דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מחשבים ואלקטרוניקה מקוונת (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סולן אינטראקטיב בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסולן ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
266
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
233
4
29
נמצאו 266 חוות דעת גולשים על סולן
תמונת משתמש
שם:
הנק
תאריך:
26/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן והגיע תוך שבוע ימים בדואר רשום. המוצר תקין - כמו שצריך! אחרי ניסיון מר עם ספקים אחרים בישראל - ציון לשבח עבור סולן!
מוצר:
מטען למחשב נייד IBM 72W
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
22/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר של סולן מטען לסוללה של מצלמת וידאו sony . זמן האספקה של המוצר הינו 14 ימי עבודה המוצר הגיע תוך 10 ימים.הבעיה התגלתה כאשר קיבלתי את המוצר בדואר רשום וכשפתחתי אותו ראיתי שזה לא מה שהזמנתי,אני הזמנתי מטען וקיבלתי סוללה. התקשרתי לשרות לקוחות ושם אפילו לא התנצלו על התקלה, ביקשו ממני לשלוח בחזרה את הסוללה ובתמורה אקבל את המטען.
מוצר:
מטען לסוללה NP-F330
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
21/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך החנות מטען ובטריה למצלמת וידאו,וציינתי שמהירות הגעת המוצאים חשובה לי. יום אחרי ההזמנה התקשרה אלי נציגה מהחנות, אמרה שהסוללה לא במלאי והציעה סוללה חליפית במחיר מוזל.
המוצרים הגיעו יום לאחר מכן באמצעות שליח.
אני מאוד מרוצה מהשירות והמוצרים ובהחלט אקנה בחנות בעתיד.
מוצר:
בטריה ומטען למצלמת וידאו NP-FS12
תמונת משתמש
שם:
קובי
תאריך:
18/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני פריטים - אחד מהם היה מטען USB די פשוט.
מהירות המשלוח היתה סבירה ואין לי טענות.

הציוד הגיע ביום שישי האחרון - מוצר אחד עובד היטב - לעומת זאת מטען ה USB לא פעל מהתחלה.

המטען גם הגיע ללא עטיפה מקורית (עטוף בפצפץ) אבל זה לא משנה לי כל עוד הוא היה תקין. ... אבל הוא לא היה !!!

OK קורה ...

נסעתי ביום ראשון (שבת אי אפשר) לחנות ע"מ להחליפו במקום ולסגור עניין.

כאן התחילה מסכת "שאלות מוזרות" למה חיברת ? למה אין עטיפה מקורית ? וכל מיני שאלות "מכשילות" כאילו חיכו שאגיד שחיברתי את זה ל"בויילר בבית" - "נו באמת " אמרתי חיברתי אייפוד רגיל למטען ו NADA ... עם מטען אחר הוא עובד !

ואז אמרו לי "חכה - נכניס לתיקון"

בשלב זה עברתי למצב "סקנדל קצר" שבסופו הוחזר לי כספי ( כי לא היה להם אחר במלאי)..

אני שואל ... בשביל מה הוויכוחים הטיפשיים האלה ? כולה מטען "חדש" לא עובד ל מ ה ?? ! ???

תגובת החנות:
קורה אשר מסיבה כל שהיא קיימת תקלה,פגם או טעות במוצר
הבהרה! המוצר חייב להגיע בחזרה אלינו וזאת באחריות הלקוח אם בדואר רשום ,ואם ע"י הגעה פיזית אלינו
אנו שולחים את המוצרים כאשר הם חדשים ובאריזה המקורית ומוצרים איכותיים בלבד
אנו מספקים ומתחייבים בתעודות אחריות מלאה למוצר לתקופה כפי שנקוב בדף המוצר
איננו מספקים תעודות החלפה אלה אחריות בלבד,ובכפוף לשיקולי מנהלי אתר סולן
חשוב לדעת!! זכות הלקוח להחזרת מוצר וזיכוי כרטיסו הינה 14 ימים מיום קבלת המוצר פיזית. וזאת עלפי חוק
לפני הזיכוי /ההחלפה/התיקון אנו נשאל שאלות רלוונטיות ואין לראות זאת כ"שאלות מוזרות" או כסקנדלים
כך נהגנו במקרה זה וכך ננהג גם בעתיד.נשמח לראותו שוב ברכישות הבאות

מוצר:
מטען USB לבית ולרכב משולב BRU8243
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
19/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהזמנתי ערכת עגינה שלא התאימה לי למחשב הנייד, צלצלתי לחנות.
קיבלתי שירות נעים והוגן.
אפשרו לי להחליף את המוצר בלי שאלות מעיקות, והכל בפרק זמן סביר ביותר.
בהחלט הפתעה לטובה.
סביר מאוד שאקנה אצלם שוב.
מוצר:
ערכת עגינה
תמונת משתמש
שם:
אבירם
תאריך:
04/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר נוחה וקלה.
הזמנתי, קבלתי אישור עם מספר המשלוח, הכל הגיע - פשוט כפי שצריך להיות. ניתן גם לראות באתר את סטטוס המשלוח. הסוללה באיכות גבוהה והמחיר ממש מציאה
מוצר:
סוללה למצלמה NB-5L
תמונת משתמש
שם:
איל
תאריך:
30/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים ברשת, מצאתי בסולן את המוצר שחיפשתי, במחיר סביר מאוד. אופן ההזמנה נוח, המשלוח הגיע תוך מספר ימים.ראוי לציין, שלפני ששלחו אליי את המוצר יצרו עמי קשר טלפוני לוודא שאכן הערכה שהזמנתי מתאימה למחשב כף היד שלי.
נהניתי מאוד מהשירות היעיל, הטוב והמהיר.
מוצר:
ערכת טעינה למחשב כף יד
תמונת משתמש
שם:
דור
תאריך:
15/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי כמה חנויות באינטרנט. המחיר בסולן היה מתחת לממוצע המחירים. התקשרתי כדי לווקא שאכן יש ברשותם מטען מתאים, ודורין הסבירה לי בקלות ובאדיבות איך לבדוק את המחשב הנייד. היא מיד הסבירה לי איך למצוא באתר של סולן את דגם המטען והבטיחה לי שהמשלוח עם השליח יגיע בתוך יום, וכך היה. לסיכום, מחיר סביר, שירות זריז ואדיב ואמין.
מוצר:
מטען למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
15/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר נכנסתי ובדקתי חברות שונות לרכישת מטענים למצלמת casio חברת סולן הציע לי את ההצעה הכי זולה ואיכותית. כמו כן המישלוח הגיע מהר מאוד.
כאשר התקשרתי לברר לגבי המוצר בחברת סולן ענו לי בטלפון מהר מאוד והשירות האדיב והנחמד שקיבלתי על ידי נציגתם דורין גרם לי לרכוש בסולן את המוצר.
אני בטוח כי בהמשך אמשיך לרכוש בסולן.
מוצר:
מטען Casio NP-20
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
21/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה למחשב נייד ACER1650 דרך האתר, כשהגיע הסוללה שמתי לב שכנראה בטעות הזמנתי סוללה לא מתאימה לנייד. התקשרתי לסולן וקיבלתי מענה מהיר, הופנתי למייק שבדק את הנושא. במקום הסוללה שהזמנתי קיבלתי סוללה יותר יקרה ללא תוספת תשלום שהתאימה בדיוק לנייד. שירות כזה ראוי לציון. ישר כח וכן ירבו חברות כאלה. תודה רבה
מוצר:
סוללה חלופית לנייד 1650
תמונת משתמש
שם:
galit.al
תאריך:
20/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר ידידותי ונוח לחיפוש
קרין משירות לקוחות עונה מהר ועיניינית.
נתנה לי תמיכה מצויינת ודאגה לשליח יום למחרת כי היה לי חשוב לקבל את המוצר מהר.
המוצר היגיע, תקין ונבדק על ידי.
אמשיך לקנות בחנות זו
גלית
מוצר:
מטען רכב למחשב נייד דל DELL Car 90W AC adapter
תמונת משתמש
שם:
zetlaw
תאריך:
20/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם הראשונה שאני קונה מסולן וכנראה זאת תיהיה הראשונה מבין רבים.

אני חיפשתי ממיר מתח לרכב מכיוון שאני טס לחו"ל סולן היחידים שהיו מוכנים לספק לי את המוצר בטווח זמן כל כך קצת. מה גם שאת המוצר שרציתי לא היה במלאי והם המליצו לי גם על משהו שיספק את צריכיי בצורה יותר טובה וגם וזמן הספקת המוצר יהיה מהיר ככל האפשר.

את ההזמנה ביצעתי באינטרנט בשעות הצהריים והמוצר היה אצלי כבר למחרת בבוקר עטוף בנייר מיוחד לשמירה על המוצר שלם.

אין ספק שזו הייתה חווית קניה נהדרת.
מוצר:
ממיר מתח 150 W
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
19/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בתשע ורבע, המטען כבר היום אצלי תודות לשירות המצוין של דורין.

האתר מהיר וקל לשימוש. מצאתי את מה שחיפשתי דרך מנוע חיפוש וביצעתי הזמנה תוך דקה. מענה טלפוני מהיר ביותר ושירות אדיב. כל הכבוד.

תודה,
אסף
מוצר:
מטען Acer TravelMate 290
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
04/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטען חלופי למחשב נייד Lenovo, באותו יום התקשרו אלי מסולן תקשורת, מאחר והמטען החלופי לא היה זמין מידית בחרתי את המטען המקורי. ביום העבודה הבא התקשרתי לבדוק על מצב ההזמנה, דברתי עם מייק ובקשתי לזרז את הטפול בהזמנה.
המטען הגיע יום למחרת עם שליח!
כל הכבוד

מוצר:
מטען למחשב נייד 92P1577
תמונת משתמש
שם:
tamirley
תאריך:
20/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצעה הזמנה באתר ולאחר כחצי שעה כבר הייתי בדרך לאסוף את המוצרים מהחנות.
המוצרים חיכו לי וסיימתי במהרה את הקניה.
שירות אמין ומהיר.
מוצר:
ממיר מתח לרכב דק
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
13/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בהזמנות נפרדות 3 סוללות ומטען למוטורולה C 3 V. סוללה אחת מהזמנה 9124 נגמרת אחרי 9 שעות והסוללה שנייה מהזמנה 10177 נגמרת אחרי 5 שעות.

ביקשתי לקבל זיכוי בכרטיס אשראי על סוללה אחת בסך 79 ש"ח בכדי לחסוך את דמי המשלוח של ההחזר בדואר - ונעניתי בחיוב תוך 5 שעות ע"י מייק סולן.

זו הייתה חווית שירות ראוייה לשבח ומתקנת - גם אם מדובר בסכום מתחת ל 100 ש"ח.
מוצר:
סוללה נטענת לפלאפון MOTO BR-50
תמונת משתמש
שם:
דפנה
תאריך:
11/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לרכוש ממיר לרכב. לאחר בדיקה באינטרנט מצאתי כי לחברת סולן יש במלאי את הממיר הנדרש. היות והממיר נדרש לנסיעה לחו"ל שבוע לאחר מכן ביקשתי מהחברה לדאוג שהממיר יגיע אלי בדחיפות ולא תוך 7 ימים כפי שהובטח. אכן נציגת השירות דאגה לכך שכבר למחרת הגיע לביתי הממיר. ההזמנה באתר פשוטה. ניתן ליצור קשר אח"כ עם נציגת החברה לגבי ההזמנה (אפילו שהיא דרך האתר). מומלץ בחום.
מוצר:
ממיר לרכב
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
25/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ערכת הטענה לפאלם 505. הגיעה מהר מאוד תוך 3,4 ימים.
בטעות הגיע כבל מחבר לא מתאים. מיד עם יצירת הקשר עם החנות הם השתדלו מאוד לתקן את הטעות. בעל החנות - איציק הזמין אותי אליו במהירות האפשרית לקבל את הציוד המתאים או שישלח אותו במהרה.
מסיבות גיאוגרפיות העדפתי להגיע לחנות ושם אכן נמצא הכבל המתאים. בנוסף
ביוזמתם ( ! ) "צ'יפרו" אותי כי טרחתי להגיע אליהם.
שרות אמין ומצוין ! ממולץ לקנות אצלם.
מוצר:
קיט טעינה למחשב כף יד
תמונת משתמש
שם:
refaels1
תאריך:
25/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אציין כי קניתי בסולן מספר פעמים ותמיד היה אמין מהיר וטוב אולם הפעם היה עוד יותר טוב.
הזמנתי מטען באתר ולמחורת היתקשרתי לבקש מישלוח מהיר,טיפלה בי דורין משרות לקוחות ודאגה שהמטען יגיע אלי תוך יום.
הכל עובד ומתאים כיף לקנות כך בישראל.
ישר כוח והמשיכו כך.
רפי
מוצר:
מטען מהיר למצלמה אולימפוס
תמונת משתמש
שם:
שמאי
תאריך:
10/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטען חילופי למחשב נייד.
למחרת ההזמנה יצרו איתי קשר בטלפון, שהמטען החילופי אזל מהמלאי, והציעו לי מטען מקורי במחיר הנחה (199 במקום 228).
המטען הגיע בדואר תוך שבוע.
מוצר:
מטען למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
08/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות 2 מתאמי אוזניות למכשירי NOKIA, לאחר 3 ימים הגיע אליי המשלוח עם מתאם אחד בלבד. יצרתי קשר עם החנות וכעבור יומיים קיבלתי את המתאם הנוסף.
משלוח מהיר ושירות מצויין!
מוצר:
מתאם אוזניות ל- NOKIA
תמונת משתמש
שם:
צחי
תאריך:
06/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כבל סינכרון לפאלם Tungsten T3 שלי. החבילה הגיעה בזמן אלא שאז התברר ששלחו לי כבל שמתאים לדגם T5 ולא ל T3 שלי, קורה.
הרמתי טלפון, הם היו אדיבים לאורך כל הדרך, ביקשו שאשלח להם במייל צילום של הכבל הישן כדי לוודא שיש להם את הכבל הנכון.
אחרי שמצאו את הכבל שמתאים לדגם שלי ביקשו שאני אשלח להם בחזרה את מה שקיבלתי כדי שהם יחליפו לי בכבל הנכון.
ברגע שהם קיבלו את החבילה שלי התקשרו להודיע לי שהחבילה שלי הגיעה ועוד באותו יום הם שלחו לי את הכבל המתאים (שהגיע תוך 3 ימים).
חשוב גם לציין שביקשתי שיזכו אותי בעלות המשלוח ששלחתי אליהם מכיון שזו היתה טעות שלהם - והם עשו זאת בלי בעיות.
לסיכום: היתה להם טעות. יכול לקרות לכל אחד. אבל מרגע שזה התברר - הם פעלו בצורה נכונה באדיבות ובאופן מהיר והוגן
מוצר:
כבל סינכרון לפאלם Tungsten T3
תמונת משתמש
שם:
sarit
תאריך:
04/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש במספר אתרים, מצאתי כי המחיר של סולן הוא הזול ביותר, יצרתי עם שירות לקוחות קשר ושם הסבירו לי על מספר תחליפים.
את ההזמנה ביצעתי דרך האתר, ומיד לאחר מכן התקשרתי לשירות הלקוחות על מנת לבקש כי המוצר יגיע במהירות, כי אני זקוקה לו דחוף לפני חתונתי שתערך בעוד שבועיים.
הבחורה הנחמדה מאד, דורין, שטיפלה בי בשירותלקוחות אמרה שהיא תדאג לזה באופן אישי.
הבוקר הגיע שליח (פחות מ 24 שעות אחרי ההזמנה!!) והביא לי את המוצר הביתה, הופתעתי לטובה, ושמחתי מאד שהמשימה ירדה במהירות כזאת מרשימת המשימות הארוכה שלי.
אציין שמיד הטענתי את הסוללה ואכן ההטענה התבצעה במהירות כפי שהובטח לי.

בטוחה אני כי בעתיד אפנה ישירות לסולן לקנית מוצרים בתחום זה.
שוב תודה
מוצר:
מטען למצלמה מהיר תואם למצלמות Panasonic פנסוניק Panasonic DMW-S006E
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
05/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות סוללה חדשה לטלפון הנייד שלי, מאחר שהסוללה שקיבלתי עם המכשיר כבר חלשה ונגמרת מהר מאוד.
מצאתי מחיר טוב באתר של סולן והזמנתי את הסוללה.

לאחר שהטענתי את הסוללה והתחלתי להשתמש בה, גיליתי שגם הסוללה החדשה חלשה מדי ונגמרת במהירות.
יצרתי קשר עם חברת סולן, והם ביקשו ממני לשלוח להם את הסוללה. לאחר כשבועיים קיבלתי מהם סוללה חלופית, בתיאור ההסבר הבא:
"הסוללה התואמת אינה דומה לסוללה המקורית. במילי אמפר (כלומר בהספק) הסוללה המקורית חזקה יותר ולכן עולה יקר יותר (פי שלוש)."

עכשיו, בדף של סולן, כפי שמגיעים אליו מ-ZAP, אין ציון שהסוללה היא תואמת ולא המקורית, וכי היא חלשה יותר. הייתי מעדיף שסולן יציינו את הפרטים הללו, וייתנו לי את האופציה אם לקנות מהם את הסוללה הנ"ל או את המקורית. במצב הנוכחי, זו פשוט הטעייה.

כמו כן, סולן שלחה לי את הסוללה החלופית בלי שייצרו איתי קשר קודם בשביל לבדוק אם הפתרון מתאים לי.

לאחר שקיבלתי מהם את המכתב הנ"ל, עם הסוללה החלופית, פניתי לסולן וביקשתי להחזיר את הסוללה. הם הסכימו לכך.
בנוסף, ביקשתי שיישלמו לי על שתי הפעמים שנאלצתי לשלוח להם את הסוללה בדואר רשום - אך לכך הם לא הסכימו. כשעלות הסוללה היא 74 ש"ח, ועלות שני המשלוחים 21.70, אני נאלץ לשלם יותר מרבע מהמחיר של הסוללה לחינם. לכך הם לא הסכימו.
תגובת החנות:
הלקוח ידע שזו סוללה תואמת מלכתחילה משלא נענינו לדרישות והסחיטות שלו, פנה לאתרכם בטענה להטעיה.

ואילו אתם באתר זאפ בחרתם לפרסם ביקורת זו ולמרות שנשלחו אליכם על ידנו במייל קישורים וסימוכין.

ובכך בעצם נתתם במה לטענות חסרות בסיס מבלי לבדוק זאת.

מוצר:
סוללה לטלפון נייד של סוני BST 37
תמונת משתמש
שם:
אדיר
תאריך:
21/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה מאתר סולן וביקשתי שיחזרו אליי על מנת לוודא תאימות הסוללה(אכן התקשרו) הסוללה הגיעה אליי אבל אז מסתבר שאני לא מצליח להטעין אותה אמרתי וואלה המטען שלי דפוק הזמנתי גם מטען מהאתר שהתעכב בדואר כמעט חודש שלם (שבועיים מעבר ל14 ימי עסקים) התקשרתי לברר ואמרו לי ששלחו מזמן עלי לגשת לדואר ולקבל את החבילה אכן כך היה - ייתכן ובדואר עשו טעות- מתקבל..) המטען הגיע עם מחבר לא תואם טילפנתי אמרו לי לשלוח בדואר או לבוא לחנות התקשרתי לחבר שילווה לי את הרכב הגעתי לחנות והחליפו לי מטען (עד כאן חוץ מהטרטור נשמע הוגן, אבל שוב הסוללה לא נטענת שוב טלפונים "שלח את הסוללה בדואר רשום" מכיוון שנפתרתי מהסולה הקודמת אין לי יכולת לעבוד על המחשב הנייד אם אשלח את הסוללה, לבוא לחנות?!.. מה לעשות ולא לכל סטודנט יש רכב וזמן להגיע בכל יום לחנות ובנוסף במקום להודות בטעות ולהחליף לי את הסולללה הם רוצים לשלוח אותה לתיקון (זאת אמורה להיות סוללה חדשה!!! תנו לי חדשה ושלחו אותה לתיקון תמכרו אותה אחרכך אם אתם רוצים, למה לטרטר כלכך הרבה???) , אני עדין מחכה להזדמנות לגשת לגבי הסוללה לחנות עצמה..מקווה לטוב:)
תגובת החנות:
טענת הלקוח אינה כוללת ולא מדוייקת כלל
הלקוח אדיר רכש סוללה באתרנו הלקוח לאחר שקיבל את הסוללה טען שאינה תקינה
נמסר ללקוח כבר בפעם הראשונה שעדיף להגיע עם המחשב והמטען שברשותו עלמנת שנבדוק את הסוללה
במידה ואינו יכול שישלח את הסוללה חזרה בדואר רשום אלינו לשם בדיקה והחלפה.
ומשכבר הגיע אלינו לאסוף את המתאם הלקוח הגיע ללא המחשב והסוללה לבדיקה.
יתכן שהייתה בעיה בסוללה אולם אין אנו שולחים סוללה אחרת מבלי לקבל את הישנה
ומבלי לבדוק מה הסיבה שהסוללה אינה נטענת.
לא אחת התגלתה בעיה במחשב ולא בסוללה או במטען וכך נמסר גם ללקוח אין אנו יכולים לדעת.
זוהי טענת הלקוח מאיין לנו לדעת אולי הסוללה אכן תקינה!!
לא היה צורך להזמין מטען.הלקוח הזמין על דעת עצמו מטען מבלי לבדוק איתנו או לשלוח את הסוללה לבדיקה.
המטען נשלח בזמן אולם הלקוח לא הגיע לדואר לאסוף אותו או שכנראה בעיה של הדואר.

לסיכום
יכול להיות שסוללה אינה תקינה שהרי זה לא מדע מדוייק
אנו ערוכים ומטפלים בבעיה ונותנים אחריות לא רק לאחר הקניה
טענת הלקוח כאילו ביקשו שישלח את הסוללה לתיקון אינה נכונה כלל אנו לא מתקנים סוללות למחשב נייד כלל כיוון שאין אפשרות כזו אלא מחליפים בחדש. וכך גם נמסר לו.
הלקוח עדיין יכול להגיע אלינו לשם בדיקה והחלפת הסוללה במידת הצורך אין שום הצדקה לפרסום חוות דעת זו אנו פעלנו בדיוק כפי המתבקש ונתנו שירות ומענה הוגן

מוצר:
סוללה למחשב נייד Evo N1020
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply