הגעתי לחנות סמייל - פון בהמלצת חבר, שירות יעיל, אדיב ומקצועי ומחירים מצוינים. אין ספק שאחזור לחנות הזאת בעתיד למטרת קניית אביזרים, גאדג׳טים ושידרוגים ,ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי T
שם:
drago
תאריך:
23/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אמינות, מקצועיות ויחס אישי. נסעתי במיוחד מכפר סבא בגלל שלושת התכונות הנ"ל. חווית קניה מהנה. ממליץ בחום. חנות קטנה ונעימה.
מוצר:
טלפון סלולרי S5511
שם:
niro
תאריך:
22/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר מאוד והסבר מעמיק על התפעול הראשוני של חצי שעה בטלפון בסבלנות אין סופית וגם קיבלתי במעטפה שובר לקפה ועוגה בהפתעה עלו והצליחו
מוצר:
פלאפון סולרי L1
שם:
Shai
תאריך:
21/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר חדש ,פלאפון לנבו A800. אספתי אותו. הגעתי הביתה והכנסתי את הסים.הכנסת הסים הייתה בעייתית ונשבר פין בבית הסים הכפול.לא זיהה את הסים בשום דרך. הגעתי לחנות. נאמר לי להשאיר את המכשיר ושילקח לתיקון. יצרתי איתם קשר לאחר כמה ימים, נאמר לי שהתיקון יעלה 350שקל. המכשיר עצמו עולה 685 שקלים. תעודת אחריות ניתנה לי אך שווה כקליפת השום. ביקשתי שהתיקון לפחות יעלה 250 שקלים. לא הסכימו. נאמר לי לנסות לתקן במקום אחר... אפילו לא נעשה שימוש ראשוני במכשיר. הגעתי לחנות זו דרך זאפ.מצטער על הרגע הזה
תגובת החנות:
הלקוח הנכבד הכניס סים מיקרו עם מתאם עקום שלא תואם את המכשיר וכתוצאה מכך תלש את מגעי הסים באופן ברוטלי ורשלני וביקש להשתמש באחריות שלא כוללת נזק כזה מורכב שעשה לקוח, הודה בטעות וביקש שנתקן לו את הנזק שעשה ללא עלות... היתכן הדבר ???
הלקוח דחה כל פתרון אפשרי כולל תיקון הנזק שעשה במחיר שיגרום לסמייל פון להפסיד וזאת רק כאות לשירות המשובח והאחראי שלנו והרצון העז לעזור ללקוח אף עדיין סרב ורצה בחינם.
מוצר:
טלפון סלולרי לנובו A800 A800
שם:
Jocelyne-Yaelle
תאריך:
07/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקסים וסובלנות אין סופית (גם על חשבון לקוחות אחרים שממתינים בתור) לאשה מבוגרת שלא מבינה טוב בפלאפונים ואני ממליצה בחום תודה רבה לשי היקר.
מוצר:
טלפון סלולארי 6131
שם:
roiki
תאריך:
07/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסמייל פון דרך זאפ ולמרות ששיגעתי את המוכרים במשך שעה כמעט הם ענו לי על כל השאלות ונתנו הרגשה של חנות שיש לאן לחזור והיו יעילים ואדיבים וגם ציפרו אותי בתיק גב של סלקום במתנה :)
מוצר:
טלפון סלולרי a800
שם:
naamashi
תאריך:
04/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות המלצות הגולשים באתר זאפ, ומאחר שבאתר מצוין שזו קנייה נכונה, הלכתי לחנות לקנות את הדגם הנ"ל. השירות מעולה, המוכרים נעימים, מסבירים וסובלניים, קנייה נעימה, משתלמת ושווה. מומלץ. נעמה
מוצר:
Galaxy Young Samsung Glaxay young
שם:
אושרת
תאריך:
24/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נחמדים ואדיבים ( בוצעו מ״ס שיחות לפני הזמנה בגלל שלא הייתי סגורה על דגם ) ,המשלוח הגיע מהר ובזמן ,וגם לאחר קבלת המכשיר עזרו לי בהדרכה ובתפעול , גם את המכשיר הבא שלי אני ארכוש שם .
מוצר:
טלפון בלקבריי Q5 Q5
שם:
Shachar
תאריך:
24/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות הזו כדי להחליף טלפון סמסונג שלא כ"כ התאים לי וגם הייתה בעיה קטנה. המוכר הסכים להחליף לי ללא שום בעיה. יתרה מכך, הוא הציע לי לשדרג את המכשיר. בנוסף היא העביר לי את כרטיס הזיכרון למכשיר החדש ונתן לי גם במתנה נרתיק עור מהודר. מעבר לזה, יש לו סבלנות ואדיבות מדהימה לכל לקוח. ממליץ בחום לרכוש בחנות זו. עיקר בגלל השירות.
מוצר:
טלפון חכם Galaxy Young
שם:
חיים
תאריך:
22/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, סובלנות, והמון איכפתיות. מאוד מבסוט מהמכשיר. 0 תקלות. אבל באמת הכי חשוב השירות של שי. עלה והצלח... ממליץ בחום על המכשיר ובכלל על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי גלאקסי מיני 2
שם:
ana
תאריך:
21/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 20.08.13 הזמנתי טלפונית את הטלפון הנייד..המוצר הגיע בזמן אך מכוון שלא אהבתי אותו החתטתי להחזירו לחנות. הובטח לי ע"י המוכר שלאכר שהמכשיר יתקבל אני אקבל זיכוי בכרטיס אשראי בגובה של עלותו פחות 5%. הסכמתי ושלחתי את הטלפון הנייד בדואר רשום בתאריך 29.08.13 ויש לי קבלה מהדואר. ב-10.09.13 המכשיר התקבל חזרה לחנות (קיבלתי הודעה על כך ב SMS מהדואר). גם בחנות אמרו לי שהמוצר התקבל והתבקשתי לתת מס' אשראי לזיכוי. נתתי באותו היום. ולמרות הכל עד היום לא קיבלתי כסף חזרה למרות הפניות רבות ונשנות לחנות וגם המיילים ששלחתי אליהם. בהתחלה קיבלתי מענה למיילים ואחר כך גם את זה לא קיבלתי. כשאני מתקשרת גם אני ממתינה הרבה זמן לתשובה וגם כל פעם נאמר לי שמהחנות שלחו פניה לכרטיס אשרא. ביקשתי לעשות בירור בחברת אשראי, הבטיחו לי שיעשו את זה ויתקשרו אלי. עד היום אני מחכה לטלפון ולזיכוי למרות העברו כבר כמעט חודש וחצי מאז שהמוצר התקבל חזרה.
תגובת החנות:
הבקשה לזיכוי הועברה מיד כשהגיע המכשיר לחברת האשראי ומכיוון שהיו חגים רבים התשלומים עוברים דרך חברת ניכיון זה לוקח זמן וחזרנו ללקוחה עשרות פעמים ולא ניתן היה להשיג אותה ובקשתה לזיכוי בוצעה.
מוצר:
טלפון נייד 2760
שם:
RK
תאריך:
17/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי היום לחנות סמייל פון שברחוב דיזנגוף 123 לרכוש מכשיר HTC ONE ולמרות העומס הרב בחנות (הרבה מאוד אנשים) כשהגיע תורי, שי (בעל החנות) נתן לי הסבר מעמיק ומאוד מקצועי לגבי המכשיר ועל כך תודתי נתונה לו!!! ממליץ בחום!!
מוצר:
טלפון סלולרי ONE
שם:
רן
תאריך:
17/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפון חדש בחנות לפני כשבוע. השירות היה מצויין ואדיב. קיבלתי הסבר מפורט על הפעלת המכשיר כחצי שעה ואפילו קיבלתי מגן מסך במתנה. ממליץ בחום על החנות.
מוצר:
סלולרי iPhone 4S
שם:
נטע
תאריך:
07/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות על מנת למסור לתיקון מכשיר, שהאחריות עליו ניתנה בחברה אחרת, אך סמייל פון הינה נקודת האיסוף למכשיר. נאמר לי שהמכשיר יועבר לתיקון כבר ביום העסקים העוקב, אבל בפועל הוא נשאר במקום במשך 3 שבועות (!) מבלי ליידע אף אחד וכל פעם שפניתי לחברה לבירור סטטוס התיקון נאמר לי שהמכשיר הועבר ליבואן לתיקון.
איש המכירות בסמייל פון - אריאל - מרח אותי בתירוצים מסוגים שונים ובסוף כשביקשתי שלא יעשה כלום ובאתי לאסוף את המכשיר נאמר לי שהוא נשלח למעבדה. ביקשתי שיחזירו את המכשיר מיד (זה היה ביום שישי). שי אמר שהוא ידאג ששליח יביא לי את המכשיר ביום ראשון עד הבית. ביום ראשון בערב כשלא הגיע אלי השליח (אחרי שחיכיתי בבית מהצהריים, כפי שנאמר לי, התקשרתי לחנות ומרחו אותי בעוד תירוצים. הטכנאי בחנות -שי - גם הודיע לי שהוא כבר הזמין עבורי סוללה חדשה בעלות של 250 ש״ח!! אחרי תלאות רבות הצלחתי לבסוף לקבל לידי את המכשיר.
הכנסתי אותו למעבדה של היבואן ובעלות של 150 ש״ח דאגו לבדיקה מקיפה והחלפת הסוללה.
ממליצה בחום להתרחק כמה שיותר מהחנות הזו ולא להאמין לאף מילה של האנשים בה!
תגובת החנות:
לצערנו, מרחב הפעולה באינטרנט ובאתר מאפשר לכל אחד לכתוב ככל העולה על רוחו. במקרה המדובר, התיאור שניתן על ידי הלקוחה אינו תואם למה שהתרחש בחנות.
אנו בסמייל פון רגילים ליושר, אחווה ודרך ארץ וכך נמשיך !!!
מוצר:
טלפון סלולרי One s
שם:
אסף
תאריך:
02/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב, לפני כחודש רכשתי מכשיר גלקסי 2. המוכר שי היה אדיב וסבלני למרות שאלותי הרבות. כחודש לאחר מכן קרתה במכשיר תקלה והוא הפסיק לעבוד. הגעתי לחנות ולהפתעתי הטובה שי טיפל בנושא מעל ומעבר למצופה. נרשמתי במיוחד כדי להודות לצוות סמייל פון על השירות המצוין.
מוצר:
סלולרי S2
שם:
גולש
תאריך:
09/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
anastasia
תאריך:
02/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחודש פברואר 2013, קניתי לבעלי אייפון 3GS בחנות סמייל-פון, ת"א, דרך אתר האינטרנט שלהם. בעמוד האתר כתוב שיש על התוכנה 12 חודשי אחריות ובקניית במכשיר מקבלים במתנה מגן מסך. כאשר קיבלנו את המכשיר לא הייתה בחבילה מתנה - 'מגן מסך' ולאחר 5 חודשים של שימוש נשרף המודם. תיקון הבעייה כן נכנס לחובת האחריות של החנות. כאשר המכשיר הועבר לתיקון במעבדת החנות, נאמר לנו כי בגלל שהם לא מוצאים איזשהו מספר שהם צריכים, לא ניתן לתקן את המכשיר. מאוד מאוכזבת! חמישה חודשים של שימוש במכשיר עלו לי 1,500 ש"ח!
תגובת החנות:
הלקוחה הגיע עם מכשיר אייפון 3GS שלטענתה רכשה בסמייל פון ללא מספר סידורי IMEI וללא יכולת בסיסית לזהות את מקוריות המכשיר. ככל הנראה ולפי בדיקת המעבדה הייתה עם המכשיר התעסקות חיצונית ולא חוקית שגרמה לו לאבד את מספרו הסידורי IMEI ! ואגב, מגן המסך שהובטח היה מודבק ללקוחה על זכוכית המכשיר.
ראוי לציין שאף חברה בארץ ובעולם לא הייתה נותן שירות למכשיר שאין לו מספר זהות סידורי IMEI !!
מוצר:
אייפון 3GS Apple iPhone 3GS 32GB Sim Free
שם:
רפי
תאריך:
31/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוכר שי, היה אדיב ומנומס. כמו-כן, סובלני לאור השאלות שהצגתי בפניו. יש לציין שלא רצה להניא אותי, לטובת מכשיר אחר, אלא, שבח את בחרתי. שאגב אני, נהנה מאוד ממנה.
מוצר:
טלפון סלולרי one x
שם:
udil
תאריך:
15/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע הזמנתי את הטלפון ברגע שקיבלתי אישור מהחנות שהטלפון נמצא אצלם אספתי בעצמי. בחור בשם שי טיפל בי בצורה יוצאת מן הכלל עם הרבה סבלנות ואדיבות עם הסברים כולל כוס קפה. אין לי מילים על השירות, רק מצוין. ההזמנה נעשתה בהתחלה ע"י בחור בשם יואל שבזכות התנהגות היוצאת מן הכלל הגעתי לחנות הזו ואני מודה לכל הצוות וממליץ מכל הלב באמת לכל אחד.
מוצר:
טלפון סלולרי iphone5
שם:
אורן
תאריך:
07/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לקנות טלפון נייד מסוג נוקיה c2-01. בחרתי את החנות אחרי שהשוואתי מחירים בזאפ. חיפשתי חנות זולה עם ביקורות טובות. אכן השירות היה אדיב ויעיל. הטלפון טוב ומשרת את הצרכים שלי. מחיר הטלפון וכן תוספת של אזניות וכרטיס זיכרון, היה בדיוק על פי הפרסום באתר החנות ובזאפ. ממליץ על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי c2-01
שם:
מעיין
תאריך:
07/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעשיתי סקר שוק למחיר הכי זול הגעתי לחנות שנקראת סמייל פון בדיזנדוף תל אביב. רכשתי מכשיר htc one/ היו שם שני בחורים שמאוד דומים ושניהם יודעים לתת שירות מעולה שאחרים צריכים ללמוד מהם. אני מנויה ברשת אורנג' כבר שנים ואף פעם לא קיבלתי יחס כזה ממוכר בחנות טלפונים. אני רוצה לציין שהיו שם המון לקוחות שהיו מרוצים מהשירות והיחס שקיבלו. רציתי להודות לשי ואריאל על העזרה והשירות שקיבלתי מכם , תודה רבה ותמישכו כך!! מעיין.
מוצר:
סמארטפון htc one
שם:
גולש
תאריך:
06/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
יונתן
תאריך:
06/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחה טלפונית עם נציג מהחנות, הובהר שמדובר באייפון חדש לגמרי. לאחר בדיקה מדוקדקת של האייפון לאחר הגעתי הביתה (בחנות רק הסתכלתי באופן כללי על הטלפון), שמתי לב שישנו שבר על עדשת המצלמה. התקשרתי מיד לחנות (חלפו סה"כ שעתיים מרגע הקניה!) כדי לדרוש שיחליפו לי את הטלפון, והאחראי טען שבטח הפלתי את הטלפון וזו אשמתי. אופי השיחה והשירות שלו היו מתחת לכל ביקורת, כולל משפטים כמו "תלך לבית משפט!". בדקתי באתר של אפל את המספר הסידורי של הטלפון והתברר לי שזה לא טלפון חדש בכלל ושהוא כבר מזמן לא מכוסה באחריות של אפל. למעשה, מדובר במכשיר מחודש, ולא חדש כמו שהחנות מפרסמת. מעולם לא נתקלתי בשירות כה גרוע, מזלזל וגס.
תגובת החנות:
הלקוח הנכבד פתח בחנות במו ידיו אריזה חדשה סגורה הרמטית בניילון !!! מישש, בדק, ראה והסתכל במשך דק' ארוכות והחליט לרכוש בלב שלם. המכשירים נרכשים מהספק שהם חדשים וארוזים הרמטית וכל טענה אחרת של הלקוח היא שקרית ! הלקוח כנראה הפיל את המכשיר, סדק אותו, נבהל והחליט להפיל את האשמה הלא הגיונית עלינו !!! למרות הכל החלטנו לספוג עלינו את הנזק שלא באשמתנו והוצע ללקוח להחליף גב מקורי בשווי של 300 ₪ על חשבוננו ו/או אפילו לבטל עסקה הלקוח צעק, גידף וניתק !! מאחורי סמייל פון עשרות אלפי לקוחות מרוצים במשך שנים וביקורות בזאפ יעידו על כך ! הוגנות ואמינות זה המוטו שלנו !
מוצר:
אייפון 4 iphone 4
שם:
menashe
תאריך:
05/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי נייד בסביבות ה700 ש"ח. ראיתי באתר מכישר HTC ב700 ש"ח.אחרי בירור קצר החלטתי לקנות בסמיילפון. התקשרתי לחנות ענה לי שי בחור אדיב ונחמד ענה על כל השאלות בסבלנות. ואפילו פירגן בכיסוי למסך ולגב במתנה. המכשיר הגיע לאחר 5 ימי עסקים. לגבי המכשיר :קטן קומפקטי ודי עונה על הצרכים שלי חסרון די משמעותי:הסאונד מאכזב די חלש.
מוצר:
טלפון סלולרי WILDFIRE S
שם:
Taltv
תאריך:
29/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין , מוכר טלפוני אדיב ונחמד נתן לי גם טיפים לגבי אפליקציות שהיו חשובות לי ( מאוד מקצועי ) , משלוח הגיע בזמן , מכשיר פגז ,