חוויה מזעזעת !!! אני אישית לא אקנה שם לעולם !!! הזמנתי מקרר דרך האתר, המוביל שרט את המקרר בהובלה והמקרר החדש הגיע עם שריטות . המוביל סירב לקחת את המקרר הישן בניגוד לחוק!
מוצר:
מקרר 4 דלתות - 605 ליטר Bosch Serie 4 KFN96VPEA
שם:
holoni054
תאריך:
17/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בלנדר מוט עם סט , חייבתי 9 שקלים על משלוח ל נקודת איסוף , ציינתי נקודת איסוף קרוב לאזור שלי , אלה מה , החבילה נותב ל נקודת איסוף מאד רחוק ממני ! אז מדוע חוייבתי ו מדוע הייתי צריך לציין נקודת איסוף ??? פעם ראשונה , והאחרונה ! לא מזמין מהם יותר !!!
מוצר:
SEVERIN סט בלנדר ידני SM3793 3 IN 1
שם:
surfer
תאריך:
06/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רע . לא להתקרב ולא לקנות. רכשתי כיריים חשמליים. הסתבר לי שהם לא מתאימים ניסיתי ליצור קשר לדבר עם מישהו - אין . רק להתכתב אף אחד לא חזר אלי וניסה לעזור. יוצא שאני צריך לבטל עסקה ולשלם דמי משלוח חזרה ... וגם אין לי את המוצר. כשכל מה שרציתי זה להחליף מוצר / לרכוש אחד אחר במקום.
מוצר:
כיריים TEKA
שם:
Avi
תאריך:
25/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן כתיבה לילדה (שלומדת כבר חודש וחצי בשולחן במטבח) אחרי שבוע נזכרו לרשום לי שהצבע שרציתי נגמר ולבחור מוצר אחר היום עבר יותר מחודש וחצי ואין שום כיוון לזמן הגעה של המוצר להתרחק מהספק,לאסטפרייס לא צריכים לעבוד איתו,עושה להם נזק,אין להם שירות טלפוני והשירות זוועה ולאסטפרייס לא מטפלים בבעיה רק אומרים בכל שיחה להמתין ושזה בטח יגיע עוד כמה ימים היה רשום שהמוצר יגיע בין 6 ל עד 10 ימי עסקים מקסימום אכזבה אחת גדולה לא שווה את עוגמת הנפש
מוצר:
שולחן כתיבה/מחשב - 80 ס"מ RSM-2047
שם:
lironseo
תאריך:
09/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מאוכזבת, שירות גרוע ביותר. הזמנתי שעון גרמין לפני שבוע. עד עכשיו לא נוצר שום קשר, מלבד חשבונית, לא שלחו שום מייל עם עדכון או סטטוס של ההזמנה. מיותר לציין שזמן האספקה מסתיים היום ואין לי מושג איפה השעון שלי בכלל. פניתי לשירות לקוחות - הבטיחו מענה תוך יום-יומיים, עברו 4 ימים ואף אחד לא חזר אליי. לא אזמין מהם יותר לעולם. מעולם לא נצקלתי בשירות כזה עבור הזמנה אונליין.
מוצר:
שעון ספורט חכם 43 מ"מ Garmin
שם:
סיגל
תאריך:
24/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אל תזמינו שירות לקוחות גרוע ומשלוח שלא הגיע ועבר זמן האספקה ואין עם מי לדבר תחסכו לכם זמן וכסף ואל תתקנו
מוצר:
קמין
שם:
HG
תאריך:
21/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות אלחוטיות Jabra, לפני 10ימי עסקים ועדיין לא הגיע המוצר (הוטח לאחר 7 ימי עסקים). התקשרתי לחנות, אמרו שיבדקו ועדיין לא חזרו אלי.
מוצר:
אוזניות אלחוטיות Jabra
שם:
נדיב
תאריך:
05/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לתת חוות דעת על השירות שחוויתי חיכיתי מעל חודש וחצי למכשיר אייפון 16 פרו מקס ללא שום התקדמות,עם אינספור תירוצי בעיות משלוח. לבסוף ביטלתי את הזמנתי ורכשתי ממקום אחר לא ממליץ על המקום בכלל!
מוצר:
אייפון 16 פרו מקס
שם:
גולש
תאריך:
31/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
warrior7089
תאריך:
16/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור חדש של דלונגי. הגיע תנור משומש עם סימני שימוש ותיקונים וחלודה. מיד שלחתי בקשה עם סרטונים ותמונות ללאסטפרייס במטרה להחזיר את התנור ושיזכו אותי. התקשרו אליי עוד באותו היום ואמרו שאו שיספקו תנור חדש או יאספו את המשומש ויזכו.
עבר יותר משבוע מאז ועדיין לא תואם שליח לאיסוף התנור.
היבואן הציע תנור חדש, סירבתי. יבואן ניופאן אומר שלאסטפרייס אמורים לתאם איסוף תנור, לאסטפרייס אומרים שהיבואן. לפי החוק תיאום איסוף מוצר פגום אמור להיות במיידי. אני לא הולך לקנות שום דבר יותר מניופאן ולאסטרפרייס.
חשוב לציין שהתנור היה במבצע מטעם היבואן (1000 ש"ח מתנה בקופונים). עכשיו ברור הקאצ'. תודה. תקבלו גם תלונה ממועצה להגנת הצרכן.
מוצר:
Delonghi NSM9NL-IL
שם:
gaelrosenx
תאריך:
10/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם כירה חשמלית בעקבות התחייבות לביצוע משלוח בתוך 3 ימי עסקים אשר הוצגה באופן מובהק ובולט בצירוף המודעה וגם במייל אישור ההזמנה שקיבלתי מבית העסק. בפועל נאלצתי להמתין שבוע, הם לא עמדו בהתחייבות שלהם ולא אפשרו אפילו להגיע לקחת את המוצר באופן עצמאי מהחנות, הפרו באופן בוטה את התחייבותם. לא אקנה מעסק שלא מכבד את ההתחייבות של עצמו שוב.
תגובת החנות:
בעת הזמנות בתקופות חגים - ולאור המצב הבטחוני במדינת ישראל - לאסטפרייס סיפקה את הכירה לאחר *4* ימי עסקים ולא *3* כפי שהתחייבה בעת ההזמנה.
אנחנו עשינו ונמשיך לעשות הכל על מנת לספק הזמנות במהירות האפשרית. לצערנו הרב, ואנו בטוחים שגם לצער הלקוח - לפעמים יש משתנים שאינם תלויים בנו.
מאחלים לכל עם ישראל ימים טובים ושקטים.
מוצר:
כיריים חשמליות 4 אזורי בישול Bosch PKF631FB2Y
שם:
Michal
תאריך:
09/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
תתרחקו! שרות לקוחות גרוע ביותר!!! אין למי לפנות אחרי הקנייה, נציג שירות מדבר מגעיל ובכלל לא מנסה לעזור כשההובלה שלהם היתה אמורה לפנות מוצר ישן המוביל השאיר באמצע הסלון את המכונה החדשה ולא לקח מכונה ישנה, בא עצבני ומיהר והנציג שולח אותי לחפש שכנים שיעזרו פשוט בושה!
תגובת החנות:
ע"פ חוק פינוי פסולת אלקטרונית , שלא לאסטפרייס חוקקה - אלא משרד האנרגיה, על מוצר אלקטרוני על מנת שיפונה ללא עלות , להיות מנותק מחשמל וממים.
אנו מתנצלים על החוויה שעברה הלקוחה - אבל התנהלות לאסטפרייס הייתה תקינה לחלוטין. המשך ימים טובים ושקטים לכולנו
מוצר:
מכונת כביסה בוש WGG14203IL
שם:
דורון
תאריך:
28/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנייה דרך האתר.המוצר הוחלף כי לא היה במלאי,שזה הגיוני ומקובל.הוצע מוצר דומה ואפילו עדיף לדברי נציגת המכירות.עד כאן אין תלונות. לאחר כעשרה ימים של ציפיה ומספר הודות טקסט שיידעו אותי שהמוצר הגיע אל חברת ההפצה,פוקוס לוגיסטיקה, התחיל הבאלגן. פוקוס שממש אינם בפוקוס התחייבו במשך כארבעה ימים שהמוצר יגיע.נכון שהימים ימים לא רגילים והיו נפילות טילים בכל הארץ, אבל עם זאת נוצר מצב שנאלצתי לחכות ימים שלמים ולשבש את שגרת יומי בהמתנה למוצר שהתחייבו בפני שיגיע באותו היום. לבסוף אחרי שסמנכל פוקוס התערב המוצר הגיע למחרת. לאורך כל התהליך נציגי המכירות של last price לא ממש ידעו לעזור והפנו את האשמה לחברת השליחויות-פוקוס לוגיסטיקה. לסיכום-חווית קניה קלוקלת. last price-last time
מוצר:
Haier ליטר 87 - מגירות 4 מ
שם:
gilrstei
תאריך:
23/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
Ordered a product.. it got delivered to a different location than the one set when ordering - one hour walk for me to get it. I don't have a car available or I wouldn't have ordered it t this place or r qched out to eupport. I then had to pay a cancellation fee for a product I never received.
מוצר:
דיו למדפסת hp
שם:
yaron7111
תאריך:
04/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע שנתקלתי בו קניתי טלויזיה הייסנס 50 קיבלתי את המוצר פתחתי את הקרטון אחריי שבועים פתחתי את הקרטון ווהדלקתי את הטלויזיה המסך כנראה היה לו שבר פנימי הם מתנערים מזה מדברים מגעיל ומפנים אותך ליבאון למרות שעברו שבועים מהקניה והטלויזיה חדשה מהקרטון
מוצר:
טלויזיה 50 הייסנס50E7KQ
שם:
eyalfre
תאריך:
25/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות כסא מנהלים אורטופדי Rosso Italy מדגם RSM-1049. הכיסא עלה 400 שח 100 שח הובלה.
הכיסא באיכות ירודה מאוד- משענת הגב שלו ברמה נמוכה והרשת שמתוחה עליה לא תומכת את הגב והפלסטיק שמאחוריה ננעץ בגב. חנות שמכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה לא תמכור כזה כיסא.
כשדיברתי עם נציג של החנות, הוא אמר לי שאפשר להחזיר את הכיסא, באריזה המקורית, בתשלום של 100 שח על הובלה 5% דמי ביטול.
גם המוצר וגם השירות הם ביזיון וכדאי שלקוחות עתידים ידעו את זה
מוצר:
כסא מנהלים אורטופדי Rosso Italy מדגם RSM-1049
שם:
גיל
תאריך:
19/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב - קניתי מוצר meta quest 2 , המוצר הגיע תקול. בטלפון טרטרו אותי שאשלח תמונות של הודעת השגיאה המופיעה במשקפיים עצמם ולא כל כך ניתן לצלם.אחר כך ביקשו שאשלח תמונה של המוצר ארוז עם החלקים - שלחתי להם וקיבלתי תגובה שהם רוצים תמונה של המוצר ארוז. בסוף הסכימו בטוב ליב לשלוח שליח תוך שבוע ורק אז לחכות 14 ימי עסקים עד קבלת החזר. התחלתי את השבוע עם רצון לשחק במטה קווסט ועכשיו אני רק מחכה שיבוא שליח לקחת את זה.
מוצר:
Meta Quest 2 - 128GB
שם:
גולש
תאריך:
13/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
שיראל
תאריך:
07/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לשתף את החוות קניה שלי בלאסט פריס הזמנתי מזנון צבע לבן ב2/7 ב11/7 הגיע לי צבע עץ התקשרתי לשירות לקוחות אמרו זה מה שיש זה בהתאם למלאי אם את רוצה לבטל תשלמי דמי ביטול ומשלוח כמובן לא הסכמתי, אחרי הרבה ויכוחים גיליתי שיש להם צבע לבן אצל הספק, שילמתי 100 שקל נוספים ב 21/7 כדי שיבואו לעשות החלפה 7/8 קיבלתי את המוצר אבל המוצר הגיע לי פגום הספק היה מאד לא מסודר לא התקשרו אליי כדי להתאם פשוט אמרו לי מחר אני בא וזהו פעם ראשונה שקניתי אצלם וזאת תהיי פעם אחורה השירות לקוחות לא ניסה לעזור לי מאד מאוכזבת אבל בסדר לומדים מטעויות!
מוצר:
מזנון צף רבדים
שם:
גולש
תאריך:
28/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
מיכה
תאריך:
08/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
השליח התקשר אלי, אמר שהוא ליד הבית שלי וביקש לצאת אליו לאוטו כדי לקחת את החבילה. כשאמרתי שאני לבד בבית עם התינוקת ואיני יכול לצאת אליו הוא אמר שיהיה בקשר איתי עוד מעט וניתק. מאז לא שמעתי ממנו
מוצר:
מיקרוגל דיגיטלי 21 ליטר Hyundai
שם:
גולש
תאריך:
27/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אלדד פייגל
תאריך:
21/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שכנעו אותי לקחת מוצר אחר לאחר שהמוצר שהזמנתי לא היה במלאי. ( כיסוי לטלוויזיה ) .המוצר שהמליצו עליו לא היה מתאים ( למרות שהנציגה שכנעה אותי שהוא מתאים בדיוק) .כשביקשתי להחזירו העבירו אותי ייסורי גיהנום ושלחו אותי מנציג
מוצר:
כיסוי לטלויזיה
שם:
h.misha
תאריך:
16/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 26/4 הזמנתי משאבה חשמלית ובריכה מתנפחת INTEX 57470 לאחר שביררתי טלפונית בשירות לקוחות שאכן מדובר בצבע כחול כמו בתמונה. 3 שבועות אחרי התקשרתי לבדוק למה עדיין לא הגיע ההזמנה למרות שהתחייבו תוך 14 ימים. אחרי כמה שעות חזר אלי הספק של החנות ואמר שישלח את הבריכה מייד אבל המשאבה לא קיימת אצלהם במלאי וניסה לדחוף לי משאבה אחרת שלא רציתי. שבוע נוסף אחרי זה עדיין לא הגיע! שרות לקוחות שוב הפנה אותי לספק שטען שכבר שלח. לאחר בדיקה הסתבר שהבריכה ממתינה לי באיזו חנות שלא טרחו לשלוח לי הודעה. למרות ששילמתי על משלוח עד הבית, בזבזתי זמן ודלק לנסוע לקחת את החבילה וכשלקחתי גיליתי שהיא בצע אחר. שוב שרות לקוחות, שוב מפנים אותי לספק שלהם, שוב אני שומע תירוצים שזה הצבע היחיד שקיים. בסוף שלחו שליח עד הבית כדי לקחת וקיבלתי זיכוי. שורה תחתונה: 1. הטעיית הצרכן בין מה שמפורסם באתר לבין מה שמספקים בפועל. 2. שרות לקוחות לא קיים! "השרות לקוחות" יודע רק לקשר אותך עם ספקים שלהם שזה אבסורד! 3. 3 שבועות עד שיגידו לי שחלק מההזמנה לא יכולים לספק 4. 5 שבועות עד שיספקו מוצרים לא נכונים. 5. משלם על שליח עד הבית ובמציאות נאלץ לאסוף מאיזו מכולת. 6. כל זה והמחירים גבוהים משמעותית מהמתחרים!
מוצר:
בריכה INTEX 57470 ומשאבה INTEX 66634
שם:
Vadim
תאריך:
09/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קוטל יתושים חנות התחייב לשבעה ימים אספקה קיבלנו אחרי חודש ממליץ לא להזמין חנות הזאת!! ששאלתי אם מפצים על דבר כזה יציעו 50 שקל לקניה הבאה !! טוב זה מובן בארץ אין שירות