חווית קניה ביג טיים . יושרה מקצוענות הגינות מה צריך עוד הבנאדם . החלטתי לרכוש איפון 6 אצל ולד ומנו לאחר תיקון של איפון 5 - רכיב טעינה שביצעו כנגד כל הסיכויים אחרי שהמכשיר עבר כל מעבדה אפשרית בגוש דן . רוצו לחוות שרות אמריקה
מוצר:
טלפון סלולרי 6
שם:
טלי
תאריך:
22/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא הכרתי את החנות מקודם, באתי לחנות משיקולי מיקום והופתעתי לטובה. ראשית, מהמחיר- עשיתי בדיקה במקומות אחרים לפני שבאתי וניתן פה מחיר הוגן וגם הנחה (נקנו 3 מכשירים). מנו נתן את השירות ביעילות ואדיבות, דאג להפעלת המכשיר ויצר את ההגדרות הראשוניות בו, מה שהקל את השימוש ואיפשר ישר "לצאת לדרך" בכיף עם המכשיר החדש. מנו גם דאג להסביר על חשיבות הגדרת האחריות במכשיר מול היבואן הרשמי בהקדם. לאחר כשבועיים מהקניה חלה תקלה במכשיר שלי. לאחר בדיקה, היבואן "הסיר אחריות" ודרש עלות עבור התיקון. מנו היה בקשר ישיר מול היבואן בניסיון לתקן את המכשיר ללא עלות אך משלא יצא כך, מנו טען שמבחינת החנות חשוב שהלקוח יהיה מרוצה ויהיה לו מכשיר שמתפקד ולכן החנות תתקן לי את המכשיר ללא עלות ואכן כך היה. כל הזמן קיבלתי את המסר: תהיי רגועה, הכל יהיה בסדר, דבר חשוב לאור העובדה שהנייד הוא חלק כ"כ חשוב כיום בתפקוד היומיומי. אני רוצה לציין גם את שאר צוות החנות שהינו אדיב וסבלני. באחת הפעמים הייתי עדה לביקור של לקוח חירש שקיבל שירות סבלני מאוד מאחד המוכרים. אני ממליצה לכם לקנות בחנות, גם בגלל השירות האדיב ולא פחות חשוב, בגלל שיש למי לפנות במקרה של תקלה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Yuval
תאריך:
17/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי מסך לטלפון של אחד הילדים (נקסוס 4). לאחר ההחלפה הוספתי מגן זכוכית. שבועיים לאחר מכן המסך נשבר שוב. נגשתי לחנות ולאחר שיחה הסכמתי שכנראה הסיבה לשבר היא אופן הטיפול במכשיר (הילדים) והחלפתי שוב כולל מגן זכוכית. שבועיים לאחר מכן המכשיר נפל בצורה בה המסך לא אמור להסדק ולמרות זאת נסדק. למרות שלא נראה לי הגיוני, לאחר הביקור הקודם הבנתי שאין טעם ללכת לחנות, הבנתי שאין שם אם מי לדבר ושכנעתי את עצמי שזה אשמת הילדים. החלטתי להחליף מסך לבד. מההסברים שראיתי ברשת המסך מורכב משני חלקים שמודבקים בינהם בדבק חזק שדורש חום והרבה זהירות כדי להפריד בינם. כשהחלפתי מסך החלקים נפרדו ללא מאמץ, לא נראה שיש משהו שמחבר אותם כמו מה שמוצג ב YOUTUBE (ה LCD עדיין אצלי). אני מרגיש מרומה, שילמתי בסה"כ מעל ל 700 ש"ח (שני תיקונים) ולא קבלתי את המוצר שלדעתי אני אמור לקבל. אני איבדתי את האמון במקום הזה.
