הזמנתי דרך הטלפון מסוק שלט אלחוטי,ההזמנה היתה קלה מאוד והמוצר הגיע תוך כמה ימים, לאחר שבוע היתה תקלה ברוטר של המסוק נאלצתי לשלוח לחברת ענבר בעמ היבואן לצורך תיקון, לאחר חודשיים וחצי התקשרתי כמה פעמים לשאול מה קורה עם המוצר , לטענתם עדיין בטיפול, התקשרתי שוב לחנות גאדגט ליין לשאול מה קורה, וכאן אני חייב לציין ענה לי בחור בשם שרון והבטיח לטפל בנושא, לאחר חצי שעה חזר אלי ואמר שלא מוכר פניה כזאת והא ימשיך לטפל, יום למחרת חזר אלי שרון ואמר לי אנו שולחים לך מסוק חדש וגם על עוגמת הנפש שנגרמה בספור הנל, אין מילים על השרות הנהדר שקיבלתי מהחנות גאדגט ליין
מוצר:
מסוק שלט p9517
שם:
איציק
תאריך:
31/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הראשון נתקע בדואר ולכן החנות באדיבותה הוציאה משלוח נוסף ללא בעיות. המשלוח השני הגיע בסדר, ארוז מעולה. המוצר איכותי ואני מאוד שמח על רכישתו.
הערה קטנות לחנות: חסר מאוד באתר קישור לחשבון משתמש על מנת לבדוק הזמנות קודמות, לעדכן פרטים וכו'. ניתן להגיע לחשבון המשתמש אך ורק דרך הודעות המייל הנשלחות ללקוח. לתשומת לבכם תודה
מוצר:
שעון קיר אין
שם:
אני
תאריך:
31/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגש עבודה למחשב נייד דרך האתר ביום שני בשעה 5:00 אחרי צהרים ביום שלישי למחרת בשעה 9:00 כבר המגש היה אצלי בבית תוך פחות מ24 שעות!!!! ואם מדברים על האתר הוא ברור בצורה שאי אפשר להתבלבל ולשאול "אז מה עושים עכשיו??" בקיצור 100% שרות 100% מהירות 10% אמינות
מוצר:
מגש עבודה עם כרית ומנורה עיגולים
שם:
דוד בראומן
תאריך:
26/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה ! התקשרתי לוודא שיש את מה שרציתי , והמוכר אפילו הסכים לשמור לי את המוצר עד שהגעתי - תוך דקה כבר סיימתי את ההזמנה . שירות מעולה - שירבו כמוהם. בטוח אחזור לקנות מהחנות.
מוצר:
זכוכית מגדלת מחזיק מפתחות 5X
שם:
cohenmor
תאריך:
14/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האינטרנט ב10.4.16, שילמתי 20 ש"ח נוספים עבור משלוח עד הבית באותו היום. בהזמנה כתבתי שניתן להשאיר מחוץ לדירה בתיאום מראש במידה ואני לא נמצאת, ואימתתי זאת טלפונית עם נציג. לאחר 3 ימים המוצר טרם הגיע אליי, התקשרתי לחנות לברר וקיבלתי את הטענות הבאות: 1. "המוצר נשלח כבר ורשום שקיבלת אותו, למה נזכרת להתקשר רק עכשיו??" 2. (הסברתי לנציג שמעולם לא קיבלתי את המוצר) "אמרת שאפשר להשאיר מחוץ לדירה" 3. (לאחר שהזכרתי שכתבתי ואמרתי בפירוש שזה בתיאום מראש:) "בעצם השליח דיבר איתך ואישרת לו להשאיר מחוץ לדירה" 4. (שליח ~לא~ דיבר איתי, ביקשתי שיעלו אותו על הקו כדי להתעמת איתו על השקר ואז:) "בעצם השליח לא דיבר איתך, בגלל שאת לא היית זמינה" 5. (ביקשתי מהנציג שנעבור משלב החקירה ולשלב הפתרון, תגובתו:) "לכי תחפשי בבניין דירות עם שם משפחה דומה ותבדקי האם המוצר אצלם"
כמובן, שאני לא הייתי בבית באותו הזמן, אין בבניין שלנו שם משפחה דומה, אף שליח לא דיבר איתי והסברתי לנציג שזו לא העבודה שלי לחקור לאן נעלמה חבילה אם בכלל הגיעה. הנציג לא הסכים איתי וסירב להגיע לפתרון שליחת מוצר חדש או זיכוי.
לאחר כל האמור מעלה ואחרי שהבנתי שלא אקבל את המוצר בזמן שאני צריכה לקבל אותו (באותו היום) - פניתי לחברת האשראי לביטול העסקה מפאת כשל תמורה, אי קבלת תמורה. (והלכתי לקנות במקום אחר)
כמובן שלא אחזר לקנות שם ואעשה כל שביכולתי לספר לאחרים על חווית הרכישה הגרועה שחוויתי בחנות זו.
מוצר:
מברשת לניקוי גריל עם אדים אין
שם:
סמדר
תאריך:
23/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שעון קיר למשרד. השעון הגיע פגום (לא עובד). טילפנתי לחנות והם אינם מוכנים לשלוח שליח על מנת שיחזיר את המוצר לבדיקה. הבעתי את אי שביעות רצוני ואת העובדה שאין ביכולתי ללכת לחנות באופן עצמאי ואין לי פנאי ללכת לדואר ולשלוח את המוצר ע"פ בקשת המנהל של החנות. הסברתי כי הזמנתי מחנות אינטרנטית ולדעתי עליהם לקחת אחריות ולדאוג לאפשרות קבלת המוצר הפגום. עוד הוספתי כי אם יימצא שהמוצר לא פגום אשלם בעצמי על המשלוח. המנהל (טען שהוא מנהל) דיבר אלי בצורה ממש לא מכבדת. הרים את הטון, לא הקשיב לדברי ולא היה מעוניין לעזור. הצעתי גם שישלח בעצמו את השליח ואני אשלם על השליחות ואמר שאינו מעוניין לעשות זאת. בבנוסף, ביקשתי את המדיניות החזרת מוצרים של החנות והוא אמר שזה באתר. אמרתי שאיני מוצאת וביקשתי שישלח לי למייל. הוא סירב ונכון למועד כתיבת ביקורת זו לא קיבלתי תגובה במייל.,לתפיסתי וחוויתי תודעת השירות נמוכה מאוד. ואין לקיחת אחריות על שיח מכבד אל מול הלקוחות. כמו כן אין נטילת אחריות על טעויות
מוצר:
שעון 1
שם:
רועי
תאריך:
01/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר הזמנתי את המוצר בשעות הערב וכבר בבוקר שלמחרת קיבלתי את המוצר בלי שביצעתי משלוח מהיום למחר
מוצר:
לייזר ירוק 200mw
שם:
ליאל
תאריך:
23/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודש הזמנתי דרך האתר אוזניות בלוטוס במתנה ליום הולדת של בעלי מחנות GadgetLine. שילמתי עבור דואר רשום וקיבלתי אי מייל חזרה מחנות אחרי יומיים מרכישה את מספר המעקב של המשלוח. שבוע אחרי התחלתי כל יום להיכנס לאתר דואר ישראל, מעקב משלוחים כדי לבדוק איפה זה נמצא. לא צריך לספר לכם איך דואר עובד "טוב" שעד היום לא קיבלנו שום דבר. התקשרתי לחנות הסברתי מצב ולא האמנתי נציגים החליטו לשלוח לי מוצר חדש במקום, כדי לפצות אותי. הוספתי כמה שקלים על משלוח וקיבלתי אוזניות עד הבית תוך יום משיחה עם נציגים. אני מאוד מרוצה משירות של החנות, אנשים נדיבים ומוכנים לעזור.. אני ממליצה לקנות בחנות זאת ובעתיד אם אני נצטרך משהו אני אקנה אך ורק שם.
מוצר:
אוזניות בלוטוס NOA888
שם:
גולש
תאריך:
14/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
יוסי
תאריך:
09/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נדרשנו לפריט בדחיפות ולכן וידאנו טלפונית מול החנות שהפריט נמצא במלאי. שילמנו 39 ש"J עבור משלוח ואכן קיבלנו את הפריט תוך פחות מ24 שעות. אלא שהפריט הגיע משומש, שבור ולא תקין! פניות בדוא"ל לחנות לא נענו. לפניות פבטלפון הם בתחילה אמרו שיחזרו אלו ולא חזרו. לבסוף הציעו שנשלח להם את הפריט וישלחו לנו תחליף - חסר ערך מבחינתנו היות ונדרשנו לפריט בדחיפות ועל כן שילמנו דמי משלוח. לא הסכימו לביטול העיסקה ללא קנס (וזאת למרות שהפריט היה תקול)! שרות נורא
תגובת החנות:
יוסי כתב את הפנייה אבל אישתו הייתה זו ששוחחה עימנו. הסברנו לה שהמוצר נבדק היטב לפני שיצא והיה תקין. הסברנו לה שהמוצר אולי נפגם במשלוח וביקשנו ממנה לשלוח חזרה את הפריט. ושבמקביל נשלח לה מוצר חדש נוסף , הלקוחה התעקשה לקבל פיצוי מאיתנו. מוצר תקול אנו מזכים ללא קנס לאחר שבדקנו שאכן הוא תקול. שרות לקוחות הינו בסדר חשיבות גבוה אצלנו!!
מוצר:
מנורת דיסקו לא ידוע
שם:
סימה
תאריך:
01/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לקנות מתנת יום הולדת עם משלוח וזכיתי לשרות אדיב ואכפתי. בזריזות ואמינות. אפילו בשעות שביקשתי התאמצו לארגן המשלוח. וזה לא מובן מאליו.
מוצר:
מיקרוסקופ P2230
שם:
רבקה
תאריך:
28/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ממוחשבת למספר פריטים, בין היתר קופסת תכשיטים לבנה. כעבור שעה התקשרו אלי להודיע שאין לבנה חלקה כמו בפירסום ותארו לי אופציות אחרות. לא הזמנתי משלוח אקספרס ובכל זאת קיבלתי ההזמנה לחיפה תוך פחות מ 24 שעות. העובדה שהתקשרו בשל הבדל קטן בין המוצר לתמונה בפרסום ולא "דחפו" מוצר דומה מבלי להתייעץ עימי -ראויה לציון כמו כן מהירות המשלוח המפתיעה. בהחלט, חווית קניה .
מוצר:
קופסת תכשיטים ומוצרים נוספים מק"ט: P7655
שם:
qwerty
תאריך:
26/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחיר גבוה- ניתן לרכוש את ה- magic mesh ב-ebay בסכום של כ-30 ש"ח כולל משלוח. הייתי צריכה את המוצר בדחיפות ולכן הזמנתי באתר של גאדג'ט ליין. בחרתי באיסוף עצמי, לא קיבלתי הודעה על כך שהמוצר מוכן לאיסוף והייתי צריכה להיכנס בעצמי לאיזור האישי באתר כדי לגלות. כשהגעתי לרחוב שבו נמצאת החנות התקשרתי לבקש שיוציאו לי את ההזמנה לרכב, המוכר טען שהוא עסוק, לא ברור במה הוא היה עסוק שיותר חשוב מלתת שירות ללקוחות כי כשנכנסתי לחנות היו שם 2 עובדים פנויים. שלחתי מייל לשירות הלקוחות כשהגעתי הביתה וכתבתי להם על ההתרשמות השלילית שלי מהם, עבר כבר שבוע ולא קיבלתי שום תגובה.
מוצר:
וילון מגנטי P2667
שם:
Colette Eli
תאריך:
14/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שוקר חשמלי בצורת אייפון לאשתי עקב המצב הבטחוני ושילמתי על המשלוח הכי יקר כדי לקבל את המוצר מהר ! ואכן קיבלתי אותו יום למחרת ! אך איזה מוצר קיבלתי , ישן ושרוט ופנס לא עובד פשוט לקחו מוצר ישן והכניסו לעטיפה חדשה ! דיברתי עם שרות לקוחות , אמרו שלא יכול להיות ועשו ממני שקרן , דרשתי שישלחו מכשיר חדש שהרי שילמתי כדי שיגיע מהר ( מצב בטחוני ) סרבו ואמרו לי לשלוח את המכשיר בדואר ... בושה , לא אקנה ולא ממליץ לקנות שם ! כן כנראה מה שכותבים פה אנשים נכון !!!
תגובת החנות:
כל מוצר שיוצא מאצלנו הינו חדש ועובר בדיקה לפני שנשלח. אף אחד לא אמר לו שהוא שקרן . כל לקוח מקבל אצלנו שרות ברמה גבוהה!! ביקשנו ממנו לשלוח חזרה את המוצר כדי שנבדוק את הטענה שלו ושנשלח לו אחד אחר. בנוסף נאמר לו שהוא יכול להגיע אלינו בהזדמנות ראשונה לחנות כדי להחליף .
מוצר:
שוקר חשמלי בצורת אייפון p3497
שם:
noco co
תאריך:
03/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות יעיל. בחור בשם שרון וידא שאקבל זאת בזמן לאחר שהבהרתי שאני זקוקה לזה דחוף.אחלה שירות!
מוצר:
שולחן מתכוונן למחשב נייד אין מושג
שם:
moshe
תאריך:
27/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לברר מספר פרטים לפני הקנייה והמענה הטלפוני היה מהיר. ענו לי בטלפון לכל השאלות שלי ללא בעייה מיוחדת. הקנייה באתר הייתה מהירה, אם כי את מספר הכרטיס העברתי דרך נציג השירות. ההזמנה הגיעה אחרי יומיים בלבד.
מוצר:
פלטה חשמלית לא ברור
שם:
תומר
תאריך:
16/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות בחנות!! מקבלים מוצרים אחרים שלא הזמנתם ונתקעים איתם בלי שהחברה מוכנה לבוא ולאסוף אותם חזרה! הזמנתי מוצר קיבלתי מוצר אחר, אמרו לי שלמרות שזה לא כמו בתמונה אין מה לעשות. מציע לא לקנות מהחנות - היחס שקיבלתי בטלפון היה יחס נורא ובמילים אחרות אמרו לי "זה מה יש, תסתדר"
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את אותו מוצר שהזמין!!! הלקוח חשב שהוא אמור לקבל תוספת למוצר שבכלל לא ציינו זאת ולא הופיעה בתמונות! טענות הלקוח אינן נכונות! . הוא קיבל שרות טוב מאוד ולא נאמר לו אף משפט כמו שהוא טוען. נאמר לו שאם הוא לא מעוניין במוצר הוא רשאי להחזירו ולקבל זיכוי כספי.
מוצר:
שולחן למחשב נייד מתכוונן
שם:
Mali
תאריך:
26/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מגניבה באמצע רמת גן וצוות עוד יותר מדהים הדריכו בסבלנות עד שהגעתי לחנות ( מי צריך וויז חחח) אפילו פתחו בשבילי מוצר זהה רק בכדי להדגים את המוצר שקניתי המגב הזה עוד יותר מדהים...נגמרו ימי הדלי והסמרטוט בשבילי באמת חבר'ה חמודים. ..בטוח אקנה שם בעתיד יש להם עוד מלא דברים מגניבים...נשמור משהו למשכורת הבאה חחח
מוצר:
מגב רצפה עם ספריי מים מובנה 5555
שם:
Yulia
תאריך:
02/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כריש חשמלי מחנות גאדג׳ט ליין רמת גן כשפתחתי המנוע של כריש לא עובד .התקשרתי לחברה ואמרתי שזה לא עובד המוכר נתן שירות מצויין. הוא הביא לי מנוע חדש הביתה. השירות של החנות הזאת פשוט מצוינת ממליץ בחום
מוצר:
קריש חשמלי לא יודעת
שם:
אורן
תאריך:
31/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעת ההזמנה לא ניתנה אופציה של בחירת צבע. נשלח אלי צבע ורוד. שילמתי 25 ש״ח דמי משלוח מכיוון שהייתי צריך את המוצר בדחיפות. כשביקשתי שיחזרו לקחת את המוצר ויחליפו לי אותו (אני מחיפה, אין לי אפשרות ללכת לחנות) החנות סירבה בטענה ש״זה הצבע הראשון שהוצאנו מהמחסן״ וזו אשמתי שלא כתבתי בהערות שאני לא רוצה צבע ורוד. ההזמנה באתר לא מציגה את כל האופציות למוצר, אין אפשרות לבחור צבע. שירות הלקוחות מתחת לכל ביקורת.
תגובת החנות:
הוצע ללקוח שנשלח לו צבע חליפי בדואר ללא תמורה. אבל הלקוח התעקש שנשלח לו במיוחד עם שליח. אם נושא הצבע היה חשוב ללקוח היה עליו לציין עניין זה בהזמנה. באתר מצויין במפורש שישלח הצבע שזמין במלאי ומופיעים מספר צבעים בעמוד מוצר כולל צבע ורוד. שירות הלקוחות שלנו ברמה הגבוהה ביותר!
מוצר:
מוט סלפי Z07-5S
שם:
michal
תאריך:
11/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מענה מהיר לטלפון והשליח הגיע תוך שעה. כשבחנתי את המוצר, גיליתי שזה לא תואם את מה שהוצג בתמונה. המיקרוסקופ היה מפלסטיק ולא ממתכת כמו שציפיתי. נסעתי לחנות למחרת להחזיר את המוצר (סגור הרמטי בחבילה מקורית). ביקשתי לבטל את העיסקה אך הוא סירב ובמקום זה נתן לי החזר בניקוי של 5%. גם אם החוק מאפשר את זה, נראה לי בסיסי ביותר לאפשר לי ביטול עיסקה בהתחשב בעובדה שכבר שילמתי לשליחות ובסוף נאלצתי גם להגיע לחנות. הטירחה היחידה היתה שלי, את עמלת הביטול קיבל המוכר...
תגובת החנות:
עמלת ביטול כוללת בתוכה דמי ביטול שחברת האשראי גובה מאיתנו על עיסקה שבוטלה + דמי טיפול שלנו בלקוח. המוצר תואם אחד לאחד למה שהוצג בתמונה ולתיאור המוצר. ללקוחה הוצעו מספר מיקרוסקופים אחרים ברמות שונות , אבל הלקוחה טענה שהיא מעדיפה לרכוש מיקרוסקופ באתרים מחו"ל והתחילה לעשות השוואות
מוצר:
מיקרוסקופ P2230
שם:
אושרת בוכניק
תאריך:
09/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשינו את ההזמנה על הבוקר, תוך שלוש שעות המוצר הגיע אלינו עם שליח. כשגילינו, לאחר קבלת המוצר, שניתן להשיגו במחיר זול יותר- התקשרנו לחנות והם זיכו אותנו על הפער! איפה תקבלו שירות כזה? באמת מדהים!
מוצר:
מושב עיסוי שיאצו GM-2606
שם:
דוד
תאריך:
17/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטלסקופ היה מתנה לנכדי בן ה-6 , לא שימושי כלל, לא ניתן לראות דרכו כלום, להניח על המדף. החזרתי את המוצר וסה"כ העלות הגיעה ל- 39 ש"ח - 16 ש"ח משלוח + 5% דמי ביטול. התעקשו שאמסור להם מס' כרטיס אשראי למרות שאיני נוהג למסור פרטים כאלה בטלפון. לא היו מוכנים להחזיר את כספי בשום צורה אחרת. חוצפה.
תגובת החנות:
הטלסקופ שנרכש הינו מוצר טוב ומתאים מאוד לילדים בגילאי שש , מחירו 169 ש"ח , הציפיות מטלסקופ במחיר כזה לא יכולות להיות גבוהות מידי , ללקוח הוצע לשדרג לטלסקופ ברמה גבוהה יותר שמחירו בהתאם. הלקוח רכש באתר שלנו באינטרנט בכרטיס אשראי את הטלסקופ , קיבל שרות מהיר וטוב , לאחר שהחזיר את הטלסקופ התבקש לתת את פרטי האשראי שממנו התבצעה העיסקה בטלפון לשם זיכוי בהתאם לחוק.
מוצר:
טלסקופ עם חצובה שולחנית לילדים אולי P37
שם:
אסף
תאריך:
11/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היגע בזמן, ארוז בצורה לא ממש טובה. איכות לא משהו (הפלסטיק קצת עקום). לא מוצר משהו, באתר זה נראה יותר טוב ואיכותי, בפועל קצת פחות. אבל בסה"כ לא היו לי צייפיות גבוהות מזה, אז זה בסדר
מוצר:
קליפס מחזיק כוסות לא ידוע
שם:
amir
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האתר שלהם את המוצר. המוצר הגיע אלי באמצעות שליח. המוצר הגיע אלי משומש! הקופסא ישנה וקצת מקומטת. המכשיר עצמו מלוכלך, עם קטמי לכלוך שמראים על שימוש קודם. הלוגו שבראש המכשיר גמכן דהוי משימוש. פניתי לחנות, שלחתי תמונות לפי בקשה שלהם, ענה לי אדם בשם משה, ואמר לי שהמכשיר "לא נראה לו משומש". לא היתה לי בעיה לתבוע אותם, דרך המועצה הישראלית לצרכנות, ולקבל החזר מלא, אבל בגלל שמדובר במכשיר מאוד זול, ושלא נפוץ כלכך בחנויות, העדפתי להשאיר אצלי, ולא נקטתי באמצעים משפטיים. אם היה מדובר במוצר יקר, הייתי תובע אותם במקום.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל מוצר חדש לחלוטין , שלח לנו תמונות שבהם לא נראה שום פגם או לכלוך , הובהר ללקוח שקיבל מוצר חדש