אחרי שקראתי כמה חוות דעת לא חיוביות קצת חששתי מהקניה אבל היתה לי חוויה מעולה- החל בשיחת הטלפון הנעימה (לצערי, שכחתי את שמה של העונה) שעל כל שאלה שלי עשתה בירור וחזרה אלי עם תשובות דרך שיחת הטלפון המפתיעה יום אחרי ההזמנה שהכל מוכן לשליחה ועד להובלה והתקנה ע"י יבגני שהיו בדיוק בזמן שנקבע ובצורה מקצועית ונעימה.
מוצר:
פסנתר חשמלי Casio AP-270
שם:
solnachman
תאריך:
27/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מעולים!! אין כמוהם, הכי נחמדים והכי מקצועיים! סידרו לי את הבס, המגבר והלאנצפאד! אוהב אתכם תודה רבה
מוצר:
בס, מגבר ולאנצפאד
שם:
erezsoffer89
תאריך:
22/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר פעמים לאורך השנים בדיאז, אחלה שירות, חווית קנייה קלילה ונהדרת. אחלה חנות. ממליץ בחום!
מוצר:
Taylor academy 12e acoustic guitar
שם:
morklemorkle555
תאריך:
21/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם רק כי הבטיחו שיעשו סטאפ לגיטרה. כשהגיטרה הגיעה הבנתי מהר שהיא לא עברה סטאפ , התקשרתי לשאול למה ענו לי שאני יכול להגיע אליהם בתל אביב כדי שיעשו לי סטאפ בחינם. עכשיו אני לא מהמרכז ונסיעה לשם תקח לי יום עבודה .
תגובת החנות:
לבקשת הלקוח שרכש גיטרה לפני חודשיים הגיטרה נפתחה ונעשה לה סט אפ טרם שנשלחה אליו. בדיאז מעבדת תיקונים שנותנת שירות ללקוחות מכל הארץ, אנו מומחים בתיקוני גיטרות ובסט אפ. כשהלקוח התקשר לאמר שלגיטרה אין סט אפ נאמר לו שנעשה לגיטרה סט אפ מקצועי לפי הבנתנו ובמידה והוא רוצה סט אפ אחר שהוא יכול להגיע לחנות ע"מ שיטפלו בגיטרה ללא תשלום לשביעות רצונו . אילו היה מבקש שנאסוף את הגיטרה ע"י שליח ללא תשלום גם את זה היינו עושים צר לנו שהוא בחר בכתיבת ביקורת שלילית במקום לפנות אלינו לקבל מענה כמו כל לקוח רגיל.
מוצר:
Jackson Dinky JS11
שם:
Reut
תאריך:
24/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אם הייתי יכולה לתת פחות מכוכב אחד על השירות הייתי עושה זאת. לא סיפקו את הסחורה, חודשים של איחור וטרם יש מועד אספקה. דיבור מזלזל וחסר סבלנות.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה סטנד לפסנתר של ימאהה שאינו קיים במלאי תוך ידיעה מראש שהוא מוזמן מהמפעל, וקבלה סטנד חליפי לשימושה עד לאספקת הסטנד שלה. הסטנד היה חסר אצל הספקים בחו"ל ואפילו במפעל ימאהה הדגם חסר במלאי , אנחנו הצלחנו להשיג את הסטנד ולהזמינו עבורה, מתחילת מגפת הקורונה יש בעיות משלוחים בכל עולם הספנות, המוצר טרם הגיע לישראל. אל מין הרגע שהלקוחה הביעה את חוסר שביעות רצונה מהאיחור הוצע לה את כספה בחזרה והיא לא הסכימה , הלקוחה מתישה בשיחות ארוכות שחוזרות על עצמן ואינן מובילות לשום מקום . אנו חזרנו על ההצעה לבטל לה את העסקה מספר פעמים הלקוחה התעקשה להשאיר את ההזמנה להתלונן ולכתוב ביקורת שלילית ברשתות החברתיות יש לנו סבלנות רבה אבל היום הרמנו ידיים והחלטנו שאנו לא מוכנים לתת לה שירות והחזרנו לה את כספה באופן חד צדדי שתנסה את מזלה במקום אחר.
מוצר:
Yamaha p45
שם:
talschap
תאריך:
14/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
המקום מפרסם באתר שלו פסנתרים שאין לו או לספק שלו במלאי. כך, לאחר 8 חודשים נאלצנו לבטל הזמנה לשדרוג הפסנתר שקנינו מהם בפסנתר חדש מסוג Kawai K-300 (אופציה שהחנות מאפשרת תוך קבלת זיכוי מלא של הפסנתר הקודם) בגלל תשובה לפיה אין צפי מתי הפסנתר החדש יהיה במלאי. בשום שלב בתקופה זו לא התקשרו אפילו פעם אחת מיוזמתם לעדכן או להסביר, ונאלצנו לרדוף אחריהם כל כמה חודשים. לאחר מכן גיליתי שהמפיצים היחידים בארץ של פסתרים חדשים מחברת Kawai הם בכלל חנות אחרת בשם מרום כלי נגינה ושזמן האספקה הוא עד 3 חודשים.
מוצר:
פסנתר kawai k300
שם:
שי חלים
תאריך:
27/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי אורגן שלא יהיה יקר מדי אבל שיוכל לשמש לשנים קדימה. המוכר היה אדיב והתעכב להסביר על ההבדלים בין סוגי האורגנים השונים, הייתרונות והחסרונות ובסופו של דבר לאחר שבירר איתי מה יכול להתאים לרצונות שלי הציג לי אורגן שהתאים בדיוק למה שחיפשתי
טיפ חשוב: לפני שמגיעים לשם בפעם הראשונה, מומלץ להכנס לאתר שלהם להנחיות לגבי חניה קרובה לחנות.
מוצר:
Casio CT S300
שם:
gilappdome
תאריך:
21/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש!!! הזמנתי מוצר לקח להם מעל חודש לספק אותו (באתר רשום 5 ימי עסקים!) כל פעם שמעתי טיעונים שונים ומשונים והבטחות "יגיע בשבוע הבא".. הייתי צריך לרדוף אחריהם אפילו לא טרחו להגיד לי שהוא הגיע אחרי שהוא ישב אצלם בחנות!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אורגנית שהיתה צפויה להגיע במשלוח מחול , בתקופת הקורונה יש הרבה עיכובים במשלוחים מחול המכולה שהיגיע במועד המתוכנן התעכבה עכב בדיקות של מכס בנמל אשדוד כעשרה ימים הלקוח עודכן על העיכוב והוצא לו לקבל את כספו בחזרה אבל הוא בחר להמתין מאחר ושילם רק 1040 שח בלבד כמחיר המוצר 1300 שח. חבל שהלקוח לא בוחר לראות את הצד החיובי של הרכישה שלו
מוצר:
אורגנית
שם:
Viki
תאריך:
14/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו שירות מעולה ומקצועי מנורית ומהצוות. קניתי פסנתר אקוסטי חדש מהחנות ואחכ הוספנו כסא להזמנה בהתכתבות בוואטצאפ. התהליך היה פשוט, מהיר ויעיל.
מוצר:
פסנתר אקוסטי וגנר
שם:
mushpert
תאריך:
07/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרוע מכל הצדדים. תעשו לעצמכם טובה אל תתקרבו לחנות הזות. כך תשמרו על הכסף, זמן ועצבים שלכם.
מוצר:
Tcy10e bk גיטרה איבנז
שם:
danieldj3002
תאריך:
21/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נתנו שירות מקסים מהיר ובלי הרבה סיבוכים. בדיאז המחירים הכי טובים שרק אפשר למצוא. ממליץ בחום ואהבה. קניתי את Casio cdp s350 וזה הפסנתר הכי טוב שהיה לי וגם אותו אני ממליץ גם למתחילים וגם למתקדמים
מוצר:
Casio cdp s350
שם:
מוטי
תאריך:
13/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נוראית!!! קנינו, אני ורעייתי, פסנתר חשמלי Casio AP-470 ולחוד כסא לפסנתר ב 500 שח. כשנאמר לנו שאין פסנתר חדש במלאי הוצע לנו לקחת את הפסנתר מהתצוגה עם הנחה של 100 ש"ח בלבד מתוך 5100 ש"ח. העסקה הושלמה במחיר של 5500 ש"ח כולל הכסא. על הובלה והרכבה היינו צריכים להוסיף למוביל 300 ש"ח. למחרת התחרטנו והגענו למסקנה שבשביל הפרש פעוט של 100 ש"ח עדיף לקבל מוצר חדש באריזה. התקשרתי ליבגני המוביל בשעה 8:30 בבוקר וביקשתי לא לספק לנו את המוצר. הוא ענה לי שהמוצר נמצא אצלו על הרכב. כעבור כשעה התקשרה אלי נורית בשצף קצף והודיעה לי שאם אני לא לוקח את המוצר הזה, היא מבטלת את העסקה ומחייבת אותי בהוצאות של 600 ש"ח. עניתי לה שזה מנוגד לחוק להגנת הצרכן ואני לא מסכים לקנס הזה. נאמר לי גם שהבעלים עזרי לא עובד באותו יום ואי אפשר לדבר איתו. התקשרתי לרשות להגנת הצרכן ונעניתי חד משמעית שעל ביטול עסקה הם יכולים לגבות 100 ש"ח בלבד. קיבלתי מהם את תמצית החוק והעברתי את תשובתם לנורית. בינתיים נודע לי שאצל המתחרים מקבלים את המוצר עם כסא פסנתר שכלול בערכה והמוצר עולה 5400 ש"ח כולל הובלה והרכבה. אנחנו לעומת זה, נדרשנו לשלם בדיאז 5800 ש"ח על מוצר מתצוגה. (עזרי טוען שהם הכי זולים.) למחרת עזרי התקשר אלי במתקפה. כששאלתי אותו על הכסא הוא טען שהערכה מכילה כסא רק בחלק מארצות המוצא. הוא לא ידע לענות לי האם הערכה שהם מכרו לנו מהתצוגה, מכילה כסא. בכל אופן הם מכרו לנו ערכה במחיר מלא ללא כסא ומכרו לנו גם כסא בלי ליידע אותנו שקיימת אפשרות שהערכה כבר מכילה כסא... השיחה היתה מאד תוקפנית מצידו של עזרי. בסוף השיחה הוא הסכים (כאילו) להשוות את המחיר למתחרים והנחה אותנו לסגור את זה עם נורית. נורית אמרה שבכל מקרה נצטרך להוסיף את ההוצאות והיא רוצה לבדוק עם המתחרים את המחיר. הגענו למסקנה שאין עם מי לדבר ובוודאי שלא להגיע לפשרה מתקבלת על הדעת ועדיף לנתק מגע מהם. ביקשנו לבטל את העסקה. הודענו לנורית שאם הם ישיתו עלינו קנס בניגוד לחוק, נראה בזה גזל ונעשה הכל על מנת להשיב את כספנו. הם אכן זיכו אותנו ב 4900 ש"ח בלבד ו 500 ש"ח נגזלו מאיתנו. את חוויית הקניה הזאת אנחנו לא מאחלים לאף אחד. לא הכרנו קודם את דיאז ובדיעבד אם היינו נחשפים מראש למה שמתפרסם עליהם, היינו יכולים לחסוך מעצמנו את היחס "המיוחד" ללקוח שקיבלנו בדיאז ולא חווינו כמותו בשום מקום אחר.
תגובת החנות:
הלקוח בחר לקנות את הפסנתר מתצוגה לאחר שבדק היטב את כל האפשרויות העומדות בפניו בחנות שלנו ובחנויות מתחרות. הוא ידע והסכים מראש לשלם למוביל עבור פירוק והרכבה 300 שח דרש שכבר באותו ערב יגיע המוביל לחנות על מנת לפרק את הפסנתר כדיי לספק לו אותו למחרת בבוקר. ברור שעליו לשלם את ההוצאות של המוביל שעשה את עבודתו ולא צריך להפגע מהעובדה שהלקוח שינה את דעתו . המוביל שהיה בדרכו ללקוח נאלץ להמתין 3 שעות לפתיחת החנות על מנת להחזיר ולהרכיב את הפסנתר בחנות ולא יכל להמשיך את יומו המתוכנן. גזל זה לא לשלם לאדם שעבד. הפסנתר שנמכר בדיאז לא הגיע עם כסא מהמפעל והלקוח שידע זאת מראש בחר לרכוש כסא. בבוקר האספקה כשהלקוח הודיע למוביל שהוא התחרט נורית התקשרה אליו מביתה להסביר לו את משמעות הביטול ואת העלויות הכספיות הכרוכות בביטול והוא בחר בדרישתו לבטל את העסקה, דבר שאנו מכבדים מאפשרים ואפשרנו ללקוח. צר לי שאנשים חושבים שהם יכולים להעביד אנשים אחרים ולא לשלם את ההוצאות.
מוצר:
פסנתר חשמלי
שם:
Gilad
תאריך:
29/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לא מעט דברים מדיאז, ביניהם גיטרת איבנז פרסטיז׳, מגבר ימאהה, מיקרפון ועוד. באופן אישי תמיד היתה לי חוויית קניה טובה מאוד, שירות אדיב ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר.
מוצר:
גיטרת בס איבנז, שורט סקייל
שם:
idangaming12
תאריך:
25/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי לפני כשבוע סטאפ לגיטרה. חווית שירות נוראית, הורידו לי את העובי של המיתרים כשביקשתי להשאיר באותה מידה שהייתה. הצמידו את המיתרים לצוואר כשכל פריטה מלווה ברעש באז מתכתי. כשאמרתי לבעל החנות שאני לא מרוצה, הוא ישר הגיב בצעקות בטענה שאני לא מבין בגיטרות ולא יודע לנגן. חוויה לא נעימה, לא מקצועית ולא ממליץ לאף אחד
מוצר:
סטאפ לגיטרה
שם:
Ofir
תאריך:
09/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות אדיב, מקצועי ואישי, חווית הקניה הייתה טובה מלווה בהסברים מקצועיים שעזרו לי בקבלת החלטה לגבי הדגם המתאים בשבילי, ולא פחות חשוב, המחיר היה הוגן וזול יותר מחברות אחרות שבדקתי
מוצר:
yamaha p-125
שם:
רות
תאריך:
13/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה יחס מתחשב ואדיב כלפי הקונים נותנים שירות טוב ללקוחות ומסבירים טוב על הכלי נגינה.
מוצר:
אורגן TOKAI TK-80
שם:
יצחק
תאריך:
06/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניה חוויתית במיוחד צוות מקצועי ואמין עמידה בזמנים מחירים מעולים ממליץ מאד, קניתי אורגן קורג PA700 במחיר הכי זול בשוק, ההזמנה הגיע בזמן נתנו לי חוות דעת מקצועית, בקיצור יצאתי מ'זה מבסוט
מוצר:
אורגן קורג PA700
שם:
Jennya
תאריך:
02/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 6/2/21 הגעתי לחנות במטרה לרכוש פסנתר לבית בחנות בראשון לציון, התרשמתי מאוד מהמקצועיות של החנות ישר באו לעזור לנו לבחור לילדי בן ה7 את הפסנתר המתאים ביותר. המוכרים היו מקצועיים מאוד וקשובים. המוצר הגיעה באותו היום לביתי! שליח חביב מאוד ואשר התקין והסביר באופן מסודר איך משתמשים בפסנתר. ממליצה מאוד על החנות :) אולגה ב
מוצר:
ROLAND RP-102
שם:
קובי
תאריך:
02/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, עזרו מאוד במהלך הבחירה של הפסנתר, מחיר מצויין, הקשר היה מצויין, אדיבים ומקצועיים
מוצר:
פסנתר חשמלי casio
שם:
Adir
תאריך:
25/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי וקיבלתי שירות אדיב ומקצועי מאביב תותח אמיתי ממש ממליץ חברים תודה רבה !
מוצר:
גיטרה חשמלית
שם:
Alex
תאריך:
18/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צוות מאוד חביב. עזרו להחליט על פסנטר חשמלי בוצורה מאוד מקיפה ומקצועית. התקשרו אחרי הרכישה לוודא שהכל עובד טוב.
מוצר:
פסנתר חשמלי Roland RP102
שם:
nivmuseri5
תאריך:
28/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה והמוכר היה עם הרבה ידע סבלני ואכפתי לצרכים האישיים שלי בגיטרה. גיטרה מעולה
מוצר:
גיטרה חשמלית Ibanez AF55
שם:
yaniv.robas
תאריך:
25/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קנייה מזעזעת! הזמנתי גיטרה לפני כשלושה חודשים, שילמתי מקדמה של 3000 שקלים, התחייבו שהיא תגיע תוך חודש וחצי, מקסימום ארבעה חודשים. שלושה חודשים עברו, אני מצלצל לחנות לשאול אין ספור פעמים מתחמקים בשלל סיפורים. לבסוף חזרו אלי ואמרו שהם לא יכולים להשיג, ושאולי אחכה ארבעה חודשים נוספים. אם לא הייתי מצלצל כל כך הרבה ודורש תשובה באסרטיביות, בכלל היו מתעלמים. מפרסמים מוצר שאין באפשרותם לספק, גובים תשלום, מתחמקים ומספרים סיפורים! שרות רמה אפס!
תגובת החנות:
הלקוח סתם מלכלך ! הזמין גיטרה שלא קיימת במלאי בשום חנות, פנינו למפעל שבתקופת הקורונה עובד בצמצום והזמנו עבורו את הגיטרה לקח זמן עד שקיבלנו את תשובתם שהגיטרה לא במלאי ויקח עוד 3 חודשים ליצר אותה הוצע לו צבע אחר שקיים במלאי בחו"ל מאחר ולא רצה וכספו הוחזר לו מיידית.
מוצר:
Ibanez pia
שם:
אלי
תאריך:
29/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי חות דעת מקצועית מאברי ובאדיבות. המחיר היה טוב. בקשתי לאחר שכבר שלמתי במייל שישתדלו לזרז את משלוח הגיטרה, וכב למחרת לשחתה הרבה של בתי הגירה הגיעה.