דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מבחר מתנות (אלפי מנשה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לא צויין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטו סורפרייז יו ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
33
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
13
0
20
נמצאו 33 חוות דעת גולשים על טו סורפרייז יו
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
12/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות זו באמצעות חיפוש שעון מעורר ב ZAP. חוות הדעת הציגו תמונת מצב של בעיות במשלוח בלבד ולא במוצרים.
החלטתי שכדאי להגיע פיזית לחנות וכך לקבל את המוצר מיידית וגם להקטין את הסיכון
בהגיעי לכ"ס פגשתי איש מכירות (ובעלים) אדיב מאוד ובסיועו בחרתי מוצר אף מתאים יותר ממה שתכננתי.
בחרתי מס' מוצרים וכולם סופקו במקום (היו זמינים בחנות או במחסן ממול החנות). המוצרים נבדקו על ידי ונמצאו תקינים ללא תקלות וכו'.
לסיכום מרוצה מאוד מהמוצרים והחנות וממליץ בחום למי שמעוניין במתנות/גדג'טים מעניינים וייחודיים.

לגבי משלוח - כוון שלא בדקתי אין לי ח"ד. אני מניח שכפי שכל חנות מעוניינת בשיפור השירות ללקוח, גם חנות זו תפעל לשיפור אמינות מועדי המשלוח עבור המקרים שדווחו ב ZAP.
מוצר:
שעון מעורר רובוט
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
01/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ומהיר ,
אדם בשם יואב משירות הלקוחות אדם אדיב וסובלני דאג שהמוצר יגיע כמה שיותר מהר.

אני מרוצה מאד מהשירות !!!
מוצר:
חגורת בטן ER332
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
15/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר מהחנות ושילמתי בעבור משלוח דואר רשום, שמצוין במפורט שזה מגיע תוך 6 ימי עסקים! לאחר שבועיים עדיין לא קיבלתי את המוצר והתקשרתי לחנות כשהם אמרו שזה ייקח עוד מס' ימים. חיכיתי כמו לקוח טוב ולאחר אותם מס' ימים עדיין לא קיבלתי את המוצר למרות ששילמתי עליו כבר. התקשרתי שוב לחנות ואמרו לי שהם מצטערים אבל היה בעיה עם המוצר וזה ייקח עוד מספר ימים!!!אז למה לא התקשרתם להודיע ??? ביטלתי את ההזמנה באותו הרגע ובחיים אני לא אקנה בחנות הזאת מוצרים ואני לא ממליץ לכם גם לקנות שם.
מוצר:
אלה טלסקופית
תמונת משתמש
שם:
oren
תאריך:
02/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך חנות זו כרטיס לכידה/טלויזיה וכללתי שם משלוח ישיר תוך 24 שעות, המוצר הגיע לאחר שבוע בגלל טעות של החנות. משיחתי עם שירות לקוחות זה לקח להם בכלל 5 ימים לארגן את המוצר מהמחסנים שלהם גם אם תכננו לשלוח את המוצר בדואר רשום, 5 ימים בשביל לאתר את המוצר ולשלוח אותו זה שירות גרוע, יאמר לזכותם שאחרי השיחה עם השירות לקוחות הם התחייבו תוך 48 שעות שהמוצר יגיע והורידו 50% מדמי המשלוח (19 ש"ח)וכך קרה. פרט אחד מאוד חשוב, כשהגיע המוצר קיבלתי אותו עם קבלה מחנות אחרת בכלל (www.imatrix.co.il)
אז אני לא יודע כמה מומלץ לקנות כרטיס וידאו מחנות של מתנות. אישית לא ממליץ על החנות הזו
מוצר:
כרטיס טלויזיה/לכידה
תמונת משתמש
שם:
Ela
תאריך:
05/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות את הגלובוס לתצוגה בכנס. הסברתי טלפונית לבעל החנות שאני זקוקה לזה לכנס, והוא הבטיח להוציא את זה בדואר שליחים כמה ימים קודם לכן.
יום לפני הכנס אני מתקשרת כי זה לא הגיע. מתסבר שהוא איבד את הפרטים שלי, ובכלל לא שלח את מה שהזמנתי.
כשהסברתי לו שוב את הדחיפות הוא ניסה למצוא שליח, אך לאחר כמה שעות שהתקשרתי כל פעם לברר את הסטטוס, נאמר לי שהוא באמת מצטער אך אין לו שליח שיוכל להעביר לי היום.
כך שיום לפני הכנס אני תקועה ללא המוצר!
תגובת החנות:
אכן הלקוחה הנל פנתה אלינו וביקשה דגם ספציפי של הגלובוס .
הסברנו לה שכרגע אין במלאי וקשה להאמין שנוכל להשיג את הצבע שהיא רוצה.
ביקשה לברר בעוד מקומות ולבסוף חזרה אלינו.
הסברנו לה שוב שהצבע שהיא מבקשת לא קיים במלאי ויש לנו צבע אחר.
ביקשה בכל מקרה להזמין למרות שהצבע היה מאוד קריטי בשבילה. אמרה לנו שהיא סומכת עלינו שנשיג את הצבע המבוקש . אמרנו שנחפש ואנו לא מתחייבים. בכל מקרה אם אין צבע לא נחייב כרטיס ונשאיר לה הודעה.
לצערנו בכל המאמצים שנעשו לא הצלחנו להשיג את הצבע המבוקש.
השארנו לה הודעה על אי מציאת גלובוס בצבע מתאים. המוצר לא נשלח ולא חוייב וזאת מכיון שידענו שךקוחה מבקשת צבע ספציפי.
יום לפני הכנס, לקוחה התקשרה ונאמר לה שהושארה הודעה ושהמוצר לא נשלח עקב שלא מצאנו את הצבע המבוקש עלידה. כמו כן מכיוון שלא הגיבה במשך 48 שעות , הפרטיים אישיים + כרטיס האשראי הושמדו. לקוחה בקשה שנעשה מאמץ להוציא שליח שיגיע באותו יום. ההסדר עם חברת שליחויות לא מאפשר הגעה באותו יום. הצענו לה שעובד מטעמנו באופן אישי יגיע למחרת מוקדם בבוקר לפני הכנס וימסור לה את המוצר. הלקוחה השיבה בשלילה .

מדניות חברתנו היא לא לחייב לקוח כל עוד המוצר לא נמצא פיזית במחסן. לצערנו גם עם רצון הכי טוב שבעולם... " הלקוח תמיד צודק "

מוצר:
גלובוס מסתובב
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
13/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תתרחקו מהחנות הזאת כמו מאש...!
משלוח שהיה אמור לקחת 6 ימי עסקים לקח יותר משלושה שבועות. אחרי 10 ימים התקשרת לברר מה קורה, אמרו לי "אה, כן המוצר לא היה במלאי, היה עיכוב...תקבל את המוצר תוך 2-3 ימים". כמובן שזה לא קרה, התקשרתי שוב אחרי שבוע ואמרו לי שוב שתוך יומיים זה אצלי, מה שלא קרה. לבסוף שקיבלתי את מספר החבילה במייל (מה שהבטיחו שימסרו לי טלפונית, ושוב "שכחו") הלכתי לדואר ושם נאלצתי להמתין 45 דקות כי הם לא יכלו לאתר את החבילה כי השולח לא טרח לרשום עליה כל פרט מזהה שלי או שלו. כל המענות והטענות שלי ?לשירות הלקוחות? נותרו ללא מענה, הם הפגינו יכולת מופלאה להיתעלם ולדלג מעל כל תלונה שהייתה לי.
תגובת החנות:
לצערנו לקוח זה עושה מעכבר פיל !
אכן היה עיכוב במלאי של המוצר הנ"ל . הוסבר ללקוח שיש עיכוב במלאי ולא בשליטה שלנו ( מגיע בספינה ומעוכב עלידי מכס) כפעמיים עד שלוש בשבוע היינו עם היבואן בקשר עלמנת לבדוק שחרור מהמכס. עקב שלא היתה לנו אינפורמציה מדויקת, לא יכולנו לעדכן לקוח בתאריך הגעה. אחרת היינו יוצאים שקרנים ( כפי שמסתבר שיצאנו ללא קשר לתוצאה ) כמו כן לקוח עודכן כלעוד אין מוצר במלאי, הוא לא מחויב בכרטיס אשראי שלו. ברגע שמוצר הגיע למלאי ניסנו ליצור קשר טלפוני ללא הצלחה. עלמנת לא להשאיר לקוח ללא תשובה שלחנו לו גם הודעה במייל. המשלוח נשלח באמצעות דואר רשום. זוהי שיטה היחידה שבה ישנה אפשרות לדואר לעקוב אחר משלוחים ללא קשר לכתובת או פרטיי נמען. לצערנו אנו למודי ניסיון וכבר קרו שחבילות הגיעו ליעדם כאשר כתובת נמחקה עקב מזג אוויר...
זמן ההמתנה בדואר אינו קשור אלינו ואינו בשליטה שלנו. אנו משתדלים לתת מענה ללקוחותנו בדבר מלאי. לא תמיד ליבואן עצמו יש תשובה מדויקת עקב עיכובים ואי שחרורים מהמכס.
כלל אצלנו, ברגע שאין במלאי את המוצר שלקוח הזמין, אנו לא גובים כסף ולא מחייבים עד שהמוצר נמצא פיזית אצלנו ואף מיידעים את הלקוח. צר לי על הנזק שנגרם ללקוח. על מנת שלקוח יצא בהרגשה טובה יותר, מוכנים לפצות לקוח במתנה סמלית

מוצר:
שעון קיר
תמונת משתמש
שם:
I
תאריך:
03/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I ordered the pulsometer ring by phone at 26-Apr-09. The answering person was patient and polite. He wrote all order details and executed them exactly - color of ring, gift wrap, etc. The ring arrived at 30-Apr-09, although it was Independency day in the middle of the week. I.e. overall 4 days for delivery!
מוצר:
מד דופק טבעת דופק
תמונת משתמש
שם:
אביב
תאריך:
16/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח נעשה מהר ומדויק

אבל...

כשעה מרגע פתיחת האריזה התקשרתי לחנות על-מנת לבטל את העיסקה ולקבל את כספי בחזרה מכיוון שהמוצר לא השביע את רצוני, המוכר יואב טען שבגלל שהשתמשתי במוצר (הכנסתי את הרגל לנעלי הבית) הוא מוכן "ללכת לקראתי" ולתת לי זיכוי אך לא ניתנה בפני האפשרות לקבל את כספי בחזרה.

חנות שמגדירה הכנסת רגל לתוך נעלי בית כשימוש במוצר ששוהה אצלי בסה"כ שעה לא אחזור אליה לעולם

המוצר לא השביע את רצוני לאחר שנוכחתי לדעת כי צריך להפריד את רפידת החימום בכל פעם שרוצים להסתובב עם נעלי הבית.

מוצר:
נעלי חימום USB (נעלי בית)
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply