דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
תוספי תזונה וציוד לספורטאים (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לא צויין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בניו בודי שופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
133
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
117
1
15
נמצאו 133 חוות דעת גולשים על ניו בודי שופ
תמונת משתמש
שם:
itamarofficial2590
תאריך:
09/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא אמינים בעליל. הזמנתי טעם מסויים באינטרנט , ואחרי יום נזכרו ליידע אותי שהוא נגמר, ושיש רק טעמים אחרים.
אחרי שילמתי על משלוח עד הבית עד 4 ימי עסקים והוא לא הגיע כמובן אחרי 4 ימים, התקשרתי לברר, ואצרו שיחזור אלי, ולא חזרו, אותו דבר גם למחרת.
בפעם השלישית שהתקשרתי אמרו לי שהוא יגיע למחרת בטוח, כמובן שהוא לא הגיע...
אחרי שבוע וחצי (!) הגיע המשלוח בשעה שלא הייתי בבית..
בקיצור לא שווה בכלל לחסוך כמה שקלים בודדים בשביל שירות גרוע כל כך, מזלזל, ולא אמין.
לא אחזור לקנות שם בהחלט
מוצר:
Revolution mass gainer
תמונת משתמש
שם:
gevafe
תאריך:
21/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה של חלבונים ובחרתי במבצע שבא איתם, "תיק אימון מקצועי" ב19 שח. במקום תיק אימון הם שלחו אליי שקית מצחיקה שמחלקים בחינם. כשהתקשרתי להתלונן הם האשימו אותי שלא הסתכלתי בתמונה (שלא קיימת נ.ב.) ואיימו בתביעה אם אתלונן.
מוצר:
"תיק אימון מקצועי"
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
24/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
20 שנה בתחום, מכיר את החלבון המדובר כמה שנים.
הגיע חלבון עם טעם לואי חמור לא ידוע ממה, אחסון או יבוא לקוי או בכלל מזויף.
לא הפעם הראשונה שאני קונה אבל מתברר שאם משהו לא בסדר זה יהיה על חשבונכם כי הם לא יקחו אחריות ולא יחליפו.
במשך שבוע אני שולח מיילים ומתקשר לחנות אין מענה כאילו מתקשרים לשום מקום עם מספר וכמובן שום תגובה למייל. ( כתובת החנות היא ג'ימייל חינמית - לא לעסקים משום מה )
מוצר:
ansi 32
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
27/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנות מהם בשום פנים ואופן!
אחרי שפרסמו בשבוע שעבר שמי שמזמין מהם מוצרים במהלך השבוע של הבלאק פריידי יקבל מתנות החלטתי להזמין מהם 3 מוצרים, ציינתי בפירוש אילו מתנות אני רוצה אך כשהגיעה החבילה לא קיבלתי אפילו מתנה אחת! התקשרתי לחנות וענה לי בחוצפה נציג שטען שנעשתה טעות אך הם לא מוכנים לפצות אותי, דרש ממני להזמין מהם שוב בפעם הבאה ורק אז לקוות שאולי ישלחו לי את המתנות, זה נראה לכם הגיוני שהם טעו וגרמו עוגמת נפש ללקוח ובמקום לפצות הם דורשים מהלקוח להזמין ולשלם להם שוב ורק אז לקבל את המתנות שהובטחו? וגם זה בהנחה שבפעם הבאה הם לא ״ישכחו״ שוב פעם לשים.
אני אוסיף ואציין שהנציג שענה בטלפון של החנות ענה בקרירות ובעצבים והתנער מאחריות החברה לספק את המתנות שהבטיחו וברוב חוצפתו איים שיתבע אותי (!) אם אפרסם ביקורת שלילית בזאפ, עוד אוסיף שאני גם מדריך כושר ובתור אחד כזה מכיר הרבה מתאמנים שמזמינים אבקות מחנויות כאלו ואחרות, תהיו בטוחים שלכל אחד מהם אספר על המקרה וההתנהלות ואמליץ לא להזמין מכם.

