שלום לכולם....עשיתי הזמנה לפני שלושה ימים באתר האינטרנט של כלבו סימה והייתי מאוד מרוצה מהשירות האדיב והמהיר שלהם וגם המון תודה לחמודה שהיתה איתי בקשר קוראים לה הילה נתנה לי שירות חבל על הזמן...וגם המון תודה לצ'יטה שליחויות על המהירות במסירה כי המוצר כבר אצלי אחרי ההזמנה בשלושה ימים.
מוצר:
טרקטורון שלט רחוק
שם:
golanchen
תאריך:
14/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ומהרגע הראשון ידעתי שארכוש שם. אווירה נעימה , ללא לחץ של המוכרים. שירות . שירות. שירות. כל מה שחוויתי שם זה רק הרצון של המוכרים להרעיף עליי מידע שמתאים לצרכים שלי ולתקציב כמובן. מלא סבלנות וחיוכים. לא נתקלתי בזה בחנויות אחרות. בפעם השנייה שכבר הגעתי עם אישתי הבנתי שזאת לא מיקריות. היתה מוכרת אחרת ששוב נתנה לנו את מלוא הזמן ללא לחץ או "דחיפה לקנייה" גם כשפגשתי את אסף (אם אני לא טועה בשם) המוכר הראשון מהביקור הראשון הוא זכר אותי וניגש ללחוץ לי את היד. :)) ושאל לשלומי ושאל את אישתי איך היא מרגישה. חשוב לי מאוד השירות והיחס של המוכרים כי סה"כ כולם מוכרים פחות באותו מחיר. קניתי שם עגלת תאומים 2 מושבי בטיחות. בקופה כשבאתי לשלם , פגשתי את סימה בעצמה שהקדישה מזמנה להראות לי תמונות של צבעי העגלה ומושבי הבטיחות גם זה לקח כמה דקות ארוכות בקופה ולא היה לחץ של מכירה או לקדם את התור. פשוט מדהים. יתרה מכך היא אמרה לי ולאישתי "כל שאלה שיש לכם תרגישו חופשי להתקשר אלינו ונסביר לכם הכל גם בטלפון". יש להרבה עסקים מה ללמוד מהמקום הזה.
מוצר:
עגלת תאומים קוקו ושני מושבי בטיחות סירונה
שם:
לקוח
תאריך:
20/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
גם אני מצטרף לשאר החוות דעת. הזמנתי באתר לול קמפינג, ולא שמעתי מהם שלושה שבועות. התקשרתי לשאול מה קורה אמרו לי שהמוצר לא במלאי והציעו לול אחר, סירבתי. יש לציין שלא חויבתי כלל באשראי. למה א"א ליצור קשר עם הלקוח, ולמה התלונה שאין להם את המוצרים במלאי חוזרת על עצמה.
תגובת החנות:
לקוח יקר, מעל 41 שנות ותק אנו דואגים ללקוחות לשמור על 3 עקרונות עיקריים : שירות-איכות-מחיר. מרגע שהוזמן המוצר (ללא תשלום) מתפקידנו לחזור ללקוח ולספר על המוצר גם על היתרונות וגם החסרונות.ישנם עשרות הזמנות ביום באתר שלנו,אשר לקוחות מזמינים מוצר X ובכלל התכוונו למוצר Y.פה אנחנו נכנסים לתמונה,נציג שירות מסביר ללקוח,שואל שאלות וכל זאת על מנת לאפיין את המוצר הנכון ללקוח,ממש,עד כמה שאפשר כאילו נוכח באחד הסניפים! אנו בטוחים,מניסיון קודם,ברגע שהמוצר הוזמן ושולם,לו היינו שולחים את המוצר/ים ללא שירות ייחודי זה כמות ההחזרות ועוגמת הנפש היתה פי כמה וכמה! בנוסף אנו חוזרים ללקוח לאחר שההזמנה בוצעה לא יותר מ2 פעמים וזאת על מנת שלא יחשב כהטרדה. במידה ולא נענה אנו מבטלים את ההזמנה שלא שולמה וכך לא נגרם "נזק" לאף אחד משני הצדדים. לגבי זמינות המוצר- ישנם מבצעים אצלנו והמון,לפעמים לשעה,יום,יומיים ואולי שבועיים ולפעמים,מה לעשות,המוצר אזל אצלנו ואצל הספק (אנו ידועים כחלוצי המבצעים המטורפים בענף התינוקות באינטרנט) . השירות שלנו ידוע בכל הארץ מעל 41 שנה ואין אנו חפים מטעויות,לכן אנו למדים ומשפרים כל הזמן!
מוצר:
לול קמפינג
שם:
UK
תאריך:
10/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כסא בטיחות מסוג אוופלו. החנות סיפקה התקנה חינם. קיבלתי הסבר מקיף ממנהל החנות, באופן מקצועי וסבלני, המחיר היה הכי זול מסקר שוק שעשיתי. ממליץ מאד על החנות
מוצר:
אוופלו סונוס
שם:
זכריה
תאריך:
23/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניה שניה שלי מהחנות. בקניה הראשונה הזמנתי דרך זאפ, ועדכנו אותי מתי המוצר הגיע לסניף, ביצעו הרכבה כולל הסבר מפורט לגבי התאמת הכיסא תינוק. בפעם השניה גם כן קיבלתי שירות מעולה ואדיב במחיר יותר נמוך מהמחיר הכי נמוך בזאפ!
יודע בוודאות שאחזור לשם בעתיד
מוצר:
כיסא בטיחות איוונפלו שורייר 2017
שם:
Yanovski
תאריך:
06/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כל כך מוזר לי לקרוא את כל התגובות השליליות כאן... קיבלתי שירות מדהים! ביום ראשון הזמנתי 2 מוצרים. שעה לאחר ההזמנה חזרה אלי הנציגה ושילמתי על ההזמנה. כבר יום למחרת קיבלתי הודעה מחברת שליחויות שהחבילה שלי נאספה וצפויה להגיע אלי היום. שליח השאיר את החבילה ליד הדלת של הבית. כאשר חזרתי בערב מעבודה ראיתי שרק מוצר אחד הגיע וחסרה לי עגלה. התקשרתי מיד לסימה והיא הבטיחה לבדוק. לאחר בדיקה - נשלחה העגלה במשלוח בהול. מזמן לא קיבלתי שירות כזה. מדהימים!
מוצר:
מושב בטיחות ועגלת פוקיט
שם:
משה
תאריך:
04/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה היתה באתר.. ועקב חוסר במלאי נאלצתי להחליף למוצר אחר דומה בתשלום נוסף. וכל זה היה בהתכתביות בואצפ . ולבסוף לא כלכך היינו מרוצים מהקניה.
תגובת החנות:
משה היקר אתר אינרנט של כל בו סימה הינו אתר הזמנות. בעת העלת הזמנה באתר יש לקרוא את תקנון האתר אשר כתוב שם כי ההזמנה אינה מחייבת מלאי וכי אתה לא מחוייב לשלם על המוצר עד לקבלת נציג שירות בטלפון. למעשה עם התכתבו איתך בווצאפ ואכן נתנו לך שירות ובחרת במוצר שעולה יותר יקר יכלת לחשוב האם אתה רוצה לקנות או לא!! לא מאימנה שחייבו אותך לקנות מוצר של סמרט טרייק כזה או אחר. כל בו סימה.
מוצר:
תלת אופן סמארט טרייק
שם:
לילך
תאריך:
23/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אחרי סיבוב של השוואת מחירים בכמה חנויות רכשנו את הרכב הממונע Bmw x6 בכל בו סימה, מחיר ללא תחרות!!! שירות מצויין ומהיר!!! הגיע אלינו תוך פחות משבוע מרגע ההזמנה! בהחלט נחזור לרכוש שוב עוד מוצרים :)
מוצר:
רכב ממונע Bmw x6 לבן
שם:
נגה
תאריך:
19/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר באתר ב 3.6 , ב 11.6 כאשר ראיתי שאף אחד לא יוצר איתי קשר דברתי עם החנות. לטענתם ניסו לתפוס אותי ולא הצליחו והם אינם מתקשרים יותר מפעם אחת. יש לציין שהמוצר במלאי. הסדרנו את התשלום והובטח לי שבשל העיכוב ומורת רוחי על שלא יצרו איתי קשר שהמוצר יצא באותו בוקר או למחרת לחברת השליחויות וימסר בהקדם....המוצר הגיע עכשיו.
מוצר:
כסא אוכל לתינוק כסא אוכל מארס החדש לבן
שם:
Ron
תאריך:
04/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר, קיבלתי מייל אישור ונאמר שיצרו איתי קשר לללקיחת פרטים לתשלום ומשלוח, עבר כמעט חודש, כתבתי להם ולא ענו, התקשרתי ולא ענו. לא ראיתי שירות לקוחות כזה מחפיר, אגב לא הייתי כותב ביקורת אבל הם ביקשו במייל ספציפית להשאיר ביקורת בZAP. אז הנה קיבלתם.
מוצר:
Smart trike deluxe Deluxe
שם:
myweizman
תאריך:
30/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא חזרו אליי להשלמת ההזמנה ורק לאחר שבועיים שכבר מאסתי בלחכות שיחזרו אליי, התקשרתי שוב ונזכרו לעדכן שאין בכלל את המוצר שהזמנתי בצבע שהזמנתי- למרות שבאתר זה מופיע כקיים
מוצר:
אופני ילדים תלת אופן Voyage טורקיז סמארט טרייק
שם:
בדוק
תאריך:
24/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לצערי כתבתי בפירוט אך שוב ושוב נמחק התגובה לאחר שאני מאשר אותה... בקצרה קניתי את המוצר בימבה של חברת little kits נאמר לי במפורש שבמוצר חדש ולא נעשה שימוש בבית מסתבר ש 1. המוצר עם סימני שימוש שאריות של דבק סלוטפ יש ברשותי תמונות 2. לא כפי שמציגים אינם הכי זולים לפחות במוצר זה אותה הבימבה במקום 475₪ ששילמתי אוכל לקבלה בחנות מתחרה
מוצר:
בימבה/מכונית לילד Kuzi
שם:
tzahi-y
תאריך:
10/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיטת מעבר דרך האתר והוספתי 29 שקלים על משלוח תוך 7 ימים לאחר כשבוע ראיתי שעדיין לא נוצר חיוב והתקשרתי לסניף עקרון ולהפתעתי גיליתי שלא היה להם זמן לעדכן אותי שעלות המשלח עלתה ל 69 שקלים בעקבות מקום המוגורים שלי בקיבוץ באיזור חוף הכרמל
מוצר:
מיטת מעבר מאי שמנת רהיטי טל מאי שמנת - 80088
שם:
נטלי
תאריך:
05/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות מסרבת לשלוח לי משלוח חינם ולחייב אותי בדמי משלוח למרות שבאתר זאפ רשום שמשלוח בחינם .דיברתי עם הנציגת שירות אך היא מתעקשת שאשלם!
מוצר:
ישבנון מקטין אסלה סולם BM
שם:
יוליה
תאריך:
27/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באנו לחנות עקב השוואת מחירים מול מקומות אחרים. קנינו מספר פריטים בעלות כוללת של מעל 1000 ש"ח. חסרונות: קנינו סט מצעים למיטת תינוק (שמיכה, סדין, מגן ראש). כאשר פתחנו את האריזה בבית על המצעים היו כתמים קטנים של לכלוך, שגם לא ירדו בכביסה. לא משהו טרגי, אבל אתה לא מצפה לגלות כתמי לכלוך על מצעים חדשים מאריזה ועוד במוצרים לתנוקות (שבכל מקום משגעים אותך על חשיבות הניקיון במוצרים אלה). עוד חסרון: די קשה לקבל שירות בחנות. בסוף הצלחנו לסחוט מסימה מידע לגבי מוצרים ומחירים, אבל כל שנייה היא הייתה עונה לטלפון (ולפי השיחה היה נראה שאלו שיחות פרטיות ולא קשורות לחנות) וכל פעם נאלצנו לחכות עד שהיא תסיים את השיחה על מנת לומר לנו מילה או שתיים לגבי פריט. יתרון: מחירים יותר זולים לעומת הרבה מקומות אחרים.
לסיכום: למרות המחירים הנמוכים, אנחנו לא נחזור לשם. מוצר חדש אמור להיות חדש, ללא כתמים ולכלוך.
מוצר:
כיסה הנקה, סט מצעים, בגדים שונים
שם:
SHILAT
תאריך:
28/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיטוט באתר האינטרנט נחשפנו למחירים זולים והחלטנו להגיע לסניף החדש בבילו ליד אולמי אלגריה. החנות הינה מחסן עצום. כל המוצרים מוצגים ללא מחירים עליהם. שירות הלקוחות שקיבלנו היה מתחת לכל ביקורת! אף אחד לא ניגש אלינו כשנכנסנו, וגם כשביקשנו עזרה, בחור אחד ניסה לתת לנו עזרה אך, התקשה עקב ריבוי טלפונים (היה נראה שהוא המוכר היחיד שם). סימה שוטטה בחנות, והתעלמה מעצם קיומנו גם לאחר מס' פעמים שבהם קראנו לה לעזרה. המוצרים שמפורסמים באתר, לא נמצאים זמינים במלאי בחנות, אף על פי כי באתר רשום שהזמינות קיימת... קניתי, 2 טרמפולינות, אך התאכזבתי מעצם השירות, ומעצם ההתעקשות שלא ניתן לעשות לי הנחה אף על פי שאני קונה מספר מוצרים.
מוצר:
טרמפולינה 0
שם:
amitai
תאריך:
01/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי ההזמנה באינטרנט אמורים אמורים לחכות שיחזרו אליך עבור פרטי חיוב. הם לא חזרו אלי באותו יום ונאלצתי לנדנד להם למחרת. וגם אז הם דחו אותי מספר פעמים בטענה שהם בלחץ אטומי. בקיצור אם אתם מאפשרים רכישה באינטרנט יש לאפשר מערכת יותר זמינה עבור המשתמשים.
מוצר:
עגלה וטיולון b-agile plus
שם:
סיון ד
תאריך:
08/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחה נעימה עם החנות , הזמנו דרך האתר את הכיסא. התקשרו אלינו מהחנות מייד כאשר הגיע לחנות ובאנו לאסוף עצמאית.
מוצר:
כורסת נדנדה מילאנו פלוס
שם:
Gili
תאריך:
04/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר לאיסוף במקום. קבלתי הודעה שיצרו איתי קשר תוך יומים לתאום איסוף. אחרי כמה ימים התקשרתי כי אף אחד לא יצר איתי קשר. אמרו לי לשלוח סמס עם פרטי ההזמנה ויצרו איתי קשר למחרת. לא יצרו איתי קשר. התקשרתי ושלחתי הודעות סמס עוד מספר פעמים לתאם ולא ענו לי ולא חזרו אלי.
תגובת החנות:
בוקר טוב, באתר שלנו מעלים הזמנה בלבד,ללא תשלום,ונציג חוזר ללקוח תוך 2 ימי עסקים להמשך טיפול. במידה והלקוח אינו עונה,לא זמין,ממתינה וכו' ישנה הוראה חד משמעית לא להטריד את הלקוח בשנית. חשוב להבהיר כי זו הזמנה בלבד אשר אינה מחייבת את הלקוח, תודה,ניסו.
מוצר:
ישבן מקטין אסלה ישבנון מקטין אסלה עם מדרגה וסיר
שם:
שמוליק
תאריך:
02/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ואישי, מחיר ללא תחרות, נוחות וקלות בביצוע ההזמנה ועדכון על התקדמות התהליך. קיבלתי את המוצר תוך יומיים מביצוע ההזמנה. כל הכבוד!