לאחר שעשיתי בדיקה על המכשיר בזאפ החלטתי להגיע לדור מובייל המקום מהמם,בשונה מכל החנויות הקטנות שהייתי בהם,מרגיש שם ממש כמו אירופה,עזר לי בחור בשם אלי שהוא מנהל החנות. בחור תכליתי ונמרץ,הביא לי את המכשיר הסביר לי ואפשר לומר ב5 דק היית מחוץ לחנות. גם אח"כ הייתי צריך הסבר על המכשיר ישבו איתי והסבירו לי שחזרתי במשך כ20 דק. ממש נהניתי ובהחלט אחזור לקנות שם.
מוצר:
טלפון נייד E400
שם:
ליאור
תאריך:
09/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נציג מכירות אדיב ונחמד, הראה לאשתי ולי מס' דגמים בטווחי המחיר עליהם דיברנו. הסביר והדגים, סייע בהגדרות לאחר הרכישה. כעבור כשבועיים התעוררה בעיה עם מכשיר אחר שלי (סמסונג גלקסי s1), ניגשתי לחנות (אני עורך דין ומשרדי קרוב מאוד, מרחק הליכה, מהחנות) ובמעבדה עזרו לי בעדכון גרסה במהירות וללא חיוב. חנות מסודרת ונעימה, ומוכרנים נחמדים ומקצועיים..
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי 2
שם:
gilin
תאריך:
08/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוות קניה. הגעתי לחנות קיבלתי שירות אדיב וחברותי. לאחר שהבנתי את ההבדלים והדקויות בין המכשירים השונים רכשתי טלפון. תודה על השירות והמחיר
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 I9505
שם:
אלכסנדרה
תאריך:
02/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ בכלל!!! גם אותי טרטרו, רציתי לרכוש 3 מכשירים של גלקסי, דיברתי עם החנות והסברתי שלא חוזרים אליי מהאתר(כי רק כך מקובל לשלם בכ"א) אבל התשובה הייתה-״יחזרו עוד מעט״ לאחר מס' פעמים שהתקשרתי והתעקשתי שלא חוזרים אמר לי המוכר בחנות" לא חוזרים אלייך כי הבחור שעושה את ההזמנות חולה!!״ לא ברור למה לא אמרו זאת קודם וביקשו שוב ושוב שאני ינסה מהאתר, לבסוף חזר אליי המוכר ואמר לי שהמשלוח שלי יעלה 100₪ ולא 59₪ כפי שהמוכר ציין יום לפני... שוב התאכזבתי ואז לבסוף אחרי שכבר נתתי את הכ״א הוא דאג לשאול איזה מוצר נלווה אני רוצה(כיסוי/מגן וכו׳..) ואמרתי שכבר קניתי אז אני לא מעוניינת, הוא פשוט העמיד לי אולטימטום או שאת רוכשת מוצר נלווה או שאני לא יספק לך את ההזמנה!! כי על המכשירים לטענתו הוא לא מרוויח/: כך הוא אמר לי,ממש חוצפה, את ההמצאה הזאת גם לא סיפר לי המוכר יום קודם! במשפט סיכום: לא מקצועי, לא שרותי, לא אמין !
מוצר:
סלולר גלקסי s4
שם:
סבטלנה
תאריך:
30/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעת משלוח המכשיר דרך דואר ישראל נעשתה טעות בכתובת והיה איחור באספקה.כשראיתי שיש כבר איחור ועברו כבר מעל 14 יום (זה הזמן שחנות התחייבה) ובגלל שהיה לי חשוב מאוד לקבל את הפלאפון בתאריך מסוים התחלתי להתכתב עם החנות במיילים(זאת הדרך שלהם לתת שרות-לא כ"כ אהבתי למרות שקיבלתי מהם מענה מלא, אך לא תמיד לשבעיות רצוני)... לאחר שהסברתי להם על חשיבות קבלת המכשיר לתאריך מסוים שבמקרה זה היה אותו יום - קיבלתי אותו באותו יום עם שליח עד הבית עם התנצלות .
בסה"כ יצאתי מרוצה וקיבלתי את הטיפול הראוי מצד החנות,אך הלחץ ועצבים שנגרמו לי באותו יום אם זה בגלל בירוקרטיה של הדואר ואם זה התכתבות ושיחות עם החנות...קילקלו לי את חווית הקניה...
מוצר:
מכשיר סלולרי איפון 5
שם:
jmin
תאריך:
29/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת רע. ובשתי מילים, מאד רע. יש אדם מוכר שם בחנות שכל הזמן מנבל את הפה, גועל להיות שם בחנות. משפיל את הלקוח, כשאני שואל אותו למה אתה מתייחס ככה ? עונה: אני שונא נודניקים. נכון שהחבילה באה פתוחה, לא ייחסתי לזה חשיבות, המכשיר נראה חדש. כל מה שהרגשתי שאני מציק לבעל החנות כשאני עדיין שם, והוא רוצה להעיף אותי כבר. מילה אחת לא מסביר יפה, אני משלם אצלו כמעט 3000 ש"ח, והוא רוצה לעשות עיסקה בדקה. כשאני פותח את הפה הוא מלגלג עלי. ביקשתי תכניס את הבטריה בבקשה, הוא אומר לי בלגלוג אבל אין לך סים. מה זה קשור ? אין טיפת מכובדות ללקוח, עזבו מכובדות, לפחות לא להשפיל. אתם מתפרנסים ממנו, לא ? כשבקדתי איזה דברים יש עוד בקופסה, אומר לי שוב בלגלוג, יש חוברת בספרדית, אתה לא יודע ספרדית. היו שם חוברות בכמה שפות, כמובן באנגלית. אני מבזבז לו זמן בזה שאני רוצה לראות מה יש בחבילה שאני קונה במיטב כספי. שאלתי שאלה אם יש הנחה על מזומן שטרות, מיד בגערה הגיב "אפילו שקל אחד לא". בסוף ביצעתי רכישה, אבל אם הייתי יודע שככה יתייחסו אלי לא הייתי מגיע לחנות. פעם ראשונה שלי ופעם אחרונה. ממליץ לכולם אל תגיעו לשם. הם חייבים להעיף את המוכר הזה שמשפיל את הלקוחות אם הם רוצים לקוחות, ואם הוא בעל הבית, שיעבור לתחום אחר, פחות הייטקי, הוא לא מתאים.
מוצר:
גלקסי S4
שם:
גריגורי
תאריך:
25/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט. בזמן ההזמנה משום מה לא לקחו ממני את פרטי האשראי, אלא כתבו שנציג החנות יתקשר אלי. גם קיבלתי דואר מהחנות עם מספר הזמנה ואפשרות לעקוב אחרי ההזמנה באתר - עד כאן הכל ממש בסדר. אחרי שלא יצרו איתי שום קשר במשך 5 ימים (לפי ההזמנה המכשיר היה אמור להגיע אלי תוך 7 ימים), התקשרתי לחנות ושאלתי מה קורה. נאמר לי שהיה להם עומס וחלק מהצוות היה חולה וכו' וש"יתקשרו אלי בטוח במהלך היום". כשזה לא קרה, למחרת התקשרתי שוב. הבחור בצד השני התחיל להגיד לי בטון מאיים למדי ש"בטוח לא נתת נכון את הטלפון", "בטח לא ענית", "אולי טעית בספרה אחת במספר" - כל זה למרות שראיתי במייל של התשובה שהטלפון נכון וגם אני יודע שאין לי שיחות שלא נענו. לבסוף גם הוא אמר שהיה עומס וכנראה נפלה טעות ושהם החליפו אתר והציע לי בלי להתבלבל לבצע את ההזמנה שוב! אחרי 6 ימים שבזבזתי סתם ואחרי שאפשר היה לפחות לחסוך לי יום אחד ולבדוק את ההזמנה בשיחה הראשונה שלי עם החנות. כל זה נאמר בלי שום מילה של התנצלות, כאילו שום דבר לא קרה. אכן בצעתי את ההזמנה שוב - בחנות אחרת. לדור מובייל לא אחזור יותר
תגובת החנות:
גריגורי, שלום לך. אתר דור מובייל עבר פלטפורמה, ובמסגרת המעבר היו תקלות לא צפויות. בין התקלות היו הזמנות שנאבדו, והליך השחזור לקח כמה ימים. ברגע שהתהליך הסתיים פנינו בהתנצלות לכל הלקוחות שהזמנתם אבדה, והצענו לבצע הזמנה חדשה, ובמקביל פיצינו את אותם לקוחות. תקלה לא צפויה כזאת לא מתרחשת דבר יום ביומו, וחבל לנו על כך שכעסת מחמתה. אנחנו ממשיכים לתת שירות מהיר באופן סדיר, ומשתדלים ככל יכולתנו לתת שירות מעולה גם במקרים של תקלות בלתי צפויות, כמו זו שהתרחשה בעת החלפת פלטפורמת האתר.
מוצר:
טלפון סוללרי S3 MINI
שם:
Elior
תאריך:
21/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את ההשואות בזאפ וראיתי שדור מובייל המובילים יותר מכול החנויות והיום קניתי שם מכשיר נקסוס 4 והמוכר הסביר לי קצת על הפלאפון אנשי קשר וכל זה והייתה קנייה טובה סך הכל אני ימשיך לקנות שם :)
מוצר:
NEXUS 4 NEXUS 4 16 GB
שם:
רוני
תאריך:
14/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות המידע באתר הגעתי לחנות לרכישה של המכשיר המפורט. הוצג בפני מכשיר מקופסה שנפתחה קודם לכן , לצורך התקנת עברית , לדברי איש המכירות . על המכשיר היו סימני מגע רבים והקיט לא היה מושלם . כבדרך אגב , ניגש איש המכירות למחסן להשלים מטען וסוללה שלא היו בקופסה ולא ברור אם הם מקוריים. הנסיבות נתנו תחושה שמדובר במכשיר מחודש במקרה הטוב . איש המכירות ומנהל החנות היו מאוד לא נעימים , בלשון המעטה , ללא תודעת שירות .תגובותיהם היו של מי שניתפס בקיללתו .
תגובת החנות:
רוני שלום לך. כפי שהוסבר לך בחנות, חלק מהמכשירים מגיעים בייבוא ללא מטען, הסיבה נעוצה במכון התקנים. אם זיהית סימני טביעות אצבעות (על הניילון המוכיח שהמכשיר חדש - לא ניתן להשתמש איתו במכשיר, יש עליו כיתוב והוא מסתיר את התצוגה), זה מאותה הסיבה שאתה השארת את טביעות אצבעותיך כשבקשת לראות את המכשיר. בכל מקרה, שמחנו לשרת אותך, ככל שאר הלקוחות.
מוצר:
טלפון נייד Galaxy 2
שם:
Sapir
תאריך:
14/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות לרכוש אייפון 5 עובדי החנות לא נעימים,בחנות יש הרבה צעקות בנוסף מנהל החנות מדבר לא יפה ללקוחות מקלל ולא נעים לדבר איתו. כל אריזות האייפון פתוחות בטענה שהמטען הוא אמריקאי כשבשאר המקומות זה לא כך ואף אחד לא רוצה לרכוש מוצר באריזה פתוחה הסיבה שלא רכשתי בחנות היא אך ורק בגלל המנהל שמקלל ומדבר בצורה לא נעימה לא מומלץ לרכוש בחנות זו!
תגובת החנות:
sapir שלום לך. המולה בחנות נגרמת כתוצאה ישירה מתנועה ערה של לקוחות, שהחליטו לבצע את רכישת המכשיר הסלולרי שלהם אצלנו, ואנו שמחים על כך. אין בכוונתנו למנוע המולה זו. כפי שהוסבר ומוסבר לכל לקוח שמתעניין, האריזות הפתוחות הן מסיבות של התקנת עברית במכשירי אנדרואיד, והכנסת מטען שמגיע בנפרד גם באייפונים. להסיק מכך שאייפון 5 הוא לא חדש, זה די מגוחך, משום שמדובר במכשיר יחסית חדש בעולם, ואין לו שוק של מחודשים. אגב, במכשירים מחודשים, אנחנו מפרסמים באתר שהם מחודשים, ניתן לבדוק זאת, ולא מנסים להונות את הלקוחות ולמוכרם כחדשים. (למרות שגם להם אנחנו נותנים אחריות שנה כעל מכשירים חדשים). בברכה, דור מובייל.
מוצר:
טלאפון אייפון 5
שם:
מרים
תאריך:
04/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות אצלם!!!
הזמנתי מכשיר חדש, שאלתי בטלפון בפירוש אם מדובר במכשיר חדש, ובסוף אני מקבלת מכשיר משומש. שלחתי תלונה בזאפ, הם התקשרו, התנצלו והמציאו תירוצים. החזרתי להם את המכשיר, בתמורה למכשיר חדש. קיבלתי מכשיר (אותו מכשיר?) - הפעם הם זכרו למחוק הודעות, אבל את התמונות לא. גם כן משומש.
אין מילים.
תשלמו 50 ש"ח יותר ותקנו בחברה אחרת!!!
(ולחברה היקרה, חאלס מכם, אני לא צריכה מכם עוד טלפונים. תחזירו את הכסף וזהו.)
תגובת החנות:
לפי מספר החשבונית מדובר במכשיר אחר ממה שצויין על ידי נותנת חוות הדעת, משהו לא מריח טוב. בכל מקרה, אין לנו מכשירים מחודשים בדגם הזה. ושום מילה מיותרת.
מוצר:
טלפון סלולרי gio
שם:
חיים
תאריך:
03/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות סלולארי ונכנסתי לזאפ לראות חוות דעת על החנויות. דור מובייל (דור תקשורת) הובילו בכך שהיה להם הכי פחות חוות דעת שליליות. רכשתי את המוצר ורבותי אין שירות כזה. המכשיר נכבה מידי פעם, אז חזרתי אליהם, והם על המקום הביאו מכשיר אחר + מגן מסך ומגן מכשיר בחינם.
הם לא התנערו מהאחריות ובהחלט זה חנות עם אבא.
אם אתם רוצים חנות עם אחריות אז לפי מה שנראה לי, זה המקום.
מוצר:
טלפון סלולארי S5830
שם:
erez
תאריך:
24/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות לאחר שביקרתי בחנויות קרובות לחנות בזבוטינסקי. מודה כי השיחת טלפון הייתה עם בעל הבית לא הכי שקטה בגלל הרבה אנשים שהיו בחנות ואת האמת מניסיון הבנתי שמאד בעייתי לנהל שיחות ולקבל מחירים במיוחד שבאתי דרך אתר ZAP.הגעתי לחנות לאחר שמכשיר הHTC ONE X שלי שבת בגלל התקנת מערכת הפעלה שביצעתי באופן עצמאי. הבאתי את המכשיר לחנות אחרת בתל אביב וחיפשתי בינתיים בדור פון מכשיר בסיסי כדי להמשיך לעבור בתקופה הקצרה. לא רציתי להשקיע יותר מידי כסף וזמן יקר. יש לציין את אבי ואת אלי שהיו קשובים אליי לאורך כל הדרך. דיברו איתי וצחקו והעבירו חוויות שירות על חנויות אחרות . לבסוף הגענו למסקנה שהם יוכלו לתת לי טלפון חליפי והכל ללא עלות ובתנאי שאם הHTC לא יוכל להיות מתוקן במחיר ריאלי בחנות האחרת אביא להם את המכשיר. יש לציין שוב כי אני בחור זר להם ולא פגשו אותי מימי. קיבלתי מכשיר חלופי ואין ספק שאשלם להם ועוד אחזור אליהם בעתיד. המחירים שם נוחים ומקבלים אותך בסבר פנים יפות.
מוצר:
שירות 5830
שם:
דניס
תאריך:
22/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בחנות טלפון galaxy s3 mini . ההזמנה דרך האתר היא לא סופית, נציג שירות חוזר אליכם על מנת לסיים את העסקה. נציג בכוח ניסה לדחוף לי עדכון שפה עברית למכשיר ב 100 ש"ח למרות שהזמני את המכשיר באתר בלי תוספות כלשהן. כאשר אמרתי לנציג שאני לא מעוניין בעברית הוא הודיע לי שזה מבטל את האחריות בגלל שאני אלול לגרום נזק למכשיר כאשר אנסה להתקין אותה לבד. כמובן שזה שקר כי במכשיר הזה לא צריך לבצע ROOT או להתקין משהו כדי להוסיף שפות נוספות למקלדת (עברית ורוסית), פשוט מוסיפים בהגדרות של מקלדת עוד שפות INPUT (מדובר לא על שפת הממשק, בשביל זה כנראה תצטרכו לצרוב ROM אחר). עדיין אמרתי לנציג שאני לא אתווכח איתו על זה אבל אני לא מעוניין. כאשר קיבלתי מכשיר (המשלוח באמת מהיר), הקופסה הייתה פתוחה ומכשיר כבר עבר הדלקה ראשונה ומישהו בחר בשפת הממשק סינית או קוריאנית. מדובר במכשיר שמקורו אורנג' צרפת (יש גם אפליקציות שלהם במכשיר), אז אני בטוח שסינית זו מתנה מהחנות (אחרת המכשיר הוא יד 2 מהסיני שהשתמש במכשיר בלי להוריד ניילונים). אבל לא נורא, להחליף שפת ממשק זה לא קשה (מסתכלים ביוטיוב איפה צריך ללחוץ בתפריט). כמו שאמרתי קודם הוספת שפות עברית ורוסית למקלדת הייתה קלה ללא שום פריצות (לא שפת הממשק, את זה אני תמיד משאיר אנגלית). עברית ורוסית נראות טוב גם ב SMS גם בWHATSUP. גם אנשים מקבלים הודעות תקינות ממני. סיכום: נורא עיצבן אותי שמנסים לעבוד עלי בחנות ולמכור לי עברית ב100 ₪ (נראה לי שכל החנויות מנסות לעשות את זה) כאשר זה כבר קיים במכשיר ומפחידים אותך בביטול האחריות שזה ממש לא חוקי מה שהם עושים. והקטע שהם החליפו לי את שפת הממשק לסינית זה בכלל ילדותי. לא נדבר על זה שהם לא היו צריכים להדליק מכשיר בכלל כי הדלקה ראשונה מבצעת כל מיני הגדרות ואתחולים של המכשיר עבור המשתמש. ביצעתי factory reset על מנת לוודא שהם לא התקינו לי שם משהו. מקווה מאוד שלא אצטרך לחזור אליהם עם תיקון באחריות כי אני בטוח שזה לא יעבור חלק (כי נכנסתי לבד להגדרות של המכשיר בחינם והוספתי שפה לבד).
תגובת החנות:
דניס שלום וברכה. כפי שהנך יודע, ההזמנה באתר לא נשלמת ללא שיחת טלפון מנציג מכירות, בדיוק בשביל השקיפות המלאה, ומתן מידע מלא ללקוח. חלק מהמידע החשוב שמספק נציג המכירות ללקוח, הוא שצריבת מערכת הפעלה באופן פרטי עלולה לגרום לאיבוד אחריות, במקרה וצריבת הרום גרמה לתקלה תוכנתית, מחוסר ידע או רשלנות של הלקוח. נציג המכירות נותן את המידע לכלל הלקוחות, ומכיון שהוא איננו טכנאי, אין לו מושג אם לשם הוספת עברית צריך לצרוב מערכת הפעלה מחדש, כמו ברוב המכשירים, או שזה מתבצע בעזרת אפליקציה. אף אחד לא מנסה להפחיד לקוחות, וברור שאף אחד לא מבזבז זמן מעבדה בשביל לדפוק לקוחות. אנחנו כאן בשביל לתת שירות ושקיפות מלאה לכל לקוח על פי רצונו ודרישותיו. נשמח לתת גם לך את השירות שמגיע לך, ובתקווה שלא תזדקק למימוש אחריות.
בברכה דור מובייל
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 mini i8190
שם:
גלעד
תאריך:
18/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות נמדדת ע"פ השרות שנותנת לאחר הרכישה, ואני חייב לציין כי קיבלתי שרות מעולה, יום לאחר הרכישה המכשיר התחיל לזייף, ניגשתי לחנות ובמקום התקינו את מערכת ההפעלה מחדש, לאחר 30-40 דקות יצאתי עם המכשיר כשהוא עובד כמו שצריך, כמו כן הטכנאי אמר שאם אחרי עדכוני תכנה אוטומטיים תהיה לי בעיה אוכל להגיע לחנות ויטפלו בי, ממליץ בחום!.
מוצר:
טלפון סלולרי One x
שם:
עדנה
תאריך:
17/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה פשוטה מאד. לאחר שנרשמתי באתר קיבלתי טלפון כבר למחרת. נתתי את כרטיס האשראי ותוך מספר ימים הגיע המכשיר. לאחר כמה זמן התגלתה תקלה שייתכן שמקורה היה בסוללה. פניתי לחנות ומיד שלחו לי סוללה חדשה מבלי שהייתי צריכה לשלוח את המכשיר לבדיקה שאכן התקלה בסוללה. כל התכתובת שלי איתם במייל היתה פשוטה וזכיתי למענה מהיר מאד. תודה רבה
מוצר:
טלפון סלולרי 2730
שם:
תום
תאריך:
12/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עצמה (אחרי שראיתי כאן ביקורות טובות) על מנת לבצע רכישה של שלושה מכשירים. אף אחד מהמוכרים לא ניגש או ביקש לעזור, אחד היה שקוע בהדבקת מגיני מסך ושני היה עסוק במחשב. כשביקשתי התייחסות וציינתי כי אני מעוניין ב-3 מכשירים התגובה הראשונה שקיבלתי היא ש"אין הנחות!" (וגם זה תוך אדישות מוחלטת). לשאלה מה קורה לגבי העברית במכשיר ואם אני מתקין אפליקציה (לא רום) שמסדרת אותה נעניתי כי האחריות על המכשיר בטלה לחלוטין. אחרי קצת ויכוח על הנושא נכנס כנראה "בעל הבית" והתערב בשיחה והסביר בצורה קצת יותר מדויקת על ענין האחריות, אבל הטונים והגישה בה התנהלה השיחה גרמו למיאוס ואולי אם היה מדבר כמו אדם תרבותי היתה מתבצעת בחנות רכישה אפילו עם תוספת התשלום הנדרשת לעברית במכשיר. בשורה התחתונה - לא קניתי דבר מהחנות וגם לא אשוב לשם גם אם יהיו זולים משמעותית מהמתחרים.
תגובת החנות:
צוות החנות מעניק שירות מלא לכל לקוח, פרונטלי או טלפוני, ולכך ניתן למצוא את צוות החנות עסוקים במתן שירות ללקוח קודם בתור. התגובה המיידית המבהירה את עניין המחיר ניתנת בכדי למנוע איבוד זמן ללקוחות המתכננים לרכוש במחיר נמוך מהנקוב באתר. גם זה במסגרת השירות הניתן על ידי צוות החנות. כמו כן, הבהרת עניין האחריות במקרה של שימוש לקוח בצורה לא מקצועית שגרמה לנזק תוכנתי, גם היא חלק מהשקיפות המלאה הניתנת על ידינו. אין טעם לפרט על הגישה בה התנהלה השיחה, אך ברור לכל שלכל דו שיח ישנם שני צדדים המושפעים זה מזה. בברכה דור מובייל.
מוצר:
טלפון סלולרי מיני 3
שם:
כרמלי
תאריך:
11/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעת רכישת המכשיר וגם לאחר מכן קיבלתי שירות מצוין והסברים מלאים בסבלנות רבה ובחיוך. כל הכבוד לאלי ולצוות על הטיפול המסור. אין ספק שאני ומשפחתי נרכוש שם שוב בעתיד !
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S Duos S7562
שם:
BA
תאריך:
09/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שאני קונה שלא דרך אורנג' הקניה היתה קלה המחיר היה הכי נמוך באותו יום המכשיר היתה בו תקלת חיבור לרשת של טימוביל הגעתי למעבדה בזבוטיסקי ברמת גן היחס היה מעולה מאוד הופתעתי מהסבלנות והפיתרון המהיר בטיפול בנייד ישר כוח בועז אייזנקוט
מוצר:
samsung ace samsung ace
שם:
מאיר
תאריך:
08/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
במהלך מסירת הטלפון לתיקון, כשפירטתי את מהות התקלה, קיבלתי הצעת מחיר הוגנת, נמוכה ב-30% מהצעה קודמת שהיתה לי - ובנוסף לכך הציעו לי, מיוזמתם, טלפון חילופי למשך התיקון. התיקון עצמו בוצע תוך שעות ספורות ולשביעות רצוני. עם קבלת המכשיר המתוקן קיבלתי הסבר מפורט על מהות התקלה ואיך להמנע ממנה בעתיד. לסיכום - החנות מציעה שרות מקצועי ואדיב במחירים תחרותיים, ובהחלט מומלצת.
מוצר:
טלפון סלולרי תיקון
שם:
ani
תאריך:
21/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי זול והשירות הכי טוב. החל מהמענה הטלפוני ועד לעזרה המקצועית שקיבלתי בחנות וקניית המכשיר. לסיכום חווית קנייה מושלמת. ממליץ בחום
מוצר:
טלפוןן סלולרי גלקסי 2
שם:
אהרון
תאריך:
14/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סה"כ שירות טוב מאוד. חבל שהם משתמשים בדואר במקום בחברת שליחויות - בגלל הפסח הטלפון הגיע אחרי 9 ימים. בחברה אחרת משהו אחר הגיע תוך יום באמצעות שליח.
מוצר:
טלפון חכם Galaxy S3 mini
שם:
פבל
תאריך:
04/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה נוחה דרך האינטרנט. ביצעתי הזמנה בשישי אחרי 12 דרך האינטרנט. בראשון פנה אלי נציג לקבלת שאר הפרטי חיוב. ביום רביעי אחרי יומיים של חופשת פסח המכשיר הובא הביתה ע"י השליח. סה"כ שירות היה בסדר ונציג היה אדיב.
מוצר:
טלפון סלולרי 6131
שם:
itzikg83
תאריך:
27/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי שלחתי מייל על מנת לוודא שיש את המוצר שרציתי במלאי, תיאמתי שאגיע לאסוף בחנות ולשלם במקום. נאמר לי במייל שישנו במלאי המוצר והצבע שרציתי. בערב שלחתי מייל שאגיע רק ביום שישי והם אישרו. כשהגעתי, נאלצתי להמתין 25 דקות בחנות עד שמישהו יואיל בטובו להביא את המכשיר מהמחסן. לחר 25 דקות ניתן לי מכשיר שגרסתו שונתה לתפריטים בעברית וזה לא מה שביקשתי. ביקשתי מכשיר "נקי" משינויי גרסה כפי שתיאמתי וסיכמתי טלפונית. בשלב זה אדם מאוד גס רוח טען שלא יכול להיות שדיברתי עם מישהו בחנות במייל או בטלפון. בהיותי המום שאלתי אם הוא טוען שאני משקר... והתגובה שלו הייתה מביישת גם את הבאסטיונר הגס ביותר בשוק. לא אעלה אותה על הכתב... בקיצור, מדובר באנשים גסים ולא מקצועיים. אפילו לא אכנס לשקרים ולשטויות ששמעתי שהם מספרים שם ללקוחות שלא הכי מתמצאים בעולם הטלפונים החכמים, על מנת להרוויח עוד כמה שקלים על גבם. המתנתי 25 דקות בהן נאבקתי עם עצמי כדי לא להתערב ולומר ללקוחות שעמדו שם: "היי! משקרים לכם!".
מוצר:
טלפון נייד one x
שם:
קורין
תאריך:
22/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי סמסונג גלקסי כמתנת יום הולדת לאבא שלי והגעתי לדור מובייל, שדורגה גבוה מאוד בדירוג הגולשים. דקה לאחר שנכנסתי לחנות פנה אליי נציג וטיפל בי במהירות ובמקצועיות. המחיר מעולה ולא נתקלתי בשירות כל כך מסור וקשוב כבר הרבה מאוד זמן. אני מאוד מרוצה מהחנות ומהמוצר שקניתי וכמובן שאחזור לשם שוב! תודה לכם צוות דור מובייל!