דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חנויות מקצועית מחיפה ועד אילת (11 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פוטו סטודיו ניסים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2002
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקאמרה ישראל ?
2.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
467
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
1
1
כל הזמן
323
8
136
נמצאו 467 חוות דעת גולשים על קאמרה ישראל
תמונת משתמש
שם:
braa
תאריך:
02/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר המלצה של חבר
קיבל אותי בחור בשם אמיר ממלחה
קיבלתי יעוץ טוב ומחיר סביר בהחלט
אחריות יבואן רשמי לשנתיים
מוצר:
עדשה 70-200
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
31/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית הקנייה בחנות (קניון איילון) הייתה בסך הכל טובה. הצרות התחילו כשפניתי לסיוע טכני עם תפעול התוכנה המגיעה עם המוצר. פניתי להנהלת הרשת ולצערי זו עוד אחת מהחברות הסבורות כי כאשר לקוח פונה עם תקלה טכנית, אספקת תירוצים והנמקות שונות ל"למה אנחנו לא מטפלים בבעיות כאלה" (או, ליתר דיוק: "למה נדמה לנו שאנחנו לא צריכים לטפל בתקלות כאלה") נראית להם כתגובה עניינית וראויה ללקוח, והם אף תוהים ממש למה הלקוח ממשיך להתעקש ולא מוכן לקבל תשובות כאלה.
בצר לי, ולאחר שהבנתי שאין שום סיכוי לקבל שירות מהחברה, פניתי ישירות ל-Canon העולמית, ושם דווקא פתרו לי את הבעיה בסבלנות ועם חיוך. כן, מדובר היה בתקלה שהיא לחלוטין בתחום אחריות היצרן, ומי שמייבא את המוצר ומוכר אותו אמור לדעת לזהות ולפתור אותה (ואם הוא לא יודע - גם זה בסדר, ביקשתי מהם לרשום את התלונה שלי, להפנות אותה ל-Canon העולמית ולהחזיר לי תשובה - לא הבינו בכלל איך אני מעז לבקש דבר כזה מהם).
מכיוון שמדובר בהתנהלות של אפסים שלא סופרים את הלקוח, אני לא אקנה שוב ברשת, למרות שחנויות הקצה דווקא נוחות ונגישות לי.
תגובת החנות:
ראשית כל, צר לנו על חויית השירות שלישית כמתואר לעיל.
אנו רוצים להדגיש מספר דברים בתגובה: כחברה מתעסקת בתחום הצילום ולא בתחום המחשוב אנו מחוייבים לתת שירות ותמיכה במצלמות וציוד צילום ולא בבעיות תאימות או קישוריות הציוד (הקשורים לתחום המחשוב). וזאת בשל ריבוי הקונפיגורציות ותצורות התקשורת - בהם נדרש ידע מעמיק במחשוב ולא בהכרח בציוד הצילום עצמו. תחום הקישוריות האלחוטית מחייב הכשרת הצוות הטכני בתחום המחשוב והתקשורת שאינם נכללים בתחום השיפוט והאחריות החברה. אנו מביאים בזאת ספק רב כי לגורם כלשהו המונה את עצמו כמפיץ, המייצג או נותן האחריות של מותג צילום זה או אחר היה את היכולת לפתור בעיית תאימות מסוג זה, וזאת בשל הסיבות הנקובות מעלה. אנו שמחים כי היה בכוחם של קנון העולמית לסייע ללקוח, אך יחד עם זאת מדגישים כי חברת קנון אינה מתמחה רק במצלמות וציוד צילום וכי צוות התמיכה שלהם מונה הן אנשי סיסטמס והן אנשי מחשוב בשל נוכחותה של קנון בשוק הציוד ההיקפי מזה עשרות שנים. יתרה מכך, לשם פנייה לקנון העולמית בנושא זה דרושה גישה ישירה לציוד (לכל הפחות למצלמה עצמה), -דבר שלא התאפשר בשל סירוב הלקוח למסור את המצלמה לבדיקה...

מוצר:
מצלמה EOS 70D
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
30/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין בצעתי הזמנה דרך נציגה בשם מיטל שעזרה לי ככל יכולתה הייתה מקצועית ואדיבה יש לקאמרה שירות מעולה ואני אף פעם לא מתאכזב
מוצר:
מצלמה D7200
תמונת משתמש
שם:
Abh
תאריך:
15/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים באתר 12 חודש אחריות. למעשה האחריות לא של היצרן כי אם משל חברה אחרת ומפה מתחיל צרות. שלחתי המצלמה לתיקון משום שיש תקלה בנוקדת פוקוס. אחרי שבוע שנשלח לתיקון הייתי חייב להתקשר אליהם לשאול מה קורה והחברה דורשת תשלום של 900 שקל עבור התיקון. הוא טוען "שלדעתו" המצלמה קיבל "חבלה" שזה סעיף שהכניסו בתעודת אחריות הפרטית שלהם. המצלמה שומר אצלי בתיק מיוחד ואני מטפל בו היטב. הוא טוען שחבלה גם יכול לקרות כשזה נמצא בתיק ומניחים על הרצפה!!! כזו חוצפה!
מוצר:
מצלמה EOS 6D
תמונת משתמש
שם:
איזק
תאריך:
22/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבעיה העיקרית שלהם היא התנערות מכתב האחריות. המצלמה לא הורידה את הקבצים למחשב והם טענו שזה בגלל הפעלה שגרמה להרס של כרטיס במצלמה. סרבו לתקן את המצלמה ולכן אל תסכלו רק על מחיר אלא גם על טיב האחריות שתקבלו אחרי התקלה. זה יותר חשוב מחסכון של 20 שקל בקניה...
מוצר:
מצלמת סוני TRV
תמונת משתמש
שם:
אנדריי
תאריך:
09/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לכתוב כמה מילים חמות.
צוות מאוד מקצועי, מאוד ממושמע, מאוד אדיב ומאוד סבלני!
עובדי החנות עוזרים בבחירה. מסבירים כל דבר הלא ברור.
קבלתי את הזמנתי מאוד מהר.
שירות כזאת מצוינת לא ראיתי מזמן! פשוט להגיד- 5 כוכבים!
אם בעתיד יחליט לבצע הזמנה- רק דרך חנות " CAMERA BEER-SHEVA "!!!
ממליץ לכולם!

מוצר:
עדשה למצלמה LENSS
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
21/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה התקלקלה כעבור שבועיים ואז החל מסכת תיקונים מסורבלת שמוציאה את החשק להחזיק אי פעם מצלמה ביד.. הכל כ"כ מרובע..כל ההליך מלווה בבירוקרטיה מתישה ומיותרת. הגעתי לחנות כדי למסור את הצלמה אמרו לי פה זה יקח זמן לך ישר למעבדה..אחרי 3 שבועות(!!) שזה שוכב במעבדה התקשרתי ואמרו לי בא שוב ותמסור את תעודת האחריות..שאלתי למה לא צילמו את זה כשהייתי שם ולמה לוקח 3 שבועות כדי להגיד את זה אמרו שלא קשור אליהם זה רק היבואן..
מוצר:
מצלמה SX 700
תמונת משתמש
שם:
Iftah
תאריך:
13/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האינטרנט, הגיע עם שליח עד הבית חינם תוך יומיים!
בנוסף, יש להם באתר שירות לקוחות אינטרנטי ממש יעיל שגם שם ביקשתי קבלה במייל ובירור מיקום המשלוח, וקיבלתי תשובה תוך 12 שעות.
מוצר:
מצלמה aw120
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
07/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בשיחת טלפון עם אשרת וקבלתי בחנות בהוד השרון כעבור יומיים. הכל התנהל כמו שמכירה כזאת צריכה להתנהל. היו לי חששות בעקבות חוות דעת שליליות והם התבדו.
מוצר:
עדשת מצלמה SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD
תמונת משתמש
שם:
נעמה
תאריך:
16/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצרתי קשר עם "קאמרה" על מנת לרכוש מצלמה. מסתבר שהדגם שהזמנתי אזל מהמלאי אך נציג בשם אורי טורטן ממש נתן מזמנו לתחקר לאיזה שימוש נחוצה לי דווקא המצלמה הזו.
אחרי הסבר הוא התאים לי את ה- CANON G1X עם נימוקים מקצועים למה מלכתכילה זו המצלמה שמתאימה לי ולשימוש שלי.
הרכישה התבצעה רק אתמול ואין ברשותי עדיין את המוצר אך האדיבות, המקצועיות, הלך הרוח וההקשבה היו מעל למצופה. ממליצה בחום, חוויתי רכישה נעימה ואמינה.
מוצר:
מצלמה G1X
תמונת משתמש
שם:
Dani
תאריך:
15/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נותנים שירות יעיל מחירים הוגנים וזמן משלוח מהיר מאוד.
יש תחושה שיש עם מי לדבר ושזו חברה רצינית.סניפים בפריסה ארצית ומוצרים מהשורה הראשונה
מוצר:
מצלמה Om-d e-m10
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
09/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספר בקשת הזמנה - 17595
הזמנתי את המוצר ב20.7 וכעבור מספר ימים הגיע המוצר הלא נכון (הדגם הישן יותר של העדשה הזו), פניתי אליהם והחזרתי את המוצר (ב10.8). נאמר לי שתוך כמה ימים יגיע המוצר הנכון.
מספר פעמים יצרתי איתם קשר ובכל פעם נאמר לי שעדשה תיכף יוצאת אלי.
כעבור 28 יום מאז הם קיבלו את המוצר הלא נכון, 51 יום סהכ מאז ההזמנה, טרם הגיע המוצר ויצרתי עימם קשר טלפוני אחרון. דיברתי עם הנציג אורי שאמר לי שאין להם את העדשה במלאי כלל (למרות שבאתר רשום שהמוצר ״זמין״), ויקח עוד 30 ימי עסקים עד שהוא ישלח אלי, והציע כפיצוי ״פילטר לעדשה, לא משהו מהזולים״.
כמו כן הוצע לי לבטל את העסקה ללא כל פיצוי.
ביטלתי את העסקה וכעת אני ממתין לזיכוי.
מוצר:
עדשת מצלמה SIGMA 17-70mm F/2.8-4 DC Macro OS HSM Contemporary
תמונת משתמש
שם:
eugener
תאריך:
17/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה שפורסמה לא נמצאה בחנות
לקח חודש (!) עד המצלמה הגיעה למעבדה מרכזית
שירות לקוחות גרוע - מבטיחים לחזור ולא חוזרים, לא עונים לעיניין
מוצר:
מצלמה JZ-200
תמונת משתמש
שם:
vladiab
תאריך:
11/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מוצר משומש במקום חדש!!!!
רכשתי מוצר דרך אינטרנט ביום חמישי הקרוב, ובחרתי איסוף עצמי בחנות שראשון לציון.
לאחר שלקחתי ,כבר בחנות שמתי לב שמשהו לא בסדר עם הקופסה ומצלמה, לאחר שאלה שלי למוכרת -למה מצלמה עם טביעות אצבע , היא חפיפה אותי וחזרה לדבר על מדפים עם עובד שלה. כאשר בערב פתחתי מוצר ,ראיתי שכולו מלוכלך ,שכאלו השתמשו בו וגם היה כבר בפנים תאריך ושעה מוגדרים, במצלמות זה בא 0.0.0.0 ללא תאריך.
ביקשתי החזר מלא על המוצר. הם גם לא ניסו להצדיק או לתת לי פיצוי כל שהוא על זה שקיבלתי מוצר משומש!!!
פעם הם היו טובים ,אבל לאחר שדחפו לי מוצר משומש במחיר של חדש, אני לא רוכש שם כלום וגם לא ממליץ לאף חבר שלי לרכוש שם מצלמות!
מוצר:
מצלמה IXUS 145
תמונת משתמש
שם:
Tom
תאריך:
25/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הזמנתי עדשה ממיטב כספי והם עברו את הדד ליין במשלוח. לטענתם הבעיה בדואר ישראל והם פשוט זרקו את האחריות.
לאחר בדיקה מקיפה שלקחה כמה ימים של סינונים בטלפון והבטחות לגבי חזרה טלפונית מצידם אלי (שלא נעשו) הבנתי שהמשלוח לא יצא בכלל יום לפני הטיסה שלי לחול אני נוסע ללא עדשה.
התקשרתי לבטל את ההזמנה וגם זה לקח זמן. מקווה שלפחות את הכסף שלי אקבל חזרה.
רמת האכזבה גדולה מאוד וכמו כן הנזק שנגרם לי ולטיול שלי שבניתי עליו בכך שקניתי מהם את המוצר ולא מחנות אחרת.
מוצר:
עדשה 10-24
תמונת משתמש
שם:
שלום דניאל
תאריך:
18/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלנו שרות מעולה אדיב ומקצועי ממוכר בשם אמיר.
הוא הסביר לנו בסבלנות רבה על המצלמה שרכשנו.
הייתה חויית קניה מהנה ביותר. המחיר בהשוואה לאתר זאפ
היה הנמוך ביותר.
מוצר:
מצלמה zf 200
תמונת משתמש
שם:
Sergey
תאריך:
06/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמת Canon בחנות הזאת, הזמנה הייתה ממש קלה ללא סבוכים, בחור בשם יקיר עזר לי מאוד גם בהזמנה וגם מתי שהגעתי לאסוף את המצלמה.
מוצר:
מצלמה DSLR 650D
תמונת משתמש
שם:
אלברט
תאריך:
20/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח סופר מהיר. המוצר הגיע למחרת יום ההזמנה! (ארוז היטב למניעת נזק)
מוצר חדש עם אחריות של 3 שנים של ישפאר (היבואן הרשמי).
מוצר:
מצלמה DSC-HX300
תמונת משתמש
שם:
Andrey
תאריך:
11/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כרגע מצלמה דיגיטלית (זו קניה שניה בחודש אחרון אצלהם) וקיבלתי שירות בחנות שמזמן לא קיבלתי. המוכר לא היה שירותי בכלל, חוסר מקצוית במכירות, לא סבלני (למרות שכל הקניה לקחה 5 דקות). הרגשתי שאני לא לקוח, שהוא עושה לי טובה שמוכר לי.
בקיצור לא אמליץ לאף אחד את החנות, ולא אקנה שם בעתיד שום דבר.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית A2500
תמונת משתמש
שם:
gilad
תאריך:
09/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכרים בסניף מלחה היו נהדרים מקצועיים ושירותיים האני המנהל במיוחד!
שירות הלקוחות של החברה קצת פחות מעודכן בפרטי ההזמנה

***כדאי לעבוד ישירות מול הסניף המטפל****
מוצר:
מצלמה G15
תמונת משתמש
שם:
Itay
תאריך:
08/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין לי מילים לתאר את השירות המצויין שקיבלתי מאורי. הבחור תותח! אין לי ספק שבזכותו אחזור לרכוש אצלכם. אורי, תודתי הכנה לך על הכל!
מוצר:
מבזק sb 700
תמונת משתמש
שם:
לאוניד
תאריך:
01/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה מצאתי מצלמה Canon IXUS300 ב-ZAP אשר על פי התיאור וחוות הדעת נראתה מתאימה לי מאוד. עוד תוך כדי ההזמנה ראיתי משהו מוזר. הקישור ב-ZAP הפנה אותי לדגם אחר לחלוטין, והיה עוד קישור נוסף במחיר יקר יותר, אשר הביא אותי לדגם הנכון. בסדר, הייתי מוכן לשלם גם את המחיר הגבוה.
למחרת התקשר אלי בחור מהחנות ואמר לי שהמצלמה לא נמצאת במלאי והציע לקחת דגם אחר במקומה, אשר הוא גם חדיש יותר וגם זול באופן משמעותי. בדקתי את הדגם בזאפ - חוות דעת לא היו. לפי המפרט היה נראה שיש לה, אמנם, חסרונות מסויימים, אבל יש באמת כמה יתרונות שביניהם גם המחיר. אז הסכמתי וקניתי את הדגם שהוצע לי. פתאום, נוכחתי לגלות, שהמשלוח בכלל אינו חינמי, אלא עלה לי 20 ש"ח בדואר רגיל. בלעתי גם את זה.
בסוף המצלמה הייתה אכזבה מוחלטת, אבל עד כאן לא היו לי ממש טענות נגד החנות, כי בעצם אני בחרתי בעצמי במוצר שלא הייתי בטוח בו כל כך.
לא מזמן "למזלי" איבדתי את המצלמה ושוב פניתי לזאפ במטרה למצוא מצלמה חדשה. שוב, לפי כל המבחנים הגעתי, לצערי, שוב לאותו הדגם, ולאותה החנות. הפעם ודאתי באתר שהמצלמה אכן נמצאת במלאי והזמנתי שוב.
הפעם קיבלתי הודעה במייל שההזמנה נדחתה בגלל אחת משלוש סיבות, או שלא במלאי, או שיש טעות בפרטים, או שיש טעות במחיר ההנחה. בהודעה היה גם כתוב שנציג החברה יחזור אלי בהקדם בשביל לפתור את הבעיה.
כבר יומיים עברו ואף אחד לא חזר אלי, למרות שניסיתי ליצור קשר, קודם במייל ואחר כך בטלפון.
והפעם התיאשתי. הוספתי 300 ש"ח והזמנתי מצלמה אחרת בחנות אחרת.

עצם הטענה שלי שהפרטים באתר לגבי מצב המלאי, מחיר ההנחה ומחיר המשלוח לא תואמים את המציאות. ובמצב שיש בעיה, אף אחד לא ממהר לפתור אותה, גם במחיר של הפסד עסקה של יותר מ-1000 ש"ח. נדמה לי שהחברה' סתם מפונקים.
מזל שיש לנו שפע של מבחר.
למעשה הצבעתי ברגליים.
ממליץ גם לכם.
מוצר:
מצלמה IXUS 300
תמונת משתמש
שם:
Nitsan
תאריך:
25/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות החדשה של קמרה בסניף דיזינגוף סנטר,
במטרה לרכוש כרטיס זיכרון למצלמה עקב בעיה שהייתה לי בכרטיס דומה של חברה אחרת, קיבל את פני דודו מנהל החנות שהיה מאוד אדיב ודאג להתאים לי את הכרטיס המיועד לצרכי העבודה שלי (ולא כרטיס שחשבתי עליו שבכלל לא מתאים לי בסופו של דבר וגם יותר יקר), סיפרתי לדודו על הבעיה בכרטיס הקודם שלי (לאחר צילום בוק לילדה לבת מצווה, נמחקו לפתע כל התמונות מהכרטיס) דודו מיד הציע פתרון ע"י תכנה שמשחזרת קבצים (מגיע עם כרטיס הזכרון החדש), תוך חצי שעה עם רגע הגעתי הביתה, הצלחתי לשחזר בהצלחה את כל הקבצים שנמחקן, העזרה הקטנה של דודו חסכה לי אי נעימות רבה מול הלקוחה וכמובן שיחזור של יום הצילומים והסטודיו.
תודה דודו.
מוצר:
כרטיס זיכרון Professional 800x CF 64GB
תמונת משתמש
שם:
שי-לי
תאריך:
20/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
ראיתי דרך אתר זאפ שהמחיר הכי טוב לרכישת פלאש מהדגם שציינתי הינו דרך חנות קאמרה. המשימה היתה להביא את הפלאש לחנות בצ'ק פוסט ואני נוסעת להביא אותו ביום ו' 21.2.14 כאמור מחר. אני רוצה להודות לנציגה מיטל שלמה שעזרה לי מתחילת המשימה וחזרה אליי לפני מס' דקות והודיעה לי שהפלאש הגיע סוף סוף לחנות ומחכה לי. רצוי לציין שהפלאש אמור היה להיות מתנת הוולנטיין שלי מבעלי ובגלל שבעלי נכנס למצוקה ולא הצליח להשיג מחיר נכנסתי לתמונה ובעזרתה האדירה של מיטל מחר בע"ה הפלאש יהיה בזרועותיי. תודה אישית מיטל מתוקה והלוואי שרוב נציגי השירות בכל הענפים ילמדו דבר או שניים על שירותך הנאמן.
מוצר:
פלאש למצלמת ניקון SB910
תמונת משתמש
שם:
סוללות
תאריך:
17/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בסניף נתניה סוללה למצלמת קנון מקורית לידידה שלי.שבוע לאחר קבלתה מסרתי את הסוללה לידידתי שהייתה אמורה לצאת לטיול.היא טענה את הסוללה כל אותו הלילה ולמחרת יצאה לטיול והתחילה לצלם.לאחר שצלמה שלוש תמונות על הצג הופיע סימן לסוללה ריקה.לאחר ששבה מהטיול היא פנתה אלי,ניסיתי לטעון את הסוללה שוב אך הסוללה הייתה פשוט מתה.פניתי עם הסוללה לסניף בנתניה ולאחר מספר ימים קיבלתי הודעה כי כנראה שהסוללה נפלה ואין על זה אחריות.אני עוסק בצילום זה מספר שנים ונפילת סוללה לא גורמת לה להתפגר.לדעתי הסוללה הייתה גמורה.נגרמה לי עגמת נפש על הפסד של 300 שקלים שהייתי צריך להחזיר לידידה שלי,ועל היחס המשפיל והמתנער שקיבלתי בסניף ובשרות הלקוחות שלכם.עלי לציין שאני מקושר לרבים מבני עמי שאאלץ להמליץ להם להדיר רגליהם מבתי העסק שלכם.
מוצר:
סוללה LP-E8
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply