חוויה רעה. התחיל בזה שהחבילה אבדה בדואר (קורה, לא כעסתי). כיוון שלא היו לו הצבעים שקניתי ביקשתי החזר. עבר כמעט חודש וחצי של התכתבויות והתבחבשות ועדיין לא קיבלתי החזר. המזל שלי שביטלתי דרך ישראכארט אבל תשלום אחד כבר ירד ואני לא מצליח לקבל החזר. במקרים אחרים שזה קורה תוך יומיים כבר יש החזר. אני כנראה אאלץ לתבוע אותו כי אין דרך אחרת. תעשו את השיקול שלכם.
תגובת החנות:
מקרה קיצון, נתחיל בכך שעופר קיבל טיפול אישי מבעל החנות ואף נתן לו את מספר הטלפון האישי בכדי שיוכלו להיות בקשר שוטף ולטפל בבעיה שקרתה. החבילה לא הלכה לאיבוד בדואר, היא נגנבה (!) מרכב חברת המשלוחים. יש לציין שמאז אותו מקרה , הפסקנו לעבוד עם החברה הנ"ל וכיום עובדים עם חברת משלוחים אחרת. לגבי הזיכוי- הלקוח ביצע הכחשת עסקה(!) וקיבל את הכסף חזרה... יש כמובן תיעוד להכל. מצטערים שהלקוח בחר בדרך זו.
מוצר:
Xiomi Redmi Note 10 Pro
שם:
גלעד
תאריך:
15/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים, מקצועי, איכותי ומםנק!!!! לורן המהממת, רק בת 18, אבל עם ניסיון של 7 שנים!! קיבלה אותי כיד המלך, הסבירה לי באדיבות ובסבלנות מה כדאי, כמה ולמה. ששון הטכנאי פינק אותי בריבר, נתן הנחות והיה אחלה בן אדם. ממליץ בחום..
מוצר:
אוזניות
שם:
Orit
תאריך:
22/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין , תמיד בחיוך וסבלנות, אמינות , מחירים מצויינים. כבר 8 שנים לא מחליפה את אור מובייל
מוצר:
תיקון נייד והדבקת מגנים
שם:
Talma
תאריך:
20/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות ״אור מובייל״ רמת גן היא חנות ותיקה שאני קונה בה בפעם השלישית . כל פעם שבאתי לקנות הצוות היה סופר אדיב ומנומס וסבלני ואני מודה להם מאוד . קניתי כיסוי והבחורה שם עזרה לי מאוד עד שמצאתי את מה שאהבתי . תודה!
מוצר:
כיסוי
שם:
niki.be777
תאריך:
19/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצוינת אני קונה בה כבר שנים . חייב להמליץ על המחירים הטובים , השירות המצוין . לורן המוכרת עןזרת לי להעביר את כל הנתונים כבר בפעם השנייה ללא עלות . לגמרי אחזור בעתיד . תודה על חווית קניה מושלמת♡
מוצר:
תיקון מעבדה העברת נתונים
שם:
Beni Malik-
תאריך:
19/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לורן וששון עובדים מצוינים האווירה בחנות מעולה מחירים טובים שירות מצוין היית חוזר לפה שוב ושוב קניתי כיסוי ונתנו לי את השירות הכי טוב בעולם ממליץ בחום!
