דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מתנות מקוריות וגאדג'טים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גאדג'ט ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגאדגט ליין ?
2.33
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
137
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
1
שנה אחרונה
1
0
2
כל הזמן
63
3
71
נמצאו 137 חוות דעת גולשים על גאדגט ליין
תמונת משתמש
שם:
לבנה ונתנאל
תאריך:
11/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות על הפנים. לא ממליצה לאף אחד לקנות שם. פשוט איןשום מענה לאחר שהכל שולם עדין לא הגיע לסניף.
תגובת החנות:
לקוחה שילמה על איסוף עצמי מהחנות , נאמר ללקוחה מראש שהמוצר יגיע לחנות תוך 1-2 ימי עסקים , היום היום השני והמוצר יהיה בחנות בהמשך היום. אנחנו כל הזמן זמינים בטלפון וחוזרים ללקוחות , החנות פתוחה 11.5 שעות ביום, שירות הלקוחות שלנו ברמה גבוהה
מוצר:
כדורסל לילדים
תמונת משתמש
שם:
ron315
תאריך:
07/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסוי לאופניים וזוג פנסי לד (שכוללים סוללות), עם שליח כדי לקבל מהר ( 25 שקלים).

אחרי שבוע התקשרתי לשאול מה קורה, סיפרו לי שלא מצאו את הפנסים (שעדיין מופיעים באתר שלהם),
הציעו פנס חילופי "איכותי".

כיסוי האופניים נקרע מייד בשלושה מקומות שונים, הפנס החילופי עשוי פלסטיק זול שלא מתאים לתושבת איתה הוא הגיע,
וכמובן ללא סוללות (זקוק לשלוש סוללות אצבע).

ממליץ בחום להתרחק מ"חנות" זו.
מוצר:
כיסוי לאופניים, זוג פנסים לאופניים הכוללים תופסן
תמונת משתמש
שם:
talkcar
תאריך:
06/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר התקלקל לאחר יומיים. החנות לא חזרה אלי כדי לטפל בנושא למרות פנייתי בטלפון ובמייל
תגובת החנות:
שירות לקוחות אצלנו הינו ברמת גבוהה , אנחנו חוזרים לכל הלקוחות
מוצר:
מנורת אורות לדים מסתובבת
תמונת משתמש
שם:
שמוליק
תאריך:
26/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו רוב אתרי הקניות הישראלים, מבצעים קניה, משלמים ואז הם מתקשרים ואומרים שאין במלאי.
הפעם המנהל ענה לשיחה והבטיח שיבדוק ויתקשר למחרת לעדכן וכמובן שלא חזר, מאוד מאכזב.
את הכסף לקחו, את המוצר כרגע לא מספקים, אני מבטל את ההזמנה
מוצר:
מיקרופון אלחוטי קריוקי עם רמקול P0037P
תמונת משתמש
שם:
Ruslan
תאריך:
17/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השבוע בצעתי רכישת מוצר ב-Gadget Line.
בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב תגובות, אבל הפעם אני פשוט חייב לשבח את השירות הנהדר והמדוייק!
תענוג אמיתי לקבל יחס מכבד, מהיר ומקצועי - דבר שנדיר למצוא בארצינו (!!!)… שאפו!
המשלוח הגיע תוך 24 שעות ישירות אליי הביתה וקיבלתי תמיכה טכנית מיידית בשעות לא שגרתיות. ועל כך - תודה! מומלץ בחום!
ישראל
מוצר:
רחפן BUGS2c סוללה נוספת
תמונת משתמש
שם:
זיו
תאריך:
12/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר מהחנות (מנורת שולחן מתקפלת עם לדים) ב-27 לפברואר. לאחר תלונה באינטרנט ושיחת טלפון נוספת (אתמול) קיבלתי אותה היום (12 לאפריל)! סך הכל אני מרוצה מהמוצר והוא ממלא את ציפיותי במלואן.
חבל שעקב טעויות בחנות, התהליך נמשך יותר מדי זמן, אך סוף טוב - הכל טוב.
מוצר:
מנורת שולחן מתקפלת עם לדים
תמונת משתמש
שם:
Asaf
תאריך:
19/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלילה ותהליך מעולה מבחר רחב , משלוח תוך יומיים!
חצובה הגיעה , איכות מוצר נמוכה ומתאם הגיע שבור
לאחר התקשרות לחנות בטלפון בבוקר עד הצהרים לא היה מענה , לאחר התקשרות חוזרת בערב , בעל החנות היה עסוק מאוד, אמר שיתפנה ויחזור אלי אך לא חזר ואין מענה חוזר בחנות כבר בלילה
חוויה טובה שהפכה לקניה מרירה
אדע להמנע בפעם הבאה
מוצר:
חצןבה TF-3110
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
13/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לוח שחמט דרך האינטרנט ביום שישי, כשהתקשרתי לשאול מתי המוצר יגיע אלי אמרו לי שרק ביום ראשון, מאד התאכזבתי ובקשתי שינסו לטפל במשלוח עוד באותו היום כי זה מאד חשוב לי וכך היה. לפנים משורת הדין מייק סידר לי משלוח למרות שבימי שישי אין כרגע משלוחים.
מוצר:
שחמט קרב ווטרלו
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
17/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה עם סחורה טובה מאוד ושירות נהדר
אני כבר בדרך לחנות ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט והבחורה שהייתה בחנות הייתה ממש חמודה ושירותית.
מוצר:
טנק נוסע על קירות
תמונת משתמש
שם:
Gadi
תאריך:
18/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם אוזניות אלחוטיות, האספקה הייתה בזמן וזה הנקודה היחידה לזכותם. המוצר עצמו על הפנים ואין אמת בפרסום. מדובר במוצר שהיה רלוונטי אולי בסוף שנות התשעים ושווה להערכתי 50 ש"ח במקרה הטוב. הוא לא מזהה את היציאות של הטלוויזיות הקיימות היום. חיברתי לטלוויזיה הישנה שלי וגם אז לאחר כיוון מאומץ אינטנסיבי (שכלל שיפצור של האנטנה לקיר עם איזולירבנד) ישנם רעשי רקע. כמו כן אם לא רוצים רעשי רקע מוגזמים יש להפעיל על סוללות בלבד. אגב, את כבל החשמל שיכול להפעיל את המוצר הם לא סיפקו בטענה שזה עובד גם על סוללות.
תגובת החנות:
במידה ויש בעיה עם האוזניות הלקוח רשאי להחליף את המוצר או להזדכות
חבל שזו הדרך שהלקוח בחר לרשום ביקורת רעה במקום לדבר איתנו
הוא ידע יפה לשלוח מייל לגבי הסוללות וקיבל מענה מהיר
האוזניות הינן מצויינות , אנו מוכרים אותם כבר כמה שנים והם מתאימות לכל הטלויזיות
האוזניות פועלות על סוללות וכך גם רשום בעמוד המוצר באתר
הלקוח העדיף לחבר שנאי לרסיבר במקום הסוללות וכנראה המתח שהוא חיבר לא נכון כי עובדה שזה עושה לו רעשים וללא סוללות זה לא עושה רעשים.
מוצר:
אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה ולמחשב
תמונת משתמש
שם:
AO
תאריך:
16/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי בחודש ספטמבר הזמנה של 3 מוצרים דרך האתר שהופיעו כזמינים במלאי. אולם יומיים לאחר מכן כשהתקשרתי התברר כי אחד המוצרים כלל לא במלאי והוצע לי כי ישלחו לי שני מוצרים ועל השלישי אזוכה. כך למעשה החיוב בוצע בניגוד לתקנון המופיע באתר החנות, לפיו לא מחייבים אם המוצר לא במלאי. מאז נדרשו מספר מיילים ושיחות בכדי שאקבל זיכוי. חודש לאחר מכן, ואחרי שהתשלום הראשון כבר ירד בכרטיס האשראי בוצע לבסוף הזיכוי, אך להפתעתי החנות הגדילה לעשות והיא מחלקת את ההחזר לשני תשלומים(!), כך שלמעשה בפועל אקבל את מלוא הכסף בחזרה רק ב10 בדצמבר, כלומר 3 חודשים לאחר הקנייה של מוצר שכלל לא היה במלאי!!!
התנהלות לא הגונה ולא חוקית של החנות הזאת!
תגובת החנות:
מצטערים לשמוע שככה הלקוחה הבינה את מה שקרה אבל לא כך פני הדברים ,
הלקוחה קנתה מאיתנו ב22/09 3 מוצרים ושילמה עליהם ב-2 תשלומים!
אחד המוצרים היה חסר והלקוחה עודכנה ונשלחו לה 2 המוצרים הנוספים.
החיוב מתבצע אוטומטית לאחר הקנייה ולא מצויין אחרת בתקנון.
הזיכוי מתבצע במקסימום עד 14 ימי עסקים דרך הנח"ש שלנו , היו עכשיו חגים והזיכוי אתבצע ישירות לאחר החזרה לשיגרה.
הזיכוי הינו מתבצע אוטומטית מהחיוב דרך חברת האשראי ובהתאם למספר התשלומים שבוצע החיוב , לא אנו קובעים זאת.

מוצר:
אזעקה לחדר, קופת חסכון, רובוט חרק
תמונת משתמש
שם:
dan sh
תאריך:
16/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
****למה לא לקנות מגאג'ט ליין?*****
רכשתי מוצר (צינור הפלא להשקיית הגינה) מהאתר של גאג'ט ליין.
הצינור התפוצץ בפעם הראשונה לאחר השימוש. פניתי לחברה והם אמרו שאין אחריות על המוצר (למרות שכתוב על המוצר עצמו שנה אחריות) ואין מה לעשות. לאחר שהתקשרתי שוב ודרשתי לדבר עם המנהל הוא אמר שעליי לשלוח את המוצר חזרה (לשלם 30 ש"ח משלוח ולחכות שעה בדואר) כדי שיבדקו אותו. לאחר ששבועיים מלאים בטלפונים למנהל החנות בתל אביב תוך הבטחות שווא שיחזרו אליי החליטו סוף סוף לשלוח לי מוצר חדש (למרות שלא טרחו לקחת את הפגום מהדואר והמנהל התווכח איתי על עלות המשלוח שרצה שאשלם למוצר החדש). המוצר הגיע לאחר שבוע וכן גם הוא יתפוצץ לאחר השימוש הראשוני. אתם בטח שואלים אולי הרכבתי לא טוב (מה יש לדעת בהרכבת צינור השקייה?) או שבטח יש לי בעיה בזרם.. אז יש לי צינור אחד שנקנה גם הוא מגאג'ט ליין ואחד נוסף שנקנה בהום סנטר ושניהם מתפקדים מצויין (גם תחת לחץ..).
מנהל הסניף בתגובה: "אין לנו מה לעשות עם הסיפור שלך. הספק שלנו אומר שהבעיה אצלך אז זה המצב".
חברה שלא יודעת לעמוד מאחוריי המוצרים וההתחייבויות שלה מבחינתי היא בושה ועוד יותר עצוב השירות לקוחות הנוראי שלהם במהלך כל ההתנהלות מולי.
**לא ממליץ**
מוצר:
צינור הפלא המתכווץ להשקייה - עד 7.5מ' או 15מ'
תמונת משתמש
שם:
the.promise.of.cinema
תאריך:
14/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצרים אחרים מאלו ששילמתי עליהם ולא את כל המוצרים.
נכנסתי לאתר ושילמתי על שני סוגים של שקיות וואקום. הראשון- עולה 79 שקלים והוא לתלייה. בתיאור המוצר כתוב שמגיעות 3 שקיות בתוך כל קופסא. הגיעו 2 קופסאות, באחת מהן היו באמת 3 שקיות, אבל בשנייה רק 2.
קניתי גם עוד סוג של שקיות וואקום, ממנו הזמנתי 6 יחידות. כתוב בתיאור המוצר שהשקיות שמגיעות הן בגודל של 100X70. הגיעו במקום שקיות של 60X40 שפועלות עם קיפול במקום עם שואב. אגב, זה מוצר שגם הוא מופיע באתר, והוא גם עולה קצת יותר ממה שהזמנתי (19 ש"ח במקום 15), אבל זה לא מה שאני צריכה ולא מה שהתכוונתי לקנות.
לא ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות שלהם ולבקש שיחליפו לי כי אין לי עוד זמן להתעסק בזה. מלכתחילה הזמנתי מהם ולא מאתרים יותר זולים מחו"ל כי אפשר לשלם להם על משלוח דחוף ואני צריכה את זה בדחיפות.
לא אזמין מהם שוב
מוצר:
שקיות ואקום ושקיות ואקום לתלייה
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
26/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמת אבטחה לבית שילמתי עבור שליחות עם שליח. אחרי מספר ימים התקשרו אמרו שאין במלאי שיהיה עד סוף השבוע. אחרי שלושה שבועות התקשרתי אמרו לי שיספקו תוך יומיים. אחרי עוד שבוע שאלתי מה קורה ענו שעברתי לארכיון. ביקשתי זיכוי אמרו ניתן זיכוי, לא נתנו זיכוי עד שפניתי ל- paypal שהכריחו אותם לזכות. מזל שיש פייפאל.
מוצר:
מצלמה סיני
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
18/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה בסדר, רק שאין אחריות למוצר שקניתי: מגש עם כרית למחשב נייד.
המוצר התפרק אחרי שבועיים, שלחתי מייל כדי לברר אם יש להם אחריות על המוצר, קיבלתי רק הודעה אוטומטית שהפניה התקבלה.
לאחר יותר משבוע צלצלתי כדי לברר אם קיבלו את המייל או אם יש אחריות כלשהי על המוצר, פשוט ענו שלא וזהו....
מוצר:
מגש עם כרית למחשב נייד מק"ט: P2481
תמונת משתמש
שם:
chenk
תאריך:
19/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. התקשרנו לפני האיסוף עצמי על מנת לוודא שהמוצר קיים, ולאחר שעה הלכנו לחנות לקנות.
פתאום המחיר "קפץ" מ-29 שקלים ל-39 שקלים. פשוט חוצפה.
תגובת החנות:
לא מוכר מקרה זה
אנו מחזיקים בחנות 2 דוגמאות של המוצר באיכויות שונות
אחד ב-29 ש"ח ואחד ב-39 ש"ח
יכול להיות כשהלקוח הגיע המליצו לו על הדוגמא האיכותית יותר
השירות והחווית הקניה אצלנו הינם ברמה גבוהה

מוצר:
רשת יתושים לחלון רשת להתקנה עצמית 130 * 150 ס''מ
תמונת משתמש
שם:
מארי
תאריך:
08/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע על ביטול עיסקה של 1000 שח המוכר ניסה לגוות 200 שח דמי ביטול למרות שהמוצר הוחזר כפי שנמכר ופחות מ14 ימי עסקים. בסוף גוו 50 שח דמי ביטול. מה שהיה מגעיל-ניסו לקחת 200 שח על אוויר( שיטת מצליח) . בנוסף מכרו לי ערכה לשולחן טניס שבכלל לא מתאימה במידה ואין שולחן מתאים, העיקר להוציא ממך כמה שיותר כסף. בסוף שניסיתי להחזיר למוחורת בבוקר , המוכר נתן שרות מזעזע כולל משפתים כמו- שלא תבואי לכאן יותר ... לא רצה בשום אופן להחזיר את הכסף, אמר שבתקנון כתוב שיש מינימום אז התעקשתי שיקרא את התקנון , מתברר שעמדתי בכל הקריטריונים. יחס מזעזע, שרות לא אמין !!!לא לקנות שם
מוצר:
מסאז ברכב , רשת פינג פונג לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
רעות
תאריך:
05/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות זוועה!! חוסר סבלנות משוועת, הגיע מוצר שבור, לדעתי חיקוי ושהתקשרתי בכלל לא היה מענה. רק לאחר שעתיים ענו וטענו כי יש לחץ לפסח, לא מומלץ כלל!!!
תגובת החנות:
לא ידוע לנו על לקוחה זו , כנראה התבלבלה עם חנות אחרת. תמיד יש אצלנו מענה וגם מוקד הודעות.
השירות שלנו ברמה אחת מעל כולם!
מוצר:
סט לחובבי יין לא יודעת
תמונת משתמש
שם:
YE
תאריך:
04/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסגרת לתמונה, המוצר הגיע תוך יומיים, אך לצערי הגיע פגום. זכוכית של התמונה הייתה שבורה. התקשרתי לחנות והסברתי להם שהזכוכית שבורה. בחנות הפנו אותי לדואר ואמרו שיש ביטוח על החבילה ושאני אטפל בבעיה שלי מולם. נציג של החנות מילא תלונה לדואר ישראל ואמר שייצרו איתי קשר. כמובן שאף אחד לא יצר איתי קשר וגם החנות לא מעוניינת לקחת אחריות.
לאחר שהשארתי תגובה על החנות באתר (זאפ) פנה אלי מנהל שירות הלקוחות של החנות והסביר לי שהייתה אי הבנה והוא לא ידע בכלל על המקרה. הוא התנצל ונתן מענה לשביעות רצוני.
אני שמח שהחנות כן ידעה לטפל בבעיה ובשורה תחתונה השאירה אותי מרוצה.
כנראה שכן אחזור לקנות בחנות בפעם הבאה.

מוצר:
מסגרת לתמונה P2386
תמונת משתמש
שם:
Pavel
תאריך:
16/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח לא הגיא. אחרי שהתקשרנו לחנות 3 פעמים לא קבלנו תשובה ברורה לא חזרו אלינו אם התשובה ושיקרו שמוצר בדרך אלינו אבל לא קיבלנו אותו.
תגובת החנות:
שלום,
מר פבל הזמין את המוצרים מאיתנו בתאריך 15.1.17 והחבילה נשלחה אליו עוד באותו היום במשלוח אקספרס כפי שביקש.
רק לאחר שהלקוח התקשר ואמר שהחבילה לא הגיעה, ביצענו בדיקה וגילינו שהייתה תקלה במרכז המיון של חברת המשלוחים, והחבילה נשלחה ללקוח אחר בטעות.
בשום שלב לא שיקרו ללקוח כפי שהוא טוען, אלא אמרו את מה שהיה ידוע באותה העת - המשלוח יצא ואמור להגיע אליו ללא שום בעיה, ממש כמו עשרות משלוחים אחרים שאנו מבצעים בחודש.
לאחר שהתגלתה הטעות והלקוח עודכן, הוא ביקש זיכוי מלא בכרטיס האשראי וכך עשינו.
טעויות קורות, כולנו בני אדם. מה שמבדיל בין עסק ללא שירות ועסק שנותן שירות מצוין הוא דרך ההתמודדות עם טעויות מסוג זה. וכאן לדעתנו פעלנו כשורה ונתנו ללקוח מענה משביע רצון.
מוצר:
זכוכית מגדלת מתחברת לחשמל זכוכית מגדלת ידנית עם תאורה מגדילה לא
תמונת משתמש
שם:
Ori
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי יותר על המשלוח המהיר, הגיע באותו יום כמצויין.
פעם ראשונה שאני מזמין מחנות ישראלית שעומדת בזמנים שהיא מבטיחה.
מוצר:
כיסוי אופניים לא מצויין
תמונת משתמש
שם:
Se
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי וילון רשת נגד יתושים. על ההזמנה כתוב 3-5 ימי אספק במשלוח. כבר עברו 8 ימים ולא קיבלתי את משלוח. התקשרתי להתלונן ומה שאמרו לי זה לדבר עם המנהל ביום ראשון. התקשרתי ביום ראשון ובמנהל דאג להעלות לאתר מלל של "בהתאם לתקנון המשלוחים של דואר ישראל (על פי רוב, החבילה מגיעה תוך 3 עד 5 ימי עסקים, ללא התחייבות)" כאשר לפני התלונה שלי, זה לא היה כתוב. מה שכן היה כתוב, זה שהחבילה מגיעה בין 3 ל5 ימים ובגלל זה גם הזמנתי דרכם. החברה סירבה לקחת אחריות בנושא.
תגובת החנות:
שלום, שמי רוני ואני מנהל החנות\אתר.
התגובה שלי תתחיל בשלילת הטענה המופרכת של הלקוח "מנהל האתר דאג להעלות מלל "בהתאם לתקנון המשלוחים..." - כפי שציינתי במשפט הראשון אני מנהל האתר, ואני יכול לומר כאן קבל עם ועדה - לא עדכנתי שום דבר בתוכן של האתר, לא אתמול, לא שלשום ולא מאז שהתחלתי לעבוד כאן.
המידע שמופיע באתר לגבי משלוחים בדואר ישראל קיים קרוב ל 4 שנים, מאז שהתחלנו לבצע משלוחים לכל הארץ.
ועכשיו לגופו של עניין - כולנו מכירים את דואר ישראל. לבוא אלינו בטענות על עיכוב במשלוח, כאשר חדשות לבקרים מתפרסמות תמונות בעיתונים ואתרי החדשות של שקים על גבי שקים שנערמים בסניפי הדואר ברחבי הארץ - מדובר כאן בטענה משוללת כל יסוד, או לכל הפחות טענה שצריכה להיות מופנית לחברת דואר ישראל עצמה.
אני וצוות החנות מאמינים בשירות טוב. אנחנו משתדלים לתת לכל אחד מענה על הצד הטוב ביותר. אם הלקוח היה באמת משוחח איתי כפי שטען, הוא היה מגלה שכל מה שכתוב בתגובה שלי הוא נכון.
מכיוון שהלקוח בחר לא להזדהות, הוא מוזמן להתקשר לחנות (והפעם באמת) ולשוחח איתי. אנסה לעזור בכל מה שאפשר.
מוצר:
וילון נגד יתושים P2667
תמונת משתמש
שם:
Emilya
תאריך:
22/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר מחזיק למשענת ראש לאייפד- באתר צויין כי המוצר במלאי.
בחרתי באופציית האיסוף העצמי, התקשרתי למחרת ההזמנה והבחור בחנות הודיע לי שהוא בודק אם המוצר במלאי.
כמובן שלא חזרו אלי- התקשרתי שוב למחרת, ואמרו לי שהם לא יודעים אם יש במלאי, אולי יש במחסן הגדול.
בקיצור ביטלתי את ההזמנה, בשביל "אולי" אחרי ששילמתי יש את איביי..
אל תתקרבו..
מוצר:
מחזיק למשענת ראש לאייפד מחזיק לאייפד
תמונת משתמש
שם:
udi
תאריך:
01/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מאוורר קטן עם תאורה, שניתן לכתוב בה מספר מילים מתחלפות.
ראיתי את המוצר באתר האינטרנט, שוחחתי בטלפון עם נציג והכתבתי לו את המילים.
עוד באותו הערב נסעתי לחנות ואספתי את המוצר כפי שסוכם.

לאחר שימוש של 2 דקות במכשיר, הוא הפסיק לעבוד.
חייגתי אל החנות והסברתי, ואמרו לי לבוא עם המוצר לחנות.
הגעתי - מיד החליפו לי את המוצר באחד חדש עם הכיתובים שרציתי.

לסיכום - מחיר הוגן, שירות מצויין, מוצרים נחמדים. מקווה שהתקלה הינה חד פעמית.
בחור בשם שרון עזר לי בכל הפעמים והיה אדיב מאד.
ממליץ על החנות בחום.

מוצר:
מאוור עם תאורת LED .
תמונת משתמש
שם:
ראם
תאריך:
06/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך הטלפון מסוק שלט אלחוטי,ההזמנה היתה קלה מאוד והמוצר הגיע תוך כמה ימים, לאחר שבוע היתה תקלה ברוטר של המסוק נאלצתי לשלוח לחברת ענבר בעמ היבואן לצורך תיקון, לאחר חודשיים וחצי התקשרתי כמה פעמים לשאול מה קורה עם המוצר , לטענתם עדיין בטיפול, התקשרתי שוב לחנות גאדגט ליין לשאול מה קורה, וכאן אני חייב לציין ענה לי בחור בשם שרון והבטיח לטפל בנושא, לאחר חצי שעה חזר אלי ואמר שלא מוכר פניה כזאת והא ימשיך לטפל, יום למחרת חזר אלי שרון ואמר לי אנו שולחים לך מסוק חדש וגם על עוגמת הנפש שנגרמה בספור הנל, אין מילים על השרות הנהדר שקיבלתי מהחנות גאדגט ליין
מוצר:
מסוק שלט p9517
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply