השירות והיחס האדיב והחם עושה את הכל. התלבטתי בין מה להזמין, אך בטלפון הסבירו לי בצורה סבלנית, נאותה ופשוטה על מרכב האופניים ושאר המאפיינים המתאימים לי ביותר.
מומלץ בחום! אחלה של אנשים. :)
מוצר:
אופני הרים
שם:
אדוארד
תאריך:
31/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אני עצבני !!! בגלל בזבוז של הזמנן שלי לצורך הידברות עם הספק ועם השליח שלו. הזמנתי סבל+סלסלה+משלוח בתאריך: 20.07.2011. הובטח על ידי הספק לספק את המוצרים בתאריך 24.07.2011 היום 31.07.2011 ועד כה לא קיבלתי את ההזמנה והחנות לא סיפקה לי את המוצרים. לדברי נציגי החנות המוצרים כעת אצל השכנה שלי!!!- הם הביאו את המוצרים אליה היום בתאריך 31.07.2011 .אני לא קיבשתי מהם להשאיר אצלה את המוצרים. בשבוע שעבר גם כן בזבזתי זמן עליהם. אינני יודע מדוע ומי אשם בסיפור הזה,אני התקשרתי עם החנות ורציתי לקבל מהם את מה שהם מפרסמים בזאפ אולם יש בעיה. לגבי השירות הטלפוני: מי שאוהב לשמוע מילים נשששממה ואחי, זה כאן. כאשר ביקשתי לבאל את ההזמנה, לא אהבתי את השקר "אבל אתה הסכמת עם זה שהשארנו את הקניות אצל השכנה, אמרת - בסדר". לא הסכמתי עם זה, חוזר על דברי שוב-לא אמרתי בסדר.
הנציגים אמנם מוכנים לזכות את חשבון הויזה שלי בעוד כשבועיים, למרות שביקשתי לעשות זאת היום. אין בררה, אטרח ואבטל עסקה בכ.א.ל. מה לעשות, מדינה שלי צעירה עדיין...
תגובת החנות:
א.הלקוח ביצע מספר ימים קודם רכישה של אופניים אותם קיבל תוך 3 ימים כפי שאנו מתחייבים באתרנו ואף היה מרוצה מהקניה (נספח א'-ב' ראה הזמנת והערות הלקוח)
ב.לאחר שהלקוח קיבל את האופניים הוא ביקש להזמין גם סלסלה קבועה לאופניים וסבל. במוצרים אלו באתרנו איננו מתחייבים על זמן אספקת המוצר וזאת מכיוון שהם נשלחים באמצעות דואר ישראל, אך אנו נותנים אפשרות של תוספת תשלום עבור משלוח עד הבית. למרות שהלקוח לא ביקש שליחות עד הבית שלחנו את החבילה באמצעות שליח כבר באותו היום בו הזמין את המוצרים וזאת כמחווה ללקוח על קנייתו הנוספת וללא כל תוספת תשלום אלה מתוך רצון לספק ללקוח את השירות המהיר והטוב ביותר. כך שלגבי זמן ההספקה אין כל שחר לטענת הלקוח. (נספח ג' +ד' מתוך המוצר באתרינו ראה זמן הספקה ותוספת תשלום עבור משלוח עד הבית ואישור חברת המשלוחים על יציאת המשלוח כבר באותו היום ללקוח).
ג.ב - 31.08.2011 ייצר עימנו קשר הלקוח וטען שלא קיבל את החבילה, יצרנו קשר עם חברת השליחות ונמסר לנו על ידם, שהם מנסים להשיגו במשך רוב שעות היום כבר מספר ימים ופעמיים אך הוא לא עונה לטלפון (במעמד הרכישה הלקוח מסר רק מס' טלפון נייד) ולכן החבילה עדיין לא נמסרה. חברת השליחויות ביקשה שננסה ליצור עימו קשר ולבדוק אפשרות להשאיר את החבילה אצל השכנה. לאחר מספר רב של ניסיונות שלנו ליצור קשר עם הלקוח גם אז הלקוח לא ענה. חשוב לציין כי חברת השליחויות אינה מחויבת ליצור עם הלקוח קשר יותר מפעם פעמיים ובמידה והלקוח אינו עונה החבילה חוזרת אלינו לבית העסק. רק לאחר שייצר עימנו קשר לדעת מה קורה עם החבילה שאלנו האם זה אפשרי להשאיר את החבילה אצל השכנה מכיוון שהוא לא עונה בשעות היום. הלקוח לא הביע כל התנגדות!!! ולכן החבילה נמסרה לשכנה ששמחה לקבל את החבילה עבור הלקוח שנמסרה בתאריך 31.08.2011. הלקוח סירב לקבל את החבילה מהשכנה בטענה שהוא כבר לא מעוניין במוצרים.
ד.לעניין הזיכוי - כאשר הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה נענו בחיוב וזאת עפ"י המחויב בחוק, לעניין זמן הביטול העסקה, סוגיה זו אינה תלויה בנו אלה בחברת הסליקה/אשראי.
מוצר:
סלסלה+סבל אופניים+משלוח
שם:
עידן
תאריך:
04/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי באינטרנט, היה לי קשה לבחור, התקשרתי לחנות וביצעתי רכישה של 2 זוגות אופניים שהגיעו בזמן קצר ולשביעות רצוני -מומלץ להוסיף מעט כסף ולקבל את האופניים מורכבות - מה שאני לא ביצעתי וגרם לי לכאב ראש לא קטן- הייתה בעיה עם מערכת ההילוכים שניתן לזהות רק לאחר ההרכבה! יאמר לזכות החנות ששלחתי להם את החלק התקול והחליפו בחדש.
מוצר:
אופניים
שם:
דוד
תאריך:
24/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הם טובים הם זולים הם מיקצועים מ1 עד 100 נציון 120 הזמנות, שירות, משלוח, נציגים, זריזות, לא מבלבלים במוח, לו עובדים בעיניים. מתקתקים את האזמנה פשות תיק טק ואני משתמש במוצר.
מוצר:
כיסה
שם:
אולגה-מיטל
תאריך:
05/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תודה אישי למנה''ל החנות!!!ילדה שלי מאושרת כי קבלה בול משהיא חלמה וזה נקנה באמלצה של אורי.אין לי מילים מספיק בשביל להודות. .שירות יוצא מן הכלל.יחס,אחפטיות,רצון לעזור ולא רמות.תודה על הכל!!!ממליצה על חנות בחום.אנשים אמינים מאוד ובאמת משתדלים לתת שירות אחי טוב ללקוחות.
מוצר:
אופניים
שם:
דורון
תאריך:
14/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר אצל אורי מנהל החנות המוצר שביקשתי לא היה במלאי אבל אורי באדיבות ובמקצעויות רבה הציע אופניים שמתאימים לצרכיי במחיר מצויין המוצר הגיע במהירות שראויה לציון ישר כח והמשיכו כך כל הכבוד
מוצר:
אופני הרים
שם:
חני
תאריך:
18/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מאד התרשמנו לטובה מהיחס והשרות כטירונים באפני הרים קיבלנו יעוץ מצוין וסבלני אפילו שבילבלנו הרבה את הראש. לאחר הקניה החלפנו שוב את הדגם וגם זה נעשה בסבר פנים יפות כשלא היה במלאי צבע של בן קבלנו אפניים יותר יקרות באותו מחיר ובצבע של בן ובפרט שההזמנה תגיע בזמן. והכי מדהים אחרי שהאפניים הגיעו בגלל שימוש לא נכון נקרעה השרשרת תוך פחות משעתיים הגיע שליח לקח את האפניים לחנות שם הוחלפה השרשרת והמחזיק שלה ושליח החזיר לנו את האפניים הכל בחינם ועל חשבון בעל החנות פשוט מפעים הלואי והרבו כמותם.
מוצר:
אפניים
שם:
אורח
תאריך:
27/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הקורקינט, המשלוח הגיע מהר מאוד בדיוק הצור שרציתי, האדם שדיברתי איתו חביב מאוד וסבלני. הקורקינט עבד בממוצע חודשיים טוב אחר כך התחילו כל התקלות שזה אומר להחליף את הרצוע פעם בחודש בממוצע שעולה כ 50 שקל, חוטי חשמל רופפים ומתנתקים לעיתים קרובות צריך להתעסק עם זה כל הזמן. ולחבר אותם שוב, כישצרתי קשר עם בעל החנות אמר לי להביא אליו את הקורקינט או לשלוח בדואר. בהתחשב בכך שאני מהצפון אנחנו לא מגיעים ליבנה כל סוף שבוע, ולשלוח אותו בדואר זה מאוד יקר.אני לא חושבת שאני צריכה להתעסק עם רצועות, תיקוני חוטים ומשלוחים אחרי חודשיים מיום שקניתי את המוצר. ובטח ובטח לא אחרי ששילמתי עליו 900 שקל.
תגובת החנות:
בתאריך 16/10/08 נרכש המוצר הנ"ל דך האתר . במעמד הקנייה (טלפונית) נאמר לקונה כי שירות התיקונים ניתנים אצלנו בבית העסק ביבנה בכפוף לתנאי האחריות ונוסף הובהר ללקוחה כי ניתנת האפשרות לשדרג את האחריות בשירות תיקונים מורחב עד לבית הלקוח בעלות 150 ש"ח שירות זה מוצע ללקוחות במעמד הקנייה לבחירת הלקוח . הלקוחה בחרה שלא לרכוש שירות תיקונים מורחב ולאחר שהובהר לה כי השירות למוצר יינתן אך ורק בבית העסק , בחרה הלקוחה לרכוש המוצר .
לאחר כשלושה חודשים מיום קניית המוצר פנתה אלינו הלקוחה (בטלפון) בטענה שרצועת המכשיר נקרעה וכי היא מבקשת להחליפה. ברצוני לציין כי הרצועה נקרעה בשל שימוש לא נכון במכשיר לדוגמת קפיצת מדרכות וכו' הובהר ללקוחה כי שימוש לא נכון במכשיר הוא הגורם לקריעת הרצועה וכי תקלה זו איננה כלולה באחריות הניתנת . חשוב לי להתייחס לדבריה של הלקוחה כי נאלצה "להחליף את הרוצה פעם בחודש"...הלקוחה פנתה פעם אחת בלבד וזאת לאחר כשלושה חודשים יום קניית המוצר כך שעפ"י מירב הבנתי אם הרצועה היתה נקרעת יותר מפעם אחת הלקוחה הייתה אמורה ליצור עימנו קשר יותר מפעם אחת לגבי רצועה זו . ללקוחה ניתנה האפשרות כמו לכל לקוחות צעצועים וגלגלים לרכוש חלקי חילוף ולקבלם עד הבית בעלות של 50 ש"ח (כולל משלוח) . או לחילופין ניתנה ללקוחה האפשרות להחליף החלק במעבדת שירות תמורת סכום סימלי אך הלקוחה בחרה שלא לקבל שירות זה בטענה שהיא מתגוררת רחוק . מכיוון שאנו מנסים לרצות את לקוחותינו ניתנה ללקוחה אפשרות נוספת שחברתנו תאסוף את המוצר מבית הלקוחה , המוצר יתוקן ויוחזר לבית הלקוחה , שירות זה הוצע ללקוחה וניתן לה במחיר עלות וזאת מתוך התחשבות כי הלקוחה גרה רחוק , כמחווה שירותית שאינה ניתנת לכל לקוחותינו . לאחר שהצעתי ללקוחה את כל אפשרויות השירות העומדות לרשותי הבינה הלקוחה ואמרה שתעמוד עימי בקשר לאחר שתשקול את הדברים .
אנו בחברתנו עושים את המרב לשרת את לקוחותינו ובפרט עם לקוחה זו !!! וזאת על מנת לתת לה מענה ומגוון פתרונות בכדי שתהיה מרוצה מהשירות ולמרות הנזק שנוצר למכשיר משימוש לא נכון ושאינו נכלל באחריות .
מוצר:
קורקינט אופנוע ממונע מיני הארלי
שם:
יורם
תאריך:
21/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתחילה חששתי לבצע רכישת אופניים דרך האינטרנט , כאשר קבלתי את האופניים מחנות צעצועים וגלגלים הופתעתי לטובה קבלתי אופניים ( תוך זמן קצר של שלושה ימים ) מקצועיות ויפות עם כל האיבזור שהובטח לי ,ללא גימיקים והתחכמויות. אורי הבעלים של החנות נתן שרות אדיב ועניני כולל הסבר מפורט על דגמי האופניים.
היה שווה וכדאי ...
י. מכרמיאל
מוצר:
אופניים "26 CZ-8 מבית קמרון design U.S.A
שם:
ניב
תאריך:
05/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נרכשו 2 זוגות בבת אחת. היה דיון קצר בטלפון לגבי צבע האופניים. משלוח זריז. האיכות מצוינת יחסית למחיר. חבר שלי כבר רכש שם אחרי.
מוצר:
אופני הרים 26" פנטר
שם:
יוסי
תאריך:
16/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי אופניים מאורי הבנאדם פשוט עשה מעל ומעבר ביקשתי שימהר עם זה תוך יום זה הגיע!!!! תודה רבה באמת...
מוצר:
אופניים 2008
שם:
אילן-רפאל
תאריך:
20/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב . קיבלתי הסבר גם על מוצרים אחרים לבריכה שלא רכשתי מהם. הזמנה טלפונית מהירה של מקלוני בדיקה לבריכה,כמובן שבדקו במקום אם יש במלאי לפני לקיחת פרטי האשראי, משלוח בזמן. חבר'ה אמינים. בהחלט אזמין מהם שוב.
מוצר:
מקלוני בדיקה לבריכות bj
שם:
אורח
תאריך:
22/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אופני הרים, המשלוח הגיע תוך יומיים במהלך הקניה דרך האינטרנט יתקשרתי לחנות דיברתי עם אורי שנתן לי הסבר מפרוט מאוד בקשר לסוג האופניים שברצוני לקנות . לאחר שקיבלתי את האופניים נתקלתי בבעיה מאוד מאוד קטנה בהילוכים שטופלה במהירות רבה על ידי אורי וגם קיבלתי פיצוי הולם מאוד . אני מאוד מרוצה מהקניה ומאופן השירות. שרות מצויין וראוי לשבח!