רכשתי דרך האתר וקיבלתי מענה מהיר דרך הוואטסטפ. זכיתי לשירות נעים, אמין ובמחיר הגון לאחר בדיקה מקיפה של השוק.. תוך 48 שעות ההזמנה הגיעה אליי! ממליצה בחום!
מוצר:
AirPods 2
שם:
игорь
תאריך:
16/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה על השירות, הייתם מאוד אדיבים, על כל שאלה עניתם מהר. המשלוח הגיע בזמן אך הייתה טעות בצבע המכשיר שהזמנתי, וגם אותו החלפתם בלי שום בעיה. תודה
מוצר:
ipad gen wifi 8 10,2 128GB
שם:
Anat
תאריך:
15/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את השירות הכי טוב שיש! יחס אישי ומהיר! רמה הכי גבוהה שיש. אני ממליצה בחום!
מוצר:
Airpods pro
שם:
גולש
תאריך:
10/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
saphir.michal
תאריך:
06/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע ניסיתי לקנות טלפון מהחנות אבל השירות הנוראי מנע את זה ממני . לאחר התשלום באתר וקבלת אישור השמנה ניסו ליצור איתי קשר לאמת את הפטים לאשראי אין אפשרות לחזור לחנות והשעות בהם הם מתקשרים זה השעות בהם אנשים נמצאים בעבודה ולא יכולים לדבר. עד שהצלחתי כבר ליצור קשר ולאמת את הפרטים ניסוי לגבות ממני עוד כסף על ביטוח משלוח ושינוי של אחריות ליבואן רשמי .
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוחה אכן הזמינה באתר מכשיר מדגם POCO X3. התקשרנו ללקוחה מספר רב של פעמים (השאירה בקשה לאשראי טלפוני) על מנת לקחת מספר כרטיס אשראי אך לצערי ללא מענה מצד הלקוחה. "השעות בהם הם מתקשרים זה השעות בהם אנשים נמצאים בעבודה ולא יכולים לדבר" - שעות הפעילות שלנו הן בין 09:00-19:00 ואלו השעות שאנו מנסים להשיג את הלקוחות. השארנו ללקוחה גם פניות במייל וב-whatsapp על מנת שתפנה אלינו בכדי שנוכל לסיים את ההזמנה. צר לנו כי הלקוחה בחרה בתקופה כזו לכתוב חוות דעת לא עניינית וקטנונית. כפי שניתן לקרוא במאות חוות הדעת שלנו כי השירות שלנו ב whatsapp הינו מהיר ואיכותי.
מוצר:
שיאומי פוקו X3
שם:
ג'ו וג'יין
תאריך:
03/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אפס תודעת שירות, אפס יחס ללקוח, אפס לקיחת אחריות רכישה באתר, לפני הרכישה יצרתי קשר כדי לברר צבעים במלאי, נאמר לי שיש טלפון בצבע אפור ובכל מקרה הצבע שישלח יהיה לפי תאום טלפוני מול נציג המכירות לאחר הרכישה באתר בהזמנה רשמתי את כלל הצבעים וגם רק לא ורוד בשיחה מול נציג לאימות העסקה נאמר כי יש צבע אפור, תכלת וורוד בחרתי אפור הוצע לי לשדרג ליבואן מורשה בהוספת מאות שקלים בחרתי שלא סוכם על מכשיר אפור מיבואן מקביל המכשיר הגיע היום פתחתי את החבילה לראות טלפון בצבע תכלת, המדבקה על המסך היתה מודבקת ברישול ועקום, נראה שהתעסקו עם המכשיר עצמו, לא רק עם המטען יצרתי קשר עם החנות התשובה היתה שהקופסא נפתחה כדי להחליף את המטען (לא התייחסו לתלונה על המכשיר עצמו) והצבע שהזמנתי היה "רק לא ורוד" ולא אפור, סיכום טלפוני לא מתועד, וגם אין צבע אפור ביבוא מקביל, רק במורשה, שלחו לי מה שהיה במלאי כי לא הסכמתי ליבואן מורשה. שיחת הטלפון לא מתועדת, רק הזמנה באתר נאמר לי שמנהל יצור איתי קשר לתאום החזרה בטון עצבני מתחילת השיחה הוא הסביר לי שהזמנתי טלפון לא ורוד וקיבלתי טלפון לא ורוד, הוא גם סיפר שהקשיב לשיחה עם הנציג וסירבתי לשדרג ליבואן מורשה (השיחה כן מתועדת?) ולכן אין לי על מה להתלונן, אחרי הכל סירבתי ליבואן מורשה וצבע אפור יש רק ליבואן המורשה (לא נאמר בשיחה עם הנציג לפני אישור הרכישה) שאלתי על המדבקה שהוסרה, בתשובה אמר שהוא מוכר הרבה טלפונים כבר 15 שנה ואין סיבה להתעסק עם מכשירים, לא תשובה עיניינית הוא גם אמר שאצלהם בחנות קיבלתי גם מטען מקורי של סמסונג, שלא הייתי מקבלת במקום אחר (לא נכון, כבר קיבלתי מטען מקורי מיבואן מקביל בעבר) החנות מסכימה לבטל את העסקה בניכוי 5% מערך העסקה ובאובדן דמי השליחות ששילמתי החזרה עלי. כדי לבטל את העסקה אני אאבד 178 ש"ח זה 178 ש"ח על זה שהם ביזבזו את זמני בשיחה לא היתה התנצלות על הבלבול בצבע, שום ניסיון להבין למה המכשיר "טופל" (המדבקה הוסרה בוודאות לפני שהקופסא נסגרה בחנות) רק הכחשה, תחושה לא נעימה שהוא התקשר כדי לנזוף בי על זה שהעזתי להתלונן ממליצה לרכוש מוצרים בחנות אחרת
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו שלום רב, ראשית, אנחנו מצרים על כך שבתקופה כל כך קשה, בה עסקים קטנים מתקשים בארץ, ועושים כל שביכולתם לתמרן בסיטואציה שנוצרה , לקוחה בוחרת להשמיץ עסק שכל עוונו היה לספק מכשיר סלולרי בצבע שהיא עצמה ביקשה בהערות ההזמנה. כפי שמצויין באתרנו, המכשיר המגיע כברירת המחדל באתר הינו מכשיר ביבואן מקביל (בסמסונג ללא הקלטת שיחות מובנית) ועם שנה אחת של אחריות. במעמד שיחה עם נציג הוצע ללקוחה את האופציה של היבואן המורשה הכולל בתוכו שנתיים אחריות והקלטת שיחות. (עיניין הקלטת השיחות קריטי לאנשים רבים ואנו דואגים לציין זאת בפניהם למרות שמצוין באתר שלא יהיו הבנות לאחר הרכישה) כן, מכשיר ביבואן זה עולה יותר מהיבואן המקביל. בדגם ביבוא המקביל של המכשיר הצבע הקיים היה תכלת וורוד בעת אריזת המשלוח ולכן משביקשה הלקוחה בהערות ההזמנה באתר ״אפור וכחול, רק לא ורוד״ נשלח לה מכשיר בצבע כחול. ייתכן כי כאשר המכשיר הגיע ללקוחה היא פחות התחברה לצבע. לגבי עניין הקופסא- המכשירים ביבוא המקביל מגיעים עם מטען שאינו תואם שקע ישראלי ואינו עובר מכון תקנים ישראלי. לכן,הקופסא נפתחת לצורך החלפה למטען מקורי. כזה שעבר מכון תקנים ישראלי,כפי שאנו מחוייבים בחוק. דגל איכות השירות מתנוסס מעלינו ואנו שמים אותו כדגש מובהק בכל רכישה ורכישה של לקוח. כקבוע בחוק, נלקחו 5% דמי ביטול עסקה ודמי שילוח, שכן? אין סיבה שבעולם שאנחנו בתור עסק נספוג את ההוצאות הנלוות להזמנה מהסיבה שצבע המכשיר לא הניח את דעת הלקוחה. יעידו לקוחות רבים שאנחנו יודעים להודות בטעויות שקורות אצלנו כמו בכל עסק, ותמיד דואגים לסדר זאת לשביעות רצון הלקוח.
מוצר:
Samsung Galaxy S20 SM-G980F 128GB 8GB
שם:
סיגל מירון
תאריך:
03/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין לי מילים! הזמנתי שלשום אחהצ וכבר הבוקר היה אצלי בבית! שירות בטלפון ובוואטסא מהיר ואדיב הגעתי דרך זאפ ואחזור שוב!
מוצר:
Tab a7
שם:
liattron
תאריך:
01/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה מאוד על החנות! קיבל את פניי בחור בשם מאור, היה מאוד מקצועי, אמין, סבלני, מכר לי מוצר שמתאים לי ולאו דווקא יקר. היה ישר ושיקף לי את יתרות וחסרונות המוצר בצורה גלויה. אני מאוד מרוצה מהטלפון שקניתי ואין לי ספק שאחזור לשם כשאצטרך!
מוצר:
שיומי Poco X3
שם:
cgabbay
תאריך:
31/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, נעים, מהיר. אסף מהחנות נתן לי שירות (בכמה פלטפורמות במקביל) והיה סופר סבלני. שאלתי מיליון שאלות וענה לי על כל אחת מהן בסבלנות ואיכפתיות ואפילו בקור רוח מפתיע. הוא ראה שהייתי "בלחץ" לקבל את הפלאפון החדש עוד באותו יום ועשה כל מה שיכל כדי שזה יקרה ושלא אתאכזב. ממליצה בחום ואחזור לקנותת אצלו בוודאות!!!
מוצר:
אייפון 12 פרו כחול 256 ג'יגה
שם:
marceloacher
תאריך:
24/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
I bought a samsung A12 , someone call me from the store to pick up and when i arrive on the store they dont have the cellphone. Im not recomend this place !!!! Fake place send items and dont have to delivery !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Dont buy !!!!
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו שלום רב, הלקוח הנ"ל ביצע הזמנה למכשיר מדגם A12. כאשר נציג מטעמנו התקשר ללקוח על מנת לאשר את פרטי ההזמנה הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה ולהגיע לרכוש ישירות בחנות. הלקוח התבקש ליצור קשר עם החנות כשעה לפני ההגעה על מנת שנוכל לשמור ללקוח מכשיר בצד (מדובר במכשיר שנמכר בקצב גבוה). הלקוח לא התקשר ופשוט הגיע לאחר מספר ימים וביקש את המכשיר (המכשיר כבר ירד מהאתר בזמן הזה מכיוון שאזל מהמלאי). הנציג הסביר ללקוח כי המכשיר אזל מהמלאי וכבר לא מופיע באתר, את השפה שהלקוח בחר להשתמש מול נציג המכירות בזמן שיש לקוחות בחנות אנחנו נחסוך ממכם.
מוצר:
Samsung A12
שם:
IrenaGg
תאריך:
23/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה וגדולה קיבלתי שירות מצוין מהמוכר בחנות הגעתי לחנות אחרי השוואה בזאפ ויש להם שירות מהיר בהודעות וכבר הגעתי באותו יום לחנות
מוצר:
שיאומי נוט 8
שם:
paturi86
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות אמין אדיב ומקצועי מאד מחירים הוגנים , הייתי ממליץ להוסיף עוד עובד מקצועי בדלפק לשרות יותר מהיר קצת . ממליץ בחום על החנות :-)
מוצר:
סמסונג גלקסי A11
שם:
Nadav
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. אמינים מאוד. מחירים מצויינים. השילוש הקדוש. השירות בווטסאפ מיידי. הקנייה מהירה ויעילה. ממליץ בחום
מוצר:
iPhone 11
שם:
Akiva
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם פעם שנייה שירות מעולה ואדיב המוכר בחנות היה מאוד סבלני ונתן המלצה מוצלחת
מוצר:
שיומי נוט8
שם:
hammad.90.h
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר שיואמי. בזאפ הם הכי זולים שאתה מגיע לחנות המחיר קופץ לעוד 500 שקל כי מה שמופיע באתר זה יבואן מקביל ולא רישמי ,לדוגמה אותו טלפון xiaomi 10t עם יבואן רשמי שנתיים אחריות נמכר בהבדל של 200 -300 שח אצל המתחרים .
מוצר:
Xiaomi mi10t
שם:
nicolevinsky
תאריך:
19/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
משלוח לקח סופר מהר לדעתי יום או יומיים. הגיע משלוח עד הבית למרות שהזמנתי איסוף אז עוד יותר טוב :)
מוצר:
פלאפון Xiaomi redmi 9s
שם:
Dor
תאריך:
19/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות עזרה מאוד בקנייה הגעתי בשישי בבוקר הם היו במצב רוח טוב ובאו לקראתי. מחיר נוח עם רצון אמיתי למכור ולא סתם להתעקש.
קניתי סמסונג גלקסי S10 ברשותי כבר חודש. אחלה מכשיר. חיי בטריה ארוכים.
מוצר:
Samsung Galaxy S10
שם:
zafrircooper
תאריך:
18/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לרכוש טלפון נייד. מאור טיפל בנו בצורה מקצועית, אדיבה ויעילה. למרות לחץ לקוחות שחיכו בתור הוא טרח להסביר ולתת לנו להתרשם ממכשיר oneplus nord עד שהחלטנו ורכשנו.
מוצר:
Oneplus nord
שם:
Roni
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האווירה הייתה מאוד נעימה , השירות מעולה אמין ומקצועי. למרות התור בשל הקורונה , היה יחסית מהיר. ממליצה !
מוצר:
Xiaomi redmi note8 pro
שם:
ialmostmadea
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
Was a perfect service and good price as well.I have got a case and protection glass as a gift!
מוצר:
iPhone 11
שם:
עמית
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זולים מהירים ובעלי שירות חם ועוזר ממליץ בחום במיוחד בתקופת הקורונה שבא משלוח מהיר ושירות זה דבר כלכך חשוב
מוצר:
poco 2 pro
שם:
orisalomon12
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר והגיע אמנם פגום, אך החליפו לי ללא בעיות למוצר חדש. מרוצה מאוד מהשירות.
מוצר:
galaxy s 20
שם:
chanan_nussy
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומקצועי , רכשתי פוקו 3 והוא סופק לי הביתה כבר לאחר יומיים. אני סופר מרוצה!
מוצר:
שיאומי פוקו 3
שם:
ערן
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו SAMSUNG GALAXY S10. פחות משנה אחרי התקלקל. ניסנו להבין מהם מי נותן שירות, לקח יומיים עד שתפסנו מישהו ושלחו אותנו לעמדת שירות ששם לא שמעו עליהם בכלל. ניסינו לתפוס אותם בטלפון כשהיינו בנקודת שירות ולא היה מענה. יש רק מספר אחד ליצירת קשר וברב הזמן פשוט מגיע לתא קולי שכמובן מלא.
קל לקחת הזמנות באינטרנט, אבל אח"כ שצריך שירות אין עם מי לדבר. לידיעתכם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המכשיר מאיתנו בחודש דצמבר 2019. לאחר כשנה הלקוח טוען שפנה לנותן האחריות ולא קיבל מענה. הלקוח מעולם לא פנה אלינו ולא בירר לאן ניתן לפנות. הלקוח בכלל מתלונן על השירות של נותן האחריות ביבוא המקביל ולא של חנותנו. במידה והיה פונה אלינו היינו יכולים לסייע ולהפנות לגורם המטפל. צר לנו שהלקוח בחר לכתוב חוות דעת שלילית במקום לפנות לשירות הלקוחות המצויין שלנו ולקבל סיוע.
מוצר:
Samsung Galaxy S10 Plus SM-G975F 128GB סמסונג
שם:
slava
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי את ההזמנה ב6 לחודש.רק ב12 הם אישרו אותה ורק ב14 יעבירו למשלוח.מתי אני אקבל לא יודע.מאוד איטיים .
תגובת החנות:
לקלה לקוחותינו, להלן השתלשלות המקרים האמיתית שהלקוח לא כתב. הלקוח ביצע הזמנה ביום חמישי ה- 06/01 בשעות הערב, בוצע ניסיון להשיגו עוד באותו היום בשעה 19:00 בערב ללא מענה. בשישי ושבת אין טיפול בהזמנות האתר (כפי שמצויין באתר). בוצע ניסיון נוסף להשיג את הלקוח ביום ראשון ה- 10/01 - שוב ללא מענה מצד הלקוח. לאחר כל ניסיון להשיג את הלקוח שלחנו לו גם מייל וגם SMS על מנת שיצור איתנו קשר - גם לזה הלקוח לא ענה. לבסוף ביום שלישי ה- 12/01 הלקוח סוף סוף ענה ונגרה ההזמנה. במדיה והלקוח היה עונה,עוד באותו היום ההזמנה שלו הייתה יוצאת, אבל הלקוח בחר לכתוב חוות דעת שאינה תואמת את המציאות. יש לחברתנו אלפי חוות דעת על השירות המהיר והמשלוחים המהירים שמגיעים עוד לפני הזמן המצופה.