ביצענו הזמנה של מוצרי מיגון לבית להגנה על תינוקות. מצאנו באתר את כל המוצרים שנדרשו לנו, במחיר הזול ביותר (לאחר בירור באתרים שונים). ההזמנה סופקה תוך מספר ימים, במלואה.
מוצר:
מוצרי מיגון תינוקות מג-לוק
שם:
happygolucky
תאריך:
08/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היה כייף הכל היה מצוין תודה ונפגש בקרוב כל הצוות היו מקצוענים ונחמדים אין מה להוסיף ותמשיחו בצורה הזות תודה רבה
מוצר:
לול לול קמפינג / מיטה ניידת SIMPLY לתינוק
שם:
erem
תאריך:
01/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצוין אם יחס אישי ללקוח. מוצרים יחודיים איכותיים במחירים מצוינים עם משלוח עד הבית. נהנתי לקנות שם אשמח לחזור.
מוצר:
עגלה אונו
שם:
דפנה
תאריך:
11/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות במטרה לקנות עגלת תאומים וכסא בטיחות. השירות היה מצויין ואדיב מכל מי שנעזרנו בו (היו כמה) וכלל הסברים על המוצרים ועזרה בהרכבת העגלה (אחרי שעזרו לנו למדוד לפי המוצר מהתצוגה אם העגלה נכנסת לנו לתא המטען...). את הכסא השארנו בקופסא מכיוון והילד עדיין לא נולד אך נאמר לנו שאם נצטרך עזרה בהתקנה ברכב אנו מוזמנים בשמחה. זו לא פעם ראשונה בחנות אך פעם ראשונה בה עשינו קניה גדולה ואנחנו מרוצים מאד!
מוצר:
כסא בטיחות לרכב STEADI
שם:
felalex
תאריך:
05/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, ההזמנה הגיעה מהר מהמצופה. המוצר היה בדיוק כמו שהזמנתי והובטח לי שבמידה ולא יתאים אוכל להחזיר אותו. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה במקום. תמיד המחירים מעולים.
מוצר:
מנשא תינוק airflow
שם:
liron
תאריך:
05/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
העגלה נשברה אחרי 4 שימושים. לא הסכימו לתת החזר כספי ולא החלפה. שמו שמן ובזה סגרו עניין. אני בעגלה שנשברת כל כך מהר לא ישתמש לילד שלי.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה את העגלה בסוף חודש נובמבר ופנתה אלינו בטענה שהידית של העגלה לא תקינה לאחר כ- 3 חודשים בתחילת חודש מרץ.
הלקוחה התבקשה להגיע לחנות לצורך בדיקת העגלה, ובמידה ולא ניתן יהיה לסייע במקום, נשמח לשלוח את העגלה לתיקון אצל היבואן (העגלה באחריות יבואן מלאה למשך שנה).
לאחר בדיקה של העגלה, היא נמצאה תקינה לחלוטין וכל שנדרש הוא מעט שימון כפי שמצריך כל מוצר מכאני מפעם לפעם. לאחר שימון העגלה תפקדה באופן מושלם.
הלקוחה התעקשה שהעגלה היא לא "מה שהיא חשבה" ודרשה החלפה, אך זה לא ניתן לאחר 3 חודשים של שימוש.
הוצע ללקוחה לשלוח את העגלה ליבואן לבדיקה נוספת ותיקון במסגרת האחריות והיא סרבה.
החלפה של מוצר שמשמש תינוק לאחר 3 חודשים, אינה אפשרית ובחירת הלקוחה לא לשלוח את העגלה לבדיקה במעבדת היבואן תמוהה בענינו
מוצר:
עגלה וטיולון book classico
שם:
mauro
תאריך:
16/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן בשעה תשה בלילה של יום רביעי ובבוקר של חמישי ההזמנה היתה מוכנה לאיסוף. טיפול מהיר מאוד גם אם המוצר היה זמין במלאי.
מוצר:
תלת אופן CHIK
שם:
עדי
תאריך:
06/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המובייל מהאתר אחרי שראיתי שאם מצטרפים לניוזלטר שלהם מקבלים גם 20 שח הנחה, היה שירות קל ונוח בהזמנה והתקשרו אליי כדי לוודא פרטים בצורה מקצועית וזריזה- אפילו התקשרה פעמיים כי ראתה ששכחתי להוסיף פרטים נוספים
חברה עם אחלה יחסי אנוש וזה חשוב מאוד השרותיות הזו
מוצר:
מובייל נייד עם חיבור מהיר taftoys_11545#1
שם:
anne
תאריך:
03/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 כסאות לנכדים - השירות היה מהיר יעיל מאוד ואדיב ביותר. הכסאות הגיעו עם שליח למחרת ההזמנה
הקניה דרכם היתה תענוג
מוצר:
Keeper Deluxe Plus בוסטר רצועות מפואר KEEPER_LUX_PLUS
שם:
יעל
תאריך:
05/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר לפני כמעט שלושה שבועות והמוצר טרם הגיע, הזמנתי את המוצר עם שליח. אמנם המענה היה אדיב ונחמד אך לא פתר את הבעיה ובסיכומו של דבר היו מוכנים לזכות אותי על 50% מדמי המשלוח בלבד על אף שהמוצר כלל לא היה אצלם במלאי ולא עמדו בתנאי ההתחייבות להוצאת המוצר בזמן.
מוצר:
טיולון לונדון
שם:
Soudiesm
תאריך:
18/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחברה וענתה לי נציגה בשם שני.. שאלתי אותה על המוצר וביררתי כמה דברים ולפני ההזמנה הסבירה לי שהמוצר יגיע אחרי יומיים ולאחרי זה מבצעת את ההזמנה.... וזה טוב מאוד . לא סתם משקרים ללקוחות כמו חברות אחרות . הם מעדכנים את הלקוחות ומדוגאים שהכל יהיה ברור אחרי ההזמה היא גם דאגה למחיר טוב עם משלוח והכל הייה סבבה. לצערי היה בעיות בדואר ובגלל הדואר לא קיבלתי את המוצר מהר.. אבל אחרי שהתקשרתי הם דאגו להזמנה שלי ועשו בירור ושלחו לי אחד אחר עם שליח .. הייה קצת בלגן בכסא אבל הם דאגו לסדר את הכל ובסוף קיבלתי את המוצר עם אחריות ושירות לקוחות 100% זה הייה באיחור עוד שבוע אבל אבל זה היה בגלל האיחור בדואר ישראל ...
כדאי לקנות מ TOYLAND
מוצר:
כסא בטיחות לרכב B-Tiger ISOFIX
שם:
yoavraveh
תאריך:
05/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה דרך אתר האינטרנט של החנות הייתה נוחה וקלה מאוד! בנוסף, דקות בודדות לאחר ההזמנה התקשרה אלי נציגת החנות והודיעה כי המוצר נמצא במלאי ומוכן להזמנה. אספנו אותו מהחנות יום לאחר ההזמנה. בקיצור, שירות מצוין וגם תנאי התשלום נוחים.
מוצר:
כורסת הנקה K-hanaka
שם:
נועה
תאריך:
06/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני ממליצה ללא סייג על רכישה של מוצרים לתינוקות וילדים בטוילנד כפר סבא. המחירים נוחים, המגוון גדול, תמיד יש מבצעים, והכי חשוב - היחס מצויין! רכשתי כסא בטיחות לרכב בשיחה טלפונית עם גיל, אשר היה סבלני ואדיב והמליץ לי על גוון מסויים של כסא שקל יותר לנקותו. מיד עם הגעת המוצר קיבלתי הודעה, ולאחר מכן מספר תזכורות כאשר איחרתי לבוא לקחתו. בתיאום טלפוני הגעתי לחנות ולשמחתי גיל הרכיב את הכסא ברכב, והבטיח כי אוכל להגיע כאשר יגיע הזמן להחליף את כיוון הנסיעה של הכסא. כעבור מספר חודשים עלו מספר שאלות לגבי הדגם אותו רכשתי. השירות הטלפוני היה מעל ומעבר, וגם הסתבר שקיבלתי דגם חדש יותר של כסא בטיחות ללא תוספת עלות!
מוצר:
כסא בטיחות לרכב boulevard
שם:
טל
תאריך:
06/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הכיסא דרך האינטרנט. ביצוע ההזמנה היה ממש נוח וקל הגיע בדואר ארוז מעולה, בהתחלה חששתי שיגיע באריזה פשוטה התקשרתי לשירות לקוחות שני ענתה לי ואמרה לי שאין מה לחשוש המוצר מגיע ארוז בקרטון ושמור בבטיחות מלאה ואכן כך היה. הגיע בזמן ואני ממש מרוצה הן מהמחיר הן מהשירות וכמובן מהמוצר :)
מוצר:
כיסא בוסטר LB319
שם:
נטלי רחמני
תאריך:
05/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו בתערוכה עגלת ברייטקס+סל קל כאשר הייתי בחודש רביעי וכמו כולם התכוונו לקחת את המוצר לאחר הלידה,כעבור מס חודשים קיבלנו עגלה במתנה לכן ביקשנו לבטל את ההזמנה מטוילנד שעדיין לא סופקה בכלל כי עוד לא ילדתי. קיבלתי תשובה מנציגת שירות לקוחות-שני שאין באפשרותם לבטל את העסקה מאחר והם "שמרו לנו על המוצר" ועברו 14 יום העסקה,לא נעשה שום צעד מצידם לסיים את הסיפור יפה. רק לאחר התכתבויות רבות מצידינו,מכתב מעו׳ד ומכתבים מאמון הציבור שמוכיחים שע״פ החוק חייב בית העסק לבטל את העסקה במיידי וללא כל דמי ביטול העסק הסכים לבטל את העסקה אך התעקש לגבות דמי ביטול של 7.5% למרות שזה אסור ע״פ החוק! אני ובעלי הסכמנו לשלם את דמי הביטול רק כדיי לסיים את הסיוט הזה אך גם שם לא נגמר הסיפור,ההחזר הכספי הותנה בכך שנוריד את חוות דעתנו בזאפ!!!! רק היום,לאחר עוד התכתבויות ושוב אזהרות מאמון הציבור בוטלה העסקה אך עדיין בית העסק גבה מאתנו דמי ביטול שלא כחוק למרות שהחוק הוצג לו שחור על גבי לבן שאסור לגבות דמי ביטול בעסקת רוכלות!!!!
לסיכום,תתרחקו מהחנות הזאת,כל הנחמדות שתקבלו בהתחלה היא רק העמדת פנים וזיוף אחד גדול שלא לדבר על עוגמת הנפש ,הזלזול ורמיסת החוק!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה את המוצר בעסקה במסמך חסר, כמו כל עסקה טלפונית רגילה.
ע"פ חוק אין זו עסקת רוכלות.
בית העסק מאפשר ללקוחותיו לאחסן את המוצרים אצלו עד לאחר מועד הלידה (חבילת לידה).
המוצרים נשמרו במחסן במשך 4 חודשים ולבקשת הלקוחה הסכים בעל העסק אף להחליף את העגלה לצבע אחר לבקשתה.
לאחר ארבעת החודשים התקשרה הלקוחה וביקשה לבטל את העסקה בטענה שקיבלה את אותה עגלה במתנה מהורי בעלה.
לאחר בדיקת החוק ולמידתו על בוריו, בעל העסק ביטל את העסקה בקיזוז דמי ביטול עסקה ודמי סליקה בכרטיס אשראי כמעוגן בסעיף 5(א) ו-5(ב) לחוק:
" 5. (א) ביטל הצרכן את הסכם הרכישה, כאמור בתקנה 2, רשאי העוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם. (ב) נעשתה העסקה בכרטיס אשראי והוכיח העוסק לצרכן כי חברת כרטיסי האשראי או גוף אחר שעמו התקשר העוסק לביצוע סליקת כרטיסי אשראי, גבו ממנו תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה, רשאי העוסק לחייב את הצרכן גם בתשלום שנגבה ממנו."
אי לכך, הוחזר ללקוחה הסכום היחסי בקיזוז 100 ש"ח מסכום העסקה + 2.5% דמי הסליקה בכרטיס האשראי.
אנו מאחלים ללקוחה לידה קלה ובריאות.
מוצר:
עגלה ווסלקל b-agile
שם:
רויטל
תאריך:
08/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טיולון ציקו אדום אמרו שיש במלאי אחרי 3 ימים התקשרתי שוב לראות מה קורה עם הטיולון אמרו לי שתוך 10 ימים יגיע התקשרתי שוב יום למחרת ושוב שאלתי עם זה יגיע בזמן ומה אמרו לי שאין את העגלה במלאי בצבע אדום התאכזבתי שהם לא טרחו להתקשר אלי ליידע אותי שאין לא הייתי ממליצה לקנות מחנות זו .
מוצר:
ציקו אקו 4586
שם:
גולש
תאריך:
27/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
liavhert
תאריך:
01/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות (קרן, שמאז אני תמיד מבקשת אותה...) אדיב ומתחשב באופן יוצא דופן! הם באו לקראתי באופן מאד חריג - סיפקו לי עגלה בחלקים כיוון שהטיולון בצבע שבחרתי לא היה במלאי בארץ, ופירקו עבורי טיולון אחר בכדי לעמוד בזמנים שביקשתי. והכל - במהירות ועם חיוך. מאד ראוי להערכה!
מוצר:
עגלת תינוק טרוול סיסטם AGILE
שם:
נועה
תאריך:
07/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצוע ההזמנה באתר הוא פשוט ומהיר. ביצעתי את ההזמנה בשעות הבוקר וביקשתי איסוף עצמי. כבר לקראת שתיים בצהריים השאירו לי הודעה כי המוצר מחכה לי. האיסוף היה פשוט ומהיר. בקיצור - חווית קניה מוצלחת מאוד
מוצר:
כיסא בטיות לרכב
שם:
ori
תאריך:
26/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני בוסטרים. לאחר כמה ימים כשראיתי שהמוצרים עדיין בטיפול, שלחתי אימייל לשאול האם ניתן לשלוח אלי מוצרים חליפיים, שנימצאים במלאי. קיבלתי מיד אימייל תשובה עם בוסטרים דומים, באותו המחיר. בנוסף, למרות שבזמן ביצוע הרכישה בקשתי שישלחו אותם בדואר הם הסכימו שאני אבצע איסוף עצמי. רבע שעה אחרי זה המוצרים נאספו. בקיצור שירות לקוחות מהיר, יעיל ומעולה. כל הכבוד.
והערה קטנה לגבי האתר - לא ניתן לעדכן בו את הפרטים האישיים.
מוצר:
בוסטר לרכב בוסטר DREAM Plus
שם:
יעל
תאריך:
15/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין לי מילים לשירות הלקוחות שלהם. פשוט הפתיעו אותי בגדול: אתמול ביצעתי את ההזמנה טלפונית וביקשתי שזה יגיע לפני החג. החנות הבטיחה לעשות כמיטב יכולתה ולטפל בזה מיידית. לפני כ-10 דקות, צלצלו בדלתי ותארו לכם עד כמה הייתי מופתעת כשהשליח הביא לי את הכיסא שהזמנתי רק אתמול בצהרים, כדי שנכדי יוכל להסב עימנו לשולחן החג!!! כל הכבוד!! זה מדהים!!! ובשוליים הערה קטנה: לא הצלחתי אתמול לבצע את ההזמנה דרך האתר ונאלצתי טלפונית. אולי אפשר שהוא יהיה קצת יותר ידידותי חג שמח שנה טובה ותודה רבה לטוי לנד
מוצר:
כיסא לאוכל לתינוק Hang N Seat
שם:
ניצן
תאריך:
14/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכישה טלפונית נוחה ועניינית של מחסום מדרגות רחב בתוספת הארכה. בזמן ההרכבה גיליתי שחסרה לי הארכה נוספת. קרן ואילנית דאגו לאספקה מיידית של הארכה ללא כל תוספת תשלום. מעבר לשירות המצוין - החנות עצמה שוכנת בבצרה במיקום נוח להגעה ומכילה מגוון רחב ביותר של מוצרי תינוקות וילדים.
מוצר:
מחסום מדרגות תינוק
שם:
גולש
תאריך:
27/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
רביב
תאריך:
13/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי מאוד ויעיל מאוד. גיליתי אותם בחיפוש מוצרים באינטרנט (היה מחיר הכי זול) וכשדיברתי איתם קיבלתי גם יעוץ מאוד מקצועי (חשוב מאוד כשמדובר על אמצעי בטיחות) לגבי המוצרים שמתאימים לי. אחרי הקנייה הטובה הזו חזרתי אליהם וקניתי מזרון למיטה, מעצורים לדלת, כסא לרכב, עגלה.... בקיצור - אחלה שירות ואחלה מחירים :-). אני ממליץ.
מוצר:
אביזרים לתינוקות / ילדים אביזרי בטיחות, מזרון למיטה ,...
שם:
rahav_s
תאריך:
14/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות גובה דמי שליחות גבוהים לכל הדעות ומשתמשת בשירות שליחויות מתחת לכל ביקורת (אביב שיגור) השליח מצפה שהלקוח יחכה לו כל היום בבית , מגיע בלי התראה אף על פי שהתבקש להתריע על הגעתו במפורש. בקיצור שירות שליחויות מזעזע - שמוציא כל חשק לרכוש אצל הספק הנ"ל בשנית.
תגובת החנות:
ראשית כל אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שחשה הלקוחה בעת קניית מוצר דרך חנותינו.
יחד עם זאת, יש להעמיד את הדברים על דיוקם- הלקוחה הזמינה את המוצר בתאריך 01/02/11 וקבלה את המוצר בתאריך 14/02/11 האתר שבו רכשה הלקוחה את המוצר הבטיח 14 ימי עסקים לאספקה ואילו הלקוחה קבלה את המוצר לפני הזמן ולא באיחור כפי שטוענת. בנוסף בעת רכישת המוצר ראתה הלקוחה את דמי השילוח והסכימה להם- דמי שילוח נמוכים למדי עבור משלוחים בכל הארץ ע"י שליח עד הבית. אכן חברת השליחויות בביקורה הראשון אצל הלקוחה לא התריעה מראש ועל כך אנו מתנצלים אך לאחר שהלקוחה התקשרה לשרות הלקוחות שלנו והודיעה על כך, הדבר טופל מיידית והלקוחה קבלה הודעה כי עוד באותו היום בין השעות 16:30 ל-17:30 תקבל את המוצר וכך היה, הלקוחה קבלה את המוצר בשעה 17:00 באותו היום. חבל לנו כי הלקוחה מרגישה שלא טופלה כראוי ושוב אנו מתנצלים על כך. חברת טוילנד עושה את כל המאמצים על מנת להעמיד את הלקוח בפני חווית קניה טובה ובטוחה ותמשיך לעשות זאת גם בעתיד.