דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וגאדג'טים (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
מ.נ פלאקום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפלאקום ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
351
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
315
1
35
נמצאו 351 חוות דעת גולשים על פלאקום
תמונת משתמש
שם:
yair
תאריך:
04/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקרה נדיר בו שירות ומחיר נפגשים יחד.
לאחר היסוסים רבים רכשתי מכשיר סלולארי מתקדם, ולאור חווית הקניה המדהימה שעברתי היום הייתי חייב לשתף את אלה שעדיין מתלבטים איזה מכשיר לרכוש ואיפה!
חנות פאלקום ירושלים נתנה שירות מקצועי אדיב והכי חשוב אמין וזול, המוכר ניר עזר לי בהתלבטויות הרבות שהיו לי בסבלנות תוך מתן שירות נפלא!
תודה לך ניר.
מוצר:
סלולאר GALAXY S3
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
28/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסה"כ קשה להגיד משהו רע על חוויית הקנייה.
היו לפני לקוחות בתור בחנות אבל טיפלו בהם בזריזות והגיעו אלי מהר. הדגם הישן יחסית שרציתי היה במלאי מיידי בחנות ולא ניסו "לדחוף" לי דגם יקר יותר. המחיר היה הנמוך שמצאתי.
אחרי כמה ימים גם הקדישו לי דקות ארוכות בהסבר על שאלת תוכנה, למרות שלא היו חייבים (לא תקלה או מימוש אחריות).
מוצר:
טלפון סלולרי Desire S
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
25/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר טלפונים סלולרים בחנות בהוד השרון. אמינות , זה מה שמאפיין את המקום.
גיא והצוות , מקצועיים , אדיבים ובעיקר אמינים.
מי שלא מדקדק על כמה שקלים הפרש מהחנות הזולה ביותר , זה בהחלט החנות שהייתי ממשיך לרכוש מוצרים ממנה.
מוצר:
סלולרי ACE + פוקט
תמונת משתמש
שם:
Taltul
תאריך:
20/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר בסניף י-ם יפו 30 ויש לציין: 1.שלמוכרים יש הרבה כבוד וסבלנות כלפי כול לקוח.
2.שרות מצוין אדיב ויעיל.
נ.ב השרות הכי טוב שיש בי-ם ובארץ.
אני קונה הרבה בחנות הזאת וכול קניה היא חוויה טובה.
ולסיכום מרוצה מהשרות ומהמכשיר כאחד
מוצר:
מכשיר סלולר Atrix 2
תמונת משתמש
שם:
DS
תאריך:
19/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מה להוסיף הרבה, נוחות רכישה, הגעתי והמוצר היה מוכן , שירות אדיב והכל היה לשביעות רצוני.

בהחלט אחזור לקנות שם שוב.
מוצר:
מכשיר סלולאר I9100
תמונת משתמש
שם:
Boris Sivak
תאריך:
19/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מס מכשירים מפלאקום את האחרון לפני חודש בערך המכשיר היה מצויין אבל לבסוף החלטתי שאינו מתאים לי, חזרתי לחנות והם היו יותר מהוגנים, נתנו לי זיכוי עבור המכשיר הקודם ורכשתי אס 3.
אני יכול לציין שהייחס תמיד מאיר פנים והשירות מעולה!!!
אחזור לרכוש שם וגם אמליץ לכל מי שאני מכיר.
ישר כח!!!
מוצר:
סלולארי אס 3
תמונת משתמש
שם:
Eti
תאריך:
31/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים רכשתי אייפון 5 בפלאקום, הגעתי אליהם בעקבות המלצות וגם כי הם עושים טרייד אין למכשירים ישנים ורציתי להחליף את האייפון 4 שלי.
כשחיברתי את המכשיר למחשב אתמול הוא רשם לי שיש גרסא חדשה ואם אני רוצה לעדכן, עדכנתי אך לאחר שהעדכון הסתיים המכשיר עלה כמו חדש בלי כל המידע שהיה שמור בו. לא ידעתי מה לעשות! כל כך הרבה מידע חשוב שפשוט נעלם...
התקשרתי לחנות בבוקר הם בקשו ממני להגיע ויכול להיות שיוכלו לעזור לי.
כשהגעתי הם הכניסו את המכשיר לבדיקה ואחרי כמה דקות חזר אלי הנציג ואמר לי שאפשר לשחזר את רוב המידע נכון ליום שרכשתי את המכשיר.
לאחר חצי שעה המכשיר הוחזר לי ובאמת רוב המידע חזר.
לא האמנתי שיעזרו לי כל כך מהר וכל כך באדיבות!
אני ממליצה לכל מי שרוצה לרכוש מכשיר ורוצה לדעת שתמיד יקבל מענה ועזרה גם לאחר הקניה-רק בפלאקום !! יחס אישי, מקצועי, אדיב ומעבר לכל הציפיות!
מוצר:
טלפון סלולארי אייפון 5
תמונת משתמש
שם:
Taler
תאריך:
31/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצויינת ממוקמת במקום נוח להגעה.
הנציג אור היה אדיב עם המון סבלנות
והמון ידע.
בחנות היה מלאי גדול בתצוגה.
ממש נוח ונעים לקבל כזה שרות
מוצר:
אביזר משלים לפלפון 5
תמונת משתמש
שם:
af
תאריך:
30/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולארי בחנות בהוד השרון. לאחר חודשיים הבחנתי שהבטריה חלשה מאד. נכנסתי לחנות , ואפילו בלי לבדוק את הקבלה - החליפו לי את הבטריה - מאמינים לך - אמרו לי.
3 חודשים מאוחר יותר קניתי עוד מכשיר שהתברר שהיה תקול. לאחר יומיים החזרתי אותו והוחלף מיידית.
ממליץ על החנות ללא סייג !!!!
מוצר:
טלפון סלולארי s3
תמונת משתמש
שם:
אילה
תאריך:
23/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הפלאפון בסניף הוד השרון, ואני ממליצה בחום. במכשיר שקניתי הייתה תקלה (המסך היה נכבה ולא מגיב לאף כפתור הדלקה עד שלא מוציאים ומכניסים את הבטריה). מאוד חששתי שתתחיל מסכת ייסורים מול שירות התיקונים, כי לאנשים שאני מכירה שקנו פלאפון בחנויות אחרות עשו את המוות במקרים כאלה. לשמחתי הרבה כל החששות שלי התבדו. החזרתי את הפלאפון לתיקון, והחליפו לי גרסא במקום. אחרי שגם זה לא עזר החליפו לי את המכשיר לאחד חדש שעובד מצויין. כל הכבוד לצוות החנות, אייל והמנהל גיא, על השירות הרציני והמעולה. הם הוכיחו את עצמם כשבאמת היה צריך אותם.
מוצר:
Galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
קסם
תאריך:
20/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות על מנת לבצע בדיקה לרמקול באייפון שלי מנהל המעבדה ניגש אליי והסביר לי את הבעיה תוך מספר דקות של המתנה היא תוקנה ותוך כדי קיבלתי הסבר מקצועי לגבי כיסוי למכשיר שברשותי ולבסוף רכשתי כיסוי ברמה גבוהה ואיכותי מאוד וגם נהנתי מחווית קניה ושירות שכמעט ולא קיים היום באף מקום !!
אני בטוח אחזור לבצע את הרכישות הבאות שלי בחנות המדהימה הזאת .
תודה לכל צוות המעבדה והחנות על שירות מעולה .ליאור
מוצר:
כיסוי לאייפון 5 אייפון 5
תמונת משתמש
שם:
Elior
תאריך:
18/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שהחלטתי לקנות את המכשיר הנ"ל נכנסתי לזאפ וקראתי ביקורות, זה המדד הכי חשוב שבוחרים חנות. ופלאקום היו עם מספר חוות דעת גם גדולה יותר משאר החניות האחרות וגם ציון גבוה יותר!. התכתבתי במייל עם סניף חיפה(הראשי) עם נציגה בשם אתי ומסרה שתשמור לי מכשיר, אני מראשון ובסניפים שהיו קרובים אליי במרכז לא היה במלאי ורצו להביא לי את הטלפון מחיפה. בגלל שהייתי לחוץ עליו נסעתי עד חיפה לקנות אותו, קיבל אותי שם נציג בשם מוטי אחלה של בחור וגם מנכ"ל החברה עצמו. שניהם היו מאוד מאוד אדיבים רואים גם שהחנות רצינית רק מאיך שהמקום בנוי(בתור אחד שעבר בחנויות סלולריות זה מראה על החנות המון) המכשיר הגיע כמובן מקורי עם אריזה מקורית וכל הציוד הנלווה. למרות שאני רק שבוע עם הטלפון, את הטלפון הבא אני כנראה אקנה שם שוב רק אולי בסניף קרוב יותר ;) וכבר השבוע המלצתי לחבר טוב והוא קנה מהם את הHTC ONE X בסניף ראשון. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי Windows phone 8s
תמונת משתמש
שם:
Avihai
תאריך:
17/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעברתי בין החנויות החלטתי שפלאקום מאוד מתאימה לי לרכישת טלפון נייד. גם זול יחסית, סניפים ברחבי הארץ וגם תשלום בפיי פאל.
כבר בהתחלה שמתי לב שמשהו לא כשורה שעלי להוסיף 3.5% לרכישה אם אני רוצה לקנות בפיי פאל (למה?)
לאחר שביררתי מס רב של פעמים לגבי טלפון סמסונג גלקסי 2 ועל המצאותו במלאי ווידאתי אכן נמצא במלאי, החלטתי לגשת לחנות שבראשון לציון ולרכוש אותו.
לאחר שהקדימו את שעת הסגירה של החנות באותו יום(דיברתי איתם 3 פעמים באותו יום ווידאתי את המלאי והמחיר)
ביקשתי שימתינו להגעתי כי אני חייב את הטלפון למחר בבוקר כמתנה.
יצאתי במיוחד מהעבודה באשדוד וטסתי לחנות לפני הסגירה (ב3 בצהרים)נאמר לי שלמעשה אין את טלפון שאני צריך במלאי את רק את הטלפון עם הגרסא בעברית שעולה יותר ב90 שקל.
הלנתי על כך שא.למה לא הודיעו לי ב3 פעמים שהתקשרתי?
ב.מדוע לא התקשרו כשהייתי בדרך?
הסברתי למוכר שאני חייב את הטלפון ואני לא צריך את ההמרה לעברית , אבל הוא הצליח לעשות הנחה רק של 30 שקלים.
עד כאן זה מרגיז מאוד , אבל התגובה של מנהל החנות שביקשתי לדבר עימו בטלפון מר גיא היתה לא רק לא שירותית אלה חצופה, מכוערת ומקוממת.
מעבר לנפנופים בססמאות של "כתבנו את זה בפירוש באתר" (שלמעשה לא היה קשר למשפט למה שאמרתי לו) ו"הלקוח מסלף את העובדות" וכל המשפטים ללא כיסוי הללו שמניח שיגיעו חווית הקניה היתה מאוד לא נעימה
נותר לי אלא רק להודות לו שחסך ממני את הקניה ואת החוויה הנוראית שאם חלילה היה לי תקלה במכשיר.
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
Mike
תאריך:
17/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשוב להכיר חנות סלולר, עו"ד ומוסך אמינים. בשלושת התחומים יש המון חאפרים ומרגע שמוצאים אחד מוצלח צריך להיאחז בו בשתי ידיים.
למזלי מצאתי את שלי - השירות היה מצויין, היו גמישים איתי בלהזמין בטלפון ולבוא לאסוף פיזית. כשהגעתי מוכר התפנה אלי מיד וההזמנה חיכתה לי בשקית.
בהמשך גם קיבלתי שירות מצויין במעבדת התיקונים, שלמרבה השמחה נמצאת בחנות עצמה ולא אצל קבלן משנה בלתי-נגיש. הצליחו לתקן לי ביומיים תקלה שלמעבדה של חנות אחרת (מוכרת מאוד) לקח שלושה שבועות להכריז שאינה ניתנת לתיקון.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Nexus
תמונת משתמש
שם:
Kuzja
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בסניף ירושלים לאחר מספר המלצות שקיבלתי מחברים. התלבטתי בין מספר מכשירים. טיפל בי בחור בשם יעקב שהיה מקצועי ויסודי, הסביר לי בסבלנות על תכונות המכשירים ולאילו רשתות הם מתאימים. החלטתי לרכוש את הגלקסי וונדר. לאחר כשבועיים מיום הרכישה נתקלתי בבעיה שהמכשיר פשוט נתקע. הגעתי לחנות, שם לאחר בדיקה קצרה במקום ואימות התקלה ע״י ניר המנהל בחנות הוחלט להחליף לי מכשיר במקום. ממש לא מובן מאליו. אני ממליץ בחום למי שמחפש מקום שייתן שירות גם לאחר הרכישה. מבחינתי הם אימתו את ההמלצות שקיבלתי. מחיר הוגן וזול ויחס נדיר במחוזותינו. תודה.
מוצר:
פלאפון Galaxy W
תמונת משתמש
שם:
dodo
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר.
לקוח אצלהם בחנות מס' פעמים ועד כה ההתנהלות מעל למצופה

הייתה בעיה בטעינה של הטלפון הנייד בסוף אותרה התקלה והיא תוקנה במהירות ותוך זמן קצר במקום.
והמחיר היה הוגן.
מוצר:
טלפון נייד galaxy s2
תמונת משתמש
שם:
t_kel
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מקום איפה שאפשר לקנות 3 מכשירים סלולריים לילדים בלי "פגיעה" משמעותית בתקציב. בחרתי לנכון לבצע את הרכישה בחנות הזאת, משום שקיבלתי שירות יוצא מן הכלל ומחירים אטרקטיביים ביותר. הנציג היה מאוד סבלני, לא התאצל והסביר לי על יתרנות וחסרנות של המכשירים שהתלבדתי בינהם. בסוף רכשתי 3 מכשיר ומגן לכל אחד. לא מצטערת לרגע שפניתי לPELECOM. עכשיו אני יודעת בוודאות איפה אקנה מכשיר חדש לבעלי. תודה מקרב לבי על השירות הנדיב ומקצועי.
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
זאב
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעקבות המלצה חמה של הבן שלי. ואכן השרות בסניף חיפה היה מעולה המליצו לי על מכשיר מתאים לתקציב ולדרישות. המכשיר היה בגרסת תוכנה מעודכנת עם עברית מלאה. הצוות היה אדיב ונתן הסברים. העבירו את אנשי הקשר לטלפון החדש. אני יודע היכן אקנה שוב את המכשיר הבא. תודה לצוות ולניר מסניף חיפה.
מוצר:
סלולר sola
תמונת משתמש
שם:
צזר
תאריך:
14/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שהאחראים של החנות בחרו לציין עובדות שבמקרה הטוב הן חלקיות ובמקרה הרע הם פשוט לא נכונות.
1. הטלפון מההתחלה לא היה תקין והגיע לחנות בירושלים פעמיים הרבה לפני שנשלח למעבדה בחיפה. בכל פעם התקלה לא תוקנה.
2. אכן המכשיר הובא לתיקון בתווחים ארוכים כי בני יצא מהצבא כל שלושה שבועות (ולפעמים יותר) ולא תמיד הספיק להגיע לפני סגירת החנות.
3. זאת הפעם הראשונה שאני שומע/קורא על תקלה בחיבור מטען ולאדיבות החברה כלפינו. אבל לא זאת הייתה התקלה אלא משהו בתוכנת המכשיר. לפני שנכבה הוא הציג הודעת כשל מסויימת עליה דווח בעת מסירתו לתיקון.
4. מכשיר עם קורוזיה ברמות שתוארו, פשוט לא נדלק. לעומת זאת, במשך חודשים, המכשיר החליט "לפי רצונותיו" להידלק ולהיכבה ולפעמים אפילו לפעול, כאילו כלום לא קרה.

מסקנה: מכיוון שהלקוח הזהיר על תקלה חוזרת שלעולם לא תוקנה במשך חודשים ולמעשה לא נהנה באופן שוטף מהמכשיר שנרכש כבר מהתחלת השימוש בו, החברה היתה חייבת לקבל אחריות ולהחליפו כבר בפעם השנייה או לכל היותר השלישית שהובא לתיקון על אותה תקלה.כל זה בלי קשר לעובדה שבשלב מאוחר יותר נתגלתה קורוזיה (שלנו לגמרי לא ברור מהו מקורה כי הטלפון לעולם לא נרטב).
תגובת החנות:
מדובר במכשיר מסוג סוני אריקסון איקס 10 מיני. תחילה לגבי טענות הלקוח:
המכשיר היה תקין לחלוטין ולראיה פרק הזמן הארוך שלקח ללקוח להגיע לחנות/לדווח על בעיה כזו או אחרת. לגבי הטענה שמקור הבעיה הוא בגרסת המכשיר הרי שהטענה מופרכת לגמרי. אם אכן הייתה בעיה בגרסת המכשיר עדכון פשוט של מערכת ההפעלה שמבוצע במקום פותר תקלה מסוג זה. כאשר מכשיר ״מתחרפן״ או כמו שהלקוח תיאר ״במשך חודשים המכשיר החליט לפי רצונותיו להידלק ולהכבות ולעיתים אף לפעול״ אלו בהחלט תסמינים של מכשיר מקורז. ישנם הרבה מכשירים מקורזים שעדיין עובדים לפרק זמן מסוים עם בעיות כאלה ואחרות. מכשיר מקורז יכול להידלק. זאת עובדה. אם הקורוזיה לא מטופלת לאורך זמן סביר להניח שהמכשיר פשוט יקרוס לחלוטין בהמשך.
מה שקרה בפועל: לאחר כחודש וחצי מיום הרכישה שהמכשיר הגיע שאינו מטעין. בבדיקה במקום ניתן היה לראות בבירור ששקע הטעינה שבור לחלוטין. המכשיר תוקן ללא עלות למרות שנזק מסוג זה אינו מכוסה תחת אחריות היצרן והלקוח אמור היה לשאת בעלות הנזק. לאחר כ7 חודשים ממקרה זה חזר הלקוח בטענה שהמכשיר אינו מגיב, לטענתו ללא כל סיבה. בבדיקה ראשונית במקום המכשיר לא נדלק ולא הגיב כלל ולאחר בדיקת המעבדה התברר שהמכשיר מלא קורוזיה ואינו בר תיקון, מושבת לגמרי!.
הלקוח ביקש להעביר את המכשיר למעבדה בסניף הראשי לבדיקה נוספת ושם אומתה בעיית הקורוזיה. אחריות היצרן אינה מכסה נזקי רטיבות, ובמקרה הזה אין ספק שמדובר ברטיבות של ממש שכן המכשיר מקורז לגמרי ורכיבים רבים אכולים לגמרי ואין שום סיכוי לתקנו. שלא לדבר על מצבו הפיזי כאשר ישנם סימני נפילה ברורים על המכשיר. למרות הכל, כיוון שהלקוח הנ״ל הינו חייל התקבלה הוראה ממנהלי הרשת לתת ללקוח הנחה של 12% על מכשיר חדש לבחירתו. יש להדגיש, אין החברה מחויבת לשום הטבה או הנחה בגין תקלה שאינה מכוסה באחריות היצרן. למרות זאת הלקוח לא היה מרוצה ודרש מכשיר חדש. אולי מכיוון שבפעם הראשונה תיקנו את המכשיר ללא עלות הלקוח חשב שכך זה עובד דרך קבע. ישנם לקוחות שחושבים שרכישת מכשיר מקנה זכות להרוס אותו ולדרוש חדש. ישנה אחריות יצרן ותנאיה ברורים. אנו מצרים על כך שהלקוח לא מבין שגם לו יש אחריות לתקינות המוצר שרכש. ההנחה שקיבל על מכשיר חדש הינה מחווה מצידנו וגם את זה הלקוח לא ידע להעריך וחבל.
נמשיך לתת שירות יוצא דופן כמו שאנו יודעים. גם במקרים בהם לא חלה עלינו כל חובה לנהוג כך, השירות שלנו זה השם שלנו. תשאלו את כל מי שקנה אצלנו.
מוצר:
טלפון EXPERIA
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
13/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך החנות הזאת עקב המלצות רבות בזאפ ולא התחרתתי.
השירות לקוחות מצויין
הזמנתי את המוצר עם משלוח של שליח שמגיע תוך יומיים ובזמן שהייתי במקיף השליח התקשר אלי ואמר שהו יבוא למקיף והביא לי אותו לשם כי לא הייתי בבית ממש שירות טוב
מוצר:
galaxy s3 mini galaxy s3 mini
תמונת משתמש
שם:
אליאב
תאריך:
12/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי שאני רוצה לרכוש את המכשיר וראיתי שיש אותו במחיר אטרקטיבי ובתנאי תשלום נוחים בפלקום. התקשרתי לחנות, ענה לי בחור מאוד נחמד בשם גיא שעזר לי ושמר לי את המכשיר האחרון. הגעתי לחנות מאוד יפה, קיבלתי יחס אדיב, המוכר עידכן פתח לי את המכשיר עידכן לי גירסת אנדרואיד וענה לי על כל השאלות.
התרשמתי ממש לטובה ואני בהחלט אחזור לקנות שם.
מוצר:
מכשיר סלולארי Galaxy Nexus i9250
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
07/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בחיפה. חיפשתי מכשיר פשוט ולא יקר שעובד ברשת הוט מובייל באופן מלא.
הנציגה הראתה לי מספר דגמים מבלי לגרום לי לרכוש מכשיר יקר יותר, בחרתי מכשיר נוקיה C2-01
אני משתמשת בו כבר יום שלם ומאוד מרוצה.
בנוסף, העבירו לי את כל הזכרונות למכשיר החדש וקיבלתי הדרכה לתפעול המכשיר.
מוצר:
טלפון סלולרי c2-01
תמונת משתמש
שם:
חנה
תאריך:
07/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעטים החנויות עם שירות כל כך אדיב ומקצועי כמו שקיבלתי מפלאקום. הגעתי לחנות קצת אחרי שעות העבודה ולמרות זאת הצוות קיבל אותי בברכה. התלבטתי קצת בין הגלקסי 3 לאייפון 5 והוסבר לי על היתרונות והחסרונות של שניהם על ידי מוטי, המקצוען שבחבורה. לבסוף החלטתי על האייפון 5. פה לא הסתיימה החוויה, המוכרים אור ושני עזרו לי להתאים את המגן הכי טוב בשבילי, שלא יהיה גדול מידי אבל כן ישמור על המכשיר כמו שצריך. בחרתי מגן איכותי לבסוף מבין מגוון המגנים האיכותיים שהחנות מחזיקה.
מוטי הדביק לי את המגן מסך בלי בועות באופן איכותי ונאמר לי שהמכשיר עתיד לקבל עידכון גרסא, פה חשוב לי לציין שאני לא מבינה גדולה אבל זה מסיר את החששות שמוליכים אותך ממש שלב אחר שלב בקניית מכשיר חכם ומתקדם כמו האייפון 5. אכן העידכון הגיע ולפי הוראות הצוות ידעתי בדיוק מה לעשות, מה שנקרא שירות של מעבר למה שמקובל.
מיותר לציין אך בכל זאת אציין שאני אקנה בחנות שוב ואף אמליץ לחברותיי וחבריי על כך, שירות מעולה מפלאקום שהוביל אותי לבסוף למכשיר שמתאים בול בשבילי!
מוצר:
iphone 5 Iphone 5
תמונת משתמש
שם:
ורד
תאריך:
02/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את הטלפון רכשתי לפני מספר חודשים, במעמד הקניה המוכרים היו אדיבים והדביקו מגן מסך בסבלנות רבה ובזה הסתיימה חווית הקניה הנעימה! כעבור זמן מה נתקלתי בבעיה טכנית (המסך הפםיק להגיב לעט שהיא למעשה היחוד של המכשיר והסיבה לקניית המכשיר הזה ספציפית) לסירוגין, במשך חודש שלם החזיקו את המכשיר במעבדה שלהם ועם שלל טענות: החלפנו מסך, החלפנו קפיץ שהיה לא תקין ושוב קפיץ וכו' 3 פעמים נאלץ בעלי לחזור לחנות ולהסביר להם שהמסך אחרי כמה דקות ולפעמים קצת יותר, מפסיק להגיב לעט ובכל פעם שהגיע לחנות נכנס מישהו עם המכשיר לחדר פנימי וכשיצא העט באורח פלא חזרה לעבוד ואני משערת ש"שיחקו" עם המגעים (זו המסקנה המתבקשת לאור העובדה שאבקת קסמים הם בטח לא מחזיקים שם...) ולא באמת פתרו את הבעיה שמן הסתם חזרה על עצמה שוב ושוב ושוב. לסיכומו של עניין אני לשם כבר לא אחזור בכדי ששוב יגידו שתקין (ושוב ישבוק לאחר זמן מה) את זה עשיתי יותר מדי פעמים!!! זה משפיל מדי, נכון להיום המסך לא מגיב לעט!!! ואני מתוסכלת מזה כל כך, אך הרמתי ידיים .מסתבר ששירות טכני טוב ומעבדה איכותית חשובים יותר מחיוכים מאולצים במעמד הקנייה.


