הזמנתי מצלמת CANON EOS 1300D שהתחייבות האספקה היא עד 7 ימי עסקים. לאחר 7 ימים שלא הגיע המשלוח, התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי ואמרו לי שמצטערים אבל היה עיכוב במשלוח לארץ והתחייבו שיסופק ביומיים הבאים. משלא הגיע לאחר יומיים התקשרתי שוב לבדוק ונאמר לי שהמשלוח לא הגיע עדיין. אני יכולה להבין עיכוב במשלוח לארץ, אך החוצפה היא שלא מעדכנים את הלקוח ולא מוכנים לפצות אותו בדמי המשלוח ששילם (30ש"ח), זה הדבר היחיד שביקשתי. כמובן שביטלתי את העסקה.
מוצר:
CANON EOS 1300D
שם:
udiakuka
תאריך:
30/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
עד לפני יומיים הייתי הולך לcamera בקניון איילון בעיקר בשביל לפתח תמונות. מיותר לציין שמאז ומתמיד הייתי מקבל שם יחס חם ושירות אדיב במיוחד. השירות הזה הגיע לשיא כאשר החלטתי שאני רוצה לקנות מצלמה מקצועית. אחרי הרבה מחקר הגעתי למסקנה שלי הכי מתאים הcanon eos 80D. הגעתי לחנות, וכבר מהרגע הראשון קיבל אותי המוכר (שיסלח לי כי אני לא זוכר את השם שלו) בצורה מדהימה! מהרגע שאמרתי לו שזו המצלמה הראשונה שלי, הוא ברוב אדיבותו פינה את עצמו לגמרי אלי ועזר לי בכל כך הרבה דברים. הדבר הראשון שהייתי צריך בו עזרה זה בחירת עדשה. כמובן שהיה לי משהו בראש לפני, אך הוא עזר לי להבין מה באמת טוב בשבילי. לצורך העניין רציתי לקנות את הcanon 50mm f1.8, והתלבטתי לגבי עדשה שנייה. הוא מיד הציע לי את הsigma 17-50mm f2.8 ואמר לי שאין לי מה לקחת בינתיים את ה50mm מכיוון שהיא תיזרק הצידה. כמובן שהוא יכל בכיף למכור לי את שתי העדשות, והייתי באמת לוקח אותן בשמחה, אך הוא באמת רצה לעזור לי. הוא טען, ובצדק, שאני אתנסה עם העדשה הזאת ואחרי כמה זמן אחליט אם אני רוצה גם את ה50mm (שהרי היא לא בורחת לשום מקום), ובינתיים חבל על הכסף. ואתם יודעים מה? בינתיים אני מסתדר מצויין עם העדשה הזאת ויצאו לי תמונות מדהימות! מיד לאחר מכן הוא עזר לי לבחור תיק וכרטיס זיכרון, שעד עכשיו משרתים אותי נאמנה, וכמובן כל הזמן הזה שמר על סבלנות והסביר לי בצורה מדהימה את כל מה שצריך לדעת. זה כמובן לא הסוף, שכן לאחר מכן הוא הוציא איתי את המצלמה והסביר לי על כמה דברים חשובים, כמו איך להזהר כששמים עדשה חדשה. קניתי את המצלמה עם האחריות של קרט, והוא אפילו רשם בשבילי את האחריות באתר שלהם. בשורה התחתונה שירות מדהים שבאמת לא מקבלים בשום מקום! המחירים מאוד דומים לחנויות אחרות, ואפילו לרוב הציוד זול בערך ב50 ש"ח מחנויות אחרות. אין ספק שאני אמשיך לבוא לcamera! ולמוכר ששכחתי את השם שלו, קודם כל סליחה על זה, ודבר שני המון תודה! אתה איש מדהים!
מוצר:
Canon EOS 80D Sigma 17-50mm f2.8
שם:
עופר
תאריך:
30/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא שווה לנסוע עד לאילת כדי לרכוש מהם מצלמה ועדשה . יקרנים ואם זה לא מוצא חן בעיני בעל העסק אז שיתקשר אליי 0504324568 אני יגיד לך שאתה שוחט . כי אותו דגם מצלמה ועדשה בחיפה עולים אותו המחיר ככה שמשהו אצלך לא כשר בעסק שאתה בכול זאת גובה את המע''מ בדרך עקיפה .
תגובת החנות:
חנות הצילום קאמרה באילת היא החנות הכי זולה במזרח התיכון ובוודאי שבוודאי במדינת ישראל ועל כן טענתך איננה נכונה והכפשה לשמה . מצער שזאפ נותנים במה לעוולות מסוג שכזה ולתת דרור להשתלחויות כאלה. כך שאם החום באילת העלה את חמתך ובחרת לצנן אותו באמצעות כתיבת ביקורת כזו אז אנו שמחים שתרמנו למשהו חיובי אחד.
מוצר:
מצלמה 80 D
שם:
Mor
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באפריל 2017 קניתי בקמרה מצלמצ סוני A6000. כאשר התקלקל כפתור בורר פניתי לסניף דיזנגוף, והכפתור הוחלף אולם רק לאחר המתנה ארוכה של חודש, מאחר והיה צריך להזמין חלק מחו"ל. זמן קצר לאחר מכן גיליתי שהעינית הפסיקה לעבוד, חזרתי לסניף ששלח את המצלמה למעבדה שיצרה עמי קשר ועדכנה שלמרות שהמצלמה באחריות עלי לשלם 500 ש"ח, שליש ממחיר המצלמה, מאחר ומדובר ב"שבר פנימי". יש לציין כי המצלמה לא נפלה או נפגעה, המצאת בתיק מרופד, וכי נשלחה מסניף דיזנגוף למעבדה והוחזרה לחנות באמצעות דואר ישראל ובהחלט יכול להיות שהשבר נוצר בעת המשלוח. עוד נמסר לי שגם הפעם אין חלק חלופי במלאי וצריך להמתין עוד חודש עד שיגיע מחו"ל. בנסיבות אלה העדפתי כבר לתקן במקום אחר אולם הוסבר לי שאם אעשה זאת האחריות תתבטל. בנסיבות אלה נאלצתי לשלם יותר משליש ממחיר מצלמה כמעט חדשה שנמצאת באחריות ושוב להמתין חודש... בתום חודש קיבלתי את המצלמה אולם מיד ראיתי שלא סגרו אותה כמו שצריך, אחד החלקים הפנימיים שלה בלט כלפי חוץ. מאחר ועמדתי לטוס לחו"ל לא היה זמן להמתין עדש שישלחו את המצלמה בדואר ישראל למעבדה בירושלים ולכן הוצע לי לקחת המצלמה בעצמי למעבדה בתל אביב אליה הפנו אותי, וכך עשיתי, נסעתי במיוחד לאותה מעבדה בתל אביב, השארתי את המצלמה במשך מס. ימים מאחר ונאלצו לפרק אותה ולהרכיב מחדש. בקיצור, שירות תיקונים לא מקצועי, המצלמה נפתחה ונסגרה מספר פעמים בתקופה קצרה והתחושה שרב הנזק על התועלת, זמינות חלפים נמוכה ונאלצתי לשלם שליש ממחיר המצלמה עבור תיקון עינית למרות שהיתה במסגרת אחריות. במילה אחת, מאכזב.
תגובת החנות:
מהמידע שיש בידנו ודו"ח המעבדה והשתלשלות העניינים תיאור הדברים שמוצגים כאן אינם מדויקים. לצערנו מצלמות או ציוד יקר שניזוק על ידי לקוח הם תיסכול רב ואכזבה מהמצב אבל אין זו אשמת החנות בנזק שנוצר .
מוצר:
מצלמה SONY A6000
שם:
גולש
תאריך:
10/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Daniel's Apparel Guide
תאריך:
01/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ומחירים טובים ..פניתי דרך הטלפון וקיבלתי שירות טוב גם בחנות שהגעתי למלחה תודה לכל הצוות
מוצר:
Nikon 50m 1.8
שם:
shay
תאריך:
06/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתור צלם בחרתי את העדשה של סיגמה .לאחר שחיפשתי מי מוכר ומה המחיר היגעתי לקמרה כי המחיר היה זול וקיבלתי שנתיים אחריות .. לקחתי בסניף מלחה ואני מרוצה
מוצר:
סיגמה 50-100
שם:
Yazan
תאריך:
04/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי בזאף וראיתי שיש למקרה את המצלמה, בהתחלה חשבתי שהם יקרים אבל ראיתי שהם מוכרים אחריות יבואן רשמי וזה ההבדל הקטן.. באתי לסניף מלחה שילמתי לקחתי וקיבלתי אחלה שירות
מוצר:
GoPro 5
שם:
Alexander
תאריך:
21/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עדשה מהם מאתר. קופץ קופון שמבטיח השוות מחיר להצעהה הכי טובה ב-ZAP. למחר אני מתקשר לברר מה קורה: תגובה אנו מסדרים הזמנות נחזור עד מחר בבוקר. וכך במשך 3 יומים, אני מתקשר, אף אחד לא חוזר. פיתו בקופון אך לא רוצים לחבד אותו אז מבלבלים מוח שתוותר. ביטלתי.
מוצר:
Nikon AS-P 70-300 VR DX
שם:
Ilan
תאריך:
21/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב ומחיר זול ביחס לשאר החוניות נתנו לי שירות מקצועי בלי נסיונוס לדחוף סתם דברים..ממליץ לדנות בסניף מלחה
מוצר:
Godox ad600
שם:
אביה
תאריך:
20/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות התחיל כבר מהשיחות טלפון שהתקשרתי לברר על המצלמה, שענו לי באדיבות הקשיבו ויעצו לי , נתנו הצעות מחיר טובות בהמון סבלנות. ואז כבר שהגעתי לחנות בראשלצ מיד ידעו על מה מדובר, והביאו לי את המצלמה. קיבל אותנו בחור בשם איתי שממש הקשיב לכל השאלות ויעץ לנו בסבלנות ומקצועיות, בלי לנסות לדחוף לנו דברים מיותרים. הכל באמת מכל הלב. כזה שירות לא קיבלתי כבר המון זמן, ויצאנו מישם שמחים ומרוצים במחיר טוב מאוד!!! תודה רבה לכם!
מוצר:
canon 750d מצלמה
שם:
Amit
תאריך:
14/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סה"כ הייתה אחלה חוויה, המוכרים היו אדיבים והסבירו כל מה שהיה צריך לדעת. אקנה שם שוב.
מוצר:
Canon 750D 18-55 STM
שם:
dudu
תאריך:
12/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רשת חנויות צילום מקצועית עם שירות מעל ומעבר יחס טוב וסבלנות רבה להסביר ללקוח הכל בפרט האני מסניף קניון מלחה ואריאל מהר חוצבים תודה רבה לכם ומחירים נוחים
מוצר:
Godox v860 ii
שם:
زياد
תאריך:
24/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף מלחה ירושלים לאחר בדיקת המחיר שהיה הכי זול קניתי והשירות היה טוב וסבלני
מוצר:
panasonis tz 57
שם:
Gabriel
תאריך:
17/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה בחרתי בחנות כי היא הקרובה ביותר למקום עבודתי וגיליתי צוות מקצועי שיודע לייעץ ולהמליץ, לא הקנייה הראשונה שלי בסניף ובטח לא האחרונה!! ממליץ בחום!
מוצר:
עדשה CANON 70-200 f2.8L IS II USM
שם:
Shai
תאריך:
17/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האמת שאני חייב לציין את נושא השירות. רכשת באוקטובר 2016 מכשיר גופרו 5. בסופש באילת כשהכנסתי את המכשיר למים נכנסו מים למכשיר. הגעתי לסניף קארמה כדי לשלוח את המכשיר לתיקון במסגרת האחריות. מיד האני (נציג השירות) בירר במקצועיות עם ניר, נציג היבואן ומבלי להתווכח - ניתן לי מכשיר גופרו חדש. זה שירות שאני לא רגיל בארץ. כל הכבוד! שאפו! הרווחתם לקוח חזור!!
מוצר:
מצלמת גופרו 5
שם:
שלמה
תאריך:
16/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
טיפול מסור ומקצועי. זכיתי ליחס סבלני עם הרבה חן.קניתי במלחה ירושלים מצלמת פנסוניק וידאו טובה
מוצר:
Panasonic vx980
שם:
Eitan
תאריך:
03/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמה בדיזינגוף סנטר - קיבלתי מדודו שירות מעולה, וידע מקצוע. הלך לקראתי בכמה דברים באופן יוצא מן הכלל.
מוצר:
מצלמה X-T10
שם:
Ori
תאריך:
29/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות בדיזינגוף סנטר קיבל אותי בחור בשם דודו הבחור מקצוען אמיתי הרמת ידע שלו מרשימה ביותר היה שירותי מקצוען השירות שקיבלתי היה מעולה אני בטוח יחזור לקנות אצלו
מוצר:
מצלמה Fz100
שם:
ערן
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רק אחרי שמלאתי את כל פרטי ההזמנה כולל אמצעי תשלום קיבלתי הודעה שההזמנה נקלטה אבל לא מאושרת עד שאין אישור נציג שירות. למרות זאת לא פנו אלי מהחנות. כשהתקשרתי לברר הודיעו לי שהמוצר לא במלאי ולכן ההזמנה לא התקבלה. לא קיבלתי אישור לדואר האלקטרוני על ביטול ההזמנה וגם נציג השירות לא הסכים לשלוח לי אישור במייל כי ההזמנה לשבריו לא קיימת. אצלי במייל יש הודעה שההזמנה התקבלה והיא בטיפול ושאפשר לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה באתר. אבל באתר לא ניתן למצוא את ההזמנה - כנראה כי המוצר לא במלאי.
בקיצור. מדובר באתר מכירות באינטרנט שלא יודע איך אתר מכירות באינטרנט אמור לעבוד. אם המוצר לא במלאי אז תורידו אותו מהאתר. ואם כבר טעיתם המינימום זה להודיע ללקוח שההזמנה לא תתקיים ולשלוח אישור בכתב.
מוצר:
מצלמה fz70
שם:
slessoff
תאריך:
14/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הם פרסמו מצלמה במחיר מצוין. אחרי שהזמנתי, הם התקשרו ואמרו שהמצלמה לא נמצאת במלאי עד אין קץ. התחליפים שלהם לא היו קרובים. אחרי הכל, הם ממשיכים לפרסם את המצלמה הלא קיים מפתה על zap! הם נראים שקרנים!
מוצר:
מצלמה דיגיטלי s33
שם:
קובי ק.
תאריך:
12/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה דרך האתר, אספתי אותה ורכשתי ציוד נוסף בסניף קניון אילון. בסניף קיבלתי שירות מקצועי ואדיב משחר שהסביר והדגים בסבלנות רבה. לקבלת שירות מעולה ממליץ על סניף.
מוצר:
מצלמה D7200
שם:
ulovely
תאריך:
27/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף איילון מצלמת ניקון אביזרים שחר עשה עבודה מצויינת ביעוץ ורכישה . הכל הגיע יום אחרי עם שליח עד הבית .שרות מיקצועי.אדיב.ואמין .מאוד ממליץ ליקנות בסניף איילון רמת גן .תודה.
מוצר:
camera d3300
שם:
Eliezer
תאריך:
16/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
מצלמה נמסרה לתיקון לפני שבועיים עד עכשיו לא יצרו קשר טלפוני לעדכן אותי. רק לאחר שאני יצרתי קשר הודיעו לי שהם יצרו איתי קשר מה שאינו נכון. אני זמין תמיד בנייד ולא קיבלתי שום שיחת טלפון מהחברה. כמובן שבגלל חג פסח אני צריך להמתין עוד כמה ימים כי המעבדה סגורה. ככה לא נותנים שירות ללקוחות. ממתין שמיד אחרי חג פסח יצרו איתי קשר
מוצר:
תיקון מצלמה G11
שם:
Fadi
תאריך:
11/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום ..גם מחיר גם שירות וגם בירושלים שזה קרוב ..אציין את ה"אני שדאג לי לשילוב של הכל