עשיתי הזמנה לאחר בחירה אקראית ברינטרנט. ענה לי בחור מקסים אשר הסביר לי בסבלנות רבה על המוצר. המחיר היה הוגן ועל כן עשיתי הזמנה. בקשתי יום מסויים להתקנה ואכן המתקין הגיע בזמן, התקין, היה אדיב וסבלני מאד . אם אצטרך מוצר נוסף שיש לספק זה או להמליץ עליו, אעשה זאת בלב חפץ. כל הכבוד שיש אנשים כאלה שאפשר לסמוך עליהם.
מוצר:
שעון נוכחות 5yoa
שם:
mp
תאריך:
05/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע במצב לא תקין ו אני מחזיר אותו לחנות ו הם ישלחו חדש בזמן קצר תודה הם שלחו מוצר חדש במקום זה שהיה מקולקל ללא עלות נןספתץ תודה לזול שופ אל השרות.
מוצר:
שעון נוכחות 20155
שם:
סיון
תאריך:
25/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר וקיבלתי אותו במהירות תוך ימים ספורים. כאשר נתקלתי בשאלות נעניתי במהירות ובמקצועיות.
מוצר:
מפל שוקולד ידוע
שם:
גולש
תאריך:
24/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Kfir
תאריך:
19/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסגרת דיגיטלית 12 אינץ לפני כשבוע,הגיע בזמן. הזמנתי לאחר המלצה של שרות הלקוחות. הגיע מוצר איכותי ומעולה ארוז היטב,מעבר למצופה. כבר הזמנתי עוד יחידה לחבר שאהב. תודה.
מוצר:
מסגרת דיגיטלית 12 אינץ digital frem
שם:
המתוקים של
תאריך:
23/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חברה טובה מאוד, נותנת שירות כמו שצריך. קיבלתי את המוצר בזמן, ללא תקלות. נהנה מהמוצר מאור ברמה גבוהה ביותר ממליץ מאוד תודה תודה תודה....
מוצר:
מפל שוקולד 70 ס"מ 1007
שם:
עינת
תאריך:
01/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מחצלת פיקניק מוגנת מים. 89 ש"ח.ההזמנה נעשתה ב18 בספטמבר 2014. עד היום המוצר לא הגיע. אין ספור טלפונים,לא תמיד עונים, לא חוזרים למיילים. נאמר לי שנשלח וחזר,הבטיחו זיכוי שלא התקבל. אמרו ששלחו שוב ולא נתנו מס' מעקב בדואר. הרבה מאד הבטחות והמוצר לא הגיע וגם לא התקבל זיכוי.
מוצר:
מחצלת פיקניק מוגנת מים 59" 79X" מקט 2052
שם:
גולש
תאריך:
17/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
דפנה ואסף
תאריך:
28/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ב-1 באוקטובר ביצעתי את ההזמנה וחייבתי ע"ס 349 שקלים. המוצר היה צריך להגיע בתוך 14-21 ימי עסקים. לאורך התקופה, וגם לאחריה, ניסיתי לפנות לבית העסק במיילים ובלטפון מספר פעמים. השארתי הודעות קוליות רבות בבקשה שיחזרו אליי בנוגע למועד המעודכן של המשלוח, ללא הועיל. מסיבת יום ההולדת של האחיינים שלי התקרבה ולא קיבלתי לא את מכונת הסוכר ולא תשובה... באחת מהפעמים שהתקשרתי ענו לי, וכשהסברתי את המצב (חלפו יותר מ-21 ימי עסקים, יותר מ-3 הודעות קוליות ומספר מיילים) אמר לי האיש מעבר לקו כי המחשבים שלהם למטה ושהוא יחזור אליי כשיעלו... כמובן שלא יצרו איתי קשר מעולם, לא ראיתי את המכונה וגם לא את הכסף... היומולדת חלפה במפח נפש, ללא מתנה... בלית ברירה יצרתי קשר עם חברת האשראי לביטול העסקה. לאחר ניסיון ממושך מצידם להשיג מענה מזולשופ ללא הועיל - החזירה לי חברת האשראי את הכסף. אינני מבינה איך עוקץ כזה מתאפשר מעל דפי אתר זאפ. הזהרו והישמרוץ
תגובת החנות:
שלום דפנה,
ראשית כל צר לי על הרגשתך.
מבדיקה שערכתי להלן הממצאים:
1.ביום ד בשעה 6:58 (סוף יום העסקים) ביצעת רכישה באמצעות האתר בזמן אספקה לבחירתך של 14-21 ימי עסקים(קרי יום חול שאינו חג בין יום א' ליום ה' ).
לכן אנחנו מתחילים לספור מיום ה' את ימי העסקים : מוזמנת לספור ביחד . היעד האחרון לאספקת הפריט :2/11/2014 .
שבוע וחצי קודם לזמן אספקת הפריט האחרון יצרת קשר עם חברת האשראי שלך וטענת שאינך ביצעת שום עסקה ואינך מכירה במה מדובר קרי הכשרת עסקה!
חברת האשראי שלך פנתה לחברת פייפל וטענה כי לא בוצע העסקה הנ"ל.
באופן אוטומטי פייפל גבו מאיתנו את הסכום המלא 349.90 ובנוסף גבו 58 ש"ח עבור הכשת עסקה (ובנוסף גבו 5.90 ) .
בגלל שביקשת את זמן האספקה הארוך,פריטתך נשלח באמצעות דואר רגיל-ללא מספר מעקב והוכחת מסירה,לכן זמן האספקה הארוך!
באופן מידי ביקשנו מחברת הדואר להשיב אלינו את הפריט על מנת שלא יגיע ליעדו פריט שלא שולם!
אנחנו זמינים כל יום בין השעות 9 ל שעה 6 בערב רצוף! ואם יש עומס ומשאירים הודעה אפילו באתר אנחנו חוזרים ומטפלים.
אנחנו חברה שפועלת שנים עם עשרות לקוחות מרוצים! לקרוא לנו גנבים ולהכפיש את שמנו הטוב הינה עבירה על הדין!
כאשר לחצת על בצע עסקה אישרת פעמיים את תנאי המשלוח הנ"ל !
יכלת לא לרכוש אם הוא לא הסתדר לך עם תאריך יום ההולדת..
קשה לי לשמוע על יחסך אלינו ולהגיד דברים איומים הללו.
אם כל כך ניסית לחפש אותנו כיצד עוד מאות לקוחות הצליחו בתקופה הזאת ואת לא? (מוזמנת לראות פירוטי שיחות).
כיצד 100 שיחות כן התקבלו כל יום אבל שלך לא? יש לך דרך להסביר?
במידה ומקרה זה יעלה אל מול דפי האינטרנט לא ניסוג לאחור ונאבק על חפותנו וצדקתנו!
לגבי האיש שענה לך,ואחר לך שיחזרו אלייך ,לפי בדקתי כ 3 שעות לאחר מכן אכן חזרו אלייך,אבל אצלך היה מענה קולי .
לשם כך שלמרות הכל איני רוצה שתצאי לא מרוצה מהזמנה זאת,
יכול לפצות אותך במכונה במחיר עלות ורווח שלישי במחיר של 299.90 בקבלת המוצר בביתך.
אני רואה חומרה רבה במקרה שלך ודאגנו להדגיש שוב גם במייל את זמן האספקה.
אם ואינך יכולה לקבל את המוצר בזמן הנקוב אז לא לקנות את הפריט בזמן הזה ולצפות שיגיע.
גם אם הפריט לא מגיע ביעד האחרון אנחנו באותו יום שולחים את הפריט אם שליח מיוחד אם צריך!
רשמת "אינני מבינה איך עוקץ כזה מתאפשר מעל דפי אתר זאפ."
ישמחו להעיד אלפי הלקוחות המרוצים שלא כך הדבר.
כעסק,הלקוחות שלנו מעל הכל,ולמרות הכל אשמח לפצות אותך וליישר את היחסים,אשמח לשמוע איך אוכל לפצות על הרגשתך.
קניתי מפל שוקולד דרך האתר לפני יומיים וכבר קיבלתי את המוצר... דיברתי עם השירות לקוחות בפלאפון והוא היה מאוד אדיב ועזר לי בהזמנה ובתפעול המכשיר. חשוב לציין שהאתר היה לא מוכר לי לפני!ופשוט מעולים.. שמחתי להשאיר חוות דעת!
אז,תודה !!!!! תותחים...
מוצר:
מפל שוקולד מקצועי 46 סמ 46
שם:
moshe
תאריך:
18/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מעולה, זמינות גבוהה. ניתנו הסברים לפני הרכישה בסבלנות רבה וגם לאחריה. המשלוח הגיע במועד, לכל שאלה או בירור אוראל היה זמין ונגיש. בקיצור מומלץ.
מוצר:
power bank סוללה ניידת 20000ma
שם:
יואב
תאריך:
13/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 8.4.14 הזמנתי באתר של זול שופ (Zolshop) מסחר אלקטרוני, מערכת שמע באמצעות משלוח חינם 12-23 ימי עסקים.
שלושה חודשים (!!) והמערכת עוד לא הגיעה.
לבירורי זול-שופ תלו את האשם ב"דואר ישראל" ואמרו שאקבל את המערכת תוך 5 ימי עסקים.
לאחר שבועיים היא הגיעה. אבל לא רק שנראתה במצב משומש (עם שריטה ומדבקה שהוסרה), היא הגיעה ללא סוללה וללא כבל הטענה (כלומר בלתי שמישה).
לבירורי, זולשופ אמרו שהפריטים החסרים יישלחו אלי באופן מידי ויגיעו תוך 24 שעות.
עברו עוד שלושה שבועות (13.8.14) והנ"ל עדין לא הגיעו והמערכת עדין לא שמישה.
בקיצור, חבל על הכסף ועל הזמן.
תגובת החנות:
צר לי מאוד על המקרה המצער,כבר מרגע עיכוב הפריט ותלונה על התקלה יצא ללקוח החזר כספי מלא! למרות שהפריט אצל הלקוח עד שנבדוק את העניין. הפריט הספציפי ירד מן האתר,ואינו זמין יותר במלאי. הסיבה לכך שהנגן אינו תואם לדרישות הלקוחות בימינו. כל משלוח שיוצא מהמחסן נבדק בקפידה,ועובר בדיקת איכות ותקינות. כך נעשה גם במקרה הנ"ל. חברתנו הפיקה לקחים מן העסקה,ושולחת את הפריטים רק באמצעות משלוחים מבוטחים ומהירים! הנושא נמצא עדיין בטיפול ולמרות שיצא זיכוי כספי,נספק ללקוח את הפריטים החסרים,ללא כל תשלום על ההזמנה! בנוסף,נפתחה פניה מול דואר ישראל לבדיקת מסלול המשלוח ועיכובו. אנו מביעים צער על המקרה,ונטפל באופן מידי. חשוב לנו להזכיר שחברתנו נותנת שרות למאות לקוחות מרוצים! תגובה זאת אחת מן מקרים בודדים הנגרמים בטעות,ומטופלים מידית! נשמח לשרת אותך גם בעתיד. שרות לקוחות
מוצר:
מערכת שמע ניידת SU-12
שם:
עדן
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום ראשון שעבר את הכבל והסברתי שאני זקוקה לו באופן דחוף. הכבל הגיע תוך 3 ימים בדיוק,ארוז מעולה. תודה רבה על השרות האדיב והמהיר! ענו והסבירו בסבלנות ובמקצועיות גם לאחר קבלת המוצר!ללא ספק מעולים. שמחתי להכיר ונתראה בעתיד.
מוצר:
כבל HDMI TO VGA לא ידוע
שם:
שלומי
תאריך:
27/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה ניידת 20000Mah בתאריך 24 ביוני 2014 06:57:18 בבוקר יום למחרת חזר אליי נציג בשם אוראל להסדיר את פרטי התשלום ואת שיטת המשלוח ואת הכתובת בחרתי במשלוח מהיר תוך יום עסקים אחד תמורת עוד 50 ש''ח ממחיר המוצר , ומאותו רגע פשוט כלום ... לא תיאמו איתי את שעות המשלוח לכתובת ולא כלום. בתאריך 26/06/2014 בשעה 12:37 בצוהריים התקשרתי לחנות בכדי לבדוק את סטאטוס ההזמנה שלי ענה לי נציג בשם אוראל משירות לקוחות שטען שהמשלוח יצא לכתובת שלי היום בבוקר משעה 9 בבוקר ועד שעה 11 וחצי... ( כמובן שללא ידעתי ) " ואמר שלא היה מי שיקבל את החבילה ושאף הושארה הודעה על דלת ביתי ליצירת קשר עם מוקד השליחויות." בפועל ... לא הושאר שום פתק על הדלת עם מספר טלפון של מוקד השליחויות ואף אחד לא יצר איתי קשר לגבי החבילה שלי באותו רגע שהמשלוח הגיע לכתובת לא מצד החנות ולא מצד מוקד השליחויות. אוראל טען שישלח אליי שוב משלוח בשעות אחר הצהריים לכתובת שלי. וגם יזכו אותי על המשלוח כמובן שהמוצר לא הגיע אליי אבל לחייב את כרטיס האשראי שלי טרם הגיע אליי המוצר ידעו לחייב. ביום שישי 27 ביוני 2014 בבוקר לצערי ( כן נחשתם נכון ) שוב נאלצתי להתקשר לחנות ולשאול את אדון אוראל מדוע החבילה שלי עדיין לא הגיע אליי וכי הובטח לי עוד מאתמול שהיא תגיע אליי אחר הצהריים. אך שני נסיונותיי כשלו , התקשרתי פעמיים לחנות והתעלמו מהשיחה ובפעם השלישית שסוף סוף הצלחתי לתפוס את אדון אוראל והסברתי לו שהחבילה לא הגיע אליי אתמול וגם יצרתי קשר היום בבוקר עם מוקד השליחויות ונאמר לי שלא מתוכנן שום משלוח לכתובת שלי להיום. ויתרה מזאת , דרשו ממני לקבוע מועד חדש למשלוח ביום ראשון , הוא אמר שהוא יבדוק את הנושא מול מוקד השליחויות ויחזור אליי , כמובן שהוא לא חזר אליי ... אחרי כמעט חצי שעה שהמתנתי לטלפון מהרגע שהוא אמר לי שהוא יחזור אליי שוב התקשרתי אך לא נענתי. ביטלתי את המשלוח וכמובן גם את העסקה מול זולשופ.
תגובת החנות:
הרבה מהכתוב פה הוצא מהכשרו. השליח היה בבית הלקוח יום לאחר ההזמנה בשעה 11 בבוקר אך הלקוח לא היה במען ולכן השאיר פתק לתיאום נוסף. הלקוח אינו ביקש שעות משלוח מיוחדות וביקש שהפריט יגיע אליו באופן דחוף. חברת זולשופ מבצעת מאות משלוחים עם שליח ולא נתקלנו בעיה כזאת בעבר. לקוח שלא היה במען ולא היה מי שיקבל את החבילה יצטרך לתאם מסירה ביום למחרת. הלקוח לא היה מעוניין בחבילה יום למחרת. אין לנו כל יכולת לשלוט מתי הנמען יהיה בבית לקבל את הפריט במיוחד שהלקוח לא ביקש שום תיאום מיוחד. חברת זולשופ עושה הכל שהלוקחות יהיו מרוצים. לאחר חוות הדעת,הנושא טופל מול הלקוח והעניין סודר. הונפק ללקוח בעבר יום לאחר בקשה לביטול עסקה,החזר כספי מלא! למרות שהלקוח לא היה בבית בעת שהשליח הגיע ליעד למסירה. הלקוח הסכים עם הנאמר,והבטיח להסיר את חוות הדעת השלילית. השמח לשרת את הלקוח בעתיד ולהעניק לו שירות. בברכה,זולשופ
מוצר:
סוללה ניידת 20000Mah (מטען רב תכליתי) צבע לבן bat446
שם:
Aviva
תאריך:
13/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא הכרתי אותם לפני והגעתי דרך זאפ,רכשתי מפל שוקולד ליום הולדת של בתי,חנות מעולה,שרות יעיל ומהיר. ללא ספק חנות ברמה!נתראה שוב ברכישה הבאה.תודה רבה! בברכה,אביבה
מוצר:
מפל שוקולד SFO4I5
שם:
Arkadi
תאריך:
26/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היתי צריך מד סיטורציה באופן דחוף,צלצלתי לחנות שהציעו לי משלוח בדואר24,הגיע יום למחרת לתיבת הדואר!תודה רבה לצוות המקצועי,ממליץ בחום!תודה רבה
מוצר:
מד סיטורציה Gi65
שם:
Snir
תאריך:
26/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי זוג מפלי שוקולד מקצועי לעסק שלי,המחיר הכי זול שמצאתי בשוק! ניגשתי לאסוף באותו יום,וכבר השתמשתי בהם לאירועים. תודה רבה!
מוצר:
מפל שוקולד מקצועי עשוי נירוסטרה לא ידוע
שם:
vit
תאריך:
16/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן משדר לרכב במחיר 70ש.ח.,נישלח דגם אחר במחיר 40ש.ח.פריט הגיע ללא אריזה מקורית,זרוק לשקית ניילון שבור לחלוטין גם משדר גם שלט.בתוך שקית לא היו חלקי שבר האומרים שפריט נשבר במהלך הובלה.זאת אומרת פריט כבר נשלח בצורה כזאת.מסיחה עם נציג התברר שנשלח דגם אחר משום שדגם הרצוי לא נמצא במלאי,אמנם זה אותו דבר,כלומר מזמינים טלוויזיה 46" מקבלים 32"וזה בסדר כי גם זה וגם זה -טלוויזיה!!הובטח שיישלח פריט חילופי במקום שבור.כמעט חודש עבר לא מתקשרים ולא שולחים.ממליץ על החנות הזאת לכל משמחפש אקשן וסיבוחים!!י
מוצר:
משדר רכב נגן MP3 אלחוטי FM עם 1.0 מסך LCD Remote Controller USB חריץ S נגן MP3 אלחוטי FM עם 1.0 מסך LCD
שם:
nissim
תאריך:
11/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר בתאריך 30 לאוקטובר. ביום למחרת התקשר אליי נציג לחייב את כרטיס האשראי ומאז למעט שתי התכתבויות במיילים ביוזמתי שום כלום . בהתכתבות הראשונה בה דרשתי לדעת מה עם הזמנתי ב-24 לנובמבר כתב לי נציג בשם אוראל התאזר בסבלנות המוצר אמור להגיע בין שבוע ל-23 ימים ממועד ההזמנה . לאחר 28 ימי עסקים (לא כולל שישי שבת) שבהם התאזרתי בהרבה סבלנות שאלתי את מר אוראל האם עדיין להתאזר בסבלנות או להתרגז שהמוצר שעליו שילמתי במיטב כספי לא נשלח אליי קיבלתי תשובה לאחר יומיים שכספי יוחזר לא ברור מתי והבעיה היא לא שלהם אלה של הדואר . ברצוני לציין שאני רוכש הרבה מוצרים באינטרנט ואף פעם לא הייתה בעיה עם הדואר. כתבתי בחזרה שלא ביקשתי את כספי בחזרה כי אם אני רוצה את המוצר שרכשתי בתוספת פיצוי בעבור הזמן שמעבר ל-23 ימי עסקים עד עתה לא נעניתי וכמובן שאת המוצר לא קיבלתי אבל לחייב את כרטיס האשראי שלי חיוב חויבתי. לאחר נסיונות רבים להשיג את מר אוראל גם טלפונית וגם במייל נסיונות שלא צלחו נאלצתי לערב את זאפ שטיפלו בנושא בצורה יפה ונחרצת פתאום צץ לו מר אוראל מזולשופ ששוחח איתי בטלפון ביוזמתו הבטיח שהמוצר בדרך ואכן סוף סוף הגיע המוצר המיוחל אבל חצי עובד ( הבלוטוס לא מתפקד ) מר אוראל אף הבטיח לפצות אותי על עוגמת הנפש בתנאי שאסיר את חוות הדעת הנוכחית אבל זולשופ נשארה זולשופ הבטחות עד ים המלח אבל לא מקיימים ומה עם הפיצוי ? כמובן שלא הגיע וכנראה שאף פעם גם לא יגיע תשפטו אתם ציבור הרוכשים היקר אם כדאי להתקרב לחנות זו. אני בטוח שלא אתקרב גם אם יחלקו מוצרים בחינם...
מוצר:
נגן Bluetooth לרכב MP3 עם משדר FM, שלט
שם:
Ravid
תאריך:
13/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר כמתנה לחברתי, ב15 לספטמבר. כאשר ביררתי שלפי משלוח של 21 ימי עבודה , אמור המוצר היה להגיע ב17 לאוקטובר. התקשרתי ב10 לאוקטובר לברר על המשלוח וביקשו ממני לחכות ל17. חיכיתי. התקשרתי ב17, אמרתי לשירות הלקוחות שהחבילה לא הגיעה, והוא הציע לי שישלחו לי שליח "עם המשלוח הראשון שיוצא לכיוונך" . לא יצא משלוח ולקחר כמה ימים התקשרתי שוב לברר מה קורה ?(!) עם המוצר שלי. לאחר הרבה מאוד שיחות התברר לי שאין להם כלל את המוצר במלאי!!! הוצע לי החזר כספי מלא, ורכשתי את המוצר מחנות אחרת (הגיע בדואר אחרי יומיים). למרבה הפתעתי, כשבוע לאחר מכן כשבדקתי את חשבוני, גיליתי שלא קיבלתי זיכוי!! בשירות הלקוחות נאמר לי שהזיכוי יורד רק ב2 לחודש עם האשראי. חיכיתי... ורק היום! לאחר חודשיים ממעמד ההזמנה קיבלתי את הזיכוי אחרי שהתקשרתי ונשארתי על הקו עד שראיתי בעיניים שהזיכוי בוצע... בחיים לא חוזר לחנות הזאת.
תגובת החנות:
שלום רב, הרבה מהכתוב פה הוצא מהכשרו,אשמח לעשות סדר בבלאגן. חברת זולשופ מסחר הינה חברה בעלת וותק ועם מאות לקוחות מרוצים,ומוצרים מעולים. חברת זולשופ שמה דגש על אמינות ושקיפות עם כלל לקוחותיה. חברת זולשופ שמה דגש על מחיר מצוין,איכות ואמינות. מבדיקה שערכתי בנוגע להזמנתך, אכן היו מספר ליקויים. הפריט אינו היה זמין במלאי מרגע הזמנתך אך בעקבות בקשתך למוצר באופן דחוף,ניסינו להוציא לך את המוצר ישירות מהספק,ללא עצירות בדרך. הספק סימן שהפריט נשלח ממנו ובדרך ליעדו. יחד עם זאת משיחה שערכתי עם הספק הפריט הוחזר אליו ככל הנראה מכתובת לא תקינה או איבוד בדרך. ללא ספק, להיות חברה שמנסה לתת שרות מעולה גם שהפריט לא נמצא,יכול לעלות לפעמים בחוות דעת שלילית. הסקנו מסקנות מהזמנתך ואיננו עובדים יותר עם הספק הנ"ל ובוצע תיאום חוזה מול שאר הספקים. בנוסף לחברת זולשופ יש מחסן שממנו יוצאים כל המוצרים במשלוח מהיר ע"פ בחירת הלקוח. אנו ממשיכים ונמשיך לתת שרות ולספק מוצרים למאות לקוחות מרוצים! תודה רבה על פנייתך, נקווה להעניק לך פיצוי הולם בקנייתך הבאה! בברכה, אורי שרות לקוחות זולשופ
מוצר:
משטח ריקודים לWII 6014
שם:
אבי
תאריך:
29/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא הכרתי את האתר לפני,הייתי צריך את המכונה תוך יום אחד ליום הולדת של הבת שלי. דיברתי עם נציג בשם אורי שהציע לי משלוח מהיר ע"י שליח. יום לאחר מכן,השליח אצלי בבית לאחר תיאום,שליח אדיב ונחמד. המכונה הייתה מעולה בדיוק כפי שהיה באתר כולם נהנו. ללא ספק חסכתי כסף רב בהוצאות מיותרות לאירוע. ממליץ בחום!
מוצר:
מכונת סוכר ביתית YOLI
שם:
BennyW
תאריך:
09/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהתקשרתי זמן קצר לאחר שעות הקבלה, קבלו את ההזמנה והתייחסו באופן מיוחד כדי לקבל את המוצר מהר ככל האפשר... תודה רבה לכם...
מוצר:
מתאם VGA to TV Converter S-Video SL0619
שם:
Matanel
תאריך:
11/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יופי של שירות , איכות מוצרים מהגבוהות שיש ! בהתחלה זמנתי והייתי בספק כיוון שלא הכרתי את האתר, אך שהגיע ההזמנה מבעוד מועד הבנתי שמדובר באתר רציני ואחראי תודה לשירות הלקוחות על הסבלנות ..! אין ספק שאחזור ואזמין שנית !!