קניה נוחה וקלה, איתור מהיר של המוצר, בבירור מועד הגעה, קבלתי תשובה מהירה ומפורטת שאפשרה משיכת החבילה בדאר (שם היתה תקלה), באדיבות ובמהירות.
מוצר:
ביגוד שלייקס XXL אקסטרא
שם:
Serj
תאריך:
08/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעת הזמנת המוצר נאמר לי שהמוצר במלאי וישלח אלי תוך זמן קצר. יום למחרת אף קיבלתי עידכון למייל על כך שהמוצר נשלח אלי . אחרי שבוע של המתנה פניתי לחברה ע"מ לקבל הסברים. נאמר שהעיניין יבדק עם חברת השליחויות ויחזרו אלי עם תשובה. אחרי כשעתיים לאחר השיחה פניתי שוב ללחנות ונאמר לי שהעניין עדין בבירור. והובטח לי שעוד הים אני אקבל תשובה. לתשובה אני מחכה עד היום. כשהתקשרתי יום למחורת ואמרתי שאני נאלץ לבטל את העיסקה בשל חןסר הרצינות של החנות חטפתי צעקות ונאמר לי שאני לא יכול לבטל את העסקה. ביטלתי את העיסקה דרך חברת האשראי ועשיתי בשכל. לא להתקרב לחנות זו. חבל שלא בדקתי ביקורות על החנות בזאפ לפני הרכישה.
מוצר:
רולטור ROLLZ ROLLZ
שם:
ella
תאריך:
17/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כל עוד הדבר אינו נוגע לפתרון בעיות יש יחס מעולה. כשיש בעיה שצריך לפטור - מעלמים ממך כאלו לא היית קיים. אבל נתחיל מההתחלה. קניתי את המושב ולאחר 4 ימי עסקים הגיע אלי הביתה שליח וביקש שאני ארד לאסוף את המושב. אני לא יודע אם זה נהוג אצל השליחים, אבל בוא נניח. העלתי את המושב הביתה, פתחתי את האריזה לפי הוראות, הפעלתי, וראיתי שהמוצר פגום. אחד ממנגנוני העיסוי לא עבד. יצרתי קשר עם החנות וביקשתי פתרון לדבר. "אני אבדוק ואחזור אלך למחרת" ענתה לי דבורה. למרבה הפלא לא למחרת ולא למחרתיים לא חזרו אלי. כאשר התקשרתי לברר מה נסגר - מסתבר שיש לה כבר את התשובות אבל היא לא טרחה לחזור אלי. הפתרון שלה היה שאני אביא את המושב למעבדה ושם יתקנו לי את המוצר. אני לא מוכן לקבל מוצר פגום ולטפל בו בעצמי. את הדבר הבהרתי לדבורה. "אבדוק מה אפשר לעשות" - היא ממש אוהבת לבדוק דברים... כמובן שגם לאחר הבדיקה לא חזרו אלי... מה בסוף?! התנערות מכל אחריות על המוצר מצד דבורה - קיים. חוסר מוכנות לעזור ללקוח - קיים! סיכוי שאני שוב אקנה ממנה - אין!
ממליץ בחום לכל החושב לרכוש דרך איזון לחיים - אל תעשו צרות לעצמכם - אל תקנו פה!!!
תגובת החנות:
ראשית רוצה להודות על חוות הדעת. וכעת אתייחס אליה. המשלוח נימסר על ידי אישית ולא על ידי חברת שליחויות כי רציתי לזרז את הגעת המוצר אל הלקוח.נכון שביקשתי שירדו למטה לאסוף את המוצר כי היתי אחרי טיפול ברגל מלווים בכאבים והיה לי מאד קשה לעלות לקומה 4 , אבל הלקוח התעקש שאביא לו עד הדלת וזאת משום שהבחור שאיתו דיברתי בטלפון אמר שאינו יכול לרדת כי הוא עסוק בבישול.על כן אני אישית עליתי לקומה 4 ללא מעלית ומסרתי ללקוח אישית את המוצר והוא לא היה צריך לרדת לקחתו כפי שמצויין כאן. כאשר פנו אלי שהמוצר פגום ביררתי עם היבואן ונימסר לי שיש עליהם להביא את המור למרכז שירות בחולון ושם יחליפו ללא כל בעיה. נעשה ניסיון גם לבוא לקראת הלקוח לאפשר לו מסירה ברחובות אבל זה לא התאפשר בגלל שהחנות סרבה לקבל את המוצר. הדבר נימסר להם במייל וטלפונית.כל זאת למרות שגם מצויין באתר שהיבואנים או היצרנים נותנים אחריות למוצרים, ויחד עם תעודת המשלוח והמוצר הלקוח קיבל גם תעודת אחריות. אני אישית שוחחתי מס' פעמים עם הלקוחה וגם נישלחו מס' מיילים, אבל הם בשום אופן לא רצו לגשת להחליף את המוצר ורצו שאני אבוא אאסוף המוצר ואביא להם חדש. עלי לציין גם כאשר רוכשים מוצר כל שהוא בחנות החנות אינה נותנת אחריות או שירות ויש לפנות לקבל שירות במרכז שירות. לבסוף הם ניגשו לחולון ליבואן והמוצר הוחף לאחר תקין. אנחנו לא מתנערים מאחריות, אבל לא יכולים לתת אחריות על תקלות ולשם קבלת שירות לתקלות יש לפנות ליבואנים או ליצרנים. אני חושבת שהלקוח קיבל את השירות הטוב ביותר, זה שהוא אינו מרוצה, צר לי על כך. וכן מאד לא יפה לשקר מעל דפים אלה. מאחלת להם כל טוב, ותודה שקנו אצלנו.
מוצר:
מושב עיסוי מושב שיאצו
שם:
גולש
תאריך:
13/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
דוד
תאריך:
29/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גולשים יקרים שלום רב, ברצוני לכתוב מס' מילים כתגובה לביקורת שלילית שקראתי כאן באתר לגבי החנות איזון לחיים. ברצוני להביא גם את דבריי בכדי לתת לכם הגולשים תמונה חיובית ויפה על חנות איזון לחיים, ולשתף אתכם בחווית הקניה הטובה והנעימה שלי בחנות איזון לחיים המנוהלת ע"י הגב' דבורה, אחות מוסמכת במקצועה.
לפני כארבעה חודשים אני ביצעתי את ההזמנה שלי בטלפון עם הגב' דבורה מנהלת החנות איזון לחיים שהפגינה ידע ומקצועיות רבה בנוגע למוצרים שמוכרת בחנות. יש לציין ששוחחתי איתה ארוכות בנוגע למוצרים נוספים שהתעניינתי בהם וידעה למסור מידע מקצועי ומדוייק אודותיהם. כמו כן עלי לציין שהשיחה גלשה לפסים יותר מקצועיים ונעזרתי בה גם בתחומי בריאות וחולי שמעסיקים אותילצערי ביום יום. עלי לציין שהחנות מנוהלת ע"י אישה בעלת ידע מקצועי נרחב בכל הקשור לבריאות, חולי והצרכים של הגיל השלישי. ממש כיף לשוחח איתה. עצם היותה אחות מוסמכת עם המון ידע וניסיון מקצועי בתחומי עיסוקה והידע הניהולי שלה שלמדתי מהשיחה איתה רק תורם לניהול של החנות איזון לחיים בצורה מקצועית, עיניינית ואדיבה. עלי להוסיף גם שהמוצר הגיע בזמן ואפילו לפני הזמן שהובטח לי. איכות המוצר טובה ביותר ואני מאד מרוצה מהיחס והשירות שקיבלתי מהגב' דבורה. אמליץ בחום לכול ידידי לקנות אצלה. בברכה, דוד הגימלאי מאי שם בצפון הרחוק...
מוצר:
כיסא טלסקופי לאמבט סטנדרטי
שם:
אורלי
תאריך:
17/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקניה ב7.5.2011 קיבלתי שעון מתריע היפוגליקמיה שלא עבד לאחר שהופניתי ע"י דבורה מאיזון לחברת פ.י.מדיקל ציוד רפואי שסיפקה את השעון לאיזון התבקשתי להחזירו לבדיקתם בדואר רשום על חשבוני כתוצאה נשלח אלי שעון חדש שגם לא עבד וגם אותו היה עלי להחזיר בדואר רשום על חשבוני.והוחלט שאזוכה במחירו. לטענת החברה הם זיכו את איזון והיפנו אותי בחזרה אל דבורה מאיזון כדי לסדר את זיכויי. בכל פעם שאני מתקשרת דבורה לא מוכנה לדבר איתי כי היא כל הזמן בפגישות והיום ה17.8.2011 תוך כדי גערות שאין לה זמן בשבילי וטענות כעוסות שהזיכוי עדיין לא מופיע אצלה, לאחר שהתעקשתי שתאמר לי מתי להתקשר שוב כדי שלא אפריע לה...ענתה לי בכעס "בעוד חודש" וטרקה את הטלפון. הכן כן הקניה היתה מאוד קלה אך אם מקבלים מוצר פגום חוית הקניה הופכת למתסקלת מאוד! אני רוצה להאמין שאולי בסופן של יום אזוכה מתישהו אך חבל שהטיפול בבעיה הוא כה ארוך ומעליב.
תגובת החנות:
אני שמעתי מהלקוחה לראשונה לפני כחודש ימים בערך בסביבות אמצע יולי כשפנתה אלי טלפונית ואמרה שהיבואן החליף לה את המוצר וגם המוצר החדש לא לשביעות רצונה ושהוא מסר לה לפנות אלי לקבל את הכסף חזרה!!!!!! בשיחתי הראשונה מימנה מסרתי לגב' שעלי לברר את העניין מול היבואן ואחזור אליה עם תשובה, ואכן חזרה כעבור מס' ימים. כי כל ההתנהלות שלה הייתה בעצם מולו מבלי לשתף אותי בכול השתלשלות העניינים ביניהם, כאילו אני כלל לא צד בעניין........רק כאשר רוצים לקבל את הכסף פתאום הפכתי צד בעניין !!!!.. עוד באותו יום ביצעתי בירור מול היבואן שאישר בפני את הדברים וגם הבטיח לזכות אותי אבל, אני עד עצם היום הזה לא קיבלתי כל זיכוי כפסי בגין ביטול עסקה זו , מה גם שכל הנושא טופל בעצם ע"י גב' אורלי מול היבואן עצמו. למרות הכול אני מבחינתי רציתי להיות הוגנת עם הגב' ושלחתי לישראכרט הוראת זיכוי וביטול עסקה בתאריך ה-08.08.11, הטופס של הזיכוי- ביטול עסקה נישלח לחברת ישראכרט כאמור בפקס בתאריך ה-08.08.11, מולם אני עובדת ובמקביל נישלח הטופס אליהם בשבוע שעבר באמצעות המייל וזאת לאחר שהגב' צלצלה אלי שוב.... אכן בתאריך ה-17.08.11 הגב' אורלי , אני הייתי באמצע ישיבה חשובה וביקשתי לדבר איתה מאוחר יותר אבל הספקתי ואמרתי לה שהעניין כבר טופל ותראה את הזיכוי בסוף החודש, אבל היא לא הסכימה לשמוע אותי כלל, המשיכה בשיחה מבלי להקשיב לי כלל כאילו אני לא בצידו השני של קו הטלפון, עד שלבסוף נאלצתי לסגור את הטלפון בלית ברירה כי זה הפריע למהלך הישיבה בה השתתפתי, וזאת גם לאחר שכבר נימסר לה בשיחה קודמת שהעניין טופל ונשלחה הוראת זיכוי חשבונה לחברת ישראכרט. עלי לציין שגם הוסבר מס' פעמים לגב' אורלי שאת הזיכוי אינה רואה מידית אלה רק בריכוז החיובים-זיכויים בסוף החודש, אבל היא לא הייתה מוכנה להבין זאת.
בכל אופן הגב' אורלי טופלה מעבר לשורת הדין, קיבלה פעמים את המוצר שהתנסתה בו במשך כחודש וחצי וזאת מבלי לשלם כחל דמי משלוח לא בפעם הראשונה ולא בשנייה וכן קיבלה מס' פעמים הסבר טלפוני והדרכה לשימוש במכשיר ע"י היבואן עצמו. המוצר נמצא תקין לחלוטין והגב' זוכתה במלוא כספה . החוק מחייב חנויות אינטרנטיות לזכות תוך שבועיים מיום קבלת המוצר, בשום מקום לא הייתה יכולה להחזיר מוצר לאחר שימוש של חודש וחצי וקבל את כספה חזרה במלואם!!!!!.
לגבי המוצר עצמו, קצת רקע ומידע לגולשים שקוראים שורות אלו: מדובר בשעון מתריע היפוגליקמיה- נפילות סוכר בקרב חולי סוכרת, השעון פועל באמצעות חיישן שמזהה הזעה על עור העונד אותו, ההזעה קורת כאשר יש נפילת סוכר ואז השעון אמור לצפצף ולהתריע, כנראה שאצל גב' אורלי רמות הזיעה אינן גבוהות כל כך ולכן זה לא התריע.
מאד קל לבוא ולפגוע בשמו הטוב של אדם או עסק, מבלי לבדוק את כל העובדות בשטח, של שני הצדדים וחבל מאד.......... אני מבטלת עסקאות ומזכה את לקוחותיי מבלי להיכנס לדקויות כאשר לקוח מבקש לבטל עסקה מכל סיבה שהיא. השירות שלנו באיזון לחיים הינו שירות אמין ומקצועי כאחד, וגם השירות שהגב' קיבלה היה מעל ומעבר למה שניתנים היום בעסקים רבים, אבל כל זאת לא ריצה אותה וחבל... ברצוני להודיע לגב' אורלי שקיבלתי אישור מחברת ישראכרט שחשבונה כבר זוכה!!!!!!. ברצוני לאחל לה המון בריאות ושתחשוב פעמיים בעתיד לפני שהיא מעלילה וקוטלת שמה של חנות מבלי להביא על הכתב את כל העובדות. בכל אופן מה שעשתה כאן זה בעצם הוצאת דיבה והוצאת לשון הרע על עסק אמין ובעל תודעת שירות מעל הממוצע, ועל כן אני מצפה להתנצלותה מעל דפים אלה.
מוצר:
שעון מתריע היפוגליקמיה
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין