ברשותי טלפון NEXUS 5. המסך שלו נסדק והגעתי לסניף "גרין מובייל" אשקלון להחליפו. יום אחרי התיקון גיליתי שכעת ה GPS לא עובד. בעזרת ה GPS הגעתי לחנות בפעם הראשונה כך שאני בטוח שהןא עבד. חזרתי לחנות 3 פעמים ובסופו של יום המוכרת אמרה אחרי בדיקה - שהכל תקין ושאברר על חברת הסלולר שלי. יומיים לאחר מכן חזרתי והמכשיר נכנס לבדירת מכבדה. אחריה הדיאגנוזה השתנתה - ה GPS מקולקל. ניתנו לי מגוון סיבות - מעידכון לוליפופ ועד נזק שאני עשיתי.
בשיחה עם מנהל הרשת, הוא הציע לי ב"נדיבות" לשלוח את המכשיר לשבוע למעבדה ו...לשלם על התיקון. הוא טען שכשמחליפים מסך - אז זה יכול לקרות ןשבעצם אני אשם. אף אחד בחנות לא הזהיר אותי מכך לפני התיקון. ראו הוזהרתם!
בסה"כ ביזבזתי כיום עבודה ו 700 ש"ח על הסיפור הזה. אכזבה גדולה.
מוצר:
סלולארי נקסוס 5
שם:
Michelle
תאריך:
20/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סמסונג גלקסי נוט 3 לבן זוגי התרשמתי לטובה מטיב השירות . מקצועיות המוכר ומאיכות המוצר ואביזריו . קיבלתי הרגשת ביטחון בקניה ואחזור לפה שוב לקניית אביזרים ואת המכשיר הבא
מוצר:
מכשיר סלולר גלקסי נוט 3
שם:
טל ונסטיה
תאריך:
20/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתור לקוח חוזר תמיד נהנה לקבל שירות מהמעבדה הכי מקצועית בעיר שירות מעל ומעבר למצופה יישר כוח לצוות הטכנאים ולאורי איש המכירות מומלץ בחוםא
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 4
שם:
Chen
תאריך:
09/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במטרה לתקן את האייפון שלי ולהתעניין ברכישת מכשיר חדש. בכדי לחסוך זמן, ולא להמתין עד שעה וחצי כמו שמובטח, ניצלתי את זמן הפסקת האוכל שלי בכדי ללכת למסור את המכשיר לתיקון. חזרתי לאחר 3 שעות כשסיימתי לעבוד, רק כדי לגלות שכפתור הבית חסר ואצטרך לחזור עוד חצי שעה. מובן שדברים כאלה קורים, אבל לי גם מותר לכעוס כאשר אני מגיעה רעבה ועייפה אחרי יום עבודה ואחרי שחלף כפול מהזמן בו הם מבטיחים שהמכשיר יתוקן! בד"כ הימים שלי עמוסים מאוד בעבודה ולימודים (סטודנטית), אך למזלי תקופת המבחנים נגמרה ולמרות שכעסתי אמרתי למוכר בחיוך "יש לכם מזל שתקופת המבחנים שלי נגמרה". כנראה שאותו זה לא הצחיק והוא החליט להעביר לי שיעור בנימוסים והליכות. פה כבר הגעתי לנקודת אל חזור והעדפתי לשתוק בכדי לא להתפרץ. אפילו התנצלות לא קיבלתי כן?! חשבתם שפה זה נגמר?! טעיתם. בזמן שיצאתי מהחנות זועמת, נוכחתי לגלות שיש כתם רציני על המסך. באמת ששקלתי לוותר על כספי רק לא לראות את פרצופו של אותו מוכר שוב. (מרוב כעס לא חשבתי פשוט לבטל את התיקון, לדרוש את כספי חזרה ולברוח משם!) נשמתי עמוק וחזרתי לחנות, הוא קרא לטכנאי שדווקא היה נחמד, והזדהה עם התסכול שלי, "זה יקח 20 דק' הבטיח". בשלב הזה כבר הייתי צריכה להגיע למלגה מהלימודים וידעתי שאפספס אותה. כשחזרתי, אותו מוכר דאג להתחבא רק בכדי שחלילה לא יאלץ לבקש את התנצלותי על הטרטור ועל עוגמת הנפש הקשה. גם על מדבקת הזכוכית שילמתי (קראתי פה ביקורות של כאלה שקיבלו אותה חינם). את המכשיר מסרה לי מישהי בחנות ולא טרחה להתנצל גם היא. זה היה שיעור לחיים. הזול עולה יקר! במדינה שבה התחרות בשוק גדולה וההבדל הוא שקל לפה או לשם. מה שקובע הוא השירות!!! ואת זה, אין בגרין מובייל!
מוצר:
טלפון סלולרי iphone 4s
שם:
Avraham
תאריך:
11/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות בכדי להחליף מסך פגום באייפון 4s , המחיר היה מעולה .. זמן התיקון היה מעולה 20 דק׳ ... והשירות היה עוד יותר מעולה :) אפילו קיבלתי מדבקה זכוכית מתנה ... אבל ... אחרי שהגעתי לבית והסתכלתי באייפון , גיליתי שיש לד שרוף במסך ... (נקודה קטנה בצבע) ... אמרתי לעצמי סך הכל לד שרוף לא נורא ... השירות היה מעולה , אפילו לי ולמוכר יש אותו שם ;)
מוצר:
טלפון סלולרי 4s
שם:
אלון
תאריך:
27/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירותי מעבדה ברמה הכי גבוהה שראיתי. מהיר, מקצועי ומדוייק שירות נהדר ואדיב,מומלץ בחום לכל הלקוחות בארץ. גם קיבלתי מדבקת זכוכית על המסך אחרי התיקון
מוצר:
תיקון מכשיר אייפון 4
שם:
Shahar
תאריך:
02/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי מסך לגלקסי 3 לאישתי השרות היה מהיר מקצועי יש מעבדה במקום והיה מענה לכל שאלה שהייתה לנו, גם מבחר האביזרים שיש בחנות מרשימה
מוצר:
תיקון מסך i9300
שם:
Guy
תאריך:
04/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהנה ואישי בדלפק חווית קנייה שווה לחזור שוב ושוב מומלץ בחום זה המכשיר הרביעי שקניתי שם כל פעם השרות הוא אישי כייף חווית קניה מושלמת.
מוצר:
גלקסי s5 g900h
שם:
Greg
תאריך:
02/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר דרך טלפון. באתר כתוב שזמן הגעת משלוח הוא 7 ימי עבודה אבל אני חיכיתי שבועיים !!!. ורק אחרי שהתקשרתי לחנות 3 פעמים אמרו לי שהמכשיר כבר הגיע לסניף דואר מקומי וכנראה שהם אלה שטעו ושלחו את ההתראה לכתובת לא נכונה. אחרי שביקשתי לקבל מהמוכר את מספר המשלוח כדי לנסות ולקחת אותו מהדואר הוא אמר שאין לו מסמכים על אותו משלוח???!!. יום למחרת התקשרתי ובקשתי לבטל עסקה.הוא אמר שצריך לטפוס את המנהל והוא יחזור אלי. אני מחכה עד היום :). מזל שהם לא הספיקו להוריד תשלום והצלחתי לבטל עסקה דרך חברת אשראי.
תגובת החנות:
המכשיר נשלח ללקוח בזמן מבצע צוק איתן סניף הדואר שממנו נשלח המכשיר נמצא בלב העיר אשדוד ככל הנראה עקב המצב נוצר עיכוב במשלוחים ואי סדר ברגע נתון זה אין לנו כרשת את הכלים לאתר את המכשיר ככל הנראה המכשיר ממתין ללקוח בסניף הדואר המקומי שלו לנו נאמר בדואר שהלקוח צריך לחכות 21 יום עד לקבלת הודעה שניה\שלישית או לחילופין שהמכשיר יוחזר לשולח הובטח ללקוח טיפול באופן אישי וככה גם טיפלו בו ביקשנו ממנו שיהיה סבלני וכי אנחנו מבינים את המצב והצענו לו מכשיר זמני אבל מדובר פה בטעות אנוש והמכשיר פיזית לא נמצא אצלנו הלקוח ביקש לבטל את העסקה וביצע זאת באופן חד צדדי אשר מנוגד לחוק למרות שעדיין קיים סיכוי גבוהה שהמכשיר עדיין יגיע ללקוח ללא אפשרות בדיקה על ידינו וככה הלקוח יקבל מכשיר ללא עלות צר לנו על האי הנוחות שנגרמה ללקוח בפועל מי שכרגע ניזוק זו הרשת עצמה הלקוח בכל מקרה לא שילם על המכשיר וקיים הסיכוי שמי שישאר ללא כסף וללא מכשיר זו הרשת נשמח אם יועיל בטובו הלקוח ויעדכן את הרשת במידה ויקבל את המכשיר או זימון לאיסופו
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy3 lte
שם:
Moty
תאריך:
11/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי סמסונג S4 באיסוף עצמי. אחרי ביצוע הקנייה, המוכר הכניס את הסים הישן שלי למכשיר והוא לא הצליח לחייג. הוא אמר שזה בעייה של סים מסדרה ישנה . ניגשתי לסלקום שם הכניסו סים חדש ועדיין לא עבד. הטכנאי הביא לצומת ליבי שיש אי התאמה בין ה"מספר ברזל " הצרוב למספר הרשום על המכשיר. מדובר בממצא חריג ביותר שעשוי להצביע על מקור מכשיר גנוב. אגב ניזכרתי שהמכשיר שנמסר לי היה בקופסא פתוחה (ללא מדבקות סגורות משני הצדדים כנדרש) ניגשתי לחנות וביקשתי לבטל את העסקה. לאחר דין ודברים לא נעימים וניסיונות להאשים אותי (!!!!!) בביצוע שינויים במכשיר (בטעות כמובן...) הסכימו להחזיר את כספי בניכוי 100 ש"ח. בקיצור עברתי חוויה מאוד לא נעימה ומבלי להאשים אף אחד אני ממליץ לחלוטין לא להתקרב לחנות הזו.
תגובת החנות:
לקוח רכש מכשיר גלקסי S4 של יבואן רשמי מהחנות, הלקוח חזר לחנות בטענה שעבדו עליו המכשיר יצא מהחנות תקין לחלוטין הלקוח עשה צריבת גרסה בעצמו והפר את האחריות בנוסף עקב שינוי הגרסה מספר הIMEI של המכשיר שובש והמכשיר הוחזר ללא סוללה. המכשיר הנ"ל נרכש באחריות של יבואן רשמי של סמסונג המכשיר טופל במעבדה של סאני והוחזר ללקוח דרך החנות שלנו בסוף יצא שהלקוח עשה מהומה בנוסף לנזק שעשה למכשיר וגם קיבל את כספו בחזרה והשאיר אותנו עם מכשיר תקול וביקורת שלילית בזאפ . נכון להיום אנו מכינים תביעה כנגד אותו לקוח