בחודש אוגוסט רכשתי מספר רב של בקבוקי אלכוהול, באמצעות אתר BigDeal ובנוסף בחנות בפ"ת, בסכום מצטבר של כ- 3,000 ש"ח. תחילה, השירות היה מצויין וכל ההזמנות שלי כובדו. עם זאת, עקב עומס וחוסר זמן, לא יצא לי לממש 3 שוברים אחרונים של בקבוקי בירה בסכום זעום של פחות מ- 100 ש"ח (!!). לאחר שפיניתי זמן על מנת לאסוף אותם, נתקלתי בסירוב, בטענה שפג תוקפו של השובר (מדובר בימים ספורים), וזאת לאחר שבביקורים קודמים שלי בסניף ר"ג, הובטח לי שאין לי מה לדאוג, וה- "בקבוקים לא יברחו לי". יצרתי קשר מס' פעמים באמצעות האתר, אך לא קיבלתי מענה. בנוסף טלפנתי אל הסניף הראשי, ושוב נתקלתי בסירוב.
מעציב אותי לראות שחנות כה גדולה מסרבת לספק מוצרים שערכם זעום (מדובר בבירה, לא באלכוהול יקר), וזאת עוד בפני לקוח שהשיל סכומים נכבדים בחנות בעבר.
מוצר:
בירה Leffe ו Hoegaarden לא רלוונטי
שם:
ברק
תאריך:
21/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי במקרר יין מנירוסטה שמופיע במחיר אטרקטיבי באתר, עם זמינות במלאי לכאורה. התקשרתי לסניף הראשי והפנו אותי לסניף כפר סבא בו יש לכאורה מבחר הכי גדול בתצוגה. התקשרתי לכפר סבא והגעתי לראות את המבחר, שהוא מאד מצומצם. את דגם הנירוסטה כמובן שאין וכבר לא מביאיםײ. אבל בירור קצר עם המחסן הוביל לגילוי מקרר אחד שיש לו ײמכה קטנהײ במחסן וניתן לקבלו במחיר טוב. סיכמנו שאני יבוא למחרת, והם יביאו את המקרר מנירוסטה. כמו כן סוכם שיש במלאי הקיים בחנות עוד שני מקררים אחרים שמביניהם אוכל לבחור אם הנירוסטה לא יהיה לרצוני. אחד הדברים היותר חשובים בעיני זה יופי המוצר, ושאלתי לגבי מדפי העץ שאותם מתפאר אתר החנות למכור כסט לפי 15 שח למדף, זול הרבה יותר מהמתחרים. נאמר לי בפירוש שמדפי העץ נמצאים בחנות. למחרת הגעתי לחנות לעשות את הבחירה ולאסוף את המקרר. מקרר הנירוסטה אמנם היה שם, אך מעבר ל ײמכה הקטנהײ נראה בבירור שהוא היה בשימוש ואף חלקו האחורי נפתח (ברגים שלא סגורים יפה).. מכיוון שכך, היה עליי לבחור מבין השניים הנוספים שקיימים לכאורה במלאי, אבל רק אחד מהם למעשה היה, וסאת לאחר שווידאתי מראש יום קודם שקיים. החלטתי לרכוש לבסוף, ומכיוון שזאת מתנה ליום הולדת שחל באותו היום את המקרר הנותר. ביקשתי סט מדפי עץ ולהפתעתי נאמר לי שאין, וכבר הרבה זמן שאין. זאת לאחר שיום קודם מוכר אחר ומאד ײמקצועיײ אמר לי בפירוש שאין בעייה, יש לנו כאן בחנות. ביקשתי להזמין ולקחו ממני פרטים. את המקרר קניתי וכמובן שעד היום אף אחד לא חזר אליי בקשר למדפים. לגבי המקררים שלהם, אני גם יכתוב בקורת בנפרד
מוצר:
מקרר יין G65
שם:
אנטון
תאריך:
18/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין לאבא מתנה ליום הולדת מקרר יין. כרגיל נכנסתי לזאפ ומצאתי דגם מסויים בשווי 1499 ש"ח. התקשרתי לסניף הקרוס אליי (עפולה) על מנת לבדוק את זמינותו של המקרר, לאחר שיחה עם הנציג נאמר לי שיחזרו אליי. כמובן, אף אחד לא חזר אליי במשך היום ובאותו ערב הרמתי טלפון שוב ולאחר בדיקות ארוכות דיברתי עם נציג בשם צ'יצ'ו. הוא אמר לי שאת המקרר הזה אין במלאי (מוצר פיתוי?) והמליץ לי על דגם אחר שווי 1799 ש"ח. לא היתה לי ברירה (זה קרה ביום חמישי ויום ההולדת ביום ראשון) והזמנתי את המקרר בתנאי שצ'יצ'ו יביא לי אותו לסניף חדרה על מנת שנוכל לאסוף אצמעית (לא היתה אפשרות לצ'יצ'ו להוציא שליח ביום ראשון). ופה מתחיל הדבר המעניין - בקניה של מקרר שבחרתי מהתחלה היה "החזר מלא"- אפשרות לקבל שוברי הנחה בשווי המקרר לקניות יין בחנות ובשיחה עם צ'יצ'ו שאלתי לגבי אותה אפשרות בקנית מקרר יותר יקר. בן אדם אמר שהשוברים ימתינו עם המקרר. וכמובן, כאשר ההורים שלי באו לאסוף את המקרר התברר שאין את השוברים. ביקשתי מהמוכר לבדוק עם צ'יצ'ו ואכן צ'יצ'ו התקשר אליי. לתדהמתי, צ'יצ'ו התחיל לצרוח עליי בטלפון שלא הבטיח לי שום דבר ושאין על המקרר הזה שום שוברים. מזמן לא שמעתי כאלה צעקות בטלפון ובמיוחד שאני הלקוח. לא תארתי לעצמי שבימינו עוד קיים יחס כזה ללקוח. פשוט גועל נפש !!! מציע לא להתקרב לאנשים האלה...
תגובת החנות:
עצוב לראות שלקוח שנעשה בשבילו מאמץ אדיר בכדי שיוכל לשמח את אביו ביום הולדתו מנסה לסחוט בדרכים "לא כשרות" הנחות והטבות מהרשת. הלקוח ביקש מקרר שלא היה במלאי עקב הצלחת המבצע, הוצע לו להמתין לחידוש המלאי או לבחור מקרר חלופי לאחר בדיקת הלקוח באתר נבחר המקרר הרצוי והלקוח דרש שיגיע לסניף עפולה עד יום ראשון(כזכור השיחה התבצעה ביום חמישי בערב)לאחר שהוסבר ללקוח שמשלוח כזה לא יהיה אפשרי הלקוח ביקש שהמקרר יועבר לסניף חדרה. ,כמו כן הלקוח ביקש שיבוצע בשבילו העתקת מבצע ממקרר אחד למקרר הרצוי, פעולה זו נוגדת את מדיניות הרשת כי מבצע על מוצר מסוים שאנו מקדמים זוכה להחזר כספי בקניית יינות ולכן בקשתו לא נענתה בחיוב. רכב נשלח במיוחד למחסן הראשי והמקרר הרצוי הועמס והועבר לסניף חדרה באותו הערב. מעולם לא הובטח ללקוח שוברי הנחת מבצע והלקוח בשיחת הטלפון שלו לאחר קבלת המקרר דרש וטען שוברים אלו, ולא הסתפק בזה אלה הטיח האשמות וקרא "שקרן ורמאי "לעובד ציצו אשר בתגובה "העיר" ללקוח בטענה שלא יהיה מוכן להמשיך בשיחה במידה והלקוח ימשיך לגדף. הרשת עושה מאמצים גדולים בשביל לספק ללקוחות שירות ומוצר ברמה הגבוהה ביותר ואלפי לקוחות מביעים את שביעות רצונם. אבל כל זה בשמירה על כללי דיבור והתנהגות הולמת מצד הלקוח אנו מוכנים לקחת את העובד והלקוח למכונת פוליגרף(במימון הרשת)בשביל להפריך את הטענה של "הבטחת לי שוברים", ובשביל לאמת את העובדה שהלקוח גידף וקרא לעובד בשמות גנאי. אנו קשובים ונכונים לכל טענה או דרישה של לקוחתנו במידת הצורך ומקרה זה לא שונה מכל פנייה אחרת. בדיקה מקיפה מתבצעת על כל פנייה ופנייה ואנו נחושים להגיע לשביעות רצון לקוחותינו. ואפילו באתרכם לקחנו אחריות על דברים לא טובים שעשינו ועשינו הכול על מנת לתקן כהצעת פישור במידה והלקוח יתנצל על דבריו שכנראה נאמרו בשעת ויכוח אנו נסכים על מנת לרצות את הלקוח ולחרוג מהמדיניות ואני יאשר מתן שוברים באופן חריג בתודה עמית יין בעיר
מוצר:
מקרר יין 19 בקבוקים
שם:
נגה
תאריך:
11/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר יין בהזמנה טלפונית דרך סניף רמת גן. המקרר הגיע עוד באותו יום. בנוסף, החברה מפרסמת כי בעת הקנייה יינתן במתנה החזר מלא בצורת תלושי הנחה בגובה מחיר הקנייה. לא קיבלתי את התלושים, גם לאחר שיחות טלפון חוזרות ונשנות לסניף, בהן מוכר אחד טען כי אינו יודע במה מדובר והשני הבטיח כי ישלח. לאחר שהתייאשתי מהסניף ברמת גן פניתי גם לסניף המרכזי בגעש, שם נאמר לי כי התלושים יישלחו לי בדואר - ועדיין, חודש וחצי (!) לאחר הקנייה לא קיבלתי דבר. מיותר לציין כי בשום שלב לא התנצלו בפניי על כך, ולא התעניינו האם התלושים הגיעו. לסיכום: חווית השירות ברשת "יין בעיר" גרועה מאוד, ולא אחזור לקנות אצלם.
תגובת החנות:
לצערי הרב המעטפה שכבה בתיבת הדואר בקיבוץ ולא נשלחה שוב על ידי העובד שהיה אחראי על זה שוחחתי עם הלקוחה שמכותבת למייל זה היבעתי את צערי ו נשלח לה ברגעים אלה באמצעות שליח סכום כפול של שוברי מתנה כפיצוי אני יכול להצר על המקרה אבל תמיד תמצא אצלינו אוזן קשבת וניקח אחריות על פשלות וטעויות שלנו ונדע לשלם עליהם תוך דאגה והוקרה לאלפי לקוחותינו בארץ
מוצר:
מקרר יין
שם:
גולש
תאריך:
24/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אלעד
תאריך:
28/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השמנתי מקרר יין והובטח לי בחנות שיגיע כשבוע בדיוק מיום ההזמנה.זה היה תנאי להזמנה דרכם. חברת המשלוחים שהחנות עובדת איתה, היא מתחת לכל ביקורת. לא יתכן שאני משלם על משלוח סכום בלתי מבוטל והמשלוח מגיע מתי שנוח לו. התרעה של חצי שעה מראש, אחרת המשלוח מגיע יום אחרי. לא יכול להיות שמתריעים חצי שעה מראש שהמשלוח מגיע. אנשים לומדים, עובדים ולא יכולים תוך חצי שעה לעצור את העולם ולהגיע בשביל השליח במיוחד שזו הפתעה/ מתנה. החנות הייתה בסדר אך חברת המשלוחים שעובדת איתה פשוט פוגעת בשירות החנות. כל הסיפור שהיה אמור להיות הפתעה ליום הולדת האם נהרס כיוון שרדפתי כל היום אחרי השליח חברת המשלוחים והחנות כדי לדעת מתי אפשר בכל זאת להגיע. לא הייתי קונה שוב רק בגלל שירות המשלוחים הגרוע שלהם(צ'יטה שמה) לאחר שיחה עם חברת המשלוחים צ'יטה, לא היה מענה ריאלי, ביקשתי שמיהו בכיר יותר יחזור אלי אך כמובן שלא חזרו. חברת משלוחים שכנראה לא מכבדת את עצמה בטח לא מכבדת את הלקוח שמשלם לה.
תגובת החנות:
זאת פעם ראשונה שאני נתקל בזה דיברתי עם שלומי מנהל ציטה הובלות טוען שהלקוח קיבל ביום המבוקש באופן מיוחד על ידי שליח נוסף לאחר שלא הצליחו לתאם בפעם הראשונה אף על פי שהלקוח מציין במכתב שזה דבר שלא קשור ישירות אנו נוטלים את האחריות ונפעל לתקן גם זאת בנוסף נחזיר ללקוח את מחיר הובלה בתוספת שני בקבוקי יין מכובדים לחג.
מוצר:
מקרר יין
שם:
אמיר
תאריך:
16/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה!!!! מקרר היין שהזמנתי הגיע יומיים אחרי ביצוע ההזמנה. בחור בשם חן עזר לי בבחירה והיה מאד שירותי ומקצועי!! ממליץ בחום לקנות מאתר זה.
מוצר:
מקרר יין
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין