דבר החזר מפייפל אבל החנות פשוט מזלזלת בלקוחות, הייתי צריך את המזרן וחיכיתי לשווא.
אני לא ממליץ לקנות בפקל חגור.

עדכון:
למרות מה שנכתב בתגובת החנות: מעולם לא יצרו איתי קשר, מעולם לא עידכנו אותי שהמוצר אזל במלאי ומעולם לא חזרו אלי.
וחשוב לי לציין זאת - כדי שמי שקורא את חוות הדעת שלי ידע את האמת ויקח את חווית הקניה שלי כלקוח בחשבון.
תגובת החנות:
פק"ל חגור מתחייבת לשמור על רמת שירות הגבוהה ככל שניתן
ולכן הלקוח עודכן שאזל המוצר במלאי ומשום כך אין הצדקה לטענה שחלפו ימי העסקים עליהם התחייבנו [מכיוון שלא הושלמה העסקה]
כמו כן ניתנה האפשרות להמתין למוצר לכשיחזור למלאי, והלקוח אף הסכים להמתין למוצר שיגיע,לאחר מספר ימים התקשרנו לעדכן שוב שיש עיכוב להגעת המוצר ושוב הוצע ללקוח להמתין או לקבל זיכוי מיידי, והוא הסכים להמתין. בהמשך ביקש הלקוח לקבל זיכוי ואף כיבדנו את רצונו וזיכינו מיידית את הלקוח.חבל שהפניה נעשתה ע"י גורם שלישי מבירור מקיף נמצא שהתלונה ריקה מתוכן וחסרת בסיס. אנחנו מזמינים את הלקוח הנכבד לקנות שוב בחנותינו ולהינות משירות מעולה ומהיר.
נשמח להזמין את הלקוח לסיור במפעלינו ובחנות המפעל על מנת שיוכל לחוות מקרוב את המאמץ המסירות שלנו.
מוצר:
מזרן מתקפל לא יודע
תמונת משתמש
שם:
המטייל הצפוני
תאריך:
12/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
הזמנתי משקפת שדה במחיר של 550 ש"ח .
חיכיתי כשלושה שבועות מזמן ביצוע הרכישה (2013-03-23 16:48:18) אך לא הגיע אף מכתב בדואר הרשום ואף לא התראה במייל או בנייד שלי.
כשהחלטתי (היום 12.4.13) להתקשר לחנות ולברר ענה בנאדם בשם אלירן ואמר לי כי אין שירות לקוחות ביום שישי בשעה 10 בבוקר וכי איש המחשבים לא נמצא ועליי להתקשר רק אחרי יום העצמאות. בחרתי לשלוח מייל לחנות והפלא ופלא מנהל החנות חזר אליי (פתאום כן יש שירות) לנייד ודיבר בצורה מאוד לא אדיבה ואומר "יאללה יאללה דבר לעניין אחר כך נסגור את התביעות והפיצויים" אמרתי לו שמימיי לא דרשתי פיצויים מאף בעל עסק שכן אני נוטה לבצע הזמנות מרובות באינטרנט. לאחר שהטחתי בו את כל טענותיי ושהמוצר שהזמנתי לא הגיע כלל ואחרי גמגומים מרובים מצידו הוא זרק לי שני תאריכים שלטענתו נציג החנות התקשר אליי ולא הייתי זמין ,בבדיקה שלי בטלפון הנייד לא היה שום מספר שאיני מכיר בתאריכים הנ"ל.(וגם אם באמת הייתי לא זמין, יש אימייל!) ואני נוכח לגלות שבעל החנות פשוט "חירטט" אותי . בסיום השיחה בעל החנות אומר לי טוב מה אתה רוצה עכשיו אמרתי שאני לא רוצה שום פיצוי ושם כלום ושהוא הפסיד לקוח ואני רוצה שהוא יבטל את ההזמנה.
נ.ב
אני לא נוטה לפרסם ביקורות שכן עד היום לא התאכזבתי כך משירות באינטרנט. ("פקל חגור" ,שירות גרוע) . אני מקווה שבעל החנות יראה את הפוסט הזה וגם את האחר שפרסמתי בפייסבוק ויעשה חושבים לטובת לקוחות הבאים!
שבת שלום ויום עצמאות שמיח!
מוצר:
משקפת שדה Essentials 16X50
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
23/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ביצוע ההזמנה התקשר אלי נציג החנות וטען שהמוצר שרכשתי לא במלאי והציע לי מוצר אחר יקר יותר. ביקשתי לדעת מתי יגיע המוצר והוא הודיע שהמוצר יהיה תוך שבוע בחנות . לאחר שהמוצר לא הגיע אחרי שבועיים התקשרתי לחנות והודיעו לי שהמוצר עדיין לא הגיע . בו במקום ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
משקפת שחייה V-200A
תמונת משתמש
שם:
gil
תאריך:
12/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בהתאם לפרסום ולאחר מספר ימים התקשר נציג לעדכן אותי שבכלל אין את המוצר במלאי ואם אני רוצה לשדרג ולקנותסיר יקר יותר.אני רואה במהלך כזה דרך שיווק זולה ומבזה.אני כבר לא אקנה שם כלום. לא ממליץ
מוצר:
סיר פויקה
תמונת משתמש
שם:
ינאי
תאריך:
28/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי חליפת סערה (מכנס+חולצה), הרכישה עברה בקלות - למרות שלקח זמן לקבל מייל אישור והמערכת של החנות ביצעה שתי הזמנות במקום אחת, נציג השירות ביטל מיד את ההזמנה המיותרת.
החליפה הגיעה במסגרת הזמן אך הייתה פשוט ענקית. המידה אכן היייתה רשומה לארג' כפי שהזמנתי אבל מדובר על חוסר פרופורציה מדהים. החזרתי את המוצר לביטול עסקה.
המוצר הגיע לחנות אך נציג השירות הודיע שיזכה אותי על עלות המוצר פחות המשלוח בדואר רשום.
במהלך ביצוע ההזמנה היה רשום במפורש שהמשלוח חינם - לכן איך הם יכולים לחייב אותי על משהו שלא שילמתי עליו?!
בשום מקום לא רשום שבמקרה החזרה יהיה חיוב על המשלוח.

יש בישראל חוק לגבי הזמנות אינטרנטיות והחנות מחוייבת להחזיר זיכוי מלא על המוצר. החנות מתעלמת בצורה גסה מהחוק ומזכויות הלקוח.

לסיכום, ממליץ לא לרכוש מהחנות כי המוצרים לא עומדים בהגדרות שרשומות באתר ובמקרה החזרה החנות קטנונית על משלוח שמפורשות היה חינם ואנשי השירות הופכים אגרסיביים ברגע שיש מחלוקת מול הלקוח.
תגובת החנות:
ברצוני לציין שמהרגע שהלקוח ביקש לבטל את ההזמנה הובהר לו שאין בעיה והוא זכאי להחזר כספי בניכוי 9 ₪ עבור דמי משלוח.

הלקוח טוען שלפי החוק אסור לנו לחייב עבור דמי משלוח אולם בתקנון האתר בסעיף 4 כתוב בברור שביטול הזמנה תחויב בתשלום 5% אולם לא יעלה על 100 ₪

חשוב לציין שאף פעם אנחנו לא מחייבים דמי ביטול אולם בחלק קטן מהמקרים אנו מחייבים את עלות המשלוח.

בסעיף 6 כתוב שדמי המשלוח חלים על הלקוח.

ברצוני להזכיר שהלקוח קיבל את המוצר שהזמין בדיוק במידה והצבע.

נשמח להמשיך ולשרת נאמנה את קהל לקוחותנו.

בתודה מראש

צוות פקל חגור.


מוצר:
חליפת גשם
תמונת משתמש
שם:
אביאל
תאריך:
03/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן מאתר האינטרנט לאחר קריאת המפרט בדקדוק.
המוצר שהגיע לא תאם את הפירוט (באתר היה כתוב שהסכו"ם מגיע בנרתיק)
אך לא קיבלתי שום נרתיק. וכן, זה היה חלק מהשיקולים שלי כשהזמנתי סכו"ם מתקפל למטיילים שאמור להיות קל לאיחסון. שלחתי אימייל לשירות הלקוחות וכתגובה התקשר אלי בחור ואמר שזו טעות שלהם שהפירוט על המוצר מוטעה אך לא הוצע פתרון ממשי או פיצוי. חוץ מ- "אם תהיה מתישהו במרכז אני אחליף לך"
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו,
לצערנו הרב מדובר באי הבנה , הלקוח אכן פנה אלינו בעניין הנרתיק
אך הנציג חשב שמדובר במוצר שונה ולכן נתן מענה בהתאם, דבר שהיה נפתר ברגע בו החבילה הייתה נפתחת
והנרתיק היה נגלה לעיניו ( הנרתיק נמצא בגב האריזה ).
כמו כן ברגע שעלינו על התקלה נעשו מגוון רב של פניות ללקוח בכל מדיה אפשרית ובמספר רב של פעמים בטלפון
אך עד זמן כתיבת תגובה זו לא הצלחנו ליצור עמו קשר .
נשמח אם יצור עמנו קשר ע"מ להסביר ללקוח על אי ההבנה .
מוצר:
סכו"ם למטיילים fmt-803
תמונת משתמש
שם:
Yuval
תאריך:
25/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה של הפנס בתאריך 21.7 ואתמול ב 24.7 התקשרו אלי להגיד שאין את הצבע. אמרתי להם שהזמנתי את זה באותו זמן כי אני צריך את שהפנס יגיע לפני יום הגיוס שלי, אך נציג השירות אמר לי שזה לא יגיע בזמן עקב עיקוב זה. לקח להם שלושה ימים להגיע למסקנה שאין להם תצבע. אז ביקשתי מהם שיעשו מה שהם יכולים כדי שיגיע בזמן כי לדעתי זה פשלה שלהם ואני לא צריך להיפגע.

באותו יום שהתקשרו אלי הזמנתי גם אולר מהם. נציג השירות חזר אלי ואמר שיכול לשלוח אלי את הפנס במכיר של 15 ש"ח ע"י שליח, והבטיח לי שזה אמור להגיע עד יום שישי באותו שבוע. ביקשתי ממנו שיחבר את ההזמנה של האולר ושל הפנס כי הם עוד לא שלחו אותם והוא נענה בחיוב. הוא הבטיח לי שכפיצוי שני המוצרים יגיעו בזמן ושבכלל שליח עולה 40 שקל, ולא 15 שקל.

מפה לשם קיבלתי אימייל בבוקר שהנציג לא עדכן את מי שביצע את המשלוח
ובסוף הם שלחו את המוצרים בנפרד. את הפנס עם שליח והאולר בדואר ישראל.

התקשרתי לאותו נציג השירות שדיברתי איתו יום לפני והוא טוען שהוא עשה את כל מה שסיכמנו אבל בסופו של דבר כלום לא נעשה.

הוא בכלל נסוג מהבטחתו ש"כפיצוי" אני אקבל את שני המוצרים בהקדם האפשרי רק בסכום של 15 ש"ח ע"י שליח. הוא פתאום טוען שאני שילמתי את המשלוח רק על הפנס ולא על האולר ובכלל לא עמד בהבטחתו.

אם זה היה יותר קריטי הייתי דורש זיכוי ולא אוסף את המוצר בדואר אבל אם נציג שירות מבטיח לי הבטחה אני מאמין שהוא צריך לעמוד בה.

נראה אם בסוף לפחות הפנס יגיע בזמן כמו שהוא הבטיח.
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו
תמוהה בעינינו פנייתו של יובל על ליקוי בהתנהלותנו,
הלא אם הלקוח היה מתנהל בצורה מסודרת ומבצע את הזמנתו כראוי (שני המוצרים בהזמנה אחת)
לא הייתה נדרשת מאיתנו הבקשה המיותרת מראש לאחד בין ההזמנות ולכן אין אנו רואים את האשמה בנו .
כמו כן , ההזמנות נקלטו תחת שם שונה ( אחת בעברית והשניה באנגלית) מה שהקשה על הזיהוי .
אף על פי זאת וכשהאיר הלקוחאת תשומת לבנו נעשה מאמץ לאחד את ההזמנות אך עקב הרצון לשירות מהיר אחת ההזמנות נשלחה מיד לאחר שנקלטה ולכן לא היה ניתן לשלוחן יחדיו.
כמו כן, ההזמנה הנוספת נשלחה במשלוח מהיר והלקוח קיבל הנחה משמעותית עבור המשלוח המהיר ולפי טענותיו לשביעות רצונו .
פקל חגור חורטת על דגלה את אמנת השירות ללא פשרות .
נשמח לסייע בכל עת לכל קהל לקוחותינו הקיים והעתיד לבוא .
מוצר:
פנס ו אולר surge & tikka
תמונת משתמש
שם:
Orof
תאריך:
12/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה ביום שני, ה25.4 בשעה 3 לפנות בוקר.
הזמנתי משפקת צלילה Mares I3, ובבוקר אותו יום (שעה 9) התשקרתי לוודא כי המשקפת תגיע בצבע שחור, בנוסף להשארת הודעה בעלת מלל זהה בPaypal ובמייל.
נאלצתי לוודא זאת בדרך זו, לאור העובדה שבאתר לא ניתנת האפשרות לבחור בין הצבעים, למרות ששלושתם מוצגים.
נציג המכירות הבטיח לי כי כך יהיה.
באתר רשום כי זמן המשלוח הינו עד 7 ימי עסקים.
רק לאחר 6.5 ימי עסקים (חצי יום חג שני פסח) המוצר נשלח, והתקבל לאחר 8.5 ימי עסקים, באותו יום בוא הגיע לסניף הדואר.

להפתעתי, כפתחתי את מעטפת המשלוח, גיליתי כי למרות דרישתי, המסכה הגיעה בצבע שקוף-כחול (ולא שחור)
למי שתוהה מדוע דבר זה בעל חשיבות - זאת לאור העובדה כי בעלת סיליקון שקוף נוטה להצהיב עם הזמן, בעוד שמסכה שחורה לא.
התקשרתי לחנות, והבעתי את אי שביעות רצוני. הבהרתי כי עליי להשתמש במסיכה בקרוב מאוד, ולא אוכל להמתין זמן רב.
החנות הציעה 2 אופציות: משלוח איטי בדואר (שלא יהיה טוב עבורי), או נסיעה שלי לראשון לציון עבור החלפה מהירה, ופיצוי קטן על הטרחה (לא צויין איזה פיצוי)
הודעתי לחנות באותו יום שאמתין, והסבתי את תשומת ליבם שבשבוע העוקב מתקיים יום העצמאות, ולכן יהיה על החנות להשיג את המסיכה בצבע השחור עד יום שלישי (3 ימי המתנה).
החנות אמרה שעד יום שלישי המסיכה תיהיה במלאי.

לאחר שלא נוצר קשר עמי עד יום שלישי, יצרתי קשר בעצמי והובהר לי כי המסיכה לא במלאי, ואולי תגיע ביום ראשון או שני (אחרי ה17 במאי).
ביקשתי לשלוח חזרה את המוצר ולקבל החזר כספי.
החנות שילמה עבור המשלוח חזרה (דרך PAYPAL) והחזירה את התשלום עבור המסיכה ביום למחרת.

לסיכום:
היה ניתן למנוע את כל הצער שנגרם על ידי הוספת מנגנון בחירה באתר לצבע המסיכה. לשיפורכם פק"ל חגור.
מוצר:
משקפת צלילה I3
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
10/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בסופש.
היום התקשרו להודיע שלא נמצא במלאי. ולא ישוב למלאי.
קיבלתי זיכוי.

המוצר עדיין זמין לרכישה און-ליין.
הולכת שולל );
תגובת החנות:
שלום רב
עודד היקר .
אין מה לעשות קורה שנגמר מוצר במלאי .
אנו לא רואים שום דבר שלילי במה שהתרחש ,המוצר חסר זמנית במלאי .
היבואן התחייב לספק אותו בזמן הקרוב .
לדבריך זוכתה מיד ,כמו כן הקשר נוצר על ידנו
ובנוסף ניתנה אפשרות שידרוג המוצר ללא עלות נוספת.
אך מכול זה בחרת לרשום שהולכת שולל .
אז בהצלחה עם הפסימיות .
בברכה צוות פקל חגור
מוצר:
מולטי טול-גרבר פלאייר 400
תמונת משתמש
שם:
menidror
תאריך:
30/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי הרשת משקפת TASCO ESSENTIALS 12X50 , הרכישה היתה פשוטה וקלה, בקשתי והוספתי תשלום עבור שליח עד הבית מאחר ואני נוסע והייתי קצר בזמן.
הובטח כי המוצר יסופק תוך 3 ימי עסקים עד הבית.
למחרת התקשר נציג ואמר כי הדגם הזה לא נמצא במלאי והא מציע להחליף לדגם אחר אבל לא היה במפרט שרציתי ונאלצתי מפאת קוצר הזמן להסכים לדגם פחות טוב בגודל של 50X10.
הדגשתי שוב שאני מבקש שליח עד הבית.
כעבור יומיים לא הגיע המוצר, התקשרתי לשרות לקוחות וענו לי באדיבות, אבל לא לעינין, שהמוצר כבר יצא אבל הוא אצל שרות השליחים, התעקשתי לדעת היכן ומתי יגיע, חזרו אלי ואמרו שמאחר וביום שישי אין שליחויות אז המוצר יגיע ביום א.

ביום א לא הגיע, פניתי שוב לשרות לקוחות והתברר כי כלל לא נשלח על ידי שליח כי הנציג שביצע את תיקון ההזמנה לא רשם עם שליח .
לשאלתי מתי יגיע הבטיחו לחזור תוך שעה.

לא חזרו אז פניתי למחרת שוב והודיעו לי כי המשלוח יגיע לבית הדואר שבקרבתי ושאלך לאסוף אותו.

לבסוף באמת אספתי את המוצר מבית הדואר.

המוצר מצויין אבל השרות למרות שהיה נעים וחייכני לא היה מוצלח כפי שהעסק מבטיח, חבל..

מוצר:
משקפת בושנל 10X50
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
13/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני חייל קרבי וכחייל קרבי אני זקוק לפנס חזק ועוצמתי שישמש אותי בשטח.
עשיתי חיפושים באינטרנט לגבי פנס ספציפי אותו הייתי מעוניין לקנות ולאחר מספר חיפושים בחרתי לרכוש את הפנס מאתר פקל חגור שהציע את הפנס הנחפץ במחיר האטרקטיבי ביותר.
לאחר שבוע וחצי של המתנה (האתר מציין שזמן המשלוח הוא עד שבועיים) צלצל אלי נציג משירות הלקוחות של האתר שטען שהיבואן שמייבא את הפנס לארץ הפסיק לייבא אותו ושהפנס המוצע באתר אזל ממלאי החנות ובכדי שלא הבטל את ההזמנה הנציג המליץ לי לקחת פנס אחר במקום, פנס שלטענתו הוא לא פחות איכותי מהפנס שהזמנתי ויותר זול. בלב ברירה היות והצורך בפנס היה מיידי הסכמתי והחלפתי את פרטי ההזמנה מפנס לוקסאון לד בודד לפנס אחר עם 14 לדים. הפנס שנבחר הגיע בזמן במועד המתוכנן שהחברה התחייבה לו במקום הפנס שרציתי.
הפנס שקיבלתי במקום עושה את העבודה שלו כמו שצריך והוא באמת איכותי חזק וטוב אבל הוא לא הפנס שרציתי להזמין מלכתחילה.
אני לא מבין למה האתר ממשיך לרשום ולהציע לציבור את הפנס החזק של חברת לוקסאון אם למעשה הוא לא קיים ואף לא מיובא לארץ (כדבריו של נציג שירות הלקוחות).
לדעתי מדובר בהטעיה של הציבור משום שלחברה אין כלל את הפנס הזה והם ממשיכים להציע אותו לציבור הרחב.
מוצר:
פנס יד לד בודד 3 W
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
26/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו מוכרים מאוד נחמדים, מוצרים מעולים במחירים סבירים עד יקרים אבל איכות מובטחת. חנות קצת קטנה אבל שווה את זה.
מוצר:
בגדים תרמיים
תמונת משתמש
שם:
Yitz
תאריך:
03/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה הייתה פשוטה וקלה מאוד.

קניתי שק כביסה ותיק רחצה, שהגיעו תוך 4 ימים בלבד- כל הכבוד!

תיק הרחצה תאם את רצונותיו של בני החייל, אך שק הכביסה שקיבלנו דומה יותר בסוג הבד, בגודל ובמראה לציפית של כרית מאשר התמונה שמוצגת באתר, שניתן לראות בבירור שזה לא מה שהם שלחו לי.

לאחר בירור עם החנות, שמכחישה את זה שזה לא אותו מוצר ("לא הבנו מה זאת אומרת לא כמו שבתמונה זה בדיוק כמו שבתמונה
אם תרצה תוכל להגיע ולחליף
תודה ויום נעים"- העתק הדבק מהמייל).
אם זה היה בדיוק כמו בתמונה היה גם את הציור על השק (לא שצריכים אותו- זה רק להדגשת הנקודה)

הם הציעו לי להגיע עד ראשל"צ כדי להחליף את המוצר... לא נראה לי שאני אסע מירושלים כדי להחליף מוצר שעולה 23 ש"ח...

אני מקווה שהם יחליפו את התמונה שמוצגת לתמונת המוצר האמיתי, כדי שאנשים אחרים לא יתפתו לקנות מוצר במחיר מעולה ויקבלו מוצר דומה פחות-ערך במקומו...
מוצר:
שק כביסה
תמונת משתמש
שם:
frankosima
תאריך:
09/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
8/12/2020 - פשוט אלופים ! הזמנתי מזוודה באינטרנט, ולמחרת התקשרתי לבקש לזרז את ההזמנה. ענה לי בחור מקסים בשם עדן, שדאג שכבר באותו היום אקבל את המזוודה המושלמת !!! בזכות השירות המעולה, אמליץ ואמשיך לרכוש אצלכם. יישר כוח !
מוצר:
מזוודה גדולה Rollink Soho
תמונת משתמש
שם:
מאיה
תאריך:
08/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דברים לקראת טיול בחו"ל, ביניהם תיק מוצ'ילה. השירות- מטורף. עזרו לי מהרגע שנכנסתי לחנות, עזרו להתאים מידה (חשוב מאוד!), סיפרו בכנות על דגמים שונים ויתרונות וחסרונות בהם. גם כשנתקלתי בבעיה אחר כך עם התיק הציעו החזר כספי, ניסו ליצור קשר עם הספק ובקיצור היו מושלמים. הבעיה הסתדרה בסוף ויצאתי מרוצה מאוד- חנות מאוד מומלצת וגם מפרגנת במחירים
מוצר:
תיק גב Osprey Sirrus 50
תמונת משתמש
שם:
חנה
תאריך:
30/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזרון מתנפח וכתבתי הערה שאני צריכה אותו לחג הסוכות, ושרק ישלחו לי אם זה יגיע בזמן (בערך שבוע). אמנם לא קבלתי מהם מייל לאשר או לשלול, אחרי חצי שבוע קבלתי טלפון מבחור נחמד שהוא בדרך אלי עם המזרן, מהר ומדוייק. חוויה מקסימה!
מוצר:
מזרן יחיד מתנפח 64707 Intex DuraBeam
תמונת משתמש
שם:
katia
תאריך:
30/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין מחירים מעולים והחלה דברים מצויינים ממליצה בחום .קניתי משאבה ומזרון מתנפח ואין דברים כאלה הוא וואו
מוצר:
מזרון
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply