אמ:לק - תהליך קניה כיפי, יעיל, ובגדול מאוד מומלץ ! ועכשיו למי שרוצה להתעמק... חיפשנו לול - עריסה בזאפ. ראינו את המחיר ואת עלות המשלוח בצורה ברורה מאוד. ביצענו הזמנה ולמחרת קיבלנו מייל עם אישור ההזמנה. הכל התנהל כמו שצריך ב-2017. עם מספרי מעקב מסודרים ומיילים שמעידים על תהליך ההזמנה. תוך 3 ימי עסקים התקבלה ההזמנה עם שליח וכמובן שהיינו מרוצים. בהתחלה לא שמנו לב שהמזרן שצריך היה להיות מצורף, הודבק לצד הלול. מכיוון שכך, יצרנו קשר כדי לומר שלא קיבלנו את המזרן. המענה האנושי היה מהיר ולאחר איתור זריז של ההזמנה נאמר לנו שהמזרן יישלח בהקדם ותוך 3 ימי עסקים, ללא שאלות נוספות. יום למחרת מצאנו את המזרן ולאחר עדכון החנות, המשלוח נעצר. אנחנו מאוד מרוצים. בהחלט נמשיך לחפש באתר דברים נוספים לרכוש. גם היום וגם בעתיד. ממליץ בחום. כל תהליך ההזמנה היה לרוחנו. תודה!
מוצר:
לול עריסה עריסה לתינוק מפלסטיק הופכת ללול כולל מזרן
שם:
Guy
תאריך:
21/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר מאוד. הכי זול שמצאתי את הכסא הזה היה אצלם. למרות שיצרו איתי קשר רק יומים לאחר ההזמנה, תוך 4 ימים הכסא כבר היה אצלי
מוצר:
כסא בטיחות לרכב NextFit נקסטפיט צ'יקו
שם:
אלונה זנזנוב
תאריך:
21/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כסא בטיחות דרך האתר, הזמנה נוחה וקלה. כיומיים לאחר ביצוע ההזמנה יצרו איתי קשר לאימות הכרטיס אשראי ולאחר מכן בוצע המשלוח דרך שליח עד הבית. קיבלתי את המוצר באותו היום שנמסר לחברת השליחויות. מאוד מרוצה מהשירות ומהמהירות.
מוצר:
כסא בטיחות לרכב NextFit CX
שם:
הנאוה
תאריך:
13/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הכסא דרך האתר ביום שישי, כאשר אין מענה טלפוני בחנות). ביום ראשון יצרה איתי קשר נציגה מאוווווד נחמדה שהודיעה לי כי הכסא כבר מוכן והועבר למשלוחים. ביום רביעי הכסא היה אצלי. בתוך הקופסא, יחד עם הכסא, היו מתנות שהובטחו לי. אחלה שירות ואחלה יחס ללקוח
מוצר:
כסא בטיחות לתינוק נקסטפיט cx
שם:
מתי
תאריך:
10/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמני, קיבלתי בזמן. שרות טוב. מוצר בדיוק כמו שמתואר. הייתי מזמין שוב. ממליץ על החנות.
, קיבלתי בזמן. שרות טוב. מוצר בדיוק כמו שמתואר. הייתי מזמין שוב. ממליץ על החנות
מוצר:
אוהל עם כדורים ומנהרה לילדים אוהל
שם:
משה
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות נחמדה מאוד משלוח מהיר מחייבים רק אם בודאות המוצרים נמצאים במלאי ואם יש בעיה או מחסור פשוט לא מחייבים וכמובן מעדכנים טלפוני על כל שינוי. באמת ראוי לשבח .
מוצר:
מגלשה ואוהל כדורים צעצועים
שם:
Chana
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן ושירות הלקוחות היה אדיב וסבלני לכל שאלה שהיתה לי בנושא. אמליץ בחום לכל אחד שמתעניין לקנות בחנות זו .
מוצר:
עגלה וטיולון פליקו מיני
שם:
גדליה
תאריך:
06/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בדיוק כמתבקש והגיעה תוך ימים ספורים. אין לי מה להוסיף יותר על מה שנכתב.
מוצר:
אמבטיה לתינוק דו קומתית
שם:
Iris
תאריך:
29/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בריכה, המוצר הגיע ליעד לפני הזמן שהובטח. לאחר שבוע פתחתי את המוצר לשימוש וגיליתי שהוא שבור, יצרתי קשר עם טוילנד מוכנה לויכוחים וכעס אך להפתעתי הרבה - ללא כל ויכוח או התעקשות מצידם הם שלחו לי מוצר חדש תוך פחות משבוע. השירות שלהם אדיב ובגובה העיניים והמוצרים איכותיים.
מוצר:
בריכה 60 ליטר
שם:
נטלי
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומעל למצופה מצד שגיא המנהל בכל בקשה מצידנו עשה מאמצים ובירורים לרצות אותנו. אוהד חייכן ואדיב שהסביר על כל מוצר וליווה אותנו, שני המקסימה משירות לקוחות וכל שאר הצוות המדהים! מחירים שווים מוצרים טובים ושירות מעולה!
מוצר:
מוצרי תינוקות כללי מיטת ים
שם:
Ruthie
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר בהרבה מהזמן שמתחייבים לו, וזאת למרות שהקנייה בוצעה בימי שופינג il העמוסים. אפילו השליח תיאם טלפונית והיה נחמד. אחלה חווית קניה.
מוצר:
כסא בטיחות משולב בוסטר טרנזישן
שם:
נטליה
תאריך:
09/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה לא טובה. הזמנתי מהם כיסא בטיחות של חברת רקארו דגם הירו. התחיל בזה שבמקום לקבל את הכיסא תוך 7 ימי עסקים כפי שרשום באתר קיבלתי אותו רק לאחר 21 ימים (אפילו שזו הייתה תקופת החגים זו חריגה משמעותית בעיניי). כשהתקשרתי לברר איפה המוצר נאמר שכשהם רשמו משלוח עד 7 ימי עסקים הם התכוונו לזה שהכיסא יגיע אליהם לחנות תוך 7 ימים ורק לאחר מכן הכיסא ישלח אלי. אם באמת זו הכוונה זה ממש לא ברור מהאתר. כשסופסוף קיבלתי את הכיסא התברר ששלחו לי את הדגם הלא נכון. כשהתחלתי בטלפונים ובירורים הנציגים שדיברתי איתי גמגמו ולא ידעו להגיד מתי וכיצד הם מתכוונים לפתור את הבעיה. כעבור מספר ימים כשלא קיבלתי תשובה ברורה לגבי מה יהיה הטיפול בבעיה ביקשתי להשאיר את הדגם שקיבלתי אצלי (לא רציתי להסתכן בכל שאצתרך לחכות עוד 20 ימים עד שאקבל את הדגם הנכון) ולקבל החזר על הפרש העלויות בין הכיסאות. באותה שיחה ביקשתי שיעדכנו טלפונית על כך שההחזר בוצע. את ההחזר אכן עשו, אך את העדכון הטלפוני לא קיבלתי. לסיכום חווית קניה לא טובה, טיפול בבעיה איטי ולקוי.הנציגים אדישים.
מוצר:
כסא בטיחות לרכב Young sport hero
שם:
ברק
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה בוצעה ב-13.10 (תקופת החגים), חיוב אשראי ב-18.10, משלוח יצא ב-28.10. הדוא"ל שנשלח מהם הגיע לתיקייה עלומה כלשהי (לא ספאם, עדיין לא ברור לי להיכן), פניה לשירות הלקוחות הניבה שליחת דוא"ל נוסף שלא נמצא על ידי אלא אחרי חיפוש. לא חזרו אליי טלפונית, ללא פיצוי על העיכוב
מוצר:
מגן רשת למיטת מעבר DAVRON_73240
שם:
Eran
תאריך:
01/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה לפני כשלושה שבועות ועד עצם היום הזה ההזמנה לא יצאה. בשיחות איתם לא קיבלתי תשובות האם יש להם את הפריט בכלל במלאי ומתי הם צפויים להוציא את המשלוח.
למותר לציין, שבעת ההזמנה לא מצויין דבר על חוסר במלאי וחיוב כרטיס האשראי מתבצע כאילו הפריט אצלם ומוכן להזמנה.
מכיוון שמדובר בסל קל לתינוק, שצריך כמובן להגיע עד תאריך מסוים ומכיוון שיש עוד 7-14 ימי עסקים למשלוח בדואר מדובר כמובן בבעיה קשה. אם הייתי יודע שככה הדברים מתנהלים לא הייתי מבצע את ההזמנה מלכתחילה.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר בדיוק בתחילת תקופת החגים בהם היו מעט ימי עבודה. התחיבות החנות הייתה ל 10 ימי עבודה לאספקה המוצר הוזמן עבורו מהספק במיידי אך מיעוט ימי העבודה לא איפשר אספקה מהירה כפי שמקובל בחנות חיוב כרטיס האשראי של הלקוח בכל הזמנה באתר מבוצע רק ביום שבו נשלח אליו המוצר ולא ביום ההזמנה כך שגם במקרה זה לא חויב הלקוח מראש על המוצר. כפיצוי נשלח המוצר ללקוח עם שליח מהיר מיוחד על חשבון החנות אנו מצטערים שחוויית הקניה באתר לא הייתה לשביעות רצונו המלאה ונשמח בעתיד לתקן חוויה זו
מוצר:
סלקל Citi ll
שם:
tuti
תאריך:
31/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות גרוע מאוד. קודם כל כשניגשתי לחנות בכפר סבא לקנות את הריהוט העבירו אותי ממוכר למוכר, ורק אחרי חצי שעה באמת עזרו לי. ביקשתי לקנות שידה ומיטה של חדר מיכל, אך מכיוון שרציתי שהריהוט יגיע בהקדם, החליפו לי את המיטה למיטת סינדרלה, כי מיטת מיכל לא הייתה במלאי. לאחר התשלום, נאמר לי שתוך שבועיים/ שבועיים וחצי זה יגיע אלי. ביקשתי הובלה והרכבה. לאחר חודש שלא שמעתי מהם יצרתי קשר ונאמר לי שהיה בלבול, ואת המיטה אנחנו צריכים לקחת בעצמנו מהחנות! ושהם יביאו את השידה עוד יומיים. לקחנו את המיטה והמזרן במטרה שהמובילים של השידה ירכיבו אותה גם. המובילים מחברה חיצונית הגיעו עם השידה לאחר יותר מ3 שעות, למרות שאמרו שיגיעו תוך שעה שעתיים, והתחילו להרים את הקול על בעלי. התעצבנו ממש והחלטנו להחזיר את הריהוט ולבטל את העסקה. בחנות לא הסכימו בתחילה לבטל את העסקה, רצו לתת לנו כפיצוי בגד! בסוף אמרו שאפשר לבטל אבל שאנחנו צריכים לשלם 5% מהסכום! אז לא רק שנגרמה לנו עוגמת נפש, מצאנו את עצמנו שבועיים ליפני הלידה בלי ריהוט לתינוק ועם פחות 80 שקל! ממליצה לא לקנות שם!
מוצר:
ריהוט לתינוק מיטת סינדרלה, שידת מיכל
שם:
מיקה
תאריך:
24/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל, קיבלנו מידע מפורט וברור דרך אתר האינטרנט והכתבות המצופרפות אליו. בהמשך זכינו לייעוץ מקצועי על מושבי בטיחת ועזרה בבחירת המושב המתאים. ובהמשך בקניה עצמה, תמיד עונים לטלפון, שירות יעיל ואדיב, ומשלוח מהיר במיוחד. תודה !
מוצר:
מושב בטיחות solution
שם:
דודק
תאריך:
17/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אמבטיה לתינוק בלי מעמד הברזל, היות וכבר יש לי כזה. כשקיבלתי את המוצר וגיליתי שחסרים הפקק והצינורית, כך שבמילוי האבטיה, המים נשפכים, התקשרתי לשירות לקוחות ומייד לקחו אחריות והסכימו לבקשתי לשלוח לי את החלק שהיה חסר במשלוח כדי שאוכל להשתמש במוצר שהזמנתי. התרשמתי מאוד לטובה מבית עסק שגם סיפק מוצר טוב וגם לקח אחריות מלאה כשנמצאה טעות בתוכן המשלוח ואף שלח אלי בלי לגבות תשלום נוסף את החלק החסר.
מוצר:
אמבטיה לתינוק 6201
שם:
Shai Halevi
תאריך:
24/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מה שהתחיל כדבר חובבני ביותר ולא מקצועי, הפך למשהו שירותי והכי חשוב לקיחת אחראיות. הזמנה בוצעה, ורק לאחר 14 יום נזכרו לטפל בה לחזור אליי ולהודיע לי כי המוצרים אינם קיימים במלאי. הוצעה לי אופציה לקבל החזר או להמתין. ביקשתי להמתין. כאשר הגיע המשלוח הסתבר כי המוצרים נשלחו לא בצבעים שביקשתי. החנות ע"מ לתקן את העוול ביצעה את הדברים הבאים: שליח עד הבית על חשבונה. הנחה על המוצרים. שליחה חוזרת של ההזמנה בצבעים הנכונים. טעויות קורות וזה מקומם, מה שהתחיל כדבר לא הגיוני בעליל, תוקן במהירות ויעילות וזה מה שמבחינתי חשוב. תודה רבה.
מוצר:
פיג'מה מהספרים. בגד שינה לפעוטות
שם:
Eitan
תאריך:
25/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
דבר ראשון הבטיחו הנחה בהצעת המחיר, תכלס בתשלום לא ירד שום הנחה, הם התחילו לתרץ את זה בכל מיני דברים לא מובנים גם עכשיו אני לא מבינה איך כן ניתן לקבל את ההנחה. דבר שני באתר נתנו אפשרות משלוח מהיר ואפשרות של 7-14 יום ולא סייגו שייתכן איחור, קיבלנו את מס' הדואר רישום למעקב משלוחים אנו רואים ששבוע וחצי זה תקוע בדואר כפר סבא ולא יוצא, שלחנו מייל להודיע על העיכוב הצפוי כתבו לנו שיש עוד כמה ימים, עבר הזמן וכמובן לא הגיע, שלחנו מייל ביקשנו את התשלום חזרה, עד שענו עבר עוד כמה ימים שהכסף לא אצלנו, ואז שענו אמרו שעד שהמשלוח לא מגיע אליהם בחזרה אין החזרה התנערו משום קשר הבטחה של עד 14 ימים הפילו הכל על דואר ישראל, למרות שבהזמנת הצעת המחיר כלום לא היה כתוב על כך, היינו בשוק, ואם מישהו בדואר ישראל החליט לגנוב, כמובן שעררנו על זה, לא קיבלנו שום התייחסות, פנינו לחברת האשראי במטרה שיוחזר הכסף, מילאנו טפסים הצהרות שלא קיבלנו את המוצר, עבר כבר חודש עם כל התהליכים האלה, הילדים בבית חיכו בקוצר רוח לתלת אופן המובטח, היתה לנו עוגמת נפש נוראית חודש לחכות למוצר שלא מגיע, כל יום מבטיחים לילדים עוד מעט, אחרי חודש קיבלנו הודעה מהדואר שזה הגיע לשם, בדיוק אותו יום הכסף הוחזר, התקשרנו לנסות להחזיר את העיסקה כדי שלא נפסיד עוד זמן הזמנה וזמן המתנה, ולשרות לקוחות שלהם היה מאד קשה לסדר את זה שנשלם שוב את הכסף וניקח את החבילה, כי זה כרוך בעבודה מעל הסטנדרט, בקיצור התעצלו לטפל בעניין, ונשארנו קירחים מכל הכיוונים.
תגובת החנות:
אנו מצטערים על המקרה עם הלקוח, ידוע לנו שלפעמים קשה לקבל אבל אין לנו שליטה על דואר ישראל. אין אפשרות בדואר לאפשר ללקוח לקבל חבילה לאחר שהתקבלה הודעת ביטול. זכותו של הלקוח לכעוס ולהתמרמר על כך אבל אין לזה שום קשר להתאמצות או רצון טוב
מוצר:
תלת אופן לבן
שם:
קרייתי
תאריך:
10/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, הוגן ואמין, טיפול מהיר ומקצועי בכל פניה! בתור לקוחה חוזרת ממליצה בחום על החנות!
מוצר:
טרמפולינה ונדנדה לתינוק pliko 3 in 1
שם:
orly
תאריך:
04/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיסא לרכב של ציקו , וידאתי טלפונית שאכן יחוייב ב 5 תשלומים , הכיסא הגיע במהירות הבזק אך גם התשלום בגינו ירד במהירות הבזק ובמקום 5 תשלומים חוייבתי בתשלום אחד , יש לציין שהדבר חזר על עצמו פעמיים ( רכשתי 2 כסאות מסוג זהה) כשפניתי לשירות לקוחות נאמר לי שהם שדרו ב 5 תשלומים ועלי לפנות לישראכרט , בפניה לישראכרט נאמר לי שהחברה חייבה בתשלום אחד ,,,, אז למי להאמין , מה גם שהעניין חזר על עצמו פעמיים ואני חוייבתי ב3200 שח עבור 2 כסאות בתשלום אחד ....
מוצר:
כיסא ציקו chico
שם:
Roee Benkin
תאריך:
02/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניה קלה באתר, התנהלות טובה עם אשת השירות שחזרה בטלפון כדי להשלים את השירות, קבלת הודעה במייל כאשר המוצר מוכן לאיסוף. בקיצור, ללא קשר למוצר עצמו שעדיין לא נבדק, תהליך הרכישה עבר בצורה טובה מאד.
מוצר:
כיסא אוכל לתינוק 'אפטיטו'
שם:
Liza
תאריך:
28/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו שתי בריכות ילדים באתר. מעבר למחיר הזול ולאיכות המעולה של המוצר, המשלוח הגיע במהירות שיא (לאחר יומיים) ובתיאום מלא איתנו לגבי הזמן המתאים. כבר בימים השרביים האחרונים הילדים השתמשו בבריכות ונהנו מכל רגע. גם בעתיד אפנה לרכישה דרך האתר, בזכות חווית הקנייה המעולה.
מוצר:
בריכת ילדים SFREE_hipo
שם:
שמוליק
תאריך:
11/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חויית קנייה נעימה באתר. השירות לקוחות שלהם אדיב מאוד. המשלוח הגיע במהירות מירבית.פשוט שווה לקנות דרכם
מוצר:
תלת אופן carnival
שם:
namchu.c
תאריך:
05/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר הייתה קלה ומהירה ושירות הלקוחות בטלפון היה יעיל. השירות בחנות לעומת זאת היה איטי, מסורבל ולוקה בחסר. יש מחסור רציני של כוח אדם בחנות שמתבטא בכך שעובד אחד צריך לשרת ארבעה לקוחות בעת ובעונה אחת בעוד הלקוחות שצריכים לאסוף הזמנה צריכים לרדוף אחרי העובד השני. י
תגובת החנות:
אנו שמחים שחווית הרכישה דרך האתר הייתה חיובית ונעימה. ברור לנו שלכל הלקוחות נח לבוא ולאסוף מוצרים ביום שישי ולא תמיד ניתן לתת לכל אחד את המוצר בשניה שהוא מגיע. אנו מקווים ובטוחים שתהני מהמוצר
מוצר:
טרמפולינה טרמפולינה לתינוק 3 ב 1 חברי יער הגשם פישר פריס