מוצר:
החלפת מסך NEXUS4
שם:
Ofer
תאריך:
04/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות על מנת להחליף מסך לנקסוס 4, בחנות התחייבו שהמסך מקורי, ושכנוע אותי גם להוסיף מגן זכוכית כשבוע לאחר מכן הטלפון נפל על רצפה מגובה נמוך והמסך עם המגן זכוכית התרסקו לחולטין. פה חשדתי שלא מדובר במסך מקורי (לא סביר ש GORILLA GLASS תתרסק מנפילה כל כך קטנה). חזרתי לחנות והצגתי בפניהם את הטלפון , מיותר לציין שהפעם הם לא היו נחמדים כך כך ()
תגובת החנות:
הלקוח אכן תיקן את הנקסוס 4 בחנות והוחלף לו מסך מקורי.! אנחנו בתור חנות מקצועית נותנים אחריות של 3 חודשים על התיקון, אבל לא על שבר!!! המגן זכוכית שאנו מציעים בחנות מפחית את הסיכון של המסך להישבר, לא מונעת. אם כי מגן זכוכית ללא כיסוי אחורי מגדיל את הסיכוי של המסך להישבר. לפי טענותיך המכשיר נפל ונשבר, לכן האחריות אינה תקפה. צר לנו על המקרה, אך הלקוח הפעם צריך לקחת אחריות על מעשיו.
בתודה צוות וי.איי.פי מובייל
מוצר:
החלפת מסך נקסוס 4
שם:
אור
תאריך:
22/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון שלי היה במצב שבירת מסך ותקלות משביתות נוספות. השירות שקיבלתי היה בראש ובראשונה אמין,משתף ויעיל. בסופו של דבר הטלפון תוקן במחיר סביר כאשר כל המידע נשמר. זוהי המעבדה אליה אחזור!
מוצר:
טלפון סלולרי S2
שם:
limor
תאריך:
19/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך זאפ , ולמרות החוות דעת השליליות המרובות. המחיר היה נראה לי מפתה , (אני סטודנטית) החלטתי להגיע ולתקן את המסך שנשבר לי באייפון 6 . יש לי רק דבר אחד להגיד - הזול עולה בסוף ביוקר! -אני רוצה לציין שהמכשיר לראשונה נפל לי כשרכבתי על האופניים והמסך התנפץ מנפילה ממש חזקה ומגובה רב . יש לי את המכשיר כארבע חודשים - ולא נראה לי הגיוני שהמסך שהחליפו לי בחנות נשבר שוב לאחר יום אחד כשהיה בכיס בלבד! - תיקנתי את המסך שוב במעבדה ליד המכללה שילמתי 600 ש"ח וקיבלתי מגן זכוכית מתנה ששאלתי את העובד שם אם שמו לי מסך מקורי - הוא ישר יצא והראה לי שעל המסך הישן יש נקודות במקום לוגו של תפוח על החיבורים של המסך הישן וטען ששלו מקורי ואכן הצבעים של המסך החדש נראים יותר חדים וברורים מאשר המסך שהחלפתי בחנות זאת. לשם ההגינות אני רוצה לציין שלא פניתי לחנות מחוסר זמן , כי הייתי חייבת לתקן את המסך (הטאצ' לא עבד ולא יכלתי לקבל שיחות) והייתי צריכה את המכשיר עובד. ואין לי מושג אם הם היו לוקחים אחריות.
תגובת החנות:
הלקוחה אכן תיקנה את האיפון אצלנו וכמקובל קיבלה שירות מהיר ואמין. אנו מעניקים אחריות מלאה על המוצרים אותם אנו משווקים. נאמר ללקוחה שאין המעבדה אחראית על נזקי שברים/סדקים כתוצאה מנפילות או שימוש לא נכון. חשוב מאוד לציין את העובדה שהמסכים שאנו מחליפים הם מסכים מקוריים לחלוטין!!! אנו כמעבדת שירות מקצועית, מנוסה ואמינה שמשרתת מאות לקוחות באופן קבוע יש נהלי עבודה ברורים ומחמירים וכחלק מזה אנו מעניקים תקופת אחריות ארוכה ועומדים מאוחרי כל תיקון אותו אנו מבצעים אך במידה והבעיה אינה קשורה לתיקון אותו ביצענו אין ביכולותינו לעשות דבר. יתר על כך מדובר פה בשוק פרוץ שלא עובר פיקוח ובקרה ולכן נאמר לך במעבדה אחרת שהמסך שלנו הוא לא מקורי על מנת ליצור תחרות שיווקית
צר לנו על המקרה, וחבל שהלקוחה בחרה ללכת לחנות אחרת ולא להגיע לחוות דעת אצלינו ובנוסף בחרה להשמיץ את שמינו הטוב. מנסיון של שנים מסך לא יכול להישבר או להיסדק מעצמו!!! אנו מתקנים ומחליפים ביום מעל 100 מסכים וקיימים מעל חמש שנים בשוק הסלולר. החנות עובדת בשקיפות מלאה ובהתחשבות בקהל לקוחותינו.
בברכה צוות וי.איי.פי מובייל.
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט אייפון 6
שם:
סנדרה
תאריך:
05/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
- מתנהגים כמו מכולת שכונתית - דורשים סריקת ת"ז ללא כל צורך למרות שנמסרו להם את כל פרטי התשלום. - לא שמעו על אריזת מתנה, ז"א שאותו מוצר מיועד למתנה. אין אופציה למסור את פרטי האשרי בטלפון, לאחר רישום כל הפרטים האחרים.
-האם הייתי קונה שוב בחונות זו? אולי. לא בטווח. אופצי זו חסרה בדירוג.
תגובת החנות:
שלום רב . קראתי את תלונת הלקוח חסרת השחר . צילום של תעודה מזהה , זאת נדרש על מנת לוודא כי אכן מתבצע שימוש הוגן בפרטי כרטיס האשראי לפי תנאי ההזמנה באתר . יש לציין שזוהי דרישת חברת האשראי עם ביצוע ההזמנה , לפי דין .! בברכה הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5
שם:
חניתה
תאריך:
05/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוד אדיבים, ענייניים ויעילים למרות העומס הרב שיש להם המוצר הגיע מהר והוא מצויין יש שם עובדת אחת נחמדה במיוחד (למרות שכולם שם בסדר גמור)
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy mini sIII
שם:
רפאל
תאריך:
24/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות לקוחות היה מצוין מאוד מהיר ונראה מאוד מקצועי בנוסף היה לי בעיה מסוימת שבאתי לרכוש מהם בהתחלה והיה לי סירוב בכרטיס אשראי אבל התברר שהיה אישור אך בלי חיוב דבר שחסם לי את המסגרת ישר יצרתי איתם קשר (אחרי שבחברת האשראי הבהירו לי שרק הם יכולים לטפל בזה יחד איתם) והם טיפלו לי בזה בלי בעיה. בסופו של דבר אפילו עשו לי הנחה קטנה על המכשיר.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
hagai
תאריך:
05/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב, מחירים טובים ויחס טוב מיקום החנות נוח המוכרים בחנות (במקרה שלי מנו) לא חיפש לערבב ולדחוף מוצרים דבר שאהבתי ונקודת זכות מכירה לפי בקשת הלקוח
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
רחלי
תאריך:
28/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קראתי תגובות בזאפ והתלבטתי למרות התגובות השליליות החלטתי לתת הזדמנות. לא קיבלתי אישור הזמנה למייל..התקשרתי לחנות אמרו שהייתה טעות במייל ביקשתי שיתקנו את המייל וישלחו לאחר יום עדיין לא שלחו התקשרתי שוב שישלחו אישור לא שלחו עברו למעלה מ7 ימי עסקים והפלאפון עדיין לא הגיע שילמתי עוד 30 שח למשלוח מהיר...ועדיין לא הגיע התקשרתי לחנות שאלתי מדוע לא קיבלתי אישור הזמנה למייל ומדוע הפלאפטן עדיין לא הגיע הנציגה הממש לא נחמדה עושה לי תרגעי אני לא עונה לך אם את מדברת ככה..אמרתי לה שלמרות התגובות הלא טובות עדיין קניתי אצלם והם הוכיחו את השירות הגרוע היא אמרה לי איך אני מדברת ככה..אמרתי לה שאני רוצה לבטל את העסקה ולקבל את הכסף בחזרה היא אמרה לי שרק אחרי שהפלאפון יגיע אליי אחזיר אליהם ואצטרך לשלם קנס...אמרתי לה שאני לא מתכוונת לשלם כלום על שירות גרוע שלהם והיא פשוט ניתקה עליי את הטלפון...אל תקנו שם...גם אם צריך להוסיף עוד 50 שח לפחות עדיף שירות טוב...
תגובת החנות:
שלום רב. הלקוחה הזמינה מכשיר דרך אתר החנות . מיד עם ביצוע ההזמנה קיבלה אישור למייל אשר מילאה בעת ההזמנה. לאחר בירור טלפוני , נודע לחנות כי כתובת האי מייל שגויה. לאחר תיקון הובהר ללקוחה כי תידרש להמתין עד 7 ימי עסקים לקבל את המכשיר . הלקוחה סירבה לממש את העסקה לפי הנהלים וביקשה לבטל את העסקה מרחוק ולהשיב לה את כספה. הובהר לה כי לאור כך תידרש להמתין לקבל את המוצר , ורק לאחר מכן תוכל לשלוח את המכשיר לבית העסק , בית העסק יבטל את העסקה ויחזיר לה את התמורה כנגד קבלת המכשיר בקיזוז דמי ביטול עסקה בסך 100 ש"ח . יש לציין כי הלקוחה רכשה לפי האופציות באתר , ביטוח עבור המשלוח ולא דואר מהיר. למחרת השיחה עמה , מתברר כי בן זוגה התקשר והתנצל על ההתנהלות הדברים והיא מצטערת על ביטול העסקה ואופן התנהגותה . אנו מצרים על כך שבחרה הלקוחה לשטוח את תלונותיה אשר חסרות בסיס דרכם . בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון סלולרי מיני
שם:
Moran
תאריך:
27/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
במשך שבוע חיפשתי מכשיר גלקסי חמש לא הייתי מוכנה להתפשר על משהו שהוא לא טוב כמו כל ישראלי חיפשתי מחיר מוזל הגעתי לויאיפי מוביל דרך האינטרנט כמובן שקראתי את התגובות על החנות אבל בגלל שלא היה שם משהו חד משמעי החלטתי ללכת לבדוק את השטח , הגעתי לחנות מצאתי את "הבחור עם המשקפים" מהתגובות שבימנו קוראים לו מנו , האמת שלא ידעתי לקרוא אותו בהתחלה ומאוד חששתי אבל הוא הפגין מקצועיות אני לא לקוחה קלה בכלל והייתי שעה בחנות בסוף קניתי ויצאתי מרוצה אני מאוד מקווה שלא אצטרך שירות על תיקון אבל מקווה שאם זה יקרה שיהיה מי שיעמוד מאחורי - מנו תודה רבה לך על הסבלנות על השירות האדיבות ועוד דבר חשובבבב מנו לא עושה הנחות חחח אז אין טעם להתאמץ . קניה נעימה מורן מידלטון פתח תקווה
מוצר:
טלפון סלולרי g5
שם:
einat
תאריך:
27/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעקבות זאפ, כולם חביבים שם- קיבל את פניי מנו ומכר לי את הטלפון , מקצועי, אדיב וסבלני. מומלץ בחום
מוצר:
סמסונג 7580
שם:
ויקטור
תאריך:
26/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אמנם חיכיתי בתור, כי היו לקוחות לפני, ולא מעטים, נראה לי שזה גם בגלל המחירים הנמוכים. ועכשיו אני יודע שהמחיר הנמוך לא בא על חשבון השרות, למנו ולדנה הייתה כל הסבלנות כדי להפעיל לי את המכשיר החדש ולהעביר לי הכול מהמכשיר הישן, מה שדרש לא מעט עבודה. וברור שהמכשיר החדש נבדק על רוב יכולותיו לפני שהרשו לי ללכת הביתה. לא ציפיתי לכזה שרות ואני מברך על כך.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 D802
שם:
ODED
תאריך:
24/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר השבוע.. כשחזרתי הביתה גיליתי תקלה (מסך נתקע). חזרתי לחנות והשארתי אותו למעבדה. עוד באותו יום חזרו אלי עם תשובה - נחליף המכשיר. נסעתי היום וקיבלתי חדש לשביעות רצוני המלאה המוכרת נתנה טיפול מהיר, נעים הליכות, בלי "חוכמות" של מוכרים - פשוט נהדר. אחזור לחנות לקניה הביתה וגם אמליץ
מוצר:
טלפון סלולארי G2 mini
שם:
Uri
תאריך:
23/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מנו ודנה תודה על שירות מקצועי אמין ואדיב עזרתם לנו מאוד פעם שניה שאנחנו קונים כנראה שבאמת זול וטוב אצלכם
מוצר:
G3 G3
שם:
אביב
תאריך:
22/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב מאוד וחברה אחלה במיוחד דנה. חברה אמינים מאוד.
זאת הפעם השנייה שאני מגיע ומקבל שירות כזה אדיב ונחמד כולל מחירים טובים מאוד.
המכשיר האחרון שקניתי היה גלקסי נוט 2 והיום רכשתי גלקסי אס 5
מוצר:
galaxy s5 g900f
שם:
יוסי
תאריך:
20/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולארי לבני. קיבלתי המכשיר שרציתי , בליווי שירות ויחס טוב ע"י מוכר בשם מנו , השתדל לעזור ככל יכולתו בקשר למחירי האביזרים הנילווים . בחנות התקבל מחיר טוב עבור המכשיר , ביחס לחנויות אחרות .
מוצר:
פלאפון nexus 5
שם:
Yukel Avi
תאריך:
19/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחנות היה מוכר בעל מישקפיים צעיר שנתן יחס על הפנים במקום למכור לי את המכשיר תפס איתי ראש על תזמין באתר ועוד 3 ימים תבוא לקחת שאני כבר בחנות ויש תמוצר מחפש ביוקרטיה מזל שהייתה שם מוכרת נחמדה שתפסה תענינים לידיים וסידרה תעניין המוכר בחנות הזו על הפנים שירות גרוע ועשה לי חשק רק לברוח משם אני לא ממליצ על החנות הזו חאפרית ולא מיקצועית וסורי על התגובה הקשה זו מה שהרגשתי.!
תגובת החנות:
וי.איי.פי מוביל קיימת מ-2009 ומספקת מענה ללקוחות פרטיים, מוסדות וארגונים.
צר לנו על ההרגשה של אבי וכל השהות שלו בחנות לא הייתה יותר מ-3 דקות.
זיהינו טעות ומיד תיקנו אותה.
לא מבינים עדיין על מה כל המהומה אם לא נגרם נזק בפועל והעניין טופל במקום.
צוות וי.איי.פי מובייל.
מוצר:
פלאפון 105
שם:
משה
תאריך:
07/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי עדישות טוטלית ושירות על הפנים לאחר 5 ימים ביטלתי את ההזמנה לא ניתן להזמין בטלפון רק דרך האתר. בשכונתי הדואר קטסטרופה - ולכן אני תמיד אוסף פריטים משליח שאני מזמין. לאחר שביצעתי ההזמנה החנות אמור לחזור אלי לאשר את ההזמנה. הם לא עשו זאות. רק לאחק מספר טלפון מיוזמתי משמטפלת בתשלום ועובד שעות זותרות הסבירה לי שאני צריך לשלוח סריקה של תעודת הזהות שלי במייל לבצע תשלום. האישור לתשלום יקח בין שלושה לארבע ימים מיד שלחתי לאחר 3 ימים הרמתי טלפון ונאמר לי הסריקה לא מספיק טובה - תשלח סריקה בצבע למה לא התקשרו אלי? התשובה שלחנו מיילים - עכשי זמן התנה למכשיר 7 ימי עבודה לאחר אישור התשלום בנוסף השליח צריך לאסוף עם ייפוי כח - בקיצור עוד לא הגענו לשליחות ועם הניהול הקיים גם לא נגיע ולאחר 5 ימים בטלתי את ההזמנה - (שעוד לא קיבל אישור על התשלום!) בקצב הזה אקבל את מכשיר אחרי שבעויים
תגובת החנות:
בס"ד . להלן השתלשלות הדברים בצורה מסודרת. ב- 5.10.14 הלקוח ביצע הזמנה מול אתר החברה למוצר : pelephone galaxy s3 neo לפי נהלי ההזמנה באתר , על הלקוח לשלוח לבית העסק סריקה של צילום ת.ז וזאת לפי דרישת חברת האשראי , על מנת למנוע שימוש בכרטיס אשראי גנוב ולוודא שזהות המזמין לא בדויה. ב- 6.10.14 , התקבלה סריקה של התעודה ללא זיהוי של התמונה בשחור לבן , דבר אשר לא מאפשר המשך טיפול בהזמנה ושליחת המוצר . לאור זאת נשלח מייל ללקוח באותו יום בדרישה לשלוח צילום קריא של ת.ז בעדיפות לצבעוני. ב- 7.10.14 הלקוח התקשר לוודא אם נשלח עבורו המכשיר , הובהר לו כי כל עוד לא תתקבל סריקה תקינה המשלוח לא יטופל, והוא לא יחויב בגין העסקה. יש לציין כי מלכתחילה הלקוח סרב לשלוח צילום תעודה , והדבר נוגד את מדיניות בית העסק מול חברת האשראי . לאחר 5 ימים בו לא טופלה ההזמנה , הובהר לו שבמידה והוא לא יקבל את המוצר מן השליח בעצמו על ידי זיהוי עם תעודה, אז לפי נהלי הדואר המוצר ימסר רק לאדם בעל יפוי כוח ותעודה מזהה מטעמו . הלקוח בחר לבטל באופן חד צדדי את העסקה . אנו מצרים כי הלקוח בחר לעשות זאת ואף לרשום תלונה חסרת שחר כנגד בית העסק. בברכה . הנהלת החנות .
מוצר:
pelephone galaxy s3 neo
שם:
Albert Askal
תאריך:
06/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב3.10 התקשרתי לחנות ושאלתי האם ישנו במלאי מכשיר Nexus 5 G16 במחיר של 1620 ש"ח כמו שזה הופיע ב zap.co.il. הנציג של החנות ענה לי שכן - המכשיר הנ"ל ישנו בחנות. לאחר נסיע בפקקים של 3/4 שעה וחיפוס חנייה של 1/2 שעה בעיר תל-אביב והמתנה בתור בחנות של 1/4 שעה התברר שהמכשיר שביקשתי איננו. כזה יחס כמווון מאוד הרגיז אות לכן בעתיד אני לא אפנה לבית העסק הזה.
תגובת החנות:
בס"ד. לאחר בדיקת המקרה עם נציגת המכירות הטלפוניות . הלקוח התקשר לברר אודות מכשיר Nexus 5 G16 , בעת הבדיקה אכן המכשיר היה במלאי . הלקוח בחר לא להשאיר פרטי כרטיס אשראי על מנת לשריין עבורו את העסקה, אלא להגיע לרכישה במזומן . מאחר והמכשיר נמכר במחיר זול , אנו מחויבים למכירה ללקוחות ששרינו עבורם תחילה על בסיס מדיניות של כל הקודם זוכה. צר לנו שבחר הלקוח להלין על טיב מתן השרות , ולא דאג לשלם ע"ח בעת ההזמנה הטלפונית . בברכה . הנהלת החנות .
מוצר:
Nexuz 5 D821
שם:
bender
תאריך:
06/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כששמים מכשיר בתיקון בחנות, הם מחייכים, חברמנים אמיתיים. ""מוכרים""לך כי לכל תיקון יש 3 חודשי אחריות. - לכן תיקנתי שם מספר מרובה של מכשירים (כל בני המשפחה). באוגוסט האחרון תיקנתי מסך לאייפון בן ה3 שלי, שמעולם לא תוקן בעבר. הוא נפל ונשבר. לאחר שבועיים המסך נכבה פ[עם בודדת - התעלמתי וחיכיתי - המכשיר הלא ישן. לא עבר חודש והמכשיר הפך לבלתי שמיש, המסך נכבה כל פתיחה של אפליקציה. הגעתי לחנות לאחר ששוחחתי איתם, אמרו שצריך להחליף מסך. ציינתי כי הנ"ל תחת 3 חודשי האחרונים ואכן בחיפוש במחשב עלה כי המסך הוחלף לאחרונה, מיד התחילו תרוצים . : "כל תקלה נחליף לך? אתה הפלת את המכשיר וגרמת לזה..." יש לציין שאני שומר על המכשיר שלי בקפדנות, בתוך CASE והוא לא נופל... נאלצתי להרים את הקול, כדי לקבל שרות, ורק לאחר שביקשתי מלקוחות אחרים בחנות לצאת משם - כדי שלא להכוות באותה הצורה - החנות נתנה לי פיצוי - 150 ש"ח אבל את המסך (שעלותו גבוהה יותר) ךא הסכימו לתקן. זה מקרה קלאסי של נחמדות במכירה, ובריחה מאחריות בשניה שצריך לעמוד בהתחייבות של שלושה חודשים אחריות למכשיר, החנות לא אמינה, אל תקנו שם!
תגובת החנות:
בס"ד . התלונה המובאת בפנינו מלאה באי דיוקים וטענות שווא . לאר בדיקה עם טכנאי המעבדה להלן העובדות . הלקוח מסר לתיקון אייפון 4 בגין תקלת מסך , הוחלף לו למסך חדש . לאחר כחודשיים שימוש במכשיר שעבד לשביעות רצונו , הלקוח חזר למעבדה בטעמה שהמסך שהוחלף לקוי . לאחר בדיקה שוב במעבדה , נמצא כי המסך התקלקל כתוצאה מנפילות שגרמו לקלה פנימית במסך . מאחר ולפי מדיניות המעבדה , אין אחריות על נזקים פנימיים במסך חיצוני , על הלקוח לשאת בעלות סמלית בגין החלפים בלבד. הלקוח סירב לתקן , הלקוח ביצע ביטול עסקה לאחר שימוש של 60 יום במכשיר וקיבל פוצוי של 150 ש"ח לפנים משורת הדין . אנו מצרים על כך שבחר הלקוח לשטוח בפנינו טענות חסרות שחר בגין שימוש לקוי ולא אחראי . חברת VIP MOBILE עושה את כל המאמצים לתת שרות אמין מקצועי והוגן לכלל לקוחותיה המרוצים . בברכה , ולדי סלב חבס - מנהל מעבדה, באמצעות החברה .
מוצר:
אייפון 4S 4S
שם:
clauste
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוכר מנו היה מאוד עדיב וסבלני, עזר לי בכל מה שביקשתי, העבירלי זיכרונות ופתח לי חשבו בסמרטפון, סידר לי כל מיני דברים למישהו שקנה סמרטפון בפעם ראשונה.ובנוסף האווירה היתה מאוד כיפית.
מוצר:
טלפון סלולרי 310
שם:
Tanya
תאריך:
20/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי LG Nexus 5 בצבע שחור דרך האתר. רוצה להדגיש שלא היה אופציה אחרת לבחירת צבע חוץ משחור ולמזלי זה היה צבע שרציתי. תהליך ההזמנה היה קל ופשוט. ההזמנה התקבלה בתאריך 14/09/14 בשעה 06:57. יום למחרת התקשרה אליי בחורה בשם דנה ואמרה שהיא ממליצה לי על משלוח מבוטח ב 30 שקל במקום רגיל חינם שבחרתי באתר. היא היתה נחמדה והסבירה על יתרונות המשלוח והסכמתי. גם מרצוני בחרתי להוסיף אחריות של יבואן רשמי, כי קראתי תקנון באתר והבנתי שהאחריות שנותנת החנות היא רק על תוכנה וגרסאות ולא שווה כלום. בסוף שאלתי את דנה מתי יוצא המשלוח והיא אמרה "בהקדם האפשרי, מחר". ביום שלישי ב 16/09/14 אחר הצהריים שוב התקשרה אליי דנה ואמרה שאין להם במלאי צבע שחור ואם ברצוני לקבל מכשיר בצבע לבן. אמרה שיש מחסור גם אצל היבואן וגם בחנות ואפשר לחכות בערך שבועיים עד שיקבלו שחור ואז ישלחו לי אותו מייד. היא גם הציעה לבטל הזמנה בעלות של 100 שקל. מאוד התאכזבתי ומכיוון שלא יכולתי לחכות שבועיים אז בחרתי שישלחו את הלבן. בסוף השיחה שאלתי אותה שאלה פשוטה: "למה באתר יש אופציה רק לשחור ובפועל אין לכם אותו בכלל?". היא אמרה שאני צודקת ועכשיו היא משנה את זה באתר. המכשיר יצא ב 16/09/14 והגיע אליי ב 18/09/14 בדואר ישראל מבוטח. בסוף מכל הסיפור הזה הגעתי למסכנה שהחנות לא עוקבת אחרי המלאי שיש לה וגם לא עוקבת אחרי נתונים שיש באתר. כי אם באותו יום שרוצים לשלוח את החבילה מתברר שאין להם מלאי מבוקש, זה מצביע על סדר עדיפויות לא נכון בעת קבלת הזמנה מלקוח. לעומת זאת המחירים שלהם נמוכים בהשווה לחנויות אחרות ושירות לקוחות הוא בסדר. המלצה שלי לאלה שרוצים לקנות בחנות הזאת: לפני שאתם מזמינים, תתקשרו לחנות לוודא שיש להם במלאי את מה שאתם רוצים ותשאלו את כל השאלות שיש לכם לפני הרכישה.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
שם:
papo
תאריך:
18/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צוות מקצועי ונכון לעזור . ביצעו התאמה בן הרצון שלי לבן התקציב שהיה לי תוך הסברים מקצועיים על מה כדאי יותר הן מבחינת המכשיר והן מבחינת האחריות שלו . המליצו לי גם על מגניי מסך במחיר לא רע בכלל . חוויה של אמינות ומקצועיות . תודה