דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי ילדים ותינוקות (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ש.ר.שילר שיווק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בtoyland ?
1.00
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
183
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
0
0
5
שנה אחרונה
0
0
7
כל הזמן
84
4
95
נמצאו 183 חוות דעת גולשים על toyland
תמונת משתמש
שם:
רבקה
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרככם 4 אוברולים לתינוק של מיננה בתחילת אפריל. המוצר לא הגיע, אתם לא עונים למיילים ואף לא לטלפון.
כל יום אתם שולחים מייל ומבקשים חוות דעת על המוצר....מה נסגר איתכם? או שתשלחו את המוצר במיידית או שתבטלו את ההזמנה.
רבקה - 7675800 - 054
מוצר:
2 זוגות אוברולים לתינוק של מיננה
תמונת משתמש
שם:
Dalia.sh
תאריך:
29/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות הזאת!
הזמנתי לפני חודש מוצרים שלא הגיעו.
חברה שתפה אותי שעשתה מהם גם הזמנה ואין את המוצרים במלאי בכלל.
פניתי לחנות דרך צור קשר.
חזרו אלי במייל שהמוצרים שהזמנתי לא במלאי בכלל למרות שעד עכשיו הם ממשיכים למכור את המוצרים
חייבו אותי ולא קיבלתי זיכוי
אין תשובות אין מענה טלפוני והילד בתקופה כל כך קשה חודש כבר מחכה למשחקים שלעולם לא יגיעו
תגובת החנות:
לאור המצב המתפתח בארץ בעקבות משבר הקורונה, חזרנו לפעול במתכונת מלאה בימים האחרונים.
בגלל מצב החירום כוח האדם שלנו ירד ל15%-30% בחודש וחצי האחרונים.
חלקנו אף עבדנו מהבית עקב השתייכות לקבוצת סיכון, על מנת להבטיח טיפול שוטף בהזמנות ובפניות.
בעקבות כך התארכו זמני האספקה באתר, ולאור כך שהחנויות בארץ היו סגורות - כל המדינה פנתה לרכישות דרך אתרי האינטרנט שחווים עומסים כבדים.
נוצר עומס רב של הזמנות, והכל טופל ומטופל עם כוח אדם מצומצם מהרגיל ובתנאים לא שגרתיים.
כחלק מצמצום המשק גם רוב הספקים שלנו יצאו לחל"ת/עבדו במתכונת מצומצמת מאוד, ועל כן גם נוצרו עיכובים בהגעת סחורות אלינו, וגם מלאים של מוצרים רבים אזלו אצל הספקים לצערנו.
אנו מנסים להגיע לכל מייל, פנייה והזמנה מהר ככל הניתן.
ההזמנות באתר מטופלות לפי סדר כניסתן ונעשה כל שביכולתנו על מנת שתקבלו בהקדם את החבילה שלכם ותוכלו להנות מהמוצרים שהזמנתם.
עבדנו עד כה ואנו ממשיכים לעבוד ימים כלילות (גם לאחר שעות העבודה) על מנת לטפל בכלל ההזמנות באתר, אך לא הכל בשליטתנו ואנו עושים את המיטב.

מוצר:
TL_8581
תמונת משתמש
שם:
fredi
תאריך:
27/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כמעט חודש מד חום והגיע רק לפני מספר ימים. ביום הראשון רשמתי שאני לא מרוצה מהמוצר אך עד היום אף אחד לא חזר אליי בטלפון או במייל
תגובת החנות:
אנו עומס גדול של פניות, במידה ושלחת אלינו פניה היא תטופל בימים הקרובים ואנו בטוחים כי תקבל את השירות הטוב ביותר.
במיוחד בתקופה המאתגרת הזו שאף אחד לא היה ערוך אליה, אנו מצפים למעט חמלה והבנה.
תודה
מוצר:
מדחום מהיר לאוזן
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
26/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם!!! גם בזמנים ״רגילים״ ובטח לא בימי ״קורונה״. שרות לקוחות גרוע ביותר. הזמנתי שני דברים ורק אחרי כמה שבועות ומכתב בירור ממני, מסתבר שהמוצר לא במלאי. אולי להודיע לי???? המוצר השני עדיין לא הגיע והם גם לא עונים לטלפונים.
יש מספיק מקומות אחרים עם שרות הרבה יותר טוב ומהיר, גם בזמנים האלה.
תגובת החנות:
חבל שכך הלקוחה מרגישה.
אנחנו עושים את מירב המאמצים להתמודד עם כמות ההזמנות הכל כך גדולה שנוצרה באופן פתאומי בתקופה הזו.
חלק מעובדינו עובדים מהבית ולכן אין מענה טלפוני כיוון שאלו הנותרים לא יוכלו לעמוס בעומס הפניות.
העומס על המייל עקב כך ועל מערכת הפניות שלנו גדל מאוד ואנחנו נותנים מענה בכל שעות היממה.
ניתן לראות גם כי אנחנו מקפידים להגיב לכל חוות דעת, מה שמראה שאיננו מעלימים עין מהלקוחות וחשוב לנו לתת את השירות הטוב ביותר.
תודה
מוצר:
אופניים ללא גלגלים לילד
תמונת משתמש
שם:
Dror
תאריך:
24/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמני משלוח איטיים מאוד ומפצלים משלוחים. אחרי המתנה של שלושה שבועות הגיע פריט אחד מתוך חמישה שהזמנו באתר
תגובת החנות:
כפי שמצוין באתר שלנו, בעקבות מצב החירום שנוצר במדינה, זמני האספקה אכן ארוכים יותר.
ההזמנות מפוצלות על מנת שלקוחות לא ימתינו זמן רק לכל ההזמנה, שלפחות יקבלו חלק ממנה.
כמובן שאיננו מחייבים על המוצרים שאיננו שולחים.
תודה,
מוצר:
קוביות, פאזלים, הליכון
תמונת משתמש
שם:
לא-לפרסום
תאריך:
22/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מעולם לא הגיע. באתר נכתב 7 ימי עסקים, אחרי שבועיים עדיין לא הגיעה תשובה על מתי בכלל יסופק, ותנאי אספקה שונים הוצגו אחרי הקניה מאלה שהוצגו לפניה. מענה טלפוני -- אין. אחרי שבועים פשוט ביטלתי את העסקה. ביזבוז זמן.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים, גם בגלל מחלת הקורונה שגרמה לכך שמרבית העובדים מבצעים עבודתם מהבית ולכן אין מענה טלפוני, גם חג הפסח בו גם ככה רוב המשק לא עובד יצר מצב שלא הצלחנו לעמוד בזמני האספקה.
הלקוח אכן ביקש לבטל ומיד נענה וכמובן שלא חויב בגין ההזמנה.
מוצר:
קורקינט
תמונת משתמש
שם:
ortarubin
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה ב16.4 ראיתי שזמני אספקה ארוכים אבל לא תיארתי לעצמי שעד כדי כך לאחר מכן נכנסתי לחוות דעת וישר הצטערתי שבצעתי את ההזמנה אני צריכה את המוצרים מתנה ליום הולדת של בתי שתתקיים ב25.4 מיד לאחר מכן שלחתי מייל האם המוצרים קיימים במלאי כמה זמן אספקה ובמידה וזה לא יוכל להגיע לפני תאריך זה אבקש לבטל. ללא מענה
אתמול19.4 שוב שלחתי מייל שוב ללא מענה.
בצעתי בקשה לביטול דרך האתר ואין לי מושג אם זה בוטל או לא.
זה לא הגיוני שאין מענה טלפוני! אין קשר בין המצב לבין שרות ומענה טלפוני שזה המינימום.
אני רוצה לדעת איפה ההזמנה נמצאת במידה ולא תגיע בימים הקרובים אזמין ממקום אחר שיגיע לפני היום הולדת!!! אבל אני רוצה לראות אישור על ביטול עסקה.
תגובת החנות:
מחלת הקורונה השפיעה על כולנו באופן שלא ציפינו, חלק לא קטן מהעובדים שלנו עובדים מהבית ולכן אין מענה טלפוני כי הצוות שנותר לא יוכל לעמוס בעומס.
בגלל חוסר המענה הטלפוני, יש עומס פניות במייל שאנחנו מנסים לעבוד עליו בכל שעות היממה.
כל הפניות נענות בשלב זה או אחר.
זמני האספקה שלנו ארוכים מהרגיל ולצערנו זה לא תלוי רק בנו.
אנו מבקשים את הבנת הלקוחות בתקופה הלחוצה הזו.
תודה
מוצר:
דוכן
תמונת משתמש
שם:
oryagel
תאריך:
13/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מספר מוצרים. לאחר כשבועיים קיבלנו שני מוצרים בלבד. לאחר מספר בירורים עם החנות ועוד שבוע המתנה קיבלנו עוד חלק מהמוצרים. המוצר הכי חשוב בהזמנה לא הגיע. לאחר בירור מול החנות נאמר שהמוצר לא קיים במלאי ולא נקבל אותו. אם היינו יודעים, לא היינו מזמינים כלל. למה לחכות חודש בשביל זה?!
תגובת החנות:
אנו מצטערים על שהלקוח אינו מרוצה מהקניה.
בתקופה זו אנחנו נאלצים לעבוד במתכונת חירום שכן יש ריבוי הזמנות באופן מיוחד וכך גם חברת השילוח.
כמוכן, טעויות יכולות לקרות והטעות תוקנה ושאר הפריטים נשלחו.
מתנצלים על לוח הזמנים הבעייתי, אנחנו באמת משתדלים לתת את השירות הטוב הביותר.
מוצר:
כסא אמבטיה לתינוק
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
07/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מהם עריסה שהיתה אמורה להיות נצמדת, לפי התמונות שפורסמו באתר שלהם. בפועל העריסה הגיעה ללא אפשרות הצמדה למיטת ההורים וזאת על פי התקן הישראלי. אנחנו לא מכירים את התקן ולכן לא ציפינו שתגיע ללא רוכסן וגם בתמונה באתר נראה רוכסן ושכן ניתן להוריד את הקיר הצמוד למיטת ההורים.
כשניסינו לקבל שירות הם סגרו את המענה הטלפוני עקב המצב ואף למילים עונים פעם ב, על אף שזו הטעיית הלקוח (לפי התמונה) הם לא לקחו אחריות ועדיין ממשיכים לשווק את העריסה המתקפלת עם אותה תמונה ובה מופיע הריצרץ. חייבו אותנו על משלוח פלוס דמי ביטול, ואנחנו עדיין מחכים לאיסוף הסחורה וזיכוי הכרטיס.
חוסר שירותיות מבזה לתקופה שכזו שכולנו חזרי אונים אל מול הקניות באינטרנט.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה עריסה מתקפלת וניידת עם מצבי גובה COZI SLEEPER באפור כהה בייבי סייף,
ההזמנה בוצעה בתקופת משבר הקורונה שבו כמות ההזמנות באתר אינה כפולה מבדר"כ אלא משולשת ולכן זמן המענה היה ארוך יותר כפועל יוצא מכמות העבודה שנוצרה.
בשום מקום במפרט באתר לא מצוין כי העריסה נצמדת, איננו מוצאים לנכון לציין באתר תכונות שאינן קיימות במוצר.
התמונה באתר הינה להמחשה בלבד, והלקוחה יצאה מנקודת הנחה שהמוצר הוא משהו אחר ממה שכתוב באתר ולכן זו לא טעות ולא הטעיה מהצד שלנו.
אנו מתנצלים הלקוחה מרגישה חוסר שירותיות, אבל איננו צריכים לשלם על טעות של מישהו אחר ואם הייתה זו טעותנו שלנו, היינו מתקנים אותה ללא עלות כמובן.

מוצר:
עריסה נצמדת babysafe
תמונת משתמש
שם:
רות
תאריך:
04/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודש, רכשתי 2 לוחות עץ לילדים עם אופציה לכתיבה, מגנט, ציור וגיר. הגיע רק לוח אחד! פניתי ופניתי והלוח לא מגיע על אף שהובטח לי הגעה עם שליח!!
בימים אלו שהילדים בבית ... אנו מבקשים טיפול מהיר!תודה
תגובת החנות:
כמובן שמדובר בטעות ואנחנו עמלים על מנת לספק את היחידה השניה בהקדם, צר לנו על הטעות הזאת שכמובן אינה מכוונת
מובן כי בימי הטירוף של הקורונה לחברת השילוח לוקח זמן לספק את הסחורה בגלל עומסים
מוצר:
לוח עץ
תמונת משתמש
שם:
יהודית
תאריך:
29/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ב"טוילנד" מוצרים, מספר פעמים ובכולם קיבלתי מוצרים באיכות טובה ובמחירים שפויים והשירות נהדר!!
ממליצה בחום.
מוצר:
סט מצעים למיטת תינוק ופסנתר לילדים
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
27/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה מהר ובצורה נוחה מאוד.
היה עם מי לדבר לאחר שהזמנתי ישירות באתר - שירות מעולה
בהחלט אזמין עוד בעתיד מהם
מוצר:
טליסמן מהדורה 4
תמונת משתמש
שם:
אביתר
תאריך:
17/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חודש אחרי שביצעתי את ההזמנה וזה עוד לא יצא למשלוח. כשביקשתי לבטל סירבו כי הם התחייבו לזמן אספקה הזוי של 28 ימי עסקים. לא ממליץ להזמין מהם.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין שליחות באמצעות דואר ישראל, אכן זמן האספקה הינו 28 ימי עסקים סה"כ להזמנה כולל המשלוח.
אך הלקוח שכח לציין שעל מנת שלא יהיה עיכוב, הוא שודרג לשליח עד הבית ללא תוספת תשלום.
אין לנו כל תיעוד שהלקוח ביקש לבטל את העסקה או שסורב לכך, איננו מסרבים לביטולי עסקאות.
במידה והלקוח מעוניין לבטל, עליו להמתין עד שהמוצר יחזור אלינו לצורך זיכוי.
חבל שזו הדרך שהלקוח בחר לתקשר.
מוצר:
ספרי ילדים
תמונת משתמש
שם:
נחמי
תאריך:
11/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרועה. הזמנו נדנדה לתינוק ב20/11 ועד היום12/12 החבילה עוד לא הגיעה! עכשיו אומרים לנו שרק בשבוע הבא נקבל את זה. עוד מעט כבר לא יהיה צורך בזה. פשוט טעות שקנינו אצלם
תגובת החנות:
צר לנו שכך הלקוחה מרגישה, אכן איחור קל בימי האספקה בגלל חברת השילוח (החבילה יצאה ללקוחה מאיתנו במועד).
אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לזרז את האספקה, ולצערי עקב עומס איננו מצליחים בשלב זה.
תודה

מוצר:
נדנדה לתינוק GRACO_1987521
תמונת משתמש
שם:
לינור
תאריך:
28/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ , החבילה הוזמנה ב17.10 ועד היום 28.11 לא הגיעה, אף אחד לא טורח לעדכן, רק אם הלקוח יוצר קשר.
תגובת החנות:
תודה על חוות הדעת של הלקוחה שלצערי צודקת, הייתה תקלה עם ההזמנה ואנחנו לוקחים אחריות מלאה.
לצערי הזמנת הלקוחה אבדה ונסגרה ללא יכולת שלנו לדעת עד למועד פניית הלקוחה.
אנחנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה עקב כך והיא כמובן זוכתה באופן מלא.
מדובר בטעות מערכתית שיכולה לקרות לצערנו עקב חוסר תשומת לב של נציג.
תודה
מוצר:
אמבטיה לקלח תינוק
תמונת משתמש
שם:
Michal
תאריך:
21/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה לא נעימה, צריך להיות עם היד על הדופק כל הזמן כדי לקבל את החבילה, אחרת ממתינים מלאאאא זמן! עצרתי את המשלוח שלי בדקה ה90 מלחזור למחסן הראשי. החברה לא מעבירה פרטים נכונים לחברת שליחויות ואף אחד גם לא מגדיל ראש בשביל לבדוק עם יש בעיה. בקיצור לא מומלץ! יש כל כך הרבה חנויות טובות ובמחירים משתלמים שזה פשוט לא שווה זה. בתור אחת שמזמינה שנים מהאינטרנט גם בארץ וגם בעולם לא חוויתי חוויה כזאת שאני צריכה לעבוד בשביל המשלוח שלי ולדבר עם כל העולם בשביל לקבל את ההזמנה שלי (דרך אגב, אני עדיין מחכה שיחזור אליי מנהל). בקיצור כמו שרשמו כבר כמה לפניי, לא מומלץ!
תגובת החנות:
הלקוחה גרה בשדרות ובעקבות המצב הבטחוני החבילה לא סופקה במועד שתוכננה.
בנוסף, פרטי המשלוח שנמסרו לחברת השילוח הינם כפי שנמסרו לנו ע"י הלקוחה.
אכן ישנה פניה לשיחת מנהל שלצערנו לא תועדה עקב טעות של נציג ואנו מתנצלים על כך, מנהל יחזור ללקוחה עוד היום.

מוצר:
בימבה טרקטורון ספורט דגם 551
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
14/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות מטרייה לעגלה.
המוצר הגיע לדואר רק כשבועיים לאחר הקנייה.
השיחה עם מוקד שירות הלקוחות היה לא נעים, היחס לא היה לעניין והרגשתי זלזול בפנייה שלי.

כמו שאמרתי לשירות הלקוחות, זו הייתה הקנייה הראשונה והאחרונה שלי בטוילנד
תגובת החנות:
אכן היה איחור באספקה ללקוחה ואנו מתנצלים על כך.
לא קיבלנו פניה מהלקוח על בעיה בשירות ולכן לא יכולנו להתייחס אליה.
נשמח להבין על מה מדובר בהרחבה על מנת שנוכל לטפל.
מוצר:
מטריה לעגלת תינוק
תמונת משתמש
שם:
גידי
תאריך:
13/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אאוטלט בכפר סבא בשישי בבוקר, קניתי כסא בטיחות במקום, קיבלתי שרות מצויין התקנה ברכב.
מבחר גדול, מחזיקים מלאי, חניה צמודה (עמוס בשישי מומלץ להגיע מוקדם)
לא הכי זולים
מוצר:
כסא בטיחות בריטקס
תמונת משתמש
שם:
msafer21
תאריך:
11/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו בייביקוק לפני שלוש שבועות עדיין לא הגיע אין מענה לא עונים למייל, בהחלט לא אזמין מהם יותר
תגובת החנות:
הלקוחה לא הייתה זמינה בטלפון ולאחר נסיונות רבים להשיגה נמסר לה כי המוצר אזל מהמלאי.
לבקשתה ההזמנה בוטלה ובוצע החזר כספי מלא.
לצערנו, עקב טעות של נציגה חדשה, ההזמנה לא עברה לזיכוי מיידי והלקוחה יצרה עמנו קשר, מיד עם הגילוי על הטעות, ביצענו את הזיכוי והתנצלנו.
תודה
מוצר:
בייביקוק
תמונת משתמש
שם:
קלמי
תאריך:
11/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר של טוילנד טיולון לתאומים. היום אחרי שלושה שבועות מתאריך ההזמנה, עדיין לא קבלתי את המוצר. כל הטלפונים לשרות הלקוחות ולחברה המשלחת, עדיין לא הועילו. חבל שלא התייחסתי לחוות הדעת "המאוד דומות" שראיתי על החנות לפני הקניה. חשבתי שלי זה לא יקרה אך זה קורה כנראה לרוב...מציע לא לרכוש בחנות, אפילו אם המחיר מפתה. עוגמת הנפש, הטלפונים וסחיבת התאומים לגן על הידיים, לא שווה במקרה זה את החסכון.
תגובת החנות:
לצערנו עקב עומסים היה איחור באספקה של הלקוחה ב- 4 ימים, אך המוצר הגיע אליה והיא קיבלה תשובות הן בטלפון והן במייל.
מוצר:
טיולון לתאומים של חברת peg perego
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
27/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר שני כסאות בטיחות לרכב.
הוספתי 30 ש''ח כדי שהמשלוח יהיה עם שליח עד הבית, עם התחייבות שלהם שהמשלוח יתקבל עד 5 ימי עסקים.

הזמן כבר עבר, משלוח אין, בחברת השליחויות עדיין לא קיבלו כלום.

התקשרתי לחנות - מיד מגיעים לתא קולי שאומר שהחנות סגורה, עם בקשה להתקשר בשעות הפעילות. אבל התקשרתי בשעות הפעילות, ובכל זאת מיד מגיעים להודעה הזאת לפיה החנות סגורה.
מוצר:
כסאות בטיחות לרכב
תמונת משתמש
שם:
uvporat
תאריך:
21/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדומה לחוות הדעת הגרועות, גם אני חוותי חווית רכישה שלילית ביותר.
הזמנתי טיולון תאומים של peg prego. באתר היה כתוב משלוח תוך 12 ימי עסקים (שגם זה בעיניי מוגזם).
אחרי שבועיים לא שמעתי מהם כלום ושלחתי מייל עם שאילתא, שלא נענה.

אחרי עוד יומיים שלחתי פנייה למחלקת לקוחות. חזרו אליי שאין את העגלה במלאי. חיכו שאני אתקשר להתלונן כדי להזכר להודיע לי שאין אותה במלאי!

שירות גרוע ביותר!! להתרחק!!
מוצר:
טיולון תאומים pliko mini של peg preggo
תמונת משתמש
שם:
אבגדהו
תאריך:
08/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאכזב ביותר.
שאלתי מתי יגיע המוצר, אמרו שעוד כמה ימים מגיעים להזמנה וכבר בתחילת שבוע הבא יגיע.
פתאום, ביררתי שוב ומתברר שהמוצר לא במלאי.
הניסוח היה משהו כמו "הזמנתך טופלה, המוצר לא במלאי". אז מה טופל בדיוק?

ביטלתי את ההזמנה וויתרתי על קנייה מהמקום
מוצר:
טיולון צ'יקו
תמונת משתמש
שם:
gurevich
תאריך:
31/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יותר משלושה שבועות עברו מאז שההזמנה בוצעה, לא נשלח שום עדכון לגבי סטטוס ההזמנה, כל נסיון לברר דורש המתנה בטלפון. הטענה: הספק בחופש - לא בטוח כמה רלוונטי זה אמור להיות עבור הלקוח שמצפה לקבל את ההזמנה שלו בזמן. אין מענה למיילים.
מוצר:
פאזלים לפעוטות
תמונת משתמש
שם:
Ilana
תאריך:
10/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מאוד לא טובה- המשלוח היה נורא והמוצר הגיע חלוד, באריזה פתוחה ועם חלק חסר. השירות לאחר מכן היה גרוע מאוד, ביקשנו להחליף את המוצר וזה התעכב עד שהתייאשנו וביטלנו את ההזמנה. טרם זיכו אותנו.
מוצר:
מעמד לאמבטיה מתקפלת סופר בייבי
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply