פניה טלפונית נענתה באדיבות וביעילות. אין חובת רישום לאתר לביצוע רכישה. המשלוח הגיע בדואר רשום מוקדם מהמובטח. חווית קניה ראוייה. מומלץ.
מוצר:
כונן חיצוני WDBACX0010BSL
שם:
ס.
תאריך:
03/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחנות מבטיחים שמוצר יגיע תוך 7 ימי עבודה. זה אכן הגיע בזמן, כאשר בפועל משלוח לקח יום, ואילו לפני זה במהלך שבוע התקשרתי 3 פעמים כדי לברר מה קורה עם הזמנה שלי ובפעם הראשונה בכלל לא טיפלו בה (אחרי 3 ימים), אמרו ששולחים מחר אחרי 4 ימים ולא שלחו ורק ביום השביעי אכן שלחו והגיע בזמן.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר וקיבל אותו בזמן כמתחייב וזאת לטענתו. אנו מתחייבים למשלוח עד 7 ימי עסקים ולא תוך יום ולכן אין סיבה לשום טענה מצד הלקוח. מה שנשאר הוא רק לחייך אז שיהיה לנו ימים מקסימים והמון אושר
מוצר:
לוח אם H61M/U3S3
שם:
אילון
תאריך:
23/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי נתב לא תקין (קורה...), שלחתי אותו בחזרה (אירחה, זמן וכסף). במקום שאנשי ג׳יטק ירימו אלי טלפון, יתנצלו ויגידו שהם שולחים לי נתב חדש, חלף לו כמעט חודש והם עדיין בברורים עם הספק! את מי זה מעניין?? קניתי.מהספק או ממכם??? תשלחו לי דבר ראשון נתב ואת העסקים שלכם תסגרו לא על חשבון השירות מולי!!! בקשה מוגזמת או אלמנטרית???
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המוצר בתאריך 20.01.12 וקיבל אותו בזמן. בחודש מרץ המוצר התקלקל וזאת לטענת הלקוח, כחודש וחצי לאחר תאריך הרכישה. הלקוח שלח אלינו את המוצר לבדיקה. המוצר נשלח ליבואן למתן אחריות והוחלף לחדש. הטענה שהלקוח קיבל מוצר לא תקין ומייד שלח בחזרה אינה נכונה, הלקוח השתמש במוצר וכעבור חודש וחצי של שימוש בו, המוצר התקלקל, ושלח אותו אלינו במסגרת האחריות. המוצר הוחלף לחדש במסגרת האחריות ונשלח ללקוח חזרה על חשבוננו, אנו מתנצלים אם היה עיכוב אשר פגע בלקוח.
מוצר:
נתב אלחוטי Tlwr841n
שם:
אסף
תאריך:
08/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, מהיר ומקצועי מחיר מעולה ביחס למוצר.
צוות החברה אדיב וקשיב לכל שאלה שהייתה. המוצר היה בדיוק כפי שתיארו לי בטלפון.
בהחלט אקנה שוב אצלם.
מומלץ ביותר.
מוצר:
מאוורר למעבד 775 IceHut 5059
שם:
ארז
תאריך:
31/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי לחנות מחשב ישן כאשר כבר לא האמנתי שאפשר לתקן אותו! ולהפתעתי גיליתי אנשים ישרים שהמליצו על החלפת כרטיס רשת בסכום זהום במקום להחליף מחשב שלא היה באחריות והיה עולה מאות שקלים. במיוחד רציתי לשבח את הטכנאי "אבישי" המיומן שאיתר את התקלה במהירות.
מוצר:
כרטיס רשת
שם:
אוהד
תאריך:
25/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני שבועיים וחצי ועדין הוא לא הגיע. היום התקשרתי לשאול מה קורה והם אמרו שלא היה להם במלאי ושהמוצר יצא אתמול בדואר ויגיע בימים הקרובים. שאלתי למה הם לא התקשרו להודיע שהמוצר לא במלאי וזה יקח שבועיים שלושה ולא הייתה תשובה. זהירות!!!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה של זיכרון נייד בדואר רשום, אנו מתחייבים ל 7 ימי עסקים להלן העתק ממעקב משלוחים - אתר דואר ישראל מעקב פריטים מידע על פריט שמספרו RR788378981IL דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 23/10/2011 באמצעות יחידת הדואר דרך השלום אשר בתל אביב-יפו. דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 30/10/2011 באמצעות יחידת הדואר המרכזית אשר בערד. שם טוב יותר טוב משמן טוב הלקוח ציין שהמוצר לעולם לא הגיע ואכן אסף את המוצר.
מוצר:
דיסק און קי
שם:
P
תאריך:
28/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לטובת אלו שלא יטרחו לקרוא את כל חוות הדעת להלן השורה התחתונה- היזהרו בטרם אתם קונים בחנות זו!!
הזמנתי כונן קשיח חיצוני ומוצר נוסף מהחנות, ולאחר כשבוע הגיעו המוצרים בדואר רשום. כיומיים לאחר שאספתי אותם מהדואר, התקשר אלי נציג החנות והודיע לי כי בטעות נשלח אלי כונן קשיח איכותייותר מזה שהזמנתי, ועלותו הינה 100 שקלים נוספים מעבר לזה שהזמנתי. תחילה, ביקש ממני הנציג כי אשלח את המוצר חזרה אל החנות, והאשים אותי כי פתחתי את המוצר. לאחר שסירבתי ואמרתי שאין בכוונתי לבזבז את זמני וכספי לתקן את הטעות שלהם, התקשר אלי מנהל החנות וניסה לתאם מולי מועד איסוף מהבית.
לאחר שתיאמנו זמן איסוף, התקשר אלי מנהל החנות מאוחר יותר באותו היום והודיע לי כי לא נוח לו להגיע לביתי באותו היום וברוב חוצפתו שאל אותי האם אני יכול לקחת את המכשיר איתי לעבודה, כדי שיהיה לו יותר נוח לאסוף אותו.
למחרת ניהלתי שיחה עם מנהל החנות, והבהרתי לו שגישתו המתמקדת בנוחיותו האישית והמתעלמת לחלוטין מהטעות שנעשתה על ידו אשר מונעת ממני להשתמש במכשיר שהזמנתי ואיני יכול לעשות בו שימוש בשל טעות שנעשתה על ידו אינה מקובלת עלי. מנהל החנות קרא לי "חצוף", האשים אותי בזה שפתחתי במכוון מוצר "שידעתי" שהוא לא המוצר שהזמנתי ואף הגדיל לעשות ואיים כי יחייב את כרטיס האשראי בו הזמנתי בהפרש בין שני המוצרים. לאחר דין ודברים הגיע למחרת עובד של החנות ואסף ממני את המכשיר.
לאור החוויה המאוד לא נעימה שחוויתי- אני קורא לכל מי שבכוונתו/ה לרכוש מחנות זו להכיר את הסיפור שלי ולקרוא חוות דעת נוספות שמצויות באתר ביחס לחנות זו מהן עולה כי דפוס התנהגות זו אינו חריג.
יזהר הקונה!
מוצר:
קונן קשיח ST310005EXD101-RK 1000GB
שם:
Ilan
תאריך:
29/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב26.4.11 הזמנתי בטלפון נתב e3000 של לינקסיס. הטלפן אמר שאין לו במלאי והוא יזמין לי ויהיה מחר. השארתי לו מספר אשראי וחיכיתי לטלפון למחרת. אחרי שהגיע שעה מאוחרת ואין כלום מהם טילפנתי והבחור ככה בלי להתנצל אמר שלא הגיע ויגיע מחר. ואכן ניחשתם נכון הגעתי למחרת לחנות ולא נתב ולא כלום. אז אני אומר לחנות הזאת,בטח אני לא הראשון שאתם מבטיחים לו משהו וזה לא קורה. אז כדאי שתשתמשו במושגים אחרים כמו אולי יגיע או אני מקווה שיגיע, ואל תבטיחו ללקוח משהו ( אולי הוא צריך דחוף כמוני ובוטח במילה שלכם?) ואז לאכזב. יש לזה תוצאות
מוצר:
Linksys e3000
שם:
עומר
תאריך:
14/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דיסק קשיח חיצוניSeagate 2TB ST320005EXD101 - הסדרה הכי פשוטה של Seagate. הדיסק עשה מלא בעיות - לא הצלחתי לגשת לקבצים שהעברתי אליו, כבה מעצמו ועושה המון רעש. אחרי כמה ימים חזרתי לחנות עם הדיסק ובלי הרבה שאלות החליפו לי אותו מייד בחדש (למרות שבינתיים כבר העפתי את הקופסא והכל). לקחתי דגם מעט מוצלח יותר שלהם (רשום למעלה) ובינתיים הוא אחלה. אהבתי מאוד את הגישה שלהם. אמרו לי "כל בעיה שיש, תבוא ונחליף". אחלה שירות.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני STAC2000200
שם:
רוני
תאריך:
27/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי זקוק בדחיפות לזכרון נייד. צלצלתי לוודא שיש במלאי כדי להגיע ולאסוף בעצמי. אישרו טלפונית שהדגם שאני מחפש.מיקרו קרוזר 16 ג'י של סאן דיסק נמצא. הגעתי לאחר שעתיים רק כדי לשמוע שאין במלאי.אבל יש דגם אחר. הטעיית צרכן רק כדי לגרום לו להגיע לחנות כדי לדחוף לו מוצר אחר היא התנהגות פסולה.
מוצר:
מיקרוקרוזר סאן דיסק 16 ג'יגה
שם:
עפר
תאריך:
11/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הכל עבד מהר תקין וללא שום תקלות: קליטת ההזמנה, אימות פרטים, ןיומיים אחרי כן - המוצר סופק אלי הביתה, וכל זה במחיר תחרותי. מצוין.
מוצר:
Netbook Eee PC 1005HA N280 NetBook
שם:
יובל
תאריך:
29/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה בחנות G TECH היא מהגרועות שעברתי בחיי אם לא הגרועה ביותר.
רכשתי מוצר שחזר שוב ושוב לחנות כאשר הצוות ( ובראשו אבירם ) הפגין חוסר מקצועיות וחוסר אכפתיות עקבית. התקלה לא אותרה אלא לאחר 8 חזרות אל החנות. אני מזהיר אתכם הצרכנים לא לקנות ולו את המוצר הזניח ביותר בחנות. שכן הטיפול במקרה וישנה תקלה הוא פשוט קטסטרופלי, מהמוכר ועד למנהל החנות. הם לעולם לא חוזרים בטלפון ללקוחות ויהי מה. ראו כל התגובות כאן באתר. שוב אני חוזר, קטסטרופה של חנות. ותרו על החוויה.
שם:
etay
תאריך:
11/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר ב15.11.09 צויין שהמוצר יגיע בדואר רשום תוך 7 ימים. לאחר 7 ימים הוא לא הגיע. טילפנתי לחנות לאחר בערך 10 ימי עסקים,השארתי פרטים ולא חזרו אלי. 20 יום לאחר הזמנת המוצר הצלחתי לתפוס את הבחור שאחראי על ההזמנות, נתתי לו מספר הזמנה ואז התשובה שלו הייתה "כן,המוצר שלך יצא מפה מחר או מחרותיים" .עניתי לו - המוצר צריך היה להגיע תוך 7 ימים,אנחנו מדברים כרגע לאחר 20 יום, ואתה אומר שהוא עוד לא יצא? מעבר לקו הייתה שתיקה. מאחר שלא קיבלתי אפילו ניסיון להסבר מדוע האיחור הרציני הזה. ביקשתי לבטל את הזמנה.נכון להיום עברו כבר מספר ימים ועדיין לא זוכיתי על המוצר...
מוצר:
כונן קשיח חיצוני WDXMS2500TE
שם:
א
תאריך:
02/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל, החנות הזאת פועלת דרך שני אתרי אינטרנט שונים (על מי מנסים פה לעבוד?). גם ספיד מחשבים וגם G-tech ולכן אני כותב את חוות הדעת הזאת בשתי החנויות. רציתי לקנות מתאם bluetooth. הגעתי לחנות וכמובן אין להם את המתאם שמוצג באתרים שלהם ומה שיש להם שם לדבריהם "אפילו יותר טוב" (אלא מה). שאלתי מתי יגיע המוצר שבאתר. אמר שלא יגיע. אמרתי שלפחות יורידו את זה מהאתר. כמובן שלא הורידו עד עכשיו. הם הרי בונים על עוד פראיירים שבלית ברירה יעדיפו לקבל מוצר אחר במקום להסתובב בין חנויות.
התקנתי את התוכנה שבדיסק והפעלתי את המתאם. זה עבד שתי דקות ואז התוכנה נתקעה ולא התאוששה. סגירה ופתיחה לא עזרו ולא יכלתי לחדש קשר עם הטלפון הנייד. התקשרתי לחנות. אמרו שעדיף לבטל את ההתקנה, לאתחל את המחשב ולהשתמש במתאם באופן ישיר. עשיתי את זה אבל המחשב לא זיהה את המתאם. זה אומר שאולי התוכנה גם דפקה את הדרייברים של חלונות XP שלי. החזרתי להם את המתאם. נתקעתי עם זיכוי ובלי מתאם, זמן אבוד וכנראה גם פגיעה בדרייברים של מערכת ההפעלה.
מוצר:
מתאם bluetooth
שם:
אסף
תאריך:
24/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה, שרות לקחות טוב. מחיר טוב
מה עוד אפשר לבקש?
אין ספק שהייתי חוזר לשם שוב
שירבו בחנוית כאלה
מוצר:
דיסק און 4 גיגה סאן דיסק U3 4GB
שם:
זוהר
תאריך:
15/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה ב G-TECH לא היתה בעבורי נעימה במיוחד. המוצר שקיבלתי הגיע אומנם בזמן המובטח אך במקום לקבל דיסק קשיח עם חיבור SATA קיבלתי דיסק קשיח עם חיבור IDE. התקשרתי לחנות וביקשתי שיביאו לי למחרת שליח על חשבונם בכדי שיקח מימני את המוצר ושיחליף לי במוצר אותו הזמנתי דרכם, וזאת כי אני עובד כרדע עם דיסק תקול ואינני מוכן להמתין עד שהם יקבלו מימני בחזרה את הדיסק בדואר וישלחו לי בחזרה. ובטח שאני לא צריך להסחב באוטובוס עד לחנות. הבחור שאיתו דיברתי אמר לי שהם לא עושים משלוח, אך כשאמרתי לו שהם עשו טעות ואני לא צריך לסבול בגלל זה הוא אמר שהוא יברר את נושא המשלוח ויחזור אלי בעוד מספר שעות. כמובן שהוא לא חזר אלי. התקשרתי שוב, ושוב פעם אנא לי אותו בחור, וכששאלתי אותו למה הוא לא חזר? הוא ענה לי שאמרתי לך שאנחנו לא עושים משלוח. ביקשתי לדבר עם המנהל, הוא אמר לי שהמנהל בשיחה כרגע. ביקשתי שהמנהל יחזור אלי אחרי שיתפנה, נהנתי בחיוב. המנהל לא יצר איתי קשר. התקשרתי שוב והפעם הבחור העביר אותי לשיחה עם המנהל. בפשרה שהוסכם עם מנהל החנות הייתי צריך לשלוח לו את המוצר בדואר רשום, למסור לו את המספר הסידורי של המשלוח, והוא במקביל ישלח לי את המוצר שזמנתי עם דמי המשלוח בפנים. דמי המשלוח לפי דיברי המנהל צריך להיות כ 10 שקלים. כאשר לי זה עלה 17.8. גם פה היה לי ויכוח עם המנהל על הסכום הגבוה לטענתו. בסופו של דבר קיבלתי את המוצר שזמנתי עם דמי המשלוח ששילמתי. דרך אגב אני בחרתי לקנות בחנות זאת גם בגלל שהם היו בין הזולים, וגם בגלל שהם קיבלו מזאפ דרוג של קנייה חכמה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר דיסק 320SATA וקיבל בטעות דיסק 320IDE הלקוח יצר קשר עם החנות, התנצלנו בפניו על הטעות וביקשנו מימנו לשלוח את המוצר בדואר רשום כפי שקיבל אותו,ונשלח לו את המוצר הנכון. כמו כן נשלם לו את עלות המשלוח במלואה וכך היה. כל הסיפורים מסביב אינם נכונים. הלקוח התקשר ודיבר עם בעל החנות (אנוכי) ישירות. הלקוח התעקש שנשלח לו את המוצר עם שליח. נאמר ללקוח שמאחר ולא הזמין את המוצר עם שליח מההתחלה, המשלוח בוצע באמצעות דואר רשום בחינם, כך גם ההחזרה של המוצר תבוצע. הלקוח קיבל את העלות המלאה של המשלוח אלינו למרות שמשלוח בדואר רשום עולו חצי ממה ששילם. לצערי טעויות אנוש יכולות לקרות, הטיפול בטעות היה מהיר, לא חיכינו עד שהמוצר יחזור אלינו מהלקוח אלא הסתפקנו במספר דואר רשום וכבר שלחנו מוצר שני אליו. הדבר מראה על אמינות החנות ושירות טוב.
מוצר:
דיסק קשיח wd3200aaks
שם:
ארנסט
תאריך:
06/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ להזהר מהחברה האלה. הזמנתי דגם ספציפי של מסך וקיבלתי דגם אחר כאשר התקשרתי הודיעו לי שהדגם שלי אזל מהמלאי אך מה שקבלתי תחתיו טוב יותר. יש על כך חילוקי דעות לאור העובדה שהדגם שאני ביקשתי בעל רזולוציה גבוה יותר המתאימה לשידורי HD הציעו להמתיןמספר שבועות עד אשר יגיע הדגם שאני ביקשתי. בנוסף, נתנו לי מסך באריזה לא מקורית והיו על המסך כתמים. זה לא היה לי עקרוני - ניגבתי וסה"כ אני משתמש בו ואני מרוצה להוציא את התרגיל של "האזל מהמלאי" שלצערי יש די הרבה חברות מקוונות שמשתמשים בו - אך לעתים רוקות זה קורה (כפי שקרה הפעם) שאינם מרימים טלפון על כך לפני המשלוח אלא מעמידים בפני עובדה. הם יודעים שיש סיכוי סביר שהלקו ישאר עם הדגם החלופי עקב חוסר זמן או חוסר רצון להתמודד עם כאב הראש של ההחלפה
מוצר:
מסך מחשב T220P
שם:
Itai
תאריך:
12/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך אתר זאפ. המוצר לא הגיע ולאחר מספר ימים יצרתי קשר עם החנות. מסתבר שהמוצר אינו נמצא במלאי וכנראה גם לא יהיה. אך משום מה, זה לא הפריע להם לגבות ממני את כספי (מעל אלף שקלים). עשרים ימים אחרי ונשארתי בלי מוצר ובלי כסף. אני אמשיך להיאבק על כספי, אבל תהיו אתם חכמים יותר, ואל תחזרו על הטעות שלי.
מוצר:
כונן קשיח חיצוני TB WDG2NC10000E
שם:
Adam
תאריך:
18/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצרים לא הגיעו, ולאחר 10 ימים יצרתי קשר פעם נוספת עם החנות, שם נאמר לי שזה "בטיפול". כששאלתי למה הכוונה נאמר לי שהמוצרים עדיין לא הגיעו. כשאמרתי שזה היה אמור להגיע תוך 7 ימים, אז המוכר (הלא) האדיב ענה לי שזה "בכפוף למלאי". ביטלתי את ההזמנה באותו הרגע ולא אקנה שם שוב לעולם.
מוצר:
רמקולים למחשב 5.1 x-540
שם:
אבישי
תאריך:
04/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור בכמה חניות, והשוואת מחירים אינטסבית. ועצם היותי תימני לא קטן, בחרתי לבצע את רכשתי בחנות זו שוב. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה שם דברים. קניתי שם בעבר ואין ספק שאחזור שוב.
הפעם הם ממש היו מצוינים, ובמיוחד השרות לקוחות שלהם. לאחר בירור נאמר לי שאין את המוצר במלאי אבל אם אני מעוניין הוא יזומן עבורי מהיבואן. לא עבר יום ונאמר לי שהמוצר ממתין לי בחנות. אין לי מושג איך הם ביצעו זאת, אבל שוב אין ספק שאני חוזר לקנות שם שוב.
מוצר:
מדפסת F2280
שם:
ido
תאריך:
26/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הכרטיס ביום שני והוא הגיע לאחר שבוע (לפי ההבטחה של 7 ימי עסקים) שאלתי אותם שאלה במייל והם ענו לי אחרי כמה שעות. קניתי כבר בחנות הזאת פעם ואמשיך לקנות בה.
מוצר:
כרטיס רשת אלחוטי EW7318USG
שם:
עופר
תאריך:
06/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי המון מוצרים בחנות כולל מחשבים לעסק, ודווקא עכשיו כשרכשתי את המקלדת הרגשתי צורך לשבח מאד את החנות. פשוט תענוג. הלוואי וכולם היו נוהגים כמוהם (אדיבות, מקצוענות והכי חשוב יושר והגינות).
מוצר:
מקלדת אלחוטית Logitech s510
שם:
אריק
תאריך:
01/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר מוצרים בחנות ברצוני לציין את העובדה שזכיתי לקבל שרות אדיב מקצועי וחם מעובדי החנות אחזור בטוח לרכוש שם בעתיד
מוצר:
מצלמת אינטרנט xxx
שם:
Pavel
תאריך:
10/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר בחנות השרות היה מצוין ועזרו לי בכול השאלות.אין ספק שאחזור לחנות שוב.עובדים חברים טובים.מתפקדים מהר וטוב
מוצר:
sandisk cruzer 4 gb
שם:
אבי
תאריך:
07/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום ראשון, וביום חמישי הוא כבר חיכה לי בדואר. אציין בנוסף שהמוצר הגיע ארוז בצורה שתשמור עליו בעת המשלוח(אני רושם את זה בגלל שחנויות אחרות שלחו לי מוצרים והם הגיעו אליי הרוסים).
הזמתי מהאתר וביקשתי שיקחו את הפרטים בטלפון, חזרו אליי דיי מהר.