דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד משרדי (מודיעין)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שרון סחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2001
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במשרדיה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
486
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
438
5
43
נמצאו 486 חוות דעת גולשים על משרדיה
תמונת משתמש
שם:
abdalhde.shalabe
תאריך:
27/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להיזהר מהחברה זו ולא לקנות מוצרים מלפני כשנתיים במלאי, קניתי שתי מדפסות b235 ואחד מהם מחוץ לשירות והם קנו אותה מחברת xerox 01.2022 וחברת xerox שולחים לי בדיקת מעבדה
,על הפנים
מוצר:
מדפסת xerox b 235
תמונת משתמש
שם:
Marti
תאריך:
14/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
4 שבוטות עד הגיע לדואר בבית שמש! הייתי יכולה ללכת ברגל לאסוף בזמן יותר קצר
It took 4 weeks to get to my local post office in Bet Shemesh! I could have walked there to collect it faster. Do not buy from them if you need it urgently.
תגובת החנות:
שלום מרטי,
בדואר ישראל ישנם עיכובים רבים בעת הזו.
משום כך, אנו מעדכנים את הלקוחות עוד במעמד ההזמנה בבחירתם במשלוח בדואר רגיל, במועד אספקה
ארוך מהרגיל. עד כ 30 ימי עסקים מיום ההזמנה.
במעמד ההזמנה עודכנת כי מועד האספקה המשוער הינו עד 10.2.
אנו מציעים כמובן משלוח אקספרס עם שליח עד הבית ואפשרות איסוף עצמי.
אנו מתנצלים אך אין בידינו לזרז את מועד האספקה כשמדובר בדואר רגיל - דואר ישראל.

אנו מקווים שחווית הקנייה שלך תהיה נעימה יותר בעתיד.
צוות משרדיה
מוצר:
ספר קבלות
תמונת משתמש
שם:
לאון
תאריך:
19/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית לקוח טעונת שיפור בלשון המעטה.
הזמנתי מדפסת דרך אתר זאפ, קיבלתי אישור הזמנה ויום למחרת אני מקבל שיחת טלפון מ-"משרדיה" שמסביר לי שמוצר זה אזל מהמלאי ו-"איך לא ראית שמוצר זה אזל מהמלאי"? עניתי לו שלא ראיתי ושנראה לי תמוה שניתן להזמין מוצר אם הוא לא קיים במלאי. לזה ענה הנציג "אל תדאג אתה לא תחויב" (תודה רבה באמת).
בבדיקה מהירה לאחר מכן גיליתי שהמוצר קיים באתר שלהם ולמרבה הפלא ניתן להזמין אותו!! (ה-"מדבקה" "אזל מהמלאי" נוספה כשעה וחצי לאחר השיחה).
בקיצור, התאכזבתי מהשירות , בעיקר כשלא מודים בטעות ומנסים להפיל את האשמה על הלקוח.
תגובת החנות:
לאון שלום וברכה,
מלאי המדפסות באתר מתעדכן בכל רגע נתון.
מדפסת HP DeskJet 2710 אזלה מהמלאי ולכן עודכנת מידית על חוסר במלאי עוד בטרם בוצע החיוב בעסקה.
כאשר זמן מה מלאחר מכך, נכנסו למלאי מספר יחידות בודדות, המלאי באתר עודכן והן נרכשו תוך זמן קצר מאוד.
ולכן התנודות, השינוים והעדכונים שראית באתר.

בהחלט ייתכן שמדפסת תופיע בסטטוס זמינה לרכישה ולאחר זמן קצר תופיע בסטטוס "אזל מהמלאי".
המלאי מתעדכן כל הזמן.
עמך הסליחה.
צוות משרדיה
מוצר:
HP DeskJet 2710 5AR83B
תמונת משתמש
שם:
ננ
תאריך:
19/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין דרך להזמין מוצרים ללא רישום לאתר, קבלת מיילים תקופתיים ועוד.
התקשרתי ולא היו מוכנים לקבל ממני הזמנה.
אני גם מניח שלאור אופי האתר האבטחה בהתאם ומי יודע אם כדאי עבור כמה עטים ודפים שהפרטים יתגלגלו

כל אחד והשיקול העסקי שלו.

בהצלחה.
מוצר:
ציוד משרדי
תמונת משתמש
שם:
sharonga
תאריך:
31/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנחנו עושים הרבה מאוד הזמנות אונליין, ורמת שרות ירודה כזו מעולם לא קיבלנו.
הכנסנו הזמנה ביום ראשון 23.8.20 התקשרנו לשאול מתי יהיה מועד האספקה, נאמר לנו תוך שלושה ימי עסקים.
ביום חמישי לאחר יום שלם של נסיונות להשיג את שירות הלקוחות בטלפון נציגת השירות ענתה ואמרה שמי שענה לנו ביום ראשון הוא "מתלהב" ובעצם זה חמישה ימי עסקים. אבל באתה נשימה גם ענתה שהיו אצלנו יום קודם (ללא שום תיאום מראש) וכיוון שלא ענינו בטלפון המשיכו הלאה. כששאלתי מתי יגיע הציוד היא אמרה שתברר והתחילה ביננו ובין חברת פליינג קרגו תכתובת כשהם תחילה אומרים שיתאמו איתנו ליום ראשון או שני, ביום ראשון אמרו שהם מבררים, ביום שני העבירו לנציגת שרות נוספת שאמרה ש"המשלוח ללא סריקות ובבדיקה" . כל אותו הזמן נציגת משרדייה גם היא מכותבת ואיננה מגיבה.
הציוד הוא לשני תלמידים לבית הספר לשנה שמתחילה מחר, יש ציוד שעכשיו אני נאלצת לקנות שוב כדי שיהיה ליום הראשון (וכראה לימים הראשונים) ועדיין אין שום תשובה מתי יגיע המשלוח.
מוצר:
הנ"ל מספר הזמנה, רכשתי ציוד משרדי לתלמידים בעלות כוללת של 524ש"ח
תמונת משתמש
שם:
Taio
תאריך:
25/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת דרך האתר, לאחר קבלת המדפסת גילתי דרך שירות החברה שלא אוכל להשתמש בה כיוון שהיא דורשת מערכת הפעלה יותר מתקדמת ממה שיש לי במכשיר. לצערי נתון זה לא הופיע בפרטי המוצר.. לאחר פנייה טלפונית נאמר לי לשלוח מייל עם פרטי המקרה. לא קיבלתי שום תגובה
לאחר שבוע שוב שלחתי מייל ועדיין אין תגובה. שירות לא הוגן

מוצר:
Laser jet pro m15w
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
17/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא כדאי להתעסק!!! קניתי מדפסת שילמתי מחיר נאה. אבל על כבל שהיו צריכים לספק. הערימו עלי קשיים. שלחו אותי ל Hp בזמן שהם צריכים לתת את השירות הזה. ולא היו מוכנים לשלוח את הדבר הבסיסי הזה.
תגובת החנות:
מר אלי היקר, רכשת מדפסת HP M227, המדפסת כוללת כבל פקס אמריקאי - אמריקאי בלבד.
פנית אלינו בטענה כי לא קיבלת את כבל הפקס שאמור להגיע עם המדפסת.
לאחר בדיקה וברור מולך, קיבלת את המדפסת במלואה ובשלמותה כולל כבל הפקס אמריקאי - אמריקאי כפי שהוא מגיע מהיצרן.
אלא, שרצונך היה לשדרג את המוצר ולהוסיף לו כבל בזק אמריקאי מבלי לשלם עבור התוספת, השדרוג.


צר לנו שאינך שבע רצון מהרכישה אך לא ניתן להוסיף מוצרים להזמנה או לשדרג מוצר ללא תשלום.

מוצר:
מדפסת
תמונת משתמש
שם:
adavidowitzneu
תאריך:
28/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדפסת ודיו מהמשרדיה. האתר היה קל לשימוש וההזמנה הגיעה בזמן.
כשהתקנתי את המדפסת, הדיו שהגיע איתה לא עבד, אבל דיו אחר שהתקנתי כן עבד.
התקשרתי למשרדיה והנציג שירות לקוחות אמר לי להתקשר ל-HP ושאני צריכה לשלוח את הדיו ל-HP. אמרתי לו שקניתי את המדפסת מהם השבוע ואני מצפה מהם לעזור לי. הנציג התחיל לצעוק עלי ואמר, "אלוקים מה את לא מבינה???"
ביקשתי ממנו פעמיים שיפסיק לצעוק והוא לא נתן לי להשחיל מילה. בסופו של דבר, ניתקתי את הטלפון.
תגובת החנות:
הלקוחה יצרה עמנו קשר בנוגע לבעיה עם ראשי הדיו הראשוניים המגיעים עם המדפסת. הפננו את הלקוחה לHP לשיחה טלפונית, על מנת לקבל אישור החלפה למדפסת כולל ראשי הדיו המגיעים עמה.
הלקוחה סירבה ליצור קשר עם היצרן על מנת לממש את האחריות בטענה כי המדפסת אינה שווה את הטרחה וביקשה שנבצע זאת עבורה.
הוסבר ללקוחה כי מדובר בשיחת טלפון קצרה החייבת להתבצע על ידי הלקוח מאחר ובשיחה זו לעיתים הלקוח מתבקש ע"י נציג היצרןלבצע פעולות במדפסת על מנת לאתר את הבעיה ובסיום השיחה היא מקבלת אישור החלפת מוצר.
ברגע שהיא תעביר את אישור ההחלפה אלינו, אנו נבצע את כל הסידורים הנדרשים מול היצרן אך, היא סרבה לשתף פעולה.
אנו מתייחסים בכבוד לכל לקוח כזה או אחר ומשתדלים לסייע ללקוח ככל שניתן תוך שיתוף פעולה מצד הלקוח.

מוצר:
Hp deskjet 2130
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
20/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ביום ראשון האחרון מכשיר ליצירת מדבקות ספק כח שהיה אמור להיות מסופק במשלוח אקספרס שיגיע למחרת. במהלך השבוע בכל פעם שהתקשרתי קיבלתי תירוצים שהשליח או ספק אחר שכלל אינני מכיר היה אמור ליצור עימי קשר והבטחה שהמוצר יגיע למחרת. בכל פעם שביקשתי מהנציג הטלפוני שיוודא ביצוע (שאכן תיאמו איתי משלוח) הדבר לא בוצע והתנער מאחריות בטענה שברגע שדיבר עם השליח שייצור איתי קשר, תמה אחריותו. הברתי להם שזהו שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת וכי אם אני לא אקבל את המוצר עד סוף היום (חמישי) אבטל את העיסקה. התקשרו אלי עכשיו (בשעה 16:06) מהמחסן של משרדיה ואמרו שהמוצרים לא יגיעו לפני יום ראשון. ביקשתי לבטל את העסקה
מוצר:
מכשיר ליצירת מדבקות DYMO LabelManager 280 ספק כח
תמונת משתמש
שם:
זאב
תאריך:
11/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כפי שרואים בעוד כמה חוות דעת לחנות זו, יש למשרדיה בעיה רצינית עם תיאום משלוחים. יומיים התווכחתי איתם כדי לקבל את המוצר שהזמנתי אבל לכל אפשרות שהצעתי פשוט אמרו לי ש"החברת שליחויות לא מסכימה".

לתאם תווך של שעות, או אפילו יום ספציפי למשלוח, אי אפשר, כי הם לא מסכימים. זאת אומרת שצריך להשאר בבית במשך שלשה ימים לפחות, מתשע עד חמש, ולא לעזוב את הבית כי הם רק מתקשרים חצי שעה לפני! ואם מפספסים את הטלפון מהשליח? אז לא שולחים בכלל באותו יום, ורוצים לחייב אותי 30 שקל על פספוס טלפון. זאת אומרת שאסור אפילו לקחת מקלחת מ 9 עד 5! אין יותר מגוחך מזה! אבל לא התייאשתי.. ניסית לספק להם גיבוי שיתקשרו לשכן שלי במקרה שאני לא עונה. גם את זה לא קיבלו. "חברת השליחויות לא הסכימו. תשלח אישור". שלחתי אישור אבל בכל אופן "זה לא מספיק טוב לחברת שליחויות". להשאיר את זה בחוץ? "הם לא הסכימו". להשאיר בדואר? "הם לא עובדים ככה". לתאם מראש? "הם לא עובדים ככה".

אז כמובן התייאשתי וביטלנו את ההזמנה. זה פשוט מגוחך. לא ראיתי דבר כזה בחיים.

כמובן שלהאשים את חברת השליחויות זה בכלל לא במקום. הם בחרו בחברת שליחויות הנוקשה כחלק מהשירות שלהם. אז זה 100% בעיה של משרדיה ולא של ה"חברת שליחויות".
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מדפסת ביקש אספקה בשעות הערב המאוחרות,מעבר לשעות ההפצה.הלקוח אינו מחזיק בטלפון נייד ולא ניתן להשיגו בטלפון הקווי רוב שעות היום מאחר והוא אינו בבית.הוסבר ללקוח שפרטי ההתקשרות עמו חיונים לביצוע הזמנה.הצענו ללקוח לבצע איסוף עצמי מהמרכז הלוגיסטי שלנו במודיעיןוהוא סרב.הצענו ללקוח למסור כתובת אחרת לקבלת ההזמנה אשר בה ניתן יהיה להשיגו במהלך היום אך הלקוח סרב. על הלקוח לחתום על קבלת ההזמנה ולכן,לא ניתן להשאיר את ההזמנה מחוץ לדלת.המדפסת בעלת מידות גדולות ולכן לא ניתן לשלוח אותה בדואר.הלקוח מסר את פרטי השכנה שלו לקבלת ההזמנה אך נמנע מלאשר כי במידה ויתאמו עמו מועד אספקה והשליח יגיע לספק את הזמנתו והוא או שכנתו לא יוכלו לקבל את הזמנתו עקב אין מתן מענה או אי המצאותם בכתובת, הלקוח יחויב על דמי המשלוח.אי לכך ובהתאם לזאת,ומאחר וההתקשרות עם הלקוח רצופה בקשיים והינה חיונית לאספקת המוצר,הלקוח עודכן כי עד לאספקת פרטי התקשרות וכתובת בה הוא נוכח ,מוטב לבטל את ההזמנה.חשוב לציין, הלקוח לא חויב בעבור הזמנתו ואנו נשמח לחדש את ההזמנה ולספק לו את המדפסת במידה וימסור כתובת ופרטי התקשרות בהם ניתן להשיגו.
מוצר:
מדפסת Lexmark MX317dn 750
תמונת משתמש
שם:
Moti Avner
תאריך:
07/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפסת דרך האתר. תואם טלפונית ביום רביעי בבוקר שהמדפסת תגיע באותו היום, אם כי לא נמסרה שעה מדוייקת. במהלך כל אותו היום חברת המשלוחים לא יצרה קשר. בטלפונים חוזרים למשרדי משרדיה הובהר לי שהמשלוח בדרך ויגיע באותו היום. המתנתי בבית בצפייה למשלוח, שלא הגיע. ב- 16:30 אחה"צ התקשר נציג של החברה להודיע שיש בעיה ואעודכן בהמשך. לא חזרו אלי באותו היום ומשרדי החברה בהמשך אחה"צ נסגרו.

למחרת בשעה 9:30, בזמן ישיבה בעבודה, קיבלתי חמש שיחות רצופות והודעת טקסט מנציג חברת המשלוחים שהמדפסת הגיעה לביתי. כשהתפניתי ויכולתי לענות, והבהרתי שאני לא בבית (כאמור, ההזמנה אמורה הייתה להגיע יום קודם לכן) הציעו לי לתאם מועד נוסף, בשעות העבודה. מכיוון שלא יכולתי להעדר מעבודתי זמן נוסף, נאלצתי לבטל את ההזמנה.

אציין כי המענה של המשרדיה עצמה היה טוב, אולם חברת המשלוחים איתה הם עובדים כנראה פחות מוצלחת והתיאום ביניהם בעייתי מאד. לכן למי שזמנו מוגבל ולא יכול להיות בבית לקבלת המשלוח בכל שעות היום, כדאי כנראה לחפש מקום אחר לרכישה.
תגובת החנות:
שעות ההפצה בין השעות 8:00-17:00 .
חברת השליחויות ניסו לתאם עם הלקוח מספר פעמים ללא הצלחה.
הלקוח ביקש הפצה בשעות הערב, מהשעה 19:00 ואילך ולצערנו הדבר לא התאפשר.
הצענו ללקוח שינוי כתובת, ללא כל חיוב נוסף, לכתובת אשר בה הוא נמצא רוב היום (למקום עבודתו) אך הוא סרב.
הצענו ללקוח גם מספר מועדים חלופיים למסירת ההזמנה אך כל ניסיונותינו עלו בתוהו.
אנו מצרים על המקרה ועל אי שביעות רצונו מחווית הקניה מקווים כי בעתיד נוכל לתת מענה גם בשעות מאוחרות יותר.

מוצר:
HP Color LaserJet Pro MFP M281fdw
תמונת משתמש
שם:
Zehavit
תאריך:
10/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שאי אפשר לתת ציון אפס לחנות הזו. רכשתי טונר למדפסת, ציינתי שאני צריכה אותה בדחיפות הבטיחו משלוח אקספרס... היום אנחנו 6 ימים אחרי המועד רכישה ועדיין מספרים לי סיפורים ומורחים אותי. שירות אקספרס זה ממש לא ! לקחת את הכסף ידעו לספק את המוצרים ... שכחו. וסיפורים יש לרוב... חברת המשלוחים, איבדו ברקוד... חברת המשלוחים כבר הוציאה להיום את הסחורה ועוד ועוד.... בקיצור שומר נפשו ירחק ! יש עוד חנויות אל תבנו על מוניטין שפעם שמעתם שהיה לחנות.
תגובת החנות:

שלום רב,

הזמנה זו בוצעה ב- 4/7/2018 בשעה 14:30 החבילה יצאה מאתנו עוד באותו היום , זמן האספקה המובטח ללקוח הוא עד ארבעה ימי עסקים . זהבית פנתה אלינו בתאריך ה-9/7/2018 (כעבור שלושה ימי עסקים) לבירור מצב חבילה . הובטח ללקוחה שהחבילה תגיע אליה למחרת. עקב תקלה טכנית שנעשתה במערכת של חברת השליחויות החבילה לא אותרה וההזמנה התעכבה ביום נוסף ונעשה תיאום טלפוני של חברת השליחויות מול חיים בעלה .אף על פי כן זהבית סירבה לקבל את החבילה למרות ניסיונתנו לפצות אותה על עיכוב החבילה בחריגה של יום נוסף היא סירבה בכל תוקף ודרשה לבטל את ההזמנה.
מוצר:
טונר מדפסת לקסמרק
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
13/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ashmul
תאריך:
11/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא חושב שכדי לקבל דיו למדפסת לפי ההזמנה צריך חוץ מלשלם גם 4 שיחות טלפון ושני ביקורים בדואר.
ללא כבוד רב
אלכסנדר
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ב 03/12/2017 בשעה 16:10
ההזמנה נארזה ושלחה כבר ביום למחרת, תוך פחות מ 24 שעות.
החבילה התעכבה בדואר ישראל, אנו מצרים על כך מאוד, והצענו ללקוח פיצוי הולם.
אנחנו מקווים שהלקוח יהנה מחווית קניה מהנה יותר בעתיד


מוצר:
זוג ראשים: שחור 901XL וצבע901 מקורי
תמונת משתמש
שם:
דפנה
תאריך:
14/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר חביב, אנשי שרות חביבים. אבל -משתמשים בשירות שליחים של דואר ישראל ו"משלוח אקספרס" הגיע באיחור אדיר!
לא מתקבל הדעת.
מוצר:
מדפסת Officejet Pro 6830 E3E02A
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
טוני
תאריך:
10/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ציוד משרדי
החיוב כמוב בוצע, הסחורה לא סופקה, להשיג אותם בטלפון לקח שבוע ימים
ממליץ לא לקנות !!!!
תגובת החנות:
בשל מעבר למשכננו החדש במודיעין חלו עיכובים באספקה וכשלים במענה הטלפוני למספר ימים,אנו התנצלנו בפני מר טוני על העיכוב, אך הוא התעקש לבטל הזמנתו. כספו הוחזר לו במלואו ואף שלחנו אליו פיצוי עם שליח עד הבית.
אנו מתנצלים בפני כל לקוחותינו על העיכובים והכשלים שחוו במהלך הימים האחרונים בשל המעבר למשכננו החדש במודיעין.
אנו שבנו לפעילות מלאה ומקווים להעניק לכל לקוחותינו חווית קנייה טובה ונעימה כפי שנהגנו עד כה.
מוצר:
ציוד משרדי 0
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
21/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר שמופיע באתר היה 717 ש"ח המוכר התקשר אליי ואמר שיש לו 3 מדפסות אחרונות וביגלל זה המחיר משתנה וביקש 877ש"ח

מוצר:
מדפסת לייזר P2035
תמונת משתמש
שם:
haifasos
תאריך:
03/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת משולבת של BROTHER דגם MFC7360. בעת רכישת המדפסת שוחחתי עם גבי מהמשרדיה וקבלתי את כל הפרטים שבקשתי. בין היתר דווח לי שיש במדפסת כרטיס רשת מובנה וכרטיס אלחוטי. לדברי גבי מהמשרדיה כדאי לקנות מדפסת של BROTHER כי השרות שלהם מצויין. - לא כך היה הדבר.
בסוף, כדי למנוע תקלות בהתקנה הזמנתי איש מחשבים שהגדיר והתקין לי את המדפסת. כשניסיתי להדפיס מרחוק לא הצלחתי. בשיחה עם גבי התברר שצריך קבל מסוים שאותו לא שלחו לי ולא דווחו לי מראש שעלי לרכוש.
גבי הבטיח שישלח כבל זה אלי מידית. כעבור 3 שבועות קבלתי את הכבל. אבל בשלב זה כשהתקשרתי גבי היה בשיחה, הובטח לי שיחזור אלי כשיסיים את השיחה. עד לרגע זה אני מחכה. כבר 10 ימים.
אין לי אפשרות להדפיס מרחוק....
זה לא שרות.
חבל.

היום שוחחנו עם גבי והכל סודר על הצד הטוב ביותר. - היתה אי הבנה. אם אזדקק למוצר המצוי במשרדיה אמשיך לקנות בבית מסחר זה
מוצר:
מדפסת משולבת MFC7360N
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
31/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלב הרכישה היה איטי מאוד בשל איטיות האתר.
בהזמנה הובטח שהחבילה תגיע עד 28/8/14 במשלוח אקספרס. בפועל המשלוח הגיע 3 ימים באיחור לאחר שהפעלנו "קשרים" אצל מנכ"ל חברת השילוח.
שרות הלקוחות של משרדיה היה גרוע, תירצו את האיחור במקום המגורים, בהמשך שיקרו לנו שהמשלוח יגיע ביום שישי למרות שחברת השילוח לא פועלת ביום שישי. לבסוף נציגת משרדיה אמרה שנתקשר אליה ביום שישי למרות שידעה ששרות הלקוחות שלהם אינו פועל ביום זה.
אפילו פיצוי על האיחור במסירה לא הציעו לנו.
מוצר:
ציוד משרדי עפרונות זוהרים MUNIX
תמונת משתמש
שם:
Eli Klopman
תאריך:
29/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
11 שנים של עבודה מהירה ויעילה מולם. קרה צירוף מקרים שכל הדברים לא הסתדרו בהזמנה אחת. התקבלה התנצלות של החנות ולכן הורדתי את חוות דעתי מזאפ.
מוצר:
מכשירי כתיבה מוצרים שונים
תמונת משתמש
שם:
noamavi
תאריך:
25/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני טכנאי מחשבים.הזמנתי עבור לקוח מדפסת וסט ראשי דיו נוסף. המדפסת הגיעה בזמן ולצערי לא בדקתי את תכולת האריזה . כשעשיתי כן שבוע אח"כ (אצל הלקוח ), התברר שבסט הנוסף חסר דיו שחור .גם הלקוח -אדם מבוגר בן 80 יכול להעיד על כך . התקשרתי למשרדיה ונעניתי בסירוב מוחלט . הם לא האמינו לי , טענו שלא יכול להיות ושזו בעיה שלי . ממליץ לכם לוותר על חווית הקניה בחברה המפוקפקת הזו . אם יורדים לרמה כזאת - שיחפשו פראיירים אחרים שיקנו אצלם .
תגובת החנות:
מדובר בדילר שרכש את המדפסת מאיתנו עבור צד שלישי לקוח שלו ,אבי קיבל את מלוא ההזמנה וחתם על קבלת ההזמנה .
לאחר כשלושה שבועות שהלקוח של אבי קיבל את המדפסת פנה אלינו אבי וטען כי לא התקבל ראש הדיו , לאחר בדיקה התברר כי אכן אבי קיבל את הציוד ועקב תלונת הצד השלישי שינה את גרסתו.
בכל זאת בוצעה בדיקה נוספת במחסנינו מול המלאים ונמצאה התאמה בין ההזמנה לאספקה.

מוצר:
מדפסת 4625
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
18/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבוע מיום ההזמנה שלא שמעתי מהם, החלטתי לבדוק מה קורה. נדהמתי לגלות שההזמנה עוד לא יצאה ולא היה ידוע מתי תצא היות ואין בכלל את המוצר במלאי. בושה וחרפה! לא רק שלא מיידעים את הלקוח במעמד ההזמנה אלא נותנים לו לחכות ולהתקשר על מנת להודיע שהמוצר לא קיים במלאי. ממליץ לכם לבדוק אם המוצר במלאי בכלל לפני שאתם מזמינים, חבל על עוגמת הנפש שלכם. העיקר בזאפ הם מופיעים ראשונים במחיר הכי זול אבל את המוצר אין בכלל במלאי והלקוח לא חשוב מבחינתם.
תגובת החנות:
לקוח יקר.
הינך צודק.נעשתה טעות. אין אנו נוהגים לפרסם מוצר אשר אינו קיים במלאי, אך במקרה הזה נפלה טעות במערכת שלנו ולא יכולנו לזהות את הבעיה עד שלא פנית אלינו, אך אז כבר היה מאוחר מידי.
אנו מתנצלים על התקרית היא באופן חד משמעי אינה מייצגת את התנהלותנו.
אנו נדאג לפצות אותך בהזמנה הבאה כך שתוכל לשפר את חווית הקניה שלך באתר שלנו.

מוצר:
מדפסת לייזר M251 NW
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
19/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת HP7500 דרך משרדיה .
נתגלו שתי בעיות במדפסת רעש של גלגלי שיניים כאילו הכל נטחן בתחילת כל הדפסה
ובעיה שניה בסריקה של דפים המדפסת הוסיפה 2 קווים מקבילים לאורך הדף.

הופנתי לתמיכה של HP ושם לאחר בדיקות במשך כ- 30 דקות

הוחלט שצריך להחליף את המוצר קיבלתי מספר אישור 8067413916 .
שלחתי פאקס ודא"ל למשרדיה כפי שהם ביקשו (מצורף הנוסח ) ואין כל תשובה או
התייחסות !!
מוצר:
מדפסת 7500
תמונת משתמש
שם:
Irit M. Nassie
תאריך:
02/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצרים ביום ששי בסכום המזכה במשלוח אקספרס. ביקשתי לקבל המוצרים ביום ראשון. בשעה 16:00 התקשרתי ביוזמתי, מכיוון שלא שמעתי מהם דבר. פקידה אדישה הודיעה שלא הסתדר להם בגלל לחץ "בואי נתקדם" היא אמרה...
היות הומצרים היו נחוצים לי מיידית נאלצתי לבטל את ההזמנה. היות וסמכתי עליהם חסרים לי מוצרים זהייתי זקוקה להם בדחיפות.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה ביום שישי בבוקר וביקשה לספק לה את הסחורה ביום א' עד 9:00 או בשעות אחר הצהרים, מאחר ואיננו עובדים ביום שישי או שבת ומאחר שהיו עוד הזמנות רבות שהתקבלו במערכת לפני ההזמנה הנ"ל לא הספקנו לטפל בפניית הלקוחה.
כאשר הלקוחה התקשרה אחר הצהרים, הצענו ללקוחה לספק את הסחורה למחרת בבוקר כלומר ביום ב' אך היא סירבה וטענה כי אנחנו צריכים לשלוח לה את ההזמנה במונית או עם רכב של אחד העובדים.
בקשה בקשה מסוג זה כמובן אינה ראויה משום שאין התחייבות על אספקה במועד מסוים בשום שלב בהזמנה, הטווח לאספקת המשלוח הוא למספר ימים ספורים של ימי עסקים.
במידה והלקוח מבקש בקשות מיוחדות אנו משתדלים כמובן להתחשב בגדר האפשר בבקשה.
אנו פועלים במקצועיות רבה תוך מענה הולם לצרכי הלקוחות ושואפים לתת ללקוחותינו שירות איכותי, יחס אישי, סבלני ואוהד מתוך מחויבות לשרות ומתוך רצון לשפר את תדמיתנו בפני הלקוחות ולהעלות
את שביעות רצונם
מוצר:
מכשיר למינציה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply