דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מטבח מוסדי (ראש העין)
אתר:
בעלים:
שזם
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשזם ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
1
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
0
1
נמצאו 1 חוות דעת גולשים על שזם
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
21/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי מוצר שלהם בזאפ עם תמונה ומחיר אבל ללא שם יצרן או דגם. התקשרתי לשאול מי הפרטים כדי להבין מה איכות המוצר ומה ההספק החשמלי שלו (שגם הוא לא מפורט באתר שלהם).
אמרו לי שהם לא מוסרים פירוט של היצרן בטלפון, כי הם מוכרים גם לחנויות ולא רוצים לפגוע בהן כדי שלא אשווה מחירים. חשבתי שמותחים אותי.

יותר מלגיטימי לשאול מה אתה מקבל עבור הכסף שלך. אנחנו לא בשנות ה 70-80 שאז לא היו אומרים מחירים בטלפון (אז כולם נקטו בשיטה הזאת אז לא היה ללקוחות ברירה אלא להגיע). היום מי שלא מוסר מידע, הלקוחות ממשיכים הלאה. יש מספיק היצע, מידע ותחרות.

לצערי יש סוחרים שמאמצים שיטות שונות למנוע מהצרכן השוואת מחיר בינם לבין חנויות ובין חנויות לבין אחרות. לרוב מדובר ביבואנים שמנסים להילחם בשוק המשתנה בשיטות של חוקיות של תיאום מחירים, כדי לשמור על ריווחיות גבוהה.
אחת השיטות הידועות היא לדרוש מכל חנות להמציא למוצר שלהם "דגם", כדי שהלקוחות לא יוכלו להשוות מחירים. שיטה נוספת היא לא להציג תמונה אמיתית, כדי לחסום את הלקוחות מחיפוש לפי תמונה.

עכשיו מסתבר שיש מי שפיתחו שיטה נוספת והיא לא למסור בכלל דגם, כי הלקוחות כבר הבינו את טריק הדגם הממוצא. סביר להניח שגם התמונה לא נאמנה למציאות, כדי למנוע חיפוש לפי תמונה.

אם הרצון שלהם לא להתחרות בחנויות שלהם זאת באמת הסיבה שהם לא רוצים לומר את שם היצרן ו/או הדגם, אתם יבינו מהצרכנים שאי אפשר להיות בשני קובעים ולהינות משני העולמות. או שאתה יבואן שלא רוצה קשר עם צרכנים, או מוכר להם מוצרים במחירי יבואן, או שאתה בוחר להיות חנות, להופיע באתר צרכני של השוואת מחירים ולספק מידע ברור ומדוייק לקונים. אפשרות שלישית היא שאתה חנות שמציגה את עצמה כיבואן וככה הלקוח יחשוב שהוא קונה בזול, מבלי שהוא יכול להשוות את המחיר עם חנויות אחרות.

ללא שום קשר, באתר מצויינים דמי משלוח שונים לאותם מוצרים רק מתוצרת אחרת (פעם 50, פעם 100 וכו'), למרות שמשקל מאוד דומה כי המוצרים זהים. אז נראה גם ש"דמי המשלוח" היא תוספת שרירותית שנבחרת לפי ערך המוצר ולא לפי משקל המשלוח.
תגובת החנות:
1.לכל המוצרים באתר יש שם מוצר.
2.שזם-מהיבואן לצרכן- לא יתנו לך עבודה קלה שתוכל ללכת לאתרי אינטרנט בסין ולגנוב לנו את הידע שלנו ולהשתמש בו לתועלתך ללא תמורה, ידע שעלה לנו הרבה מאוד כסף וזמן. אז אם אתה מחפש קיצורי דרך על הגב שלנו, צר לנו, פראיירים במקום אחר תחפש.
3.יותר מלגיטימי לדרוש מאדם שישקול פעמיים לפני שהוא משמיץ ו/או עושה שיימינג באתר זאפ מבלי שהוא בכלל קנה ועל סמך שיחת טלפון אחת שנמשכה בדיוק 10 שניות.
4.אין לנו שום בעיה עם תחרות, ואין לנו שום דבר להסתיר, אתה יכול לשאול את אלפי הלקוחות שלנו שהגיעו אלינו, מה היתה חווית הקנייה שלהם, אתה עדיין מוזמן לבקר אותנו ולשנות את דעתך.
5.לגבי הקטנוניות בסוף לגבי מחירי משלוחים שונים, מוצר גדול עולה 200 משלוח קטן 50 משלוח, מה לא בסדר בזה? מחירים שווים לכל כיס ביחס לגודל המוצר.
6.טריק הדגם המומצא, פה כבר התבלבלת, והתחלת לערב את כל הבעיות באינטרנט על הגב שלנו.
7.לכל שאלה נוספת ניתן להתקשר אליי בכל שעה ובכל זמן.
בברכה,
זנדברג שי.
שזם-מהיבואן לצרכן
052-8680005
מוצר:
צ'יפסר זו בדיוק הבעיה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply