קניתי טלפון חדש שמסתבר שזה טלפון יד 2 אחרי שהחליפו לי עם פרצופים גם הטלפון הזה עושה בעיות,שמתי את הטלפון לתיקון והם שברו לי את המסך!!! לא אכנס למקום הזה בחיים ואדאג שלא יכנסו לשםם
מוצר:
גאלקסי נוט 8
שם:
Denis
תאריך:
07/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לצערי שירות וסחורה איומים.נשארתי עם מכשיר חדש פגום.בנוסף קבל usb מקולקל.אנשים תיזהרו מסניף ברמת גן
מוצר:
samsung s10 plus
שם:
Ella
תאריך:
07/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים.מוכרו פלאפון פגום ולא רוצים להחליף!!בושה,מדברים בחוצפה,יחס מזלזל.לא אקנה שם יותר ולא אמליץ!
מוצר:
Galaxi s10 plus
שם:
פנינה
תאריך:
04/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשלושה חודשים קניתי פלפון של סמסונג ב 2000 שח, מהתחלה הוא לא היה תקין ואני לתומי חשבתי שצריך להתרגל. אחרי חודשיים הפלפון נדם, חזרתי לחנות שם נאמר לי שהרטבתי אותו , גרמתי לקורוזיה ותיקון יעלה לי 1500 שח. לציין אני אדם רציני בן 72, הייתי מודע לעובדה אם היה נרטב. שום נסיון להסביר שבמכשיר מראש לא היה תקין עלה בתוהו. נשארתי ללא פלפון, ללא אחריות ומאוכזב קשות. ראו הוזהרתם
מוצר:
דגם 810 פלפון סמסונג S10
שם:
ineran
תאריך:
29/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קטסטרופה. קודם מבטיחים שישלחו את המוצר תוך 10 ימי עסקים. עברו 10 ימים - כלום. לא שלחו שום דבר ואפילו לא התקשרו להגיד שלא מגיע. התקשרתי לבטל את העיסקה שיחזירו לי את הכסף לכרטיס. אומרים שזה ייקח הרבה זמן לבטל, המערכת לא עובדת וכל מיני שקרים כאלה. עוד אמרו לי שהמכשיר כבר אצלם במשרד, יפצו אותי במטען חינם (הציעו מתקן לרכב אבל אין לי אוטו אז המירו אותו במטען). מתי זה יגיע שאלתי? תוך יום. מקסימום יומיים. עבר שבוע ומה קרה? נכון. לא הגיע. התקשרו להגיד שיש עיכוב? מה פתאום ! התקשרתי שוב. סליחה סליחה, זה כבר בדרך אליך. אחרי עוד יום-יומיים מגיע המכשיר עם מתקן לרכב. אני כותב להם בווטאס אפ - ״הלו ! הבטחתם לי מטען נוסף, לא מתקן לרכב״ - הם אפילו לא טורחים לענות. המלצה שלי - להתרחק מהם ככל הניתן.
מוצר:
samsung s10
שם:
דורון-יוסף
תאריך:
25/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מאוד, מוכרת מאוד נחמדה בשם ספיר, הסבירה לי בסבלנות רבה על המוצר, המוצר תאם לציפיות והמשלוח מהיר מאוד,
מוצר:
גלקסי s10
שם:
nir
תאריך:
15/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא טובה כלל. לא אקנה בחנות הזו. ב-30.8 הזמנתי ושילמתי על גלקסי 9 פלוס דרך האתר. במלאי באתר היו 2 מכשירים. למחרת ווידאתי שהמכשיר קיים וזה בסדר שאבוא. אחרי שאמרו שאני יכול להגיע, הגעתי למקום. במקום נאמר לי שהמכשיר לא במלאי. מדוע לציין כי יש 2 במלאי באתר שבעצם אין ומדוע לבזבז זמן יקר של לקוח שהגיע אחרי שווידא שזה בסדר להגיע? אח"כ, ביקשתי לבטל את ההזמנה, אך המוכרת הצליחה לשכנע אותי שתעשה הזמנה והמכשיר יהיה מוכן בתחילת שבוע הבא. התקשרתי ביום שני 7.9 ואמרה שתחזור אליי. לא חזרה ושוב התקשרתי ואמרה (הכל באדיבות, יש לומר) כי המכשיר "אולי יהיה בחמישי". ביקשתי לבטל את ההזמנה והיא אמרה שהיא מעבירה את בקשת הביטול להנהלת חשבונות כי לא יכולה לבטל הזמנות שבוצעו באתר וזה ייקח שלושה ימים. משלא היה זיכוי התקשרתי שוב וקיבלתי את הזיכוי לבסוף ב14.9. 8 ימים של בזבוז זמן, טלפונים והגעה מיותרת לחנות אחרי שאמרו שהמכשיר קיים. לא מתקרב לשם יותר. חוסר מקצועיות משווע. כועס עליהם ועוד יותר על עצמי שלא קראתי ביקורות עליהם. גם בזאפ וגם בגוגל. מוכרת נחמדה ומנומסת אומנם, אך חוזרת על מנטרות ואמירות כלליות שלא עוזרות כשאתה נתקל בכזו חוסר מקצועיות והבטחות או אמירות שאין להם כיסוי. חוויה לא נעימה ומכעיסה מאוד.
מוצר:
גלקסי 9 פלוס
שם:
גולש
תאריך:
25/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
minego24898
תאריך:
16/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין , מקומה שאני אחזור לפה שוב פעם. תודה רבה ממליץ לכולם יום טוב
מוצר:
אייפון xr
שם:
alonrosenhek
תאריך:
12/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות במקרה כשחיפשתי להחליף טלפון. חווית שירות מהנה, קנייה קלה, זולה ומהירה. ממליץ בחום
מוצר:
S9
שם:
gurmiki
תאריך:
10/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מאד. שירות מצוין אדיב ויעיל ומחירים הוגנים קיבלנו את כל האינפורמציה הנחוצה לנו, עם הרבה סבלנות וידע
מוצר:
iPhone 7 128
שם:
oferl1201
תאריך:
09/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון חדש,השרות היה מאה אחוז,הרבה סבלנות למוכרים,ענו על כל השאלות,והיו לי הרבה.גם מעמד לטלפון לרכב רכשתי,ואני מרוצה מהמחירים והשירות.
מוצר:
מעמד לרכב
שם:
יובל קורן
תאריך:
07/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון 11 פרו מקס ויצאתי מרוצה מאוד !!!! אחלה פלאפון, אחלה שירות ואחלה מקום ! ממליצה בחום!!!!!!
מוצר:
פלאפון
שם:
barbar82
תאריך:
07/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים מקום יפה ונעים מומלץ ביותרררר מחירים מתחשבים לכל כיס פינקו במגן מסך לפנים
מוצר:
אייפון xr
שם:
מאיר
תאריך:
06/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא שולחים את ההזמנה מספר ימים לאחר ההזמנה וגם לא מתקשרים. ואז מעלים את מחיר המוצר בחדות, והכי חשוב אם אתה לא קונה עוד משהו אתה לא מעניין. [רשמתי תשלום בטלפון].
מוצר:
אייפון XS MAX 256GB
שם:
enoch3143
תאריך:
05/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי אייפון 11 pro במחיר סביר הגעתי לחנות פגשתי בחור נחמד בשם מאיר שנתן לי שירות מקצועי ואמין עם כל ההסברים שצריך וכמובן שאחרי שנהנתי מהשירות לאחר שבוע חזרתי לחנות ורכשתי את הקורקינט החדש שלי במחיר הכי הוגן שיש כיף לפרגן לאנשים שיודעים לתת שירות
מוצר:
Segway Es2
שם:
haimshragai96
תאריך:
05/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט אליפות אין שירות כזה בכל החנויות בארץ באתי אליהם טיפלו בי כמו שצריך עם חיוך והסבירו כל דבר מהקטן לגדול קניתי גלקסי s10 ויצאתי הכי מבסוט שיש לא ראיתי כאלה אנשים סבבה תודה רבה תמשיכו ככה אם היה 6 כוכבים הייתי שם גם 6 כוכבים💥❤
מוצר:
S10
שם:
ניצן
תאריך:
27/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ להתרחק ולהזהר מקניה בחנות זו. חוסר יושרה וחוסר אמינות- כנראה זאת הדרך שלהם. המקרה שלי בקצרה - קניה של גלקסי s10 פלוס: לאחר שראיתי את הפרסום של החנות בזאפ, החלטתי ללכת לרכוש את המכשיר בחנות. כשהגעתי לחנות פתחתי את המודעה בזאפ ואמרתי להם שאת זה אני רוצה. הביאו לי את המכשיר ואמרו שהם רק צריכים להתקין עברית וזה כמה דקות. שילמתי במזומן 2300 ש״ח, חיכיתי כמה דקות שיעשו את ההתקנה והמשכתי לדרכי. לאחר מספר ימים שהצלחתי להתפנות ולהתחיל להשתמש במכשיר, גיליתי להפתעתי שאין עברית מלאה, למרות שגם בפרסום שלהם רשום באופן בולט ומודגש עברית מלאה ודבר זה אינו משתמע לשתי פנים. פניתי לחנות, כמובן שבהתחלה ניסו להתנער מכל אחריות והבחורה שדיברה איתי הסבירה שזה ״עברית מלאה למעט מספר דברים״, אז הסברתי לה שזה אומר שאין עברית מלאה לכן איני מעוניין במכשיר ואני מבקש אישור להחזירו, אמרה שתבדוק ותחזור אלי.
לאחר מספר ימים חזרו עם תשובה שהם יחליפו לי מכשיר לדגם עם עברית מלאה ופתאום החליטו לקחת אחריות. שאלתי אותם מספר פעמים האם המכשיר שהם מביאים לי חדש וסגור ?? כי לפי ביקורות שראיתי ברשת- החנות מספקת ללא מעט לקוחות מכשירים ״מחודשים״ כמובן שללא ידיעתם... אז פחדתי שגם לי ינסו לדחוף מכשיר שכבר היה בשימוש וביקשתי מהם התחייבות לזה שהמכשיר חדש. כמובן שלא הסכימו. ביקשתי להחזיר את המכשיר ולקבל את מלוא הכסף ששולם להם. לא הסכימו ומאז התקשורת בנינו נותקה. כמובן שלא נעשה שום מאמץ מצידם או נסיון לפתור את הבעיה שנוצרה עקב אי עמידה בתנאי הפרסום שלהם. יצא מצב שקניתי מכשיר נוסף בחנות אחרת וכרגע שילמתי על 2 מכשירים שרק 1 בשימוש. כמובן שאגיש תביעה בבית המשפט, אבל מרגיש מחוייב להזהיר לקוחות עתידיים שלא יפלו בפח עם החנות הזו.
מוצר:
גלקסי אס 10 פלוס
שם:
גלעד
תאריך:
24/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
(א) רכשתי בחנות גלקסי s7 ב 27.1.20. לאחר מספר ימים בעית קליטה רצינית. חזרתי לחנות, עשו בדיקה, ראו שאני צודק, קיבלתי טלפון חדש במקום. (ב) לאחר שבועיים, הטלפון החדש החליט לא לקלוט את הרשת הסלולרית. חזרתי שוב לחנות, הפקדתי את הטלפון לבדיקת מעבדה וקיבלתי טלפון חלופי (ג) כשבועיים לאחר מכן, מתקשרים אלי להודיע שהטלפון תוקן, חוזר לחנות, מקבל את הטלפון כשיש סדק קטן במסך. חנות (שלדעתי היא גם היבואן, הרי שמו זהה לחנות: Mega Mobile D.B) טענה שאין לה כרגע במלאי טלפון חדש לתת לי במקום הטלפון הסדוק, אך תוך שבוע-שבועיים יקבלו סחורה חדשה ויתקשרו אלי לבוא לקחת. האמנתי להם, איפסתי את הטלפון החלופי לעיני בעל החנות, והסכמתי לקבל את הטלפון הסדוק בינתיים. (ד) כמובן ששבועיים עברו והמכשיר הסדוק לא הוחלף בחדש. חשוב לציין שכל זה קרה הרבה לפני שהקורונה (ה) זמן מה עובר, מתקשרת עובדת החנות כדי לשאול מה הסיסמה שהגדרתי בטלפון החלופי, כי הוא ננעל. לא הגדרתי אף סיסמה, וכאמור איפסתי את המכשיר ממש לעיני בעל החנות. העובדת ממשיכה בשלה וטוענת שהנעילה נגרמה בגללי. (ו) בסוף מאי - תחילת יוני, החלטתי להגיע לחנות כדי להחזיר את הטלפון הסדוק ולקבל את מלוא כספי בחזרה, בטענה שהיה להם מספיק זמן לפצות אותי אך לא עשו זאת. חנות סירבה לבקשתי והבטיחו, שוב, שתוך שבועיים הם מקבלים סחורה חדשה ואקבל טלפון חדש. אמרתי שהם אינם מותירים לי ברירה אלא לפנות לבית המשפט. ההתקפה החלה: טענו שאכן התקשרו אלי להגיד שקיבלו מכשירים חדשים. שקר! טענו שהרסתי להם את המכשיר החלופי והם לא עשו מזה עניין. שקר! (ז) אנו כבר בסוף חודש יולי, מאז רכשתי טלפון מחנות אחרת ואני מאוד מרוצה. ויתרתי על התביעה, אני סטודנט ואין לי פניות להתעסק בזה. כל מה שכתבתי כאן הוא אמת לאמיתה, ללא סילופים, שלב אחר שלב, הדירוג הנמוך הוא עקב הזמן, הכסף ועוגמת הנפש ששילמתי בגללם.
מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy S7 32GB
שם:
דורון זינגר
תאריך:
19/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קורקינט KickScooter ES2, הזמנתי שליח עד הבית בעלות של 50 שח (לאחר שנאמר לי שאין אפשרות לשילוח לנקודות מסירה שכן החבילה גדולה מידי). באתר נאמר שזמן השילוח הוא 1-3 ימי עסקים. הזמנו ב6.7.2020, היום, 19.7.20.20, עברו 13 ימים, 10 ימי עסקים, ועדיין לא קיבלנו את הקורקינט! (רק את הקסדה שגם כן הגיעה באיחור). ניסיתי כמה פעמים לתפוס את שירות הלקוחות, בטלפון, בוואטסאפ, באימייל, וחזרו אליי רק פעם אחת ואמרו שזה בדרך, בלי הסברים, בלי התנצלויות, וכאמור זה עדיין לא הגיע בכלל. מקווה שנקבל אותו בקרוב אבל לא הייתי ממליץ להזמין מהם.
מוצר:
קורקינט חשמלי Ninebot Segway KickScooter ES2
שם:
כובי
תאריך:
19/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא ארכוש בחנות זאת פעם נוספת. התגלה פגם במסך לאחר מספר ימים מהקנייה. לטענתם בדקו במעבדה והנזק נגרם כתוצאה מנפילה- דבר שלא קרה.
מוצר:
טלפון סלולרי סמסונג s-10
שם:
אלכס
תאריך:
19/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורקינט חשמלי SEGWAY השירות לא אדיב ולא מדויק: קודם כל בעת הקניה בחרתי משלוח חינם. לאחר יומיים התקשרתי לבדוק האם יצא אליי ונאמר לי שלא ניתן לשלוח בדואר אלא רק שליח והוספתי 50 שח! אם אין אופציה של משלוח חינם למה זה מופיע באתר?? למה לא מתקשרים מייד ליידע את הלקוח שלא ניתן לשלוח לו את המוצר?? שנית כאשר סופק הגיע מטען עם שקע אמריקאי - לא טרחו לשים מתאם מסכן שעולה כמה גרושים. אתה פותח מוצר חדש ורוצה להטעין - אין לך איך! התקשרתי לחנות ונאמר לי ע"י בחור ננושלנטי "אנחנו לא מחויבים לספק מתאם". ואני דווקא חושב שכן. בקיצור, חנות שלא מכבדת את הלקוח כנראה לא מכבדת את עצמה.
מוצר:
קורקינט NINEBOT SEGWAY
שם:
Amir
תאריך:
16/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרנו לברר על מכשיר נייד ,ענתה לנו ספיר באדיבות ובסבלנות החלטנו להגיע לחנות שם קיבל אותנו מאיר עם חיוך מאיר פנים , קיבלנו מוצר טוב במחיר הכי טוב וגם שירות מצוין הגענו מרחובות בשעת העומס אבל היה שווה את המאמץ , ממליץ בחום על מגה מובייל יש חניה ברחובות סמוכים ,חנות מרווחת עם מגוון גדול של מוצרים ואחלה אנשים
מוצר:
אפל אייפון 11 פרו מקס
שם:
דרור
תאריך:
21/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אני מאמין במקפט שאומר - כשמגיע מגיע ! ובמקרה הזה הרבה יותר ממגיע לפרגן הגעתי לרכוש פלאפון חדש לאחר חיפוש אחרי המחיר הטוב ביותר ותתפלאו אבל הוא נמצא בגוש דן, מעבר למחיר ולחנות הגדולה והיפה . השירות האדיב והסבלנו שקיבלתי מהבעלים מאיר! בא לקראת כל הלקוחות שהיו בחנות שהייתי נוכח ולאחר מכן הייתי צריך לבצע העברת נתונים בין הנייד הישן לבין החדש שעולה כסף מאיר שמע שאני חייל ולא ביקש אפילו שקל . תודה רבה על הכל ממליץ בחום !
מוצר:
אייפון 11 פרו
שם:
shmulik
תאריך:
18/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב יש חניה ברחובות הסמוכים, לא ניסו לדחוף לי תוספות מיותרות, שילמתי את המחיר שהופיע בזאפ באותו רגע, יצאתי בהרגשה טובה