דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, טאבלטים וסלולאר (4 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אפיקים מערכות מידע בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בHyper-Store ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
29
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
18
0
11
נמצאו 29 חוות דעת גולשים על Hyper-Store
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
23/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף שבנתניה וביקשתי את המכשיר htc one x בצבע לבן.
לא היה להם אותו במלאי אך המוכר השיג לי אותו ממש ליום אחרי.
יש לציין שהמוכר ממש נחמד ונתן לי שירות מצויין , הוא ענה לי על כל השאלות שהיו לי בסבלנות רבה הסביר ופירט על כל מה שרציתי לדעת.
הגעתי יום אחרי והמכשיר היה שמור לי , תהליך הקנייה היה מהיר וקליל , המוכר הפגין ידע רב וראו שהוא ידע מה הוא עושה.
חשוב לציין גם את המחירים האטרקטיביים שהם מציעים.
בשורה התחתונה השירות מצויין המחירים נוחים החנות יפה מאוד , מסודרת ונקייה ממש היה כיף להיכנס לשם , וברור שאני יחזור וימשיך לקנות רק שם! :)
מוצר:
פלאפון one x
תמונת משתמש
שם:
shirlyma
תאריך:
22/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את ה-hard disk בחנות בעזריאלי. השירות בחנות היה ממש טוב ומקצועי, אין ספק שהמוכרים שם מבינים במוצרים ויודעים על מה הם מדברים.
חשוב לי לציין שהמוכרים היו אדיבים עם נכונות לעזור ואני בטוח אחזור בשנית לחנות לקנות שם.
בנוסף אני מאוד מרוצה מהמכשיר, זה עונה על הצרכים שלי- יש לו usb3 אז קצב ההעברה מאוד מהיר והוא פשוט לתפעול.
מוצר:
Hard Drive 750GB
תמונת משתמש
שם:
אלדד
תאריך:
20/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעולם האינטרנט היום מה שחשוב זה היחס והשרות.
בחרתי לקנות בhyper-store בזכות הדברים האלו.
צוות אדיב,מקצועי,שנתן לי מענה לכול בעיה עד החלפת מחשב שלא הסתדרתי עם המקלדת שלו.
בעיני החנות בהרצליה שם רכשתי-הינה אות ומופת לשרות לקוחות.
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
אסתר
תאריך:
11/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר מדגם סמסונג גלקסי y בחנות hyper נתניה.
לאחר רכישת המכשיר נתקלתי בתקלת סוללה אשר נגמרת מהר מאוד (עד שעתיים).
פניתי לחנות hyper על מנת לבטל את העסקה כפי שהחוק מתיר לעשות זאת ונתקלתי בסירוב חד משמעי (שעד כה לא ידוע לי למה).
בחנות החליפו לי סוללה חדשה וגם לאחר מכן נתקלתי באותו בעייה בסוללה.
יוחנן המנהל הראה חוסר אדישות .
פניתי למועצה הישראלית לצרכנות ואמשיך עד לבית המשפט .
מוצר:
גלקסי young
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply