כבר הרבה זמן שאני מחפשת מדפסת טובה ובדחיפות. אחרי מס' רכישות באינטרנט לרכושגם מדפסת בדרך זו, וכמובן נכנסתי לזאפ על מנת להשוות מחירים וחנויות. לאחר שכבר החלטתי על קנייה של מדפסת מסויימת והזמנתי אותה (מ2 חנויות אחרות) התברר שהיא אינה במלאי. מיד פניתי לאפשרות הבאה- newprice. כאשר דיברתי בטלפון עם העובד לוודא שהמוצר זמין במלאי הוא אישר זאת. כעבור ימים ספורים אכן הזמנתי דרך האתר של 'ניופרייס' במשלוח של דואר רשום. כעבור שבועיים תמהתי על העיכוב והחלטתי לבדוק זאת טלפונית. לבחור שענה לקח זמן רב לאיתור הזמנתי והוא ענה שלא היה אישור מחברת האשראי ואף תמה מדוע לא יצרו איתי שום קשר ובכל האשים את התוכנה במחשבואף לא התנצל על הבעיה. בסוף השיחה הוא אף העז להציע בפניי 2 אופציות: ביטול העסקה (לדבריו-"מה שיצער אותי") או אישור העסקה. למזלם אני לא נמנת על הישראלים החצופים שדורשים פיצוי בצעקות ואיומים... ואולי חבל שלא! המעניין הוא שלולי הייתי יוצרת קשר הייתי יכולה לחכות עד שנה הבאה... בקיצור, "ניופרייס" מבחינתי לא אופציה לקנייה כלשהיא, ואני אף אזהיר מכרים שונים ממנה.
תגובת החנות:
יעל/ציפי היקרה שלום רב!
אכן לא הודענו לך שחברת האשראי שלך לא כיבדה את החיוב בכרטיס האשראי שלך.
כאשר אין אמצעי תשלום בר תוקף עבור עסקה שמתחת לסכום מסויים אין אנו נוהגים לחזור ולעדכן את הלקוח מכיוון שמתח הרווחים באינטרנט מאוד נמוך ובמקרים כאלה לצערנו אנחנו אלה שמפסידים עיסקה (שלא כדאית מבחינה כלכלית).
מבחינה טכנית נכון הדבר שעסקאות אלה לא מופיעות בדוחות שמוציאה התוכנה שאיתה אנו עובדים.
כאמור כאשר אין אמצעי תשלום - ייתכן ויהיה עיכוב בעסקה או שהיא לא תצא לפועל.
אני פונה לקהל הלקוחות להבין את ההיגיון הדל שבעניין
ושוב צר לי שהעסקה לא יצאה לפועל.
מוצר:
מדפסת משולבת 2180
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין