ניגשתי לחנות ורכשתי טלפון נייד Galaxy S4. לאחר מספר ימים של שימוש , הבנתי כי הוא אינו מתאים לי (המכשיר מתחמם מאוד בזמן שיחה באזור הרמקול ומקשה מאוד להשאיר אותו בקרבת האוזן). חזרתי לסניף- שם פגש אותי בעל החנות. לאחר שהסברתי לו אודות הבעיה, הוא פרש בפניי את האפשרויות השונות אשר עומדות בפניי. בחרתי לקחת טלפון מדגם אחר (LG G2) תוך תוספת תשלום מזערית על אף פתיחת המכשיר ושימוש בו.
בעל החנות דאג להסביר לי אודות המכשיר החדש ולבצע בו עדכונים וסנכרונים נדרשים.
אין לי ספק כי החנות מתנהלת בצורה מאוד ישרה והוגנת כלפי לקוחותיה.
מוצר:
טלפון נייד Galaxy s4
שם:
נועה
תאריך:
23/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קני מכשיר נוקיה שהרבה זמן אני מחפשת. הבחור איתו דיברתי בחנות, עונה לשם אריאל. לפני הקניה הוא הסביר לי שמדובר במכשיר חדש (קשה למצוא כזה היום) , המכשירים יובאו מחברה בארצות הברית שפשטה רגל. רק את הבטריה הם מחליפים כיוון שהבטריה המקורית ישנה ונפוחה. הם שמים בטריה חדשה ומקורית. קיבלתי מכשיר שנכבה אחרי חצי שעה של שיחה או לחלופין 5 שעות של חוסר שימוש במכשיר. בקיצור מכשיר נייד שחייב להיות מחובר למטען. לא מדובר באייפון או משהו, מכשיר הכי פשוט, שהיה לי כמוהו בעבר והיה יכול להחזיק בכיף יומיים.
לאחר כמה שיחות ארוכות עם אריאל מהחנות ונסיונות להמציא לי כל מיני דברים ומצחיקים על מנת לעזור לי בתקלה (להחליף מטען/ לא להשתמש בטלפון וכו) החלטתי לשלוח להם את הפלא, לפני שיעבור יותר מידי זמן ולא אוכל להחזיר את המוצר. כי הרגשתי שפשוט מורחים אותי.
יש לציין שהם באמת דיברו בצורה מאוד נחמדה לאורך כל הדרך והתחייבו להחזיר לי כסף . כאשר הגיע להם המכשיר הם שלחו לי מכשיר חדש בניגוד להסכם ביננו. לא אספתי את המכשיר. הם התחייבו שיזכו אותי וחודשים כבר עברו מאז קניית המכשיר ואני עדיין מחכה.
שירות לא ברור, הם מוכרים מכשירים לא טובים, מתחייבים לשירות טוב ולהחזר כספי ולמעשה לא קורה כלום...
במקרה בשיחה עם חברה מסתבר שהיא נפלה על אותו מכשיר בדיוק . וגם אצלה הסוללה מתחממת וכבה תוך חצי שעה ובינתיים הם ממשיכים למכור את המכשירים.
מאז שהבטיחו שחשבוני זוכה עבר שבוע וחצי וחברות האשראי אינן רואות את הזיכוי המדובר...
תגובת החנות:
ללקוחה הנכבדה הוסבר והובהר שזיכוי נעשה ובגלל בעיות בירוקרטיה של החברה הזיכוי מתעכב אך יועבר אליה ולמרות זאת היא בחרה בדרך של הכפשה וסילופים.
מוצר:
טלפון נייד c2 01
שם:
Udi
תאריך:
22/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
כאספן נוקיה ותיק מצאתי בחנות של סמייל פון דגם אותו חיפשתי כמה שנים, ולמרות שמדובר במכשיר ישן קיבלתי שרות מעל המצופה אחזור שוב בעתיד
מוצר:
טלפון סלולרי 8910
שם:
mosh
תאריך:
16/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, נעים, מהיר,אישי ואדיב! מחיר הוגן למכשיר הציע לנו עזרה בהעברת המידע בין שני הטלפונים שלי
מוצר:
טלפון סלולרי LG G4 H815
שם:
מיכל
תאריך:
04/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ8 חודשים קנינו טלפון נוקיה C2-01 בחנות. כבר כשהגענו הביתה התגלתה הבעיה הראשונה - המקשים היו באנגלית. נאלצנו לחזור להחליף את המכשיר למכשיר בעברית. לאחר כחודשיים של שימוש המכשיר התחיל לעשות בעיות, המסך נהיה לבן. חזרנו לחנות הוחלפה סוללה, הבעיה לא נפתרה ונאלצנו לשוב אל החנות. למרות שעות הפעילות הרשומות באתר החנות היתה סגורה ללא כל הסבר. וכך נאלצנו לחזור לחנות בפעם הרביעית! המכשיר נשלח לתיקון של שבועיים במעבדה, לאחר שבועיים שבנו לקחת את המכשיר, החנות שוב היתה סגורה בשעות הפעילות ונאלצנו להמתין. למרות ה"תיקון" במעבדה המכשיר עדיין ממשיך להציג מסך לבן ואינו עובד כלל. איננו גרים בתל אביב וכל טרטור לחנות הוא טירחה גדולה המלווה בהפסד שעות עבודה. ממליצה שלא לרכוש בחנות, אין אחריות אמיתית על המוצרים!
תגובת החנות:
מאוד קשה לנו להתמודד עם סילופי דברים וחצאי אמת וחבל שהלקוחה הנכבדה החסירה פרט אחד קטן/גדול ששכחה לספר שהמכשיר נפל לה למים ולמרות זאת כי באה מרחוק ספגנו על חשבוננו מכשיר והחלפנו לה למכשיר חדש ללא כל עלות מצידה כאות לרצון טוב ולמצויינות בשירות כדרכה של סמייל פון והיא עדיין בחרה להכפיש את שמה המשובח של סמייל פון.
מוצר:
טלפון סלולרי C2-O1
שם:
דודי
תאריך:
17/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטלפון ב16.05.17 בחנות בדיזינגוף חייב לציין שחווית הקניה הייתה יוצאת דופן לטובה קיבלתי שירות נעים אמין וסבלני , נתן לי שקט שאני קונה ממקום אמין וזה חשוב מאוד
מומלץ!
מוצר:
טלפון סלולרי G4
שם:
rongin
תאריך:
25/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במקור ב-27.03.17 לקנות סמארטפון אחרי שנים רבות בהן השתמשתי בטלפון דור 2. אריאל היה סבלני מאוד, נתן לי כמה אפשרויות, והסביר לי על כל אחת. קניתי מכשיר סמסונג פשוט מתצוגה, אך לאחר יום-יומיים הסתבר שיש לו בעיה בגלל הגרסה הישנה של אנדרואיד שהוא מריץ. חזרתי לחנות ב-02.04.17 ואריאל התאמץ מאוד לבדוק ולפתור את הבעיה. כשראה שאי אפשר לעשות זאת במקום, הציע לי להשאיר את הטלפון לתיקון, אך העדפתי לרכוש במקומו מכשיר אחר (סמסונג גלקסי S5) ואריאל העניק לי זיכוי על הרכישה המקורית. גם בפעם הזו הוא הקדיש לי זמן רב בסבלנות, והתייחס לשיקולים שלי והציע לי מספק אפשרויות, בלי לנסות לשכנע אותי לבחור דווקא באפשרות היקרה ביותר. כמו כן לאחר מספר שבועות כאשר הייתה לי בעיה בתאורת המסך בגלל הגדרות ששיניתי במכשיר, והגעתי לחנות, הוא סידר לי את זה בשמחה. אני מרוצה מהשירות ואשמח לקנות שוב בסמיילפון.
מוצר:
סמארטפון Galaxy S5
שם:
ברוך
תאריך:
27/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הפלאפון ונשלח די מה, החבילה התעכבה בדור, שלחתי מייל לברר ומיידית ביררו בדואר ודאגו שאוכל לקחת את המכשיר, בנוסף לכך נמצא המגן זכוכית שבור ועל חשבונם שלחו חדש ללא היסוס, לסיכומו של עניין טיפול מהיר ואמין.
מוצר:
פלאפון lg
שם:
Bamos
תאריך:
18/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את המוצר בזאפ, יצרתי קשר עם החנות ואחרי שוידאתי שיש להם את הדגם הרצוי הגעתי לחנות (במיקרה הזדמן לי להגיע לתל אביב כשהחלטתי לקנות טלפון חדש). שי היה אדיב מאד, הקדיש לי את כל הזמן שצריך לכל הפעולות שנדרשו עד שיצאתי מהחנות עם הדגם הרצוי וכל ההגדרות הבסיסיות מכוונות. שי היה סבלני, סייע בכל דבר אפשרי ונתן הרגשה מצויינת.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5x 16 Gb
שם:
sivan
תאריך:
17/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השתמשתי בשירות של זאפ בכדי לאתר חנות לקניית המוצר לאחר ברור בכמה סנייפים בחרתי בסמיילי פון בגלל שבשיחה הראשונית הוא כבר דאג לפרוס בפני את כל הייתרונות והחסרונות של המכשיר תוך דאגה שאכן אקנה מכשיר טוב שיתאים לצרכים שלי כשהגעתי למקום קיבלתי שרות מדהים.. חייבת לציין כי המון זמן לא נהנתי מחווית קנייה כזאת. ממליצה בחום ומכל הלב.
מוצר:
טלפון סלולרי G4
שם:
AM
תאריך:
09/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון הגיע באיחור של שבוע. סביר להניח שאם הייתי מחכה עד שזה יגיע לבד ולא הולכת לקחת אותו הייתי מחכה מלא זמן. כשלבסוף הגיע הטלפון פתחתי אותו וגיליתי שהוציאו לי את הטלפון מהקופסא כדי לשים עליו מגן מסך וכשהחזירו אותו הם כנראה שכחו להוסיף את ההוראות ועוד יותר גרוע את המפתח לביתו של הסים. באותו רגע התקשרתי אליהם ואמרתי להם את כל זה והאדם שדיברתי איתו לא עזר לי כלל. הוא טען שהבעיות שדיברתי עליהם לא אשמתם
תגובת החנות:
החבילה המתינה ללקוחה הנכבדה כשבוע בדואר ולמרות בקשותינו שתיגש לסניף הדואר הלקוחה העדיפה להתעלם ואת הסיכה לפתיחת מגירת הסים מצאה לבסוף בתחתית הקופסא. סמייל פון תמשיך בדרכה של מצויינות בשרות לאורך כל הדרך.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5x
שם:
eran
תאריך:
09/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה נחמד מאד מקצועי ובעיקר סבלני ,פרס בפני את כל האפשרויות והמחירים ונתן לי לבחור במכשיר המתאים לי מתוך המגוון הגדול שבחנות. חויית הקניה היתה נעימה קלה ולוותה בהסברים מפורטים לכל אורכה אין לי ספק שאשוב לקנות במייל פון. תודה
מוצר:
טלפון סלולרי g4
שם:
גולש
תאריך:
28/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
קאט
תאריך:
21/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום ,אני שלום ואני רכשתי מכשיר נוקיה C2-01 אבל כביכול עם ערכה חסרה( שרק בהמשך התברר לי שהיא אינה חסרה והכל בסדר).בשיחה עם שי נאמר לי שהאוזניות היו מסופקות בעבר יחד עם הערכה כיוון שהמכשיר היה נרכש מהחברות הסלולריות. בעיית סוללה שמתרוקנת מהר ,שכפי שהסביר לי המוכר,בגלל שיש נדידה ברשת לכן הסוללה נגמרת מהר.וייתכן מאוד שהסוללה לא תקינה.שוחחתי עם שי בעל החנות וגם שלחתי מייל אליו והם החליטו לשלוח לי לפנים משורת הדין אוזניות וסוללה אפילו ללא תשלום גם כשהתעקשתי לשלם עבור האביזרים והמשלוח.אני מאוד המום מהם ולא ראיתי חנות אמינה כזאת עם בעלי עסק כאלה אדיבים ואמינים.הם היו מאוד הוגנים איתי ואפילו מעבר לכך..אני אקנה רק מהם וחבל שלא הכרתי אותם קודם.הלוואי וכל בעלי העסקים היו כמוהם. ממש צדיקים אמיתיים.אין עליכם ועל השירות שלכם .כל הכבוד
מוצר:
טלפון סלולרי C2-01
שם:
אריאל
תאריך:
19/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות הכי נעימה בתל אביב. שירות אנושי. יושר והגינות במחירים. קונה שם כבר מספר שנים לי ולבני משפחתי ותמיד השירות הוא מעולה כולל עזרה בכל דבר. ממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי ד1
שם:
יפעת סולל
תאריך:
16/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין דברים כאלה. שי, המוכר, בקיא בכל פרט. באתי עם הנחה שזה המכשיר שאני רוצה לקנות, אבל חשבתי שאני צריכה זיכרון רב יותר. הסביר לי שאין לי שום סיבה לשלם יותר, כי לשימושים שלי ה- 16 GB לגמרי מספיק. ביקשתי מידע על דגמים נוספים עבור קרוב משפחה וקיבלתי הסברים מקיפים והתאמות לצרכים. שוב, לא ניסו לדחוף דגמים יקרים - נהפוך הוא. המטען המקורי שניתן לי לא עבד, קיבלתי במקומו אחר, מהיר יותר. הוספתי אזניות ומתקן לרכב וקיבלתי במחיר מצוין. גם כשבאתי עם בעיה של הסים, שכלל לא קשורה במכשיר, פתרו לי אותה. נעימים, מקצועיים, עם סבלנות אין קץ. שירות ברמה שקשה למצוא בישראל.
מוצר:
טלפון סלולרי 5x
שם:
גלית ושלומי
תאריך:
26/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 19.1.17 רכשתי פלאפון lgg4 בחנות סמייל פון שבדיזנגוף , לאחר שבמשך כל היום עשיתי בירורים במספר מקומות והחלטתי הייתה לפנות לסמייל פון , וכמובן שבחרתי בחנות הנכונה שזה אומר , קודם כל היחס האישי של שי מנהל החנות , הסביר , היה סובלני , לא לחץ כלל ומקצועי ביותר . כל שאלה ששאלתי נענתי הוסבר לי ויצאתי בהרגשה שיש לי לאן לחזור ונוסף על כך ההצעה של המכשיר הייתה הכי זולה לעומת הצעות אחרות שקיבלתי . ממליצה בחום !!!
מוצר:
lgg4 2016
שם:
Bar Natan
תאריך:
24/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריכים 23.11.16 עד תאריך הקניה 24.11.16 ליוו אותי 2 בחורי מקצוע עם המון סבלנות והמון ידע אריאל ושיי המנהל. פשוט נתנו ללקוח להגיע לראות את המוצר ולהתרשם ממנו ולא ללחוץ עליו לרכוש משהו שהוא אינו צריך! המענה בטלפון מהיר וכבר שומעים שהגעת למקום אמין ואיכותי במעמד השיחה. אריאל ושי נתנו לי הרגשה שאני יודע בדיוק מה אני רוכש ועל זה מגיע להם שאפו! זכיתם בכבוד גדול לחוות דעת זו. ולסיכום בתאריך: 24.11.2016 רכשתי את המכשיר המיוחל עם שירות VIP יוצא דופן יכול לומר בפה מלא שמאוד חששתי ופחדתי אך לבסוף נפלה ההחלטה ונסעתי ורכשתי בלב שלם שזה מה שבדיוק רציתי הנוט 4 החדש דנדש שלי! בברכה בר נתן וסרמן
מוצר:
NOTE 4 N9100
שם:
אלי
תאריך:
24/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה-13.11.16 הזמנתי בהזמנה טלפונית טלפון מדגם Nokia C2. הוסבר לי שהטלפון יגיע עד 7 ימי עסקים. בתאריך ה-24.11.16 התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה ועם הטלפון. הנציג בטלפון (אותו נציג מההזמנה) דיבר בצורה פשוט מזעזעת. אמר לי שההזמנה מחכה לי בדואר כבר עשרה ימים, למרות שעל פי המספר מעקב של הדואר הפריט רק נשלח ב23.11 והגיע ליחידת הדואר בקרובה ב24.11(באותו היום בו בוצעה השיחה). בסופו של דבר אמרתי לנציג שככה לא נותנים שירות ובתגובה הוא אמר לך: 'לך תמות' אני ממש מקווה שאף אחד לא יקנה מהם יותר.
תגובת החנות:
אנו בסמייל פון מזועזעים מסילופי הדברים של הלקוח וכבר בשיחה הוא ניבל את הפה כלפי הצניג ועם אלימות מילולית קשה לנו להתמודד כשהיא מעבר לקו...
בבדיקה שערכנו מול דואר ישראל הסתבר לנו בכלל שהלקוח קיבל את המכשיר לשביעות רצונו המלאה ואנו בסמייל פון נמשיך לתת שירות ואיכות ללא תחרות!
מוצר:
טלפון סלולרי C2
שם:
Lisa
תאריך:
13/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סמסונג גלקסי S5 מיני, , נסעתי לאסוף אותו בעצמי. קיבלתי שירות מעולה, שי עזר לי בכל ההתקנות של האפליקציות שהיו רלוונטיות לי. הייתה לו סבלנות רבה גם כשתוך כדי נכנסו לקחות אחרים והוא טיפל גם בם. חנות קטנה ומתוקה. תודה !
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S5 מיני
שם:
אביטל
תאריך:
27/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי ב2 דגמים שונים, המוכר נתן הסבר מלא ולא ניסה לדחוף לי את היקר יותר. בנוסף המשלוח הגיע אלי יום למחרת (ואני גרה בבקעה, דבר שהוא לא רגיל בכלל(!!!!)) השירות מעולה! ממליצה בחום מאוד לקנות אצלם!
מוצר:
טלפון סלולרי s5 mini
שם:
מני
תאריך:
17/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ומעולה. המוכר הוציא לי את כל המכשירים שרציתי ונתן הסבר מפורט על כל מכשיר. צ'יפר אותי בכיסוי חדש לפאלפון הישן במתנה. ועשה מחיר פצצה. אחלה חנות. ושירות
מוצר:
טלפון סלולרי c2
שם:
Tali
תאריך:
02/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמינות בטלפון הייתה גבוהה וניתן ייעוץ מקצועי עם סבלנות והתאמה לדרישות האישיות שהיו משמעותיות בבחירת סוג המכשיר.
מוצר:
טלפון סלולרי g526
שם:
matan
תאריך:
28/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון מדגם נוקיה ובנוסף למחיר הזול עוד קיבלתי מסך מגן מתנה לא רק המחיר הזול גם השירות היה מקצועי ואמין מומלץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי Lumia 530
שם:
חננאל
תאריך:
17/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמה חודשים הזמנתי בחנות זו סמארטפון LG G2 D802 שהגיע בזמן המתוכנן אך הפלאפון לא קרא את כרטיס הסים שלי ולכן נסעתי עד לחנות מה שגרם לי להרגיש מטומטם שהזמנתי מההתחלה ולא פשוט הלכתי אליהם. כשהגעתי לחנות המוכר היה נחמד מאוד ופשוט הוציא לי פלאפון חדש ונתן לי, חזרתי הביתה בהרגשה טובה עד שראיתי שסוג הפלאפון אינו D802 אלא D800 שזה כמובן אומר שזה לא יבואן רשמי ויותר מזה ראיתי שהפלאפון שייך לחברת AT&T האמריקאית מה שגרם שאני לא אוכל לשדר אינטרנט ולא לקלוט רדיו וכל פעם שנכנסתי לאנשי קשר הפלאפון שלח אותי לשירות גיבוי של AT&T בלי יכולת לבטל את הפעולה המעצבנת הזאת. אני לא קונה בחנות הזאת יותר, התאכזבתי.
תגובת החנות:
לא ברורה לנו תגובתו המתלהמת של הלקוח שהגיע אלינו לאחר שעשה נזק שלא כלול באחריות ושבר את כניסת בית הסים כארד ולמרות זאת החלפנו לו למכשיר חדש בשיא הג'נטלמניות, במקום וללא שאלות מיותרות והוא זה שביקש ספציפית את הדגם D800 ולא אנחנו הצענו. חבל שזו הדרך שהלקוח בחר בהלהכפיש למרות שעשה נזק עצמי ובאנו לקראתו.