צלצתי לבית העסק וביקשתי להזמין את הערכת עיצוב זקן - מענה מהיר בטלפון. תוך יומיים קיבלתי את המוצר הביתה. שירות מעולה. ממליץ בחום.
מוצר:
ערכת עיצוב זקן Philips G370
שם:
אבשלום
תאריך:
16/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחה טלפונית לחנות ביום שישי ה15/10 הגעתי לאסוף שני ממירים דיגיטלים. השירות בחנות היה אדיב ביותר, המוכר הסביר לי בסבלנות איך וכיצד לתפעל את המכשיר ובמקרה של תקלה עליי לפנות אליו עם הקבלה המקורית (האחריות ניתנת בחנות למשך כשנה).
פתחנו יחד את הקופסאות ובדקנו שכל הרכיבים נמצאים בפנים: ממיר דיגיטלי שלט+סוללות כבל AV/output אנטנה חיצונית
קיבלתי הסבר נוסף ומפורט על אופן השימוש במכשיר לאחר התקנתו.
סה"כ השירות היה אדיב ביותר, מקצועי ומהימן. ממליץ בחום על קנייה בחנות (יהודה הלוי 74, פינת אלנבי ת"א)
מוצר:
ממיר דיגיטלי STB230H
שם:
ידין
תאריך:
10/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות נמצאת סמוך למשרד שלי. רכשתי בה טלפון פנסוניק שולחני עם צג מדגם 2375. כשפתחתי את האריזה הסתבר שהאריזה היא של דגם 2375 אבל הטלפון בתוך האריזה הוא מדגם 2373 - ללא צג ויש רישומים בכתב יד על הוראות ההפעלה. אני מניח שזה לא הגיע כך מהיבואן! חזרתי לחנות והם הסכימו להחליף לי לדגם הנכון. כשהגעתי למשרד התברר לי שגם הפעם יש בעיה. המכשיר עצמו הוא אכן 2375 אבל באריזה היו חסרים גם חלק (המתאם הדרוש לתליה על הקיר) וגם הוראות הפעלה. אחרי פעמיים רצופות מהן התברר לי שהחנות כנראה מוכרת מוצרים שנארזו על ידה ושהיו בשימוש, אני לא אחזור לשם.
תגובת החנות:
הלקוח קנה את הטלפון הנ"ל לפני כשמונה חודשים, הלקוח הגיע לחנות בטענה שרק עכשיו פתח את האריזה, על מנת לתת שרות טוב ללקוח הוחלף הטלפון לחדש , הטלפון נפתח לפניו ונבדק שהכן תקין ועובד, על מנת שלא יחזור שוב. המתאם נישמט מהאריזה בזמן הבדיקה.
אין לנו פרטים של הלקוח לכן לא ידענו אותו ,הלקוח יכול לקבל את המתאם בחנות. ידענו בעבר את הספק שחסר הוראות בעברית, וניתן לקבלם באתר של יורוקום.