מוצר:
כיסוי
שם:
עובדיה
תאריך:
19/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה נהדרת באור מובייל רמת גן. הצוות נהדר , בעיקר הבחורה הנחמדה שממש עזרה לי לשלוח אימייל ללא עלות . תודה על הכל . ממליץ ממש
מוצר:
כיסוי
שם:
שאול
תאריך:
18/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לתקן מסך לטלפון שלי שנסדק. הכל בטלפון עבד עד להגעה לחנות אפילו המגע במסך והתצוגה שלו וכל מה שרציתי זה להחליף את המסך כי הוא סדוק. מסרתי את הטלפון לתיקון ואמרו לי לחזור אחרי שעה חזרתי אחרי שעה ורבע ואמרו לי לחזור עוד 10 דקות. חזרתי אחרי מעל ל-10 דקות והבחורה בדלפק אפילו לא נתנה לי תשומת לב עד שאחרי שתי דקות הבנתי שהיא לא עסוקה בשום דבר חשוב וסתם מתעסקת בטלפון שלה. שאלתי אותה לגורלו של המכשיר שלי והיא אמרה ש"כנראה" בדרך חזרה מתיקון. למעשה אחרי 10 דקות נוספות אני שמתי לב שהטלפון נמצא לה ממש מול האף (אני שמתי לב לא היא, היא עדיין הייתה בטלפון שלה מנותקת מהמציאות). אמרתי שאני רואה את הטלפון שהיא אפילו לא ידעה אם הוא באמת תקין ושאלה אותי אם הוא תקין (כאילו שזה לא התפקיד שלה לדעת). חזרתי הביתה ומתברר שהטלפון בכלל לא נטען (הטלפון אפילו לא נתן חיווי של חיבור). אני חוזר חזרה ואחרי עוד כמה דקות אור חוזר ואומר שהטכנאי אמר לו שכביכול הנזק הזה היה יכול להיגרם ממכה. כאן חשוב לציין שהטלפון שלי בכלל לא קיבל מכה אלה שהמסך נסדק בעקבות לחץ מחפץ משונן עליו בחלק העליון של שלו הרחק ממקום החיבור. כך שהנזק הזה נגרם אך ורק על ידם.
מוצר:
החלפת מסך
שם:
Yosef
תאריך:
13/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אור בחור מקסים ומאוד נחמד, אך יצאתי מאוד מאוכזב ומרומה, החליפו לי מסך (למסך מקורי לדבריהם) שנשבר אחרי 3 שבועות ב800₪ ובאתי להחליף שוב מסך (הפעם לדגם פשוט יותר - לא מקורי) ושילמתי 450₪, המסך לא תקין ואור מתעלם. יצרה מכך? הם לא החזירו לי את המסך שלי למרות שאני יכול להזדכות עליו בסך 200₪. (בטענה שהם פשוט זרקו אותו לפח. מאוד מעליב שכך מתייחסים ללקוח. - העברתי פניה לרשות להגנת הצרכן.
מוצר:
החלפת מסך אייפון 10
שם:
דודו
תאריך:
16/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חבל על הזמן באמת. שירות מכל הלב , כיף להגיע הרגשה של אדם שאפשר לסמוך עליו, לא סתם המליצו לי להגיע העבירו לי טלפונים ותמונות בחינם פינקו אותי באספרסו והיו נחמדים מאוד
מוצר:
אייפון 8 פלוס
שם:
Yakov
תאריך:
13/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין דברים כמו החברים פה בחנות אני נמצא פה בשביל כל דבר מכשירים ותיקונים . עכשיו קניתי סמסונג a12 אני חייב להמליץ על ששון הטכנאי , בחור חבל על הזמן שיהיה להם. בהצלחה
מוצר:
סמסונג a12
שם:
ליאון
תאריך:
13/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר של סמסונג , ביקשתי מהם לעזור לי בהעברת הנתונים, לא רק שעזרו עשו את זה ללא עלות בחיוך חבר'ה אמינים ומקצועיים אני ממליץ לכל אחד ואחת להגיע
מוצר:
סמסונג a02
שם:
actung24
תאריך:
18/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאור מובייל מכשיר סלולרי במשלוח מהיר (3-5 ימי עסקים) לאחר טלפונים חוזרים ונשנים קיבלתי את הטלפון אחרי שבועיים וחצי ללא מגן למכשיר. גם אחרי מספר רב של שיחות והבטחות מצד החנות עדיין אחרי כשלושה וחצי שבועות עדיין לא התקבל המגן ולא קיבלתי זיכוי על המשלוח.
מוצר:
סמארטפון xiaomi poco x3
שם:
כלום
תאריך:
24/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות סמסונג מתאריך 04/02/2021 בכדי להביא אותם כמתנת יומלדת המשלוח לא הגיע עדיין (24/03/2021) ,השירות לקוחות עונים ובתחילת השיחה משאירים אותך להמתין עד שיתפנו ויתמקדו איתך וכל פעם נותנים לי אותה תשובה נבדוק עם האחראי על המשלוחים ונחזור אליך , בפעם האחרונה כשהתקשרתי אמרו לי שהם לא יודעים איפה המשלוח והם שולחים לי עוד משלוח וכבר עברו שבועיים וגם המשלוח השני עדיין לא הגיע !!!!
מוצר:
אוזניות samsung galaxy buds pro SM-R190
שם:
Avi
תאריך:
23/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר למבוגרים עבור אמא שלי המוכר בחנות היה ממש נחמד ועזר לנו להעביר את הזכרונות שלה ממכשיר למכשיר ולא גבה על כך כסף. אמין, נחמד ומקצועי
מוצר:
smartflip
שם:
the
תאריך:
02/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אורי לב (שוטר) בחנות יש מבחר ענק של אביזרים שירות הכי טוב שנתקלתי (אני מחליף אחת לשנה מכשיר) מחירים הכי זולי בשוק והכי חשוב אמינות ושרות מעבדה אמין מהיר וישר כמו סרגל תמיד חיוך ע"י בעל החנות אור.ממליץ בחום
מוצר:
סמסונג גלקסי s21
שם:
אבי
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר טלפון (אייפון XS MAX) מהחנות. כשהגעתי לביתי נוכחתי לגלות כי המכשיר משומש. במקום לקבל טלפון חדש, מכרו לי טלפון משומש במחיר של חדש. המסך לא עבד וקיבולת הסוללה הייתה נמוכה. נאלצתי לחזור לחנות, אור טען שאני הרסתי את המכשיר (שהיה אצלי רק יומיים) לאחר ויכוחים הסכים "לשלוח" אותו ליבואן. לאחר שבוע הוא התקשר אליי וטען כי אני החלפתי לו מסך ואני החלפתי סוללה. חזרתי לחנות, דיברתי עם אור. איך ייתכן שבתוך יומיים החלפתי למכשיר "חדש" לגמרי מסך וסוללה? לבסוף הוחלט להביא לי טלפון "חדש". גם הוא היה משומש. באותו יום החלפתי קרוב לארבעה מכשירים. לבסוף, המכשיר האחרון שקיבלתי חשבתי שהוא טוב, כשהגעתי לביתי נוכחתי שטעיתי. יש לו בעיה במסך. ניסיתי להפעיל את האחריות שאור היה אמור לסדר לי (אחריות לשנה) שמן הסתם לא הייתה קיימת. מספר אחת בהתחמקויות, במילים "יפות" וגנבה לאור היום. לא ממליץ בכלל!
תגובת החנות:
לא ייאמן. לא ייאמן שאחרי כל מה שעשינו בשביל אבי וביתו ריקה אנחנו מקבלים ביקורת כזו. לכתוב שאנחנו מתחמקים אחרי שהקדשנו יום שלם לטיפול בבעיה של הלקוח זה פשוט לשקר.
מעולם לא נמכר בחנות אף טלפון משומש בתור חדש- שקר נוסף. ולמה? נסביר: כשקונים אייפון תמיד אנו בודקים מול הלקוח באתר של APPLE כי המכשיר חדש ולא עבר אקטיבציה. כך קרה גם במקרה עם אבי ובתו.
פשוט חבל שכל לקוח שלא מרוצה מהמכשיר יכול פשוט לכתוב שקרים על החנות.
מוצר:
iphone XS MAX
שם:
Amos
תאריך:
19/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מחפש צדיקים ומצאתי את אור. אני שובר מסך כל חודשיים ובא רק לאור מובייל תמיד עוזרים, תמיד בחיוך . מחירים טובים ואמינות נטו
מוצר:
תיקון a70
שם:
ניצן
תאריך:
01/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סלולרי Galaxy S10e דרך האתר. המשלוח הגיע אחרי יומיים, אך להפתעתי הרבה קיבלתי טלפון משומש, עם הרבה שריטות וסימני שימוש. מיד התקשרתי לאור, והוא אמר ש"לא יכול להיות" והוא יטפל בזה למחרת מול היבואן. במהלך הערב, החלטתי שאני לא מעוניין "לתקן" מצב בו קיבלתי מכשיר משומש במקום חדש, ושאחזיר את המכשיר ואקבל את הכסף בחזרה. זה הוסכם עם אור, וכדי לא לעכב שום דבר, נסעתי בעצמי אל החנות כדי להחזיר את המכשיר. במשך כשבוע וחצי, לא נראה שום זיכוי באשראי, למרות שדברים כאלה אמורים להופיע תוך 2 ימי עסקים לפי חברת האשראי. במהלך כל הדרך, אין סוף שיחות לאור, הבטחות של "אני אחזור אליך" ולא חוזר, "מטפל בזה" אבל שום דבר לא מתקדם. לאחר מספיק שיחות אור הפסיק לענות לי. בדקתי אם הוא "מסנן" אותי - התקשרתי 3 פעמים בתוך חצי שעה מהמספר שלי, ללא מענה, ואז התקשרתי ממספר אחר והוא ענה מיד. באותה השיחה באופן טבעי הטונים קצת עלו (2000 שקל שלא חוזרים אלי, והוא גם מסנן אותי), בסוף השיחה אור אמר שהוא "מפסיק לטפל בפנייה שלי" וניתק לי בפנים. איפה נראה דבר כזה? הכסף שלי מוחזק אצלו כבן ערובה (גם לפי חברת האשראי - שכן הם לא ראו שום החזר כספי ואמרו שאם התבצע, הם היו רואים אחרי מקסימום יומיים), והוא עוד מנתק לי בפנים כשאני מנסה לסדר את כל הבלאגן הזה (ניסיתי להביא מספרי אישור אל חברת האשראי שיבדקו עוד). לאחר עוד מספר ימים בהם שום דבר לא זז, פתחתי פניה למועצה לצרכנות, ועוד באותו הערב ראיתי שבוצע החזר לכרטיס האשראי שלי.
אור טען שלא סינן (ברור..), אמר שהוא נתן זיכוי ביום הראשון ושאלו בעיות של חברת האשראי (אבל מעולם לא לקח לזיכוי שעשו לי יותר מיום כדי שאראה שהתקבל, מה גם שלאחר שבוע וחצי חברת האשראי עדיין לא ראתה כלום, וטענה שאם התבצע זיכוי כלשהו הם היו רואים אחרי מקסימום 2 ימי עסקים) ונתן עוד אי אלו תירוצים.
סה"כ ההתנהלות בריונית ואנטי שירותית, הרגשה של שוק, אין עם מי לדבר, אפס אמינות. אני לא ממליץ לאף אחד להתקרב לחנות הזאת, ראו הוזהרתם!
תגובת החנות:
המקרה הנ"ל קרה במהלך חודש יולי- לפני כחצי שנה! בעיצומו של הסגר השני-בו החנות עבדה במתכונת סופר מצומצמת
מוזר שניצן החליט לפרסם ביקורת זו היום לאחר כל כך הרבה זמן ולא לדייק בפרטים. לא התקבלה לחנותנו מעולם (!) פנייה מהמועצה לצרכנות בגין המקרה הנ"ל כך שטענת ניצן שבוצע זיכוי רק לאחר פנייתו למועצה היא שקר וכזב.
בכל אופן- הלקוח זוכה במלואו.
מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy S10e
שם:
hilaatias19
תאריך:
14/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באור מובייל קיבלתי את השירות הכי טוב ולבבי שיש,אור אדם ישר וטוב שפשוט הופך בחינניות את חווית הקניה למעולה ממליצה בחום ובאהבה גדולה להגיע לחנות של אור ולהתחדש במכשיר באיכות גבוהה ובשירות עוד יותר(;
מוצר:
סמסונג גלקסי
שם:
נדב
תאריך:
22/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מספר אחת! עובדים חייכנים ואדיבים, מוצרים משלימים, שירות מקצועי עם מחירים מעולים! חובה להיכנס לסניף
מוצר:
סלולרי מי 10
שם:
tal.kol1
תאריך:
19/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תותחי על. מכיר את אור וקובי כבר שנים... אף פעם לא התאכזבתי מהשירות או מהמוצרים, ממליץ מאוד להתייעץ איתם לפני שקונים הם יתאימו לכם מה שצריך ויחסכו לכם הרבה כסף!!
מוצר:
אייפון 11 פרו
שם:
Nir
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אור מובייל. צוות מעולה, מקצועי, ואדיב. שרות והקשבה לכל שאלה. אור, קובי והבנות, תודה רבה. ניר
מוצר:
אייפון 8
שם:
נתנאל
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה של חנות. אור נתן לי שירות מעולה. החל מהמלצה על מכשיר ועד קבלת המכשיר והעברת כל הנתונים. תודה רבה על שירות נפלא ומחירים טובים מומלץ בחום
מוצר:
iPhone 11 Pro 256 GB
שם:
Yogev
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, שירות טלפוני חמקני ומזלזל. קניתי אוזניות Galaxy Buds דרך האתר (שבו לא רק שכתוב שרכישה מותנית באימות טלפוני- אלא גם כתוב שלאחר שהעסקה אושרה יתקבל אישור שהחבילה יצאה למשלוח). לא קיבלתי שום אישור שהחבילה יצאה, גם שבוע לאחר ההזמנה(!!!). כשהתקשרתי לברר האם היא באמת יצאה, הוצע לי להוסיף כסף בעבור משלוח עד הבית, כי מסתבר שהחבילה לא יצאה בכלל. ביצעתי מספר טלפונים נוספים, בהם הייתי מקבל רק חצאי תשובות, תשובות לא במקום, תשובות לא מקצועיות ובעיקר נפנופים של "נחזור אליך מאוחר יותר". בסופו של דבר נאמר לי שהחבילה אכן יצאה למשלוח ותגיע אליי "בימים הקרובים". שבועיים לאחר ההזמנה התקשרתי עם כוונה לבטל את ההזמנה במידה ולא תינתן לי תשובה ברורה. אור (בעל המקום) ביקש שלא לבטל את ההזמנה, ואמר לי "ללכת לבדוק בדואר" אם החבילה הגיעה, מאחר ולא קיבלתי הודעה מהדואר. לא הרבה זמן לאחר מכן הגיע המוצר- אך לא עובד כלל!! בשיחה למקום נאמר לי "זה לא אחריות שלנו אלא של היבואן הרשמי. דבר איתם".
חוצפה, חוסר מקצועיות, שירות מזעזע, ואפילו לא לוקחים אחריות על מוצר פגום שהלקוח קיבל. להתרחק.
תגובת החנות:
1. הלקוח יוגב רכש מאתנו אוזניות שמספר ימים לאחר ההזמנה חיכו לו בסניף הדואר. יוגב לא טרח לבדוק בסניף הדואר למרות שהמוצר חיכה לו שם והוא נאסף על ידו רק לאחר עשרות שיחות סרק לחנות- אחרי שהצענו לו לבדוק בדואר, חזר אלינו ואמר כי המוצר באמת חיכה לו שם.
2. המוצר שנמכר הוא באחריות הרשמית של סמסונג "סאני" כל בעיה או תקלה צריכה להיות מטופלת על ידיהם
3. הוצע ליוגב לשלוח את האוזניות ונחליף לו אותן או שנזכה אותו.
במקום זה , יוגב החליט לבקר אותנו בצורה קשה ומרושעת.