רכשתי כיור למטבח ב www.goodprice.co.il ומצטערת על הרגע הזאות!!! הם טירטרו אותי במשך כשבועיים ולא קבלתי את המוצר. בנוסף גם הפסיקו לענות לי על הטלפונים שלי. נאלצתי לבטל את העסקה.
תגובת החנות:
אכן יוליה הזמינה דרכנו כיור זה , יומיים לאחר ההזמנה יצרנו קשר עם הלקוחה לגבי צבע והיא החליטה על אלפינה , לאחר מכן לא היתה אפשרות לספק את הכיור היות והיבואן ביצע ספירת מלאי במחסנים . לאחר הספירה כאשר יכולנו לספק את המוצר הלקוח ביקש לאסוף עצמאית ממחסני היבואן ואישרנו זאת . איש השיש אשר ביקש לאסוף את הכיור רצה 200 ש"ח תמורת השירות והלקוח סירב , דבר זה עיכב את האספקה ביום נוסף , מיד לאחר מכן הלקוחה ביקשה לבטל את ההזמנה וזאת עשינו . יש לציין כי לא חייבנו את הלקוחה כלל , היות ואנו מחייבים רק ביום האספקה , במקרה הנ"ל התחייבנו לא לחייב את הכרטיס עד לאחר מועד האספקה על מנת שהלקוחה תתרשם מאיכות הכיור . אנו מצידנו ביצענו את כל אשר נדרש מאיתנו ואנו משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר . הנהלת גוד פרייס מתנצלת בפני הלקוחה על אשר אירע למרות שהדבר לא היה תלוי בה . לקוחות רבים אשר משתמשים בשירותנו שנים רבות יעידו על איכות השירות שאנו מעניקים יום יום .
מוצר:
כיור מטבח קמפוס D-100L SCHOCK
שם:
אורן
תאריך:
20/03/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטוחן הישן שלנו התקלקל וכל הכיור הוצף. חיפשתי איזה מכשירים זמינים בזאפ וההיצע הגדול ביותר היה ב goodprice - מבחר גדול של חברות ויצרנים. התקשרתי לחברה והסברתי את הבעיה, התמקדתי בדגם ספציפי וביקשתי לקבל את המכשיר במיידי. קובי יצא מגדרו כדי לעזור, לאחר סדרת טלפונים שקובי ערך למעני קבלתי את המכשירים עוד באותו היום (!) עד הבית. בנוסף קובי שדרג לי את המכשירים לדגם מתקדם יותר ללא תוספת תשלום. אני אמשיך לרכוש ב goodprice עקב השירות המדהים.
מוצר:
טוחן אשפה kmc-512
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין