חיפשתי אייפון 8 לבתי. לאחר מספר טלפונים הגעתי אל דיאנה מגאדג'ט מובייל בקניון הזהב. דיאנה אלופה !! הסבירה לי בשיחת טלפון על המכשיר וענתה לי על כל שאלותיי בסבלנות ובאדיבות. שמחנו לפגוש את דיאנה בחנות וחוויית הקניה היתה ממש טובה. דיאנה היתה סבלנית אל בתי (בת 11), ענתה לה על כל שאלה ועזרה לה לתפעל את המכשיר. דיאנה, תודה רבה !! מזמינה את כל המוכרים, בכל תחום, ללמוד ממך שירות, אדיבות וסבלנות. עלי והצליחי !!
מוצר:
טלפון אייפון 8
שם:
banksy
תאריך:
16/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באינטרנט, והתקשרתי לסניף ראשון, לברר, מתי אפשר להגיע לאיסוף. בראשון נאמר לי, שמוקד ההזמנות ממוקם ברחובות, והובטח, שיחזרו אלי))). טוב. התקשרתי לרחובות (שמסומנת במענה הקולי כי מקום להזמנות אינטרנט). ענה לי שם אדם, איך להגיד?.. לא שרותי בכלל. ושוב הפנה אותי לראשון))). מכירים את זה, שאתם משלמים את הכסף, ואז מתחילים לטרטר אתכם? הנה דוגמה בולטת. חזרתי לראשון וביקשתי לבטל הזמנה. נאמר לי ש-"ייבקשו מהם לבטל". איך נפלתי בפח הזה?..
תגובת החנות:
הלקוח אכן ביצע הזמנה באתר ובחר באופציה של איסוף עצמי מסניף ראשל"צ, הלקוח התקשר לסניף ראשל"צ לברר מה מצב ההזמנה והפנו אותו לסניף רחובות שמטפלת בכל ההזמנות המתבצעות דרך האתר(מופיע בתקנון הרשת). לאחר בדיקה עם סניף רחובות הוסבר ללקוח שכאשר בוחרים אופציה של איסוף עצמי אין צורך לבצע הזמנה דרך האתר וניתן פשוט לגשת לסניף המבוקש שהלקוח בחר בטופס ההזמנה ולקבל שירות במקום, או פשוט לגשת לסניף המבוקש להציג את טופס ההזמנה שנשלח אליו במייל ולבצע את הרכישה. אנו בכל זאת מתנצלים שזו ההתרשמות שקיבל הלקוח מהשירות ואנו נבדוק את הנושא לעומק עם עובדי הסניפים. נשמח לתת שירות בכל עת, צוות גאדג'ט מובייל.
מוצר:
redmi note 7
שם:
chavish24
תאריך:
10/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקנות מכשיר בחנות ברחובות שם קיבל אותי בחור נחמד בשם ישראל ועזר לי מאוד בבחירת המכשיר ע"י שנתן לי סקירה מקצועית על כל המכשירים שהתענינתי עם הרבה סבלנות. לאחמ"כ עזר לי הרבה מאוד זמן להעביר את כל הנתונים מהמכשיר הישן חשוב פעם עם הרבה הרבה הרבה סבלנות. ממליץ מאוד למי שמחפש שירות מצוין יחד עם מחיר טוב לבוא ולהכיר את ישראל בחנות.
מוצר:
שיאומיmi a2
שם:
מאיר
תאריך:
16/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מיום שישי אני מנסה לתפוס אותם בטלפון = ללא הצלחה. כתבתי להם כמה פעמים - הם לא מתייחסים ולא חוזרים אלי.
קניתי אוזניות חדשות של samsung ויש להם בעיות והם אומרים לא אכפת לי חברה ממש לא אמינה ובנוסף השירות התכני שלהם מנתק לי בפנים חוצפה לא להתקרב אליהם
מוצר:
Samsung
שם:
maiyaish
תאריך:
10/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף רחובות , קניתי טלפון , השירות היה נפלא ויחס חם ואישי . תודה על הכל ממליצה בחום אחסור בטוח!!
מוצר:
אייפון 8 פלוס
שם:
אמונה
תאריך:
17/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בקינג גורג בירושלים היה שם מוכר בשם ארי נתן לי אחלה שירות ובנוסף לכל עשה לי העברת מידע ממליצה לכם בחום לא תתחרטו
מוצר:
S9
שם:
bil
תאריך:
06/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חנות נתנה מחיר טוב. עשיתי הזמנה ואז כולל פרטי כרטיס אשראי, במקום חשבונית קיבלתי אימייל שיתקשרו אלי. לאחר מיכן, הודיעו שהמוצר אזל. כיום המחיר בכל החנויות של מוצר זה עלה. הפסדתי 10%. נראה כמו מלכודת.
מוצר:
Xiaomi Mi 8 Lite 64GB 4GB RAM
שם:
ליאת
תאריך:
27/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון שיאומי כיסוי זכוכית. הגיע הכיסוי לא בצבע שביקשתי וללא הסיכה שפותחת את התא של הסים. התקשרתי לברר מה קרה , אמרו לי שיבדקו מה אפשר לעשות ולא חזרו אלי בכלל. גם חשבונית מס עם פירוט הרכישה נשלחה אלי רק אחרי שהתקשרתי. ככלל חווית שירות מאכזבת.
מוצר:
Xiaomi note 6
שם:
אסתר
תאריך:
25/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באתר שלא נקלטה בגלל תקלות טכניות באתר.
למחרת כשהתקשרתי הודיעו לי שמחיר המוצר עלה ואני צריכה לשלם את המחיר הגבוה
מוצר:
טלפון
שם:
אילת
תאריך:
06/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקנות טלפונים לבנותיי בחנות ברחובות. המוכר היה מקסים והפך את הקניה לחוויה נעימה מאוד. שרות סופר מקצועי ואדיב.
מוצר:
Redmi 6 64 gb
שם:
Galit
תאריך:
05/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בהמלצת חבר קניתי איפון xs והשירות והידע של מיקי בעל המקום היה ללא דופי היה סובלני ומקצועי היה גם גמיש במחיר