דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
טלפונים סלולרים ומעבדת תיקונים (גבעתיים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סמייל פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסמייל פון ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
264
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
213
3
48
נמצאו 264 חוות דעת גולשים על סמייל פון
תמונת משתמש
שם:
zack
תאריך:
23/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שי איש אדיב ומסביר פנים. הסביר לי על המכשיר בצורה רגועה ומדוייקת. העביר לי את כל הנתונים שלי בזמן ששתיתי קפה מפנק בבית קפה ממול. ובנוסף קיבלתי זיכוי הוגן על מכשיר סמסונג ישן שהיה ברשותי.
מוצר:
אל גי V20
תמונת משתמש
שם:
קלי
תאריך:
23/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני זמן מה הגעתי לסמייל פון בתל אביב דרך פרסום שראיתי בזאפ כדי לרכוש מכשיר חזק עם סוללה נשלפת ומיד קיבלתי הסבר מפורט מאריאל על כמה מכשירים ולבסוף החלטתי לרכוש V20 הייתי בחנות למעלה משעה ואריאל דאג להעביר לי מידע מהמכשיר הישן לחדש ובנוסף ביקשתי וקיבלתי הנחה על המכשיר החדש שקניתי, מודה מקרב לב
מוצר:
lg v20
תמונת משתמש
שם:
meny
תאריך:
22/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!!! שווה קצת סבלנות לקריאה ותחסכו לעצמכם המון המון עוגמת נפש. רכשתי מכשיר LG G6 (יש לציין שקניתי מגן לפני הגעתי לחנות גם המוכר שם לב לזה) כשהגעתי לבית ראיתי שהוא עם שריטות ומכה של נפילה בחלקו התחתון בצד ימין. התקשרתי למוכר, כשהבין שעליתי עליו כעס נורא והאשים אותי שאני גרמתי לזה. יש לציין שזה מכשיר של רונלייט (הוספתי כסף לאחריות של רונלייט) כשהתקשרתי לרונלייט נדהמתי!! הטלפון נקנה לפני חמשה חודשים (אוקטובר 17) ועם היסטוריה של תיקונים כולל החלפת שקע תחתון ומכסה אחורי!!! מה שאומר ששילמתי מחיר מלא על מכשיר משומש ופגום!!! הגעתי בעצמי לחנות והוא לא היה מוכן לבטל את העסקה ושלח את העובד שלו להביא מכשיר 'חדש' אחר מ'רונלייט' (ממש לא) חיכיתי כשהביא לי את האריזה ראיתי שהמדבקה כבר נפתחה, החלקתי את זה. אבל כשהוא החליט להחליף לי את המטען שהיה בקופסא במטען מזוייף לא הסכמתי, פה הכעס של המוכר עלה לגבהים והוא גירש אותי מהחנות באיומים ללא קבלה (!!!) על המכשיר השני. כן ללא קבלה. מסתבר היום לאחר שיחה נוספת עם רונלייט שגם המכשיר הזה נקנה באוקטובר 17 (!!!) אבל למרבה המזל הוא ללא הסטוריה. אתם מאמינים? שילצתי על משכירים יד שניה ועוד ללא אחריות! נפלתי על אדם לא ישר לחלוטין ואני ממליץ לכם לעשות כמוני. לא לדרוך שם אף פעם! החיוכים של המוכר יהפכו לצעקות התלהמות והמון עוגמת נפש אחרי שתשלמו ותצטרכו הסברים תלונות או משהו הוא כבר לא יכיר אותכם והמשחק יהפוך למתיש עד שתוותרו! זאת השיטה שלהם! עוד משהו: שימו לב שהוא פותח לכם את המכשירים בעצמו ומדליק לכם אותם! לא מומלץ בכלל, עשו זאת בעצמכם בחנו את המכשיר טוב טוב לפני שאתם יוצאים מהחנות! והכי טוב אל תגיעו לשם בכלל! ראו הוזהרתם! כל השיחות מוקלטות!!! אני לא אעבור על זה בשתיקה.
תגובת החנות:
שוד ושבר! אנו המומים שדברים שקריים, מסוכנים ורעים שלא היו ולא נבראו נכתבו וצר לנו שהלקוח מנצל את פלטפורמת חוות הדעת בשביל להזיק ולהכפיש בית עסק איכותי שקיים למעלה מ- 14 שנה אך בימים שמותר לכתוב הכל והכל מותר אנו לא מופתעים...

הלקוח קיבל מכשיר לשביעות רצונו המלאה לאחר שבחן אותו בחנות בדקדקנות במשך כמה דקות טובות ופתאום לאחר כמה ימים קיבלנו שיחת טלפון מהלקוח שהתלונן שיש למכשיר מכה בצד, שהוא לא תקין ושהמכשיר יוצר בשנת 2017.

היה ברור לנו מהתחלה שהמכשיר יצא מהחנות תקין ושלם וכל מבוקשו של הלקוח הוא לסחוט מאיתנו מכשיר חדש לאחר שעשה בו נזק והתחשק לו להוציא מאיתנו מכשיר חדש וכל זאת בהתנהגות מבישה, אגרסיבית ובריונית שאת המילים שהלקוח הוציא מהפה נחסוך לכם!!

הוסבר ללקוח במפורש שדגם המכשיר שהוא בחר לרכוש הוא דגם שלא נמכר בכמויות והוא דגם לא פופולארי ועקב כך כל היצור של מכשיר זה נעשה לאורך שנת 2017 בלבד!


לצערנו לאחר איומים והפחדות מצד הלקוח החלטנו בהגיון בריא ולמרות התנהגותו, שלא לערב גורמי חוק כדי לא לסבך את הלקוח בפיו והעדפנו להפסיד מאות שקלים ולתת ללקוח  מכשיר חדש נוסף.

סמייל פון תמשיך לדבוק במצוינות בשירות לכלל לקוחותיה הרבים והנאמנים.
מוצר:
LG G6
תמונת משתמש
שם:
Yuval
תאריך:
11/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה! ניכר שאכפת להם מהשירות ואיכות המוצר.
הזמנתי מכשיר LG V20 והוא הגיע תוך יומיים.
מומלץ מאד!
מוצר:
LG V20
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
17/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך אתר החברה למכשיר v20, נשלח אלי בדואר ישראל מבוטח.
התבאסתי שהחבילה הגיעה אלי עם מגן זכוכית שבורה, (גם כן דואר ישראל).
ממש במקריות שבוע לאחר מכן הייתי באזור תל אביב, קפצתי לחנות, הצגתי לבחור את מגן המסך עם הקבלה וקיבלתי 2 מגני מסך זכוכית לנייד בחינם!
שירות אליפות וצוות לעניין, לא מובן מאליו בתחום הזה!
תודה רבה וממליץ מאוד!
אין ספק שאת הקנייה הבאה תהיה דרככם ולא באמצעות חברות התקשורת!
מוצר:
Lg v20
תמונת משתמש
שם:
מאגר נדל"ן
תאריך:
24/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה באווירה נעימה.
בעידן של היום, רמת שירות ואמינות חשובים יותר ממחיר זול...ההיפך הוא הנכון!!! כשמוצאים נותן שירות היודע לשלב את שני הדברים אזי כל הצדדים יותר שמחים (:
מומלץ מאוד!!!!
מוצר:
אייפון 6S
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
23/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצורף מספר הזמנה .
הזמנתי מכשיר V20 באתר . התקשרתי לודא שאכן יגיע אמרו שכן יתקשרו לחייב וישלחו במשלוח אקספרס שעליו הייתי מוכן לשלם גם .נאמר שבשעה 4 יצרו עימי קשר . בשעה 5 שעדין לא יצרו קשר התקשרתי שוב אמרו לי אל דאגה מטפלים בך ושאלתי שוב עם אפשר להיות רגוע וההזמנה תגיע . ובכן אף אחד לא צילצל ולא שלח לי כלום . ביזבזו לי זמן לחינם כאשר המכשיר היה אמור להיות מתנה לאתמול . (לדעתי פרסמו מחיר נמוך ומשלא יכלו לעמוד בו פשוט התעלמו ממני לחלוטין לראיה היום הם העלו את המכשיר ל1885 אפילו עם רק היו מתקשרים להגיד שזה טעות ואי אפשר לספק גם היה מספק אבל פשוט במקה הזה ביזבזו לי זמן לחינם)
ממליץ לכם להשתפר בשירות .
תגובת החנות:
הלקוח ביקש לבצע הזמנה טלפונית אך סרב לשלוח תצלום תעודת זהות לצורך זיהוי דבר אשר עורר את חשדנו במידה והלקוח רוצה את הדגם הספציפי הוא מוזמן לקבל אותו במחיר שצויין בהזמנה
מוצר:
lg v20
תמונת משתמש
שם:
ET
תאריך:
17/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול קניתי מכשיר 5 - LG עבור אשתי בסמייל פון ת''א, אני מוכרח לציין שהשירות היה שירות למופת, למרות כל הלקוחות שנכנסו לחנות המוכר השתדל מאוד להקדיש לי את כל תשומת הלב עם הרבה סבלנות.
קיבלתי טלפון חדש מהיבואן הרשמי במחיר הטוב ביותר ויצאתי מאוד מאוד מרוצה. למי שמחפש טלפון איכותי אני ממליץ מאוד ואני בטוח שאקנה שם שוב.
מוצר:
LG G5 חדש (יבואן רשמי)
תמונת משתמש
שם:
Or
תאריך:
24/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות כייפית ואמינה. נתנו הסברים מפורטים וברורים. מחירים הוגנים. אחזור בעתיד ואמליץ לכולם עליהם! תודה.
מוצר:
אייפון 7 256GB
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
13/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרכוש טלפון סלולרי מסוג LG V10. המוכר בחנות ,שי, הקדיש הרבה זמן להדריך אותי על המכשיר ולבצע העברת אנשי קשר והודעות מהמכשיר הישן. יום לאחר הקנייה התקשרתי כדי לברר משהו ושי הסביר לי באופן ברור מה ששאלתי.
מוצר:
טלפון סלולרי LG V10
תמונת משתמש
שם:
sbv
תאריך:
07/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נפלאה !! קשובים , אינטליגנטים , מוכנים לעזור !! אין מילים. קיבלנו מכשיר עם כמה בעיות , הציעו בשמחה שנשלח את המכשיר בחזרה ואחרי התעקשות שלהם שלחו לנו מכשיר חדש.
שוב לא הצלחנו להתחבר לנתונים , ובהרבה סבלנות ואורך רוח , עזרו לנו בטלפון , להכניס הגדרות וכו והכל הסתדר ועובד.
בקיצור , מומלצים בחום רב .
מוצר:
lg3
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
07/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני טלפונים מחודשים לילדים, ביקשתי שיקפידו שלא יהיו סימנים אסתטיים כדי שהילדים לא יקנאו זה בזו, והם פשוט החליפו את החלפים החיצוניים להיות חדשים כדי שלא תהיינה בעיות. הם גם שידרגו אותי מדואר רשום לשליחות בלי שביקשתי. מרוצה עד הגג!
מוצר:
LG G4 מחודש
תמונת משתמש
שם:
Guy
תאריך:
23/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים.
גם אדיב וחם, גם הכי זול ומתחשב מבחינת מחירים, וגם שירות לקוחות הרבה לפנים משורת הדין.
קניתי טלפון LG G5 כולל מגן מסך ומגן אחורי מקורי במחיר הכי נמוך בשוק. אחרי שבועיים הסתבר שהייתה תקלה בכפתור מאחורה. ראיתי את עצמי נכנס שוב לסרט הרגיל של הויכוחים, אם זה מכוסה או לא מכוסה באחריות, ואם איכשהו זה כן מכוסה 5 ימים בלי טלפון... לא הספקתי להגיד מילה ותוך תוך 5 דקות שי, המוכר, תיקן לי את הטלפון. לא האמנתי, לא מכיר מקצועיות, זריזות ואדיבות פנים ככלל ברמה הזו בסוג העסק הזה.
ישר כח. חוזר ל-SmilePhone בוודאות, אחת מחוויות שירות הלקוחות היותר טובות שהיו לי. תודה רבה!
מוצר:
LG G5
תמונת משתמש
שם:
Bar
תאריך:
22/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בת"א כשאני לא סגור על דגם ספציפי של פלאפון ושם אחרי הדרכה מקיפה ומלוא תשומת הלב עזרו לי לבחור מכשיר העונה על צרכיי. אחזור בעתיד
מוצר:
Mate 9 PRO
תמונת משתמש
שם:
ab
תאריך:
19/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני כחודשיים פלאפון נוקיה, בתחילה עד שהגיע המוצר המוכר היה מאוד אדיב וסבלן וענה לכל טלפון, אך לאחר שהמוצר הגיע אלי הבנאדם לא עונה לפלאפון, פשוט המוכר הצהיר לי מפורש שהפלאפון חדש מחו"ל וכו', תכלס כשהמוצר הגיע אלי רואים בבירור שהוא 'מחודש' על כל המשתמע מכך, הבעיה הגדולה התחילה לאחר שניסיתי לחבר אוזניה למכשיר ואז לתדהמתי גיליתי שפשוט השקע אוזניה אינו תקין, הלכתי לחנות הסלולר הקרובה לביתי כדי שיציץ על המכשיר, הטכנאי הציץ על הסלולר וישר טען לי שמהכשיר הזה היה בתוך מיים וכל החיבורים שלו בפנים מאוד שחוקים וכו', ולהזכירכם שהמוכר טען שמכשיר חדש, וכן המציא לי סיפור שיש אדם בעיר שלי שהוא מוכר לו 'מאות חתיכות' של נוקיה C2, אני מצידי נסיתי ליצור איתו קשר כמה פעמים אך אין מענה, (חוץ מיום שישי אחד שהוא ענה לי ולפני שהספקתי לומר לו משהו הוא זרק את המילים האלו לשפורפרת 'אני כרגע עסוק עם הילדים(?!) איני לא יכול כרגע לענות תתקשר עוד שעה עוד שעתיים ביום ראשון ביום שני...' עד כאן לשונו) כל מילה נוספת מיותרת!!! לא חושב שאני ידרוך אצלו עוד פעם אחת ובודאי שאזהיר את כולם שלא להעיז להכנס לחנות שלו.
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוח הנכבד "שכח" לספר שהמכשיר נפל לו למים וקיבל קורוזיה כתוצאה מכך ובמקום להגיע אלינו ולתת לנו לעזור לו החליט לגשת למעבדה זרה ולפתוח את המכשיר על דעת עצמו. קשה לנו להתמודד עם השמצות חמורות, שקריות וחסרות אמת אבל כמו תמיד נמשיך לתת את השרות הטוב והמסור ביותר לעשרות אלפי לקוחותינו המקסימים והנאמנים!
מוצר:
נוקיה C2 01
תמונת משתמש
שם:
ולאד
תאריך:
08/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב! שילוח מהיר! ומחירים מעולים!
הגיע תוך 4 ימים מיום ההזמנה!
ין ספק שארכש דרככם שוב! , תודה!
מוצר:
lg g4 beat
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
04/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך חיפוש באינטרנט והוקסמתי מהיחס החם והאיכפתיות של שי.
מחירים הוגנים, שירות אדיב, מומלץ בחום.
מוצר:
lg g4
תמונת משתמש
שם:
Meitar
תאריך:
10/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי סמוך לשעת סגירת החנות אך בעל החנות היה אדיב ושירותי במיוחד למרות זאת. דאג שכל הדברים יהיו מקובלים עלי ונתן מענה לכל שאלה ובקשה שהייתה לי בנוגע לתפעול הפלאפון ולתשלום.
המחיר היה הזול ביותר שנתקלתי בו והתמורה מעל לכל בקשה - תודה רבה על החום והשירות!
מוצר:
Galaxy s7
תמונת משתמש
שם:
רוכש
תאריך:
23/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם היו אדיבים, גם מקצועיים, וגם מספקים מוצר באיכות גבוהה. חווית קניה מצויינת. יישר כוח.
מוצר:
Nexus 5X 32G
תמונת משתמש
שם:
John
תאריך:
15/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות, אמינים ונחמדים.
מיקום טוב במרכז העיר.
ממליץ בחום לרכוש מהם ומאד מרוצה מחווית הקנייה שלי.
מוצר:
LG V20
תמונת משתמש
שם:
Roie
תאריך:
03/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אריאל המוכר גבר על, דאג שהכל עובד ורץ לפני שיצאנו מהחנות וגם פינק במתנות.
שירות אדיב ואחלה אווירה.
אחזור לשם בוודאות.
מוצר:
lg g4
תמונת משתמש
שם:
Yair
תאריך:
02/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקסימה, שירות נעים ותודה מיוחדת לשי שלא נתן לי לצאת מהחנות עד שכל המידע שלי לא עבר במלואו מהמכשיר הישן לחדש. תודה גדולה!
מוצר:
טלפון סלולרי LG G2
תמונת משתמש
שם:
noona
תאריך:
31/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העסקה התבצעה בטלפון מרחוק עם מישהו בשם אריאל, יש לי אותה חוויה כמו נועה בזיכוי. מתעקבים במשלוח, לא מודים לטעויות שלהם, מנסים לדבר יפה ומורחים ויש להם בעיה עם החזרות, יש להם נטיה לא לזכות, כבר 4 חודשים אני מתעסקת איתם ובסוף הם רוצים לחשוב על עצמם כישרים. בסוף בטלפון הוא כעס ואמר "אני לא רוצה לזכות אותך, זה אני אשם שהדואר התכקב? אני אלך איתך לבית משפט ואשלח לך את הטלפון שוב", כאילו שאין חוק של החזרת מוצרים, ממש חוצפה. אחר כך הוא התחיל "להסביר" למה הזיכוי לא נקלט אחרי חודשים ושזה קשור לחברת האשראי, כשחברת האשראי קולטת את הזיכוי מיד, ובבדיקה מולם כלום לא נקלט.
בדרך כלל אני מעדיפה לשלם קצת יותר רק בשביל השירות ולהיות עם ראש שקט, אבל לא ידעתי שאני אתעסק עם אנשים לא נאמנים כאלה.
תגובת החנות:
לא ברורה לנו הביקורת וכנראה שחלה טעות מכיוון שאין לנו שום עדות לכך שהמכשיר נרכש אצלנו ולכן נמנע מלהגיב! בתודה צוות סמייל פון.
מוצר:
lg g4
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
27/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה המוכר (אריאל) נורא דואג ונאמן ללקוח מאוד התרשמתי לטובה. . . . .
מוצר:
Lgg4
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply