דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים קונסולות וגיימינג (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קינג גיימס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בKing Games ?
4.56
ציון ממוצע
39
חוות דעת בשנה האחרונה
175
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
7
0
1
6 חודשים אחרונים
19
0
2
שנה אחרונה
35
0
4
כל הזמן
159
0
16
נמצאו 175 חוות דעת גולשים על King Games
תמונת משתמש
שם:
anoelbaturov
תאריך:
01/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התענייתי לגבי שדרוג מכשיר סלולר חדש
הנציג תומר היה שם להסביר לי על כל מכשיר בצורה מקצועית ועזר לי להעתיק את כל הקבצים מהמכשיר הישן ממליץ מאוד להכנס לחנות שירות מעולה
מוצר:
A72
תמונת משתמש
שם:
tzachik1
תאריך:
27/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה מומלץ בחום !
חזרו אלי לנייד בזריזות
שיחה מכובדת ומענה לכל השאלות
קנייה נעימה !
מוצר:
אוזניות ps5 pulse
תמונת משתמש
שם:
monitbalali
תאריך:
20/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעל הממוצע רמה מאוד גבוהה מיכאל היה איתי לאורך כל הדרך היה סבלני ואכפתי . לא הרגשתי שום לחץ בקנייה למרות שהתמהמתי בלי סוף ולא הייתי החלטי מספיק . אין ספק שכיף לקנות ככה עם הרגשה טובה ביטחון ומישהו שעוזר כל הדרך.
מוצר:
Xbox series x
תמונת משתמש
שם:
adam.mei
תאריך:
29/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות, אחלה מחירים! מאד מרוצים
מומלץ בחום. תודה לשחר ואבי שסיפק בסניף. בטוח נחזור שוב,
מוצר:
מחשב בהרכבה
תמונת משתמש
שם:
לימור טויטו
תאריך:
26/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מחשב גיימינג בסניף יבנה, המוכר מיכאל התאים מחשב לפי מידותינו המדויקות הסביר בסבלנות על כל מרכיב ומרכיב בצורה ברורה וסופר מקצועית.
הצעת המחיר הייתה ממש הוגנת והמחיר ממש משתלם, ולכן הזמנו את המחשב באותו הרגע.
המחשב היה מוכן במהירות והגיע תוך יומיים בלבד!
מיכאל היה זמין לכל שאלה שהייתה לנו תוך כדי שימוש בבית, המחשב עובד מצוין, ואנחנו מאוד מרוצים.


מוצר:
מחשב גיימינג
תמונת משתמש
שם:
oded.musayov
תאריך:
23/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה נפגשתי עם מיכאל שפינה זמן וענה לי על כל שאלה ועוד הסביר לי המון מעבר למה ששאלתי
הוגנים במחיר ובאו לקראתי גם במחיר ככל שיכלו
מוצר:
PS4 pro 1 TB ישפאר
תמונת משתמש
שם:
hezi26127369
תאריך:
22/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בחשש לחנות שהבנאדם שנותן לי שירות קבוע כבר לא שם אך החשש הזה התפוגג בשנייה אחרי שהכרתי את מיכאל השירות יותר מציון 10 בנאדם מקצןעי אדיב סובלני אין הרבה כאלו
מוצר:
פלייסטיישן 4
תמונת משתמש
שם:
dinalovingbirth
תאריך:
22/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מדהימה עם שירות לקוחות ברמה גבוהה. אבי ותומר עזרו לי לבחור מכשיר איכותי במחיר טוב. נהנינו מאד תודה
מוצר:
סמארטפון A72
תמונת משתמש
שם:
DH
תאריך:
22/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה של תומר ואבי, עזרו לנו לבחור מכשיר נייד טוב במחיר מעולה ממליצה בחום להכנס לחנות.
מוצר:
Grip crystal glxy s10 lite
תמונת משתמש
שם:
yulishalom42
תאריך:
18/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יוצא דופן , במיוחד של המוכר מיכאל
עזר לנו מאוד בקניה וטיפל בנו מא' עד ת'
מוצר:
פלייסטיישן 5
תמונת משתמש
שם:
djadamle
תאריך:
08/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כרטיס מסך GTX ועוד אביזרים והשירות בסניף יבנה היה מדהים וכיף - מיכאל מהחנות נתן לי שירות מעל המצופה ועזר לי
מוצר:
gtx1660
תמונת משתמש
שם:
dandan1919
תאריך:
02/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, אמין ומקצועי.
רכשתי מחשב וציוד נלווה בסניף קינג גיימס ביבנה.
מוכר בשם מיכאל המליץ על הציוד הנלווה המתאים למחשב, דאג להסביר לעומק את יתרונות המוצרים השונים והפגין מקצועיות יחד עם שירות אדיב.
מוצר:
מקלדת חצי מכאנית razer ornata v2
תמונת משתמש
שם:
Sahar
תאריך:
01/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה ומקצועי מתומר ממליץ בחום להיכנס לחנות, חנות מדהימה וחוויה נעימה וכיפית מאוד
מוצר:
שלט סוני 5
תמונת משתמש
שם:
agasi45lior
תאריך:
31/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה בכפ"ס הירוקה
עם מבחר גדול של ציוד היקפי ומוצרי גיימינג
ממליץ בחום השירות היה מעולה ומקצועי לא ידעתי איזה סוג דיו אני צריך למדפסת והנציג תומר עזר לי בסבלנות ובחיוך.
ממליץ לקנות במקום כזה עם שירות מקצועי טוב ומחירים הוגנים
מוצר:
דיו 652HP
תמונת משתמש
שם:
avviibb
תאריך:
30/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלהם שלט לסוני4, שרות מהיר וסבלני, היו לי כמה שאלות והצוות ענה על הכל באדיבות. תודה רבה! לקוח קבוע מאז
מוצר:
שלט פלייסטיישן 4
תמונת משתמש
שם:
sapirmar63
תאריך:
25/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף בכפר סבא מגן זכוכית לאייפון, הנציג הדביק בצורה מקצועית ובלי בועות בכלל! השירות היה מעולה ומסביר פנים. מקום מומלץ!
מוצר:
מגן זכוכית grip case 5d
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
08/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום רכשנו קונסולת נינטנדו, לבן כמתנת יום הולדת, קבלו את פנינו מיכאל ויניב בצורה כל כך אדיבה ומקצועית, נתנו ליווי מעמיק, שירות נהדר, ממליץ!!!
מוצר:
Nintendo switch
תמונת משתמש
שם:
ssaammii102
תאריך:
08/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שירות מעולה מיכאל האלוף נתן לי שירות מא עד ת אני מאוד מרוצה מהשירות שלו ומחיר מעולה היה לי כיף לקנות בקינג גיימיס
מוצר:
Xbox series x
תמונת משתמש
שם:
Afergan
תאריך:
27/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמתי את הסוני 4 שלי בתיקון כי הוא לא נדלק (בעיה בספק כח), לקח בערך שבועיים עד שחזרו אלי.
כשחזרו אלי אמרו שצריך להחליף:
1. ספק כח
2. מערכת אוורור
3. כונן דיסקים.
(הבעיה של הסוני מלכתחילה הייתה רק ספק הכח).

כשאמרתי שהבעיה היא לא כונן דיסקים ומערכת אוורור אלה רק ספק הכח, אמרו לי שאם הם מתקנים הם כבר מחליפים הכל לחדש ונתנו לי מחיר גבוה.

לא רציתי להחליף את הסוני הזה והעדפתי לתקן אותו ולשלם את המחיר שדרשו.
אחרי עוד כמה ימים הסוני חזר והכל היה טוב, בינתיים.

אחרי מספר שבועות הספק כח שוב פעם נשרף ועשיתי לו בדיקה במעבדה פרטית שם נאמר לי שכלל לא החליפו את הספק כח לחדש אלה רק שיפצו אותו ובכונן הדיסקים ומערכת האוורור כלל לא נגעו.

חזרתי לקינג גיימס כי עדיין הייתה לי אחריות והסברתי להם ששלמתי הרבה כסף על התיקון ושהם לא החליפו לי את מה שאמרו שיחליפו.
הבטיחו לי הפעם שהסוני יחזור תקין.

עברו עוד שבועיים בערך והתקשרו שהסוני תקין ושאגיע לקחת אותו.
הסוני עבד עוד כמה ימים ואז שוב פעם הפסיק לעבוד.
שוב, החזרתי את הסוני לקינג גיימס ועדיין מחכה שיחזור מתיקון מספר 3. (עברו שבועיים..).

לא ממליץ על תיקונים במקום, חוסר שקיפות ורמת אמינות נמוכים.

השירות והיחס של המוכרים בסניף טובים מאוד, אבל מה שקורה עם המעבדה זה כבר ממש לא מקצועי.
מוצר:
סוני 4
תמונת משתמש
שם:
אראל
תאריך:
01/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה עם סוף טוב (הסניף המטפל ברכישות האינטרנטיות הוא סניף יבנה)
רכשתי שלט XBOX Series S Wireless Controller White דרך החנות עם תוספת משלוח עד 7 ימי עסקים מספר מעקב.
תוך יום ההזמנה שלי הועברה לחברת השליחויות EPOST (דרך האתר HFD). לאחר 5 ימים לכשראיתי שאין אף עדכון, פניתי לחנות במטרה לראות מה יודעים. לאחר בדיקה קצרה ענו באדיבות שעד יום שני עתיד להגיע, כמתוכנן. לאחר יומיים נוספים לכשלא ראיתי שינוי יצרתי קשר להבין מה קורה. לאחר כשעה לערך חזרו אליי מהחנות לאחר שביצעו שיח אל מול חברת השליחויות וטענו כי בשל מצב המגפה יש עיכובים רבים בהגעת המשלוחים לבתי עסק סגורים. אמרו שעתיד לקחת עוד יום-יומיים ומסרו לי את שם חנות היעד אליה החבילה עתידה להגיע. לאחר יומיים נוספים יצרתי שוב קשר עם החנות כשמסביר להם את היסטוריית השיחות שלי אל מולם. הסניף ניסה ליצור קשר עם חברת השליחויות כשכל הזמן דאג להשאיר אותי בתמונה ולעדכן שלא שכחו ממני. בשעה 18:00 לערך של אותו היום התקשר אליי מנהל החנות (שחר) ואמר שמחר דואג להוציא אליי משלוח שיגיע עד הבית. למחרת היום באמת הגיע השלט במה שנראה כנסיעה שהוציאה החברה על חשבונה ברכב פרטי. מוצר איכותי ושמור ללא בעיות. צר לי שהדבר התנהל כפי שהתנהל ללא אשמת החנות, אך בסופו של דבר לאורך כל הדרך פעלו במקצויות ובאדיבות גדולה ודאגו לספק מענה הולם. מעריך מאוד את הסיוע שלהם בתקופה טרופה כמו זו של מגפת ה'קורונה' המתחוללת ומקווה שימשיכו לעשות חיל בכל פלטפורמה אפשרית! אנשים הגונים שמגיע להם להצליח!
מוצר:
XBOX Series S Wireless Controller White
תמונת משתמש
שם:
vikiyaish
תאריך:
23/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף קינג גיימס כפ"ס אוזניות שיאומי
לאחר חודש האוזנייה השמאלית לא נטענה התקשרתי לסניף
בבקשה להחליף
לא הייתה שום בעיה שירות מעולה
הנציג תומר עזר לי בסבלנות רבה בסנכרון האוזניות למכשיר
חווית שירות נהדרת ממליצה בחום להגיע לסניף
מוצר:
Xiaomi trw earr
תמונת משתמש
שם:
רני
תאריך:
16/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מחשב גימינג עם מקלדת מיכנית ומסך G27qc ולפטופ HP probok איש המחשבים מיכאל הוא פריק של מחשבים וגימינג שמבין עניין ואוהב לתת שירות
מומלץ בענק.
תודה אורי. רני וזוהר אשכנזי אשל. יבנה
מוצר:
Hp430 6g probo
תמונת משתמש
שם:
navon1973
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי משקפי מציאות מדומה
ונתקלתי בבעיה בהפעלת המכשיר למזלי הנציגים בחנות אבי ותומר
עזרו לי בסבלנות רבה בהפעלת המכשיר
אחלה של שירות
ממליצה בחום לקנות שם להינות מהשירות ומהמחירים
מוצר:
Oculus quest 2
תמונת משתמש
שם:
גודי
תאריך:
22/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בהזמנה מוקדמת PS5 נאמר לי בואטסאפ שההזמנות ישלחו בתאריך ההשקה, וידאתי לפני שביצעתי רכישה.
לא קיבלתי שום דבר ביום ההשקה וגם כשהתקשרתי לשאול מתי יגיע אמרו לי בינואר, שזה אפילו לא נגלה שנייה, זה נגלה שלישית שזה בעצם אומר כאילו לא עשיתי הזמנה כלל.
הייתי יכול בעצמי לרכוש בינואר בלי לשלם חודשים לפני.
אם לא יכולים לספק אל תמכרו למה סתם לבאס...
תגובת החנות:
אנו מתנצלים על אי הנעימות, המצב בישראל ובכל העולם דומה לגבי PLAYSTATION 5
לצערנו הרב כאשר המכירה המוקדמת החלה אף אחד לא באמת ידע כמה מכשירים מקבלים
ואנו לא מחפשים את מי להאשים, רשת קינג גיימס גאה להיות הרשת המובילה בישראל בתחום המחשבים והגיימינג תוך בקרה חמורה על שירות ואמינות מעל לכל!
מוסר זה מועבר דרך ההנהלה לעבודים מהגדול ועד הכי קטן, אנו משתדלים לתת שירות וחיוך מכל הלב לכל לקוח,במקרה הזה אין לנו דרך לעזור כל עוד סוני העולמית לא תספק את המלאי הדרוש לרצות את כולם, נושא זה תקף לגבי כל חנות בישראל ובעולם בגלל שאין מכשירים לספק מה שאף אחד לא צפה מראש
נשמח לעמוד לרשות כל לקוח בכל זמן
צוות קינג גיימס.

מוצר:
Sony Playstation 5 Digital
תמונת משתמש
שם:
Виталий
תאריך:
15/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות זו מפרה את כל עקרונות הסחר ההוגן, הזמנתי הזמנה מוקדמת לפלייסטיישן 5, 25/09/2020 ביום הראשון להזמנות מראש הרשמיות עליה למדתי באתר הרשמי של סוני בישראל. באתר החנות צוין כי משלוח הסחורה יהיה 19/11/2020. הזמנתי מראש את המחיר המלא של 1999 ש"ח ביום הרשמי ראשון להזמנה מראש. פניתי שוב ושוב למוכרי החנויות כדי לברר את מצב ההזמנה שלי, הם אמרו לי שכל מי שהזמין מראש בעלות מלאה יקבל את הסחורה בזמן. היום, 3 ימים לפני תחילת המכירות של פלייסטיישן 5 בישראל, כתבתי שוב הודעה לחנות זו כדי לברר אם אוכל להגיע לרכישה שלי בתאריך 19/11/2020. קיבלתי תשובה מהחנות ששמו אותי בשורה השנייה, אם כי לפני הרכישה ועכשיו באתר החנות אין מילה על השורה השנייה. אני מאמין שהחנות הוליכה שולל לקוחות רבים שקנו מהם את פלייסטיישן 5 במחיר המלא של שנת 1999. אני מאמינה שהחנות רימה אותי ולא ממליצה על חנות זו כאזור קניות.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים על אי הנעימות, המצב בישראל ובכל העולם דומה לגבי PLAYSTATION 5
לצערנו הרב כאשר המכירה המוקדמת החלה אף אחד לא באמת ידע כמה מכשירים מקבלים
ואנו לא מחפשים את מי להאשים, רשת קינג גיימס גאה להיות הרשת המובילה בישראל בתחום המחשבים והגיימינג תוך בקרה חמורה על שירות ואמינות מעל לכל!
מוסר זה מועבר דרך ההנהלה לעבודים מהגדול ועד הכי קטן, אנו משתדלים לתת שירות וחיוך מכל הלב לכל לקוח,במקרה הזה אין לנו דרך לעזור כל עוד סוני העולמית לא תספק את המלאי הדרוש לרצות את כולם, נושא זה תקף לגבי כל חנות בישראל ובעולם בגלל שאין מכשירים לספק מה שאף אחד לא צפה מראש
נשמח לעמוד לרשות כל לקוח בכל זמן
צוות קינג גיימס.
מוצר:
Playstation 5
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply