אתמול התקשרתי למספר חנויות על מנת לקבל הצעה לרכוש קורא ספרים. כבר כמה שנים שאני משתמשת בKINDLE אך חשבתי שאולי כדאי לי לשנות יצרן. במדיקון הצעיו לי את המצור על פי קריטריונים שנתתי אפילו כאשר היו מוצרים יקרים יותר. והיום, יום אחרי הקניה, קיבלתי את המוצר הביתה.
מוצר:
KINDLE PAPERWHITE Paperwhite 2013, Japan
שם:
Ilya
תאריך:
17/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הוגן וזול מכל שאר החנויות שבאתר וגם השירות מעולה . המוכר מקצועי מאוד וידע להסביר לי בפרטי פרטים על כל מכשיר . קיבלתי את המכשיר ללא בעיות . מאוד ממליץ
מוצר:
קורא ספרים אלקטרוני 623
שם:
Holly
תאריך:
27/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני יומיים ספר אלקטרוני, KINDLE להפתעתי הספר הגיע מהר ממה שציפיתי!!! קיבלתי בדיוק את מה שהזמנתי. השירות מצויין !!! ושלמה בן אדם מאוד אדיב וסבלני.
מוצר:
ספר אלקטרוני KINDLE
שם:
pocketbook
תאריך:
23/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקורא הגיע בזמן וזה בדיוק מה שרציתי השרות אדיב מאוד ונעים לקנות ממנו. אני אמליץ לחברים שלי תודה רבה לך
מוצר:
קורא ספרים pocketbook101
שם:
Dov
תאריך:
09/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בערב Amazon Kindle Paperwhite ואתבקש להתקין תוכנה נוספת כדי לקרוא ספרים בפורמטים שונים. התקבל ביום שלמחרת בערב - הכול מושלם. קניתי בפעם השלישית. שירות מעולה. ממליץ בחום!
מוצר:
Amazon Kindle Paperwhite Amazon Kindle Paperwhite
שם:
קובי
תאריך:
25/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא הסכימו לקבל מוצר החזרה לצורך שדרוג למכשיר יותר מתקדם. נגרם צער רב. התנהגות לא ראויה. אם הייתי קורא את כל התגובות לפני ההזמנה לא הייתי מזמין מהם בכלל.
תגובת החנות:
המוצר סופק ללקוח הנ"ל בתאריך: 10.11.2013, חשבונית מס' 01/00375
לפי בקשת הלקוח ניתנה הסכמה להחזרת המוצר, במטרה להחליפו, בתנאי שהאריזה המקורית נשארה בשלמותה והמוצר נמצא במצב מושלם.
המוצר הוחזר על"י הלקוח בתאריך: 10.12.2013, כאשר 14 ימים של תקופת החזרת המוצר שנקבעה לפי חוק מדינת ישראל חלפו.
הזמנתי קורא ספרים אלטרוני. כעבור שבוע משלא הגיע התקשרתי לחנות ונאמר לי שאין את המוצר במלאי, ושכתוב באתר שהגעה היא עד 15 ימים, ונשאלתי האם לבטל את ההזמנה. השבתי שלא. כעבור חודש(!!) מתאריך ההזמנה התקשרתי שוב ונאמר לי שוב שאין אותו במלאי. שאלתי מדוע לא הוזמן ואז נאמר לי שהוא כבר לא קיים יותר. עוד אמר הנציג שכבר דיברנו והוא ביטל את ההזמנה. השבתי שאכן דיברנו, ואני אמרתי לו אז (דיברתי עם אותו אדם) שלא לבטל. הוא השיב שהוא ביטל את ההזמנה, והשבתי שאני מבין שהוא ביטל את ההזמנה תוך כדי השיחה מכיוון שאני הייתי בעמוד שלהם בזמן השיחה וסטטוס ההזמנה הוא "ממתין". בקיצור - חוויה אוימה של הטעיית לקוח ושירות לקוחות מתחת לכל ביקורת.
תגובת החנות:
1.אינה קימית חשבונות שמספרה 3021. קיימת רק הזמנה בעלת מספר זהה.
2.במעמד ההזמנה נמסר ללקוח כי פריט אינו במלאי. לכן לא נגבה תשלום. מועד הספקה אינו ידוע נכון להיום.
3ץהלקוח הביע רצון לא לבטל ההזמנה.
מוצר:
קורא ספרים "9.7 Onyx Boox M92s Pearl
שם:
Alon
תאריך:
21/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורא ספרים אלקטרוני מסוג NOOK simple touch
המוצר נשלח בדואר רשום מיד למחרת בבוקר מסניף הדואר המקומי (בדוק). המוצר הגיע בזמן בדואר רשום, בדיוק כפי שצריך.
בנוסף ביקשתי משלמה, המוכר בחנות, שישלח לי את האישור על משלוח הדואר הרשום לצורך מעקב, והזה נשלח אלי מייד. עקבתי אחרי המשלוח דרך דואר ישראל, והכל היה בדיוק כמו שהבטיח. ללא דיחוי.
המוצר תקין, שלם והכל טוב. שווה את המחיר ואחזור לקנות אצל שלמה אם אזדקק למוצרים נוספים.
תודה,
אלון
מוצר:
קורא ספרים אלקטרוני NOOK Simple Touch
שם:
davidbra
תאריך:
07/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה לקינדל מהאתר של מדיקון. באתר היה כתוב שזמן האספקה יהיה עד 10 ימי עסקים. התקשרתי אחרי כמה ימים לשאול אם קיבלו את ההזמנה ואישרו שקיבלו את ההזמנה ויש קצת עיכוב עם המוצרים. מאז, במשך חודש התקשרתי פעם בכמה ימים וכל פעם המוכר אמר שעוד כמה ימים המוצרים יגיעו לחנות. לבסוף התקשרתי והוא אמר שהוא קיבל את הקינדל לחנות והוא ישלח אליי את המוצר למחרת ויתקשר לוודא. הוא לא התקשר, ומאז הוא סינן שיחות ממני. נאלצתי להתקשר ממספר טלפון אחר בשביל להשיג אותו בטלפון. הוא הכחיש שאי פעם ביצעתי הזמנה ממנו.
תגובת החנות:
עקב דרישות הלקןח לספק לו מוצר בתקופת זמן קצרה באופן בלתי סביר, דהיינו 5 ימים, ההזמנה בוטלה ולא בוצעה גבית התשלום כלשהו מלקוח
מוצר:
kindle
שם:
Michael
תאריך:
14/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי לגבי ספר אלקטרוני, קיבלתי הסבר ממצה ומדויק, תהליך הקניה היה יעיל המוצר הגיעה תוך ימים. הסםר בשימוש כחודש בנתיים אין תלונות. תהליך הורדת סםרים פשוט ולא מסורבל.
מוצר:
ספר אלקטרוני A61s
שם:
סרגיי
תאריך:
10/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות הלקוחות מצויין ואישי מאד - בעל החנות שלמה היה אדיב ביותר, מספר דקות לאחר שביצעתי את ההזמנה באתר התקשר אלי על מנת לוודא שוב את כל הפרטים. גם בהמשך כשהתקשרתי להתענין לשלומו של המשלוח והטלפון שלו היה תפוס, חזר אלי מיד (וזכר את שמי הפרטי!). בנוסף סיפק שלמה ביוזמתו מידע חיוני אודות האתרים המומלצים בהם ניתן להתעדכן על הספרים ולהורידם. בכל שלב יידע אותי מה מצבה של ההזמנה (היות ורציתי צבע מסויים של המכשיר, היה צורך להזמינו באופן מיוחד בארה"ב). וכמובן המחיר היה ללא תחרות (נמוך במידה משמעותית מאד בהשואה לכל חנות אחרת שבדקתי). לסיכומו של דבר - שרות מעולה, מחיר נמוך, מומלץ בחום!
מוצר:
ספר אלקטרוני PRS-T1 reader
שם:
אלכסיי
תאריך:
20/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מהיר וזול. הגיעה באריזה מקורית ונארז טוב לשליחה בדאר. אוניקס Boox 61s פרל קורא מצוין למי שקראו הרבה. המסך לא יאמץ את עיניך, גם לאחר כמה שעות של קריאה. מיקום של מקשי השליטה הוא די נוח. לפלוסים עיקריים של הספר יכול להוסיף את תמיכה בפורמטים הפופולריים וכיסוי טוב.
מוצר:
Onyx Boox 61s
שם:
מקסים
תאריך:
12/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי על קורא ספרים דיגיטאלי וכיסוי 1115 ש"ח ומאז לא קיבלתי את המוצר. קשה מאוד להסיג אותם הם לא עונים לטלפונים וגם כשהסגתי הם אמרו שהמוצר הגיעה פגום מהיצרין אבל הם ישלחו לי אותו תוך יומיים. מאז עברו עוד שבועיים ועדיין לא קיבלתי מהם כלום. אני נאלץ להגיש תביעה בבית משפט. לא ממליץ לקנות שם שום דבר, זאת חנות של עקיצות.
תגובת החנות:
לצערי הרב משלוח מוצר ללקוח באמת התעקב לתקופת זמן שלא היה ניתן לצפות מראש. עיקוב נגרם על ידי העברת העסק לכתובת אחרת וסידור לוגיסטיקה במקום חדש. בתקוותי כי ניתן למנוע את הפירסום הנ"ל כי תקלה נגרמה על ידי סיבות חיצוניות.
מוצר:
קורא ספרים TPRS1
שם:
אנטון
תאריך:
26/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורא ספרים אלקטרוני Onyx Boox X61S משלוח התקבל בדואר רשום 7 ימים לאחר ההזמנה, לאחר פתיחת החבילה ראיתי כי אחד מתפסני של המעטפת של ספר אלקטרוני שבורה והמכשיר עצמו מלא באבק משני צדדיו. ניתן להסיק כי אם יש אבק גם על הצד השני של המכשיר אז הוא נשמר בנפרד מהמעטפת ולכן אי אפשר היה לפספס כי מעטפת שבורה. בנוסף עולה השאלה איך האבק הגיע לקופסה סגורה? יש סבירות כי המשלוח שקיבלתי הוא מוצר מהמדף ולא חדש. במסמכים שנלווים לקופסה הכל כתוב בסינית ואין אף מילה לא באנגלית ולא בעברית. פעם ראשונה ב 7 שנים שאני קונה ב ZAP נתקלתי במשלוח כזה.