רכשתי דרך אתר האינטרנט של חברה בר מים של חברת ווירפול , חייבו אותי ב 1585 ש"ח למרות , שרק שלחו לי העתק הזמנה בלי להוציא חשבונית , ולמרות שלחברה אין בכלל את המוצר במלאי ( אני מבצע רכישות רבות באינטרמט תמיד החברות שאני מזמין מהן את המוצר תמיד בודקות לפני שהן מחייבות אם בכלל יש להן את המוצר במלאי, גם אם מדובר במוצר שעולה 100 שח ), לאחר כמה ימים התקשרו אלי מהחברה והודיעו לי שהם לא מוכרים יותר את המוצר הדגם הזה, והציעו לי לקנות דגם אחר של בר מים, אמרתי שאני לא מעוניין וביקשתי שיזכו אותי, אמרו לי שיזכו אותי , לאחר כ 3 שבועות ראיתי שעדין לא זיכו, התקשרתי ענתה לי בחורה בשם לילך, אמרה שהיא ביקשה מזמן מחברת האשראי לזכות ושתבדוק את זה שוב מול חברת האשראי ( בפעמיים שקיבלתי זיכוי מחברת האשראי זה תמיד לקח בין כמה שעות לגג עד יומיים עד שראיתי את הזיכוי, ) ,כמה ימים לאחר השיחה הזאת אכן ראיתי שזיכו אותי אך רק על חלק מהסכום / על 1500 שח, הודעתי שוב ללילך שלא זיכוי על הסכום הנכון, אמרה שתעביר להנחש, עבר כבר שבוע ועדין לא זיכו אותי במהלך השבוע הזה גם ניסיתי לתפוס את החברה כמה פעמיים בהודועת אווצאפ ושיחות טלפון אך לא ענו לי , אגב גם היום כחודשיים לאחר שביצעתי את ההזמנה הם עדין מפרסמים את הדגם הזה של בר המים של ווירפול באתר שלהם , למרות שהם בכלל לא מוכרים אותו, ובמחיר יותר זול מכל מקום אחר, לי זה נראה סוג של תרגיל
מוצר:
בר מים ווירפול
שם:
איציק
תאריך:
30/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו משלוח עד הבית תוך שבוע, קבלתי אחרי יותר משבועיים בסניף הדואר המקומי ולא בבית, כשרציתי להתלונן לא היה עם מי לדבר, רק צעקו עלי שאני קטנטוני.
מוצר:
מיני בר אולימפיק דור 4
שם:
edi
תאריך:
22/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
בעל העסק ניסה בכל צורה לדחוף עוד מוצרים או לשדרג מכשיר. בסוף הכריח לקנות 2 פילטרים נוספים כדי לקבל אחריות למכשיר, דבר שלא נאמר בשיחת טלפון בעת הזמנה.
מוצר:
אולימפיק
שם:
Ilona
תאריך:
31/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, הספקה מהירה, מוצרים הכי זולים בשוק. בחורה בשם לילך לבבית, חמודה ומטפלת בלקוח עם כל הרצון וסימפטיה. הזמנתי מכשירי מיים לעבודה וגל לבית
מוצר:
מכשיר מים
שם:
Ella
תאריך:
27/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
הזהרה- לא לקנות במקום הזה בשום אופן ופנים! עשיתי הזמנה. רשום באתר, זמן אספקה 7 ימים. לאחר 3 ימים התקשרתי. לא היה בר במלאי אז אמרו לי עוד 3 ימים יהיה. לאחר 3 ימים אמרו שעוד לא הגיע מהספק. חיכיתי עוד 5 ימים. לאחר מעל שבוע קבעתי טכנאי שיביא ויגיע להתקין. לא הגיע. התקשרתי אמרו לי "הוא התקשר: לא עניתם, כמובן שלא הייתה לי שום שיחה שלא נענתה. קבענו יום אחר, שוב לא הגיע. התעכב... פעם שלישית קבענו שוב לא הגיע. "התקשרנו לא ענו" כבר מעל שבועיים לא מצליחה לקבל. כמובן שהכל ירד מהויזה כבר. כנראה אבטל ואקנה מחברה אחרת. תעשו לעצמכם טובה. אל תתקרבו
מוצר:
בר מים
שם:
גולש
תאריך:
06/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
13/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
eynav
תאריך:
23/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
טעות בדירוג. הקניה הייתה חיובית ושירות הלקוחות הגון. הם ניסו לעשות כל שביכולתם לפתור את המחלוקת.
מוצר:
מתקן מים Space Bar
שם:
Claire
תאריך:
10/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיניבר מ"עולם המים" ותואם בקלות אספקה. התברר בדיאבד ש"עולם המים" הינו "שירות מזור" - חברה המספקת שירות תיקונים למוצרים ביתיים. המיניבר הגיע כאשר החלק העליון עם שריטות, לא נראה חדש, הטכנאי אמר שצריך להזמין חלק ויתאמו איתי לעוד כמה ימים. הפעלת המכשיר קשה מאוד, הלחצנים דורשים הפעלת לחץ לא סביר עד שיוצא מים. מכשיר מאוד לא נוח לשימוש, מלחמת עולם כל פעם שרוצים כוס מים ולא נדבר על כוס קפה... ממש סיוט. פניתי כמה וכמה פעמים לשירות מזור ובסוף דרשתי החזר כספי ושיקחו את המכשיר חזרה - לא הסכימו. מעל 3000 ש"ח הלך על מכשיר לא שימושי בכלל ושלוש שנים שירות!! ממש ביזיון. לא לקנות מהם בכלל!!!!
מוצר:
מיני בר 1100BL
שם:
גבי בקשי
תאריך:
30/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיני בר קומפקט בר מעולם המים בטבריה. הרכישה התבצעה. דרך המוכרנית ליאת שחזרה אללי טלפונית לביצוע הרכישה ליאת אדיבה אכפתית שאהיה מרוצה למרות שחששתי. בתחילה לאור חוות דעת שראיתי בזאפ. וכל הבטחותיה התגשמו ומעבר לכך התקשרה לאחר יומיים לודא. שאכן אני מרוצה. מהמוצר יש לציין. שליאת. מהווה מודל לחיכוי ללמוכרנים אחרים. גילתה אכפתיות. והמון עזרה בהגעה. מהירה. של המוצר הביתה יש מקום. להגיד תודה עבור התמורה
מוצר:
מיני בר קומפקט בר 1100
שם:
ettyb
תאריך:
24/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
"טיפלה" בי בחורה בשם ליאת. השוותה לי את הצעת המחיר עם הצעה אחרת שהיתה בידיי מ"חבר". הסיבה היחידה שבחרתי להזמין אצלה היה זמן האספקה/התקנה הקצר יותר והדחיפות של קבלת המוצר עבורי. בשורה התחתונה ולאחר וויכוחים איתה- תואם לי טכנאי שאמור היה להגיע בין 12:00 ל-16:00, הגיע ב-18:00 והביא איתו מוצר שלא התאים להזמנה שלי, תוך שהוא מודה שמה שהזמנתי בכלל לא קיים אצלם במלאי. הטכנאי, על אף שמדובר באדם נחמד ביותר, לא הביא איתו גם כלל את הפילטר המתאים וגם הודה שמדובר עבורו במוצר חדש ושמעולם לא ביצע התקנה שלו. התקשרתי לחברה בכעס, מסתבר שליאת היא המנהלת הכללית (למרות שבמכירה "שיחקה אותה" מבררת על מחיר עם ה"מנהלת שלה"). לא נתנו לי לדבר עם ההנהלה. כאשר השגתי מספרי טלפון של נציגי הנהלה קיבלתי יחס "מנפנף". "את רוצה את מה שהזמנת? זה יהיה רק עוד שבוע. את לא רוצה- נבטל לך את ההזמנה". יצא שכרי בהפסדי. שמרו נפשכם מ"שירות לקוחות" נמוך שכזה וחברה שמטרתה היא ביצוע המכירה וזהו!
תגובת החנות:
לקוחה רצתה לבצע הזמנה בערב חג קיבלה את זמן האספקה המהיר ביותר ,במחיר הטוב ביותר התלונה היא על צבע שגם את זה פתרנו ונגיע להחליף לבקשתה מאדום לכתום בימים הקרובים ,טכנאי שקיבל הוראה לגשת להתקנה דחופה {בשל דחיפות הלקוחה להתקנה מהירה} היה צריך לעזוב איזור שבו עבד ולנסוע ספיישל לאזור שלה התאחר אך גם התנצל עבור כך ! אנו מנסים לתת את השירות והמחיר הטוב ביותר שניתן .
מוצר:
מיני בר KLEAR-BAR KLEAR-BAR MINI
שם:
Vladimir
תאריך:
04/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
השירות הוא גרוע מאוד. התקנה נעשתה בצורה גרועה. אני עשיתי את ההתקנה שוב בעצמי. לדבר עם המנהל לא מאפשר. מוכר רע. בר טוב יותר מתמי 4.