תיקנתי שם שני מסכים, ומצלמה. קניתי כיסוי ומגנים. הכיסוי שקיבלתי היה של דגם אחר, ולא התאים בדיוק. כשחזרתי וביקשתי להחליף, לא הסכימו, בטענה שהוא משומש (זה היה כמה ימים אחרי). זו דוגמה מובהקת לאי לקיחת אחריות. אמרו לי לא נורא והציעו לשייף לי את החורים של הכיסוי כדי שיתאימו למטען!?!? יתרה מזאת, אחד המסכים שתיקנתי, הפסיק לעבוד אחרי שבוע. כשבאתי לתקן, נטען שהוא נפל או קיבל מכה והם לא מוכנים לתקן!!! הטלפון לא נפל. זאת דוגמא לחברה שלא לוקחת אחריות, והלקוח תמיד טועה. אני בחיים לא אחזור לשם, וגם כל מי שאני מכיר לא יתקרב לשם. לא חסרות אופצויות מקצועיות ואמינות יותר. אם לא הייתי מרגיש שנעשה לי עוול, גם לא הייתי טורח לכתוב את התגובה כאן. דרך אגב, פניתי לשרות לקוחות בעניין. זה היה לפני חודש. אפשר להבין שעד כה לא חזרו אלי, ואני מניח שגם לא יחזרו. בושה
מוצר:
תיקון מסך שיואומי
שם:
איריס
תאריך:
25/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סניף ראשלצ קניון עזריאלי חברה צעירים מדהימים השרות היה יוצא מן הכלל החלפתי 2 מסכים ומגיני זכוכית שרות ומחירים ללא תחרות היחס מדהים ממש לא מובן מאיליו
מוצר:
גלקסי 8 פלוס
שם:
Karin
תאריך:
14/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מגן זכוכית מיוחד נגש שבר עם אחריות ועדין המסך נשבר וזה לא באחריות
תגובת החנות:
צר לנו על פנייתה של הכותבת אך אנו נציין גם כאן כפי שאנו מציינים בפני כלל לקוחותינו במעמד הקניה-האחריות תקפה על מגן הזכוכית בלבד ולא על המסך של מכשיר הטלפון. מעולם לא הובטח לפונה שמגן הזכוכית נותן 100 אחוז הגנה למסך המכשיר שלה, אנו מוכרים את מגן הזכוכית האיכותי והטוב ביותר שיש ולכן גם מעניקים אחריות חוזרת על מגני זכוכיות שנסדקו. ועדיין למרות האיכות הטובה של מגני הזכוכית שלנו, אפשרי שישבר מסך המכשיר עצמו במידה ולא שומרים על המכשיר עם כיסוי חזק והגנה טובה מפני זעזועים ונפילות. כמובן שמגן הזכוכית שנמכר לפונה כן במסגרת האחריות כפי שהובטח והפונה רשאית להגיע בכל עת שתבחר עם מגן הזכוכית התקול שלה בכדי לקבל מגן זכוכית חדש במקום. שוב נציין! ישנה אחריות על מגן הזכוכית ולא על שבר של מסכי המכשירים, דבר לגיטימי ומובן כמו בכל מקום שמעניק אחריות מסוג זה.
מוצר:
מגן מסך לאייפון 8 פלוס
שם:
avshlaw
תאריך:
05/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון לבני בסניף הקניון ברמלה. קיבלנו שרות נפלא משלומי ולידור. מקצועיים. נעימים. שרות נפלא. ממליץ בחום. אבשלום ז'אן
מוצר:
A70
שם:
almog.tlk
תאריך:
06/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר, זה המחיר הזול ביותר שמצאתי והמוצר מקורי. המון תודה על שירות מצוין !
מוצר:
מתאם אזניות אייפון 7 מקורי
שם:
Elad
תאריך:
24/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר Galaxy A70 מהאתר לאיסוף עצמי מכרטיס אשראי שאינו שלי, אך אמרו לי בטלפון שיהיה ניתן לאסוף את המכשיר אם הכרטיס יהיה אצלי. עם זאת, כשהגעתי לחנות עם הכרטיס אמרו לי שלא ניתן לקבל את המכשיר אם אינני בעל הכרטיס וזאת בניגוד מוחלט למה שאמרו לי בטלפון.
תגובת החנות:
אנו ברשת מייפון דוגלים בעבודה ע"פ נהלים ברורים שנועדו לשמור ולהגן על הלקוח ועל החברה שלנו. אנו כמו כל רשת הפועלת על פי חוקים ברורים בוחרים לעבוד מול תקנון ברור הגיוני ומפורט. אין אנו יכולים למסור מכשירים או אביזרים ללא הצגת תעודת זהות של בעל הכרטיס, ובטח ללא בפני הוכחת אדם שהכרטיס שלו לא בידו. לגבי הזמנות מאתר המכירות שלנו, גם באתר יש לנו נהלים מאוד ברורים שנועדו לאבטח הזמנות ולוודא מהלך קניה תקין אל מול הלקוחות שלנו, כל זה תוך אמינות, שקיפות ודאגה ללקוחותינו שיקבלו את השירות הטוב ביותר ויצאו מרוצים תמיד. צר לנו שהפונה מרגיש כך, אך אנו בוחרים לעבוד על פי נהלים מסודרים והגיוניים. נשמח לעזור ולספק שירות טוב והוגן כמו תמיד.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy A70
שם:
zvi
תאריך:
24/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היה במלאי, שרות מהיר, הגיע עם שליח תוך יומיים.ענו לטלפון די מהר, בעתיד אקנה שוב
מוצר:
רמקול BT של JBL פליפ 4
שם:
Aviram
תאריך:
21/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 טלפונים סלולאריים ומגני מסך באחריות מהחברה הזאת הם לא עמדו במילה שלהם לגבי האחריות להחלפת מגיני המסך בתירוצים שאמרו כל מיני דברים במעמד הקנייה שלא נאמרו או נכתבו בשום מקום. מעבר לזה הם פועלים בשיטה של לדחוף לך אחרי המכירה כל מיני דברים נלווים במחירים יקרים ממחיר השוק.
תגובת החנות:
שלום רב, לצערנו הפונה הגיע אלינו לאחר שהשליך לפח את המוצרים שרכש במעמד קנייתו. האחריות המקובלת אצלנו וגם בכל מקום אחר בעולם מותנת כנגד החלפת מוצר תקול. כלומר, הפונה הגיע לחנות בטענה שהמוצר תקול- אך ללא המוצר! הוא מצא בעצמו שהמוצר תקול, והחליט להשליכו לפח ולהגיע ולדרוש מאתנו אחריות ללא המוצר עצמו. לגבי טענתו השנייה של הפונה, אין אנו כופים על לקוחותינו לרכוש מוצרים כאלו ואחרים, יש לנו במלאי מגוון רחב של מוצרים ביניהם המותגים המובילים בעולם והאיכותיים ביותר וגם איכותיים פחות וזולים יותר. אנו ממליצים לכלל לקוחותינו לרכוש מוצרים איכותיים וטובים במיוחד במחירים הזולים ביותר ביחס לשוק כאשר רוכשים מכשיר חדש, אך דבר זה נתון לשיקולו של הלקוח בלבד, איננו כופים על לקוחותינו לקנות דברים כנגד רצונם האישי, ניתן כמובן לרכוש גם מכשירי סלולר ללא כל אבזור נוסף, נחזור ונציין שזהו נתון לשיקול דעתו של הלקוח בלבד! צר לנו שהפונה החליט לנסות להכפיש את שמנו הטוב, כאשר פעלנו לפי נהלים ברורים והגיוניים אנו עושים עבודתנו נאמנה, ונותנים את השירות הטוב והמקצועי ביותר לכלל הלקוחות, אלו שרוכשים דברים נלווים ואלו שאינם.
מוצר:
Iphone XR
שם:
תאריך:
20/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות טלפונית ושירות בסניף רמלה מהיר ומקצועי. הסבירו דברים עם טיפים והמלצות, שמו מגן בחנות וכו'.
מוצר:
Samsung Galaxy S10e
שם:
דוד
תאריך:
14/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אתמול (13/6/19) טלפון בקניון אילון ברמת גן והם אנשים פשוט מדהימים , הגעתי ללא תיאום לא היה הטלפון אבל הנציג היקר הזמין ותוך שעה הגיע טלפון , הנציג היקר אמר לי שתוך שעה יגיע הטלפון במידה ואני רוצה להמתין , או לנסוע לראשון. חייב לציין שיש להם שירות מעולה , אנשים פשוט מדהימים ומקצועיים.
מוצר:
טלפון סמסונג A10
שם:
גולש
תאריך:
03/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ספיר
תאריך:
03/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מסך לאיפון x מסך או לד בסך 900 שח. בפעם הראשונה המסך יצא בקטנה מהמקום ובמקום הוסבר לי שהמסך עצמו תקול והחיבור שלו לא טוב. בפעם השניה נפל הטלפון מגובה של ספה נפילה עדינה!!!! המסך יצא לגמרי מהמקום הלכתי לסניף גבעתיים ופשוט התנערו מאחריות. אמרו לי שאני אשם בגלל שמסך "קופי" יכול לצאת... הוא לא מקורי הרי. אז למה מסך כזה בכלל מהתחלה נמכר בסכום של 900 שח? הטלפון בסך הכל נפל נפילה קטנה כמו שקורה לרובנו וכל המסך יצא מהתושבת שלו שלא חוברה מלכתכילה טוב, הפסיק לעבוד ולא נשבר בכלל .
מוצר:
מסך איפון x
שם:
Hadar
תאריך:
21/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נותן השירות היה מאד חביב ומכבד. למרות שקצת התעצבנתי עליו בהתחלה (אי הבנה שלי), הוא לא הצליח להוציא אותי עם הרגשה טובה ותחושה של שירות מקצועי ואדיב. ממליצה לפחות ברמה הראשונית של קנייה וקבלת השירות שהיה מהיר, מקצועי ואדיב.
מוצר:
סמסונג ד10
שם:
אלכסנדר
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון נייד. בחרתי אופציה שליחות עד הבית. קיבלתי את הטלפון בעוד יומיים. המוצר הגיע בקופסה מקורי אטומה. לפני ההזמנה שאלתי כמה שאלות במייל ובטלפון. התשובה במייל הייתה מיידית. בטלפון גם ענו לי בלי המתנה.
מוצר:
יבואן רשמי Note 9 SM-N960F 128GB
שם:
yanivwis
תאריך:
05/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מעמד לטלפון - קיבלתי מוצר איכותי שירות מדהים ומוצר נפלא. ממליץ בחום. יניב ויסברג
מוצר:
מעמד לרכב long magnet
שם:
אייל
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואמין עם נכונות לייעץ ולעזור. היו מאוד אדיבים והמכשיר הגיע לסניף מאוד מהר
מוצר:
Samsung s10 plus white 128g
שם:
michal
תאריך:
11/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נוח ואפקטיבי. התקשרו אליי עם קבלת ההזמנה לאשר את הפרטים, ןלראות באיזה סניף ארצה לאסוף את המוצר. למחרת התקשרו מהסניף להודיע שהמוצר מוכן לאיסוף. המוצר חיכה לי ארוז כשבאתי לאסוף אותו.
מוצר:
JBL FLIP 4
שם:
Tamar
תאריך:
02/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נהננו כל כך מהשירות! התייחסות נפלאה ומקצועית בטירוף. ממליצה בחום! עזר לנו שלומי דבי, איש מדהים שהסביר בסבלנות רבה וידע את כל הפרטים בחנות, מצא את מה שהיינו צריכים ועל המקום סידר לנו. תודה רבה לשלומי ולחנות.
מוצר:
מגן לטלפון ו2 מגני זכוכית.
שם:
tali
תאריך:
01/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף בקניון עזריאלי חולון ביום שישי, בשיא הלחץ של האנשים הצוות המדהים צח ואופיר מצליחים להקדיש זמן ויחס לכל הלקוחות. מחירים הוגנים לכל כיס, עובדים מדהימים ואמיתיים, מטפלים בכל תקלה שיש בצורה הכי הוגנת ואמיתית שיש. ללא ספק מצאתי את המקום הכי אמין לתקן בו טלפונים, אהבתי! אמליץ הלאה 😉
מוצר:
iPhone 6s Plus
שם:
מעין
תאריך:
31/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נותני השירות מאוד מסבירי פנים, אדיבים ויעילים, שרות מעולה , מחירים טובים מאוד, זמן המתנה לשירות קצר מאוד.
מוצר:
מגן זכוכית
שם:
צחי
תאריך:
26/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין יש שם בחורים מקצועיים אחד אחד תודה לדור שמואל ועמית המנהל אין ספק שאחזור גם בגלל המחיר גם,בגלל המקצועיות ובעיקר מהשירות!!!
מוצר:
גלאקסי הוא 8
שם:
jobnikon16
תאריך:
25/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקניון חולון לסניף מייפון להחליף סוללה לאייפון שלי היה טכנאי בשם צח שהביא לי שירות מהיר ומקצועי ותוך 10 דקות החליף לי את הסוללה לסוללה מקורית. תודה צח!!יחזור בטוח!
מוצר:
אייפון 6
שם:
shevimishel
תאריך:
06/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
את כל הרכישות בתחום הסלולר עושה רק שם, תמיד מחירים הכי טובים, השירות פשוט מדהים!!! המון סבלנות, לא מנסים למכור בכח, מאד ישרים יטמינים, פשוט כייף להתעסק איתם! כל העובדים שם סבלניים, את המכשיר הנוכחי רכשתי בזמן שירין היה נוכח וממש ממש מרוצה, הוא סבלני, אדיב, נחמד מאד וישר.
מוצר:
Samsung s9 plus
שם:
Shirly
תאריך:
25/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שערכנו במחירים למכשירי יבואן רשמי נכנסנו לקניון מודיעין וניגשנו לסניף מייפון כדי לברר על מכשירים לי ולבעלי. מצאנו שרשת מייפון היא הרשת הכי זולה במכשירים ליבואן רשמי. בדקנו סניף קרוב אלינו והגענו לסניף בקניון מודיעין, אני מציין שהגענו בגלל המחיר אך אין ספק שנחזור בגלל השירות. לאחר ניסיון מר מול חנויות סלולר שונות, זה די נדיר לקבל שירות כזה בחנות סלולר. גם רמת השירות וגם רמת המוצרים- הכל היה מעבר למצופה! מה שבטוח שבפעם הבאה כבר לא נצטרך לבדוק היכן לקנות. תודה רבה לירין ולפז על השירות המקצועי האדיב והסבלני שנתנו לנו,רכשנו s9 ובעלי לקח את הa9. אין ספק שנחזור לרכוש בסניף המוצלח של רשת מייפון. כל הכבוד על השירות המצוין והמחירים הטובים!
מוצר:
פלאפונים A9 S9 ואביזרים
שם:
s_ziri
תאריך:
24/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לסניף מייפון בקניון עזריאלי ברמלה וביקשתי להתייעץ על החלפת מכשיר סמארטפון. חייבת לציין שקיבלתי ייעוץ מפורט ברור ומלא. בלי לנסות לדחוף או להאיץ בי. חזרתי אחרי כשבועיים, עדיין בהתלבטות, שוב קיבלתי ייעוץ עם הרבה סבלנות ונינוחות. רכשתי מכשיר, קיבלתי שירות מלא (העברת כל המידע מהנייד הישן כולל אפליקציות) הסבר מלא על המכשיר החדש, עם הבטחה שבמידה ואני צריכה עזרה בעתיד אני מוזמנת להגיע בכל עת עם רשימת שאלות. חייבת לציין לשבח את יוסף מנהל החנות שהיה שירותי מאוד, לבבי , הוגן ומקצוען. ואת הבחור הצעיר והמתוק דניס, שלמרות גילו הצעיר הוא מקצוען על, חביב מאוד והכי חשוב שירותי. היו לי המון חששות להיכנס לחנויות תקשורת, כי נתקלתי הרבה פעמים בזלזול וחוסר סבלנות, וכאן היתה לי חווית קניה מאוד מאוד חיובית. אני ממליצה על החנות הספציפית הזו בכל פה. תודה יוסף, תודה דניס. אתם אלופים.