הגענו וכמה דקות לפני נמכר הטלפון האחרון. השארנו מספר טלפון ואמרו לנו שהמכשיר יגיע אולי עוד באותו יום. התקשרו אלי להודיע לי שהמכשיר יגיע למחרת. הם שמרו לי בצד מכשיר (למרות שהם נחטפים), לא לקחו מקדמה, נתנו שירות מצוין כאשר הגעתי לחנות. בקיצור, חווית קנייה נעימה ביותר.
מוצר:
טלפון סלולרי M7
שם:
שמעון
תאריך:
02/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סמארטפון נקסוס 5, במחיר טוב קבלתי שירות ענייני ומיידי, לא ניסו לדחוף לי מוצרים מיותרים. ביום הרכישה התגלתה תקלה במסך המכשיר, נתבקשתי להגיע לחנות ולאחר בדיקה קצרה המכשיר הוחלף מייד בחדש.
מוצר:
סמארטפון NEXUS 5
שם:
איתן
תאריך:
24/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צוות מדהים, יחס מעולה ושירות מהיר יעיל. מחיר מעולה ביחס למתחרים. המוכרת הכינה את המכשיר לעבודה בצורה מקצועית ומהירה כולל הדבקת זכוכית המגן. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי NOTE 3
שם:
Orly
תאריך:
24/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירותי מקצועי ואדיב. ידעו לענות על כל שאלה ועזרו לבחור את המכשיר המתאים לצרכים. מחיר הוגן מאוד. לאחר סקר מקיף שערכנו.
מוצר:
אביזרים לטלפון סלולרי מגן מסך זכוכית
שם:
אלכס
תאריך:
19/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון באוקטובר 2013 בסכום 2830ש"ח. לאחר כחצי שנה התברר שבטלפון קיימת בעיה עם מספר מזהה. בחנות לא הצליחו להתגבר על התקלה ומליצו לקחת מכשיר אחר ועבור מכשיר התקול אשר באחראיות נתנו זיכוי 1500 ש"ח. (וזאת אבור מכשיר ללא פגם מכני וללא נגיעה ע"י גורמים אחרים). הכי מצחיק ש תנאי לקבלת הזיכוי זה החזרה אריזה מקורית. כאשר לקחתי טלפון אחר (הוספתי סכום מכובד) כול אביזרים הנלווים עבירו לאריזה של מכשיר המקולכל (זאת אומרת שמישהו יקנה מכשיר שלא תקין אלפי חוק אסור למכור מכשירים כאלה). הרגשה לא נעימה מקניה במקום הזה.
תגובת החנות:
בס"ד . קראתי את תוכן חוו"ד הלקוח , ראשית אציין שרובה מלאה בטענות שווא ובטיוח הדברים . לגופו של עניין , הלקוח רכש מכשיר חדש ותקין באריזה מקורית לפני כ- 7 חודשים, המכשיר נמסר לבדיקה במעבדת החנות אחרי שימוש של חצי שנה בטענה שהמכשיר תקול . ממצאי הבדיקה העלו שהלקוח התקין תוכנות לא מורשות ע"פ הגדרת היצרן (דבר אשר פוגם בכיסוי תעודת האחריות ובניגוד לתנאיה ) אי לכך נמחק המס' הסידורי של המכשיר. לפנים משורת הדין וכחלק מתפיסת השירות בחנות , הוחלף לו המכשיר למכשיר חדש מסוג גלקסי 5S עם אחריות יבואן רשמי , הכולל הרחבת תוקף האחריות ב- 180 יום הכוללת כיסוי בגין כל נזק שיגרם ללא עלות נוספת (כולל גנבה/ שבר/ ונזקי מים) . הלקוח שילם רק את הפרש המחיר בין המכשירים. בעת קבלת המכשיר התקול לפי נהלי הספק , המכשיר נארז באריזה מקורית ונשלח לספק לזיכוי בגין חלקי חילוף בלבד . הננו מצהירים כי מכשיר תקול / משומש לא מוצע על ידינו למכירה מעולם. ובפרט שמכשיר משומש ומושבת אינו נמכר בחזרה . ואין בו שימוש חוזר !! כל טענה כזו או אחרת שנרשמה על ידי הלקוח הינה וחסרת שחר ומהווה עילה לפגיעה בשמינו הטוב . בברכה , הנהלת החנות.
מוצר:
טלפון s4
שם:
שי
תאריך:
16/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניה ברשת התמצאות קלה בדף כך שלא היה צורך ביצירת קשר עם שרות לקוחות, המוצר היגיע תוך 3 ימים כמובטח כך שלא היה צורך בשרות לקוחות. חווית קניה מומלץ
מוצר:
כיסוי ארנק lg g2 G2
שם:
Moshe
תאריך:
16/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באינטרנט קלה מאוד וברורה. לאחר ההזמנה התקשרו מיד מהחנות לאמת את כל הפרטים ובלי לנסות להוסיף דברים. המוצר שהוזמן הגיע בזמן
מוצר:
טלפון סלולרי S3 Mini i8190
שם:
erez benjamin
תאריך:
11/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מהיר יעיל וענייני, הנציג ענה על כל שאלותיי בסבלנות, המחיר כלל הכנת המכשיר לעבודה בצורה מקצועית ומהירה. ממליץ בחום ,אחזור שנית!
מוצר:
טלפון סלולרי 5s
שם:
Ofer
תאריך:
11/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות וקיבלתי שירות אדיב ונחמד שעזר לי לבחור טלפון. לאחר יום הבנתי שה-GPS לא עובד, חזרתי במהרה לחנות. בתחילה נאמר לי שבעיות מסוג זה אינן באחריותם ושעליי לפעול מול היבואן. לאחר ויכוח קל המוכרת יצרה קשר עם היבואן ודאגה לכך שהמכשיר יוחלף באותו רגע.
לסיכום, למרות ש'על הנייר' החנות לא אמורה לתת אחריות על המוצר הם כן לקחו אחריות וליוו אותי מול היבואן כדי להשיג לי מוצר תקין. על זה אני מאד מעריך אותם ואחזור לקנות שם שוב בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 mini
שם:
raam86
תאריך:
10/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צוות נהדר ואדיב מביני עניין! עשו לי גם הנחה על אביזרים. הקיצור חבילה מושלמת במחיר מעולה בטוח אחזור שוב אחריות לשנתיים ישירות מהיצרן אמנם עולה מעט יותר אהל שווה
מוצר:
טלפון סלולרי g2
שם:
שי
תאריך:
07/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 9/5/2014 רכשתי מכשיר גלקסי נווט 3 מחנות vipmobile. הגעתי לחנות החנות היתה מעוצבת בטוב טעם, היו לקוחות שקיבלו שרות אדיב . לאחר מכן המוכרת התפנתה אלי בקשתי לראות מס מכשירים וגם הראתה לי את המפרט התכני במחשב והסבירה בסבלנות רבה על הדגמים. יש לציין שהמוכרת היתה אדיבה וחייכנית למרות כל שאלותי ,נתנה לי אפשרות לשלם בתשלומים ובמחיר הוגן וזול . לאחר שבועה חזרתי לחנות עם תקלה במכשיר ניסו לעזור לי ולפטור את הבעיה במקום מידית השרות היה אדיב ומהיר . בסיכום מרוצה מאוד ואחזור לירכוש שם מכשיר נוסף ממליץ בחום.
מוצר:
נווט3 N9505
שם:
עופר
תאריך:
03/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מהירות בביצוע ההזמנה הטלפונית, אמינות המוכר (שמעון), אדיבות, שירות לקוחות למופת ונעימות בהתנהלות מול הלקוח. מחיר אטרקטיבי, מוצר מצויין, מבחר ציוד נלווה גדול.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי III
שם:
בר
תאריך:
02/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, מחיר הוגן והתרשמות כללית טובה. ממליץ מאוד על החנות. המוצר נרכש בחנות עם תעודת אחריות מהיבואן הרשמי (סאני) שנתיים אחריות. ועוד חצי שנה של אחריות מקיפה.
מה שחשוב כאן להדגיש הוא שזה יבואן רשמי ולפני שכל אדם קונה מכשיר שיבדוק טוב טוב מול מי הוא קונה כי אני בדקתי לפני בכמה חברות ומה שהם עושות הם קונות מכשירים מיבוא מחו"ל, מוכרות פה בזול והפלאפון הוא באנגלית ומתקינים אפליקצייה כדי להפוך לעיברית וזה לא יבואן רשמי של החברה והאחריות שהם נותנים בחברות האחרון הן שנה על תוכנה ו-14 יום על חומרה.
אז לתשומת ליבכם אנשים יקרים תזהרו ושימו לב ממי נרכש המכשיר אני ממליץ על החנות הזאת לאחר בדיקה וחפירה ענקית.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
Moshe
תאריך:
01/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות במקווה ישראל 2 וקבלתי שירות מקצועי אמין וסובלני התרשמתי מאוד ממגוון המוצרים ומהמחירים הזולים ממליץ בחום על קניה בחנות זו
מוצר:
אביזרים לסלולרי אביזרים לסלולרי
שם:
Gil
תאריך:
01/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה !!! חווית קניה מושלמת !! מחירים זולים !! יש מלא מוצרים ואביזרים שלא רואים בכל חנות !! יחזור בכיף שוב :) תודה רבה
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
שם:
Eyal
תאריך:
31/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חוויה . רכשנו גלקסי 2 במחיר מצוין. שירות עשר ! המוכרת עם השיער השחור קבלי צלש ממני. אייל ושושי עם התאומים :)
מוצר:
נייד gtl9105p
שם:
Briliantvoshri
תאריך:
16/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בכבות קניה ראשונה שהיתה מלפני חצי שנה וואלה באמת לא התאזבתי באתי בשביל לרכוש גלקסי 3 . בחורה בשם גנט המליצה לי שנתיים אחריות של סאני . הסבירה לי מה ההבדלים ובאמת שווה להשקיעה עוד קצת כסף ולהיות בראש שקט .ורוצה לציין שהיתי בארבעה חנויות ולא היה במלאי. שווה להגיעה לוי אי פי ולקבל שרות דה בסט.ממליץ בחום.תודה תודה .
מוצר:
גלקסי 3 i9300
שם:
Sergey
תאריך:
14/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות, ביקשתי את הדגם, והכל עבר חלק ובזול, היה אפילו 20 הנחה על מדבקה ועל מגן, והיא המליצה לי על אחריות, שלא הייתי לוקח, אבל טוב שלקחתי. בגדול מרוצה :9
מוצר:
טלפון סלולרי s4
שם:
מורן
תאריך:
13/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעכבות המלצת חבר , רכשתי מכשיר lg g2 ,יבואן רשמי עם שנתיים אחריות מלאות .שרות מאוד אדיב וסובלני ומהיר . בטעות מרוב התרגשות נתתי למוכרת יותר ממה שהיתי אמורה לשלם ,באותו רגע החזירו לי את ההפרש ישר כוח על האמינות. בנוסף קיבלתי הנחה של 20% על אבזרים נלווים,כמו כיסוי ומגן זכוכית. וחייבת לציין שהדביקו לי את הזכוכית בצורה מ.ו.ש.ל.מ.ת .תודה לכם ואמליץ עליכם בחום.
מוצר:
32g LG G2 D802
שם:
אבישי
תאריך:
12/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, אדיב ומקצועי. המצלמה במכשיר היתה פגומה, חזרתי לחנות ומייד קיבלתי חלופי ומכשיר חדש למחרת. חווית קנייה נעימה ובאמת זולה, מה שלרוב לא הולך יד ביד.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 5c
שם:
Carin
תאריך:
12/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לבדוק האם המכשיר במלאי ונעניתי בחיוב. כשהגעתי קבלתי מיד שרות - את המכשיר, מגן מסך וכיסוי אחורי. הוצע לי ביצוע הגדרות ראשוניות אך עקב קוצר הזמן (שלי) סירבתי. מומלץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5
שם:
Eldad
תאריך:
07/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר ובאמת החנות הציעה את המחיר הזול ביותר והכל היה בסדר כעבור 7 חודשים הלכתי לישון בלילה וקמתי בבוקר והמכשיר כבה ולא נדלק יותר פניתי לחנות ,בהתחלה אמרו לי שרק שבועיים אורכת בבדיקה,רצו לתת לי מכשיר חלופי זול ולא סמארטפון ולמרות שהסברתי להם שאני עובד עם המכשיר הם הסבירו לי שזה מה שיש וגם על זה אני צריך לומר תודה, כעבור שבוע וקצת נציגה של החנות יצרה עימי קשר ואמרה לי לבוא לקחת את המכשיר,בתומי הייתי בטוח שהמכשיר תוקן והכל בסדר. כשהגעתי לחנות אמרו לי שהזיכרון של המכשיר קרס ואין אחריות על דבר כזה, שאלתי אותם איך ייתכן??אז הם התחילו להראות לי באותיות הקטנות שיש אחריות רק על תוכנה,אז הסברתי להם שזה קשור לתוכנה כי זה לא משהו חיצוני וזה לא שהטלפון שבור סדוק או נפל במים,הם מבחינתם ענו לי תשובות מתחמקות ובשלב כלשהו זה התחיל להגיע לשיחה נמוכה ושפלה.בכל מקרה לקחתי את המכשיר למעבדה באופן פרטי ותיקנתי את המכשיר בעלות של 700 ש"ח. לימדו ממני את הלקח ואל תתעסקו עם החנות הזאת
תגובת החנות:
בס"ד. שלום רב. להלן תגובת החנות . מבדיקה שנערכה במעבדה , אכן הלקוח מסר את המכשיר לבדיקה. לאחר שימוש של תקופה בת שבעה חודשים .תקלת המכשיר הייתה פגם בשבב זיכרון . יש לציין שתקלה מסוג זה לעולם לא מתקיימת לפי נתוני החברה על ידי פגם במכשיר. מעבר לכך שהמכשיר נמסר ללקוח חדש ותקין ולשביעות רצונו בעת הרכישה. תקלה מסוג זה נגרמת על ידי התקנת תוכנה / אפליקציה לא מורשית בניגוד להראות יצרן . הוסבר ללקוח כי לאור הצורך בהחלפת שבב זיכרון , דבר אשר לא מכוסה במסגרת תעודת האחריות לפי הוראות יצרן / ספק. לפנים משורת הדין לא יגבה מן הלקוח עבור התיקון , אלא רק עבור החלק שנפגם. הלקוח סירב להצעת החנות לקח את המכשיר ותיקן אותו בעצמו ועל דעתו . אנו חוזרים ומצהירים שכל עוד לא נגרם נזק על ידי הלקוח , החנות מכבדת את תעודת האחריות אשר מנופקת בעת הרכישה לפי תנאיה ולפי כל דין ללא כל עלות מצד הלקוח בעת תקלה, דבר אשר לא קרה בעניין זה . יש לציין שעקב סירובו של הלקוח לא נפתח כלל עבור המכשיר טופס בדיקה/ תיקון על ידי מעבדת החנות . בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון סלולרי samsung note 7100
שם:
קובי ג'מילי
תאריך:
04/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות vip mobile בגלל המחיר הזול ,באמת הם מוכרים יבואן רשמי של רונלייט עם שנתיים אחריות . לפני הקניה הנציגה הסבירה בסובלנות רבה על המכשיר . והציע אביזרים נלווים ולא ניסתה לדחוף . הדביקה לי מגן זכוכית בצורה מושלמת ,מאוד מפסוט ומרוצה בעכבות השרות הבאתי עוד חברים. תודה לכם vip
מוצר:
LG G2 LG
שם:
LIAT
תאריך:
11/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באוקטובר גלקסי S4 ושילמתי עבורו במזומן. לאחר 4 חודשים המכשיר החל לכבות ולאתחל את עצמו ולהתחמם מאוד. פניתי לחנות ושם טענו שהסוללה נרטבה. הבחורה שהיתה בחנות החליפה את הסוללה שהיתה מנופחת לגמרי (להזכירכם מכשיר חדש) עלות הסללה 70 ש"ח. אלא שלאחר שבועיים המכשיר 'חזר לסורו' בהזדמנות הראשונה שבתי לחנות. עכשיו המוכר טען (אותו מוכר שביצע את המכירה) שאני לא משתמשת נכון בטלפון. לדבריו אסור להטעין מכשירים בלילה. מוזר מאוד. דיבר לא יפה, הרים את הטון ובקיצור התנער מאחריות. בסופו של דבר הציע לשלוח את המכשיר למעבדה. עניין של שבועיים. להזכירכם שוב, המכשיר עדיין באחריות יצרן!!!!!!!!!!!!! מכיוון שהטלפון נחוץ לי לעבודה סירבתי לכך הוא גם לא הציע מכשיר חלופי. כל ההתנהלות היתה מקוממת וגסת רוח. לקחתי את הטלפון לחנות אחרת שם בדקו את הסוללה ואמרו שהיא מחודשת בכלל (דבר שאותו לא ציינו בחנות בעת החחלפה) החליפו לי את הסוללה וכרגע הטלפון עובד. ממליצה שלא להתקרב לחנות בשום פנים ואופן. יחס גרוע משפיל ומזלזל. והלוואי שמי שאמון על הגנת הצרכן יטפל כבר בנוכלים שכאלה.
תגובת החנות:
בס"ד קראתי את תלונת הלקוחה המלאה באי דיוקים , ורובה חסרת שחר. ראשית המכשיר נרכש ב- 8.10.13 , והובא לתיקון לאחר כחצי שנה . המכשיר התקבל לבדיקה והתברר כי הסוללה הייתה נפוחה. למרות שסוללה בגדר אחריות יצרן רק עד 3 חודשים מעת הרכישה, הוחלפה לה סוללה תחליפית במכשיר ללא עלות כלל בשונה מן המצוין בתלונה. !!! בפעם השנייה הגיעה הלקוחה עם תקלה זהה , התברר לאחר בדיקה כי המכשיר היה רטוב במים ועל כן התנפחה הסוללה בשנית. יש לציין כי בעת קורוזיה במכשיר מכל נוזל שהוא מתבטלת אחריות יצרן על כל תקלה במכשיר כפי שמצוין בתעודת האחריות . סעיף 5 - 5. האחריות אינה תכלול את המקרים הבאים : • נזק שנגרם למכשיר עקב מגע עם נוזלים כלשהם ו/או קורוזיה. ועל כך חתומה הלקוחה ע"ג תעודת האחריות שנופקה לה. אי לכך הוצע ללקוחה להחליף את הסוללה במחיר עלות של 70 ש"ח במקום 129 ש"ח מתוך רצון טוב למתן שירות במעבדה . הלקוחה דרשה לכלול את התיקון במסגרת האחריות והוסבר לה שתקלה מסוג זה לא מכוסה. עם זאת , בחרה הלקוחה להלין כנגד החנות ואופן התנהלותה אשר הייתה לפי דין , לפגוע בשמינו הטוב באמצעות אתר זאפ, ועל כך אנו מצרים . הנהלת החנות שומרת לה את הזכות לתבוע את הלקוחה בגין לשון הרע ברבים והוצאת דיבה על אופן מתן השרות . בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXI S4
שם:
קובי יצחק
תאריך:
05/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ לא להתקרב הגעתי לחנות והבאתי את אבא שלי עקב המחיר הזול ועל כך שילמתי ביוקר קניתי 2 מכשירי גלקסי 3, חווית הקניה הייתה איומה וקיבלתי הרגשה של עושים לך טובה שמוכרים לך, כל חצי דקה ענו לטלפון וייבשו אותי, היו 2 מוכרות המוכרת עם השיער הכהה הייתה ממש ממש לא נחמדה, לבסוף קניתי רק בגלל שהמוכרת השניה עם השיער הבהיר הייתה מקסימה. מהרגע הראשון הטלפונים עשו בעיות, התנתקו, איתחלו את עצמם, נתקעו עברו למצב נהיגה באופן לא מוסבר וכל פעם היה תירוץ אחר. במשך חצי שנה התקנתי גירסה מחדש 5 פעמים (לזכותם יאמר שלא חייבו אותי על עידכון גירסה), הבטריה התנפחה והתקלקלה אחרי 4 חודשים והמוכר סירב להחליף אותה השקע טעינה התקלקל אחרי 3 חודשים, נשלחתי ע"י המוכר למעבדה ליד בעלת אותו שם ושם הסבירו לי שהכל אשמתי ואני צריך לשלם על תיקון למרות שעשיתי ביטוח שהמוכרת המליצה לי עליו ולמרות שהטלפון בן חצי שנה והיה בעייתי מהיום הראשון. תמיד התשובה הייתה הכל בסדר, זה רק גירסה... הכל בסדר לך למעבדה... בקיצור קניתי 2 פלאפונים בעלות של 3600 ש"ח ואחרי חצי שנה אני נאלץ לקנות חדשים.
תגובת החנות:
שלום רב. קראתי את תלונת הלקוח להלן תגובת הח"מ . לא ברור איזו חוויה איומה עבר הלקוח ???, שאכן הייתה נציגה שטיפלה בו לדבריו באופן נעים ובעל שרות אדיב. לגופן של הטענות , הלקוח פנה במסגרת האחריות בתוך תקופה של 4 חודשים , ו - חמש פעמים קיבל מענה במעבדה לפי תנאי התעודה (אשר הוא חתום על תנאיה) בעת הרכישה לפי דין . ללא כל עלות עודכנה לו גרסה ולא חויב על כך מאומה. בשונה מזאת לפי תנאי הספק / יבואן על כל מכשירי הסלולר אין אחריות על סוללה , ו /או שקע טעינה העונה להגדרת תקלת חומרה. הלקוי נגרם כתוצאה משימוש לא סביר לפי הגדרות יצרן . אכן ללקוח יש ביטוח ויכל היה לתקן ולהפעילו בהשתתפות עצמית מופחתת של 300 ש"ח עבור החלפים בלבד , אך הלקוח בחר לא לעשות כך. אנו מצרים על כך שבחר ועשה הלקוח לפגוע בשמינו הטוב למרות שקיבל את כל השירות הנדרש לפי דין . לעיתים בשל עומס ביקוש בחנות מול נציגות המכירות בשל דרישה וביקוש רב של מוצרינו לאור המחיר השווה לכל כיס , נוצר מצב שהלקוח לא מקבל שירות באופן מיידי ועליו לגלות סבלנות על מנת לקבל שירות אדיב ומקצועי, וכך פעלה המעבדה . בנוסף , לא ברור מן הנסיבות תקלה ב- שקע טעינה וסוללה כפי שציין הלקוח מה עלה בגורלם של שני המכשירים האחרים . כידוע אצלינו זו זכות לתת שרות . בברכה , הנהלת החנות .