מרגע שקניתי את המוצר דרך האינטרנט ועד שקיבעלתי אותו היתי מרוצה מהשירות והדאגה שלכם . תודה,
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
שם:
Jacob
תאריך:
21/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות כדי לוודא שהמוצר במלאי . כאשר הגעתי לחנות לאחר 30 דקות התברר שהמוצר לא במלאי והמוכר ניסה למכור לי טלפון במחיר גבוהה מהמכירות בזאפ. המוכר היה לא אדיב והרים את הקול
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי s5
שם:
Ziv
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות, מיד התפנו אליי ועזרו לי. קניתי מכשיר lg g4 beat והסבירו לי מיד על המכשיר והאחריות שאני מקבל. המחיר הוא טוב (לפי זאפ). החסרון היחיד הוא שהעברת נתונים מהמכשיר הקודם עולה עוד 50 שח. חוץ מזה למגני מסך, לכיסוי ולכרטיס זיכרון המחיר טוב מאוד. השירות סבלני ויעיל ואני מרוצה מאוד.
מוצר:
טלפון סלולארי G4 Beat
שם:
Tomer
תאריך:
31/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנייה מאוד נוחה ונעימה, צוות אדיב ומקצועי והמחירים ממש נוחים. ממליץ מאוד על החנות, אני בטוח אחזור.
מוצר:
טלפון סלולרי G4
שם:
kfir
תאריך:
27/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות Lg G4 בחנות הזאת, באמת שרציתי. אבל הסאגה הייתה: 1. אין את המכשיר שיש בזאפ במלאי, יש רק את זה שיקר יותר ב 100 שח - נו, לא נורא, קורה. 2. הטלפון מגיע עם מטען לא מקורי - מטען בעל הספק נמוך ואיטי יותר מהמקורי. המוכר מודע לזה ומשקף את זה אבל - שימו לב - דורש תוספת של 70 שח לקבלת המטען המקורי! לדרישה שלי לקבל מטען מקורי עם המכשיר ללא עלות המוכר פשוט טען שבגלל שלוקחים לו את המטען המקורי במכס אני צריך לקנות אחד בנפרד. מיותר לציין שהטענה לא מקובלת בכלל. בסוף החלטתי לא לקנות שם. ראו הוזהרתם.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
shaked
תאריך:
25/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הפלאפון samsung j7 כי הוא יחסית זול וטוב ואחרי טיפה מחקר הזמנתי אותו בmobile 35 כי הם נראו לי חברה אמינה וטובה ובעלת משלוחים זולים, ואכן קיבלתי את הפלאפון יחסית מהר, אך לצערי חוויתי חווית קניה לא טובה ואני נאלץ לומר שלא הייתי קונה עוד מוצרים בחנות זו.
הסיבה לכך היא שאני מרגיש מרומה קניתי פלאפון מדגם J7 F וקיבלתי מכשיר דומה מאוד דומה J7 H , רבים לא היו שמים לב, אבל הדגם שאני קיבלתי הוא קצת פחות טוב בלי תמיכה בLTE. לאחר שהודעתי לחברה שקיבלתי את הפלאפון מדגם שלא קניתי כמובן שהם שלחו שליח שיקח אותו בחזרה, שאלתי את המוכרים בחנות במפורש אם קיים הדגם שאני הזמנתי בחנות ולא הדגם הפחות טוב והם אנו לי בפשוטות ," תיהיה רגוע הכל טוב ".
אז אני לא רגוע ולא הכל טוב כי אחרי שהפלאפון הגיע לחנות בחזרה הם מודיעים לי שאין להם בכלל את הדגם של הפלאפון שקניתי. אז תודה לכם שבזבזתם לי את הזמן ואני מפציר בלקוחות שקונים פה להסתכל טוב טוב במוצר ששולחים להם !!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 SM-J700F
שם:
Yehoda
תאריך:
17/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ שירות מעלה המצופה ממליץ לקנות בחנות זו הצוות מדהים כדאי כדאי כדאי מהיום קונה רק אצלם
מוצר:
טלפון סלולרי j7
שם:
carmit
תאריך:
16/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מהמוכר יחס אישי ושירות מכל הלב, הסביר לי בנעימות ובסבלנות, ממש חווית קנייה, מומלץ מאוד
מוצר:
טלפון סלולרי G4C
שם:
ogen88
תאריך:
15/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תמיד עם חיוך. אדיבים זמינים גם בנייד. סבלניים. זה כבר המכשיר השני שאני קונה פה ולא היה לי ספק לאן אלך. המחירים הכי זולים בארץ ותמיד מתנה פינוק. מומלץ באהבה
מוצר:
Lg G4 stylus Stylus
שם:
עזרא
תאריך:
15/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי בירור בזאת יצאתי מבסוט עם מחיר זול יותר מאילת. שירות מעולה ואדיב. מישל היה סובלנית מאוד ונתן סופר שירות.. בהחלט חנות מומלצת
מוצר:
Galaxy note 5
שם:
צדוק
תאריך:
13/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה יחס מועדף לכל לקוח המכשירים מקוריים אחריות מלאה כל הכבוד יישר כוח והלוואי וירבו כמותכם
מוצר:
טלפון סלולרי J5
שם:
Alina
תאריך:
11/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות סקפטית ויצאתי בהרגשה טובה 💗 אחלה חנות וצוות, נהניתי מהשירות. מהיחס והמקצועיות. בהחלט חווית רכישה שלא נתקלים בהם כל יום
מוצר:
סלולרי אס6
שם:
Eli
תאריך:
11/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקיבלנו בחנות היה מצויין. מחיר טוב ומשתלם. טל נתן לנו ישרות מקצועי ואדיב. מומלץ
מוצר:
קונסולת משחק 360
שם:
Yoav
תאריך:
10/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מיד התקשר להגיד שכרגע במלאי אין את הצבע שביקשתי ונתנו לי חלופות, הגיע עם שליח עד הבית.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 SM-J700F
שם:
Lior
תאריך:
09/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין ואמין יחס אישי ומקצועי בכל הנוגע לבחירה ולקניה חווית הקניה איתה נעימה ומסבירת פנים
מוצר:
נייד Lgg4
שם:
Roei
תאריך:
09/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ישר ניגשו אלי לעזרה טיפלו בי טוב וביחס אדיב ומהיר באמת חנות פצצה ממליץ בחום
מוצר:
מגן זכוכית Grip
שם:
עדי
תאריך:
08/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
פעם אבא שלי אמר לי שהוא לא מספיק עשיר כדי לקנות בזול ואני חושב שהחנות הזאת היא דוגמה קלאסית לכל מי שמחפש לקנות בזול ואחר כך אם קורה משהו אין לחנות הזו בכלל בושה להתנער לגמריי מאחריות בטענה מופרכת שהלקוח חתם על תקנון דרקוני שלכאורה פוטר אותם מכל אחריות על משלוח בדואר רשום! לפני חודש בערך הזמנתי משחק לסוני פלייסטיישן 4, לאחר שחיכיתי יותר מידי זמן פניתי לדואר ישראל לשאול איפה החבילה ואז התברר שהמשלוח אבד, כמובן שיצרתי קשר עם החנות וביקשתי שישלחו לי את המשחק שוב לאור העובדה ששילמת על מוצר שאותו לא קיבלתי וגם לא אקבל, התשובה של החנות הייתה שהם אינם אחראים על משלוחים בדואר ולמעשה מבחינתם הפרשה הסתיימה, לשמחתי אני כבר כמה שנים עובד רק באמצעות PayPal שכמובן השיבו לי את כספי וביטלו את העסקה אך ההתייחסות של החנות למקרה גרמה לי לכתוב כאן על מנת שידעו שככה לא עושים עסקים פשוט בושה וחרפה!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה למשחק באמצעות דואר ישראל, נציין כי המוצר נשלח באמצעות הדואר יום למחרת ההזמנה, עוד נציין כי בכל מקום אפשרי באתר, ובכיתוב גדול שלא ניתן לפספס אנו מציינים, כי אנחנו לא ממליצים להזמין באמצעות דואר ישראל בדיוק מהסיבות הנ"ל, ומציעים שירות שליחים עד הבית בעלות מסובסדת של 25 שקלים במקום 60 שקלים, הלקוח בחר במשלוח חינם בדואר רשום עם מספר מעקב שנמסר לו יום למחרת. לאחר זמן מה הלקוח התקשר לחנות וטען כי החבילה אבדה לדברי דואר ישראל, הוסבר ללקוח כי על פי תקנון החנות, בעת בחירת משלוח דואר רשום, החבילה באחריות דואר ישראל והלקוח בלבד ואין אנו אחראים על התנהלות הדואר בכל הקשור לעיכוב, אובדן ו/או נזק. למען הסר ספק, Paypal זיכתה את הלקוח בגלל נהלי הגנת רכישה במקרים של אובדן חבילה כך שהלקוח לא ניזוק כספית בכלל.
מוצר:
משחק סוני פלייסטיישן PS4 PS4
שם:
Shaked
תאריך:
22/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המשחק בתאריך 20/02/16, חשוב לציין שזה ביום שבת! ביום ראשון קיבלתי הודעה שהמשחק נשלח אליי, ויום שני בבוקר קיבלתי את המשחק, סה"כ יום אחד של עסקים.
הזמנתי 2 משחקים ל PS4 במחיר מעולה עם משלוח עד 7 ימי עסקים תוך מספר שעות קיבלתי הודעה שהמוצר נשלח וקיבלתי אותו למחרת היום עם שליח עד הבית חווית קניה מעולה ממליץ בחו ,
מוצר:
משחקים ל PS4 ps4
שם:
Alex
תאריך:
17/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש דרך האתר ZAP. מצאתי את החנות הזו בראש הרשימה אפשרות תשלום בpaypal. נעשתה הזמנה דרך האתר שליח עד הבית . המחשק הגיע למחורת
מוצר:
פלייסטיישן - משחקים JUST CAUSE 3
שם:
דנה
תאריך:
10/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לבן שלי משחק לסוני לקראת חופש חנוכה ובמשך יותר משבוע הילד חיכה בבית למשחק...ההזמנה הייתה דרך דואר רשום כשראיתי שהמשחק לא מגיע התקשרתי לחנות לברר מה קורה, אמרו שיבררו ויחזרו אליי כמובן שלא חזרו אחרי יומיים התקשרתי שוב ושוב הובטח לי לברר מה קורה ולחזור אליי גם הפעם אף אחד לא חזר !!! רק שהפעם מטוב ליבם הם התאמצו ושלחו לי במייל שההזמנה בוטלה עקב חוסר של המוצר בסניף !!! אחרי שבוע וחצי !!! חוצפנים !!! הרבה פעמים קניתי באינטרנט דברים אף פעם לא נתקלתי בשירות כזה גרוע...
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה ב 30/11/15 21:35 ומאז בוצעו בתאריכים 01/12/15, 03/12/15, 07/12/15 נסיונות יצירת קשר עמך עם הפרטים שמסרת בעת ההזמנה, נציג החנות התקשר על מנת לעדכן כי המוצר אינו זמין במלאי מכוון מתעכב במכס ישראל, ולצורך נסיון למצוא מוצר אחר אשר יוכלו לענות על צרכיך, כל הנסינות להשיגך כשלו. בתאריך 09/12/15 יצרת קשר עם החנות בשעות הערב ונאמר לך כי נחזור אלייך מיד לאחר שנברר את סטטוס הזמנתך. באותו היום בשעה 19:25 בוצע נסיון יצירת קשר עמך אך שוב נתקלנו במענה קולי. בהתאם למצב ראה נציג החנות את הצורך לבטל את הזמנתך ולהוציא זיכוי מלא בעבור הזמנתך.
הלקוח מתלונן על כך שלא חזרו אליו אך לא טרח לכתוב כי אינו זמין בנייד שסיפק.
כמו כן, נשלח ללקוח מייל על כך ובו צויין כי נשמח אם הוא יצור עמנו קשר על מנת למצוא פתרון הולם להזמנתו. כמובן שגם פניה זו נכשלה.
אנו עושים מאמצים רבים על מנת לתת ללקוחות שלנו את השרות הטוב ביותר.
דלתינו עדיין פתוחה בפנייך, ויותר מנשמח אם תגיע אלינו או תיצור עמנו קשר, נשמח לתקן את הרגשתך.