עדכון בדבר פנייה לבית המשפט: למרות מלחמת ההתשה הבלתי נסבלת! מול החנות וסילופי הדברים מצידם, החלטתי בכל זאת לא לוותר על זכותי ובלית ברירה אני פונה לאחר ייעוץ לבית המשפט על מנת שאוכל להוכיח צדקתי ואני יותר מבטוחה שהצדק עימי!
תגובת החנות:
לצערנו הלקוחה בחרה לתאר את הדברים שלא כהווייתם וברצוננו להניח דברים על דיוקם.
כפי שציינה הלקוחה, בעלה הגיע אלינו עם המכשיר בטענה שבעת שימוש בעט המכשיר לא מגיב. המכשיר נבדק במקום והתקלה אומתה. יש לציין כי בבדיקה הראשונית התגלה כי המכשיר נחבל ככל הנראה כתוצאה מחבטה חזקה בחלקו התחתון, דבר העלול לגרום נזק לרכיביו העדינים של המכשיר ואינם מכוסים באחריות יצרן. למרות כל זאת, הוחלט לבדוק את המכשיר ולתקנו במסגרת האחריות. לאחר בדיקת המעבדה אכן נתגלתה בעיה בעט שמצריכה החלפת רכיב, הוסבר ללקוח כי הזמנת הרכיב יכולה להיארך עד שבועיים וכי בזמן זה יוכל להשאיר את המכשיר אצלו(מכיוון והתקלה הנה רק בשימוש בעט ולא בטאצ׳). הלקוח בחר להשאיר את המכשיר אצלנו.
לאחר 12 יום הגיע הרכיב, התקלה תוקנה והמכשיר הוחזר ללקוח. לאחר מספר ימים שב הלקוח בטענה ששוב העט לא מגיב, בבדיקה במקום לא נמצאה כל בעיה והמכשיר עבד באופן תקין. הלקוח טען כי העט מפסיק לעבוד לפרקים ועל כן הוצע לו להשאיר את המכשיר לבדיקת מעבדה ובמידה והבעיה אכן קיימת נדאג לתקנה. הלקוח סרב להשאיר את המכשיר לבדיקה ודרש החלפת מכשיר בחדש. יש לציין שהמכשיר כמעט בן שנה ומיותר לציין כי החלפת מכשיר אינה רלוונטית כלל במקרה זה. החלפת מכשיר מתבצעת אך ורק כאשר מכשיר מגיע עם תקלת יצרן באחריות ולא ניתן לתקנו.
אנו מזמינים את הלקוחה להגיע ולהשאיר את המכשיר לבדיקה, אנו נשמח להמשיך לתת שירות אדיב, הוגן ומקצועי לה ולכלל לקוחותינו.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy note n7000
תמונת משתמש
שם:
Shai
תאריך:
20/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מספר 1 !!! הגעתי למסקנה שיותר חשוב לבחור את החנות הנכונה מאשר את הטלפון הנכון... אני ואשתי קנינו 2 מכשירים וקיבלנו שירות אדיב ומקצועי. מס' ימים לאחר מכן היתה תקלה באחד המכשירים ומאחר והיינו בבית חולים, מנהל החנות בסניף הוד השרון-גיא גילה רגישות ורצון לעזור-מה שלרוב בישראל לא פוגשים... הוא דאג שיגיע אלינו שליח עם מכשיר חלופי לבית החולים ותוך יומיים התקלה סודרה והמכשיר הוחזר אלינו. חשוב לי לציין שהאחריות על המכשיר היא בכלל דרך חברה אחרת אבל למרות זאת גיא דאג לזה באופן אישי. אני ממליץ בחום (!!!) לבקר/לרכוש בחנות הזו.
מוצר:
סמארטפון razr
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply