חייב להגיד שאף פעם לא רשמתי תגובה לחנות אך חווית קניה מצוינת בחנות זו פשוט מצריכה את זה. הזמנתי מנורת חירום במוצאיי שבת, בדואר רשום עד 14 ימי עסקים, כבר ביום שני בבוקר התקשר אליי שליח והביא את המנורה (ללא תוספת תשלום), בגלל שלא הייתי בבית פתחתי את האריזה רק בערב וגיליתי שהמנורה שבורה (כנראה נשברה בזמן ההובלה), ביום שלישי בבוקר רשמתי מייל לחנות ומיד קבלתי טלפון עם הצעה להחליף את המנורה בחדשה וביום רביעי כבר קבלתי את המנורה החדשה עם השליח שלקח מוצר שבור!!! אני עוד לא פגשתי חנות עם שירות כל כך טוב שדואג ללקוחות שלו! שווה לקנות ואני ממליץ בחום כי במקרא הצורך יש לאן לפנות ולקבל מענה מהיר ונדיב, אפילו כשמדובר במוצר של 100 ₪! תודה לצוות החנות נמשיך להזמין מכם, בהצלחה בהמשך הדרך!!!
מוצר:
תאורת חירום ef-812
שם:
דודו ואושרת
תאריך:
11/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי יחס חם וזמן אספקה קצר מאוד מומלץ לכולם הלוואי וכולם יתנו שירות מעולה כמו דויד. יישר כח.
מוצר:
מיטה מתכווננת chicko
שם:
דנה
תאריך:
02/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים, מהיר ואמין. הייתי חייבת רדיאטור לתינוקת הקטנה שלי ובצ'יקו פשוט הבטיחו שזה יגיע באותו יום (ולא כ-7 ימי עסקים כמופיע), השליח הגיע מהר והיה אדיב ונחמד. מומלץ בחום!
מוצר:
רדיאטור בייבי בייבי
שם:
הערה
תאריך:
26/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ציבור יקר ! אני ממליץ בחום לקנות מחנות זאת השירות יותר מדירוג מצוין דוד וישראל אנשים אם שירות נהדר ונפלאה אחראים וחרוצים מאחל להם בהצלחה במשך החיים ופרנסה טובה ושמירת יתרה ונחת מכל עם ישראל אמן .... בברכה : ניסו אוחיון
מוצר:
מיטה 2014
שם:
eyal
תאריך:
05/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה דרך דויד אדיב מקצועי ויעיל הובטח לי לקבל את המיטה תוך 5 ימי עסקים אך להפתעתי קיבלתי אותה כעבור יומיים!!! עם מוביל מקצועי אדיב וחייכן אין לי ספק שאצטרך בעתיד עוד מיטות אפנה רק ל CHIKO , תודה רבה על השירות מצויין!
מוצר:
מיטת נוער ונציה
שם:
אהוד
תאריך:
05/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר שהיה כתוב בפירוש שנמצא במלאי ושיגיע לאחר 48 שעות לעסק, לאחר שבוע פנו אלי מהחנות בטענה שהמוצר אינו במלאי. הם רצו כמובן שאני ישדרג לדגם יקר יותר ולא הסכמתי המוכר או בעל החנות ענו בחוצפה ובחוסר הגינות אני נתקעתי מכוון שהייתי חייב את המוצר בדחיפות לעסק! בושה שיש עסקים וירטואלים כאלה עדיין , אם הייתי זאפ הייתי מעיף אותם מהאתר!!
תגובת החנות:
הלקוח לא ענה לטלפון של נציג מכירות שלנו ולאחר שהצלחנו להשיג אותו בטלפון הצענו לו פיצוי לשדרג למערכת מדגם XC16 של LG הדגם החדש והמתקדם יותר שלהם *** ללא תוספת מחיר **** למרות שמחיר השוק הוא 150 ש"ח יותר מהדגם XC14 - הלקוח הבטיח שיחזיר תשובה וחזר לאחר יומיים (לקוח לחוץ כן ?) הלקוח החליט לא לשדרג ובשיחה האחרונה איתו לקח מישהו נוסף את הטלפון (לא ידוע מי הבחור, כמדומני הבן שלו) והחל לחרף ולדבר מילים ממש שלא המקום להעלותן על הכתב..... לכן הנציג שלנו ניתק את השיחה. לעשות יותר ממה שעשינו זה מעבר ליכולתנו. חוסר במלאי קיים לפעמים אצל היבואנים ואנו לא יכולים להיות מעודכנים און ליין 24/7 מה זמין אצל היבואן או לא ..... צר לנו אם הלקוח נפגע בצורה כלשהי וחבל שהוא בחר להתנגח על במה זו למרות שהצענו פיצוי ראוי לכל הדעות. בברכה צוות האתר
מוצר:
מערכת שמע XC14
שם:
ניסים
תאריך:
22/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מהנה, שרות אדיב וסובלני, מומלץ ביותר.כמובן שספק זה נכנס לרשימת החנויות במועדפים שלי, ואמשיך לבקר בחנות זו באתר.
מוצר:
מאורר תיקרה 52
שם:
אלון
תאריך:
30/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר, הייתי מעוניין לאסוף את המאוורר באופן עצמאי. בשיחת הטלפון מול החנות התברר לי שהחנות לא פתוחה בשעה שרציתי להגיע אליה (17:30). דוד (בעל החנות) הציע לי לשלם באשראי בטלפון ושאבוא לאסוף את המאוורר מביתו, שהוא לא רחוק מהחנות...
מוצר:
מאוורר תקרה 36
שם:
arytbk
תאריך:
17/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
The device was not usable in my kitchen, I was able to return it and get another + refund without problem.
מוצר:
נפה חשמלית 70
שם:
אורי ועירית
תאריך:
10/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר לאחר בירור טלפוני עם המוכר. ההזמנה יצאה לדרך זמן קצר לאחר הקניה באינטרנט, כמובטח על ידי המוכר. המוצר הגיע תקין. הייתי מרוצה מהקניה ומהשרות.
מוצר:
מאוורר תקרה בריזה
שם:
גולש
תאריך:
27/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
רום
תאריך:
22/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו במתנה מיני מקרר. המוצר הגיע תוך יומיים שלושה . כאשר הכנסנו לחשמל הוא התחיל להרעיש . פנינו לחברה (צ'יקו) . ביקשו מאיתנו להגיע איתו אליהם ( אלעד ). כאשר נוכחו שיש באמת בעייה, הוא הוחלף במקום תמורת מוצר חדש .
מוצר:
מיני מקרר
שם:
לילך
תאריך:
22/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השניה שאני מזמינה מוצר מצ'יקו,ופעמיים הם הפתיעו לטובה-אין דברים כאלה!!! אתמול בצהריים ביצעתי הזמנה של רדיאטור לחדר תינוק,לפני כן התקשרתי לוודא כמה פרטים לגבי המוצר,ומי שענה לי היה אדיב להפליא,ווידא שהמוצר אכן במחסן,והבטיח שישתדל שיגיע אלינו כמה שיותר מהר,למרות שלא הוספתי תשלום על שליח ורשום שאספקה תוך 14 יום. היום בבוקר (למחרת) השליח עמד אצלי בדלת עם הרדיאטור!פשוט לא יאומן! המקום אמין מאוד, מספק את המוצר ביעילות ומהירות-יותר מהר ממה שמצופה ומצויין באתר!והשרות אדיב מאוד!מומלץ בחום!!! עלי לציין שברכישה הקודמת של כיריים למטבח,קיבלנו מוצר שאחד מרכיבי הפלסטיק היה פגום,יצרנו קשר עם צ'יקו ומיד הוא נתן לנו כתובת של חנות קרובה למקום מגורנו (בירושלים) שנלך ונחליף את הכיריים, היה מדהים-הגענו לחנות שצוינה,המוכר ידע במה מדובר,לא היה צריך להסביר מחדש ולהתווכח כמו שקורה בד"כ, מיד הוציא לנו כיריים אחרים שבדקנו את תקינותם במקום והשארנו לו את המוצר שנתקבל. כך שגם כשיש בעיה- אין בעיה :) צ'יקו-תמשיכו כך!!!נדיר למצוא נותני שרות טובים אמינים ואדיבים בימינו...תודה!
מוצר:
רדיאטור EF12D
שם:
הילה
תאריך:
21/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה טלפונית לאחר מילוי פרטים באתר, ההזמנה נלקחה במהירות והמוצר הגיע תוך ימים ספורים למרות שהובטח 14 ימי עסקים. שירות טוב ואמין.
מוצר:
נפת קמח חשמלית
שם:
ELI32
תאריך:
17/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי קוטל יתושים מוסקיטו יצור איטליה בזול ובסוף מצאתי בציקו וגם הגיע יום למחרת עם שליח עד הבית ורק ב20 שח
מוצר:
קוטל יתושים M11
שם:
גולש
תאריך:
07/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
inbal
תאריך:
02/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שראיתי רק תגובות טובות על החברה החלטתי להזמין דרך האתר. ואכן, חווית הקנייה באינטרנט הכי טובה שהייתה לי. הזמנתי את המוצר ביום שישי בדואר רגיל וביום שני המוצר כבר היה בביתי.
מוצר:
מפזר חום 2000W EF-187
שם:
דב
תאריך:
04/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר בצעתי את הזמנה בקלות, לאחר זמן קצר קבלתי הודעה למייל על אישור הקניה, בקשתי שהמשלוח יגיע בדואר, לאחר 24 שעות קבלתי הודעה נוספת במייל שהמשלוח יצא ע"י חברת משלוחים, יצרתי קשר עם חברת המשלוחים הובטח לי שזה יגיע ביום חמישי בערב,המשלוח לא הגיע יצרתי קשר עם חברת המשלוחים התנצלו ואמרו שזה יגיע ביום ראשון,(לא כעסתי כי לא היה סיבה לכעוס, כי הייתי אמור לקבל את זה לאחר 14 יום בדואר וכאן החברה עשתה שרות מעולה וטוב ששלחו את זה דרך חברת משלוחים וללא כל תשלום נוסף מצידי) לאחר כמה כשעה וחצי אני מקבל טלפון מהנהג שהוא בדרך אלי, המוצר הגיע ביום שישי, השרות 10 אני ממליץ
מוצר:
מכשיר נפה קמח חשמלית
שם:
ענת
תאריך:
02/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאתר צ'יקו הגענו דרך השוואת מחירים באינטרנט, שוחחנו עם דוד והתרשמנו לטובה, המחירים היו זולים יותר, דוד היה מקצועי ומאיר פנים!. למזגן הגיע להרכבה תומר, ולספות השינה הגיע להרכבה אבי, כל האנשים שעמדנו איתם בקשר היו הגונים, מקצועיים, ורגועים. תענוג. אם הייתי יודעת שזה המחיר והשרות שאקבל, הייתי עושה את ההזמנה הרבה קודם... תודה רבה!
מוצר:
מזגן וספות שינה 19200 bio
שם:
נעם
תאריך:
17/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הנפה דרך אתר האינטרנט ביום שישי, אך סימנתי שברצוני שיצרו עמי קשר לצורך ביצוע התשלום. לאחר יומיים שלא יצרו עמי קשר (יום שני), התקשרתי אליהם על מנת לקדם את התהליך. בשיחת הטלפון הוצעה לי אפשרות של איסוף עצמי או שליח, ונאמר לי שהדואר הרשום נשלח בימי רביעי- כך שאם עד יום רביעי לא אודיע אחרת, הנפה תשלח בדואר רשום. לאחר שבוע וחצי, ביום חמישי, לאחר שלא מצאתי שינוי בססטוס המשלוח באתר, התקשרתי לברר מה קורה. נאמר לי שהנפה נשלחה רק אתמול. אין צורך לציין שהיא לא הגיע בזמן כפי שהובטח (שבועיים מיום המשלוח), אלא רק ביום שני. האיחור במשלוח עיכב את המתנה שרציתי לתת. הבעתי את מורת רוחי מול נציג השירות והרגשתי מאוכזבת. ניתן היה לשלוח את הנפה שבוע מוקדם יותר, אך נגרם עיכוב שלא לצורך. לא הוצע כל פיצוי.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את המוצר בתוך 14 ימי עסקים כפי שהתחייבנו באתר אם הלקוח היה קורא את תקנון האתר הוא היה יודע שימי עסקים לא כוללים ימי שישי ושבת. נשמח אם הלקוח יבדוק שוב את הנתונים לפני שמחליט לפרסם חוות דעת שגויה.
מוצר:
נפה חשמלית משי 70
שם:
גולש
תאריך:
10/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ירון
תאריך:
25/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב - 06/03/2011. לאחר כשבוע התקשרתי לברר מה קורה. נאמר לי שהמוצר כבר יוצא לדרך. ב - 21/03/2011 התקשרתי על מנת לקבל מס מעקב של דואר ישראל. נאמר לי כי מכיוון שחג פורים החנות סגורה, אבל שכבר מחר יתעדכן מס המשלוח של דואר ישראל. לאחר מספר ימים בהם כמובן לא נשלח המוצר, התקשרתי לברר מה קורה. אז התברר לי שהמוצר בכלל לא נישלח. זה היה כבר ב 24/03/2011, כלומר עברו 18 יום. בשלב הזה ביצעתי ביטול עיסקה. לא להתקרב.
מוצר:
כרית חימום EF188
שם:
אריק
תאריך:
15/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בבוקר הזמנתי מהאתר וכבר למחרת בבוקר הגיע עם שליח, גם הכי זול וגם שליח ספיישל (הופתעתי לטובה מהקניה באינטרנט ואני שם את האתר Favorite)
מוצר:
מייבש שיער PARLUX 2600
שם:
יאיר
תאריך:
27/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתחילה הגיע המוצר עם שליח דיי מהר. בתחילה הכל היה וורוד אך כעבור כחודשיים פתאום החלה להתגלות בעייה מוזרה שהתבררה כבעייה של התנור. בכל פעם שהתנור היה מחובר לחשמל, מפסק הפחת קפץ וכל החשמל התנתק בבית. נפסלה כל אופציה אחרת ולאחר חיבור של תנור אחר, הפחת לא קפץ. כמובן שבדקנו אילו תחנות שירות יש בעירנו - ירושלים ונמצאה תחנה שירות מוכר. אך כאשר הגעתי לתחנה, לאחר מאמץ לא קטן מכיוון שהיא נמצאת במרכז הפקוק והנטול חנייה של העיר, נאמר לי שהתחנה אינה מספקת שירות עבור המוצרים הללו כבר חצי שנה, כאשר המוצר נקנה לפני כחודשיים.
אני אישית, באם לא יינתן לי מענה הולם, אשקול תביעה כנגד הספק של המוצר בעוון הטעיית לקוח ועוגמת נפש
תגובת החנות:
כפי שהלקוח רשם, חויית הקניה היתה מושלמת הלקוח קיבל מענה ושירות איכותי ואישי. לצערינו לאחר מס' חודשים הלקוח טען שארעה בעיה עם המוצר וכמו כל לקוח רגיל ניגש לתחנת השירות (המופיעה בתעודת האחריות שבתוך המוצר המסופק ע"י היבואן) כדי לקבל את שירות האחריות שמגיע לו. לרוע המזל חברת זק"ש (היבואן בישראל) הפסיק את עבודתו עם אותה נקודת שירות וכשהלקוח הגיע לשם לא יכלו לתת לו מענה כצפוי. אנו מבינים לליבו של הלקוח, אך החנות שלנו לא קיבלה שום הודעה מהיבואן על שהוחלפה נקודת השירות של זק"ש באזור ירושלים. (נקודה אחת מתוך 3)
אנו מתנצלים לפני הלקוח על אי הנעימות שנגרמה לו, ומזמינים כל לקוח שיש לו בעיה עם מוצר שנרכש אצלינו לקבל עזרה וטיפול מידי בכל נושא.
מוצר:
תנור רדיאטור בייבי EF09-9
שם:
בן
תאריך:
24/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מפזר חום פשוט. לאחר שלושה ימים הגיע מפזר חום אחר לחלוטין (המחיר של שני המודלים שווה). שלחתי מייל במיידי. לא קיבלתי מענה. התקשרתי לחנות ושם קיבלתי מענה מהיר. מי שענה לי התנצל ואמר לי כי הוא ביקש שייצרו קשר איתי כדי להודיע לי כי הפריט איננו במלאי. הוא הציע לבוא לקחת בחזרה את הפריט. היות והיה לי צורך מיידי במפזר חום וותרתי על החזרת המוצר. מענה לעניין, אך עם זאת לא מקובל לקבל מוצר שונה מההזמנה. זה פעם ראשונה שזה קורה לי.
תגובת החנות:
בתאריך 19/12 בשעה 9 בערב (יום א') - הלקוח הזמין מפזר חום עומד של זק"ש עם משלוח של 5 ימי עסקים. ההזמנה נכנסה לטיפול בשעות הבוקר וכבר למחרת שלחנו את המוצר אל הלקוח. המוצר הגיע אל הלקוח ביום שלישי 21/12 - זאת לאחר יום עסקים אחד בלבד !!! זאת לאחר שהלקוח לא היה במקום וחברת השליחים נאלצה לנסוע למקום העבודה שלו (ללא חיוב נוסף)!! הלקוח התקשר ביום שלישי ודיבר עם החברה עוד לפני שהספקנו לראות את המייל שנשלח אלינו. וטען כי הדגם שהוזמן היה מפזר עומד -ואנו שלחנו מפזר שוכב\עומד (דו שימושי). נאמר ללקוח מראש כי אנו מתנצלים באמת על הטעות שנפלה וכי הדבר לא היה במתכוון ושעדיין לא חייבנו את כרטיס האשראי שלו. לאחר בירור קצר עם המחסנאים, הסתבר ששלחו לו בטעות את הדגם הנ"ל ואת הדגם שהזמין חסר במלאי. עקב הטעות שנוצרה. הצענו ללקוח שנשלח שליח מטעמינו כדי לאסוף את המוצר חזרה ואנו נבטל את ההזמנה ללא כל חיוב. לחלופין הצענו אם הוא מעוניין להשאיר את המוצר שאצלו. נחייב את העסקה כפי שסוכם מלכתחילה. סוכם שהלקוח יחזור אלינו עם תשובה מתוך רצון טוב באמת לרצות אותו. אנו מתנצלים שוב מעל במה זו. על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, אך עם זאת הלקוח קיבל מס' פתרונות שנתנו מענה לבעיה שנוצרה עקב טעות אנוש....