ביצעתי הזמנה של כיסא בטיחות ועוד מוצרים קטנים, המשלוח הגיע אליי ארוז הייטב ובאופן מהיר יותר ממספר הימים שצויין אך לצערי חבל שחברת השליחויות אינה עומדת בזמנים, שליח התקשר ואמר שהוא שעוד חצי שעה הוא מגיע אבל התעכב והגיע לאחר שעה וחצי. בסך הכל מרוצה מהשירות ומהמוצרים :)
מוצר:
כסא בטיחות אליגנס
שם:
Sfel
תאריך:
25/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האתר מאוד נוח לשימוש, המוקד הטלפוני אדיב ונעים ועונה על שאלות. היו שאלות שהנציגה לא ידעה לענות, אז היא בדקה וחזרה אלי תוך יום אחד. המוצר הגיע בדיוק בטווח הימים שהתחייבו.
מוצר:
שידת החתלה ומיטת תינוק
שם:
גולש
תאריך:
02/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
יעל
תאריך:
05/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי השוואת מחירים בין חנויות והוספתי מוצר לסל הקניות באתר של טוילנד,
למחרת התקשרה נציגה וטענה שהייתה תקלה בפרטי האשראי, אני לתומי חשבתי שמדובר בחנות אחרת בה הזמנתי את המוצר לבסוף, ולכן נתתי לה את פרטי האשראי, לאחר הבנת העניין ביקשתי לבטל את הקנייה, אך הבקשה נענתה באופן חלקי, נדרשתי לשלם את מחיר המשלוח של המוצר.
לדעתי מדובר בהתנהלות לא ישרה, לא יתכן שאני לא אבצע קנייה באתר ונציגה תתקשר להטעות אותי שהאשראי שהכנסתי היה שגוי!
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה באמצעות האתר והכניסה את כל פרטיה האישיים למעט כרטיס אשראי. יצרנו קשר עם הלקוחה להשלמת התשלום וקידמנו את ההזמנה. לאחר שההזמנה יצאה במשלוח הלקוחה יצרה קשר לביטול ההזמנה, הוסבר לה כי תוכל לסרב לקבל את החבילה, אולם דמי המשלוח בגין החבילה כבר שולמו ולכן לא נוכל לשאת בהם. איננו אחראים על לקוח שביצע הזמנה באתר אחר. איננו מנצלים את הלקוחות ותמיד בודקים אם לא נעשתה הזמנה נוספת באתר שלנו, לפני שאנו מתקשרים להשלמת התשלום. אנו מצטערים שהלקוחה מרגישה מרומה, אך זוהי אחריותה לבדוק אם היא ביצעה הזמנה באתר אחר - אנחנו לא יכולים לדעת, במיוחד כי הכניסה את כל פרטיה האישיים.
מוצר:
שישיית חיתולי טטרה צבעוניים premium ספיגה משופרת
שם:
Yonat
תאריך:
01/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה להזמין - התנהלות מבאסת מאד של השליחויות. שלחו לי מתנה מטוילנד לירושלים. קבלתי הודעת טקסט שהשליח יגיע בשעות הצהריים כאשר איני בבית. הודעתי להם שלא אהיה ולמחרת קרה בדיוק אותו דבר באותן שעות. כאשר התקשרתי לבקש שיחליפו את מיקום השליחות לכתובת אחרת בירושלים גבו ממני כסף נוסף על השליחות. על מתנה ששלחו לי!!!
תגובת החנות:
יונת שלום, תודה על פנייתך. אנו עושים כמירב יכולתינו לתת ללקוחותינו שירות הולם. יחד עם זאת, חשוב לציין כי אנו עובדים עם חב' שליחויות חיצונית, כל הזמנה שנעשית מתקבלת לכתובת המבוקשת ע"י מבצע ההזמנה. ברגע שההזמנה יוצאת מהמחסן שלנו אנו מיידעים את הלקוח במייל מסודר עם מס' ההזמנה על מנת שהלקוח גם יוכל לעקוב אחרי המשלוח. חב' השליחויות עובדת לפי איזורים ולכן אם ההזמנה יצאה לאיזור מסויים לא ניתן לשנות את ייעדה כי זה כרוך בעלויות שינוע נוספות, על כן לקוח אשר רוצה לשנות כתובת אחריי שהחבילה כבר יצאה, צריך להוסיף על כך דמי משלוח. יתרה מזאת, משיחה שבוצעה עם נציגתינו, אף הבאנו לך את שעות החלוקה השבועיות של השליח שנמצא באיזורך ואף ניסינו למצוא עבורך דרך יצירתית חלופית להנחת המשלוח בדלת/אצל השכן וזאת על מנת שלא תצטרכי לספוג עלויות שינוי המשלוח. וכשסירבת, אף הוצע לך עלות משלוח בהנחה ולא במחירו הרגיל. יחד עם זאת אף כשדיברנו עם חברתך, אשר הזמינה את המוצר עבורך, יידענו אותה בכך, והיא נתנה את אישורה לכך. בכל אופן, נישמח לעמוד לשירותך בכל עת, צוות טויילנד
מוצר:
מתנה מוצר תינוקות
שם:
Michal
תאריך:
22/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת שלא תעזו להביא להם כרטיס אשראי עשיתי הזמנה וביטלתי, אני לא מקבלת מהם מיילים
הפקידה מדברת מגעיל, היזהרו והישמרו אין לי חשבונית כי לא קיבלתי מהם מיילים רשמתי מס' הזמנה כי אין לי חשבונית מהם לא שלחו
תגובת החנות:
שלום מיכל, תודה על פנייתך, אנו לוקחים לתשומת לב כל דבר שהעלית. צר לנו שאת מרגישה כי השירות שניתן לך לא היה מספק, על כן נעשה כל שביכולתינו כדיי לשפר חוויה זו. יש לציין כי מבדיקה שערכנו נמצא כי עשית הזמנה דרך האתר וביקשת את אישורה למייל. חשוב לציין כי לכל הזמנה הנעשית דרך האתר נשלח מייל אוטו' עם מס' ההזמנה ופרטיה. לאחר שביצעת את ההזמנה יצרת עימנו קשר והנציגה ביקשה ממך לבדוק במייל תחת הכתובת מייל שלנו כי לפעמים המיילים לא נכנסים לתיבת הדואר הנכנס (אלא לפעמים נכנסים לספאם, תלוי בהגדרות) יתרה מזו, הנציגה אף שלחה לך לעוד מייל. אין לנו אינטרס לא להביא לך את מס' ההזמנה, מה גם, שאיננו מחייבים את ההזמנה אלא רק אחרי שהמוצר מלוקט במחסן ורק אז אנו מוציאים חשבונית והלקוח מקבל אותה יחד עם החבילה.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת, וניצור עימך קשר טלפוני, צוות טויילנד
מוצר:
כיסא בטיחות ברייטקס מרתון קליק טייד
שם:
גולש
תאריך:
02/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
הילה ושלום
תאריך:
28/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת לא שווים שקל לקנות מהם! ביצעתי הזמנה כולל שליח ההזמנה לא הגיעה הוחזרה לחנות ובשביל לשלוח חזרה רצו תשלום חדש על שליחות פשוט בושה
מוצר:
טרמפיסט
שם:
Shlomi
תאריך:
03/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בשירות הטלפוני לא עונים ו toyland בוחרים לעבוד עם חברת שליחויות פח שקוראים לה צ'יטה. חברת השליחויות שולחים הודעה בשעה 2 בצהריים שהמשלוח יגיע אלי הביתה בין 8 ל 12 בבוקר ושעה אח"כ שולחים הודעה על כך שהם מצטערים אבל לא הצליחו להביא לי את המשלוח.
אף אחד לא מתקשר והשליח לא עונה לטלפון.
מוצר:
שער לילדים
שם:
Galior
תאריך:
20/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המידע המופיע באתר על אספקת המוצר מאד לא ברור. 7 ימי אספקה הרשומים באתר, הם לא אספקה לבית הלקוח אלא לחנות ואז זה רק יוצא למשלוח וצריך להמתין שוב. מידע מפורט (וגם לא ממש ברור) מתקבל במייל רק אחרי ביצוע ההזמנה והתשלום.
הזמנתי עם שליח עד הבית בתאריך 9.11. יצרו איתי קשר ב20.11 במייל שההזמנה יצאה היום למשלוח ( רק אחרי שבוע וחצי). באותו יום התקשר אלי שליח בסביבות השעה 10:30 בבוקר ורצה לספק לי את המשלוח בשעה הקרובה. הייתי בעבודה ולא יכלתי לקבל את המשלוח בהתראה כזו. הצעתי לו לספק לי את המשלוח לעוד שעה וחצי, הוא לא הסכים והפנה אותי לשרות הלקוחות של האתר. שם נענתי ע"י ליאור שאמר שהוא הבעלים. דיבר בצורה לא נעימה מתחילת השיחה. הוא אמר שזה מה יש ואלו זמני החלוקה (עוד פרט שלא מופיע באתר בביצוע ההזמנה) שאם אני לא יכולה להיות בבית, השליח יכול להשאיר לי את החבילה ליד הדלת, ואם לא מתאים לי שאבטל את העסקה בעלות של 5% מערך העסקה. בחרתי לספוג את דמי הביטול ולא להמשיך את ההתקשרות עם כזה שרות.
שמתי לב שבתגובות של החנות לביקורת באתר הם נוהגים להאשים את הלקוח שבחר בשליחות בדואר. במקרה שלי בחרתי בשליח עד הבית ,הייתי מוכנה להוסיף 30 שח ועדין קיבלתי שרות גרוע הן מחברת השליחויות ובעיקר משרות הלקוחות באתר. ממליצה לא להתקרב
מוצר:
צעצועים ומוצרי תינוקות
שם:
viki
תאריך:
12/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר! הזמנתי משלוח עד הבית ושילמתי עליו, אך הוא לא הגיע עד הבית והחברה סירבה להחזיר לנו דמי משלוח! שירות לקוחות על הפנים! אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. אין עם מי דבר. מוצרים לא משהו. לא כדאי לקנות שם: חבל על הכסף, הזמן והעצבים.
מוצר:
כיסא גבוה לתינוק ומזרן לטיולון
שם:
אדוה ויגאל
תאריך:
24/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לתינוק לאחר שחיפשתי באינטרנט ומצאתי אותו במחיר הכי הגיוני- נחשוש.
המוצר הגיע אלי עד לדלת הבית בתוך יומיים בלבד
סופר מרוצה
מוצר:
נחשוש כרית לתינוק
שם:
יהושע
תאריך:
09/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
באנו בגלל הבטיחות - התאכזבנו בגלל השירות.
אנסה להסביר מדוע הביקורות כאן מתפלגות כ״כ בקיצוניות.
החיוביות, בגלל המקצועיות והסבלנות המדהימה של שגיא שבאמת ראויים לשבח אולי גם הזמינו מהאתר או הגיעו לחנות בזמנים ׳מתים׳ ולכן זכו להתייחסות.
הפחות חיוביות, הן בעיקר - אבל בעיקר - בגלל רמת השירות, החוסר מקצועיות של שאר העובדים, מיעוטם המספרי של העובדים - גם בזמני לחץ, חוסר הסדר והתפקוד בעניין ההזמנות בחנות, (הפיזית לפחות) - פשוט מביש, מאוד מתיש את הלקוח להמתין כ״כ הרבה עד שימצאו ויספקו את הזמנתו (ואז יספקו לו אחרת במקום) הבטחות לעדכון מלאי שלא ממומשות בפועל, ועוד...
אליכם הלקוחות עצתי, במידה ואתם מעוניינים ברכישה מוצלחת בחנות או התייעצות: - ודאו לפני הגעתכם את הימצאות הפריט במלאי מס׳ פעמים לפני. - תכננו הגעה בשעות בהן הסתברות הימצאות לקוחות נוספים היא נמוכה. - במידה והפריט לא במלאי או ביצעתם הזמנה באינטרנט, צפו לגרוע מכל - ואז אולי פחות תתאכזבו.
אליך בעלים יקר עצתי, - אנא, בתקופות לחץ שפר והגבר את מספר העובדים בחנות, - מאור פנים מצוות העובדים יכול להפתיע לטובה בימינו - אנא שפר את הארגון המעקב והסדר של ההזמנות - טפל בכל לקוח בחנות ומחוצה לה - כאילו הוא הלקוח היחיד, כאילו הוא בן משפחה, אל תזניח אותו לפגעי הזמן, ועדכן אותו בכל פרט הנוגע להזמנתו.
אם המצב אכן ישתפר כעצותי דלעיל - אולי אראה את עצמי חוזר לחנות, עד אז, כנראה שאחפש מקומות אחרים...
בהצלחה לכולם!
מוצר:
כסא בטיחות משולב
שם:
Nofar
תאריך:
31/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע, הזמנתי מוצר שהבטיחו לי שאקבל במשך 3 שבועות. עד כה לא קיבלתי את המוצר ורק הבטחות
מוצר:
פג פראגו
שם:
Cathy
תאריך:
23/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
1. המוצר הגיע תוך פחות משבוע 2. התחשבות בבקשה מיוחדת 3. מענה טלפוני מהיר ונעים
מוצר:
תאטרון הןבות
שם:
Zehavit
תאריך:
22/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות מגעיל , מחירים לא אחידים , מרגיש כמו שוק כל אחד נותן מחיר אחר. גם באתר מחירים שונים מהחנות , שירות לקוחות ניתקו לי את השיחה
מוצר:
ביבמה Sls amg
שם:
Limor
תאריך:
18/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כורסאת הנקה כמתנה לחברה שרק ילדה. הגיעה כורסא בצבע שמנת במקום חום, שתי הידיות היו לאותו הצד כך שלא ניתן להרכיב, וכן פגם בעץ. התקשרתי, התנצלו והבטיחו לשלוח חדש במהרה. יום למחרת יודעתי שאין עוד כורסא בצבע חום. יזמינו ותגיע תוך מספר ימים. קיבלתי בלית ברירה. כעבור יום נוסף הודיעו שאין את הכורסא בצבע הזה וגם לא תהיה. הציעו שאקח מתצוגה, ובסוף מצאו אחת חדשה הובטח לי במחסן. זו הגיעה, הכורסא תקינה. ההדום לעומת זאת שבור ועל הריפוד של ההדום.. כתם. כמו כתם שמן.לא הגייני. בסופו של דבר באמת שבלית ברירה ומחוסר נעימות מול חברתי.. החלטנו אני והיא שנשאיר כבר את הכורסא. מהחברה המדוברת קיבלתי זיכוי של 100 שקלים (לטענתם על החלק היחסי של ההדום). ו69 שח על המשלוח.
מוצר:
כורסאת הנקה כלנית חום
שם:
משה
תאריך:
04/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מיומן,מקצועי ואדיב. נענתי במקצועיות ובסובלנות לכל שאלה לגבי דגם המוצר ומועד אספקתו המוצר הגיע בזמן.
ממליץ בחום על החנות
מוצר:
עגלת תינוק Pliko switch copact
שם:
שי
תאריך:
26/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שבועיים לאחר ביצוע ההזמנה באתר החבילה עדיין לא נשלחה. פניות חוזרות ונשנות לחנות נתקלות בתירוצים שונים ומטופשים כמו "זו מדינת ישראל". מומלץ להימנע מהחנות הזו.
תגובת החנות:
החבילה נשלחה ללקוח בתוך 3 ימי עסקים מביצוע ההזמנה באמצעות דואר ישראל כפי שבחר והלקוח קיבל הודעה על כך במייל הכוללת את מס' החבילה למעקב. החבילה נמסרה לו באמצעות דואר ישראל פחות משבועיים לאחר ביצוע ההזמנה ובמסגרת ימי העסקים אותם אנו מציינים באתר, לכן איננו מבינים את פניה זו. יש לציין כי בחודש זה היו מעט ימי עבודה בעקבות החגים.
מוצר:
מובייל לתינוק ואוניברסיטה לתינוק VT_7362
שם:
Elena
תאריך:
30/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצויינת קניתי כסא בטיחות דרך אתר אינטרנט שלהם אחרי יומיים קיבלתי את הכיסא עם שליח עד הבית שרות מצויין משלוח מהיר מאוד מרוצה
מוצר:
כיסא בטיחות NAUTILUS 80 ELITE
שם:
Galie
תאריך:
12/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר מאד. בתחילה לא סיימתי את ההזמנה באתר ויצרו איתי קשר לברר מה קרה.
מוצר:
אינטרקום לתינוק חד כיווני
שם:
Nimrod
תאריך:
12/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר בדיוק כמו שהובטח, המשלוח הגיע תוך יום עסקים אחד!!!!! שירות אדיב, אתר נוח. אין מילים :)
מוצר:
צעצוע לבית ולחצר לא יודע
שם:
אלי
תאריך:
09/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כמו תמיד, שירות מצוין, מחירים נוחים, מענה מהיר לשאלות, יעוץ מקצועי. זו לא הפעם הראשונה שאחננו רוכשים בחנות המקוונת או בחנות הפיסית בכפר סבא, תמיד יוצאים מרוצים!
מוצר:
כסאות בטיחות Boulevard ClickTight
שם:
Itay
תאריך:
08/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצוין ואמין. זמן קצר מאוד לאחר ההזמנה הודיעו לנו כי הדגם שבחרנו איננו והציעו לבטל את ההזמנה - ביטלנו והזמנו דגם אחר. סה"כ מדובר בחוויה מהנה וכיפית. נקנה שוב ללא ספק.
מוצר:
טרמפולינה ונדנדה לתינוק BABYMICHEL_3IN1
שם:
אנה פינצוק
תאריך:
02/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החבילה הגיעה אליי תוך שלושה ימים תוך יומיים בדואר ישראל החברה ענתה מהר לשאלות שלי ואני מאוד שמח שקניתי אצליהם וגם המחירים שלהם טובים מאוד כי ברוב החנויות בארץ המחירים רק עולים . ואצלהים נשארים תמיד אותו הדבר ואפילו פחות