תשובות כמו "הבטחנו שבקנייה הבאה שלו הוא יקבל את המתנות" לא מתקבלות כי:
א) אם בתור לקוח לא הייתי מרוצה בהזמנה הנוכחית שלי אז אין שום סיבה שאזמין ממכם שוב פעם ואתם בטח לא יכולים לדרוש ממני לעשות זאת בשביל לקבל את מה שמגיע לי עכשיו.
ב) למה אני צריך לקבל את המתנות שהובטחו רק בקנייה הבאה? הרי הזמנתי את המוצרים בידיעה שאני אמור לקבל את המתנות עכשיו ולא בעוד חצי שנה, האם אתם הייתם מרוצים לו הייתי לוקח ממכם מוצרים ואומר לכם אל תדאגו את התשלום עליהם אתם תקבלו בפעם הבאה שאני אעשה הזמנה? ברור שלא, כל צד רוצה לקבל את התמורה שלו בזמן, אתם רוצים לקבל את הכסף בזמן ואני רוצה לקבל את מה שאני אמור לקבל, את מה שהבטחתם שתיתנו בזמן ולא בפעם אחרת.
ג) גם בפעם הראשונה הבטחתם שתשלחו את המתנות וזה לא קרה, אז ככה שאני לא אסמוך על המילה שלכם שבפעם הבאה כן תשלחו.

בעסקים עם לקוחות אם נעשתה טעות מצד נותנת השירות היא צריכה לשלם על זה ולפצות את הלקוח, במקרה הזה אתם טעיתם ומי שמשלם את המחיר הוא אני הלקוח, זה הגיוני?
מוצר:
זוג אבקות איזו 100 וגיינר סופר מאס של דיימטייז
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
08/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמנם המחיר נמוך אבל לאחר 6 ימים שבהם אני מחכה למוצר שעדיין לא הגיע, ולאחר ניסיונות רבים לתפוס את החנות ואת חברת המשלוחים בטלפון ללא הצלחה במשך יומיים אני מדרג את השירות כגרוע ביותר. אם היו עונים לי הייתי מבטל את המשלוח ומבקש את הכסף בחזרה. בטופס ההזמנה נכתב במפורש שאספקת המוצר הינה בתוך 4 ימים. עברו כבר 6 ואף אחד לא יצר איתי קשר ואף גרוע מזה, כל הניסיונות שלי ליצור קשר נתקלו בקו מנותק
תגובת החנות:
תלונתך איננה יותר מתלונה מוטעית ואין בה יותר מלהתריס.
באתר היה כתוב באותיות מודגשות וגדולות כי אנו שומרי מצוות ולא נעבוד ולא יצאו משלוחים בכל ימות החג כולל חול המועד.
אתה עדיין מוזמן להחזיר את המוצר כמובן בשלמותו ולהזדכות זיכוי מלא והביקורות פה בזאפ מדברות בעד עצמן בצורה ברורה.

בהצלחה בהמשך
מוצר:
גיינר דיימטיז
תמונת משתמש
שם:
AugDim
תאריך:
04/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח איחר בלא קצת, בין היתר בגלל תקופת החגים, פניתי לשאול מה קורה עם המשלוח, קיבלתי חוסר עזרה גם מהחברה עצמה וגם מחברת המשלוחים.
לאחר שבועיים וקצת התקשרתי שוב, ורק אז טרחו לברר מה קורה עם זה (כשרשום שעד 4 ימי עסקים ובמקרים ממוצעים זה מגיע לפחות תוך יומיים), ומסתבר שהמשלוח אפילו לא יצא. וזה לאחר שביקשתי עזרה בלברר מה קורה עם זה ולא הייתה הנכונות לעזור. לא טרחו להצטער או להגיד שזה טעות שלהם, פשוט אמרו שמסתבר שזה לא יצא בכלל... בכל מקרה חוויה לא כיפית קניתי בעבר, כנראה לא אחזור, לא כאיום פשוט כחוויה לא נעימה ומעדיף שלא להתכל בזה שוב.
מצטער על התגובה השלילית אבל חוויה מבאסת ולא הרגיש שהיה הצורך לגרום לי להרגיש פחות רע בכל הנוגע לתקשורת ורצון לעזור.
מוצר:
Dymatize Whey Protein Elite 2.27 kg
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
11/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום לא להזמין מאתר זה! שירות על הפנים באמת. התקשרתי לעשות הזמנה על אבקת חלבון וענה לי בחור (כנראה השליח) וכאשר שאלתי אותו אם הם משווקים מורשים של האבקה (שאלה לגיטימית ביותר למתחילים) הוא התחיל לענות לי בציניות ואז כאשר הסברתי לו שאני רק מעוניין לדעת אם הם מורשים הוא התחיל לצעוק ולכעוס עליי וניתק בפנים. שירות לקוחות גרוע ביותר.
מוצר:
Dymntize אבקת חלבון
תמונת משתמש
שם:
הראל
תאריך:
10/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר הזמנתי את המוצר המוכר התגאה בשירות וכמה שהוא אמין וטוב. לאחר שקיבלתי את המוצר התברר שזהו המוצר שלא הזמנתי. כאשר ביקשתי מהמוכר(בעלים) שיקח את המוצר הזה בחזרה, ויביא לי את המוצר ששילמתי עבורו קיבלתי את התשובה שזאת בעיה שלי. ואם אני רוצה להחליף אני צריך לשלם את עלות המשלוח.
בחיים לא שמעתי או קיבלתי שירות כזה.
מוצר:
אבקת חלבון ISO 100
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
03/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחד שבא מעולם שירות הלקוחות אומר:בהזמנה הראשונה קיבלתי שירות טוב אבל אך ורק בהזמנה הראשונה בשנייה הזמנתי שתי אבקות חלבון מנציג שלא הזדהה בשמו לראשונה(נאוראי)בפתיחת השיחה ותחילתה (ביטול אנונימיות) רק אמר את שם החברה נתן לי מידע מוטעה שהאיזור שלי ברשימת האיזורים החריגים מבלי להגיד "תן לי לבדוק".. לדבריו: "וזה רשום לך ויש לך את הרשימה שאתה מזמין" מה שנקרא עשה ממני מטומטם מה שמכעיס עוד יותר ועוד אמר לי "אני לא נכנס איתך לוויכוח"(יצא מנקודת הנחה שלא אבדוק ולא הלין על מקרה זה) כמובן שבדקתי למען הסר ספק וזה לא ברשימת האיזורים החריגים. זאת ועוד דיבר איתי בשפה לא סבלנית ושירותית בעליל המעוררת אנטיגוניזים בליווי אינטונציה מקוממת כדוגמת אחי שמע אחי וכ בשלב מסויים לא הבנתי מי הלקוח דבר המקומם בלשון המעטה מה שעלה לי לראש זה למה לי להתעסק עם חברה כזאת לא שירותית אז מה עם המחיר נמוך יחסית למתחרים.שהתקשר לומר לי מה עם המשלוח אמר את שמו "נאוראי" ולא טרח להתנצל או לציין בפני שהוטעתי דבר המצביע על חוסר אמינות ומקצעיות. לבסוף המוצר הוזמן באתר ביום שישי והגיע ביום חמישי בערב.עם נציגי שירות כאלה אכן אשקול להזמין בחו"ל יותר זול כמו כן אתה מתעסק עם פירמות שהם לא שכונה.יש לציין שנציג אחד לא מעיד על פירמה שלמה יחד עם זאת נציג זה הוסמך ע"י הפירמה.בשורה התחתונה הוזמן בשישי ה-15/12/17 והגיע ב-21/12/17 כאשר בקבלה רשום עד 4 ימי עסקים ובנוסף רשום בקבלה שמגיע בדרך כלל תוך 1-2 ימים.לא מרוצה בעליל,אצלי לא רק המחיר קובע גם השירת.
תגובת החנות:
עידן שלום ,
צר לנו על החוויה שלך בניו בודי , אכן השירות קובע גם והכי קובע זה הרוב , הרוב המוחלט קבע כי אנו מעולים גם בשירות עם כל זאת אאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך , בקנייה מחול או בכל מקום אשר חפץ ליבך לקנות ,
מאוד נשמח לשמוע אם תישאר עדיין לקוח פוטנציאלי בארץ ולא בחול ולאו דווקא אצלנו אך עדיין לחזק את החנויות בישראל.

בברכה
מוצר:
דמטייז עלית
תמונת משתמש
שם:
Shimi
תאריך:
20/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני חודש כפי שניתן לראות גם בקבלה המצורפת בעסקת אינטרנט.
המוצר היה אמור להגיע תוך 4 ימים ועדיין לא קיבלתי אותו (היום אנחנו כבר חודש אחרי).
שלחתי פניה באתר ולא חזרו אלי.
והיה קשה לתפוס את החנות בטלפון.
כרגע החנות מנסה לברר למה המוצר לא הגיע אליי.
תגובת החנות:
שקר וכזב , חנותנו זמינה בין בשעות 10:00 בבוקר ועד 19:00 בערב , וכל מי שפונה נענה באהבה רבה , לקוח זה בחר להשמיץ ולהזיק לחנות אך חוות הדעת בזאפ מדברת בעד עצמה .
מאחלים ללקוח המון הצלחה בהמשך
מוצר:
אבקת חלבון גיינר
תמונת משתמש
שם:
Golan
תאריך:
18/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע. ממליץ לא להתקרב לחברה הזו, תלונה מצידי על מועד תוקף המוצר נענתה בזלזול ואטימות, נאמר לי כי לפי החוק הם יכולים למסור לי מוצר שפג התוקף שלו לעוד 3 חודשים. תוקף אבקות חלבון הינו מעל שנתיים, כנראה שהמוצר ישב במחסני החברה או שהגיע לארץ לאחר שישב במחסן. בכל אופן היחס המזלזל והלא עניני מצד בעלי האתר ירחיק אותי מהם לצמיתות.
תגובת החנות:
תוקף המוצר אותו קיבל הלקוח הינו סוף מאי 2018
דימטייז עלית טעם ריצ' שוקולד , אנו מאחלים לכל חנות בישראל את קצב התחלופה שיש לנו במחסנים ,הוסבר ללקוח מספר פעמים כי זהו התוקף הטוב ביותר שקיים כרגע במוצר שהוא בחר ובטעם שבחר ושתקוף ל10 חודשים זה הוגן מאוד ,
הלקוח בחר לאיים בשיימינג ואנו בניו בודי לא נכנע לתופעת השיימניג שפתאום הפכה לפופולארית מאוד ,
מאחלים ללקוח המשך קנייה מהנה בכל חנות אחרת ובהצלחה בהמשך הדרך
מוצר:
אבקת חלבון
תמונת משתמש
שם:
דרור
תאריך:
06/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שלא היתה במלאי אבקת האיזולט שאני רוכש בד"כ קיבלתי המלצה מהחנות על אבקת איזולט אחרת. לצערי האבקה גרמה לי לכאבי בטן והחנות לא הייתה מוכנה לעזור ושלחה אותי ליבואן. פעם אחת קרה לי מקרה דומה וחנות אחרת עזרה לי להחליף מוצר מול היבואן בלי בעיה רצינית. בנוסף הבעלים של החנות טוען שאין לו קשר עם היבואן.
היבואן מצדו טוען שהחנות אינה משווק מורשה ולא מוכן לעזור וטוען שלא הייתה לו בעיה לעזור אם הייתי קונה מממשווק מורשה ושמבחינתו המוצר יכול להיות מזוייף בכלל.
מעכשיו אני אעדיף לרכוש ממשווק מורשה.
תגובת החנות:

חוות דעת - תגובה
שלום זאפ ,

תגובה על חוות הדעת של "דרור"

הלקוח הנ"ל קיבל את המוצר שהזמין בזמן ע"פ ההתחייבות של ניו בודי - 4 ימי עסקים
כמו כן ביום שקיבל המוצר התקשר אליי ואמר לי אני אדם שסובל מכאבי , הלקוח טען שברצונו לקבל חלבון איזולאט - חלבון איזולאט הינו חלבון הנעשה ע"י תהליך בידוד מיוחד , אינו מכיל לרוב גלוטן , שומן , לקטוז וסוכר.
הלקוח היה רגיל לחלבון של חברת מטריקס אך חלבון מטריקס לא נמצא כעת בכלל בארץ יש מחסור ליבואן ועל כן בחר בחלבון איזולאט מסוג איזו 32 של חברת אנסי ANSI.
כשהלקוח קיבל המוצר והתקשר אליי הוא התבטא בצורה חצופה ואמר לי "שמע אני לרוב סובל מכאבי בטן ולכן אני מזהיר אותך שאם אפתח ואקבל כאבי בטן אחזיר לך המוצר ואדרוש החזר "
אמרתי לו - " בוא נדבר יפה מה זה אני מזהיר אותך?כעת אני מזהיר אותך כי אם תפתח המוצר לא תקבל החזר כספי וכי אתה יכול ברגע זה לשלוח המוצר לפני שאתה פותח אותו ואנו נזכה "
השיחה הסתיימה ויום למחורת הוא התקשר אליי והפעם על מנת לדווח לי כי אכן יש לו כאבי בטן ופתח את המוצר ,
באתר ישנו תקנון שבפרוש מסביר את עניין החזרת מוצרים , התנאי הוא כי לא נפתח וכי הוא באריזתו המקורית .

א. ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית וסגורים בסגירת היצרן ולא נעשה בהם שימוש וזאת בהודעה בכתב לדואר אלקטרוני: ראה דף צור קשר .
לאחר בירור פנייתך יש ל החזיר את המוצר באמצעות הדואר לכתובת אשר תינתן לך. לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי עלות שליחות ההחזרה (במידה וקיימת). אם המוצר נבדק על ידי גורם מטעם חברתנו ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו החדשה והמקורית וסגור בסגירת ספק, לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה , לא ניתן יהיה לזכות בגין מוצר זה.


אנו לא יכולים להיות נתונים תחת סחיטה ואיומים של כל לקוח שיטעם אבקת חלבון ויחליט כי איננה לרוחו .....זוהי שיטה ידועה כי לקוח שמזמין אבקה שאיננה טעימה לו גם כן יכול לרשום כי היא גורמת לו לכאבים.
אבקת החלבון של הלקוח נמצאת בתוקף של יותר משנה , נמצאת בתנאים מעולים ואין באשמתנו כדי לספוג את הזיכוי.

יש בידי הקלטה של שיחה שאורכה 45 דקות ובה הוא בפירוש מאיים בשיימינג ואנו לא מוכנים להתכופף בפני כל אחד כשאנו לא טועים.

אני יכול לשלוח עשרות חשבוניות בהם זיכיתי לקוח כשהייתי אשם או כשמשלוח איחר להגיע ללקוח .


בברכה ,

נאוראי

82962

מוצר:
אבקת חלבון Iso 32
תמונת משתמש
שם:
Oren
תאריך:
28/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר אומנם טוב, אבל שירות לקוחות לקוי
מפרסמים אבקה בטעם מסויים עם תמונה שלה,
ציינתי בהערות שאתה רוצה את הטעם הספציפי הזה ולמרות זאת שלחו טעם אחר מבלי להודיע או לבקש רשות = זילזול.
בנוסף קשה מאוד להשיג את השירות.
מוצר:
איזו 32 קדם אימון
תמונת משתמש
שם:
Avilevi2
תאריך:
19/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר רשום שמקבלים על כל הזנמה חטיף חלבון ובפועל לא מקבלים כלום. התקשרתי לחברה ואמרו שהמבצע נגמר ובאתר מופיעה שיש את המבצע
מוצר:
אבקת חלבון RULE 1
תמונת משתמש
שם:
oomklein
תאריך:
12/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות נוראית מוצר הוזמן ומובטח אספקה תוך 4 ימים השליח רק אחרי 8 ימים מתקשר לאחר משלוח הודעת סמס השליח בלי תודעת שירות שעוד כעס עליי ומתחצף.
פניתי לחנות
למחרת הבטיחו שישלח ולא נשלח וגם יום למחרת ...בפנייתי שוב לחנות לביטול ההזמנה המוכר ברוב חוצפתו טען שזה קרה בגללי ...הזוי ...
תגובת החנות:
לקוח יקר
לצערנו אנו בסופו של דבר תלויים בחברת שליחויות חיצונית כמו שאר החנויות שסבלו במהלך חג הסוכות משירות לא טוב מחברות השליחויות. לצערנו יהיו לנו בתקופות החגים מידי פעם תגובות שליליות אך כמו שנראה בבסיס ההמלצות שלנו הלקוחות מרוצים מאיתנו ואנו באמת משתדלים לתת את השירות והמחירים הטובים ביותר. מבטיחים תמיד לעשות מאמץ ולשפר את השירות ללקוחותינו.
מוצר:
Dymatize Whey Protein Elite
תמונת משתמש
שם:
Adam
תאריך:
19/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התבלבלו בין האבקות.
אז ככה הזמנתי אתמול את האבקת חלבון ISO 100 DYMATIZEשעולה 328 ויחד עם הסמארט שייקר ו300 גרם קריאטין זה עולה 403 ולהפתעתי זה הגיע הבוקר ככה שהמשלוח היה מהיר אבל קיבלתי את האבקת חלבון DYTAMIZE ELITE 100% WHEY שהיא זולה יותר והשארתי להם פנייה באימייל מקווה שיחזרו אליי ואעדכן בהמשך וסך הכל המשלוח היה מהיר ואת הסמארט שייקר והקריאטין קיבלתי כמו שצריך ואם יחזרו אליי אעדכן בהמשך
מוצר:
ISO 100 COOIES AND CREAM 2.258 KG DYMATIZE
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
07/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט גניבה באור היום. הזמנתי לפני כחודשיים אומגה 3 950 100 כמוסות סולגאר. במחיר של 135 ש"ח. תוך מספר ימים שלחו לי הודעה שמחקה לי משלוח בנקודת איסוף ליד הבית. פתחתי אותו שהגעתי הביתה ושמתי לב שקיבלתי בקבוק של 50 כמוסות במקום 100. התקשרתי לNewbody-Shop . האיש שענה לי לא היה נראה מופתע. לא התנצל אבל הבטיח לשלוח עוד בקבוק של 50 כמוסות. אחרי שבועיים המשלוח לא הגיע , התקשרתי שוב ואותו אדם אמר שיחזור אלי אחרי בירור. אחרי יומיים, שלא חזר אלי התקשרתי שוב. הפעם הוא טען שהמשלוח נשלח וחזר למחסן. הודעה כמובן לא קיבלתי. הפעם הציע החזר כספי , 60 ש"ח . למרות שזה לא חצי מחיר הסכמתי כדי לסיים את הפרשה. חודש וחצי עבר ואני עדיין מחקה. מסכנה: על תקנו בNewbody-Shop!!!
תגובת החנות:
היי ,
הלקוח אכן קיבל 50 במקום 100 אך זוכה ביותר מהסכום שהשקיע , פשוט ניסיון סחיטה שלא צלח.
מאחלים הצלחה בהמשך הדרך
מוצר:
אמגה 3 950 סולגאר 100כמוסות
תמונת משתמש
שם:
blochnoam
תאריך:
15/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעל חנות מדהים! פינק בכמה חטיפי חלבון ומשלוח מהיר! ממליץ על החנות הזו מאוד לא תתחרטו 5 כוכבים מ5!
מוצר:
Ansi iso 32 אבקת חלבון
תמונת משתמש
שם:
cahani.udi
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה מניו בודי
אני מזמין רק שם
המוצר הגיע אחרי יום עם שליח עד הבית
ממולץ ביותר
מוצר:
| קלאסיק וואי פרוטאין 2.27 NUTRABIO
תמונת משתמש
שם:
Guy
תאריך:
10/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח כבר שנתיים ותמיד נהנה מהשירות המהיר והמצוין. המחיר גם מצוין: אני קונה תמיד שני קופסאות חלבון וויי בהנחה (בערך 420 ש"ח).
מוצר:
Pure Whey HD 2.27 kilo
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
01/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה קלה, שירות איכותי, משלוח מהיר. המוצר הגיע ארוז טוב, פג תוקף רחוק. פשוט תענוג.
מוצר:
אבקת חלבון איזו
תמונת משתמש
שם:
Mor
תאריך:
17/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניו בודי, מעבר להיותה חברה ישראלית ומבחינתי חשוב לי לקנות כאן בארץ.
החברה מציעה מגוון רחב ובעלות טובה ומעלה הכל מוצרים איכותיים.
מוצר:
אבקת גיינר
תמונת משתמש
שם:
dsteinherz
תאריך:
17/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה, המשלוח היה מאד מהיר. מאד מאד נעים לעשות קניה אצל נוי בודי.
מוצר:
Whey Protein Isolate
תמונת משתמש
שם:
noamm3710
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה בטוחה ובמחיר משתלם מאוד, המשלוח הגיעה במהירות ועד הבית
סך הכול מבסוט מאוד מהקנייה.
מוצר:
אבקת חלבון
תמונת משתמש
שם:
rafiprag
תאריך:
11/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעל ומעבר למצופה.מחיר טוב.ההזמנה הגיעה תוך רק שלושה ימים עד הבית.סומך על המוכר הזה ב100%.
מוצר:
https://u137095.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=cq7AXubDDWFwQeno79MBlg4RM
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply