שירות לקוחות מעולה ,בושם הגיע בזמן, מחיר זול ביחס לרשתות בחוץ הבושם מקורי מגיע סגור באריזה
מוצר:
בושם לגבר hugo boss unlimited
שם:
פרח
תאריך:
16/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניה מהירה ונוחה לשימוש .מומלץ מאד ,גם המחרים נוחים .נשמח להעביר לחברים אחלה שירות:). אחלה אתר
מוצר:
בושם לאשה Narciso E.D.P 90ml
שם:
Amit
תאריך:
10/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נרסיסו רודריגז edt וקיבלתי שירות מקסים, הגון, מהיר ואמין. בהחלט ממליצה על כל פרפיום כמקום לרכוש בו בושם. תודה
מוצר:
נרסיסו רודריגז Edt
שם:
איריס
תאריך:
10/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה נוחה. מחיר מעולה. שירות נהדר- עזרו לי בבחירת הבושם שהתאים לי. בהחלט אחזור לרכוש שוב ואמליץ לחברות
מוצר:
בושם לאשה bright crystal
שם:
אסתר
תאריך:
10/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קונה מהם שנים. תמיד המוצרים מגיעים מקוריים וארוזים היטב. השירות מצוין ומקצועי. המשלוח מגיע בדיוק בזמן המתואם. מבקשת לציין לטובה את יוסי שקניתי ממנו. אדיב, מבין עניין, איתר בשניות את המוצר שרציתי אף שלא הייתי סגורה על הפרטים המדויקים. הבחור מקצועי ופשוט תענוג לקבל ממנו שירות.
מוצר:
בושם לאשה פאנטזי
שם:
Rotem
תאריך:
31/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח עד הבית היה ממש מהיר, המוצר הגיע בקופסא שמורה מאוד ואפילו נאה, המוצר שאין כמעט באף חנות היה בדיוק מה שרציתי והמחיר היה מעולה. אין ספק שאני מרוצה לחלוטין!
מוצר:
בושם בוגארט Bogart Pour Homme
שם:
ירון
תאריך:
15/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אתר מאד נוח ואינטואטיבי, שירות לקוחות יעיל ומהיר, תוספת משלוח זעומה אשר ממש משתלם על מנת לקבל את המוצר תוך יום, מחירים מאד אטרקטיבים!
מוצר:
בושם לגבר emblem
שם:
דוד
תאריך:
05/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב 31/3/15 המוצר הגיע עם שליח עד הבית ארוז נפלא עם פצפצ ובקרטון ב 2/4/15 יענו אחרי יומיים בקושי.....עם כרטיס ברכה כפי שביקשתי.....
מוצר:
בושם לגבר ג'נטלמן אונלי EDT Givenchy 191-4736
שם:
Moran
תאריך:
23/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום ראשון 21/12 בבוקר הזמנתי את הבושם. היום 23/12 בשעה 9.30 בבןקר הגיע השליח. הבושם ארוז בצורה בטוחה. המחיר הינו סביר. אני מאד מרוצה.
מוצר:
בושפ Red Jeans
שם:
קובי
תאריך:
11/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האמת שחששתי שזה מזוייף בגלל המחיר אבל לאחר שראיתי את ההמלצות על החנות החלטתי לתת אמון ולשמחתי לא התבדתי קיבלתי את המוצר בתוך ימים ספורים מארז נכון עם כריות אוויר ועוד משהו קטנטן,,, ובושם מעולה תודה רבה ולכן אני מצטרף להמליץ על החנות
מוצר:
בושם לגבר טווין 80 מ"ל
שם:
moransap
תאריך:
08/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שלושה בשמים בהזמנה טלפונית מנציגת החברה. קיבלתי ממנה הצעת מחיר לשלושה בשמים, תוך הדגשה שאני לא מעוניינת באריזת טסטר, אלא בבשמים רגילים בלבד. בפועל קיבלתי את אחד הבשמים באריזת טסטר, בניגוד לסיכום עם הנציגה. בנוסף, הנציגה הבטיחה לי מתנה, הן מאחר ורכשתי בסכום גבוה של 1,225 ש"ח והן מאחר וזה חודש יום ההולדת שלי. בפועל, המתנה לא צורפה לחבילה. בנוסף, הבשמים לא נארזו בשום צורה על מנת להגן עליהם (פצפצים וכו'). בשמים שהינם שבירים מטבעם, פשוט הונחו בחבילה באופן מזלזל, בחוסר איכפתיות אם יגיעו שבורים או לא. שוחחתי עם שני נציגים של החברה, שניהם בחרו שלא לקחת אחריות על כך שנציגה שלהם נתנה לי הצעת מחיר לבושם בבקבוק רגיל ולא טסטר, והודיעו לי שעלי לשלם תוספת על מנת להחליף את הטסטר בבושם רגיל. ההפרש עמד על 40 ש"ח בסך הכל, אבל החברה לא היתה מוכנה לקחת אחריות הטעות שלהם אפילו כשמדובר על סכום כה קטן, ולדאוג לשביעות הרצון של לקוחה שרכשה ב-1,225 ש"ח. ככה לא משמרים לקוחות שקונים בסכומים גבוהים. על כך שלא קיבלתי את המתנה נעניתי ש"נשלח לך, מה את דואגת", ועל העובדה שהבשמים נשלחו ללא כל אריזה אמרו "טעויות קורות". עקב חוסר שביעות רצוני, הן מהעובדה שקיבלתי בושם שונה מזה שעליו סיכמתי עם הנציגה, והן מהשירות הגרוע, ביקשתי לבטל את העיסקה. במקום להבין שאינני מרוצה, ולנסות לפתור את הבעיה, החמירו את המצב עוד יותר בכך שדרשו שאשלם על שני שליחים - וכל זאת כאשר הבעיה בהזמנה נבעה מנציגה שלהם !!. הודעתי שאביא בעצמי את הבשמים לחנות הפיזית, ונעניתי ש"יחשבו האם הם מוכנים לקבל את הבשמים בחזרה באופן זה".
לסיכום - גם קיבלתי מוצר שונה מזה שהזמנתי, גם לא קיבלתי מתנה שהובטחה לי, גם אריזה גרועה, גם שירות לקוחות שלא לוקחים אחריות על בעיה שנציגה שלהם יצרה, גם מנסים להפיל עלי כלקוחה תשלום נוסף בגלל טעות של החברה. חברה נמדדת בשירות הלקוחות שלה כשיש בעיה, וכאן פשוט נכשלו לחלוטין. נפילה אחת עם חברה כל כך גרועה הספיקה לי - ההתרשמות הכללית שלי גרועה ביותר, לא ממליצה לרכוש מהחברה בשום אופן.
תגובת החנות:
הלקוחה מורן רכשה 3 בשמים , ללקוחה הוצע הוזלה של אחד מהמוצרים ולרכוש את המוצר כטסטר כך תוכל לחסוך בעלות הבושם. בנוסף הלקוחה קיבלה הנחה נוספת על כל ההזמנה בסך 10% עקב יום הולדתה שחל החודש . הלקוחה קיבלה 3 בשמים שבפועל היו צריכים להיות בעלות של כ- 2000 שח לאחר הנחה משמעותית רכשה את הבשמים בעלות של 1225 לאחר שקיבלה את הבשמים חזרה לחברתנו וציינה כי לא מעוניינת בטסטר אלא במוצר. הוסבר ללקוחה שקיבלה הנחה משמעותית ולצורך החלפה יש סהכ תוספת של 40 שח מהסיבה שאין כפל מבצעים עבור מוצרים במבצע. לטענתה לא הייתה מוכנה להוסיף ודרשה בכל תוקף לקבל מוצר בהנחה נוספת של 110 שח. לאחר שיחה מולנו אתמול בתאריך 8.12 הוסבר ללקוחה שתקבל תשובה לנושא עד סוף יום ונבדוק כיצד ניתן לפתור את אי ההבנה לשביעות רצונה. בהקשר למתנה , לקוחה קיבלה מתנה נוספת מחברתנו לפנים משורת הדין , לטענתה המתנה לא הגיעה אליה הוסבר שנשלח לה את המתנה עם שליח על חשבוננו
לסיכום- חלה אי הבנה בין הנציגה ללקוחה והוחלט שלפנים משורת הדין הלקוחה תקבל הנחה נוספת של 110 שח על בושם שרכשה . חברת כלפרפיום מתחייבת לאריזה בלעדית שעומדת בתקנים בינלאומיים ומתחייבת בפני הלקוח על קבלת מוצר תקין ושלם. בנוסף, כלפרפיום מתחייבת ולוקחת אחריות לכל מוצר שנשלח עבור כל לקוח בחברה בצורה היעילה ביותר שרק ניתן.
מוצר:
בשמים אליאן/נרסיסו
שם:
JetSpeed
תאריך:
02/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא נזקקתי לשירות לקוחות אך חובה לבחור. נהנתי מאוד מרכישת המוצר במחיר מדהים! המלצתי על האתר בשל המחיר המצויין והמשלוח שהגיע תוך שבוע בדיוק. נ.ב. - המשלוח הגיע ארוז יפה למתנה :)
מוצר:
בושם 100ml
שם:
fadlon_e
תאריך:
10/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזויים אין שם התאמה בינם לבין עצמם לא ממליץ ואני אחד שרוכש מלא בשמים בשנה הם מציגים את זה שהם בילעדיים מה שלא נכון הם נותנו נתוניים שיקריים לגבי המוצר בקיצר לא מקצועים
תגובת החנות:
שלום, הלקוח הזמין באתר בושם עם שירות שליחים למקום מגורים אשר השליחים אינם מגיעים אליו. לבקשתו החבילה הוחזרה על מנת לשלוח אותה בשנית בדואר רשום, כולל זיכוי בדמי המשלוח. כאשר החבילה חזרה אלינו ניסינו לתאם שוב מסירה לכתובת אחרת אך הלקוח לא יכל לספק כתובת אחרת אשר אליה השליחים מגיעים. הלקוח ביקש לא לשלוח את החבילה בדואר רשום אלא לבטל את ההזמנה ולזכות בכרטיס אשראי. לא נאמר ללקוח שאנו מחזיקים בבושם זה בבלעדיות אלא נאמר לו כי קשה להשיג את הבושם הנ"ל בשוק, עובדה אשר ידועה לו, וכי אלו יחידות אחרונות במלאי שלנו נכון לביצוע ההזמנה. תודה.
מוצר:
בושם 125 ml Men
שם:
שושי
תאריך:
31/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, תוך יומיים קיבלתי SMS על כך שהבושם ממתין בדואר, תוך 3 ימים הבושם אצלי , מחיר מדהים לבושם שקניתי ( אפילו ארוז למתנה ....) ממליצה מאוד!
מוצר:
בושם אופוריה
שם:
Muna
תאריך:
26/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מרוצה מאוד מחוויית הקנייה באתר. הזמנתי ביום שבת וקבלתי את הבושם ביום שלישי. האריזה במצב מעולה. מחיר מצוין. רמת שירות גבוהה.
מוצר:
בושם red door revealed
שם:
Eden
תאריך:
10/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה יוצאת מן הכלל, רכשתי בתאריך 03/02 בושם מהאתר ובתאריך 06/02 הגיע לסניף הדואר שליד ביתי. השירות מצויין, משלוח מהיר, אתר נוח.
הפכתם לחנות המועדפת עליי לבשמים ממליץ לקנות מחנות זו.
מוצר:
בושם לגבר lolita lempicka
שם:
ליאור
תאריך:
13/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום ראשון בבוקר ה 5 בינואר דרך האתר בושם JOOP 125 מ"ל, קיבלתי אישור הזמנה למייל, ולמחרת בצהריים קיבלתי SMS שהבושם ממתין לי בדואר הקרוב לביתי. ניגשתי לדואר ולקחתי בדיוק את מה שהזמנתי, כזה קל ופשוט. כל הכבוד!
מוצר:
בושם JOOP HOMME 125ML
שם:
Noa
תאריך:
15/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בערב יום רביעי ובראשון הוא כבר הגיע- יום עסקים אחד בלבד! ארוז באריזת מתנה מפנקת. בדיוק מה שהזמנתי, במהירות ויעילות. חווית קניה.
מוצר:
בושם לאשה 50ML
שם:
:)
תאריך:
24/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע מוקדם מהצפוי,במעמד הרכישה הייתה אופציה לקבל את המוצר כאריזת מתנה ואכן זה מה שקיבלתי ויש לציין שהוא היה ארוז באריזה איכותית,המחיר היה טוב,בקיצור..אחלה חנות!! ממליץ בחום :)
מוצר:
בושם rochas
שם:
Me
תאריך:
06/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כל הכבוד!!! שירות מצוין. עוד לפני שהזמנתי המוצר כבר היה אצלי. תגובה מיידית באינטרנט. לא לשלוח באתר ולא להשאיר הודעה בתא הקולי. ישירות לכתובת INFO.
מוצר:
בושם ADT
שם:
יורי
תאריך:
23/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט מדהים!!!! הזמנה קלה מאוד, אפשרות תשלום דרך PAYPALL, משלוח הגיע תוך מס' ימים בודדים בדואר רשום (גם קיבלתי הודעה על הגעת המשלוח לדואר לסניף הקרוב לביתי). רכשתם עוד לקוח מרוצה שיחזור לקנות אצלכם בעתיד!!!
מוצר:
בושם לגבר Roadster 100ML
שם:
סיוןע
תאריך:
18/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זאת הפעם השנייה שאני מזמינה בושם בחנות הזו. פשוט שירות מדהים! ביום ראשון ביצעתי הזמנה באתר לא עברה שעה וכבר התקשרו אליי בנוגע למשלוח . רצו לשלוח לי את הבושם למחרת ורק בגלל שלא הסתדר לי קבענו יומיים אחרי! המוצר הגיע חדש באריזה ! כיף גדול , מומלץ בחום:)
מוצר:
בושם ECLAT
שם:
henverti
תאריך:
29/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות פשוט מזעזע , רציתי להחליף בושם שנקנה בחנות ,שירות הלקוחות ביקש לשלוח בדואר רשום את הבושם .שלחתי את הבושם יום למחרת ולאחר שלא חזרו אלי במשך שבועיים טלפנתי כדי לדעת האם הבושם הגיע ? נענתי שהבושם הגיע ויחזרו אלי תוך יום יומיים על מנת לתאם את החלפת הבושם , לאחר יומיים נציגת שירות הלקוחות התקשרה וטענה כי הבושם הגיע במצב שלא ניתן למכירה ( לא הבנתי למה היא לא אמרה זאת בשיחתנו הראשונה ) היא אמרה שהיא מחזירה את הבושם כמו שהוא אלי , הבהרתי לה שמילאתי את כל הוראותיה לגבי שליחת הבושם בדואר רשום עם מעטפה מרופדת ושהיא תפנה אל הדואר כדי להבין מה קרה בהזמנה ואם הם יכולים לפצות אותה. היא לא השתכנעה בקלות אך לבסוף פנתה אל הדואר. הדואר להפתעתי הרבה טען שלא היה כל פגם בבושם לא בעת שליחתו ולא בעת קבלתו , כמו כן ציין הדואר כי במעמד המסירה הלקוח לא הביע כל הסתייגות לגבי החבילה. שוב פניתי לשירות הלקוחות ושוב נענתי בדבר אחד בלבד "אנחנו נשלח לך את הבושם הביתה תודה ושלום". האם זוהי התנהלות של חנות אינטרנטית ששולחת ומקבלת בדואר מאות מוצרים בחודש? האם החנות מנסה להלביש על הלקוח את הסחורה הקלוקלת שלהם ומאשימה את הדואר ברמאות?
תגובת החנות:
הבושם נמעך בתוך מעטפת הנייר למרות שהיה ארוז בבועות אויר, הוא הגיע אלינו ניזוק בצורה שלא ניתן למכור אותו ללקוח אחר. לבקשת הלקוח באותו היום הוגש דו"ח נזק לפניות הציבור של דואר ישראל. הוסבר ללקוח כי הדואר אינו נמסר לנו ישירות בסניף הדואר אלא מגיע למחסן בתוך שקי דואר לכן לא הובעה הסתייגות במעמד המסירה. כמו כן, חשוב להבין כי דואר ישראל אינו יכול לפצות את כל פרפיום מכיוון שאינו השולח אלא המקבל, לא אנו שילמנו על תכולת החבילה. שוחחתי שוב היום עם הלקוח, ועדכנתי אותו כי הבושם יוחלף בהתאם לבקשתו.
מוצר:
בושם one
שם:
leetsuri
תאריך:
24/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מצוינת. המחיר היה הזול ביוצר, גם ביחס לדיוטי פרי בארץ ובחו"ל, הבושם הגיע תוך יומיים, ארוז בצורה שמורה וטובה. אני מאוד מרוצה.
מוצר:
בושם Un Jardin en Mediterranee
שם:
יואב
תאריך:
26/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הליך ההזמנה היה פשוט וקל. המוצר המתין לי בחנות כל פרפיום ברעננה וקיבלתי שרות אדיב בחנות. המבצעים של החברה מצוינים והשרות תמיד מעולה. אמשיך להזמין ולרכוש